ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף השיל 0.1% ברקע לפעילות חריגה בתעודות, קנון צללה 15%

אל על איבדה 1.4% ברקע לחידוש השיבושים בטיסות. פרוטליקס זינקה עוד 18%. אלביט מערכות סגרה בשיא
עליות, צילום: 93931715_c
יום המסחר הראשון לשבוע בבורסה בתל אביב ננעל ביציבות שערים עם שינויים מזעריים במדדים המובילים כאשר המעו"ף נחלש 0.1% אחרי שלאורך מרבית היום נסחר בעליות של סביב 0.3%. מדד ת"א 75 התחזק בשיעור זניח של כ-0.1%. בפתיחת המסחר נרשמו עליות ברקע למגמה החיובית בסוף השבוע בוול סטריט, שם פורסם בשישי דו"ח התעסוקה הראשון בימי טראמפ, דו"ח שעלה על הציפיות וסיפק חמצן למדדים. מדד הדאו ג'ונס הוביל את המגמה עם עלייה של 0.9%, מדד ה-S&P 500 הוסיף 0.7% ומדד הנאסד"ק התחזק 0.5%. 
תעודות הסל ריכזו מחזורים ערים, זאת לקראת השקת רפורמת המדדים הגדולה ביום החמישי הקרוב. קספ ת"א 25 ריכזה מחזור חריג של 105 מיליון שקלים. תעודות הסל של הראל על המעו"ף ות"א 75 ריכזו מחזורים של כ-35 מיליון שקלים כ"א.  
מדד ת"א 35 +0.06% מדד ת"א 35 1,409.85 +0.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.06 פתיחה:1,404.17 גבוה:1,415.22 נמוך:1,403.63 תמורה:633,906,029 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.34% מדד ת"א 90 1,071.33 +0.34% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.69 פתיחה:1,069.4 גבוה:1,073.73 נמוך:1,067.24 תמורה:142,154,723 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.74% מדד ת"א בנק 1,799.97 +0.74% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,786.71 פתיחה:1,780.19 גבוה:1,799.97 נמוך:1,778.54 תמורה:164,882,982 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מניית קנון -0.08% קנון 6,239 -0.08% קנון בסיס:6,244 פתיחה:6,248 גבוה:6,277 נמוך:6,209 תמורה:739,868 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קרסה 15%, זאת ברקע לדיווח על כישלון הנפקת אי.סי פאואר בליל חמישי. הנפקת אי.סי פאואר בניו יורק בוטלה בשל ביקושים דלים. כוונת החברה הייתה לבצע את ההנפקה בטווח מחירים של 12-15 דולר (משקף שווי לפני הכסף של 960 מיליון דולר עד 1.2 מיליארד דולר), אך כבר בשעות הראשונות ברור היה שבשוק לא מתכוונים לקנות במחירים הללו. מניית קנון חוזרת עם פער ארביטרז' שלילי של 9%, וזאת לאחר התרסקות של 11.3% בחמישי בוול סטריט. המניה נופלת ורושמת יום 5 רצוף של ירידות.
פער הארביטראז המשקולל על המעו"ף עמד הבוקר על שיעור חיובי של 0.5%. מניות הפארמה הדואליות, טבע, מיילן ואופקו חזרו עם פער חיובי של 0.5%, 0.3% ו-0.4%. מנגד, פריגו חוזרת עם פער שלילי של 0.2%. (לדף מניות ארביטרז')
בוול סטריט, כאמור, המדדים נהנו בשישי האחרון מדו"ח תעסוקה חיובי. למשק האמריקאי נוספו 227 אלף משרות חדשות, מעל לצפי של 175 אלף משרות בלבד. מנגד, הנתון המאכזב של החודש הוא העלייה בשכר שהסתכמה בשיעור של 0.1% בלבד, שנמוכה מהצפי של 0.2%. 
את השבוע החולף סיים מדד ת"א 25 בירידה של 0.7%, ומתחילת השנה ירד המעו"ף ב-3.8%. מדד ת"א 100 ירד השבוע ב-0.1%, ומתחילת השנה ירד ב-2.6%. בתוך כך, כלכלני מערך הייעוץ בהשקעות בבנק לאומי ממליצים בסקירתם השבועית על אחזקה מהותית במניות ת"א.
מניות במרכז
מניית אל על -1.57% אל על 150.7 -1.57% אל על בסיס:153.1 פתיחה:154.7 גבוה:154.7 נמוך:147.8 תמורה:4,423,228 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נחלשה ב-1.4% וריכזה עניין על רקע חידוש השיבושים מצד הטייסים ברקע למאבק אל מול ההנהלה. (לכתבה המלאה)
אלביט מערכות -0.37% אלביט מערכות 48,720 -0.37% אלביט מערכות בסיס:48,900 פתיחה:48,750 גבוה:48,990 נמוך:48,500 תמורה:46,034,176 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה כ-1.8% לשיא. המניה שנגעה בשבוע שעבר בשיא כל הזמנים וביום חמישי האחרון איבדה 1.2% חזרה עם פער חיובי של כ-2% והמשיכה את המונמטום החיובי של השבועות האחרונים.
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    קנון... איזה התרסקות.. מחר. תיקון בטח
    רפאל 05/02/2017 19:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניראה לי מחר קנון הולכת לתקן איזה 5-6 אחוז... נמצאת בפער ארביטארז חיובי של 7% מ וולסטריט...
    סגור
  • 29.
    איזה בורסה עלובה, פער ארביטראז' חיובי ב 0.5% (ל"ת)
    ויש ירידות... פח-לון 05/02/2017 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 28.
    כל האתרים בלי יוצאת מן הכלל נאמו הבוקר שיהיה טיסות
    כולם רמאים 05/02/2017 17:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה אביטרהז חיובי חזק ואירופה ואמריקה עפו אחרי דוח מצויין באמריקה ועוד סיבות אז הלכתי לעבודה וחזרתי מהעבודה ופתחתי את המקינטוש שלי וחשבתי בטח יש עלי עוד שתי אחוז ועכשיו חשכו עיני והפסדתי היום כמו כווווולם אז אין למי להאמין. בעצם יש רק לאחד אבל אני לא יגלה לכם כרגע
    סגור
  • 27.
    תגובה 1. מי שהוא אמר אין סיבה לעליות. לא לקנות מניות חח (ל"ת)
    דויד 05/02/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    נראה לי סלקט ביו לקראת עליה חדה מאוד
    טריגר 05/02/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעל 76 יכנסו מלא קונים
    סגור
  • 25.
    השעב 1500
    בסביבות 05/02/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פעל כלומניק כאן בין המגיבים. הוא בדיוק חזר בהסעה המאורגנת מהשופר שם הוא קופאי שעבד היום מ0600 עד 1500 יום קצר היום .. מה אתם חושבים הוא גם רוצה להרוויח כמו כולם מה לא מגיע לו. מה יסתפק ב17.000 שקל נטו מקופאטי בשופר. גם רוצה להרוויח שהשוק לא יברוח לו
    סגור
  • אמרתי לכם בא ב3 בצוהורים כלב בן כלב והתחיל לצבוע
    המיקרוב 05/02/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על סתם צבעים שהוא סתום לא מבין את התחת שלו אז היכנסתי לו צינור זרנוק ועשיתי לו אדום בתחת ובשוק שלא יחשוב הוא גבר למה הוא מרוויח בתור קופאי איזה תשע אלף עשרה נקי בחודש ובא לצחוק עלינו חרה זבל
    סגור
  • מה פעל או אמר הלוזר? (ל"ת)
    שתף אותנו 05/02/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    ייגמר לא זזנו בכלל (ל"ת)
    עוד מעט המסחר 05/02/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    קיבלתי ראלי לפנים יצאתי פיתה
    א100 05/02/2017 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לוזר גדול כבר כמה שנים. אף פעם לא לומד.
    סגור
  • טען עוד
  • יא טומטומים שאני לוזר ואתם לא יודעים
    אני אספר לכם 05/02/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    36 0
    שלוזרהוא מחוז בדרום צרפת ממוקם בחבל לנגדוק רוסיון וקרוי על שם רכס הרים מון לוזר שבפארק הלאומי של סבן..וכל זה שלי פרטי רשום בטאבו אז אתם רואים הבאתי לי אותה במסובבת
    סגור
  • הם אבא של הלוזרים
    הדוקטטורים והפרוססור 05/02/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    31 4
    הלך מכר שורטז על כיל ואפריקה ופריגו וטבע שהיו מעלה מעלה עם כל השירים והמנגינות מעלה מעלה מעלה שירו עוד ועוד ומעלה מעלה מעלה כל הצלילים מנגנים אותך איזה אהבלים לוזרים לא מבינים שלמעלה למעלה קונים עוד ועוד ולא עושים שורטז ורציתי להגכיד לכם שבערך עוד שלושה דקות אני מתחיל לצבוע השוק אדום להכין הפמולת של מחר
    סגור
  • אכלתם לנו את הראש
    יא אלף זונות 05/02/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואנחנו ניטחנים כל יום אתם לא יכולים להזהיר אןתנו הכלומניקים שהשוק רדום אדום אבל בעצם כן הזהרתם שעוד כמה דקות יהיה אדום יא מנייאקים ומה זה השורטז הדבלילי הזה בטבע בשפיץ אתם לא יודעים שטבע זה מניית העם ואין רשות לעשדות עליה שדורטז ממונף פי 4 כך שאם ירדה 60 אחוזין יענו הירבחתם 60 כפול 4 שזה יוצא אולי בערך 215.65 אחוזין יא לוזרים
    סגור
  • 22.
    ירדו ל 1415 בתכלית (ל"ת)
    מ 1418 05/02/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 21.
    כל יום מייצרת בשורות מצויינות,הפרוייקט מתקדם
    רציו ??? 05/02/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ורציו יורדת?קיבלה המלצות טובות
    סגור
  • ממי קיבלה (ל"ת)
    פיל 05/02/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • וואי איך לא אמרו לי
    רץ 05/02/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הייתי קונה מזמן
    סגור
  • די כבר נמאסתם כל יום.... (ל"ת)
    ל-21 05/02/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    פרוטלקיס מניה השנה לפי דעתי אין המלצה (ל"ת)
    זקן בבורסה 05/02/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    כבר שם (ל"ת)
    1412 05/02/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    אחד קדימה שניים אחורה זו הבורסה (ל"ת)
    צעד תימני 05/02/2017 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    עוד שבוע טאואר תתן דוח. טאואר 8500 (ל"ת)
    טאואר 05/02/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    והראלי ממשיך
    דוד 05/02/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    7 7
    כל השווקים עולים יפה מתחילת השנה , אנחנו הולכים לעוד שנה חיובית.
    סגור
  • כל השווקים?
    ככה וככה 05/02/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    17 4
    רוצה עשרות שלא,? מה עם הצרפתי שבמינוס ועוד ועוד כולל ישראל
    סגור
  • על איזה ראלי אתה מדבר? (ל"ת)
    אוטוטו אדום 05/02/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • אתה חי באספמיה (ל"ת)
    איזה ראלי? 05/02/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • מה אתם מסתכלים על המעוף
    דוד 05/02/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תסתכלו על וול סטריט ועל ארופה עליות יפות.
    סגור
  • מסכים, אבל יש גם אפשרות בארץ
    ערן 05/02/2017 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עוד מניות מחוץ למעוף
    סגור
  • אבל העליות שם לא מגיעות לכאן (ל"ת)
    מסתכלים ועוד איך 05/02/2017 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 15.
    מחזורים 0 (ל"ת)
    תעודות סל 05/02/2017 12:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    בתחילת 2016 כולם הפחידו ואני קניתי והתיק שלי עשה 13% (ל"ת)
    משקיע קטן וצנוע 05/02/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • תפרט איזה מניות
    שקרן 05/02/2017 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי נקנה ותרוויח עוד ......
    סגור
  • פרט את המניות
    ככה וככה 05/02/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתה משקר בפרהסיה
    סגור
  • למה חייב לשקר
    ערן 05/02/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא הולך כמו עיוור אחרי המעו"ף, והשקיע במניות 75 או יתר 50 בתבונה, גם עשה יותר.
    סגור
  • 13.
    אפילו לא מסוגלים להגיע ל 1420 ממש בושה (ל"ת)
    איזו בורסה 05/02/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • יותר קצרה מ 1420 (ל"ת)
    הדרך ל 1400 05/02/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לאיזו בורסה
    מץ 05/02/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אך תדאג עוד מעט נהיה במצב שאפילו לא יהיו מסוגלים לעלות ל420. איזו בהאסה.
    סגור
  • 12.
    בזק
    דני 05/02/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה קורה לבזק? אמרו שחובה להחזיק מניה זו בכל תיק השקעות. אשמח למידע
    סגור
  • תשאל את קובי..
    לדני 05/02/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שעבד פה על כולכם שלא תרד מ-700...פה במערכת נתנו לו עוד במה לזה..
    סגור
  • בזק
    דני 05/02/2017 17:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עצוב לי וההפסד שלי גדול. טוב שזרקו את קובי השרלטן עם הרבה שטויות שלו, שגרם לי נזק. הבנתי שיש כאן משקיעים רציניים- טעיתי
    סגור
  • מדהים שיש אנשים כמוכם
    ערן 05/02/2017 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם משקיעים עשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים בגלל המלצה של מישהן אנונימי בתגובות של כתבה?תאשימו רק את עצמכם.
    סגור
  • 11.
    הבית תמיד מרוויח (ל"ת)
    ברור 05/02/2017 10:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    ...כרגיל המקצועיים אוספים
    עודד 05/02/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מה שהפחדנים זורקים...ראה וורן באפט
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    gussv 05/02/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • לעודד
    הנודד 05/02/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    12 2
    גם להקת המעודדות שלי אמרו לי את זאת. אבל זה חאטא ברטא. הרי הלך עלינו.
    סגור
  • 9.
    מסנוור את העיניים (ל"ת)
    ירוק חזק 05/02/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 8.
    על חבלי לידה שמעתם.? (ל"ת)
    בורסה 05/02/2017 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    מחממת מנועים מעל 141 חיובית הודעה אחת ומשם
    סלזיון 05/02/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמיים הם הגבול
    סגור
  • 6.
    !!! (ל"ת)
    Iz Oslo 05/02/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    46 8
    סגור
  • !!! (ל"ת)
    Iz Helsinki 05/02/2017 17:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לאיז אוסלו
    מרקו 05/02/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    13 6
    מה הכוונה? אתה מזהיר ממשהו? לא הייתי תקופה ארוכה בארץ ולא בחנתי את התיק. אולם, היום אני רואה שאנו כאן בשוק דובי וזה אומר יותר מ 20% אחוז מהשיא ועוד היד נטויה(נראה לי) גם שבחנתי רנדומלית שווקים בעולם הרי 86 אחוז מהחברות ומהבורסות מתחת לשיא בין 1 אחוז ועד 76 אחוז. משהו מוזר. יש הרגשה של שובע ורווחים אבל בדיקה לעומק מראה נסיגה סוחפת ואני מעריך זאת רק התחלה. פה בארץ שאננות של יהיה בסדר אבל בהרבה מקומות בחו"ל אנשים גם מופסדים ועוד יותר פוחדים להגביר הפסדים.
    סגור
  • למרקוץ
    עברי 05/02/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    15 5
    אני אענה ברשותך לשאלתך במשפט הראשון..כן בוודאי..מזהיר! ברצוני להזכירך שצורת השקע. Sho Sel מניבה באופו קבוע בין פי 2 לפי 4 מכל צורת השקעה אחרת שכמובן כולן הניבו תשואות מכובדות מאד ב30 שנים אחרונות.שבוע טוב.
    סגור
  • למרקו
    עברי 05/02/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מצטער על טעות בשם.
    סגור
  • 5.
    לא לפספס גרדיה בדרך יהיה חגיגה דעתי בלבד (ל"ת)
    אליום מדיקל 05/02/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לאט לאט עם העליות לא בבת אחת (ל"ת)
    עליות? 05/02/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    כל המחזיקים במניית סלקט ביו, נא להדק את חגורות המושבים!
    מטאור 05/02/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הטיסה ל 200 יוצאת בעוד מספר דקות.
    סגור
  • 2.
    נציגים מתורכיה נמצאים בישראל
    מקורב 05/02/2017 07:34
    הגב לתגובה זו
    5 3
    פרויקט ליויתן מאד מתקדם ובתקשורת כלום.??אני אומר לכם בקרוב בשורות מצויינות לליויתן ורציו. שבוע טוב
    סגור
  • 1.
    אין סיבה לעליות. לא לקנות מניות. ראו הוזהרתם
    דויד 05/02/2017 07:14
    הגב לתגובה זו
    7 16
    המדדים בארהב תקועים ומחפשים טריגר למימוש רציני. גם בתא יודעים זאת לכן המחזורים דלילים והקניות מעטות ביותר. זה לא הזמן למסע קניות. מה שתקנו היום יהיה זול יותר בהמשך.
    סגור
  • לדויד
    דוד 05/02/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    14 13
    זה לא יהיה מימוש רציני. זאת תהיה אם הקריסות מאז ומעולם.
    סגור
  • מי כותב ? כל הלוזרים שרואים את השוק בורח להם ?
    יחזקאל 05/02/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    10 3
    פשוט חחחחחחחחחח
    סגור
  • לאן בורח? (ל"ת)
    בורח להם? 05/02/2017 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ל חחחחחחחחח מלוזר ענק ענק
    א 05/02/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    42 9
    על חלק ניכר מהתיק שנבחר בקפידה ולוקט בפינצטה הרי לא מענייננו אם השוק בורח או מורח. צורת ההשקעה האלטרנטיבית מביאה תשואה של פי 4 באופן עקבי מזה שנות דור.
    סגור
  • וגם אני תורם בקטנה.
    שלו(איצ100) 05/02/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    24 15
    נא הבן חבר. לא מעניין אותנו אם השוק בורח למטה או למעלהן או אולי מדשגש. צורת השקעה ספציפית זאת היא לא במדדים ואולי בשמועות או בהמלצות. היחוד שלה שאתה צד חברה או מניה שלדעתך חייבת לרדת וזאת ממליון סיבות. ברגע שצדת אותה אתה אפילו לא עוקב כביכול ומחפש לממש או לברוח או לקנות. אתה מחכה למחיר היעד שקבעת לעצמך. ואני מציין פעם נוספת..התמחות בצורה זאת מנצחת ב99 אחוז מהמקרים. ולא תלויה בשום דבר חוץ מהנתונים שזורמים אלינו ומאשרים את נכונות הכניסה לפוזיציה. זה ממש לא סותר אחזקות לונג קצרות טווח או ארוכות ואפילו מאד ועוד צורות ומוצרי השקעות שכבר פירטנו.
    סגור