21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

18:01 מניית פייסבוק צוללת הלילה במחזור גדול >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נעילה שלילית בת"א: המעו"ף נפל 1.3% בלחץ מניות הבנקים, אפריקה קרסה 9%

שוקי ההון בעולם בהמתנה לקראת השבעת טראמפ מחר. כצפוי, הבנק המרכזי של אירופה הותיר את הריבית על כנה
 |  56
אחוזת בית
Share
יום המסחר האחרון לשבוע ננעל בירידות שערים, כאשר מניות הבנקים היו אלה שהחריפו את המגמה לקראת הסיום כשירדו במעל 2%. מדד המעו"ף איבד 1.27% ומדד ת"א 75 השיל 0.7% מערכו. מדד ת"א בנקים, שסיים אתמול בירידה של 0.8%, הוסיף להיחלש ונפל בשיעור חד של 2.4%. מניות הפארמה בלטו לחיוב עם עליות שערים קלות. 


בסיכום השבוע רשמו המדדים המובילים תשואות שליליות כאשר מדד המעו"ף נחלש ב-2% ומדד ת"א ירד ב-0.8%. מדד ת"א בנקים נפל השבוע בשיעור של 2.6%.

בוול סטריט נפתח המסחר במגמה מעורבת כאשר ה-S&P 500 משיל 0.1%. מגמה זהה חתמה גם את יום המסחר בבורסות אסיה כאשר הניקיי התחזק ב-0.9% והאנג סנג נחלש 0.2%.היום קיים נשיא הבנק המרכזי של אירופה, מריו דראגי, מסיבת עיתונאים בה אמר כי הבנק המרכזי בגוש ירחיב את רכישות האג"ח אם יהיה צורך בכך. ברקע לדברים, נרשם היפוך מגמה בבורסות אירופה שנסחרות כעת בטריטוריה חיובית. לכתבה המלאהמניית צ'ק פוינט הישראלית דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון האחרון של שנת 2016 ולשנה כולה - והיכתה את התחזיות. לפרטים המלאים

דריכות לקראת השבעתו מחר של נשיא ארה"ב הנבחר, דונלד טראמפ. 

מדד ת"א 35 (+0.05%) מדד ת"א 35 1,417.2 +0.05% 17:24 25/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,416.52 פתיחה:1,417.53 גבוה:1,419.06 נמוך:1,413.83 תמורה:480,532,112 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.39%) מדד ת"א 90 1,047.86 -0.39% 17:24 25/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,051.98 פתיחה:1,052.32 גבוה:1,052.69 נמוך:1,046.97 תמורה:202,785,779 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.13%) מדד ת"א בנקים-5 1,802.89 -0.13% 17:24 25/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,805.24 פתיחה:1,802.19 גבוה:1,812.72 נמוך:1,798.41 תמורה:132,111,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מניות במרכז:

מניית סרגון (+0.93%) סרגון 675.2 +0.93% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סרגון בסיס:669 פתיחה:661.7 גבוה:680.5 נמוך:661.7 תמורה:811,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  נסחרה תחת לחץ וירדה במעל 6%. אתמול עלתה המניה ב-2.1% לאחר שדיווחה על עסקה גדולה חדשה בהודו - לכתבה המלאה

מניית אקויטל (-0.66%) אקויטל 8,232 -0.66% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אקויטל בסיס:8,287 פתיחה:8,287 גבוה:8,291 נמוך:8,167 תמורה:193,642 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  איבדה 0.4%. המניה המשיכה לרכז עניין על רקע התוכנית של בעלי השליטה קובי מימון וחיים צוף לארגן מחדש את הפירמידה של החברות הציבוריות שלהם שמחזיקה בשירשור במאגר הגז "תמר". חברת ההחזקות החליטה לרשום את מניותיה בנאסד"ק ולאחר מכן למחוק את מניותיה מהמסחר בבורסה המקומית.

אפריקה (-4.4%) אפריקה 30.4 -4.4% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה בסיס:31.8 פתיחה:32 גבוה:32.4 נמוך:30.3 תמורה:537,465 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נפלה בשיעור חד של מעל 9%. המניה נסחרה בתנודתיות בימים האחרונים וזאת ברקע לההתמודדות משקיעים על רכישת השליטה מידי הבעלים הנוכחי לב לבייב.

רציו יהש (+0.45%) רציו יהש 222.9 +0.45% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:221.9 פתיחה:222 גבוה:224.8 נמוך:222 תמורה:2,105,235 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  נחלשה ב-1.8%. המנייה ריכזה עניין ברקע פרסומים על מגעים בין ישראל לאיטליה להנחת קו לאספקת גז ממאגר "לוויתן" לאירופה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

56 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 ראובן 25/01/2017 12:26 וינרוב 25 טירת כרמל
מעוניין להתחבר לאתר
22 צביצ 19/01/2017 19:19 תזכרו מי שלח את הפנסיה לבורסה ימח שמו (ל"ת)
יעקב 19/01/2017 20:40 ימח שמך טינופת (ל"ת)
21 נלי 19/01/2017 18:30 תמשיכו לקרוא כל שבוע את גורביץ'
פשוט לא ייאמן השרלטן הזה.המעוף בדרך לפריצה מעלה...קמהדע מצויינת...מניות הגז והנפט ימריאו...ככה כבר שנים והכל קורה הפוך בדיוק.ניתוח טכני זו נבואת שקר שלא מתבססת על כלום, אולי על הכוכבים, כמו אסטרולוגיה. המציאו את המקצוע הזה אנשים שאין להם מקצוע. נראה מה הפלצן יצמיא מחר.
פאר 20/01/2017 08:59 הוא אומר מה שנכון ואמור לקרות
רק שהבורסה שלנו נשלטת על ידי קרטל של מאפיה .
20 ליויתן 19/01/2017 17:29 הפרויקט הגדול והיקר בישראל מאז קום המדינה!! לא מבין
איך השערים של המניות כל כך נמוכים?? מה יש כאלה שחושבים שליויתן לא יפותח?
הכריש 19/01/2017 19:02 לויתן הוא אחד השקרים הגדולים בתולדות המדינה (ל"ת)
יעקב 19/01/2017 20:42 אתה מת שזה יהיה שקר שמאלן צר עין קטן (ל"ת)
מני 19/01/2017 18:10 אין קונים
השחיתות ברורה בכל המהלכים אין אמון ואין קונים
19 ליויתן 19/01/2017 17:21 הפרויקט הגדול והיקר בישראל מאז קום המדינה!! לא מבין
איך השערים של המניות כל כך נמוכים?? מה יש כאלה שחושבים שליויתן לא יפותח?
18 קובי הקשקשן... 19/01/2017 16:53 מה עם בזק? לא תעבור 700..חחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
17 שימי 19/01/2017 14:55 לכל הלוזרים צהטומטומים שבורחים
אני יכול לתת לכם 100 סיבות למה כדאי ליסתער על השוק בקניות אטרף. הכסף על הריצפה והשוק כמעט בחינם. המצב בארץ נפלא ויש מצב שמקטינים את צהל והמשטרה בגדול וכך עשרות מליארדים יופנו לשוק ובעיקר בטח איזה חמש מליארד למניות היתר ולמעופ בטוח 23 עד 35 מליארד שמעתי. ההנהגה שלנו נפלאה והימין שולט ביד רמה במצב וביבי נינוח ורגוע תוקע את כל יריבינו בעולם. אירופה בלי אנגליה היא בונבון והיורו תותח. אמריקה בחרה נשיא גאון שהוא אחד מעשירי המליארדרים בעולם והוא הולך לבצע את כל הצלחותיו גפ על ארצות הברית שתהפוך למליארדרים כל הרעב והמלחמות בעולם נעלמות אט אט ובעיות גזי חממה ובצורת ושטפונות נעלמים מהעולפ ויש עוד אלפי סיבות אבל אין לי זמן כי אני רץ להמשיך לקנות סחורה שלא יגמרו לי הכל החארות
אמסי 19/01/2017 20:01 לשימי
אתנ צריך לישון מה זה הדברים המשונים אני מבין את או פטטמיוטך שגם אני ככה אבל עד כדי ככה אחי?
מלך 19/01/2017 17:23 אל תשכח את התרופות (ל"ת)
רמי 19/01/2017 17:18 צודק
מי שיוצא מפסיד בגדול
אריאל 19/01/2017 16:45 נפלת חזק
בועת הנדלן בקרוב תתפוצץ לך בפרצוף יחד עם כל השוק
רמי 19/01/2017 17:20 תמשיך לדבר מרחשי ליבך
הדירות לעולם אבל לעולם לא ירדו
ערן 19/01/2017 20:07 תלמד לקרוא גרפים
ירדו בעבר וירדו בעתיד. כמו שאין מניה שעולה לעד, כך גם בועת הנדל"ן. השאלה היא רק האם זה יהיה מתון או בהתרסקות
שרית 19/01/2017 15:28 אתה מלך אמיתי. תותח. (ל"ת)
16 משה - כנסו 19/01/2017 14:42 מה קורה פה
משהוא יכול להסביר איך יכול להיות מצב של דשדוש של למעלה משנה בבורסה המקומית ? איך היא ניתקה קשר ומגע עם העולם ואיך היא בתשואת חסר של 50% מה קורה פה
אז אין מה לחפש פה... 19/01/2017 20:23 טרכטנבר העלה מיסים, פחלון הפופוליסט מציק למשקיעים (ל"ת)
15 הילד 19/01/2017 14:20 פרוטליקס מזנקת ...הללויה (ל"ת)
14 1427 19/01/2017 14:03 מגיעים לשם (ל"ת)
ל 19/01/2017 14:46 427 (ל"ת)
13 צופי 19/01/2017 13:49 למה??
מדוע השוק בארץ יורד כבר מספר ימים בניגוד לחו"K ? למישהו יש מידע למה טאואר, מזור, סאפיינס יורדות בשבוע האחרון בשיעור של כ-10% ?? תודה
אס 19/01/2017 17:36 טאואר
ממש לא ירדה השבוע 10 אחוז..נסחרת בטווח בין 7550-7800 בתקופה שדיברת עליה
12 כיסחו 19/01/2017 12:56 את השוק (ל"ת)
טוב 19/01/2017 13:44 מאד (ל"ת)
11 משה 19/01/2017 12:41 דיווח בארופה
מתי הדיווח באירופה לגבי הריבית איזה שעה תודה
10 תתפטרו!!! 19/01/2017 12:36 פחלון וטרכטנברג העלו מיסים והרסו את הבורסה לגמרי!!!! (ל"ת)
9 ניס 19/01/2017 11:40 רציו אופציה
מישהוא מוכן להסביר מדוע רוב האופציות של רציו (17) מומשו בסוף שנה שעברה גם שמחיר המימוש היה גבוה מהמנייה
דודו 19/01/2017 17:45 אתה לא מובן...
לא היה כל מימוש ...לדעתי אתה חלש בהבנת האופציות אני מציע לך ללמוד מעט על האופציות לפני שתשקיע בהם ..חבל על הכסף
דודו 19/01/2017 17:40 אתה לא מובן...
לא היה כל מימוש ...לדעתי אתה חלש בהבנת האופציות אני מציע לך ללמוד מעט על האופציות לפני שתשקיע בהם ..חבל על הכסף
8 משה 19/01/2017 11:38 טאואר
כל ירידה לצורך עליה !! לחזק לחזק לפנק
7 קוסס אומומ העולם 19/01/2017 10:40 למה מגיעה לנו כל הטוב הזאתי (ל"ת)
6 יעקב 19/01/2017 10:26 כיטוב
כפי שכתבתי אתמול מומלץ למכור מעל שער 60.
סידר 19/01/2017 11:36 זה מאוד תלוי מה אתה מחפש
מסכים איתך בזמן האחרון שווה למכור סביב מחיר של 62-64 נקודות, אבל ויש אבל גדול לדעתי שווה להחזיק את העליות והירידות האלה כיוון שאי אפשר לצפות מראש מתי תגיע הודעה על הגשה לFDA ואז אם אתה בחוץ כל סיבובי ה5% האלה שאתה כל כך מבסוט מהם יראו טיפשות לשמה. קצת סבלנות, לא צריך לרוץ לממש כל שקל רווח. אני לא זוכר אם זה אתה שאמרת את זה אתמול, אין שום קשר לדילול, החברה לא מטומטמת ולא תבצע הנפקה במחיר כל כך נמוך כשהיא יודעת שהיא יכולה לבצע בעוד חצי שנה במחירים גבוהים בהרבה. בהצלחה
5 מניות הגז בלוף 19/01/2017 10:20 אז למה הבלוף של ממשלת ישראל לא ממריא
שטיינפלוץ שיחרר כתבת תדמית על פועלו הבלתי נלאה למכור את הגז בלוף הישראלי. פתאום מסתבר שאין לו קופצים וכולם מקשקשים ולא חסר גז לאף מדינה ולא חסר אשלג לאף מדינה ורק מדינת ישראל עם נבחריה הכי טיפשים בעולם נלחמים כדי להפסיד הכל. מהלכים של מוכי גורל חסרי מוח ועל זה כל הנבחרים מקבלים 40 אלף ש"ח לחודש לא כולל קרן השתלמות, טלפון, עיתון, נסיעות לחו"ל ועוד תקציבים ואפילו העלאה של 1500 שח לחודש. בקרוב יקבלו גם תוספת טמטום מיוחדת.
4 חחחחחחחחחחחחחחח 19/01/2017 08:56 רציו אופציה 14 שווה 1, חחחח, איזה מטומטמים !!!!!!!!!!!! (ל"ת)
אם היא תרד 19/01/2017 10:32 אז תפסיד כולה רק 1 נקודה. זה ממש כלום להפסיד 1 נקודה.
מטומטמים מי שמשחק בקקה. וגם לשחק בקקה צריך לדעת.
בלי ציניות 19/01/2017 10:17 מחיר המימוש מאוד גבוה
האופציה תקפה לעוד 252 יום וע"מ להכנס לכסף צריכה המניה לקפוץ כמעט 100%. בלשון המעטה זה לא כלכך סביר. מקווה שלא קנית יותר מדי כי אם לא יגלו בזמן הזה עוד איזה לוויתן, סביר להניח שהכסף הלך קפוט.
ניס 19/01/2017 10:44 רציו
מישהו מוכן להסביר מדוע רב האופציות שפקעו בסוף שנה שעברה מומשו גם שפרמיית המימוש הייתה יקרה מהמנייה?
חחחחחחחחחח 19/01/2017 09:53 רציו אופ' 14 שווה 1 ותישאר כך עד שתחמחק
איזה מטומטמים אלו שלא מוכרים. הגד נא לי ילד. קנית את האופציה כי חשבת ש1 זה מחיר נמוך ולכן כדאי? חבל. יהיה לך קשה לגמור העניין. לפחות אל תבלבל המוח כל יום . כמה אתה חושב שהיא שווה 1000 או 10.000?
3 שטייניץ 19/01/2017 08:25 כל הכבוד ,תמשיך לטובת כולנו, כל הכבוד . רציו לשער 400 (ל"ת)
משה 19/01/2017 14:16 שוטי שוטי ספינתי - הצונמי כבר בדרך (ל"ת)
רוצי רציו רוצי 19/01/2017 09:11 רציו לשער 400 (ל"ת)
2 מקורב 19/01/2017 08:23 יום שני שעבר אמרתי לכם שבקרוב יהיו בשורות מצויינות!
הסיפור עם האיטלקים היה ידוע כבר שבוע שעבר [כשכתבתי] רק אתמול התפרסמה. בקרוב יהיו בשורות מצויינות שוב. בהצלחה
רחלי 19/01/2017 12:01 למקורב
תודה תודה מאמי יצאת תותח אבקש להמשיך להדליף לנו מידע מדוייק וריווחי
למקורב.. 19/01/2017 10:37 אופציה 14
תמשיך בדרכך אל תשים לב לאף אחד כולם כפוי טובה ...אני מחכה לכתיבתך..שאלתי אליך האם אתה יודע לגבי אופציה 14 בשער 1? האם אותו אחד גילה לך משהו בעניין?תודה
מקורב 19/01/2017 13:23 גם אני מופסד המון באופציה יש לי כמעם מיליון וחצי ,לצערי
מופסד סכום ענק. כששאלתי את המקורב שלי,ענה לי, שהוא חושב שהיא תעלה בסוף כשרציו תמשיך לעלות. שאלתי כמה אחוזים עוד היא צריכה לעלות שהאופציה תגיב ,?ענה לי שהוא לא יודע רק שזה לא הגיוני שהיא כל כך נמוכה. נחכה לימים טובים יותר. כשאדע אכתוב. יום טוב לכם
מרסל 19/01/2017 18:16 מליון וחצי שקל או דולר או ערך נקוב
בעצם כל מה שנסחר בשוק בשער 1 הוא סכום זניח. אתה רוצה להגיד שאתה באופציה ואפילו לא יודע את החישובים ואפילו המקורב לא יודע? אז אתם צמד ילדים ליצנים שמשחקים בקקה ורוצים בכוח להתעשר מדבר שרק מפסידים בו. ולא הגיוני שהיא נמוכה,? היכן אתה חי אחי?
סמי 19/01/2017 13:52 למקורב המרוחק
לפחות תלמד מכל החינטרושים של הזמן האחרון כשכל כך הרבה אפבים תלויים הך ומחכים למוצא פיך..ואתה הימשכת ונימשכת ועכשיו אתה נוכח ואני מבין מתגובתך הרפה היום שההוא חייך או בכה או קילל או בילבל..עשה שעורי בית גם בקדר לרציו וכם בקשר לשוק ההון. מאז שהיתחלת כאן אני זינבתי בך ביודעי את האמת ואתה בשלך ואפילו נעלבת מדברי. כל מה שרציתי זה להצילך ואת כל הילדים שרצו אחריך. חייך הרבה כי החיים יפים.ך
מקורב 19/01/2017 14:45 להזכירך, רציו בחודשיים האחרונות עלתה כמעט 40 אחוז
ויש עוד מקום רב לעליות, הבשורות הטובות יגיעו,על אפם וחמתם של כל המלעיזים. בהצלחה
שומי 19/01/2017 12:05 אני גם תקוע בעשר אלף באופציה
אז מצאתי פתרון אחלא יצירתי. הלכתי לבנק וביקשתי כמה מאות מליונים הלוואה שבה אקנה רציו ואכפיל ויותר את מחירה. הבנתם?ככה אציל את העשר אלף שלי באופציה שאז תהייה שווה משהו. תעשו כמוני ונחגוג
לאופ 14 19/01/2017 11:38 אתה טפשון
ואתה מחכה לתגובות המקורב שמקריץ כאן שטויות של המידע פנימי שמחייך אליו. כרגע האופציה שווה 0 מוחלט ואתה מחזיק נייר חסר ערך. היא תתחיל להיות שווה משהו(ויש ספק רב אם זה יגיע)כשהמניה תעלה חדות עשרות רבות ויותר אחוזים. זה שאתה משגע את עצמך ואת כולם לא יביא את הבשורה.
1 מגמה מעורבת 19/01/2017 08:12 חצי חרא חצי דרייק? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש