ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס, טבע צללה 5.3% "בלבד" במחזור עצום

פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר השלישי לשבוע זה בעליות שערים כאשר המעו"ף שכל היום נסחר בירידות סגר בעלייה של 0.7% ומדד ת"א 75 טיפס 0.76%. זה קורה דווקא כאשר בוול סטריט יום המסחר נפתח בירידות של עד 0.6% ובת"א מניית טבע סגרה בנפילה של 5.3% במחזור עצום של 351 מיליון שקלים (אחרי שכבר נסחרה הבוקר במינוס 8%). 
טבע ספגה הלילה מכה כואבת כאשר שבית המשפט בארה"ב הכריע נגדה במשפט שניהלה בעניין הפטנטנים על תרופת הקופסקון בגרסת ה-40 מ"ג (לפרטים המלאים).
אתמול ננעלו המדדים בת"א בירידות שערים חדות כאשר מדד המעו"ף איבד 1.3% בלחץ מניות הבנקים. מדד ת"א 100 ננעל בירידה של כ-0.9%. הירידות הגיעו ברקע למגמה דומה מעבר לים. הנאסד"ק ירד 0.8% ומדד ה-S&P500 השיל 0.6%. באירופה ננעלו המדדים בירידות חדות עוד יותר של עד 1.1%. 
מדד ת"א 35 +0.03% מדד ת"א 35 1,417.72 +0.03% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:731,855,308 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.65% מדד ת"א בנק 1,806.71 -0.65% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,818.59 פתיחה:1,818.14 גבוה:1,820.1 נמוך:1,802.7 תמורה:191,282,907 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מניות במרכז
טבע +3.56% טבע 4,770 +3.56% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,667 גבוה:4,827 נמוך:4,635 תמורה:28,171,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 5.3% במחזור הגדול בשוק.
מיילן +0.61% מיילן 13,090 +0.61% מיילן בסיס:13,010 פתיחה:13,080 גבוה:13,170 נמוך:12,970 תמורה:56,395,954 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 2.8% ברקע לניצחון במשפט מול טבע.
אלביט מערכות +2.17% אלביט מערכות 49,970 +2.17% אלביט מערכות בסיס:48,910 פתיחה:49,200 גבוה:49,980 נמוך:49,050 תמורה:23,587,970 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 1.5% וסגרה בשיא
תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    חי הךןליחהנךץ (ל"ת)
    יןוםיךףןו 31/01/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    עכשיו קיבלתי מספונסר את רשימות כל האהבלים שהם
    דוד 31/01/2017 19:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הטיסו נהפורומים שלהם. ואני פוגש כאן די הרבה שהיתנחלו כאן. וואלה לביז יש לב טוב איך מאפשרים לסתומים העילגים להיות פה. אנא רחמים רחמים עלינו מצרתם.
    סגור
  • 15.
    אני מבקש סליחה על מה שכתבתי מקודם
    בא 31/01/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אני אהבל
    סגור
  • 14.
    מזה כחודשים אני נתקל ביצור חדש ומחליא כאן בין הטובים.
    בא 31/01/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    3 14
    הוא קורא לעצמו יום אחד זבדיאל ויום שני יחיאל וים שלישי רזיאל וחוזר חלילה ולצערי דווקא שמות שמסתיימים באל. אני מניח שהוא שרץ מאחת הישיבות בבני ברק או בירושלים שאני יודע שהתפקיד היחיד שהוא קיבל זה להיות קברן. עקב אי לכתו לצבא אף אחד לא חפץ בו. אני מספר זאת כייוון שקראתי כאן יום יום וכן שמעתי בישיבות שהוא סיפר שהוא עובד בכיר בטבע והכניס המונים במחירים כמעט בשיא. כולל כאן לחברה שגם אני מושקע בה מעיל 15 שנה. הבעיה שהוא הכניס את כולם בשיא. אני מברר אם עשה זאת במזיד או שהוא פשוט דגנרט אידיוט. עונשו יבוא. אני אישית קונה כרגע טבע בטונות ופה אניח אף מזכיר לאיש נחמד להבדיל מהשרץ בשם אנוניחמי שציין שהוא מבוגר ומשקיע בטבע שנים וטוב עושה. אצלי עם הקיזוזים האחרונים שביצעתי לאחרונה אני מורווח על טבע ב15 שנה מעל 170 אחוז שזאת תשואה סבירה מאד ואני כמו האדון אנונימי מתעתד לשבת כאן עוד שנים רבות ואני סך הכל בן 30 ומשמש כמנהל בבנק לאומי ואני יודע שבהנהלה גם לא מוטרדים ואף קונים במחירים האלו לנוסטרו. כמעט דשכחתי ולסיום היזהרו מהשרץ שכתבתי למעלה.
    סגור
  • אתה לא בא המקורי ,אתה מתחזה אומלל. (ל"ת)
    בא 31/01/2017 18:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לאן אתה בא ? אני הולך עכשיו (ל"ת)
    הולך 31/01/2017 18:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אני כותב כאן גם בשם זבדיאל
    א100 31/01/2017 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    וגם עוד שמות : פרופ' איציק ,אבירם,ד"ר ברקלי,כרמית,דב,I, ועוד שמות נוספים ששמורים במערכת. אני על כדורים בצבע ורוד , מה הבעיות שלך ?
    סגור
  • בוא ואעשה לך קצת סדר. בגלל שאתה חמוד.
    איציק לצ'ומפי 31/01/2017 19:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    עד רגע זה לא הבנתי מי זה דוקטור ברוקולי. אז קבל נשק נגדי..באהבה. אין לנו דוקטור ברקלי או ברוקולי.כן יש לנו דוקטור אברטון מאוניברסיטת ברקלי ראש הפקולטה לפיזיקה שם. הוא חבר טוב ומת להצטרף אבל אינו בקבוצת ה100. איני יודע מי זה דב. אמש כיכב כאן מישהו בשם זה וסיפחת אותו אלינו. לגבי כדורים..אין כעיקרון כדור בצבע בדיוק ורוד פשוןט לא קיים כייוון שהחומרים המסיסים שמרכיבים את הצבע הורוד לא הולכים עם רפואה ורוקחות. לגבי בעיות. יש לי יותר מידי כיף בחיים והייתי רוצה שלעוד יהיה ואפילו לך. אתה רואה אני ישר ועשיר ומאושר ושמי איציק ואני פרופסור לפסיכיאטריה וחקר המוח. עד כאן חמוד. לילה טוב
    סגור
  • אתה זקוק לניתוח במוח
    שאול 31/01/2017 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא פרופסור מזויף
    סגור
  • 13.
    אמרנו לכם שהיום יהיו ירידות
    איצק 100 31/01/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    8 6
    ובגלל זה קנינו פוטים , אופס טעות.
    סגור
  • טען עוד
  • אבל עלה (ל"ת)
    לסתום 31/01/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • מצב.
    ד"ר ניר(איצ100) 31/01/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    117 26
    נראה בעליל שבחירתו של הדונאלד רק החמירה את המצב הכלכלי בארה"ב ולמעשה בעולם כולו. אנו תוהים עד כמה תיפגע מדינתנו ממלחמות הסחר הקשות שעומדות בפיתחנו. נ.ב: עקב זיקנתי ..זיכרוני לא טוב..או אז שאלתי את הרא"לשית הנהדרת שלנו כרמית(נדמה לי שזהו שמה והיא אכן נהדרת)אם יש איתנו אחד בשם איצק..והבנתי שאין. חבל..דווקא שם נחמד ודומה לשמו של פרופ' איציק שלנו.
    סגור
  • נעל דיי לחפור (ל"ת)
    שלום 31/01/2017 18:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • סיפרנו כאן לפני כשבועיים לערך בעת שהייתנו במשרדינו
    עברי+שלו(איצ100) 31/01/2017 16:52
    הגב לתגובה זו
    89 18
    בסאן דייגו..שרצה עצומה ומודעה מצחיקה אולם מדאיגה ברחבי היבשת: לא ניתן לדונלד להרוס את ארצות הברית.בעת הכתיבה ההיא היו שלושה מליון חתומים. היום שאנו כאן פעם נוספת נודע לנו על 25 מליון חתימות. נשמע ונראה לא טוב גם למי שאינו אמריקאי(תודה לאל)..
    סגור
  • יא ערמות סתומים
    מזל לוי 31/01/2017 18:15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זורקים כאן אדום וירוק מבלי להבין בכלל מה כתוב. אהבלים.
    סגור
  • המשרד שלך באום אל פאחם (ל"ת)
    רינה 31/01/2017 18:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • מטורלל קח כדורים (ל"ת)
    רמי 31/01/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • יש שם שלושה למי התכוונת.
    לרמי 31/01/2017 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    והאם הסיפור של הכדורים לא מיצה את עצמו?
    סגור
  • 12.
    איפה הנבלות שהמליצו פה להשקיע בכיטוב פארמה ?
    שמואל 31/01/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הפסדתי כמעט את כל הכסף שהשקעתי. פתהום אין פה קול ואין עונה ? למה אני לא שומע אותכם עכשיו , המלצתם וברחתם ?
    סגור
  • חה חה חה ......
    סוסו 31/01/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני ברחתי בשער 124 עם רווח של 280% ! רק טיפשים נשארו .
    סגור
  • הימורים
    דוד 31/01/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה רציני מה זה איפה אתם מה רצית שיכתבו. תלמד אף אחד פה לא יודע כלום כל אחד והמזל שלו. והכי חשוב שתבין ההמלצות הם של נוכלים שרוצים להרים את המניה.
    סגור
  • אני טענתי שזו השקעה טובה
    סידר 31/01/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואני עדיין טוען כך, זה שהמניה יורדת לא אומר שמדובר בהשקעה גרועה. האמת היא שבמהלך החצי שנה האחרונה החברה בעיקר עומדת באבני הדרך שלה. לא ממליץ לקנות ושכול אחד יעשה את הטוב בעניו. אני חושב שעתיד החברה חיובי.
    סגור
  • איך חיובי ?
    שמואל 31/01/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם היה חיובי היא כבר היתה עולה. המניה היתה מלכודת של פתאים ולצערי נפלתי. אז מה לעשות למכור או להמשיך להחזיק ?
    סגור
  • 11.
    מחכים לתוצאות ניסוי שלב 3 בתחום סרטן הכבד
    סלזיון 31/01/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם תיהיה הצלחה השמיים הם הגבול ואם להיפך ישמור השם..אז נאמר הצלחות לכולם ולחברה בתחום הסרטן
    סגור
  • 10.
    קנו את מדד המעוף לפני פריצה (ל"ת)
    פרופ' ברוקולי 31/01/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 9.
    היום יום אדום (ל"ת)
    א100 31/01/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • היום היה יום ירוק דביל (ל"ת)
    בא 31/01/2017 18:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 8.
    קנו טבע ולא בזק (ל"ת)
    א 31/01/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 7.
    הפסדתי את התחתונים בטבע (ל"ת)
    א 31/01/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • אין פלא כבר אמרו לך שאתה לוזר (ל"ת)
    כהן 31/01/2017 18:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    המלצתי לכם לא מזמן על מגדל ביטוח
    אחת שמבינה א 31/01/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 5
    היא לא מפסיקה לעלות ואני מאוד ממליצה לנצל את הירידות במזור ולקנות. למרות השער המפתה בטבע אני לא ממליצה על קנייה, יוכלה לתקן ושוב לרדת. המשך יום נעים וירוק, תהנו!
    סגור
  • אכן קניתי את מגדל ב544
    ברוך 31/01/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואיני מרוצה כלל וכלל.
    סגור
  • ולא יוכלה. (ל"ת)
    המעדן הוא יופלה 31/01/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 5.
    לטינופןת
    בא 31/01/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בגללכם הפסדתי את הבייצים שישרף לכם התחת
    סגור
  • 4.
    היא טבע הבאה שער 10$ ממש מצחיק שווה 18$זו דעתי (ל"ת)
    לזכור רדהיל 31/01/2017 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 12
    סגור
  • חיריה כבירה כבירה ! (ל"ת)
    סוסו 31/01/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 3.
    אני חושב האם בשער 10000 טבע תהיה אטרקטיבית? (ל"ת)
    משקיע קטן 31/01/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    טבע=קללה (ל"ת)
    הכתום 31/01/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    בקרוב בשורות טובות !! (ל"ת)
    ליויתן 31/01/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אני כבר מחכה לבקרוב הזה כמה שנים ובגלל זה אני מופסד
    בקרוב? 31/01/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    80 מאוז. אם אתה יודע מתי בקרוב אז תגיד יא דביל תשאל את זה שמחייך אליך לפני שהוא תוקע אותך אבל למעשה אמרת שהוא ענה שהוא בעצם לא יודע בטח המקורב שלך עובד בניקיון שם
    סגור
  • בקרוב למיקרוב.... (ל"ת)
    ל-1 31/01/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור