ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.2%, מניית טבע קפצה בכ-3%, כיל נפלה 2.4%

הבינלאומי ירדה 1.7%. חברה לישראל איבדה יותר מ-3%. מדד הבנקים סגר את השבוע בתשואה חיובית של 2%
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון לשבוע בבורסה בת"א ננעל בעליות שערים קלות כאשר מדד המעו"ף הוסיף כ-0.2% ומדד ת"א 75 סגר ללא שינוי. העליות במעו"ף נרשמו ברקע למגמה החיובית אמש בניו-יורק ולעליות הקלות עם פתיחת המסחר בוול סטריט. אמש, מדד הדאו-ג'ונס ננעל לראשונה מעל רף 20,000 נק'. באירופה נרשמת כעת מגמה מעורבת כאשר מדד הדאקס מטפס 0.3% ומדד הקאק מאבד כ-0.2%.
בסיכום השבוע המעו"ף רשם תשואה חיובית זניחה של 0.16%. מדד ת"א 75 רשם עלייה בסיכום השבוע של 1.1%. מנגד, מדד ת"א יתר 50 רשם תשואה שלילית של 1.1% אחרי שנסחר במהלך השבוע בתנודתיות.
מדד ת"א 35 +0.06% מדד ת"א 35 1,409.85 +0.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.06 פתיחה:1,404.17 גבוה:1,415.22 נמוך:1,403.63 תמורה:633,906,029 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 100}
מדד ת"א בנקים-5 +0.74% מדד ת"א בנק 1,799.97 +0.74% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,786.71 פתיחה:1,780.19 גבוה:1,799.97 נמוך:1,778.54 תמורה:164,882,982 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
המסחר בת"א ננעל אתמול במגמה חיובית בהובלת מדד המעו"ף שעלה ב-0.6%. היום בבוקר תתרחש פקיעת אופציות המעו"ף לחודש ינואר.
פער הארביטראז' המשוקלל על מדד המעו"ף עמד הבוקר בשיעור חיובי של כ-0.5%. מניית טבע עם פער ארביטראז' חיובי של 2.5%, אופקו 2.2%, קנון 1.6%, פריגו ומיילן 0.6%.
מניות במרכז
מניית טבע -2.17% טבע 4,697 -2.17% טבע בסיס:4,801 פתיחה:4,786 גבוה:4,867 נמוך:4,660 תמורה:41,899,272 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה בשיעור חד של 2.9% וסגרה את פער הארביטראז' איתו חזרה הבוקר מהמסחר בניו יורק. גם מניות הפארמה אופקו, פריגו ומיילן חזרו עם פערים חיוביים.
מניית כיל +0.44% כיל 1,368 +0.44% כיל בסיס:1,362 פתיחה:1,368 גבוה:1,380 נמוך:1,359 תמורה:23,780,711 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 2.4% ברקע ללחץ במניות הסקטור כעת בחו"ל. מניית פוטאש מאבדת כמעט 5% במסחר המוקדם. 
מניית קנון -0.08% קנון 6,239 -0.08% קנון בסיס:6,244 פתיחה:6,248 גבוה:6,277 נמוך:6,209 תמורה:739,868 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טיפסה ב-0.4%. החברה של עידן עופר מרכזת עניין על רקע התקדמות בתוכנית להנפיק בארה"ב את החברה הבת IC פאואר. אמש דווח כי עידן עופר קנה מניות של 'קנון' מבנק לאומי בכ-112.5 מיליון שקל. לכתבה המלאה 
מניות הבנקים המשיכו לרכז עניין  לאחר שהמפקחת על הבנקים, חדוה בר, החלה לאשר למוסדיים להגדיל את שיעור החזקתם במניות בנקים מעבר ל-5%.
מניית נובה +2.53% נובה 9,818 +2.53% נובה בסיס:9,576 פתיחה:9,590 גבוה:9,818 נמוך:9,584 תמורה:4,083,191 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לשיא לאחר עדכון תחזיות. ספקית פתרונות המדידה לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, הודיעה כי בעקבות הזמנות נוספות שהתקבלו ושסופקו ללקוחות במהלך הרבעון הרביעי של 2016, ההנהלה צופה כי ההכנסות לרבעון הרביעי יסתכמו בכ-50 מיליון דולר, מעל לתחזית הקודמת להכנסות של 42-46 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    אלביט מערכות
    חיים 26/01/2017 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה בעקביות. חובה בכל תיק. עד סוף השנה 130$
    סגור
  • 23.
    אין רגע דל
    בסטיונר 26/01/2017 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון, טיסה נעימה.
    סגור
  • 22.
    תגיע לשער 9000? (ל"ת)
    טאואר 26/01/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • טאואר
    רוני 26/01/2017 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברור !!קצת סבלנות
    סגור
  • 21.
    הבוקר בשעה 10:45AM בדיוק..
    I 26/01/2017 13:42
    הגב לתגובה זו
    9 1
    נספרה התשואה הכוללת על כל ההון ורשמה תוצאה די יפה של 134.67% מ01/01/2016. קצת חרג מהצפי ושאר התקופות. התקבלה בפורום המרכזי החלטה להתחיל לעבוד בהילוך יותר גבוה כדי להשיג תשואה מכובדת עד סוף צדמבר 2020. תודה לבוראנו ומומחי הכוח..
    סגור
  • תיקון טעות.
    I 26/01/2017 18:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היה צריך להרשם 134.68% ולא כפי שנירשם. יש לציין שכל מאית אחוז על הסכומים הגבוהים היא משמעותית.
    סגור
  • באת למכור פה לוקשים ? (ל"ת)
    שמואל 26/01/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 20.
    מורידים בכוונה (ל"ת)
    בום טראח מה קרה? 26/01/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • זה בטעות.
    לא זה לא בכוונה 26/01/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    9 1
    רצינו להוריד 50 אחוז אבל התפלק לנו וכרגע עדיין אנו מנסים לקלוט מה שההמון החכם זורק,
    סגור
  • 19.
    לא נותנים לשוק לעלות מורידים בכוונה העולם יעלה יופי
    שחקני מעו"ף 26/01/2017 13:12
    הגב לתגובה זו
    3 12
    כאן לא יתנו לבורסה לעלות נוכלים ממש תראו את תעודות הסל אין מצב שיגיעו ל 1428 כי יש שם הצעים גדולים
    סגור
  • טען עוד
  • לא יתנו לבורסה קצת נחת (ל"ת)
    הוא שאמרתי 26/01/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • זה מי שג'יגג'עה להם ת'פקיעה ות'פקידה ות'תפוח. (ל"ת)
    זה לא המעופניקים. 26/01/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 18.
    לא לשכוח היתה הצלחה ענקית בניסוי ימים יפים לפנינו (ל"ת)
    בונוס 26/01/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    סינון תגובות
    למערכת ביזפורטל 26/01/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למערכת שלום, למה לא מסננים פה חלק מהתגובות. זה מוריד את הרמה של השיח והופך את העיון בו לבלתי אפשרית. יש פה כול מיני דמויות שלא מפסיקות להגיב בצורה אווילית אחד מהם זה קובי. תרסנו אותו. תודה
    סגור
  • אולי הם מסננים את זבי החוטם עם השומה הענקית על האף
    ל17 26/01/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    14 2
    שמחרבשים שטויות ואף ניבולי פה מהשרוול כאילו מבינים משהו.והם כולה עם תיק 765.89 שקל שאף מופסדים עליו קשות. הם קיבלו הכסף מדודה קלרה בפסח לרגל חג הפורים ושמו אותו בבורסה כי אמרו להם רק למעלה. עכשיו קלרה כועסת כי הפסידו המצ'וקמקים.
    סגור
  • א100 הלוזר הגדול (ל"ת)
    זנגוויל 26/01/2017 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    רציו ומניות הגז
    בני 26/01/2017 12:31
    הגב לתגובה זו
    4 3
    למה רציו ומניות הגז יורדים כל הזמן האם מישהו יודע עדכנו בבקשה
    סגור
  • בכוונה.!!! בקרוב יהיו בשורות מצויינות !!!!!!!!!!!!!!
    המנוולים עושים 26/01/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כל החברה מליויתן כולל שטייניץ עובדים שעות נוספות שהפרוייקט יצליח . סבלנות בקרוב בשורות מצויינות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 15.
    למעוף אין כוח להמשיך ונראה שהוא עומד לצאת לתיקון ארוך
    מני 26/01/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 4
    10 שנים של עליות קרובות לסיומן יותר מתמיד הסיכון בשוק גבוהה
    סגור
  • כמה הירווחת אם בכלל ב10 שנים? נראה אותך כנה. (ל"ת)
    ביינינו 26/01/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    האכלתי אתכם עם בזק....לא תרד מ-700..חחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    קובי 26/01/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אלוט גם נתנה העלאת תחזית וירדה...
    אברהם 26/01/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שיבוא שיפור...
    סגור
  • 12.
    בכמה
    מוטי 26/01/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתה הפקיעה ?
    סגור
  • 11.
    שחקני המעו"ף -התחילו בהימורי הקזינו ,פקיעה ,איזו נוכלות (ל"ת)
    אנונימי 26/01/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ועוד משהו לאנונימי
    I 26/01/2017 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני קלטתי אותך בשנים האחרונות שאתה מבוגר יחסית מהילדים כאן ואף מבין עניין. הילדים כאן לא מבינים שיש הבדל תהומי בין שיקוף מצב אמיתי של מה שקורה לא בהכרח תואם את שקורה בבורסה. בסוף הכל מתיישר והשוןוקים מתאימים עצמם לצצב שגרוע היום. הצעירים לא מבינים שבורסה זה לא כספומט או משכורת קבועה. הרוב מפסידים כי חשבו שבאים ושמים כסף וחוזרים לקטוף הפירות. אני יודע שאתה יושב על טבע הרבה שנים ואני מעריך את מחשבתך וסבלנותך למרות שאני לא אוהב בשנים אלו את המניה. היו שנים שהיא הייתה מתקתקת עשרות אחוזים לשנה ואני זוכר אפילו את אגח טבע שהיה מניב תשואת ענק עד שהתאחדו עם המניה.
    סגור
  • אנונימי
    I 26/01/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עזוב אותך. הם בטיפול בהלם חשמלי. כבר הים זורגגו. בחצי השנה האחרונה נוצר מצב( מעניין על ידי מי? דווקא מוכר מאד)שיצר להם מצב שהביאו כסף מהבית בכל פקיעה.
    סגור
  • 10.
    היצעים בפקיעה (ל"ת)
    סוחר 26/01/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    נמוכה (ל"ת)
    פקיעה 26/01/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יותר ממה שאתה חושב ואני מבין על מה אתה חושב. (ל"ת)
    I 26/01/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    כנסו
    יובל 26/01/2017 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מחר יום שיש ואין מבחר בישראל אבל יש מסחר באמריקה . אופקו ופלוריסטם שתיי המניות יחזרו ביום ראשון עם פער ארביטראז של 25 אחוז אז לקנות והרבה ומהר את אופקו הלת ואת פלוריסטם
    סגור
  • 7.
    רוצים לדעת על ליויתן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ביזפורטל 26/01/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • רוצים לדעת את האמת כמה אחוז מהציבור
    לא רוצים 26/01/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כולל כל היועצים למינייהם הפסידו בשנים האחרונות רוב אלו שמספרים הירווחנו הם שקרנים
    סגור
  • 6.
    למחוק בפקיעה את השחקן מעוף שהוריד את השוק. (ל"ת)
    מני 26/01/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • מי ימחוק ? החזקים מנצחים את כל העם (ל"ת)
    למני 26/01/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • //////
    I 26/01/2017 09:35
    הגב לתגובה זו
    10 1
    המתן בסבלנות
    סגור
  • למני
    I 26/01/2017 09:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איז חקן מעוף ואיזה נעליים . סתם איש מהישוב ששם להם מקלות בגלגלים והם לא הבינו מהיכן זה בא להם. למחוק אותי? בבקשה שינסו. אטחנם דק דק צפה במתרחש בתחילה ובהמשך ותופתע שבכסף קטן יחסי של כמה עשרות מליונים אתה עושה פה מה בא לך בראש
    סגור
  • 5.
    צפי של 20.6% חיובי בדו"חות לפי זאקס
    רדהיל 26/01/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אולי זה מה שיעלה את המניה סוף סוף אחרי שבועיים של ירידות ובנוסף גם בקרוב יש את העידכון מדדים עם צפי לביקוש של 20 מיליון שקל. מחזיק ולא ממליץ על קניה או מכירה! בהצלחה לכולם!
    סגור
  • 4.
    בשורות מצויינות מחו"ל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ליויתן קדימה 26/01/2017 08:44
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • הוא חייך או בכלל הבין? (ל"ת)
    רון 26/01/2017 09:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    נשימות אחרונות לפני המפולת - הסייקל עומד להסתיים
    אריאל שרון 26/01/2017 08:43
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ככה זה זה יתפוס את כולם במפתיע והמפולת קרובה יותר מתמיד.בועת הנדלןהצעדים של טראפ שיראו שהם מביאים אסון . החוב הלאומי של אמריקה . הגדלת סביבת הריבית.כל אלו יכבידו על לוקחי המשכנתאות וקריסה של הבנקים שלא יוכלו לממש את חובם. כל אלו יתפוצצו בפרצוף של הציבור
    סגור
  • היזהר אדוני
    מיכל 26/01/2017 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האינדיייאנים תיכף יתחילו לקלל אותך. סליחה האידיאנים אנדים טובים. התכווונתי הברברים
    סגור
  • מיכל - אפשר לכתוב גם פשוט בלי סילסולים
    אריאל שרון 26/01/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    6 6
    השוק יתפוצץ בפרצוף וזה רק עניין של זמן.הבועה הזו מתנפחת וצתנפחת וכולם מעלימים ממנ עין.היא תתפוצץ במפתיע וזה יכאב מאוד בכיס.עידן טראמפ שיגרום לאי ודאות בכל העולם ולא בטוח שישפר את מצבה הכלכלי של ארהב.הוב הלאומי של בריטניה ואמריקה.העלאת ריבית עולמית תנפח את החזרי המשכנתאות בארץ עד כדי חדלות פרעון.במקרה זה קריסה טוטאלית של הבנקים.תמרור אזהרה אדום בוהק.תמיד לפני מפולות יש עליה לא מסברת במדדים ואחריה נחיתת אונס
    סגור
  • כל הלוזרים שנשארו בחוץ ורואים איך השוק בורח להם
    שמואל 26/01/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    2 16
    אתם לעולם לא תלמדו.
    סגור
  • 2.
    טאואר
    משה 26/01/2017 08:30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בוקר טוב !! קדימה לשיא חדש . אהובתי כבר אמרתי?
    סגור
  • ושיתפוצצו כל הקנאים
    טאואר מניית השנה 26/01/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שלא יודעים לפרגן ,לדעתי העליות ילכו ויתגברו לקראת פירסום המאזן .
    סגור
  • מתי פרסום
    שמעון 26/01/2017 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המאזן?
    סגור
  • נשואים? יש ילדים? (ל"ת)
    קדוש 26/01/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • כן
    זנגוויל 26/01/2017 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשוי לאמא של איציק ומביא בראש
    סגור
  • 1.
    למה לא תל אביב תגיב לעליות מטורפות בעולם. (ל"ת)
    צפי לעליות? 26/01/2017 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • שהתשובה בשאלתך. הם מטורפות (ל"ת)
    אני חושבת 26/01/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור