נעילה שלילית בת"א: המעו"ף נפל 1.3% בלחץ מניות הבנקים, אפריקה קרסה 9%

שוקי ההון בעולם בהמתנה לקראת השבעת טראמפ מחר. כצפוי, הבנק המרכזי של אירופה הותיר את הריבית על כנה
 |  (56)
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון לשבוע ננעל בירידות שערים, כאשר מניות הבנקים היו אלה שהחריפו את המגמה לקראת הסיום כשירדו במעל 2%. מדד המעו"ף איבד 1.27% ומדד ת"א 75 השיל 0.7% מערכו. מדד ת"א בנקים, שסיים אתמול בירידה של 0.8%, הוסיף להיחלש ונפל בשיעור חד של 2.4%. מניות הפארמה בלטו לחיוב עם עליות שערים קלות. 
בסיכום השבוע רשמו המדדים המובילים תשואות שליליות כאשר מדד המעו"ף נחלש ב-2% ומדד ת"א ירד ב-0.8%. מדד ת"א בנקים נפל השבוע בשיעור של 2.6%.
בוול סטריט נפתח המסחר במגמה מעורבת כאשר ה-S&P 500 משיל 0.1%. מגמה זהה חתמה גם את יום המסחר בבורסות אסיה כאשר הניקיי התחזק ב-0.9% והאנג סנג נחלש 0.2%.
היום קיים נשיא הבנק המרכזי של אירופה, מריו דראגי, מסיבת עיתונאים בה אמר כי הבנק המרכזי בגוש ירחיב את רכישות האג"ח אם יהיה צורך בכך. ברקע לדברים, נרשם היפוך מגמה בבורסות אירופה שנסחרות כעת בטריטוריה חיובית. לכתבה המלאה
מניית צ'ק פוינט הישראלית דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון האחרון של שנת 2016 ולשנה כולה - והיכתה את התחזיות. לפרטים המלאים
דריכות לקראת השבעתו מחר של נשיא ארה"ב הנבחר, דונלד טראמפ. 
מדד ת"א 35 -0.75% מדד ת"א 35 1,549.22 -0.75% מדד ת"א 35 בסיס:1,560.98 פתיחה:1,556.59 גבוה:1,558.51 נמוך:1,544.66 תמורה:205,079,080 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -1.43% מדד ת"א 90 1,086.28 -1.43% מדד ת"א 90 בסיס:1,102.02 פתיחה:1,100.35 גבוה:1,100.98 נמוך:1,086.28 תמורה:71,510,062 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.44% מדד ת"א בנק 2,139.19 -0.44% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,148.61 פתיחה:2,150.22 גבוה:2,150.22 נמוך:2,134.34 תמורה:47,914,251 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מניות במרכז:
מניית {סרגון} נסחרה תחת לחץ וירדה במעל 6%. אתמול עלתה המניה ב-2.1% לאחר שדיווחה על עסקה גדולה חדשה בהודו - לכתבה המלאה
מניית אקויטל -0.03% אקויטל 9,171 -0.03% אקויטל בסיס:9,174 פתיחה:9,174 גבוה:9,171 נמוך:9,081 תמורה:9,492 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 0.4%. המניה המשיכה לרכז עניין על רקע התוכנית של בעלי השליטה קובי מימון וחיים צוף לארגן מחדש את הפירמידה של החברות הציבוריות שלהם שמחזיקה בשירשור במאגר הגז "תמר". חברת ההחזקות החליטה לרשום את מניותיה בנאסד"ק ולאחר מכן למחוק את מניותיה מהמסחר בבורסה המקומית.
אפריקה -1.49% אפריקה 13.2 -1.49% אפריקה בסיס:13.4 פתיחה:13.5 גבוה:13.5 נמוך:13.2 תמורה:32,147 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה בשיעור חד של מעל 9%. המניה נסחרה בתנודתיות בימים האחרונים וזאת ברקע לההתמודדות משקיעים על רכישת השליטה מידי הבעלים הנוכחי לב לבייב.
רציו יהש -3.04% רציו יהש 264.8 -3.04% רציו יהש בסיס:273.1 פתיחה:271 גבוה:272.3 נמוך:262.1 תמורה:4,215,044 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נחלשה ב-1.8%. המנייה ריכזה עניין ברקע פרסומים על מגעים בין ישראל לאיטליה להנחת קו לאספקת גז ממאגר "לוויתן" לאירופה.
תגובות לכתבה(56):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    וינרוב 25 טירת כרמל
    ראובן 25/01/2017 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוניין להתחבר לאתר
    סגור
  • 22.
    תזכרו מי שלח את הפנסיה לבורסה ימח שמו (ל"ת)
    צביצ 19/01/2017 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ימח שמך טינופת (ל"ת)
    יעקב 19/01/2017 20:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 21.
    תמשיכו לקרוא כל שבוע את גורביץ'
    נלי 19/01/2017 18:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פשוט לא ייאמן השרלטן הזה.המעוף בדרך לפריצה מעלה...קמהדע מצויינת...מניות הגז והנפט ימריאו...ככה כבר שנים והכל קורה הפוך בדיוק.ניתוח טכני זו נבואת שקר שלא מתבססת על כלום, אולי על הכוכבים, כמו אסטרולוגיה. המציאו את המקצוע הזה אנשים שאין להם מקצוע. נראה מה הפלצן יצמיא מחר.
    סגור
  • הוא אומר מה שנכון ואמור לקרות
    פאר 20/01/2017 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שהבורסה שלנו נשלטת על ידי קרטל של מאפיה .
    סגור
  • 20.
    הפרויקט הגדול והיקר בישראל מאז קום המדינה!! לא מבין
    ליויתן 19/01/2017 17:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איך השערים של המניות כל כך נמוכים?? מה יש כאלה שחושבים שליויתן לא יפותח?
    סגור
  • לויתן הוא אחד השקרים הגדולים בתולדות המדינה (ל"ת)
    הכריש 19/01/2017 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה מת שזה יהיה שקר שמאלן צר עין קטן (ל"ת)
    יעקב 19/01/2017 20:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אין קונים
    מני 19/01/2017 18:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השחיתות ברורה בכל המהלכים אין אמון ואין קונים
    סגור
  • 19.
    הפרויקט הגדול והיקר בישראל מאז קום המדינה!! לא מבין
    ליויתן 19/01/2017 17:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך השערים של המניות כל כך נמוכים?? מה יש כאלה שחושבים שליויתן לא יפותח?
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    מה עם בזק? לא תעבור 700..חחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    קובי הקשקשן... 19/01/2017 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    לכל הלוזרים צהטומטומים שבורחים
    שימי 19/01/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אני יכול לתת לכם 100 סיבות למה כדאי ליסתער על השוק בקניות אטרף. הכסף על הריצפה והשוק כמעט בחינם. המצב בארץ נפלא ויש מצב שמקטינים את צהל והמשטרה בגדול וכך עשרות מליארדים יופנו לשוק ובעיקר בטח איזה חמש מליארד למניות היתר ולמעופ בטוח 23 עד 35 מליארד שמעתי. ההנהגה שלנו נפלאה והימין שולט ביד רמה במצב וביבי נינוח ורגוע תוקע את כל יריבינו בעולם. אירופה בלי אנגליה היא בונבון והיורו תותח. אמריקה בחרה נשיא גאון שהוא אחד מעשירי המליארדרים בעולם והוא הולך לבצע את כל הצלחותיו גפ על ארצות הברית שתהפוך למליארדרים כל הרעב והמלחמות בעולם נעלמות אט אט ובעיות גזי חממה ובצורת ושטפונות נעלמים מהעולפ ויש עוד אלפי סיבות אבל אין לי זמן כי אני רץ להמשיך לקנות סחורה שלא יגמרו לי הכל החארות
    סגור
  • לשימי
    אמסי 19/01/2017 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתנ צריך לישון מה זה הדברים המשונים אני מבין את או פטטמיוטך שגם אני ככה אבל עד כדי ככה אחי?
    סגור
  • אל תשכח את התרופות (ל"ת)
    מלך 19/01/2017 17:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • צודק
    רמי 19/01/2017 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שיוצא מפסיד בגדול
    סגור
  • נפלת חזק
    אריאל 19/01/2017 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בועת הנדלן בקרוב תתפוצץ לך בפרצוף יחד עם כל השוק
    סגור
  • תמשיך לדבר מרחשי ליבך
    רמי 19/01/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדירות לעולם אבל לעולם לא ירדו
    סגור
  • תלמד לקרוא גרפים
    ערן 19/01/2017 20:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירדו בעבר וירדו בעתיד. כמו שאין מניה שעולה לעד, כך גם בועת הנדל"ן. השאלה היא רק האם זה יהיה מתון או בהתרסקות
    סגור
  • אתה מלך אמיתי. תותח. (ל"ת)
    שרית 19/01/2017 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 16.
    מה קורה פה
    משה - כנסו 19/01/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    9 1
    משהוא יכול להסביר איך יכול להיות מצב של דשדוש של למעלה משנה בבורסה המקומית ? איך היא ניתקה קשר ומגע עם העולם ואיך היא בתשואת חסר של 50% מה קורה פה
    סגור
  • טרכטנבר העלה מיסים, פחלון הפופוליסט מציק למשקיעים (ל"ת)
    אז אין מה לחפש פה... 19/01/2017 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    פרוטליקס מזנקת ...הללויה (ל"ת)
    הילד 19/01/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    מגיעים לשם (ל"ת)
    1427 19/01/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 427 (ל"ת)
    ל 19/01/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    למה??
    צופי 19/01/2017 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע השוק בארץ יורד כבר מספר ימים בניגוד לחו"K ? למישהו יש מידע למה טאואר, מזור, סאפיינס יורדות בשבוע האחרון בשיעור של כ-10% ?? תודה
    סגור
  • טאואר
    אס 19/01/2017 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 6
    ממש לא ירדה השבוע 10 אחוז..נסחרת בטווח בין 7550-7800 בתקופה שדיברת עליה
    סגור
  • 12.
    את השוק (ל"ת)
    כיסחו 19/01/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מאד (ל"ת)
    טוב 19/01/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 11.
    דיווח בארופה
    משה 19/01/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי הדיווח באירופה לגבי הריבית איזה שעה תודה
    סגור
  • 10.
    פחלון וטרכטנברג העלו מיסים והרסו את הבורסה לגמרי!!!! (ל"ת)
    תתפטרו!!! 19/01/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 9.
    רציו אופציה
    ניס 19/01/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהוא מוכן להסביר מדוע רוב האופציות של רציו (17) מומשו בסוף שנה שעברה גם שמחיר המימוש היה גבוה מהמנייה
    סגור
  • אתה לא מובן...
    דודו 19/01/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היה כל מימוש ...לדעתי אתה חלש בהבנת האופציות אני מציע לך ללמוד מעט על האופציות לפני שתשקיע בהם ..חבל על הכסף
    סגור
  • אתה לא מובן...
    דודו 19/01/2017 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היה כל מימוש ...לדעתי אתה חלש בהבנת האופציות אני מציע לך ללמוד מעט על האופציות לפני שתשקיע בהם ..חבל על הכסף
    סגור
  • 8.
    טאואר
    משה 19/01/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל ירידה לצורך עליה !! לחזק לחזק לפנק
    סגור
  • 7.
    למה מגיעה לנו כל הטוב הזאתי (ל"ת)
    קוסס אומומ העולם 19/01/2017 10:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    כיטוב
    יעקב 19/01/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כפי שכתבתי אתמול מומלץ למכור מעל שער 60.
    סגור
  • זה מאוד תלוי מה אתה מחפש
    סידר 19/01/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מסכים איתך בזמן האחרון שווה למכור סביב מחיר של 62-64 נקודות, אבל ויש אבל גדול לדעתי שווה להחזיק את העליות והירידות האלה כיוון שאי אפשר לצפות מראש מתי תגיע הודעה על הגשה לFDA ואז אם אתה בחוץ כל סיבובי ה5% האלה שאתה כל כך מבסוט מהם יראו טיפשות לשמה. קצת סבלנות, לא צריך לרוץ לממש כל שקל רווח. אני לא זוכר אם זה אתה שאמרת את זה אתמול, אין שום קשר לדילול, החברה לא מטומטמת ולא תבצע הנפקה במחיר כל כך נמוך כשהיא יודעת שהיא יכולה לבצע בעוד חצי שנה במחירים גבוהים בהרבה. בהצלחה
    סגור
  • 5.
    אז למה הבלוף של ממשלת ישראל לא ממריא
    מניות הגז בלוף 19/01/2017 10:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שטיינפלוץ שיחרר כתבת תדמית על פועלו הבלתי נלאה למכור את הגז בלוף הישראלי. פתאום מסתבר שאין לו קופצים וכולם מקשקשים ולא חסר גז לאף מדינה ולא חסר אשלג לאף מדינה ורק מדינת ישראל עם נבחריה הכי טיפשים בעולם נלחמים כדי להפסיד הכל. מהלכים של מוכי גורל חסרי מוח ועל זה כל הנבחרים מקבלים 40 אלף ש"ח לחודש לא כולל קרן השתלמות, טלפון, עיתון, נסיעות לחו"ל ועוד תקציבים ואפילו העלאה של 1500 שח לחודש. בקרוב יקבלו גם תוספת טמטום מיוחדת.
    סגור
  • 4.
    רציו אופציה 14 שווה 1, חחחח, איזה מטומטמים !!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחחחחח 19/01/2017 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • אז תפסיד כולה רק 1 נקודה. זה ממש כלום להפסיד 1 נקודה.
    אם היא תרד 19/01/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מטומטמים מי שמשחק בקקה. וגם לשחק בקקה צריך לדעת.
    סגור
  • מחיר המימוש מאוד גבוה
    בלי ציניות 19/01/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האופציה תקפה לעוד 252 יום וע"מ להכנס לכסף צריכה המניה לקפוץ כמעט 100%. בלשון המעטה זה לא כלכך סביר. מקווה שלא קנית יותר מדי כי אם לא יגלו בזמן הזה עוד איזה לוויתן, סביר להניח שהכסף הלך קפוט.
    סגור
  • רציו
    ניס 19/01/2017 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מישהו מוכן להסביר מדוע רב האופציות שפקעו בסוף שנה שעברה מומשו גם שפרמיית המימוש הייתה יקרה מהמנייה?
    סגור
  • רציו אופ' 14 שווה 1 ותישאר כך עד שתחמחק
    חחחחחחחחחח 19/01/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איזה מטומטמים אלו שלא מוכרים. הגד נא לי ילד. קנית את האופציה כי חשבת ש1 זה מחיר נמוך ולכן כדאי? חבל. יהיה לך קשה לגמור העניין. לפחות אל תבלבל המוח כל יום . כמה אתה חושב שהיא שווה 1000 או 10.000?
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד ,תמשיך לטובת כולנו, כל הכבוד . רציו לשער 400 (ל"ת)
    שטייניץ 19/01/2017 08:25
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • שוטי שוטי ספינתי - הצונמי כבר בדרך (ל"ת)
    משה 19/01/2017 14:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • רציו לשער 400 (ל"ת)
    רוצי רציו רוצי 19/01/2017 09:11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 2.
    יום שני שעבר אמרתי לכם שבקרוב יהיו בשורות מצויינות!
    מקורב 19/01/2017 08:23
    הגב לתגובה זו
    6 10
    הסיפור עם האיטלקים היה ידוע כבר שבוע שעבר [כשכתבתי] רק אתמול התפרסמה. בקרוב יהיו בשורות מצויינות שוב. בהצלחה
    סגור
  • למקורב
    רחלי 19/01/2017 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תודה תודה מאמי יצאת תותח אבקש להמשיך להדליף לנו מידע מדוייק וריווחי
    סגור
  • אופציה 14
    למקורב.. 19/01/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תמשיך בדרכך אל תשים לב לאף אחד כולם כפוי טובה ...אני מחכה לכתיבתך..שאלתי אליך האם אתה יודע לגבי אופציה 14 בשער 1? האם אותו אחד גילה לך משהו בעניין?תודה
    סגור
  • גם אני מופסד המון באופציה יש לי כמעם מיליון וחצי ,לצערי
    מקורב 19/01/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מופסד סכום ענק. כששאלתי את המקורב שלי,ענה לי, שהוא חושב שהיא תעלה בסוף כשרציו תמשיך לעלות. שאלתי כמה אחוזים עוד היא צריכה לעלות שהאופציה תגיב ,?ענה לי שהוא לא יודע רק שזה לא הגיוני שהיא כל כך נמוכה. נחכה לימים טובים יותר. כשאדע אכתוב. יום טוב לכם
    סגור
  • מליון וחצי שקל או דולר או ערך נקוב
    מרסל 19/01/2017 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעצם כל מה שנסחר בשוק בשער 1 הוא סכום זניח. אתה רוצה להגיד שאתה באופציה ואפילו לא יודע את החישובים ואפילו המקורב לא יודע? אז אתם צמד ילדים ליצנים שמשחקים בקקה ורוצים בכוח להתעשר מדבר שרק מפסידים בו. ולא הגיוני שהיא נמוכה,? היכן אתה חי אחי?
    סגור
  • למקורב המרוחק
    סמי 19/01/2017 13:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפחות תלמד מכל החינטרושים של הזמן האחרון כשכל כך הרבה אפבים תלויים הך ומחכים למוצא פיך..ואתה הימשכת ונימשכת ועכשיו אתה נוכח ואני מבין מתגובתך הרפה היום שההוא חייך או בכה או קילל או בילבל..עשה שעורי בית גם בקדר לרציו וכם בקשר לשוק ההון. מאז שהיתחלת כאן אני זינבתי בך ביודעי את האמת ואתה בשלך ואפילו נעלבת מדברי. כל מה שרציתי זה להצילך ואת כל הילדים שרצו אחריך. חייך הרבה כי החיים יפים.ך
    סגור
  • להזכירך, רציו בחודשיים האחרונות עלתה כמעט 40 אחוז
    מקורב 19/01/2017 14:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ויש עוד מקום רב לעליות, הבשורות הטובות יגיעו,על אפם וחמתם של כל המלעיזים. בהצלחה
    סגור
  • אני גם תקוע בעשר אלף באופציה
    שומי 19/01/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מצאתי פתרון אחלא יצירתי. הלכתי לבנק וביקשתי כמה מאות מליונים הלוואה שבה אקנה רציו ואכפיל ויותר את מחירה. הבנתם?ככה אציל את העשר אלף שלי באופציה שאז תהייה שווה משהו. תעשו כמוני ונחגוג
    סגור
  • אתה טפשון
    לאופ 14 19/01/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואתה מחכה לתגובות המקורב שמקריץ כאן שטויות של המידע פנימי שמחייך אליו. כרגע האופציה שווה 0 מוחלט ואתה מחזיק נייר חסר ערך. היא תתחיל להיות שווה משהו(ויש ספק רב אם זה יגיע)כשהמניה תעלה חדות עשרות רבות ויותר אחוזים. זה שאתה משגע את עצמך ואת כולם לא יביא את הבשורה.
    סגור
  • 1.
    חצי חרא חצי דרייק? (ל"ת)
    מגמה מעורבת 19/01/2017 08:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור