ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: מדד המעו"ף טיפס 0.7% לאחר שלב ההתאמות של תעודות הסל

סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון לשבוע זה בבורסה בתל אביב ננעל בנטייה לעליות על רקע ההתאמות שביצעו תעודות הסל לקראת עדכון המדדים. נזכיר כי החל מיום א' הקרוב מדד ת"א 25 יהפוך לת"א 35, ת"א 90 ו-SME60. בסופו של יום לא נרשמו תנודות חדות במדדים המובילים כאשר מדד המעו"ף עלה 0.7% ומנגד ת"א 75 השיל ב-0.15%. מניית מיילן ריכזה את המחזור הגבוה בבורסה - 500 מיליון שקל - בשל גידול במשקלה במדדים החדשים לכ-5.5% בת"א 35 ות"א 125. 
תעודות הסל ביצעו, כאמור, את ההתאמות לקראת השקת רפורמת המדדים הגדולה ביום ראשון הקרוב. שלב טרום הנעילה היה ארוך מהרגיל (45 דקות) כאשר סך המחזור היום בת"א עמד על  7.88 מיליארד שקל. נציין כי מחזור המסחר בשלב הנעילה בלבד הסתכם ב-6 מיליארד שקל (!) (לכתבה המלאה)

ואלו 10 המניות שריכזו את מחזורי המסחר הגבוהים ביותר אחרי העדכון:
מניית נייס רשמה במהלך המסחר זינוק חד של מעל ל-3% וזאת יתכן בשל טעות הקלדה של אחד הסוחרים, שתוקנה מיד לאחר מכן. המניה סגרה את היום בירידה קלה של כ-0.2% ומשלימה יום 4 רצוף של ירידות.

אתמול ננעלה הבורסה בת"א בטריטוריה שלילית כאשר מדד המעו"ף ירד 0.66% בלחץ מניות הפארמה הדואליות, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.3% ומדד הבנקים התחזק ב-0.3%. מדדי וול סטריט סגרו אמש במגמה מעורבת כאשר מדד ה-S&P500 עלה בשיעור זניח ומדד הדאו ג'ונס נחלש בכ-0.2%.

עם פתיחת המסחר בוול סטריט עולים המדדים המובילים בשיעור קל של עד 0.15%. בורסות אסיה ננעלו במגמה מעורבת כאשר מדד הניקיי איבד כ-0.5% ומדד האנג סנג הוסיף כ-0.2%.

מניות במרכז

טבע -2.17% טבע 4,697 -2.17% טבע בסיס:4,801 פתיחה:4,786 גבוה:4,867 נמוך:4,660 תמורה:41,899,272 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה בכ-1% ברקע לדרמה שנרשמה מוקדם יותר השבוע ברקע לסיום דרכו של מנכ"ל החברה, ארז ויגודמן. נציין כי ביום ההודעה צללה המניה בכ-6% במסחר בניו יורק.

פרוטרום -1.08% פרוטרום 27,440 -1.08% פרוטרום בסיס:27,740 פתיחה:27,770 גבוה:28,100 נמוך:27,360 תמורה:32,283,871 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.2% ברקע להודעתה היום על רכישתה הראשונה בשנת 2017. החברה חתמה על הסכם לרכישת חברת 'Unique Flavors Limited' הדרום אפריקאית תמורת 6.7 מיליון דולר.

מניית אלביט מערכות -0.37% אלביט מערכות 48,720 -0.37% אלביט מערכות בסיס:48,900 פתיחה:48,750 גבוה:48,990 נמוך:48,500 תמורה:46,034,176 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 1.6% היום לאחר שדיווחה אתמול על זכייה בחוזה בהיקף של 110 מיליון דולר להשבחת מסוקים באחת ממדינה אסיה - לכתבה המלאה.

מניית הנדל"ן מנרב -0.99% מנרב 44,230 -0.99% מנרב בסיס:44,670 פתיחה:44,670 גבוה:44,830 נמוך:43,960 תמורה:196,272 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 3.5% בהמשך לזינוק של יותר מ-8% אתמול במחזור חריג ברקע להמלצה חמה מואליו בייס - לפרטים המלאים.

{סלקט ביו} איבדה יותר מ-2% לאחר שאתמול טסה המניה בכ-18% ברקע להודעה כי טיפלה בחולה סרטן ראשון באמצעות מוצר הדגל שלה - לכתבה בעניין.
תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    חלךןךן (ל"ת)
    םחלךלמחך 09/02/2017 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    כי טוב
    שאול 09/02/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למתעניינים ולמבינים .... מוצר הדגל של החברה KIT302 הוא מוצר שפיתוחו נמשך כ 5 שנים האחרונות . המוצר עבר את כל האישורים- והוכר כפטנט ע"י ה FDA חברת יעוץ חיצונית ובלתי תלויה בדקה את המוצר -בדקה תיקי מטופלים שניסו את התרופה בבתי חולים בארץ ובעולם וקבעה שהמוצר יעיל . לא ניתן לזייף "יעילות" של תרופה על מטופלים ... הרגולציה בתחום בארץ ובעולם היא קפדנית ונוקשה מאוד . שימו לב שלאחר פתיחת החקירה כיטוב פרסמה שהם עומדים אחרי התרופה והם ממשיכים בתוכניות שנקבעו לסיכום : אין שום הצדקה לירידות- חשובה יעילות התרופה והפוטנציאל הגלום ולא שום דבר אחר . אני מעריך שמיד לאחר ההשעיה המנייה תחזור לרמות שהייתה לפני הפרשה ואף יותר מזאת- מי שיפחד וימכור היום יצטער .
    סגור
  • כי טוב
    דני 09/02/2017 22:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיטוב ירדה ב-20 אחוז בארה״ב הערב. תפסיקו להמליץ. גיליתי שאינכם ידענים גדולים. .....
    סגור
  • כי רע
    ששון 09/02/2017 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשאול אני מאוד מקווה שאתה צודק . מה שלי לא נראה כיצד הרשות לניירות ערך מחליטה לחקור את המנכל על נתונים מטעים שקיבל מהוועדה החיצונית. גילויי נאות מחזיק סכום נכבד . כואב ומצפה לטוב. בשורות טובות.
    סגור
  • מה אתה מוכר אשליות לאנשים ? (ל"ת)
    רמי 09/02/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    הודעה ממאיה
    כיטוב למחזיקים 09/02/2017 14:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יהיה מסחר רק בטרום נעילה עקב עידכון מדדים תעודות הסל יזרימו ביקושים
    סגור
  • 15.
    רק רציו קיבלה המלצה טובה ???????????למה יורדת? (ל"ת)
    רציו????? 09/02/2017 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • ככה. זה התחלה(המשך) של משהו ענק. היזהר (ל"ת)
    למה טבע ירדה 09/02/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 14.
    ????????????? (ל"ת)
    ורציו ממשיכה לרדת 09/02/2017 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 13.
    בצאת הכוכבים נגיע ל 1420 (ל"ת)
    בחלום הלילה 09/02/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • טען עוד
  • יום ובאיזה עשור? (ל"ת)
    בצאת הכוכבים באיזה 09/02/2017 15:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • וצדקתי (ל"ת)
    הוא שאמרתי 09/02/2017 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אם נגיע לאדום (ל"ת)
    לא אתפלא 09/02/2017 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 12.
    בירוק אבל השוק לא זז (ל"ת)
    טבע עולה בנקים 09/02/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    שמעתם..? (ל"ת)
    על יציבות 09/02/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מה פרוש? וזה יהיה ירידות ולא יציבות. נא תתקן. (ל"ת)
    לא 09/02/2017 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    רציו
    בני 09/02/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ממש בושה לרציו כל יום רק יורדת זאת המניה המומלצת מתנהגת מוזר מקווה שתתחיל לעלות כמו שצריך עומדת בשערים מצחיקים שווה הרבה יותר בהצלחה
    סגור
  • בעיה מאד סבוכה ונתונה במחלוקת אגי
    ן 09/02/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מאחל נצלחה למשקיעים אבל מאד סקפטי
    סגור
  • הצלחה (ל"ת)
    צ"ל 09/02/2017 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    נאסדק
    אוהב כלבים וחתולים 09/02/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    8 2
    יירד מהנמוך שנקבע בשנת 2000 עת ירד מ5000 ל 1000. יגיע ל 973.
    סגור
  • ל 8+ 9 מיודעינו ..גם לגבי טבע אף אחד לא האמין.
    איציק 100 09/02/2017 15:39
    הגב לתגובה זו
    8 6
    חברה שעד לפני מספר שנים נחשבה למובילה בארץ ואף בעולם ולא רק בתחומה אלא גם במוצר ובניהול. אבל במקום מסויים הכל השתבש וההמשך ידוע. אמש רשם כאן אבירם שלנו על מתי מעט שזיהו את התופעה האומללה בשיא ופעלו בהתאם. לגבי הנתונים של 8+9 הרי בסבירות 77% הדברים יקרו אם הדברים יראו כמו היום..במקרה של נפילת הדונלד שזה די ודאי האחוזים מטפסים ל97 אחוזי סבירות. בכל אופן..שומר נפשו ירחק וישמור על עצמו וממונו. ערב מבורך.
    סגור
  • 8.
    בשורה
    אוהב כלבים וחתולים 09/02/2017 10:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אין מצב בחיים שתל אביב 25(או בשם החדש)תגיעה לשער 280. אז להרגיעכם היא תגיעה רק ל 380 וזאת הקלה אמיתית.
    סגור
  • 7.
    מוגי יש לך מושג לגבי כיטוב?
    ידיד 09/02/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מושקע 50 אלףמאמין במוצר ולא בהנהלהביץ פורטל תבררו את העניין
    סגור
  • תשמע ידיד
    מוטי 09/02/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא רוצה ליאש אותך אבל אגיד לך מה אני חושב. גם אני הייתי מושקע במניה. מרגע ששמעתי שבעל עניין מכר, גם אני מכרתי. איזה בעל עניין ימכור אם הכל בסדר? והנה עובדה הסירחון יצא. אין מצב שחברה עם פוטנציאל של מכירות של מליארד תיסחר בגרושים . אלא אם כן המליארד זה על העצים. לכן שמור על הכסף אין ארוחות חינם בשוק ההון.
    סגור
  • יקח כמה ימים לפי דעתי הצלחות ובשורות טובות (ל"ת)
    מחכים 09/02/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 6.
    התקדרתי לברר
    כיטוב 09/02/2017 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התקשרתי ואין תשובהמתי יחל המסחר
    סגור
  • זו ההזדמנות היום לרכוש כי טוב מאחד שמבין ומקורב למניה (ל"ת)
    כי טוב 09/02/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אין מצב (ל"ת)
    בורסה עולה? 09/02/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יתוקן בהקדם
    מצטערים תקלה 09/02/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    טכנאינו פועלים בנושא באופן דחוף תודה
    סגור
  • לא ייתנו לבורסה לעלות (ל"ת)
    נכון מאוד 09/02/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 4.
    אונית הקידוח עוברת החודש ללויתן
    יונ 09/02/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הקידוח בתמר 8 החל בנובמבר 16 והודיעו שימשך 4 חודשים עד פברואר. הקידוח בליויתן יחל החודש ועם מעט מזל יעמיק וימצא נפט
    סגור
  • 3.
    למרות הגלום החיובי וכותבי המעוף שרוצים ירוק זהירות עם
    זיפו 09/02/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זהירות עם קניית מניות בישראל ובמיוחד טבע ופארמה בכלל. למרות הרגיעה הרגעית בטבע לא הייתי נוגע בטבע כעת . בתוך ימים יפורסם הדוח השנתי של טבע והוא יהיה רע. למה רע ? כי מנכל שמתפטר 5 ימים לפני פרסום דוחות יודע משהו שאנחנו לא יודעים. מיותר לציין שבמצב כזה המסחר בישראל לא יכול להתנהל באווירה חיובית לכן גם קניית קולים מסוכנת ביותר.
    סגור
  • 2.
    מה לעזזאל קורה עם ליויתן? למה הדממה הזו?
    ביזפורטל 09/02/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    6 8
    הפויקט הכי גדול ויקר של מדינת ישראל,ואף אחד לא אומר כלום? בושה!! רוצים לדעת מה עם ליויתן !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • רציו
    האופטימי 09/02/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    3 5
    צודק!!!!!
    סגור
  • הכי גדול? הכי יקר? בושה? לעזזאזל?
    ביזפורל 09/02/2017 09:10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    רוצים? לא יקרה כלום חבל"ז. אבל טבע יותר גרוע אולי? אז תתנחם לעזאזל.
    סגור
  • ליוותן ווילי? (ל"ת)
    איזה לוייתן? 09/02/2017 09:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    היחידה מהנפט שקיבלה המלצות טובות !! אז למה רק יורדת?? (ל"ת)
    רציו 09/02/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אבל לא איכפת לי (ל"ת)
    לא יודע 09/02/2017 09:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור