ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף השיל 0.35%, טבע התאוששה עוד 0.6%, קנון צללה 7%

שימו לב - בסיכום השבוע החולף טבע רשמה עלייה של 0.47%. ומי טסה 8.5% השבוע? 

ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה בירידות שערים בהובלת מדד ת"א 75 שאיבד 1.1%. מדד המעו"ף ירד 0.35% ומדד הבנקים ירד 0.4% אחרי שבמהלך היום כבר נסחר בירידות של קרוב ל-1%. טבע עלתה 0.7% בהמשך לעלייה של 3.4% אתמול וריכזה את מחזור המסחר הגבוה בשוק. מעניין לראות כי בסיכום השבוע בו טבע כנראה איבדה את הפטנט על הקופקסון, המניה רשמה דווקא עלייה של 0.5%. 
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליארד שקלים (כולל מחזור הפקיעה השבועית).
לקראת השקת רפורמת המדדים בסוף יום המסחר שב-9 בפברואר, הבורסה הודיעה היום  כי שלב טרום הנעילה בשוק המניות במועד זה יוארך לכ-45 דקות, וזאת ברקע לצפי להיקפי מסחר גדולים בשלב זה בשל הגשת פקודות בכ-330 מניות שתיכללנה במאגרים החדשים. שלב טרום הנעילה יימשך כ-45 דקות - החל בשעה שתיקבע באופן אקראי בין 16:39- 16:40 עד למסחר הנעילה שיתקיים כרגיל במועד אקראי בין 17:24 - 17:25.
מניית טבע המשיכה בההתאוששות לאחר שמוקדם יותר השבוע פסק בית המשפט בארה"ב כנגדה במשפט שניהלה בעניין הפטנטנים על תרופת הקופסקון בגרסת ה-40 מ"ג  - תרופת הדגל של החברה. לפרטים המלאים
בוול סטריט המסחר נפתח בנטייה לירידות. נזכיר כי אמש הותיר הבנק המרכזי האמריקני את הריבית לחודש פברואר על כנה (0.5% - 0.75%). בהצהרת הפד' שנמסרה עם ההחלטה נאמר כי אכן יש שיפור בסנטימנט הכלכלי, אך הוועדה תבקש לראות עדויות נוספות לפני שתבחר לעלות את הריבית. נציין כי מחר (15:30, שעון ישראל) יתפרסם דוח התעסוקה החודשי הראשון בארה"ב לאחר כניסת טראמפ לנשיאות.
מניות במוקד
מניית קנון +2.6% קנון 6,518 +2.6% קנון בסיס:6,353 פתיחה:6,352 גבוה:6,600 נמוך:6,274 תמורה:1,376,280 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 7% ברקע לניסיון ההנפקה היום של החברה הבת איסי פאואר בוול סטריט. הנפילה במניה משקפת ככל הנראה חוסר ודאות לגבי השלמת ההנפקה.
מניית מזור רובוטיקה -1% מזור רובוטיקה 10,920 -1% מזור רובוטיקה בסיס:11,030 פתיחה:10,980 גבוה:10,980 נמוך:10,700 תמורה:5,184,962 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אמנם נחלשה 1.6% היום אבל בסיכום שבועי זינקה 8.5%. 
אלביט מערכות +1% אלביט מערכות 50,470 +1% אלביט מערכות בסיס:49,970 פתיחה:49,610 גבוה:50,470 נמוך:49,220 תמורה:45,463,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שסגרה אתמול בשיא, איבדה היום 1.2%. 

מניית טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין רב ברקע להכרעת בית המשפט בארה"ב מוקדם יותר השבוע בנוגע לשלילת התוקף של ארבעה פטנטים הקשורים בתרופת הקופקסון של החברה.
מידרוג העלתה את הדירוג ל לוזון קבוצה +2.15% לוזון קבוצה 47.5 +2.15% לוזון קבוצה בסיס:46.5 פתיחה:46.5 גבוה:48.3 נמוך:46.5 תמורה:89,796 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יזמות ואנרגיה ל-Baa2.
מיקרומדיק -1.17% מיקרומדיק 67.5 -1.17% מיקרומדיק בסיס:68.3 פתיחה:69.7 גבוה:69.7 נמוך:67 תמורה:143,596 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם בלעדי בטורקיה להפצת ערכות הזיהוי לסרטן שלפוחית השתן.
פרוטרום +2.54% פרוטרום 29,500 +2.54% פרוטרום בסיס:28,770 פתיחה:28,540 גבוה:29,500 נמוך:28,410 תמורה:61,291,330 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת ברקע לדיווח אתמול לפיו מימשה את האופציה לרכישת 25% מחברת PTI הרוסית ב-40 מיליון דולר. רכישת יתרת המניות מומנה על ידי מימון בנקאי.
תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 31.
    סוקלוב 14 דירה 14 רמת גן
    סאלששון 02/02/2017 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יממ טבימ
    סגור
  • 30.
    לא לגעת בכיל , לא באל על, רק סלקון,בזק (ל"ת)
    קובי 02/02/2017 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    כמו שאמרתי כיל לא לגעת 5 ימי ירידה,פרוטרום עבדו עליכם (ל"ת)
    קובי 02/02/2017 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    רציו מקבלת המלצות טובות ויורדת????????????? (ל"ת)
    מניות זבל עולות 02/02/2017 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    לא נותנים לפרוץ אותו (ל"ת)
    1413 02/02/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 26.
    נוכלים (ל"ת)
    שמים ברקס 02/02/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • כדי שלא יקרוס (ל"ת)
    בטח ברקס 02/02/2017 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    כתבתי אתמול. עליות מדומות. אין סיבה. המדדים בוול חלשים
    דויד 02/02/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 7
    הודעתי שמי שקונה מניות טועה. אני יצאתי אתמול בעליות הנאות והתיישבתי על הגדר. גם יום ראשון יהיו ירידות. למרות שהגלום במעוף מראה שסוחרים שרוצים למעלה. השוק הבעייתי הנו ארהב. משם תבוא הרעה
    סגור
  • 24.
    צאו מהבורסה עוד היום .נפלתי על הפנים (ל"ת)
    העורב 02/02/2017 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 23.
    בורסה של בית קברות (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 02/02/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    אני יוצא מהבורסה עוד היום (ל"ת)
    הקלפן מלוד 02/02/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 21.
    טראמפ יוריד את הבורסות בעולם בעשרות אחוזים (ל"ת)
    אחת שמבינה 02/02/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • במאות או אלפי אחוזים (ל"ת)
    ואני אומר לך 02/02/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 20.
    כולכם פה לא נמאס לכם להפסיד כסף..
    ג'קסון 02/02/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מנית ביו ישראלית קטנה תככב היום ב NAS ותעלה ב 100% לפחות. תמשיכו להפסיד
    סגור
  • 19.
    מחזיקי סלקט ביו נא להדק את החגורות (ל"ת)
    מאור 02/02/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מה קורה כאן ?מלחמת כוחות תמיד אחרי פקיעה נמוכה
    באירופה ירוק 02/02/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממה שתכננו יום לפני הבורסה יורדת
    סגור
  • 17.
    אפשר חדשות מדראגי שנואם כעת (ל"ת)
    איציק 02/02/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    יעלה זה מצויין וזה כולנו רוצים והרבה
    כהן 02/02/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל שמתי לב שאנו צריכים לקלל את כל המניייאקים שמורידים ואז יתהפך ומתחיל לטוס. גם אצלנו בטג'גטבטן אוטו פננט עובד שטדרף להם התחת
    סגור
  • 15.
    בושה!!!!!!!!!
    אבי 02/02/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הבורסה גוססת..להוריד את המס! ממשלה פתטית!
    סגור
  • 14.
    שווה הרבה יותר מהיום לפחות שער 0.90$ זו דעתי
    סלזיון 02/02/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחום הסרטן הודעה טובה והכיוון מעלה חזק מאוד
    סגור
  • 13.
    ואני יודיע בודאות ששבע מליאארד
    בא 02/02/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מתוך העיסקא הענקית היתה בדתויישה בנק הגרמני שנופל עשר אחוז ועודמ כמות ענקית במיקרוסופת שנחתחה אמש שלוד אחוז ועודנשנחתכות היום
    סגור
  • אתה מתחזה עם שגיאות כתיב ,איזה בושה . (ל"ת)
    בא 02/02/2017 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזו בושה בבקשה
    לבאו 02/02/2017 23:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתרוצה?
    סגור
  • 12.
    חכו עוד קצת... הצינור בדרך (ל"ת)
    לכל אוהבי טאואר 02/02/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תלמד לפרגן
    יצור צר עין 02/02/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה מרובה לכל המשקיעים בטאואר !
    סגור
  • לך תחפש..........
    פלוני 02/02/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך תחפש.......... אין לך מה לעשות בחיים למה עיניים צרות?
    סגור
  • 11.
    הבא1370 (ל"ת)
    1390 02/02/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    1390 (ל"ת)
    1390 02/02/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    תא25. כשטבע יורדת היא מקזזת את העליות של האחרות
    רוב 02/02/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהיא עולה בחדות כל מניות המדד קורסות איך זה יכול להיות?
    סגור
  • 8.
    מעוף פח
    חני 02/02/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כרגיל מעוף פח תשכחו מעליות עדיף להשקיע בחו'ל לא להאמין לאניליסטים
    סגור
  • 7.
    היחידה שקיבלה המלצה טובה. מניות זבל עולות, רציו יורדת?? (ל"ת)
    רציו יורדת? 02/02/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • הבורסה כל הזמן עולה יענו ואני כל הזמן מופסד.
    גרגמל 02/02/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני מוכן לחתוך ת'זין אם יש פו אחד שמרוויח כולם מברברים ומשקרים. אני יודע דשרובנו בגדולות במעוף והמעוף כבר 35 אחוז מהשיא אל תשקרו שאתם בכל מיני מקומות בעולם כי 99.999מכאן לא עובדים בעולם וגם מי שעובד אז רוב הבורסות חוץ מארמריקה רחוקות מהשיא.בקיצר אז מי כן מרוויח בבורסות ואני מודיעה לכם באחריות שגם בפקיעה הפוקעים חוטפים אז אולי אולי יש 1 אחוז שמרוויחים או מזליקו או חכמיקו או מבורכימקו
    סגור
  • קצת ידע במתמטיקה לא היה מזיק
    ערן 02/02/2017 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כשאת מפסידה זה כי מישהו הרוויח. הכסף שלך הלך לאן שהוא.ככה שהאימרה שאף אחד לא מרוויח בבורסה, לא נכונה. לא ממליץ למימשלא מבין בחשבון פשוט להתעסק בבורסה. אני מרויח דרך אגב, מאוד לאט, כל פעם קצת. לא הולך על מניות משוגעות. רק ניתוח טכני שכלתני.
    סגור
  • אל תתחכם
    לערן 02/02/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ה 1 אחוז מרוויח את כל ה 99 מופסדים. אז תילמד חשבון ואף לעבוד בבורסה. מה זה מניות משוגעות. מרווח לאט לאט אתה כמעט עם המופקדים.
    סגור
  • 6.
    היחידה שקיבלה המלצה טובה יאלה לשער 400 (ל"ת)
    יאלה רציו 02/02/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 5.
    כיטוב
    ליאור 02/02/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לא מובן למה מחזיקים את המניה בשערים נמוכים ? להערכתי עניין של זמן קצר שהמניה תסגור התקשרות עם חברה גדולה ומכאן המניה תתפוצץ כלפי מעלה ותגיע לשערים גבוהים מאוד. זו המניה שתככב חזק השנה. יש לציין כי התנודות החדות בתחום הנ"ל מאוד קיצוניות ולא מובנות , סבלנות ותראו שזה משתלם
    סגור
  • כיטוב פארמה שווה לכפרות
    ההוא מהקציצה 02/02/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לא ייצא ממנה כלום. כי לא היה כלום.
    סגור
  • ליאור איך אתה יודע?
    עידן 02/02/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אתה מבין שמה שאתה רושם פה משפיע על אנשים נכון? על סמך מה אתה רושם את זה? אני מצטער לי נראה שהכיוון הוא מטה, הבורסה מלמדת שמניות לא סתם מתומחרות כמו שהן, כנראה שמשהו רע עומד לקרות (הנפקה?) ההיסטוריה של ההנהלה לצערי מראה זאת
    סגור
  • חושבת שהוא צודק אמורה להיות הודעה טובה לפני שתגיע
    בקשר לליאור 02/02/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הנפקה כי לא ינפיקו בשערים אלו כי מי שיעשה את זה הוא מטומטם ואני לא חושבת שהחברה מטומטמת..פעם שעברה היה אותו דבר הודעה עלתה ל134 וירדה עקב ההנפקה.. וזו דעתי שזה הכיוון. בהצלחה
    סגור
  • כיטוב
    ליאור 02/02/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ממליץ לקרוא ולעקוב אחר התקדמות החברה ומוצריה. זו אחת החברות הבודדות בשוק עם מוצר מאושר ועבר את כל האישורים לכך. במניות אלו זה צעד מאוד חשוב. אני ממש לא משפיע בהתכתבות כזו או אחרת אנשים פועלים לפי שיקול דעתם בלבד , אני אומר וכותב את דעתי . שוב, בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • 4.
    היחידה שקיבלה המלצה טובה יאלה לשער 400 (ל"ת)
    יאלה רציו 02/02/2017 09:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    שער 9000 (ל"ת)
    טאואר 02/02/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    למכור ולקנות שוב בשער 11000 (ל"ת)
    טבע 02/02/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    טאואר