ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נעילה בת"א: המעו"ף נותר ללא שינוי, פריגו נפלה 2%, מניות הבנקים התחזקו

מניית מזור רשמה יום 7 צרוף של ירידות. מניית גילת רשמה יום 10 רצוף של עליות. פלוריסטם צללה 21% במחזור גדול במיוחד. כיל קפצה 2.9%
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר הראשון לשבוע ננעל בנטייה לירידות שערים קלות כאשר מדד המעו"ף ירד בשיעור זניח של 0.04%, אך סגר יום 5 ברציפות של ירידות, ומדד ת"א 75 נחלש ב-0.8%. המסחר היום התאפיין בתנודתיות כאשר המעו"ף שפתח ביציבות ואף בעלייה קלה, עבר בפתאומיות לנפילה של 0.7%, התאושש ונסחר בירידה של 0.2% ולבסוף סיים כאמור בירידה מזערית, זאת ללא סיבת נראית לעין. 
לפי הערכות בשוק, הנפילה ביום חמישי שהייתה במנותק מהמתרחש בבורסה בחו"ל והתנודה החריפה הבוקר, אלו דברים שקשורים להערכות הגופים לרפורמת המדדים שצפויה להיות מושקת ב-9 בפברואר. סוחר בכיר אמר הבוקר ל-Bizportal כי - "סדרת פברואר (שפוקעת ב-23.2) ושמתחילה להיות ממש סחירה השבוע הינה מעניינת לכל מי שחשוף לענייני המדדים, שכן מי שמחזיק פוזיציה בסדרה נחשף למדד תא25 עד לשינוי, ותא35 מהשינוי - נכס הבסיס מתחלף אוטומטית". 
מדד יתר 50 המשיך לאבד גובה וירד כ-1.8%. מדד ת"א בנקים התאושש מהירידות של הימים האחרונים והוסיף 0.6% לערכו. מדד ת"א ביומד בלט באדום ונפל 3.3% בלחץ מניית פלוריסטם שצללה מעל 21%. 
ביום שישי המסחר בוול סטריט ננעל בעליות קלות (ה-S&P 500 עלה 0.34% ובסיכום היומיים מאז הסגירה בת"א רשם ירידה מזערית). צריך להגיד שבעיקר מעניין יהיה לראות האם תהיה המשכיות לתנודה החזקה מטה שנרשמה ביום חמישי בשעת המסחר האחרונה, תנודה במהלכה צללה המעו"ף לירידה של 1.3% וזאת במנותק מהמתרחש בבורסות בחו"ל.
פער הארביטראז' המשוקלל על המעו"ף עמד הבוקר על שיעור מזערי של 0.04%. מניות הפארמה הדואליות חוזרות עם פער שלילי, כאשר טבע ופריגו חוזרות עם פער שלילי של 2% כ"א ואופקו עם פער שלילי של 1.4%. מנגד, נייס חוזרת עם פער חיובי של 1.3% וטאואר עם פער חיובי של 0.7%.
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
בסקירת סוף השבוע של כלכלני לאומי נכתב כך: "לאחרונה המלצנו על הגדלת החשיפה למניות ישראל. רווחי הפירמות המקומיות צפויים לגדול לאור השיפור בתחזיות הצמיחה של ישראל, שוק העבודה החזק, וההערכה שהעלאת ריבית בישראל לא צפויה בחודשים הקרובים. בנוסף, תמחור שוק המניות הישראלי עדיף על שוקי המניות העיקריים בחו"ל. בכך, עברנו להמליץ על מתן עדיפות קלה למניות ישראל על פני מניות חו"ל".
בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף נפילה של 2% בזמן שה-S&P500 ירד 0.15% בלבד והדאקס נותר ללא שינוי בסיכום שבועי. מדד הבנקים איבד 2.6% בשבוע החולף ומדד היתר-50 איבד 2.58%.
מניות במרכז
מניית טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נחלשה ב-1.86% לאחר שאיבדה 0.7% ביום שישי בוול סטריט ברקע להורדת מחיר יעד מצד ג'יפי מורגן, אנליסט הבנק כריס סקוט ציין בהמלצה כי הסביבה בתחום הגנרי נותרה מאתגרת וכי הוא אינו צופה שינוי מבחינה זו עד לפחות המחצית השנייה של 2017. סקוט גם ציין את ההתייחסויות הדוביות שעלו בוועידה שקיים ג'יפי מורגן לאחרונה בעניין התחום הגנרי.
מניית פלוריסטם +3.95% פלוריסטם 545.2 +3.95% פלוריסטם בסיס:524.5 פתיחה:541.7 גבוה:550 נמוך:538 תמורה:2,012,587 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה ביותר מ-21%, זאת לאחר שהחברה ביצעה בסוף השבוע הנפקת מניות פלוס אופציות בהיקף של 15 מיליון דולר לפי מחיר מניה של 1.225 דולר. בתגובה, המניה צללה 18% בוול סטריט ל-1.15 דולר. לת"א חוזרת המניה עם פער שלילי של כמעט 23%.
סרגון +0.38% סרגון 611.5 +0.38% סרגון בסיס:609.2 פתיחה:611 גבוה:616.9 נמוך:610 תמורה:130,414 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טיפסה 0.4% והמשיכה לרכז עניין ברקע לדיווח בשבוע שעבר על חוזה חדש בהיקף של כ-60 מיליון דולר. המניה נסחרה בשבוע שעבר בנודתיות וסיימה את יום המסחר האחרון בירידה חדה של כ-6%. מתחילת השנה רשמה המניה תשואה חיובית של 26.42%. לכתבה בעניין
אפריקה -3.27% אפריקה 20.7 -3.27% אפריקה בסיס:21.4 פתיחה:21.4 גבוה:22 נמוך:18 תמורה:835,687 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לאבד גובה וירדה ב-3.2%. המנייה המשיכה לעמוד במוקד ברקע לדיווח החברה בשבוע שעבר כי נתקבלה הצעת רכישה משותפת מצד לבייב ומוטי בן משה. מדובר במהלך מפתיע שכן עד כה לא היה ברור כלל האם לבייב, שהינו בעל השליטה הנוכחי, בכלל מתכוון להגיש הצעה. לכתבה 
מניית מזור רובוטיקה -1% מזור רובוטיקה 10,920 -1% מזור רובוטיקה בסיס:11,030 פתיחה:10,980 גבוה:10,980 נמוך:10,700 תמורה:5,184,962 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדה 1.9% והשלימה יום 7 רצוף של ירידות. 
תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    מפולת מפולת מפולת
    א100 22/01/2017 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם , רק רציתי לראות אם אתם עירנים
    סגור
  • 21.
    כפי שאמרתי סלקום גמרה , אלעל גמורה (ל"ת)
    קובי 22/01/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    לא להתקרב לפועלים/אלעל/כיל/טבע עדיין/פרוטרום/ח"ח/סלקום (ל"ת)
    קובי 22/01/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    רק רציו אדומה? איזה טימטום (ל"ת)
    כל הנפט ירוק 22/01/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 18.
    עוד יומיים יום האקס לעוד חלוקת דיבידנד!!!!!!! (ל"ת)
    אבנר 22/01/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לא להתקרב לפועלים/אלעל/כיל/טבע עדיין/פרוטרום/ח"ח/סלקום (ל"ת)
    קובי 22/01/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 16.
    טאואר חזק,אלוני חזק,בזק ובנותיה חזק,ודקס חזק (ל"ת)
    קובי 22/01/2017 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 15.
    כן אלני חץ וחזק, כן בזק (ל"ת)
    קובי 22/01/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • בזק לא תרד מ-700חחחחחח
    אלי 22/01/2017 13:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמה היא היום ??..
    סגור
  • 14.
    לא לגעת בפרוטרום,לא אל על, לא לגעת בסלקום,כן אלוני חץ. (ל"ת)
    קובי 22/01/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    אמרתי שפועליםתיפול וכיל כנ"ל ונפלו. בזק תחזור מעל 700 (ל"ת)
    קובי 22/01/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    בזק לא תרד מ-700..חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    קובי 22/01/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 11.
    פתיחה (ל"ת)
    1412 22/01/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    נשיא חדש לארה" ב.
    I 22/01/2017 07:38
    הגב לתגובה זו
    30 8
    מאותה סיבה בדיוק כמעט שאף אומן לא הסכים לתרום חלקו בטקס ההשבעה..הרי גם כמעט אף אחד לא מעוניין לקבל על עצמו משרה מתוך אלפי מישרות בקרב המימשל החדש. האמריקאים כבר כל כך מוקדם רואים שטעו בשיקולי בחירתם ומצביעים אי אמון בנשיא החדש ובכוונותיו ויכולותיו למשול בצורה שתוציא את אמריקה מהבוץ. מאמינים בהמשך הדעיכה ושקיעתה של האימפריה שלמעשה לא הייתה כזאת..
    סגור
  • זה מדהים כמה אתם בונים על הזיכרון הקצר של האנשים
    אתם חבורה של יצורים 22/01/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ומקשקשים שטויות בערימות... אני מאוד מקווה שתפסיקו. זה פשוט לא בריא!
    סגור
  • מדוע אתה מעליב אנשים וטוען שהם עם זכרון קצר?
    יצורים מגלקסיה אחרת 22/01/2017 18:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא מכובד. ומה בכלל מדהים בזה? האם אנו באמת מקשקשים שטויות בערמות? אין משפט כזה בעברית ואם תוכל להסביר כוונתך נשמח. זה פשוט לא בריא? פעם אמרו שלשתות מים לאחר אכילת אבטיח זה לא בריא. האומנם? וחוץ מזה אתה רופא במקרה? מה שמרגיע אותנו שכפי שכתבנו כבר מזמן אנו בין הגדולים בעולם כבעלי תיק השקעות(100)פרטי לחלוטין ותשואתנו משתווה ועוברת לעיתים את רנסנס מדליון. ודבר אחרון אתה חמוד.
    סגור
  • ן-
    דב 22/01/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה באמת מסכן. עד כדי כך התקשורת משפיעה על דעותיך? אין לך עמוד שדרה? או אולי ההוא הקודם מצא חן בעיניך? או אולי ההיא המושחתת שהיתה מועמדת? אתה כולך יצירה של ערוצי הטלביזיה, 2 ו-10, שסדר היום שלהם נוגד את זה של מדינת ישראל. אך מה אכפת לך?
    סגור
  • לדב
    אבירם 22/01/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    6 6
    הפעלתי את כל ה 45.67 IQ שברשותי..אבל לא ירדתי לסוף דעתך ולא הבנתי את רצונך. אכן אני מסכן ואין לי עמוד שדרה..לא יודע מי אלו ההוא וההיא..לגבי טלביזיה פיקששת כי אני מכור רק לערוץ 1 ולערוץ בפרסית. 2 + 10 איני צופה. אני בעצם לא יודע קרוא וכתוב כך שאני צופה רק בפירסומות והצבעים שרצים על המסך. ואוייש שכחתי..אין לי בכלל טלביזיה. הרבנים אסרו להשתמש בדבר המשוקץ הזה. וחוץ מזה דב או אריה או נמר או שועל כמעט הכל בסדר.
    סגור
  • אז לא אוקראינה ולא יוון ולא ספרד ואיטליה ובעיות הגוש
    Iz100 San Diego 22/01/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    22 10
    ודהירה לפרוקו.. ולא בריטניה עם בריחה מהגוש..ולא ולא ולא עשרות מקרים טרמינלים למינייהם. אבל יצא המרצע מן השק ואף אולי גילינו את הברבור השחור(נאסים טאלב)שלמעשה היה מונח לפיתחנו מזה זמן רב ואף היה ברור שסיטואציה שכזאת תוציא סופית את האוויר מהבלון המנופח(לשעבר)ואף פיצוצו. האם חשבנו על התנגשות בין 3 מעצמות העל סין ורוסיה וארה"ב ביינהן ולא דווקא התנגשות צבאית..בשלב זה על הפרק מלחמת סחר כלל עולמית שתרעיד את אמות הסיפין. אך..מהר מאד יכולה להביאנו למחוזות שממש לא כדאי שנהיה בם. ארצות הברית הצליחה לעשות טעות נוספת ולמעשה הגדולה מכולן. להביא את הדונאלד שהוא האחרון שיכול להנהיג אותם ואת העולם בכלל. נחכה בחוסר סבלנות להתפתחויות שהן ברורות לחלוטין. שבוע טוב.
    סגור
  • מה שלומכם?
    רוצה להיות עשיר 22/01/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני עדיין מחכה למידע על הנפקה בסקנדינביה ?
    סגור
  • לא שכחנו אותך. תעודכן . (ל"ת)
    איציק 22/01/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • אתם באמת אנשים טובים.. (ל"ת)
    תודה 22/01/2017 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מצב
    פרופ' אבירם( איצ100) 22/01/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    10 12
    זה תקופה ארוכה מאד ידוע שהעולם הכלכלי ולא רק נמצא במצב קשה ולמעשה לא רק הכלכלות. לדעתנו..ארצות הברית שגתה שגיאה אחת יותר מידי ובחרה את הדונאלד למנהיגה ולמעשה למנהיג העולם המערבי. זהו צעד עגום ביותר כיוון שהושם האדם הכי פחות מתאים בתפקיד הכי קשה..מסובך..ואחראי בעולם. הכאוס שהיה צפוי גם כך. יצבור תנופה ואחריתו מי ישורנה. ( איוב י"ז. ט"ו)..
    סגור
  • 9.
    פשוט מננוולים . אותו סיפור עם ביונדווקס
    פלוריסטים 22/01/2017 07:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כשהמניה היתה בשער 80 הם הנפיקו בשער 40.
    סגור
  • קניתי פלוריסטם לפני 3 ימים בחול. באסה
    דן 22/01/2017 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר אולי אחזק
    סגור
  • 8.
    כטיוב
    אביב 21/01/2017 23:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שבןע טוב בשורות טובות. השבוע זה השבוע שמתחילה הטיסה, אל תגידו לא ידעתי. מחזיק ומחזק. בהצלחה לנו המחזיקים. המלצה בלבד
    סגור
  • המניה של השנה
    כיטוב כי מעולה 22/01/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכל הסבלניים מהשבוע יתחילו עם קטיפת הפירות המניה בכיוון של שערים מטורפים כל אלה שלא האמינו בחברה יוכלו את הכובעים בהצלחה ומזל טוב לכולם
    סגור
  • 7.
    ביום חמיקי היה רמזור אדום בוהק בבורסת תל אביב
    אריאל 21/01/2017 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הרמזור הזה זה סימן לבאות.לצערי המשק לקראת מיתון עקב בועת הנדלן.השוק יתפוצץ לכולם בפרצוף וזה יכאב מאוד מאוד.
    סגור
  • 6.
    קורעים את הבנקים
    בוטון 21/01/2017 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מי שיודע מה מגיע.
    סגור
  • 5.
    העיתון מכוסה נגד כל האפשרויות מחר בבורסה
    דוד מירושלים 21/01/2017 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תהיה יציבות הרי נכתב. אם תהיינה ירידות הרי הועלתה השאלה האם הירידות של השעה האחרונה ימשכו ואם תהיינה עליות יגידו שהמצב אופטימי. כלומר קיימות כל שלושת האפשרויות. אז לשם מה המאמר?
    סגור
  • 4.
    שאלה... האם לדעתכם טבע בשערים הנל כדאית ?? (ל"ת)
    למבינים בלבד 21/01/2017 20:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    תוך שבועיים בשורות מצויינות לליויתן, ותבדקו אותי. שבוע (ל"ת)
    מקורב 21/01/2017 19:49
    הגב לתגובה זו
    23 20
    סגור
  • רציו
    הבלש 22/01/2017 07:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשמתי ביום - במעקב.
    סגור
  • לא נמאס לך? הרי כבר סיפרת שהמקורב לא מבין כלום.
    עוד פעם התחלת? 21/01/2017 23:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה רציו רחוקה מהשיא 80 אחוז?
    סגור
  • לוויתן
    יוסי 21/01/2017 20:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה מניות לוויתן צללו ביום חמישי?
    סגור
  • 2.
    קמדהע
    מצקלו 21/01/2017 19:35
    הגב לתגובה זו
    8 4
    לקראת פריצה ענקית 2017
    סגור
  • לחסקלו
    יוכי 21/01/2017 20:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה מזכיר את ההוא שמפמפם חחחחח למה אופ' רציו רק 1. מהיכן אתה בטוח תמה עוד שהשוק הולך לקרוס
    סגור
  • 1.
    פלוריסטם
    בני 21/01/2017 19:34
    הגב לתגובה זו
    13 7
    מישהו יכול להגיד לי עם שווה פלוריסטם קנייה
    סגור
  • מי יודע ?
    דן 22/01/2017 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל ניחושים
    סגור
  • עם פלוריסטם או קניה בלי פלוריסתם. אם כל הבעיות
    עם שווה קנייה 22/01/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז לא שווה. היום קצת יורדת נדמה לי
    סגור
  • לצערי
    מ.ק 22/01/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני לא מצליח לראות שום קצה של אור במניה ובחברה בכלל,נעשו כבר הנפקות וגיוסים במחירים נמוכים ללא התחשבות במשקיעים והחברה כרגע לא שווה יותר מידי ולא רווחית,אולי בהמשך השנה יהיו התפתחויות ,כרגע היא כמו כל כחברת תרופות קטנה ללא מוצר ממשי שיתן לה רווחים בטווח הרחוק
    סגור
  • שווה קניה ב3 שח (ל"ת)
    ססי 22/01/2017 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • שווה קניה ב3 שח (ל"ת)
    ססי 22/01/2017 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • חבורת גנבים. (ל"ת)
    מני 21/01/2017 22:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אכן שווה
    דוד 21/01/2017 21:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל ביונדווקס שווה הרבה יותר
    סגור
  • תמתין לשער 3 שקל (ל"ת)
    עצת מיליון דולר 21/01/2017 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור