סגירה בת"א: המעו"ף השיל 0.1%. פריגו ונייס הכבידו עם ירידה של מעל 4%

טבע עלתה 1.3%. סלקום ירדה ב-3%. עליות בבורסות אירופה וארה"ב
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א חתמו את יום המסחר בירידות שערים. המעו"ף איבד 0.1% ומדד ת"א 75 ירד 0.6%. בבורסות אירופה מתחזקות העליות לקראת סיום כאשר הדאקס שנסחר הבוקר בירידות מוסיף כעת 0.8%. בוול סטריט נרשמת מגמה חיובית בהובלת הדאו ג"ונס שמטפס 0.5% לכיוון רף 20 אלף הנקודות.
נזכיר כי היום בערב (18:00, שעון ישראל) צפוי הנשיא הנבחר דולנד טראמפ לכנס מסיבת עיתונאים ואולי להבהיר יותר לגבי מדיניותו הכלכלית. בסוף השבוע יפרסמו הבנקים הגדולים בארה"ב את תוצאותיהם לרבעון האחרון של שנת 2016.
נייס +3.52% נייס 34,660 +3.52% נייס בסיס:33,480 פתיחה:34,250 גבוה:34,660 נמוך:34,200 תמורה:15,531,580 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה באדום וסיימה בירידה של 4.3% במחזור ער, זאת ברקע להודעת החברה אתמול כי תפסיק את מדיניות חלוקת הדיבידנדים ובמקום זאת תגדיל את התוכנית לרכישה עצמית של מניותיה ב-150 מיליון דולר. 
מדד ת"א 35 +0.5% מדד ת"א 35 1,491.82 +0.5% מדד ת"א 35 בסיס:1,484.42 פתיחה:1,482.71 גבוה:1,491.82 נמוך:1,479.11 תמורה:307,585,581 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.1% מדד ת"א 90 1,076.26 +0.1% מדד ת"א 90 בסיס:1,075.15 פתיחה:1,075.1 גבוה:1,076.81 נמוך:1,073.3 תמורה:91,713,627 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.01% מדד ת"א בנק 2,001.49 +1.01% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,981.57 פתיחה:1,982.2 גבוה:2,001.49 נמוך:1,979.02 תמורה:102,707,866 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
 
מניות במרכז
מניית טבע +1.53% טבע 6,361 +1.53% טבע בסיס:6,265 פתיחה:6,265 גבוה:6,361 נמוך:6,255 תמורה:9,700,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.4%. שלשום הודיעה ענקית התרופות הישראלית על השלמת מכירת נכסי ופעילות אקטביס בבריטניה ואירלנד ב-600 מיליון ליש"ט. סוכנות הדירוג מודי"ס השאירה את דירוג החוב של טבע Baa2 והודיעה כי היא מאמינה ביכולת החברה להפחית את החוב (Deleveraging).
מניית דוניץ -0.01% דוניץ 7,239 -0.01% דוניץ בסיס:7,240 פתיחה:7,240 גבוה:7,268 נמוך:7,209 תמורה:21,718 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשמה עלייה של 2% והשלימה יום 14 ברציפות של עליות לשיא. אתמול התייחס האנליסט שי ליפמן מ"ווליו בייס" שמסקר את החברה לשאלה האם זה הזמן לממש - הנה הכתבה
כיל +0.7% כיל 1,585 +0.7% כיל בסיס:1,574 פתיחה:1,562 גבוה:1,588 נמוך:1,562 תמורה:6,711,522 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.6%. אתמול חטפה המניה הורדה אגרסיבית מענקית הבנקאות "ברקליס" ואיבדה 1% במחזור גבוה במיוחד. לכתבה בעניין
פלוריסטם -0.9% פלוריסטם 429.3 -0.9% פלוריסטם בסיס:433.2 פתיחה:425 גבוה:430.8 נמוך:424.3 תמורה:299,351 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 1% לאחר שאמש זינקה המניה ב-10% בארה"ב. נזכיר כי אתמול דיווחה החברה על קבלת אישור מה-FDA לתחילת ניסוי שלב 3 ב-PLX-PAD. לכתבה המלאה 
מניית {אופקו הלת"} נסחרה ברקע לדיווח החברה שלשום על תחילת ניסוי קליני בבדיקה לאבחון סרטן הערמונית. נזכיר כי בשבוע שעבר דיווחה החברה על כישלון בניסוי שלב 3 בתרופת הדגל שלה, הודעה שהובילה לקריסתה בכ-20%% במסחר בוול סטריט.
תגובות לכתבה(62):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 39.
    דונלד זה ברווז
    תגידו לי 11/01/2017 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גמר על אופקו וטבע ופריגו ומייאלאן שילך שינענעו אותו יא טמבל עם זנב חתול על המצצח
    סגור
  • 38.
    הלך עלינו לעזאאזל (ל"ת)
    שוק מניות 11/01/2017 19:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    קחו גם מחר אלוני חץ רציו פועלים חזק בדרך ל 3000 (ל"ת)
    קובי 11/01/2017 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    לא לגעת באל על לא פרוטרום לא סלקום - סיימו (ל"ת)
    קובי 11/01/2017 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    עזבו שטויות תיקנו מהשאני אוצר פועלים טסה,בזק טאואר רציו (ל"ת)
    קובי 11/01/2017 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    מוקי (ל"ת)
    קוקי 11/01/2017 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    מישהו יודע מה הולך בפריגו ? (ל"ת)
    פאפא גו' 11/01/2017 18:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    כל יום הודעה ובקושי זזה
    רדהיל 11/01/2017 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדהיל הודעה במאיה הענקת מעמד QIDP ומסלול מואץ לRHB-104 לזיהום מסוג NTM
    סגור
  • 31.
    אם חברה מסויימת מנהלת משא ומתן עם חברה אחרת לגבי
    שאלה 11/01/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רכישה של אותה החברה. האם החברה שאותה אמורים לקנות חייבת להוציא הודעה לבורסה?
    סגור
  • 30.
    בקרוב מאד..
    I 11/01/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
    20 2
    S&P יגיע לשערים הנמוכים מ 2000 נקודות. המעוף שלנו יחצה בקרוב מאד את 1200 נקודות כלפי מטה. יש לציין שזאת תהיה רק ההתחלה..
    סגור
  • טען עוד
  • האזינו ברוב קשב לציוצי הדונלד הבאים אלינו בקרוב.
    Iz100 11/01/2017 17:25
    הגב לתגובה זו
    35 2
    הוא כריזמתי..כוחני..אך...אין תוכו כברו..הוא יוביל את אמריקה ואת העולם למחוזות לא רצויים. אנו בדעה שהוא הגיע למשרה שלא תפורה למידותיו הצרות. אמריקה אוהבת מן הסתם מנהיגים חלשים שלפעמים רק בדיעבד מתבררות עובדות חולשתם: קנדי..אובמה..בוש האב..בוש הבן..ועוד רבים ולא טובים. לדעתנו עוברת כחוט השני התנהלות ארצות הברית מאז היווסדה. ברוב המקרים היא לא הייתה יותר טובה..היא פשוט הייתה פחות גרועה. לילה טוב.
    סגור
  • נפלה טעות בהדפסה
    איציק 11/01/2017 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניקסון במקום קנדי.
    סגור
  • 29.
    תשובה לנבידאה על הסכם
    בראון 11/01/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתכן שיחתמו בסוף ינואר אבל מזה מועיל למניה לגבי ההמשך האם יקנו אותה גם בחו"ל?
    סגור
  • 28.
    כל העולם עולה ויעלה. ות"א? משקולת 100 טון ללא תזוזה. (ל"ת)
    צבי 11/01/2017 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 27.
    נבידאה
    גרין 11/01/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתמה על הסכם ואז עלתה 34 אחוז מאז ירדה ,אבל אמורה לדעתי לחתום על העיסקה בסוף החודש ככה הבנתי מכמה אנשים,אולי תגיע לשערים הגבוהים שלה? או שתעלה גם איזה כמה עשרות אחוזים. מעניין לדעת
    סגור
  • 26.
    כבר כמה חודשים שאני כותבת שהמניות הכי טובות בשוק
    אחת שמבינה א 11/01/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    3 15
    הן טאואר ומזור ובכל ירידה, זו היתה הזדמנות לחזק ולקנות. תמתינו לדוחות שלהן בחודש הבא ותראו לאיזה שערים יגיעו. הפשלה הכי גדולה של גורביץ בשנה החולפת היא כשלא המליץ על קנייה בטאואר כשנסחרה בשער 4300 אמר בשום אופן לא לגעת בנייר הזה, מנתח טוב ועם ניסיון כמו שלו היה צריך להגיד, זו ההזדמנות להסתער על המנייה הזו ולקנות ואת זה אני כתבתי. שיהיה לכם המשך יום נעים ומהנה!
    סגור
  • לחמודה
    יורם 11/01/2017 12:40
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מה הקשר של גורביץ' למה שהישפרצת כאן? למה את מציינת או מצייצת כמו הדונאלד ..אותו בהמשך לדברייך שבהם לא סיכמת את שלל הפישולים שלך השנה והפלת החברים במניות זבל. מי קבע שאלו המניות או החברות הטובות בשוק? את? אז את כרגיל טועה ומטעה ומבלבלת את הציבור. אם את גבר..אני מוכן להפקיד בידיך מליון שקל לשנה ולקבל מליון שקל ועוד שקל רווח. כל מה שתרוויחי מעל למליון זה שלך איני רוצה אגורה.(רק את השקל)אם את מפסידה מהמליון ..את משלימה לי למליון ושקל. הולך? כדאי לך. פה נראה בדיוק מי את ומה את שווה ונגלה פרצופך. אגב ברשותך..עליתי על מקום משלוח תגובותיך ואני יודע מי את. האם אפשר לפרסם כאן. אעשה את רק ברשותך.
    סגור
  • לאתר ש המכובדה
    יורם 11/01/2017 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם הגברת זוכרת שסחפת את כולנו לאחת הטובה והיחודית והמיוחדת והכי טובה היא אופרות כאשר עמדה בסביבות 7000 למיטב זכרוני. איני חושב שעשינו בזכותם עיסקה טובה. ולעניין..כדאי לדעתך להיכנס לאופקו בחצי המחיר ולקזז אט אט? מה את אומרת ואיך את יצאת מנהרות או שאת כמונו עדיין בפנים?
    סגור
  • ליורם
    אחת שמבינה א 11/01/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני כותבת באתר הזה כבר 6 שנים אמנם היו קצת פישולים פה ושם אבל עם זאת נתתי המון טיפים והמלצות מעולות לקניות ולמכירות אם באמת עקבת אחרי התגובות שלי לאורך כל השנים האלה אז תראה שחלק גדול מההמלצות שלי צדקתי. במיוחד צדקתי לגבי אפריקה כשהיתה בשער 3000 כתבתי ושוב כתבתי שהיא לא שווה ושתמשיך לרדת. אני לא זקוקה למחמאות שלכם מכיון שאני יודעת בדיוק איך אני ומה אני אני סומכת על עצמי לפי הידע והאינטואיציה שלי למרות שאני עוסקת בתחום שונה . ולאלה שסימנו לי באדום בתגובה שלי אולי פעם אחת תנמקו למה אדום.
    סגור
  • אז פעם אחת אנמק לעלמה(אנסה)
    א 11/01/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    21 0
    חישבי חיובי ואל תרוצי למרחבים השליליים שיעכירו את נפשך העדינה. אולי שולחים לך הכותבים ים של ורדים אדומות(מה שפעם הייתה שושנה) ואולי זה שפתי הנשים עם אודם בוהק..נתבי את חייך לכיוון החיובי ואני מבטיח לך שתגיעי לשם. ובעצם..מה איכפת לך מה סימנו? אם את מאמינה בעצמך כמו שאת כותבת. המשיכי בדרכך מבלי להעסיק את מוחך בזוטות. הבנת? בהצלחה.
    סגור
  • את=זאת
    יורם 11/01/2017 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוכנה?
    סגור
  • 25.
    איפה נקבעת? (ל"ת)
    בר נבידאה 11/01/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    מודיעין בדרך...
    עוזי 11/01/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא ממליץ ולא כלום
    סגור
  • מודיעין בדרך להתחבר עם גבעות
    בוזי 11/01/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כן ממליץ ולא כלום ולא ממליץ על זבל
    סגור
  • 23.
    נבידאה הכל יתכן
    נוני 11/01/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממה שאני רואה כל הודעה חיובית שלה עולה מעל 30 אחוז ויש הודעות שאפילו עלתה 53 אחוז
    סגור
  • 22.
    המעוף בדרך לנחיתה ארהב תכתיב את העוצמה
    אריאל 11/01/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ארהב לקראת משבר הנהגתי חמור.הליצן הנבחר לצערי יסב נזק עולמי.כל הגל העולה האחרון זו מלכודת של הדגולים כדי להספיק לצאת בנקודה גבוהה לפני שהאזרח הקטן ירגיש שהוא במלכודת
    סגור
  • תגובה טובה. (ל"ת)
    לאריאל 11/01/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 21.
    כולם אמרו לי לברוח מטאואר שהייתה ב 4700 אבל נשארתי
    אחד 11/01/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תראה איפה היא היום!!!
    סגור
  • 20.
    סלקט ביו שאלה
    גל 11/01/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה עם המניה? לא הגיוני שכל יום היא עולה. ובתכלס הביקושים ביומן עלובים עד כדי מפחידים אבל מידי פעם נכנסת הוראת קניה ונוגסת מההיצע הקיים. מ 45 עלתה כבר 50%. מה מתבשל שם?
    סגור
  • אם היו יודעים אז הייתה כתבה על זה
    תשובה 11/01/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה לזה שעלתה בשבועות האחרונים קרוב ל 50% יכולה להיות רק סיבה אחת. הצעת רכש. שום תחילת ניסוי או הצלחה בניסוי לא תגרום למניה מסוג כזה לעלות כל כך הרבה. אז יכול להיות שמתבשלת עסקה ומי שיודע מזה כרגע אלה כל המקורבים הרחוקים שקונים מניות בכל מחיר. מעבר לזה אין שום סיבה הגיונית. בעיקרון מדובר במניה מאוד אגרסיבית.
    סגור
  • 19.
    נבידאה יתכן עוד הסכם בקרוב?
    גרין 11/01/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו כמה הסכמים בזמן האחרון,אני צופה לה גדולות והסכמים נוספים בהצלחה לכולם
    סגור
  • 18.
    עולה רק 2% חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    פלוריסטים 11/01/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    יחס אירו/דולר חיובי עולה,איך זה שהדולר עולה ואירו יורד? (ל"ת)
    ? 11/01/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    ישרפו את הפוטים בערימות, כי מתאים להם (ל"ת)
    אינדיאני 11/01/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    חבר'ה, כבר שבועיים שהגלום אופטימי 0.2 למעלה (ל"ת)
    אינדיאני 11/01/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    שמעתי היום שלא יודעים עם זה מפולת או קריסה
    תנחום 11/01/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בכל אוףן זה יהיו ירידות קשות קשות על הסכין זה דעתי ולא ממליץ
    סגור
  • 13.
    רצועת בולניגר מתבססת בטווח של 1470-1475 (ל"ת)
    אינדיאני 11/01/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז למה אנחנו לא שם? (ל"ת)
    רצועה 11/01/2017 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מסיבת עתונאים עם טראמפ תרכז עניין?
    שומר 11/01/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נכון. האיש ההזוי ישפריץ משפטים שאינו מבין בם ואין ביינהם קשר למציאות לטוב ולרע.
    סגור
  • 11.
    הקשיבו הקשיבו
    הכל לטובה צדיקים 11/01/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל חמור פוגע תקנו מה שבא לכם הכל יעלה.
    סגור
  • איזה צדיקים בראש שלך
    רשע 11/01/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכל ינפול
    סגור
  • 10.
    שחקני המעוף הנחיתו משקולת על השוק,חבל לכם על הכסף. (ל"ת)
    צבי 11/01/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עזוב אותך משטויות
    שחקן מעוף 11/01/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מתים להטיסו אבל מקבלים ים הצעים ולא מסוגלים להרים עוד מעט יגמר הכסף והמעט שאנו מסוגלים להגן ילך פארש
    סגור
  • 9.
    בקרוב בשורות מצויינןת. לכל מחזיקי רציו (ל"ת)
    ליויתן ורציו 11/01/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • חייך אליך או עליך המיקרוב המקורב (ל"ת)
    הוא 11/01/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 8.
    תגיע לשער 90 בשלב ראשון (ל"ת)
    טאואר 11/01/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 7.
    גם אצל ענקים יש אינטרסנטים וגם טיפשים .
    ברקליס 11/01/2017 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו למשל אצלנו מי שר אוצר כעת ומי היה שר אוצר הנזקים שהם עושים לצבור כי הם שרי אוצר ישארו הרבה זמן
    סגור
  • 6.
    טבע לקראת גל עליות
    יודע דבר 11/01/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    זה הזמן להיכנס
    סגור
  • שם היום 2200 שקל על אחריותך ומצפונך (ל"ת)
    ויקי 11/01/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    פרוטרום
    akunh 11/01/2017 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הזדמנות קניה היום
    סגור
  • על אחריותך? (ל"ת)
    שו 11/01/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    בס"ד, סלקט ביו הצלחה גדולה
    יעקב 11/01/2017 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריאות ברכה והצלחה לכל בית ישראל.
    סגור
  • 3.
    חברה קיקיונית הורידה המלצה ועוד מסיבות מטופשות
    כיל 11/01/2017 08:34
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אם יקרה ככה וככה אז כיל תרד . זה לא רציני ויש לחשוד ב"כשרים" פתאום באמצע היום יוצאת המלצה אחרי שכיל עלתה כבר תקופה ברציפות. מישהו חולם לקנות כיל ב 15 ומוריד ל 11. כל ירידה אני אקנה כיל עוד ועוד.
    סגור
  • עוד ועוד עד בלי די?
    שו 11/01/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוכן למכור לך 700 אלף מחוץ לבורסה.
    סגור
  • 2.
    ירידות לא יציבות (ל"ת)
    אצלנל סוף היום 11/01/2017 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טאואר
    משה 11/01/2017 08:12
    הגב לתגובה זו
    6 26
    אהובתי ממשיכה קדימה !! בהצלחה למשקיעים $$$$
    סגור
  • איך היא במשחקי מיטה? האם סוגרת ולא נותנת? (ל"ת)
    מבין 11/01/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • סליחה. ואני משלים המשפט..
    מבין 11/01/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא נותנת להוציא השרמוטה?
    סגור
  • טאואר
    יובל 11/01/2017 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כדי מאוד לצאת ממניית טאואר השער הזה הוא גדול וכבד עליה .מיפה המניה רק תרד ובגדול ולא כמה אחוזים היא תצנח בעשרות אחוזים
    סגור
  • טאואר
    משה 11/01/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כדאי לך לצאת !!
    סגור
  • שמענו מספיק ליצנים כמוך (ל"ת)
    אבי 11/01/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ליובל
    ששון 11/01/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אתה מתבלבל מציע לך להתכסות כי טאואר הולכת להמריא לשערים שעוד לא הכרנו חברה מספר אחת היום בבורסה וימים יגידו . מאחל הצלחה רבה למחזיקים ורב תודות למנכ"ל ראסל על פועלו בחברה .
    סגור