ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

בורסת ת"א: לקראת הפתיחה מחר, אלו הפערים שפתחו המניות הדואליות

כיל חוזרת עם פער שלילי לאחר הטיסה בחמישי, פרוטליקס עם פער ענק של 15%. השבוע: הודעת הריבית של הפד'
סוחר, צילום: Getty images Israel
היום לא התקיים מסחר בבורסה בתל אביב לרגל חג הפורים, וזאת לאחר שבוול סטריט המדדים רשמו עליות קלות כאשר הנאסד"ק הוסיף 0.4%, ה-S&P 500 עלה 0.3% והדאו ג'ונס התחזק 0.2%. במוקד העניינים: הודעת הריבית של הפד' ביום רביעי הקרוב כאשר הצפי הוא להעלאת ריבית באופן ודאי לאחר דו"ח התעסוקה שפורסם בשישי האחרון.
נזכיר כי בארה"ב יעברו היום (א') לשעון קיץ בעוד שבישראל שעון הקיץ יחל רק ב-24 לחודש (יום ו'). בתקופה זו המסחר בארה"ב יפתח בשעה 15:30 וינעל בשעה 22:00 לפי שעון ישראל.
ביום חמישי האחרון בבורסת תל אביב המעו"ף נסגר ללא שינוי כאשר מניית פועלים עלתה לשיא כל הזמנים. מחזור המסחר עמד על 1.4 מיליארד שקל. בסיכום שבועי: מדד המעו"ף איבד 0.27%, ת"א 90 איבד 0.74% ומדד הבנקים זינק 3.09% לשיא היסטורי.
בזירת מניות הפארמה הדואליות מניית טבע חוזרת עם פער ארביטרז' חיובי של 1.1%, פריגו חוזרת עם פער חיובי של 0.8%, מנגד מניית אופקו הלת' חוזרת עם פער שלילי של 0.6% ומיילן חוזרת ללא שינוי.
מניית כיל, שזינקה ב-6% במחזור ענק בחמישי האחרון ברקע לאמרה של נשיא בלארוס שרמז על אפשרות לחזרה לשיתוף פעולה עם הרוסים בנוגע לשוק האשלג, חוזרת עם פער שלילי של 1.9%.
פריון נטוורק חוזרת  עם פער חיובי של 2.9% וזאת לאחר שבוע קשה בו פרסמה דו"חות ואכזבה את המשקיעים. מניית פרוטליקס צפויה לרכז עניין כאשר המניה חוזרת עם פער חיובי של 15%.
מניות הסלולר ימשיכו לרכז עניין לאחר שרשות ההגבלים העסקיים אישרה את רכישת גולן טלקום על ידי אלקטרה צריכה, וזאת לא לפני שהציבה הרשות הגבלה למחיר החבילות. (לכתבה המלאה)
מניות במרכז
סוכנות הדירוג S&P העולמית הותירה את הדירוג לטבע על BBB עם אופק שלילי, והורידה את הדירוג לביצועי ההנהלה ל'סביר'. (לכתבה המלאה)
גולף פרסמה את תוצאותיה הכספיות לפיהן החברה עברה להפסד של 57 מיליון שקל בשנת 2016. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    בשורות טובות (ל"ת)
    ליויתן קדימה 13/03/2017 07:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    מדיוי המניה מומלצת לפני זינוק חד מאוד עקב הנפקה בחול
    תומר 13/03/2017 07:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדיוי בארץ מנפיקה בחול את מדיוי יו אס איי בשווי 50 מליון שח תתכונו להצפת ערך ענקית במידוי בארץ וכנראה חזרה למעלה גבוה גבוה אל שווי לפחות פי 10
    סגור
  • 15.
    הזמן לזהב
    אריק חיפה 13/03/2017 05:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שהזהב יתחיל לעלות. ממליץ מאוד
    סגור
  • 14.
    חזרה עם פער חיובי של 5%
    רדהיל 12/03/2017 21:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סלזיון חזרה עם פער חיובי של 17% חגיגה בעיצומה..רדהיל וסלזיון החודש תוצאות בהצלחה לכולם
    סגור
  • 13.
    זמן לוויתן (ל"ת)
    יעקב 12/03/2017 20:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    מופסד כבר 50 אחוז בתיק
    איציק100 12/03/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    4 8
    שיחקתי באופציות מעוף ומחקו לי חצי תיק. הבעיה שלי שאני מכור ובגלל זה מפסיד. אני יודע שאני לוזר , אבל יהיה טוב.
    סגור
  • חחחח לדביל
    דנינו 12/03/2017 18:39
    הגב לתגובה זו
    3 4
    קודם קול למה שהמפסיד יצהיר על עצמו בכזאת שמחה שהפסיד נראה לי לא הגיונית. שאתה אומר אבל יהיה טוב אתה הורס לעצמך את כל התיזה הדבילית שבנית לפני.זה יכול להיות לא כבר אלא עוד מעט ואולי בגלל זה חושב ההוא שיהיה טוב ואולי הדביל ההוא לא איכפת לו אם הפסיד מליארד שקל. אז אם לו לא איכפת אז מה זה איכפת לך טומטום ואולי זה אתה שהירווחת את המליארד שהוא הפסיד אז תהיה צנוע ואל תבלבל המוח
    סגור
  • לסתום
    ואפל בלגי 12/03/2017 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אני שמעתי שיש עליו קרוב לחצי מליון שקל אם יפסיד נגיד חצי ישרא לו מאה אלף. אני חותך הזין אם אתה שווה יותר משש אלף.
    סגור
  • לצ'ופצ'יק.
    איציק 12/03/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
    2 12
    1. גם אם נפסיד חצי מהוננו עדיין נהיה החברה או המשקיעים הגדולים והפרטיים בעולם..כך שזה ממש לא נורא. אתה מוזמן בכל עת לבדוק ולפשפש ולראות דברים ואף להתארח ולא להנפיץ את שטויותיך. כבר כתבנו כאן שאנו לא משחקים אלא משקיעים בחוכמה. ואף ציינתי שאנו לא מתקרבים לאופציות מעוף או אחרות. איך אתה יודע שיהיה טוב? יתכן שיהיה רע ונפסיד עוד 50%..ועדיין נהיה בין הגדולים בעולם.שהרי בתשואה ממוצעת של 50 אחוז לשנה או אז בעשר שנים האחרונות הירווחנו פי 57.66 על התיק. בדוק בריבית דריבית.... שאחוז ניכר מהרווח אחראי החלק של Short Selling..שמע חבר. מותר לך להנפיץ כל מה שעולה על דעתך..אבל אני גאה להיות פרופסור ואל"מ וחבר כמו אח ל 99 חברים ועם משפחה ענקית ומאושרת. וכרופא אני אומר לך בפרוש שקנאה זה דבר פסול ונוראי שעלולה ומביאה את כל המחלות הקשות..אנו מאחלים לך הצלחות.
    סגור
  • 11.
    מדד WIX
    מומחה 12/03/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שואף למגע עם 102.
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    התפצלות נוראה. (ל"ת)
    מחר 12/03/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    שמכנה אנשים בשם ספאמר ואינו יודע את פרוש המילה.
    לעלוב נפש 12/03/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    2 18
    הרי ספאמר פרושו סוף ספאמי(רע ומר) או לחילופין הפצת והפצצת פרסומות ברשת לדבר שבבעלותו. למה התכוון הנ"ל? פיתרונים ופתרונות רק לעצמו.
    סגור
  • 8.
    יום שני ירוק חיובי (ל"ת)
    שימי 12/03/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    20 13
    סגור
  • או אדום חיובי?
    אולי ירוק שלילי 12/03/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    10 16
    וחוץ..אתה מתחייב ומודיע לאומה את בשורתך. או שזאת גחמה פרטית שיכולה להתגשם ואולי לא.
    סגור
  • אומרים לך חיובי
    שימי 12/03/2017 16:30
    הגב לתגובה זו
    6 11
    אתה נראה לי פוץ נוראי.
    סגור
  • מה זה פוץ? (ל"ת)
    היי 12/03/2017 17:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 7.
    מדיוי מניה לפני זינוק שווי נמוך בקרוב הצפת ערך פי 100
    דוד 12/03/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מנפיקים את חברת הבת בחול מגייסים 50 מליון שח 10 מליון דולר
    סגור
  • 6.
    זה נקרא טיפוס בארה"ב עליות קלות (ל"ת)
    בתל אביב 0.4 12/03/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    טבע, ברגע שימנו מנכ"ל טוב המניה תתאזן.
    שם 12/03/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא יהיו תיקונים מאסיביים, זאת מנייה גדולה מדאי, אבל בהחלט יורגשו עליות מתונות וחזרה כללית ליציבות, חברת ענק עם מנכ"ל טוב יכולה בהחלט להתאזן חזרה תוך שנתיים שלוש. בטווח הבינוני זה אפילו יכול להיות משתלם.
    סגור
  • 4.
    כל המשק עובד היום
    יהודה 12/03/2017 09:07
    הגב לתגובה זו
    13 6
    חוץ מהבטלנים של הבורסה שמחפשים כל הזמן לא לעבוד . אתם יכולים לסגור את העסק לגמרי ואף אחד לא יצטער
    סגור
  • אתה עובד בשופר היום? (ל"ת)
    ליהודה 12/03/2017 16:09
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • עובד אצל
    יהודה 12/03/2017 16:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמא של איציק100 המכונה "לוזר"
    סגור
  • תיקון
    יקי 12/03/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אמא שלו אשה הרי צריכה להיות לוזרית. אתה לא מבדיל בין זכר לנקבה.
    סגור
  • אמא שלו טרנסג'נדרית
    ליקי 12/03/2017 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כלומר גם זכר וגם נקבה , הנה פתרתי לך את הסוגיה.
    סגור
  • ליהודה.
    איציק 12/03/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    2 6
    חיפשת אותי? לא מבין מה רצונך כי ממש לא פניתי כאן לאף אחד ובטח לא אליך ובעצם לא כתבתי כלום לפני תגובתך המשובחת. ועכשיו לעניין. אין לי אמא ולא נולדתי אף פעם. אני כולה חוצן שבא לבקר פה מגלקסיה במרחק קוודריליון שנות אור.אם תצליח להגיד לי כמה רגלים זה אני מצהיר שאפצה אותך על המאמץ במליון שקלים. ובדוק גם בהרווארד מה קורה עם הבטחותי. אם לא תצליח לא ארצה דבר.
    סגור
  • 3.
    שימו לב לזינוק צפוי של מדיוי השבוע עקב הנפקה בחול
    תומר 12/03/2017 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    של חברת הבת, החברה הודיעה בארץ כי תנפיק את מדיוי USA .10 מליון מניות במחיר 5 דולר למניה מה שייתן שווי עצום למדיוי בארץ של פי 10 לפחות ואפילו יותר מזה .לדעתי האישית ואין לקבוע מכך אבל מדיוי בארץ יכולה להגיע תוך זמן קצר ביותר עד מעל 200 אגורות כמו שקרה לפני שנתיים בערך. אל תראו זאת כהמלצה לרכוש או למכור אבל אני צופה את זה
    סגור
  • מדיוי
    Tedi 12/03/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שתתקן חזרה יש התכנות להנפקה אבל לא בטוח שבטווח של 5 דולרים
    סגור
  • מדיוי
    דנה 12/03/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זבל של מניה!!!! אני מופסדת עליה 98 אחוז, הלך כל הכסף. חבורת שקרנים שהוליכו שולל משקיעים
    סגור
  • 2.
    תעלה רק כאשר ביבי יעוף מהשלטון. יחימוביץ תגיע להסתדרות
    כיל 12/03/2017 08:27
    הגב לתגובה זו
    4 11
    לגרום נזקים לכל העם עם שביתות כל יום שני וחמישי. ולפיד הגאון הכלכלי ישאר באופוזיציה עוד המון שנים. הליכוד צריך להעיף את ביבי . זה הסיכוי היחיד להיפטר מהפופוליזים ההרסני
    סגור
  • ומה עם שפנינגו גואיצ' שכמוך? (ל"ת)
    כולם לא בסדר? 12/03/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    פרוטליקס