22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה שלילית בת"א: המעו"ף איבד 0.65% בלחץ מניות הפארמה, טבע נפלה 3%

מניות התרופות הדואליות לחצו את המעו"ף מטה. מניית סלקט ביו טסה 18%. המסחר בוול סטריט מתנהל בירידות
 |  50
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בתל אביב ננעלו בטריטוריה שלילית כאשר מדד המעו"ף ירד 0.66% בלחץ המניות הדואליות כאשר טבע המשיכה להיחלש ואיבדה 3%, פריגו ירדה 1.3%, מיילן נחלשה בכ-0.8% ואופקו צללה 2.8% ובתוך כך רשמה יום 5 רצוף של ירידות. מדד ת"א 75 נחלש ב-0.3%. מדד הבנקים התחזק ב-0.3%.


נזכיר כי מחר יחל שלב טרום המסחר מוקדם מהרגיל וזאת כדי לאפשר לגופים השונים לבצע את ההתאמות לרפורמת המדדים הגדולה שתצא לפועל ביום א' הקרוב. 

מניית אלביט מערכות (+0.18%) אלביט מערכות 50,070 +0.18% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלביט מערכות בסיס:49,980 פתיחה:50,200 גבוה:50,480 נמוך:50,070 תמורה:19,032,079 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  נסחרה ברקע לחתימה על חוזה חדש (בהמשך). מניית פריגו (-1.76%) פריגו 30,160 -1.76% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:30,700 פתיחה:30,700 גבוה:30,760 נמוך:30,060 תמורה:11,801,737 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות איבדה כאמור מעל 1.3% והעיבה על המעו"ף, זאת לאחר שאתמול דיווחה החברה על שינויים בדירקטוריון. (לכתבה המלאה) מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.2%) מדד ת"א 90 1,055.13 +0.2% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,053.02 פתיחה:1,054.2 גבוה:1,058.18 נמוך:1,051.6 תמורה:155,876,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (+0.22%) מדד ת"א בנקים-5 1,783.65 +0.22% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,779.77 פתיחה:1,780.3 גבוה:1,796.62 נמוך:1,778.08 תמורה:134,654,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר, הסתכם ב-1.6 מיליארד שקל.

אתמול בת"א מדד המעו"ף עלה 0.3%, מדד ת"א 75 התחזק ב-0.6% ומדד הבנקים עלה 0.9%. מחזור המסחר אתמול הסתכם ב-1.5 מיליארד שקל.

הבוקר בבורסות אסיה המדדים סגרו בעליות מלבד בורסות שנזן וסינגפור. המסחר בוול סטריט מתנהל בירידות שערים של עד 0.3% ובאירופה, מלבד הקאק שעולה 0.3%, המסחר מתנהל סביב רמות הפתיחה.

מניות במרכז

טבע (-2.89%) טבע 6,080 -2.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,140 נמוך:5,954 תמורה:107,280,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכה לרכז עניין לאחר עזיבתו של המנכ"ל ארז ויגודמן כאשר המשקיעים בוול סטריט היו אמש פחות סלחניים והמניה נפלה ביותר מ-6%.

אלביט מערכות (+0.18%) אלביט מערכות 50,070 +0.18% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלביט מערכות בסיס:49,980 פתיחה:50,200 גבוה:50,480 נמוך:50,070 תמורה:19,032,079 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על זכייה בחוזה של 110 מיליון דולר לאספקת מסוקים. (לכתבה המלאה)

מניית {סלקט ביו}טסה בכ-18% ברקע להודעה היום כי טיפלה בחולה סרטן ראשון באמצעות מוצר הדגל שלה. במהלך המסחר טסה המניה בכ-40% ברקע לדיווח וכאמור סיימה בעלייה צנועה יותר של 18%. לכתבה המלאה.

מניית הנדל"ן מנרב (+3.75%) מנרב 48,940 +3.75% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מנרב בסיס:47,170 פתיחה:47,690 גבוה:48,990 נמוך:47,470 תמורה:1,347,700 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה ביותר מ-8% במחזור חריג של 6.5 מיליון שקל לעומת מחזור יומי ממוצע של 300 אלף שקל בחודש האחרון. המניה זכתה הבוקר להמלצה חמה מואליו בייס. (לכתבה המלאה)

מיקרומדיק (-1.47%) מיקרומדיק 60.3 -1.47% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מיקרומדיק בסיס:61.2 פתיחה:61 גבוה:62.7 נמוך:60 תמורה:67,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  טכנולוגיות דיווחה היום על גיוס מוצלח של 3.45 מיליון שקל במסגרת הנפקת מניות ואופציות. החברה ביקשה לגייס 3 מיליון שקל אך לאור ביקושים של  5.6 מיליון שקל החברה הגדילה את היקף ההנפקה. המניה מזנקת ביותר מ-5% במחזור חריג יחסית לממוצע היומי בחודש האחרון. רק נזכיר כי החברה נסחרת לפי שווי זעום.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

50 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 פרופ' אבירם(איצ100) 08/02/2017 16:24 לחבר משקיע ותיק המכובד..התייחסות ל15 אצלך:
"השיטה המנצחת היא השקעה לטווח ארוך". אז שאלתי הראשונה היא את מי ואת מה היא מנצחת? ואני ממשיך..המנטרה השחוקה הזאת נכונה לעיתים..לדעתנו הרבה יותר לא נכונה. אני יכול לתת לך בזמן קצר בחיפוש מדוקדק רשימה של עשרות חברות שתהיינה יותר זולות עוד 30 שנה או מירב הסיכויים שלא תהיינה קיימות כלל..וזאת בוודאות 99%.. ניקח את DJ מדד המדדים שנסחר החל מ26/05/1896(חברנו ש.ג כתב 1882 שזה למעשה זמן ייסוד החברה ולא תחילת המסחר) גם התשואה של המדד משער 40 לפני 121 שנים אינה מדהימה באיכותה.
משקיע וותיק 08/02/2017 17:15 הכוונה מנצחת מסחר
כי התשובה שלי שם התייחסה לאנשים שממליצים פה על כל מיני מניות. אני לא סוחר אלא משקיע לטווח ארוך ומנסיון אישי אני יכול להגיד שהשקעות לטווח ארוך מנצחות את המסחר.
אבירם 08/02/2017 18:09 למשקיע
אני מאחל לך הצלחות בכל דרך שתבחר.
משקיע וותיק 08/02/2017 19:12 תודה , גם לך :) (ל"ת)
אבירם 08/02/2017 16:50 המשך
אתה גם ממשיך וטוען באופן נחרץ שכל השאר זה שטויות ובזבוז זמן. אז אני מבקשך חבר לבדוק עצמך שנית ושלישית ולא להפריח בלוני סרק. החברה היחידה ששרדה בדאו היא GE..די קל חבר בעזרת מחשב מכובד לפלח את ה121 שנים בדאו ולקחת 10. 20. 30. 40 או 50 שנים ולראות עד כמה זה לא בזבוז זמן ושטויות. הטענה שלך לא מחזיקה מיים בעשרות מחקרים ומעקבים שנעשו ברחבי האוניברסיטאות בעולם. אני חוזר ומציין שיש כן מקרים שבם אתה שורד את השיאים והשפלים ומנצח ב 50 שנה לדוגמא. ועוד נקודה..לא נראה לי שיש אדם שמשקיע ל100 שנים..אבל זה סיפור מישני בעניין.
אבירם 08/02/2017 17:39 לסיום. חסר קטע שלא עלה. אטחזור עליו בקצרה.
ברצוני לציין את חברת טבע המיתולוגית שמנהליה ובכיריה במלוא האחריות אני מציין שפעלו בצורה קטסטרופלית זה הרבה שנים. מאד היה לנו קל ממש שלא לנצל את ה"פירצה" שנוצרה בשערי השיא העליונים ולהבין שיש לנו עסק עם ענק שהולך לקרוס. והדברים מהסוג הזה שאנו בוחנים קורים ב99 אחוז מהמקרים. איסוף מסיבי של סחורה בסדרי גודל ענקיים בכיוון השני במינוף פי 2.5 עשו את העבודה היטב. לצערי..אדם שקנה את טבע בשיאה יזדקק להרבה מאד שנים אם בכלל להחזיר עטרה ליושנה. מה עוד שאנו ממשיכים להיות בתקופה קשה מהרבה בחינות שלא יעשו טוב לשווקים. ערב טוב.
משקיע וותיק 08/02/2017 17:04 מדד הדאו אינו דומה למה שהיה בעבר
במהלך השנים יצאו ונכנסו הרבה מניות מהמדד , באופן טבעי מדדים לא יכילו את אותן מניות במרוצת השנים מכמה סיבות , לדוגמא מיזוגים , הפיכת חברות לפרטיות ומחיקתן מהמסחר,ירידה בשווי השוק ויצאה מהמדד , ענף הטכנו שנכנס חזק יצר הרבה מניות שדחקו מניות ותיקות , פשיטות רגל וכן הלאה. תסתכל מה עשה המדד במהלך השנים (לא מה הרכבו) ותבין לבד שהשקעה לטווח ארוך משתלמת כל עוד יש סבלנות. וכשיש נפילות ותמיד הן יגיעו ברור שאסור למכור את התיק אלא דווקא להמשיך ולקנות מניות במחיר זול.
אבירם 08/02/2017 18:46 למשקיע
שיקללנו את כל מה שכתבת והדברים ממש לא גורפים באופן סוחף וגורף. יש בידינו ניתוחים של מאות בורסות ואלפי חברות במשך עשרות רבות של שנים שלא עומדים במבחן המציאות שאתה מציג. אפשר להסתכל בכלל על החיים ועל אדם שנולד וחי עד 120. המילה סבלנות ממש לא כלולה בסיפור. קח עשרות אימפריות שהיו בעולם מאז ומעולם ויש שהיו קיימות מאות שנים..המילה סבלנות לא תופסת. בחן עוד אלפי פקטורים בחיים ובמציאות ותגיע למסקנה שהמילה סבלנות היא יפה כמילה אך כעובדה היא לא ממש תמיד עובדת.ודבר אחרון..בבורסה כמו בבורסה ..אין את ההבטחה שאתה קונה חברהX ושוכח ממנה 10 או 40 או 100 שנים ושאתה חוזר לבודקה אתה רואה שאתה עשיר ומאושר. אותו כנ"ל לגבי סחורות ומטבעות ואוספי אומנות ובתים ורכוש מכל סוג. אני וחבריי מאחלים לך בריאות והצלחות.
22 חמימו 08/02/2017 15:04 אוטוטו המפולת נרגעת (ל"ת)
חחחחחחחחח 08/02/2017 16:13 היא בקושי התחילה (ל"ת)
21 מטאור 08/02/2017 14:33 כל מחזיקי סלקט ביו הטיסה ל 200 יצאה
נא להדק את חגורות המושבים
ערן 08/02/2017 20:13 מדהים בזכותך עשיתי 30 אחוז
בשלושה ימים. אם אתה זה שאכן המליץ עליה לפני 3 ימים, סחטיין עליך. לדעתי מחרמיהיה תיקון, אבל בטווח הבינוני יש פה עוד כמה עשרות אחוזים שאפשר לגרד.
20 דויד 08/02/2017 13:48 מחירי קולים מחזיקים יפה למרות שנשארו שבועיים בלבד לפקיע
מאחר ששבוע הפקיעה פחות נחשב אפשר לומר שנשאר שבוע בלבד לאופציות להחזיק פרמיה. לכן מפליא אותי מאוד שבשער 1411 קול 1410 נמכר 1400 שח. פרמיה מוגזמת של 1300 שח בסינטימנט שכולו שלילי. אם הגלום משנה צבע לאדום הפרמיה תצנח ל-800 שח והמחיר ייפול לפחות 400 שח. לא הייתי ממליץ כעת להחזיק קולים אלא אחרי צניחת הפרמיה
19 רק רציו יורדת?? 08/02/2017 13:33 קבלה המלצה טובה וירדת??? (ל"ת)
18 אליום מדיקל 08/02/2017 13:00 מתעוררת משנתה במחזור קטן אבל עולה 4.5%
אולי חימום מנועים לקראת העידכון מדדים וגם הודעה על האקזיט מגרדיה..זו דעתי בלבד
17 1403 08/02/2017 12:44 בדרך לשם (ל"ת)
16 אבי 08/02/2017 11:56 רק מי שיודע ... מתי מתחיל הקידוח בלויתן ? (ל"ת)
משקיע וותיק 08/02/2017 12:05 כנראה בחודש מרץ (ל"ת)
15 יוש 08/02/2017 11:18 כמה כייף
שאנשים מברברים כאן יורד טס שווה כך וכך X אהובתי אמרו לי שמעתי מקורב ומיקרוב ועוד שטויות לרוב.אף אחד(כמעט)לא מביא עובדות מוצקות שעובדות ומנצחות תמיד
משקיע וותיק 08/02/2017 11:55 השיטה המנצחת היא השקעה לטווח ארוך
כל השאר שטויות ובזבוז זמן.
שימקה 08/02/2017 16:55 טווח ארוך
האם השקעת בטבע לטווח ארוך?
משקיע וותיק 08/02/2017 19:16 לא
כבר שנים שאני לא מחזיק במניה , אבל פעם היא כן היתה חלק מהתיק שלי.
14 תפוחי 08/02/2017 10:47 בנק אגוד
שימו לב לאופי המסחר של בנק אגוד.
יוש 08/02/2017 11:19 איגוז זה זבובון בסביבה האכזרית הזאת (ל"ת)
13 בלי שום קשר לטבע 08/02/2017 10:14 לא מגיעים ל 1420 (ל"ת)
12 cvc 08/02/2017 10:05 הרבה מנהלי קופות גמל וקרנות נאמנות משתפים פעולה עם ....
הרבה מנהלי קופות גמל וקרנות נאמנות משתפים פעולה עם .שחקני מעוף על הגב שלנו. תכף נגמר רבעון ותגלו ע"פ התשאות מי משתף פעולה עם שחקני המעוף. מדוע רשות הבורסה לא בודקת את העניין האומלל הזה?
11 אינדיאני 08/02/2017 09:58 בורסה שהכל בה הפוך
טבע יורדת 7 אחוזים ביומיים , כל הפארמה יורדת , הסנטימנט בעולם שלילי כאשר המדדים בעולם ובארהב לא מצליחים להתרומם ובמאזן כללי של 4-5 ימי מסחר אחרונים שליליים באופן ברור , המעוף דווקא עולה כל יום קצת ובצורה עקבית. ב-5 ימי מסחר האחרונים המעוף עלה דווקא יפה מ-1404 ל-1420. עליה של 1% כאשר בעולם בעיקר ירדו. שימו לב לגלום ! ירוק זוהר. ארביטרז של 0.4- נמחק כאילו כלום. מעניין כמה זמן
אלי 08/02/2017 11:19 את מי מעניינת הבורסה בישראל ?
רוצה עליות ? תסתכל על אירופה , על הדאקס על וול סטריט , על הודו וכו'. גם מדד 75 והיתר ממשיכים להיות טובים. מדד 25 מושפע הרבה מהפארמה ולכן אין מה לחפש שם ולא צריך להסתכל עליו , לא מעניין אף אחד.
יבין 08/02/2017 11:54 הסבר לי קצת על הבורסה בהודו
וספר כאן במה אתה מושקע וכמה מורוח בבקשה
10 הדשדוש 08/02/2017 09:50 אוייב הבורסה (ל"ת)
שטויות 08/02/2017 11:14 מה איכפת לי אם מדשדש
אני חושב שהתיק בנוי גם לזה
9 בסוף היום 08/02/2017 09:41 טבע שווה יותר
בארה"ב אוספים סחורה
גאגא 08/02/2017 11:13 "אוספים " כל הדרך למטה 70 אחוז בערך.
אולי קונים בירידה. אבל באופן גורף להצהיר שבאמריקה אוספים סחורה. תן שם של אחד שאתה יודע שאוסף. יכול להיות שזה נכון אבל הצהרה כזאת בומבסטית באה לשרת את הפוזיציה שלך ואתה מחכה לזה מזמן. מקווה שהמופסדים ינצלו אבל מצד שני טבע שווה היום הרבה פחות מהחובות שלה וזה לא טוב
8 כיטוב למישהו יש 08/02/2017 09:34 מושג כמה זמן יכול לקחת החקירה??? (ל"ת)
מ.ק 08/02/2017 13:28 יצא הודעה
מטעם החברה באנגלית ובה נאמר שהחברה למרות הכל תמשיך עם הפטנט ותעשה את כל המאמצים להוציא את התרופה ולעמוד ביעדים כפי שקבעה לשון ההודעה: Chairman of the Board and Chief Medical Officer, stated, “Kitov stands fully behind the validity of all of its clinical trial results. The Company continues to move forward toward the filing of our New Drug Application for KIT­302 with the FDA.”
בקשר לכיטוב 08/02/2017 09:44 החברה הוציאה אתמול ביהו הודעה ועכשיו תצא פה
אז נמתין בסבלנות להודעה ואז נחזור למסחר אולי יקח יום יומיים..מחזיקה בהצלחה
7 נועםדבורה 08/02/2017 09:20 טבע -שווה ותגיע לפחות מתחת לשער 10000
מוצר הדגל זה הקופקסון טבע סיימה את דרכה ואני מאריך אפילו שער 5-6 אלף היא תיהיה שווה עוד מעט חכו ותיראו למרות שיש לה תמיכה בשערים האלו
הארכה נכונה 08/02/2017 09:51 או שלא (ל"ת)
6 םםם 08/02/2017 09:12 ביחס למחירים של השנים האחרונות טבע עדין לא בקריסה
אם החברה תהיה באמת במצוקת מזומנים עוד כנראה שמחירים נמוכים יותר יופיעו. לא חוכמה להסתכל על שנה אחת יוצאת מן הכלל של עליות חדות ולומר קריסה.
נכון 08/02/2017 09:52 זה לא קריסה
זה סתם שחיטה
5 רפי 08/02/2017 08:51 טבע עוד תעלה ותעלה ותעלה סבלנות (ל"ת)
לרפי 08/02/2017 09:53 שלא תחכה יותר מדי כי בינתיים היא יורדת ויורדת (ל"ת)
מזג 08/02/2017 09:53 אתה מבטיח?
הבטיחו גם שהייתה "רק" 50 למטה.
4 מבין עיניין 08/02/2017 08:47 הבורסה לאן?
קל שהבורסה תעלה לפחות 1% היום. ניתן לראות זאת חוזים עתידיים יציבים בורסות אסיה חוגגים מדד פוטסי סין 25 תיקון ועליה תוך יומי של 1.4% אולי פער ארביטראז שלילי ואף טבע תיפול ויתכן וישפיע מעט בפתיחה אבל החל מ 11:00 ניתן יהיה לראות עליה הדרגתית וזינוק לקראת סגירת המסחר. יום פורה(-:
חרטטן לעניין 08/02/2017 09:56 חרטטן לעניין (ל"ת)
מזג 08/02/2017 09:54 אתה בטוח? (ל"ת)
3 בורסת ת"א 08/02/2017 08:28 מבוססת על מניה אחת טבע (ל"ת)
2 דורי 08/02/2017 08:12 מניית כי טוב פארמה
לפי הטבלה שלכם היא חזרה עם 34 אחוז פלוס האם זה נכון ? או שזה טעות שלכם ?
כיטוב 08/02/2017 11:06 כנס
זה לא טעות. לא היה מסחר אתמול בארה"ב והיא ירדה פה 35%. אם היה נפתח המסחר לא היה רשום 34% לחיוב.
1 יובל 08/02/2017 08:10 ארביטראז'
בוקר טוב לכם ביזפורטל . מה שלומכם ? לפי טבלת הארביטראז' מניית כי טוב פארמה חוזרת עם פער של 35 אחוז פלוס מאמריקה האם זה נכון ולא טעות ?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש