ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו: פישמן כמעט מכה את כתבת ערוץ 10: "זוזי לפני שאת מקבלת סטירה"

 |  54
זה נראה רע
Share
אליעזר פישמן הגיע היום לדיון בבית המשפט המחוזי בת"א במסגרתו ייקבע השופט איתן אורנשטיין האם להוציא צו שיאסור על אישתו של פישמן, טובה, לבצע כל פעולה בנכסיה. בתוך כך, ביקש פישמן לקיים את ההליכים בדלתיים סגורות (לטענתו לאור העובדה שמדובר בדיני משפחה). עוד לפני הדיון נראה פישמן כעוס מאוד וכאשר נגשה אליו כתבת ערוץ 10 ליאור קינן הוא איים כי יכה אותה. בתום הדיון נראה היה כאילו פישמן יממש את איומו ורק ברגע האחרון הוזז הצידה ע"י בנותיו שניסו למנוע ממנו לעשות משהו שהוא עוד יצטער עליו.
 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

54 תגובות ב-44 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
44 תומר 27/01/2017 13:28 לא רציני בכלל
מה עושים רעש ? בסך הכול גנב 4 מיליארד שח , מה זה הרבה כסף ??
43 רפי 26/01/2017 19:09 הבחור הימר והפסיד בלילה אחד 2 מיליארד על הלירה התורכית.
כאשר מישהו מפסיד 2 מיליארד בהימור של כספי החוסכים צריך לשבת עד סוף ימיו בכלא בלי חשבון..
42 איתי 26/01/2017 13:53 סדר בדברים - בראיה שלי
מבחינתי שבית משפט והכוס ינקנקו אות ואם יש שקל איזה אצל נכד או בן שהועבר במרמה וגניבה מהחברה ייקחו כל אגורה יחפרו שיאבד גם את כל רכושו -- פה אין הנחות אבל העיתונות הוא לא חייב לשבת ולענות ולאף אחד אין זכות לדחוף לי מיקרופון , ולהציג אותך ולדרוש שתדבר התשובות בבית המשפט - ושם יד קשה אגב עדיף שתראיין את מנהלי הבנקים שנתנו לו כל כך בקלות כסף -- הם הבעיה הגדולה והאשמים שיש לראיין
41 ישראלי 26/01/2017 13:06 ערוץ 10- ערוץ תת רמה שצריך לסגור אותו (ל"ת)
40 ee 26/01/2017 11:32 איך אנשים מגינים עליו בתגובות האיש היפסיד מלארדים
של שקלים שלא שלו בכלל
39 פישמן 26/01/2017 11:16 כל הצבועים שהתחברו לפישמן שמים לו סכין בגב.
לא מחסידיו של פישמן אך אדם שנפל אין צורך לתקוע לו את הסכין בגב.מבחיל.דרוקר וחבריו הובילו את התקשורת לרמה שחוץ מלרצוח הכל מותר.יחד עם זאת למרות מצבו של פישמן הוא חייב לשמור על כבודו ולהמנע מביטויים מזלזלים.
חייב 26/01/2017 12:27 וחייב גם להחזיר כסף
בלי תעלולים ובלי העברות לקרובי משפחה כמו שעשה בשנים האחרונות כשהתכונן לרגע הזה . אין שום סיבה שהבנות שלו יחיו בווילות של 30 מיליון שקל שקיבלו מאבא כשהכסף שייך לנו הציבור כסף שכולנו מפסידים בקרנות הפנסיה ובעמלות גבוהות יותר בבנקים. היה מי שנתן לך כסף בלי ערבויות , הוא צריך כמובן לשבת בכלא ואבל אתה צריך להחזיר את החובות שלך שעדיין תישאר חייב כמה מיליארדים לנו הציבור.
38 יוסקה 26/01/2017 08:07 רואים את החייל מגל"צ שנדחף גם הוא גם זה לא נראה טוב
הגיע שצבא יתעסק בצבא ולא יעסוק בתחקירים
37 אחד מהעם 26/01/2017 03:38 התקשורת בארץ פשוט תת רמה! (ל"ת)
וווו 26/01/2017 12:26 אבל פישמן עד לפני כמה חודשים היה מראשי התקשורת
ביחד עם נוני. אז תחליט על מי אתה מגן.
