אלגומייזר: מערכת פרסום אוטומטית חדשה לעסקים קטנים

מדובר בנתח שוק שעל פי משרד הכלכלה מוערך בכ-500 אלף עסקים קטנים ובינוניים המהווים נתח שוק של כ-99.5% מכלל העסקים בישראל
 | 
נועם בנד, צילום: יח"צ
חברת אלגומייזר +2.02% אלגומייזר 374.1 +2.02% אלגומייזר בסיס:366.7 פתיחה:373 גבוה:378 נמוך:363.1 תמורה:559,771 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרחיבה את פעילותה ומתחילה בפעילות ראשונה בשוק הישראלי. אלגומייזר, המתמחה באופטימיזציה ואוטומציה של קמפייני פרסום באינטרנט, השיקה היום את מערכת Ad Assistant גם בשפה העברית, עבור עסקים ישראלים. המערכת מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים, המעוניינים להגדיל את קהל לקוחותיהם ולפרסם באינטרנט.
בשלב ראשון, החברה תשיק תוכנית מיוחדת לשותפים העסקיים הראשונים שיצטרפו לשירות, שתכלול הטבות וליווי צמוד ותהיה מוגבלת לתקופת ההשקה הראשונית בארץ. התוכנית שתושק תהיה מיועדת ל-500 שותפים מהמגזרים הבאים: אדריכלים ומעצבים, שיפוצים ושרותים לבית, יופי וחן, טיפולים רפואיים וכושר, הסעות, דפוס, רכב, מורים פרטיים, טכנאים , צילום, תיווך ופיננסיים.
 
בנוסף, החברה קיבלה בקשות מגופים שונים להפיץ את המערכת בישראל, והיא מנהלת מו"מ עם מספר גופים בנושא.
 
על פי דוחות משרד הכלכלה, בשנת 2014 עמד מספר העסקים הכולל במגזר העסקי בישראל, על כ-504 אלף עסקים, כאשר 99.5% מכלל העסקים מוגדרים כעסקים קטנים ובינוניים. מספר העצמאיים עמד על למעלה מ-250 אלף ומספר העסקים המזעריים עמד על כ-177 אלף עסקים. משרד הכלכלה אף מציין שאחד הקשיים והחסמים המרכזיים של עסקים אלו הוא מציאת לקוחות.
 
מערכת Ad Assistant, המשווקת כבר היום בארה"ב, הינה כלי "עשה זאת בעצמך" מהפכני, יחיד מסוגו לפרסום במנועי חיפוש, המאפשר הפקת קמפיין פרסומי מלא, בקליק אחד והופך תהליך ידני מורכב בעל 16 שלבים, לתהליך אוטומטי של 3 שלבים קצרים. המערכת שואבת מידע מאתר הלקוח באופן אוטומטי, מסווג אותו, מפעילה אלגוריתמים הבונים באופן אוטומטי את כל החומרים השיווקיים הנדרשים להפקת קמפיין, ומזריקה את הקמפיין לרשת החיפוש והתוכן של Google.
 
אלגומייזר הינה חברת טכנולוגיה אינטרנטית, הנסחרת בבורסה בתל-אביב ומתמחה בתחום הפרסום הדיגיטלי. החברה עוסקת בפיתוח תוכנה מבוססת בינה מלאכותית המיועדת לייעול ואופטימיזציה של קמפיינים פרסומיים אינטרנטיים. החברה מנוהלת על ידי נועם בנד, לשעבר מנכ"ל חברת דוטומי (שנמכרה ל VALUE CLICK בכ-300 מיליון דולר) ולשעבר סמנכ"ל השיווק של FedEx ישראל.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה