ברקע למשבר הפוליטי: המעו"ף איבד 0.7% בלחץ מניות הבנקים

נתניהו אמש לשרים: "אם כחלון לא איתי אני הולך לבחירות. אני אנצח את לפיד, כחלון יימחק"
ירידות, צילום: Getty images Israel
המשבר הקואליציוני נתן את אותותיו כאשר יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה בתל אביב נחתם בירידות שערים שהחריפו לקראת הסיום, זאת כאמור ברקע לריח הבחירות שבאוויר לאחר המשבר בין נתניהו לכחלון בנוגע לעלייתו המתוכננת לאוויר של תאגיד השידור הציבורי. מדד המעו"ף נפל ב-0.67% בהובלת מדד הבנקים שצלל 1.4%. תעודות הסל של קסם ותכלית על המעו"ף ריכזו מחזורים ערים במיוחד. 
מניית בזק 0% בזק 517.4 0% בזק בסיס:517.4 פתיחה:519.8 גבוה:521.7 נמוך:506.8 תמורה:26,265,530 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבדר"כ נוטה להפגין עצבנות בכל הקשור למשברים פוליטיים בשל קרבתו של נתניהו לבעל השליטה בבזק - ירדה בשיעור מתון יחסית של כ-0.5%. אלביט מערכות בלטה בירוק כשעלתה 0.9% במחזור החמישי בשוק. מניית פורסייט -4.01% פורסייט 260.8 -4.01% פורסייט בסיס:271.7 פתיחה:269 גבוה:269 נמוך:258 תמורה:3,331,331 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה 45% בשבוע החולף איבדה 3.4% במחזור ער. מניית מיטב דש +0.62% מיטב דש 1,306 +0.62% מיטב דש בסיס:1,298 פתיחה:1,298 גבוה:1,332 נמוך:1,299 תמורה:210,697 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה בשיעור חד של 12% במחזור גדול ברקע לדיווח בתקשורת כי תביעת ענק שהגיש מיליארדי סיני כנגד XIO עלולה לסכן את עסקת הרכישה של בית ההשקעות.  
מדד ת"א 35 +0.19% מדד ת"א 35 1,463.22 +0.19% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:723,877,992 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 90}
מחזור המסחר היומי הסתכם בכ-800 מיליון שקל.
לפי כתב גל"צ עידו בנבג'י גורמים בכולנו טוענים כי "נתניהו איבד את הבושה ומתנהל בחוסר אחריות - הוא החליט שמתאים לו ללכת לבחירות, התאגיד הוא רק תירוץ". חיים לווינסון מ'הארץ' כתב בטוויטר כי נתניהו אמר אמש בפגישה לשרים: "אם כחלון לא איתי אני הולך לבחירות. אני אנצח את יאיר לפיד, כחלון ימחק. אחרי הבחירות אני אביא חוק לסגירת התאגיד".
המשבר המחריף בקואליציה עלול להשפיע לרעה על המסחר בבורסה בת"א. אמש הודיע נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא שינה את עמדתו בנוגע לתאגיד ומתכוון להוביל לסגירתו. בתוך כך, מחריף המשבר מול כחלון וריח חזק של בחירות עולה באוויר. הטענה של נתניהו ושרי הליכוד היא שכחלון לא אמור להתערב במהלך שנוגע לשוק התקשורת, כל עוד המהלך לא כולל כרוך בתוספת תקציב. התערבותו של כחלון לטענת השרים שלקחו חלק בפגישה הערב בביתו של נתניהו, היא הפרה של ההסכם הקואליציוני.
ואם זה לא מספיק, אז כתב ידיעות יובל קרני עדכן בטוויטר כי משה גפני מיהדות התורה פנה לנתניהו בטענה כי חילול השבת בגלל התאגיד זה חמור מאוד וחסר תקדים (נתניהו כינס הערב מספר שרים בביתו להתייעצות בעניין התאגיד.
להתייחסות הכלכלנים לגבי השפעת הקדמת הבחירות על הבורסה המקומית והסקטורים השונים - לחץ כאן.
ביום שישי ננעל המסחר בוול סטריט בירידות קלות ופער הארביטראז' של המניות הדואליות על המעו"ף הינו שלילי. ה-S&P500 השיל 0.13% ביום שישי ואילו הדאקס עלה 0.1%.
בסיכום השבוע החולף: מדד המעו"ף רשם ירידה של 0.86% והשלים בכך שבוע רביעי ברציפות של ירידות. מנגד, ה-S&P500 רשם עלייה של 0.22% ומשייט ברמות שיא אחרי עלייה של 3.7% החודש. מהלך העליות האחרון הגיע ברקע למתווה העלאות הריבית המתון יחסית שהציג הפד' בעדכון הריבית בשבוע החולף. השוק נותן כעת סבירות של 54% להעלאת ריבית ביוני הקרוב. המעו"ף עלה 0.27% בלבד החודש.
בנק ישראל פרסם היום מחקר בהקשר של התערבותו בשוק המט"ח, ולפי הממצאים התערבותו בין 2009 ל-2015, בכמות ממוצעת של 830 מיליון דולר לחודש, הביאו להשפעה של 0.6% על שער החליפין. (לכתבה המלאה
 
מניות במרכז
פלוריסטם -1.14% פלוריסטם 494.7 -1.14% פלוריסטם בסיס:500.4 פתיחה:498 גבוה:510 נמוך:491.5 תמורה:1,330,796 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 9.5% במחזור של 2.6 מיליון שקל לעומת מחזור יומי ממוצע של 992 אלף שקל בחודש האחרון.
קליל -3.11% קליל 33,600 -3.11% קליל בסיס:34,680 פתיחה:34,600 גבוה:34,620 נמוך:33,820 תמורה:1,080,998 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה כ-3.5% במחזור של כמעט פי 2 ממחזור יומי ממוצע ברקע לתוצאותייה הכספיות שפרסמה החברה מוקדם יותר היום. ההכנסות ברבעון הרביעי ירדו ל-92 מיליון שקל - לפרטים המלאים.
מיטב דש +0.62% מיטב דש 1,306 +0.62% מיטב דש בסיס:1,298 פתיחה:1,298 גבוה:1,332 נמוך:1,299 תמורה:210,697 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה כאמור 12.6% ברקע לסימן השאלה שעולה במקביל לתביעת ענק נגד הרוכשת XIO, תביעה שגוררת סימני שאלה לגבי התנהלות הקרן שאמורה לרכוש את בית ההשקעות הישראלי.
מנועי בית שמש -0.03% בית שמש 7,800 -0.03% בית שמש בסיס:7,802 פתיחה:7,802 גבוה:7,802 נמוך:7,736 תמורה:384,852 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום את תוצאות הרבעון הרביעי ושל 2016 כולה, לפיהן החברה רשמה ברבעון ירידה קלה ברווח הנקי, אך את השנה כולה סיימה עם רווח נקי של 9 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(72):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    עכשיו אדיוט גמור
    מי שמוכר 19/03/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסופו של דבר יקנה במחירים גבוהים יותר.
    סגור
  • 36.
    אני מבסוט חלאס שמרוב מופסדים בעולם
    גימלאי זוננשטיין 19/03/2017 17:29
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אני עם המעוף הירקר שלנו מופסד רק 30 אחוז. יש מצב שעוד אוכל אותה אבל אני חזק ולא דואג ההפסדים בחיים רק חישלו אותי. החלטתי שעדיף להפביד מאשר להיות חולה וזקן וכך אני מצליח בחיים וכולן עפות עלי
    סגור
  • 35.
    לאף אחד אין עניין שיהיו בחירות ולכן גם לא יהיו (ל"ת)
    יעקב 19/03/2017 16:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אף אחד חוץ מזה שיש חקירות נגדו (ל"ת)
    אלוהים 19/03/2017 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 34.
    יימחק ועוד איך עבד כי ימלוך (ל"ת)
    כחלון 19/03/2017 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אתה בול עץ (ל"ת)
    ל 34 19/03/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 33.
    פריגו מתרסקת
    ירון החתול 19/03/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה????
    סגור
  • אורח? איזו הפתעה.. (ל"ת)
    אוי איזה 19/03/2017 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא? למה לא? (ל"ת)
    למה 19/03/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 32.
    מתי כבר יורידו מיסים על הרווחים בבורסה?? (ל"ת)
    משקיע 19/03/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טען עוד
  • שר האוצר הזה? לא יודע כלום בכלכלה (ל"ת)
    מי יוריד? 19/03/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • טמבל?
    אתה קבעת 19/03/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הלוואי שיעלו ל 90 אחוז ויתנו לי להרוויח מליונים ואתן בכייף 90 אחוז ואף 95
    סגור
  • 31.
    בוזי לשלטון ביבי מוכר עיתון חחחחחחחחח (ל"ת)
    אנונימי 19/03/2017 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • זה לא מצחיק ,בוזי הוא שפוט של המפלגה הדמוקרטית באמריקה
    בא 19/03/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ככה שהבדיחה על חשבונינו ,ראה הסכם אוסלו ו2000 אזרחים הרוגים .
    סגור
  • 2000. (ל"ת)
    בא 19/03/2017 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    כספי ציבור פרייר
    אאא 19/03/2017 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    די לבזבז כספי ציבור על בחירות שלא עושות דבר
    סגור
  • 29.
    מ1964 בבורסה
    ינק מנהל חשבון מומחה 19/03/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כל 30 נקודות למטה קונה 7800 שקל. בשיא הלמטה לדעתי 380 מחכה עם בוחטה 37.000 שקל בהצלחה מי שמפחד לא מאמין
    סגור
  • 28.
    חןשב שהפעם אתה תתפרק (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 19/03/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מי כוונתך יתפרק
    לליכודניק 19/03/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ותדע הליכוד זה בית שלא עוזבים בשום אופן. רק אם נצליח להקיא את שפטל אולי נתחזק ככה הוא מביא לנו רק רע ועוד בגללו יאריכו לילד של המדינה בעוד שנתיים. אבל אל תתרגשו שהרי זהבי מפרפר לו את התחת לחלאה
    סגור
  • 27.
    כוס אמא שלהם פתחו וממשכים לפתוח לי ת'תחת
    שימי יוסיפון 19/03/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל פעם אני חושב אני על הסוס ובאים הטינופות ושותים לי הכל עם קשית שיכאב הכי הרבה טינופות
    סגור
  • גם אני גם אני
    וינר שולמן 19/03/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על הבדיוק בדיוק כמוך.הם עושים לי זאת כי חושבים שאני שתן עיזים.שיחשבו מה בא להם לא מעניין אותי.
    סגור
  • אכן כל האנשים שמצוייםהששתי התגובות ב 17
    בא. 19/03/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נם לא יוצלחים לאללא
    סגור
  • זה 27 (ל"ת)
    מאמי. לא 17 19/03/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    לזכור סוף חודש תחילת אפריל תוצאות
    סלזיון 19/03/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ירידות לצורך עליות חזקות יותר לאיסוף יום טוב היום
    סגור
  • 25.
    זה טוב לבורסה. כי הממשלה הזאת והקודמת היו אסון
    בחירות 19/03/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לבורסה. כולל הגאון טרכטנברג עם 25% מס על הבורסה. אולי יגיע מישהו שיבין שהבורסה זה מכשיר לגיוס כספים לחברות וזה תורם לכלכלה. במקום ביבי הפופוליסט וחבורתו שחושבים שבורסה זה למליונרים שאוהבים להמר ולהפסיד
    סגור
  • 24.
    בקרוב שילוב עם חברה ענקית זו דעתי ימים יגידו לעקוב (ל"ת)
    סייפ-טי גרופ 19/03/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    פורסייט
    איציקו 19/03/2017 09:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יהיה מעניין לראות מה יקרה איתה...
    סגור
  • 22.
    בס"ד, חברת אייסקיור מדיקל הצלחה גדולה בפתח
    יעקב 19/03/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שבוע טוב לכל בית ישראל
    סגור
  • בצ"ד השני ,אני לא מעורב בשום בורסה . (ל"ת)
    אלוהים 19/03/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    כחלון לא להיכנע לקפריזות של ראש הממשלה
    נ.ברוך 19/03/2017 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כחלון אתה עובד נכון ולמרות שירידת המחירים לא אצה לה הדרך הכיוון נכון. ואל תיכנע לקפריזות של ארדואן ,סליחה לביבי. המהלך ברשות השידור הוא נכון ויש להמשיך ולהתייעל ללא פשרות.
    סגור
  • 20.
    נפרדים היום ממנו (ל"ת)
    1420 19/03/2017 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 19.
    בקרוב מאוד הביתה כשלון גדול (ל"ת)
    כחלון 19/03/2017 08:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 18.
    מגעים למיזוג רשות השידור והתאגיד, המשבר כנראה פתיר... (ל"ת)
    מבין עיניין 19/03/2017 07:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כמו המיזוג בין ביבי לכחלון . (ל"ת)
    בא 19/03/2017 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    בחירות בו נראה את פחלון מתפרק
    הקוסם 19/03/2017 05:36
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לא בחירות ולא נעחייםצהלוואי ופחלון ילך לבחירות לא עובר אחוז החסימה המנוהל הזה
    סגור
  • 16.
    מחר המעוף בנחיתת אונס (ל"ת)
    אריאל 19/03/2017 01:00
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 15.
    מניית לאומי עומדת מחר לטוס (ל"ת)
    ברוקר 18/03/2017 22:38
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • חה חה חה . לטוס , לאן ? לסניפים הסגורים ? (ל"ת)
    אלוהים 19/03/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לצה אתנ מפנטס זאת,? (ל"ת)
    חחחח 18/03/2017 22:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    אני אומר לכם ש ,99 אחוז מהמשקיעים
    יועץ השקעות בבנק 18/03/2017 22:25
    הגב לתגובה זו
    7 8
    באים לבורסה גרך המעופ וכולם מופסדים עשרות אחוסים בבורסה עי הרוב באים אחרי 70 אחוס ששתו להם בטבע. אז מי שמספר לעם שהוא מורווח בשנים האחרונות בבורסה זה אומר שכולם פחדנים ושקרנים כמה ניסיתי לשכנע אותם שילכו לנפטיות ולא שמעו לי
    סגור
  • נכון מאוד
    אנונימי 19/03/2017 07:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאוד נכון ,מניות האנרגיה לא יודע , זה נמשך משנת 2010 אולי כן ,בטבע אתה צודק אבל זו קנייה לאחר ירידה כזו חדה , לטווח ארוך של שנתיים שלוש , מצאה תחתית ומדשדשת יש שם החלפת ידיים כבר הרבה זמן ,הדשדוש יימשך ואחר כך היא תזנק בחדות , ירדה בחדות , אתה צודק תמיד צריך לומר את האמת , אבל כול אחד שיעשה מה שהוא רוצה , גם כדאי להוסיף שאתה כותב אתה לא ממליץ , גם אני לא ממליץ ,גם לא צריך להגיב כל כול כתבה יש כתבות שחוזרות על עצמן ובאותו תוכן .
    סגור
  • יא אולוהים - לך ללמוד דקדוק וגם תלמד לכתוב
    אריאל 19/03/2017 00:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה משקיע אנאלפביתי
    סגור
  • 13.
    לפי דעתי המניה שהולכת לעלות חזק אופקו הלת תרשמו (ל"ת)
    שלומי 18/03/2017 21:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 12.
    בחירות טוב לשוק, בנקים עולים, דולר עולה (ל"ת)
    דויד 18/03/2017 21:41
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • נכון מאמי. בטוח מאמי.
    לדויד 18/03/2017 22:16
    הגב לתגובה זו
    7 5
    אהל מה אתה מבלבל המוח?
    סגור
  • איך קןראים לסרט שאתה רואה? :) (ל"ת)
    יואב 18/03/2017 21:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 11.
    בזק
    בינו 18/03/2017 21:39
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מה גורל מניית בזק? דעתכם המלומדת בבקשה
    סגור
  • תמשיך למטה
    ערן 19/03/2017 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביבי כבר לא יכול לעזור לאלוביץ. יש לו כל כך הרבה על הראש עכשיו, שהדבר האחרון שמעניין אותו זה לדאוג למונופול של בזק. המניה כבר שנה יורדת חוץ משבוע אחד בסוף דצמבר ששם שיחררו הצהרה שקרית שהקפיצה את המניה ליומיים.
    סגור
  • 10.
    רך נכנסתי היום חמישי בכל הכסף לשוק
    חדש בבורסה 18/03/2017 21:33
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ועכהר מדברים על בחירות ואני מבקש מרציני בלבד שיגיד לי אם סנ טוב לעליות שהבטיחו כדי שמעוף יגדל לשיא השיאים או שיש חשד וחשש שבחירות יכולות להפיל אותנו מעט מדיא השיאים שאעו נמצעים פחות או יותר
    סגור
  • מעוף יהפוך מעוף לשניצל
    שמטוב 18/03/2017 22:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק טיפש ניכנס לבורסה הישראלית היום. גם בימים כתיקונם זה קזינו, על אחת כמה וכמה - היום. אל תאמין לאסטרולוג החוזה בגרפים שלו שלפנינו שיא כל הזמנים, זה מה שהוא אומר כל הזמן, כל מה שהוא אומר יצא הפוך.
    סגור
  • אני על הסוס
    חדש 19/03/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נכנסתי לפי עצת הפקיד שצדק ומיום ה עד עכשיו הבאתי ב 4 מניות שאמר לי שבע אחוז ואמר לי במיידיצ לצאת ונתן לי עוד כמה מניות והבטיח עד מחר עוד שש אחוז וכך כל יום. אני חדש אבל מלך. יש לי כבר שבע אלף ביד
    סגור
  • אני כבר מורווח
    שמואל פרומר 19/03/2017 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזהר לפני שהכל יתהפך למינוס
    סגור
  • 9.
    ביום ה שחקני המעוף הורידו את השוק והשתינו על כולם !! (ל"ת)
    איפה הרשות לניע?? 18/03/2017 19:36
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • הרשות לקחה על עצמה לזיין החלאות (ל"ת)
    דולב 19/03/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ל 9 נירטבת?
    רועי 19/03/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני לא.
    סגור
  • הם עשו מהלך קלאסי של שחקנים
    מבלי לדווח על הפרשות 19/03/2017 08:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    א. קירבה מספקת לפקיעה חודשית ב. ניצול מומנטום אדיר בוול סטריט (עם הנחה שלא תופסת במציאות שחלק מזה יגיע גם לשוק המקומי) - פתחו גבוה! ג. ירידה של 2 סטרייקים במדד ללא קשר לדבר / חצי דבר בקונטקסט שוקי העולם ד. ועל זה נאמר know your subject
    סגור
  • 8.
    סה פו צ'ו
    לה לה לנד 18/03/2017 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 4
    1260
    סגור
  • 7.
    הבורסה פה גמורה!! כל עוד לא ירד המס - אין מה לחפש פה!!! (ל"ת)
    כחלון הגנב!!! 18/03/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    15 3
    סגור
  • הבורסה גמורה בגלל המס איש תמים? (ל"ת)
    רועי 19/03/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    לא לשתף פעולה חברה
    יבגני 18/03/2017 18:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחר התור של בירושליים לזרוק סחורה בתל אביב והם וואחאד גדולים וכבדים. אני אישית לא משתף פעולה אז תנו כתף בבקשה תן דה
    סגור
  • 5.
    שוק פותח 1430, סטיה מתפרקת מחר (ל"ת)
    סוחר 18/03/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    באמת נראה לכם?
    יציבות האא? 18/03/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    21 8
    מה כל כך יציב במרחב. האם הרעידות מתחת לרגליים לא מורגשות אצלכן/ם??!?
    סגור
  • נפרק אותכן חארות זמנכם חלף (ל"ת)
    יציבות האא 19/03/2017 10:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    רק למעלה (ל"ת)
    רז 18/03/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • לרז
    ואסרשטרום 19/03/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה רק למעלה ?כדור ההליום עם החור הענק שמאפשר לו לרדת במקום לעלות?
    סגור
  • 2.
    מדד המעוף מעניין את החריץ
    רמי 18/03/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    8 5
    מדד המעוף לא משקף פה את הבורסה. מדד המעוף אולי מעניין את סוחרי האופציות שאוהבים להפסיד כסף. תסתכלו אם כבר על מדד 90 ומה עשה מתחילת השנה.
    סגור
  • לרמי המקלל והחריץ
    לארי 19/03/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    90 אחוז ממשקיעי הארץ תקועים במעוף ן 90 אחוז מתוכם בטבע וחברותיה אז אל תבלבל המוח.
    סגור
  • אתה תקוע במעוף
    אולי 19/03/2017 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח לוזר
    סגור
  • 1.
    חוזרת עם פער חיובי של 8%. אבל בישראל היא תרד 8%
    פלוריסטים 18/03/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מפילים את השוק בכוונה. אל תקנו אף מניה.
    סגור
  • יא טמבל
    סוחר 19/03/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אנחנו לא מפילים בכוונה. זה בטעות נופל לנו ככה קטן. אנו עומדים לשחות אז תרגיע טמבלון זה ממש לא בכוונה אנו לא עושים רע לאף אחד רק מביאים צדק
    סגור
  • מה קרה אתה בשורט על פלוריסטים???
    רפי 19/03/2017 00:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חחח פלוריסטים מדשדשת כבר חודשיים וזה הזמן שלה לפרוץ למעלה שוב... לדעתי תעלה לפחות 15% עד לתיקון כלשהו
    סגור
  • כחלון
    דן 19/03/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככותרת הכתבה יימחק גם יימחק - איבד את מעט הבוחרים שנותרו לו.
    סגור