36 ישראל 26/01/2017 00:55 בלי קשר לזה שפישמן מושחת או לא
הכתבת סתם מעצבנת בכוח. איזה שאלות היא שואלת?? "קשה לכם או שנערכתם לזה שנים?", "מה התחושות שלכם?" מהי פסיכולוגית? נו באמת. זה נקרא פרובוקציה. ושלא תגיד "אנחנו עושים את העבודה שלנו", איזו תמימות... סליחה, אבל באמת מגיע לה סתירה.
35 אמרתי שלופים 25/01/2017 23:05 יאלה מה הוא...
מתעצבן, אז הוא טועם קצת ממה שאנחנו אוכלים כל יום
34 truthsayer 25/01/2017 23:04 השירות הסוציאלי מושחת פי אלף כל יום מוציאים ילדים ממשפח
השירות הסוציאלי מושחת פי אלף כל יום מוציאים ילדים ממשפחותיהם למוסדות סגורים מישהו גוזר קופון שמן על גב המשפחות ההרוסות לכן פישמן הוא עוד הרע במיעוטו אם בכלל הוא אשם במשהו
33 אולי שתפרסם מי נתן 25/01/2017 22:22 לו כ"כ הרבה כסף. . (ל"ת)
32 Sdsd 25/01/2017 21:15 בוזזים את המדינה ועוד כועסים.
חושבים שהכל מגיע להם. אבל מי שצריך להענש זה אלו שנתנו להם כספי ציבור. פישמן לא לקח בכוח. הוא קיבל מיליארדים על מגש כסף והוא חושב שפשוט מגיע לו כי הוא גאון הדור. כך זה בארץ מי שלוקח לחמניה מקבל עונש ושלוקח מיליונים ואף מיליארדים ולא מחזיר מקבלים אותו עם פרחים ולכן מאבדים קני מידה.
א. יצחק 26/01/2017 11:30 הבנקאים אשמים במצב ,איך נותנים הלוואות ענק ללא ערבויות
אפילו לא מבטחים הלוואת סכיון זשישאו בתוצאות
31 אא 25/01/2017 21:09 אפס
אפס מאופס שחושב שכל העולם שייך לו להכניס אותו למאסר עולם ועל הדרך את כל מנהלי הבנקים שאישרו לו את ההלוואות הללו
30 רועי 25/01/2017 20:44 הקפיטליזם לא מגן מפני גזל ותאוות בצע (ל"ת)
29 . 25/01/2017 19:52 התעצבן שכבר לא משתחווים בפניו כפי שהיה רגיל כל חייו (ל"ת)
28 אבג 25/01/2017 19:37 במדינה מתוקנת גליה אלבין היתה כבר בבית הסוהר
בשנות ה 80 כמפקחת על הבנקים העלימה עין מויסות המניות הבנקים, בתקופתה כראש בנק לאומי הבנק עזר להלבין כספים מרשויות המס האמריקאיות , וכמובן הלוואות העתק חסרות ההגיון לפישמן וטייקונים אחרים. ואלה רק הדברים שהציבור יודע. איך אחת כמוה לא בילתה יום אחד בכלא, רק במדינה מושחתת כמו ישראל זה אפשרי.
י. שר 25/01/2017 23:21 גם גליה אלבין (ל"ת)
אריק 25/01/2017 22:44 התכוונת גליה מאור
ועזוב כלא. לפחות היו מכריחים אותה להחזיר חלק מכל המיליונים שהיא קיבלה כבונוסים ומשכורות
27 HAKY1 25/01/2017 19:33 כתבת יקרה תלכי לבדוק מי נותן את ההלואות מי שותף
לקנוניות. את עדיין צעירה ולא מבינה את המונח "קוף "
26 אזרח 25/01/2017 19:31 איך מנהלי הבנקים שנתנו לו כספים לא מאחורי סורג ובריח???
קיבל כל פעם עשרות מיליוני שקלים הבנקים ללא בחונות ללא שאלות , פשוט נתנו לו . עמירם סיוון, ציון קינן , וגליה אלבין כולם צריכים לשבת בבית הסוהר.
25 יעל 25/01/2017 19:20 חוצפן - היא צריכה להגיש תלונה נגדו
"מציקים לאנשים!" איש נתעב.
24 אליעזר 25/01/2017 19:08 100 שנות מאסר כמו מיידוף ולחלט את כל רכוש המשפ
לחלט את הרכוש של הנהלת הבנק שנתנו לו כספי ציבור במיליארדים והכל יורד לטמיון. לא יתכן שמנהלי הבנק שאשרו לו כספים ללא בטחונות לא ישלמו על כך ברכושם הפרטי . לשלוח אותם לכלא לעשרות שנים.
23 היא נראית מפוחדת. 25/01/2017 19:03 מציע לשלטונות הרווחה לבדוק אם הוא מכה גם את אישתו.
הוא נראה בעל אלים ומכה , והיא נראית כנועה ומוכה . שווה בדיקה !!!
22 חאלס 25/01/2017 18:34 דייייי תעזבו את האיש, פשט רגל, גמור, תרדו ממנו, תנו לו
יש מערכת משפט, תנו לה לעשות צדק, תפסיקו להתעלל בבנאדם, זה עינוי דין, רשעים
מקס הזועם 25/01/2017 19:33 הוא לא מסכן ... הוא דאג לרפד את משפחתו על חשבון הנושים
אף אחד מבני משפחתו לא צבר את הונו בעצמו - זה הכל כספים ונכסים שהועברו אליהם במרמה ע״ח הציבור. יעזבו אותו בשקט כאשר ימומשו כל נכסי המשפחה או כמו שהם קראו לזה ״קבוצת פישמן״ לטובת החזרי החוב
21 אזרחי ישראל 25/01/2017 18:27 הבת שלו כמעט דפקה.. ..
לו תפרצוף בדלת של המעלית. חבל לא הצליחה
20 התקשורת פשוט צהובה 25/01/2017 18:27 תנו לבן אדם כבוד
99.9 אחוזים מעולם לא הרימו וירימו עסקים כמו שאדון פישמן עשה. כל כך קל לשמוח לאיד על הנפילה שלו. אבל האנשים האלו, ה"מהמרים" ה"ספרים" ה"גנבים- סטייל תשובה ולבייב- עושים פעילות עסקית שבזכותה עשרות אלפי אנשים זכו לפרנסה- אז תנו לבן אדם קצת כבוד- הוא כבר הפסיד את התחתונים - וילדה דוחפת לו מיקרופון לפנים. זה באמת מוגזם. כל אחד היה מתעצבן
19 הכריש 25/01/2017 18:26 זאת לא הפעם הראשונה שהוא גונב אותנו ריגר-פישמן זוכרים? (ל"ת)
אבי 25/01/2017 21:25 נכון, קרן רונית (ע"ש בתו של פישמן)
אלא שאת כל חובות קרן רונית החזיר עד הפרוטה האחרונה. בזאת קנה את אמינותו וניצל זאת כדי להמר סביב בגלובוס ולהפסיד את כספי ההלוואות שקבל מהבנקים. מי יעמיד לדין את מנהלי הבנקים שפשעו בכך שנתנו לו את הכספים?
18 אזרחי ישראל 25/01/2017 18:24 כמו אחרון העבריינים הוא...
מאיים על הכתבת , מזל שיש את זה בוידאו אחרת הוא היה מכחיש קברניטי ערוץ 10 צריכים לדחוק בכתבת להגיש תלונה במשטרה אדון פישמן אדם מסוכן מקומו בבית הכלא ולא חופשי בציבור
17 יהודה 25/01/2017 18:06 גשי להגיש תלונה במשטרה
מתנהג כמו בריון האפס הזה . גנב את כספם של האזרחים ועכשיו עושה אבו עלי על כתבת שעושה את עבודתה . יש לעצור אותו על תקיפה ואיומים . זה מתועד . שישב קצת בכלא לא יזיק לו
16 חייב תשובות. 25/01/2017 17:56 האיש מהמר כבד בכספי בעלי המניות של הבנקים !!!!!
העובדה שפישמן ביריון קטן עדיין לא פוטרת אותו מלתת תשובות. איך לקח מיליארדים מהבנקים , חלק מהכסף הלך בהימורים וחלק גדול אחר חילק לבני המשפחה המדושנים. וכל זה על חשבון בעלי מניות הבנקים , ולא רק מי שמשקיע במניות בנקים בבורסה , גם קופות גמל, פיצויים ופנסיה . מכולם הוא גנב !!! אז כן מגיע לציבור תשובות איפה החביא את הכסף ושיחזיר אותו !!!!
15 שמעון 25/01/2017 17:55 שדד כספי פנסיה שלנו - לתלות כל המשפחה שלו (ל"ת)
התקשורת פשוט צהובה 25/01/2017 18:31 מי שנתן לו כספים ללא בטחונות הוא האשם
רק אתה כל החיים תהיה שכיר והתרגלת לקבל כסף על עבודת כפיים . מעט מאוד אנשים מצליחים להרים פעילות עסקית חברות לייצר מקומות עבודה- נכון הם כולם הגיעו לזה כי בדרך דרסן אלפי אנשים אחרים שלא הצליחו ולעולם לא יהיו מסוגלים לעשות זאת. אז תנו קצת כבוד לבן אדם.
14 של אמא שלו!!!! 25/01/2017 17:53 להגיש תלונה במשטרה על איומים!!! המדינה לא (ל"ת)
13 אחד 25/01/2017 17:51 4,000,000,000 ש"ח
זה מה שהבנאדם בזז. הוא וילדיו טסו במחלקה ראשונה וקנו וילות בסביון. ומכל אחד ואחד מאזרחי המדינה - מתינוק שנולד אתמול ועד הקשישה בבית החולים - הם לקחו 5,000 ש"ח. מכל אחד ואחד. הוא ראוי לשבת בכלא, יחד עם ילדיו.
12 אמיר 25/01/2017 17:46 חי בסרט הבנאדם
התנהגות מגעילה. שתתלונן עליו במשטרה על איומים
11 וולטר 25/01/2017 17:45 אני רואה לפי התדובות הראשונות שכתבים שלו עדיין מציקים (ל"ת)
10 וולטר 25/01/2017 17:44 גנבת ועכשיו אתם עושים פרצוף של תרבותיים
מאסו עלי משפחות הפשע שגנבו את המדינה ומשרי משפט שלא עושים צדק ומחזיר לאזרחים את הכסף ולא מתיל על מנהלי הבנקים קנסות לטובת הציסור
9 די לחדירה לפרטיות 25/01/2017 17:42 גם אני שונא את הכתבת הזו (ל"ת)
8 דני 25/01/2017 17:37 צדק
חתיכת כלב גנב
7 מק 25/01/2017 17:31 לא שפפישמן צדיק אבל הכתבת קרציה , (ל"ת)
6 מוטי 25/01/2017 17:29 דלתיים סגורות
מדינת בלוף של בולענים אין גבול לבושה
5 ג 25/01/2017 17:28 מתי יחוקקו כללי אתיקה נגד "עיתונאים" כאלה?
תפנו לדובר ותפסיקו לדחוף מיקרופון עם שאלות חוצפניות, כשהאדם נמצא במצוקה. קצת אנושיות לא תזיק לכם. וחוץ מזה, על טענות שמכללות במה שהוגש לבית משפט זכותו של האיש לענות לבית המשפט ולא ללינץ שערוץ 2 ו- 10 עושים בו.
' 25/01/2017 18:49 בגלל אנשים כמוך המדינה נראית ככה. מצאת לעצמך על מי להגן (ל"ת)
4 אבי 25/01/2017 17:27 שהוא לקח את הכסף הוא צחק החשב לא מתאים לו
שישאר ערום הוא וכל המשפחה שלו לקחת את הכל שילך לגור אצל הבת שלו
3 שי 25/01/2017 17:25 וואו
נטפלים לבן אדם, גם אם קרס כלכלית עדיין יש דרך ארץ
פישנזון 25/01/2017 17:46 נכון מאוד גם כשעוקצים יש...
דרך ארץ, עוקצים בעדינות אחד אחד ולא בוולגריות את כל המדינה כמו חיות. הכתבת הזאת חית אדם ,איך היא מתנפלת עליו בפראות ,ממש בלי בושה
2 ציבור 25/01/2017 17:20 איזה עבודה את עושה?להציק לאנשים? (ל"ת)
1 ציבור 25/01/2017 17:18 בשם כל העם חבל שלא נתן לה.העם שונא תקשורת (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש