ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה כואבת בת"א: המעו"ף צלל 1.3% בלחץ המגמה בחו"ל

המסחר בבורסות אירופה מתנהל בירידות. המסחר בוול סטריט נפתח במגמה שלילית
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר השני לשבוע זה בירידות חדות, זאת במקביל למגמה דומה בבורסות אירופה וארה"ב. המעו"ף צלל 1.3% ורשם בכך את אחד הימים הגרועים ביותר בשנה האחרונה. עם זאת, מחזור המסחר היה דליל היום באופן יחסי והסתכם ב-991 מיליון שקלים בלבד. טבע שריכזה את מחזור המסחר הגבוה בשוק דווקא סגר בעלייה של 0.23%. מדד הבנקים שנפל 1.66% העיב. 
מעבר לים, שבוע המסחר בוול סטריט נפתח בנפילות של עד 1.4, כאשר באירופה נרשמות כעת ירידות של סביב 1.2%. לפי שעה אין טריגר ספציפי למהלך הירידות, וייתכן שמדובר בתיקון לעליות החדות שנרשמו עד אמצע השבוע שעבר. בעניין זה נציין כי הדאו ג'ונס מאבד כעת 0.9% אבל עדיין נשאר מעל לרמה של 20,000 נקודות. 

מדד ת"א 35 -0.05% מדד ת"א 35 1,409.11 -0.05% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.85 פתיחה:1,410.73 גבוה:1,410.84 נמוך:1,407.83 תמורה:35,161,895 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.19% מדד ת"א 90 1,073.36 +0.19% מדד ת"א 90 בסיס:1,071.33 פתיחה:1,072.5 גבוה:1,073.39 נמוך:1,072.28 תמורה:5,279,119 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.4% מדד ת"א בנק 1,807.13 +0.4% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,799.97 פתיחה:1,805.07 גבוה:1,809.6 נמוך:1,805.07 תמורה:15,970,633 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מניות הסלולר סלקום 0% סלקום 3,320 0% סלקום בסיס:3,320 פתיחה:3,320 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר 0% פרטנר 1,835 0% פרטנר בסיס:1,835 פתיחה:1,835 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סגרו בעליות. ברקע, באקסלנס ברוקראז' החלו לסקר את שוק הסלולר המלצות חיוביות לסלקום ופרטנר - לכל הפרטים לחץ כאן.
מניית אלביט מערכות 0% אלביט מערכות 48,720 0% אלביט מערכות בסיס:48,720 פתיחה:48,720 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 1.3% אחרי 5 ימי עליות רצופים לשיא כל הזמנים. להתייחסות עדכנית של אנליסטים למניה - לחץ כאן 
חברת פורסייט -0.06% פורסייט 360 -0.06% פורסייט בסיס:360.2 פתיחה:360 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  תקיים היום (ב', 18:00) כנס למשקיעים בו תציג החברה לראשונה את המערכת שפיתחה למניעת תאונות דרכים. שידור ישיר ובלעדי יועבר ב-Bizportal - לכתבה המלאה ולשידור החי.
מניית {אבנר יהש} איבדה 2.4%. סקטור הגז המשיך להיסחר ברקע לעדכון ההמלצה אתמול מצד מחלקת המחקר של בנק לאומי. אבנר, דלק קידוחים וישראמקו ספגו הורדות המלצה ומחירי יעד, רציו קיבלה העלאת המלצה ומחיר יעד - לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(38):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    איפה הנבלות שהמליצו פה על כיטוב פארמה ?
    שמואל 30/01/2017 19:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגללכם הפסדתי הרבה כסף.
    סגור
  • מה אתה מקשיב לטוקבקיסטים
    ערן 30/01/2017 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה משקיע מליונים בגלח טוקבקיסט? אין לך זכות לכעוס על אף אחד מלבד על עצמך.
    סגור
  • 14.
    הלחץ מחו"ל רק בירידות, מי המטומטם
    יוסיפון 30/01/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שעוד שם שקל בבדיחה שנקראת בורסה.
    סגור
  • יש הרבה שלוחצים עליי מלמעלה (ל"ת)
    אמא של איציק 30/01/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 13.
    תשקיעו בדירות להשקעה !!!!כמה פעמים כבר אמרתי לכם ????
    כפרה על הדירות שלי.. 30/01/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בטון יותר טוב מנייר. מכרתי מניות , קניתי דירות , הכפלתי את הכסף !!! כבר לפני 5 שנים אמרתי לכם "תקנו דירות" מי ששמע לי הרוויח מי ששמע לכחלון עוד מעט יכתוב טוקבק ויתחיל לקלל.. על ה-ז שלי.
    סגור
  • אם כבר כתבת יפה מדוע הוספת את הזין?
    קבלן 30/01/2017 18:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מוכן לתרום אשך אם יש לך דירת מגורים אחת בפרדס כץ.
    סגור
  • אבל יש לך רק אשך אחד
    מרשמלו 30/01/2017 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז איך תתרום ?
    סגור
  • 12.
    קנו בזק לא טבע (ל"ת)
    א 30/01/2017 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • קנו זאת מניה כדאית לדעתך? (ל"ת)
    שוקי ל א 30/01/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    מתי תתעורר (ל"ת)
    סלזיון 30/01/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    עוד לא נפל לכם האסימון חחחח (ל"ת)
    בונוס 30/01/2017 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    במוצאי שבת 19:30 נאשם כאן:
    בעל עניין 30/01/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    21 1
    TBQSJZ תיקנה במשך כל שעות המסחר השבוע מיום ב עד יום ו כולל בין השערים 1123.57 ועד 1675.64 כולל עיסקות מחוץ לבורסה ומחוץ לשעות המסחר הרישמיות..נכון לרגע זה אכן ניקנו 17.64% מהכמות הכוללת בסטייה קטנה..קנייה ראשונה הייתה ב1123.01.
    סגור
  • דיי לחפור כאן !!!!!!! (ל"ת)
    שלום 30/01/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מה זה דיי? מה זה לחפור? נב זה ל"ת אחרי הסימני קריאה? (ל"ת)
    שלום 30/01/2017 18:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • הסבר לזה שלא מבין
    יחיאל 30/01/2017 18:45
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דיי - אומר שאמא של איציק מבקשת שנפסיק להביא לה בראש. לחפור - בהורדה של האות פ' מתקבלת המילה "חור". זה החור של אמא של איציק. עכשיו השואל בוושאי מבין בדיוק , מכיוון שתמיד עונה בשאלה , ולכן תמיד יקבל תשובות הסבר מעמיקות.
    סגור
  • לפרופ' איציק אין אמא והוא לא נולד מעולם. הוא חוצן.עב"מ
    לרזיאל 30/01/2017 19:28
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מגלקסיה אחרת. הוא יגרום שהלילה בשעה 2:45 לפנות בוקר תחלום ותחווה את הדבר הקשה שהיה לך בחייך. יש מצב שגם יסגירך למשטרה צבאית.
    סגור
  • חישוב ומידע זמין.
    ד"ר ניר(איצ100) 30/01/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    27 14
    האם ידעתם שכל 1000 שקל שהושקעו לפני 30 שנים בתאריך 30/01/1987 שווים היום לפי תשואה סבירה וטובהשל 45% לשנה בממוצע רב שנתי סך 69.348.97 שקל.כן..כל 1000 שקל שווים היום מעל 69.000 שקל.מדהים אבל נעשה ואפשרי גם לעתיד. תודה.
    סגור
  • ועוד ועוד ולא נשכח את הפסל אדם הולך של ג'יקאומטי.
    א 30/01/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    22 5
    אהה וגם 5000 מ"ר באויה סנטוריני.
    סגור
  • ותודה מראש למאחלים ומברכים ומודים. ממש אין צורך.
    א 30/01/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סה"כ רצינו לחזור הבייתה בשלום.
    סגור
  • נאשם צ"ל נרשם.למרות שבתורת הלאבסוס גם נאשם עשוי להתאים.
    א 30/01/2017 15:03
    הגב לתגובה זו
    30 4
    גוף פרטי ישראלי גדול בארץ ובעולם מרוקן יתרות לונג אחרונות היום. במקביל מגביר קצב שאילת סחורה על מנת לנקוט בשיטת היד ההפוכה. משלם עמלות גבוהות על הפעולה האחרונה בגלל רצונו לטווחים ארוכים. אותו גוף,לדעתי, נמצא בשוק 24/365 ימים ושעות בשנה בשוק אם בסחורות מתכלות ואם ביתרות לונג שהולכות ונימכרות ובאירופה וארה"ב ימכרו היום יתרות ענק אחרונות לניקיון סופי. כמו כן כנאמר מגדיל כל יום יתרות היד ההפוכה שמהווים בגדול 20% מסך הנוסטרו אך תןומים בין פי 3 לפי 6 משאר חלקי התיק. לעיתים קרובות נסגרות עיסקות היד ההפוכה כדי לא לעבור את המדיניות הנוקשה לעבור את 21% מסך הנוסטרו וזאת למרות הריווחיות העצומה. חלק מהסחורות המתכלות גם כן תורם נידבח ענק. סחורה X שנימצאת בנוסטרו עלולה/עשויה להעלם תוך 33 חדשים עד 50 חודשים והמחירים בהתאם. אוצרות יודאיקה ומטבעות ותמונות ואף סטרדיוריוסים אאף פסנתר הקריסטל של היינצמן וכן תכיטים ובולים ורכבים יחודיים. וחוץ מזה כמעט הכל בסדר תודה לאל.
    סגור
  • תןומים צריך להיות תורמים.
    א 30/01/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אאף צריך להיות ואף. תכיטים צריך להיות תכשיטים.
    סגור
  • אתה זיין שכל (ל"ת)
    גואל 30/01/2017 18:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • שעכשיו בכלא? (ל"ת)
    גואל רצון 30/01/2017 21:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 8.
    מיח שלא בשוק קבוע לטווח ארוך מאד בלונג פראי
    מנהיים 30/01/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפסיד שאנס החיים
    סגור
  • הסבר בקשה (ל"ת)
    לא הבנתי 30/01/2017 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    סייפ טי תודה לקונים נפטרתי מהמניה
    סייפ טי 30/01/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו תמשיכו בלעדיי התקבל איתות מכירה מאתר אחר
    סגור
  • 6.
    פורסייט
    ארנון 30/01/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניה מעניינת מאוד, תחום חדש ומתבקש . כרגע בשלבים מתקדמים עם הסינים והשקעות בפתח. מאוד מעניין כיצד יגיבו המשקיעים היום בערב לכנס המתוכנן ובכלל
    סגור
  • 5.
    אירופה בדרך לקריסה בהובלת יוון ואיטליה (ל"ת)
    תתעוררו 30/01/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • יוון ואיטליה
    האלו 30/01/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה צעצועים ליד הגדולות והבעיות הגדולות
    סגור
  • 4.
    למה יורד
    ינעל העולם 30/01/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא הרווחתי כלום ואפילו הפסדתי כמו כולם ים זמן. אז מה הולכים לתת לי עוד נבוט בראש. ממש לא פייר. קיוישי לעשות כמה אחוזים ואולי כמה עשרות אחוזים בכדי להחזיר לי את ניזקי טבע ועד גבעות. אבל לא שומעים לרצונותי. איכשהוא אני לוקח מה שיש ובורח לתמיד
    סגור
  • 3.
    בחול המדדים שוברים שיאים רק פה הכל תקוע (ל"ת)
    אחד 30/01/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • רק בירידות כשהעולם מתפוצץ משיאים אצלנו "יציבות" (ל"ת)
    סולידריות 30/01/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 2.
    פשוט מאוד (ל"ת)
    הבנקים הפכו לשוט 30/01/2017 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • בלובי (ל"ת)
    זובי 30/01/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מורידים אותם כדי להוריד מעו"ף (ל"ת)
    בנקים יורדים? 30/01/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • זה לא נכון יורדים כי לא שווים המחיר המופרז ואנשים
    האלו 30/01/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חכמים זורקים
    סגור
  • אבל מנ זה משנה?
    זובי 30/01/2017 12:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הירווחנו 8 שנים איזה חמישים ואחת אחוז אז גג אני מרשה לעצמי להפסיד חמישים ואחת אחוז ואז נכנס לבונקר לכמה שנים בפיקדון ריבית בבנק. אני בבנק פא"גי זה פטעלי אגודת ישראל מקבל חמש אחוז לשנה יותר טוב מלהפסיד כמו כולם
    סגור
  • 1.
    0.1 0.2 0.1 0.2 אכן עליות חייבים לרדת (ל"ת)
    4 ימים עליות? 30/01/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור