ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ת"א נסגרה בירידות: המעו"ף איבד 0.6%, לאומי זינקה 1.2% כנגד המגמה

אל על צנחה עוד 4.2% היום לאחר ירידה של 3.5% אתמול. טבע ופריגו הכבידו, רציו נפלה 1.9%
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר השני לשבוע זה בבורסה בתל אביב נסגר בטריטוריה האדומה, כשהמדדים המובילים רשמו ירידות של עד 0.67%, אחרי הודעת הריבית של בנק ישראל והמשך התחזקות השקל. ברק:ע המסחר בוול סטריט מתנהל ביציבות. מדד המעו"ף שנסחר עד לשעה 15:00 בירידות של סביב 0.3%, צלל עד 1% ובסופו של יום התמתן לירידות של 0.59% בסגירה. מניית לאומי  זינקה 1.2%, כנגד המגמה, במחזור הגבוה בשוק.
מניית אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לאבד גובה וצנחה ביותר מ-4%, זאת בהמשך לנפילה של יותר מ-3% אתמול. מניות הפארמה הדואליות הכבידו כאשר טבע איבדה 0.9%, ופריגו צניחה 1.9%. רציו איבדה גובה ברקע להורדת המלצה, (בהמשך).
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 +0.88% מדד ת"א 125 1,313.4 +0.88% מדד ת"א 125 בסיס:1,301.89 פתיחה:1,299.65 גבוה:1,313.4 נמוך:1,296.26 תמורה:1,414,119,952 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.4 מיליארד שקל.
גם היום המשיך השקל להתחזק מול סל המטבעות, כשברקע בנק ישראל הותיר את הריבית ללא שינוי , זה החודש ה-25 ברציפות, ברמה של 0.1%. (לכתבה המלאה)
המסחר בבורסות אסיה ננעל במגמה שלילית כאשר בלט באדום הוא מדד הניקיי היפני שאיבד 0.9%. החוזים בוול סטריט נסחרים בשעה זו בנטייה לעליות שערים קלות של עד 0.1% ומאותתים על פתיחה יציבה.
מניות הגז המשיכו לרכז עניין לאחר ששותפויות הגז של קבוצת דלק קיימו מוקדם יותר הבוקר כנס משקיעים בבורסה בת"א  - לפרטים המלאים. יחד עם זאת, המניות קיבלו עדכון המלצה שלילי מצד ירושלים ברוקראז'.
מניות במרכז
מניית אל על -2.64% אל על 158.3 -2.64% אל על בסיס:162.6 פתיחה:162.5 גבוה:165.5 נמוך:156.5 תמורה:7,079,342 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 4% בהמשך לצניחה של 3.5% אתמול. נזכיר כי באתר 'בלומברג' דירגו בתחילת ינואר את החברה כגרועה ביותר בעולם ב-2016 - לכתבה המלאה.
טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.9% ברקע לדיווח כי הקפיאה את הקמת הקמפוס ברעננה המוערך בהיקף של כ-1.2 מיליארד שקל - לפרטים המלאים.
מניית אלביט מערכות +1% אלביט מערכות 50,470 +1% אלביט מערכות בסיס:49,970 פתיחה:49,610 גבוה:50,470 נמוך:49,220 תמורה:45,463,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.7% במחזור של 43.8 מיליון שקל - הגבוה ממחזור יומי ממוצע של 33.5 מיליון שקל בחודש האחרון.
מניית  רציו יהש -0.8% רציו יהש 223.8 -0.8% רציו יהש בסיס:225.6 פתיחה:225 גבוה:225.8 נמוך:219 תמורה:4,550,323 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נחלשה כאמור בכ-1.9% במחזור ער ברקע להורדת המלצה מירושלים ברוקראז' - למחירי היעד לשותפויות לוויתן, לחץ כאן.
תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    אל על פשטה רגל למעשה
    יעקב 27/02/2017 23:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כך נראית אל על : - מטוסים ישנים, צוות אויר יקר בטירוף, עובדים חוצפניים, איחורים , חובות ויחס משפיל ללקוחות/ דירוג אחרון בעולם. רק פראיירים שאין להם ברירה טסים בחברה הזאת. כך נראית חברה שפושטת רגל וזה רק עניין של זמן.
    סגור
  • 35.
    בורסה מורסה
    אורי 27/02/2017 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לי שאלה. מדוע המסחר בקרנות נאמנות מסתיים שעה וחצי לפני סגירת המסחר ? זו עוולה שקיימת עוד מלפני עידן המחשבים.
    סגור
  • 34.
    צחקתם ושתקתי, השמצתם ושתקתי, מכרתם וקניתי והיום
    כיטוב פארמה 27/02/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קיבלה המלצה של 320% יותר ממה שהיא והיא נסקה כ- 50%. אז היום הגיע בקטנה וזה רק טעימה מה יכול לקרות פה כשתגיע התוצאה החיובית. דעתי בלבד
    סגור
  • 33.
    הודעה גדולה בקרוב דעתי (ל"ת)
    סייפטי 27/02/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    רציו
    מיקי 27/02/2017 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הלאה חברים לקנות רציו ואחרי שתרד עוד עשרה אחוז ותזרקו סחורה אני מצטרף לחכמים חכו לשער 230 ואז לקנות לסיבוב מהיר.
    סגור
  • יש כאן מבין פעם ראשונה שאני רואה (ל"ת)
    הצחקתם אותי 27/02/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 31.
    בנק לאומי על מה עולה? עוד פעם לווסת את השוק
    אני 27/02/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו שאמרתי, מנכ"ל הבורסה לחקירה במשטרה. וכל השאר צאו מהבורסה. צריך ללמד כאן מישהו גדול לקח.
    סגור
  • 30.
    טבע שלב ראשון סיימה. שלב 2 25% התחיל.שלב שלשי אכתוב (ל"ת)
    הצחקתם אותי 27/02/2017 15:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 29.
    הקניה הטובה ביותר לאורך זמן טבע (ל"ת)
    הצחקתם אותי 27/02/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 28.
    לא לשכוח לא לגעת בטאואר למרווחים לממש . (ל"ת)
    הצחקתם אותי 27/02/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    חודש טוב עדיין ממתין לחזרה למעלה (ל"ת)
    הצחקתם אותי 27/02/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 26.
    ירידת הדולר ל3.67 הביא לשווי נמוך בחברות הבורסה ולכן
    בנימין 27/02/2017 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנו רואים ירידות חדות.....
    סגור
  • הגיוני (ל"ת)
    שמטוב 27/02/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    הציבור השקיע מתחילת השנה מיליארדים
    דניאל 27/02/2017 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרנות מנייתיות. לאיפה בדיוק הולך הכסף ע"י מנהלי הקרנות השרלטנים? שוב מניפולציות והימורים? למה אף רגולטור לא בודק את זה?
    סגור
  • רק פריירים מאמינים להמלצות של בעלי עניין. (ל"ת)
    שמטוב 27/02/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    אתמול המקורב חיטט באף
    ערן 27/02/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים שעוד יש פה אנשים שמחכים לתגובה של אלמוני שהצהיר שיש לו חבר שרומז לו בהבעות על שטויות....
    סגור
  • 23.
    בורסה מורסה
    אורי 27/02/2017 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה מתרחש בביצה ? משהו קורה שם ואתם מחרישים. ירידה פתאומית במעוף על סף אחוז וירידה לא אופינית באגח מדינה צמוד. . לשם מה אתם קיימים ?
    סגור
  • 22.
    מצב
    ד"ר ניר(איצ100) 27/02/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    17 2
    יש ברשותנו הרבה סוגי השקעות. מקרקעין ברחבי העולם. סחורות מתכלות. אוספים שונים מבולים ותמונות ויודאיקה וכינורות ופסנתרים ויינות ועוד. יש גם תיק Long ענק שהרוויח הרבה מאז ומתמיד. וכמובן את ההשקעה המוצלחת ביותר שהינה Short Selling..לפני 10 שנים בדיוק ניבחרו 40 חברות בעולם. 10 לשורט קבוע בלי החלפות. 10 לשורט מתחלף. 10 ללונג קבוע ו 10 ללונג מתחלף. צורת השקעה שורט מתחלף השיגה תשואה הגדולה ביותר בענק ואחריו שורט קבוע. שני סוגי הלונג הרוויחו הרבה אבל רחוק מאחור. תודה ובהצלחה.
    סגור
  • אז לא הבנתי מה אתה רוצה
    לד"ר 27/02/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם היית קונה את כל המדד לפני 10 שנים היית מרוויח כסף כיוון שאתה טוען שרק את חלקן קנית ובחלקן פתחת פוזיציה של שורט אני מבקש שתמליץ לגבי אחת מחברות אלו או שתפסיק לבלבל לנו במח כל יום מחדש ודש ל100 או 1000 כל מס אחר שלא תמציא.
    סגור
  • באמת לא הבנת..אף אני לא הבנתי את דבריך הם כתובים
    ניר 27/02/2017 16:52
    הגב לתגובה זו
    18 13
    מבולבל ובכלל לא ציטטת או התקרבת לנוסח והעובדות שלי וחבל. בדוק שנית ושלישית וראה את השוני ביינינו. הרבה אנשים נעזרו בנו כבר הרבה שנים .אבל צורת התנסחותך לא עושה לי כייף לעזור לך. נסה שנית כמו שכתבתי ונראה אם יש על מה לדבר..ערב טוב ושמור על עצמך וכספך. נ.ב:אנו 5 כותבים מתוך ה100:איציק . אבירם. ניר. שלו. עברי. לעיתים כותבת הרא"לשית כרמית בשמנו ולעיתים כותב ד"ר אברטון מברקלי שהוא בא ביתנו מקורב מאטד אבל לא שייך לקבוצה.
    סגור
  • 21.
    רציו
    מיקי 27/02/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הורדת המלצה לרציו בביזפורטל אתמול אמרתי למקורב שיש מגעים למכירת תפוחי אדמה לאיי פארו וטונגה ואכן מקורב שלי אישר רציו קונה רק בשער 240 עושה סיבוב ובורח כנס המשקיעים נועד להכניס פריירים חדשים לעשות עליהם סיבוב אמר לי אחד ממארגני הכנס זו המלצתי.
    סגור
  • 20.
    לא לדאוג רק למעלה רק למעלה פעמיים כי טוב (ל"ת)
    חזרתי בקטנה 27/02/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 19.
    בולמים בכח את הטיסות במעופ (ל"ת)
    המעופניקרים השרמוטות 27/02/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 18.
    לא יורדת הרבה אז זה טוב (ל"ת)
    רציו אהובתי 27/02/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    בורסה מורסה
    אורי 27/02/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הבורסה מחפשת כיוון ? הצחקתם אותי. לבורסה יש כיוון ברור מתחילת השנה בניגוד לבורסות בעולם. : למטה . הדעת נותנת שכבר מזמן הייתה צריכה להיעלם אבל כל תקופה משנים מדדים כדי להראות שהיא חיה ובועטת.
    סגור
  • אתה טועה טעות מרה בכותבך בניגוד לבורסות בעולם.
    לאורי 27/02/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בדוק עצמך לפני כתיבת דברים לא נכונים.
    סגור
  • 16.
    אני מציע שנתחיל לקלל ולנבל ולברבר ולהתעלק ולהשתרמק
    יאסיןצ'יק 27/02/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואז השוקים יטוסו מלה מלה. עם נביה לפלפים שקטים השוק ירד יא סתומים אז קדימה אחים שלי
    סגור
  • 15.
    והיא עולה אז מה חדש אצלנו? (ל"ת)
    המתנו לאירופה 27/02/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • הכל ישן
    יאסיןצ'יק 27/02/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    פשוט היינו עשרים וחמש אחוז מלמלה מהשיא ואנחנו בקטנה בשלב זה הולכים להיות חמישים אחוז רחוקי מהשיא כל הידענים וטכנאים ומומחים ןמנהלים שהביאו לכאן כולם בירברו את המוח
    סגור
  • יציבות לא ממש חדש (ל"ת)
    אצלנו 27/02/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    ירידות בדולר תביא לפגיעה משמעותית בשווי החברות הדואליות (ל"ת)
    בנימין 27/02/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מאד
    טוב 27/02/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מאד
    סגור
  • תשקיע ישר בחו"ל (ל"ת)
    שמטוב 27/02/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מעלים קצת לתת אשליה ואז מורידים בכוח (ל"ת)
    כל יום אותו סיפור 27/02/2017 10:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הזבל עם משקל סגולי גבוה נזרק למטה וצולל בקלות. (ל"ת)
    איזה מורידים בכח? 27/02/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 12.
    המלצה ל7$ ימים יגידו בהצלחה
    כיטוב 27/02/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    http://www.watchlistnews.com/kitov-pharmaceuticals-holdings-ltd-ktov-given-average-rating-of-strong-buy-by-analysts/1135579.html
    סגור
  • 11.
    היום אמורים לפרסם הודעה בהצלחה (ל"ת)
    סלזיון 27/02/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    זמן לאסוף לפני הודעות דעתי בהצלחה (ל"ת)
    בונוס 27/02/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    זה לא יקרה (ל"ת)
    תשכחו מעליות 27/02/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • בעיצומו (ל"ת)
    קזינו תל אביב 27/02/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מזמן (ל"ת)
    שכחנו 27/02/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 8.
    מגיעים לשם (ל"ת)
    1430 27/02/2017 09:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מישהו האמין לי? (ל"ת)
    את האמת 27/02/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 430 (ל"ת)
    430 27/02/2017 09:56
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 7.
    של ירידות (ל"ת)
    עוד יום 27/02/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • קלות קלות (ל"ת)
    אבל קלות 27/02/2017 13:22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 6.
    תעלה גם תעלה
    לששון הגנן 27/02/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לדעתי , טאואר מניית השנה !
    סגור
  • 5.
    מניות הגז רציו
    בני 27/02/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כל הזמן אמרתי לכם שמניות הגז הם להיט ורציו בראשם מי שמכר אכל אותה זה רק ההתחלה של העליות בשורות טובות ויום טוב
    סגור
  • יורדת יורדת לא עוזב אותה
    רציו אהובתי 27/02/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אפילו תירד עוד 70 אחוז למרות שאני מופסד איזה 50 אחוז. עדיף להחזיק היד יהלום הכי יוקרתי בעולם אפילו שצחירו צנח ועוד יצנח אטתה יודע בראש שאתה מלך ומחזיק לבד דבר שופר יחודי
    סגור
  • 4.
    הורידו גלום לחינם ? ממש לא (ל"ת)
    אתמול סוף היום 27/02/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • אתה יודע כמה קיבלנו על זה יא תמים? (ל"ת)
    מה פתאום חינם? 27/02/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 3.
    ר, רצ, רצי, רציו !!!....רוצי רוצי , השמיים הם הגבול!!!! (ל"ת)
    מבין 27/02/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    5 17
    סגור
  • שתוק כבר
    רציו אהובתי 27/02/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני רצה כי השמים זה הגבבול אפילו ארד 70 אחוז אגיע מאחורי זה לשיא 150 תיזכור
    סגור
  • 2.
    היינו עולים? ממש לא (ל"ת)
    ואם אסיה הייתה עולה? 27/02/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תמיד מתרוממים אל תדאג (ל"ת)
    אנחנו 27/02/2017 09:44
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 1.
    לכל האופטימיים יש מצב שטאואר תגיע בקרוב ל 11000? (ל"ת)
    ששון הגנן 27/02/2017 08:20
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • לא. ממש אין מצב. (ל"ת)
    שושו קשושו האופטימי 27/02/2017 09:19
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור