15:03 בכיר מחברת התרופות מרק מצטרף לסלקט ביו >>

14:45 נתניהו לטראמפ: "מודה על תמיכתך בישראל באו"ם ובכל מקום אחר"

14:05 הבחירות להסתדרות: נכון לשעה 14:00 אחוז ההצבעה עמד על 29.54%

13:48 דיווח בבריטניה: פיצוץ עז נשמע במרכז קניות במנצ'סטר

12:23 דאע"ש נטל אחריות על הפיגוע במנצ'סטר בו נרצחו 22 בני אדם

12:15 טראמפ: "יש לגבש קואליציה נגד הטרור" >>

11:39 אבו מאזן: "הבעיה העיקרית שלנו היא הכיבוש וההתנחלויות"

11:15 אקסלנס לקראת דו"חות שטראוס: "השינויים בברזיל מעלים את רמת הסיכון" >>

10:58 אירוע דקירה בנתניה: שוטר נפצע באורח קל; הדוקר נוטרל

10:48 חיפה: ענפי עץ קרסו על תלמידים בחצר בית הספר; 12 נפצעו קל

10:39 נתניהו על הפיגוע במנצ'סטר: "יש לפעול כדי להביס את הטרור בכל מקום"

10:11 הנשיא טראמפ נפגש כעת עם יו"ר הרשות אבו מאזן בבית לחם

09:50 בולטות בת"א: מניית ביוטיים מזנקת 10% בפתיחה, פריגו צונחת 5%

09:23 ביקור טראמפ: החלו שינויים נרחבים בהסדרי התנועה בירושלים

08:26 רקטה שוגרה מסיני, אין נפגעים ולא נגרם נזק

08:23 תימן: 7 פעילי אל-קאעידה נהרגו בפשיטה של ארה"ב על מתחם הארגון

08:21 הבחירות בהסתדרות: ניסנקורן יתמודד היום מול יחימוביץ' על ראשות הארגון

08:16 אנגליה: 19 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ שהתרחש במנצ'סטר

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות
תמונת מצב

דו"ח פניות הציבור: באיזו חברת סלולר השרות 'טעון שיפור', ומי היא שיאנית התלונות ב-2016? הנה הפרטים

 |  7
תמונת מצב
Share
משרד התקשורת פרסם לפני זמן קצר דו"ח המפרט את פניות הציבור בנושא טלקום לשנת 2016, כאשר גם בשנה החולפת סעיף 'החיובים הלא מוצדקים' בחשבון החודשי ממשיך להוביל במספר התלונות. בתוך כך, נמצא שכ-36% מהתלונות על חברות התקשורת נמצאו מוצדקות בשנת 2016.


הנושאים העיקריים שנמדדו: חיוב שלא על פי תנאי הסכם ההתקשרות, חיוב שגוי בגין שירותי תוכן של ספקי תוכן חיצוניים, חיוב בגין שירותים שלא נתבקשו, אי מתן החזר כספי בגין חיובי יתר וחיובים כפולים.

שנת 2016 אופיינה באכיפה בעיקר בנושאים צרכניים ותחרותיים, ובשל כך ירדה כמות פניות הציבור באופן כללי ל-8,856, המשקף ירידה של כ-15% לעומת שנת 2015. 

ואלו החברות שהתקבל לגביהן המספר הקטן ביותר של תלונות לכל 10,000 מנויים הן:בגזרת הסלולר: פרטנר עם 3.3 תלונות לכל 10,000 מנויים. הפרש קטן יחסית מהחברות פלאפון (3.7) והוט מובייל (3.8), בהן חל שיפור ניכר ביחס לשנת 2015, אז התקבלו 4.9 ו-5.3 תלונות בהתאמה. יחד עם זאת, בקריטריון המציג את מדד השירות המתקבל מתוך היחס בין חלקה של החברה בתלונות המוצדקות לבין פלח השוק של אותה החברה עולה כי בתחום חברות הסלולר חברת גולן טלקום מובילה במקום הראשון ביחס בין חלק התלונות המוצדקות לבין גודל החברה בשוק בשנת 2016. זאת ועוד, עולה מהנתונים כי חברות פלאפון והוט מובייל פעלו לשיפור שירותיהן במהלך שנת 2016 ביחס לשנת 2015, כאשר בפלאפון חל שיפור ניכר. עם זאת, הדירוג הניתן לחברת סלקום נקבע על 'טעון שיפור' והינה החברה היחידה בסקטור "שזוכה" לדירוג זה.
 
ספקי גישה לאינטרנט (גדולות): הוטנט עם 1.4, כאשר רק השנה הצטרפה החברה להשוואה, לאחר שגייסה מספר רב של מנויים והשיגה את המספר הנמוך ביותר של תלונות לכל 10,000 מנויים. יש לציין את 014 בזק בינלאומי עם 2.4 תלונות לכל 10,000 מנויים. נתון מצוין ובסדרי גודל משמעותיים יחסית למתחרות. כמו כן, ניכר שיפור ביחס לשנת 2015 , בה התקבלו 2.6 תלונות לכל 10,000 מנויים.
 
ספקי תשתית לאינטרנט: הוט טלקום עם 3.3 תלונות לכל 10,000 מנויים. חל שיפור ניכר ביחס לשנת 2015, בה התקבלו 6 תלונות לכל 10,000 מנויים. יש לציין שבזק עם 5.4 תלונות לכל 10,000 מנויים, כלומר בבזק חל שיפור ניכר יחסית לשנת 2015, בה התקבלו 8.3 תלונות לכל 10,000 מנויים. בהשוואה בין בזק להוט טלקום עולה כי לא חל שינוי בשירות שחברת בזק מספקת למנוייה ביחס לשנת 2015, אך היא עדיין מדורגת ראשונה.
 
מפ"א כללי טלפוניה: טלפון קווי (מעל 500,000 מנויים): הוט טלקום עם 4.3 תלונות לכל 10,000 מנויים, יש לציין כי חל שיפור ניכר  יחסית לשנת 2015, בה התקבלו 6.6 תלונות.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

7 תגובות ב-6 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
6 אנונימי 22/03/2017 17:41 משלמים למעלה מ - 100 ש"ח לתשתית של בזק עבור אינטרנט
משרד התקשורת צריך להתחיל לעבוד .
5 ישראל 20/03/2017 13:40 זהירות מהבטחות לטבלטים ומכשירים ב"מתנה" בחברות הסלולר
אין דבר כזה!
4 גבי 20/03/2017 13:39 וכמה אנשים בכלל לא מגלים שעבדו עליהם בעיניים...
הם רק חושבים שהשירות טוב אבל בפועל הם חלק מקומבינה להעשרת החברה מנהלה, בעליה ואנשי המכירות
3 גמלאי-מנסיוני 20/03/2017 12:58 כולם גנבים-הוט/נט בזק אמישראגז AIG ב..יהב ב.ירושלים (ל"ת)
2 ישראל999 20/03/2017 12:32 רק סלקום צדיקים?
איפה הם בדוח?
??? 20/03/2017 12:54 "אלו החברות שהתקבל לגביהן המספר הקטן ביותר של תלונות"
אתה בטוח שזה שסלקום לא מופיעה שם מעיד על כך שהם צדיקים?
1 מאיר פ 20/03/2017 12:26 לא פונים
90 אחוז לא פונים לצביעות הציבור כי הם לא עושים כלום... לכן הדוח הוא סתם לא משקף
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.