נעילה שלילית בת"א: המעו"ף איבד 0.3%, טבע צללה 5.5% במחזור ער

פרוטרום בלטה בעלייה של 2.85%. סיבוב פרסה תוך יומי נרשם במניות הסלולר. לאומי השילה 1.5%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע בירידות שערים כאשר המעו"ף השיל 0.3% ומדד ת"א 75 ירד 0.46%. הסיפור הגדול היום הוא חשיפת דבר קלטת לוהטת בעניינו של נתניהו והקשר למו"ל ידיעת אחרונות נוני מוזס. בעניין זה נציין כי מניית בזק סגרה את היום בעלייה של 1.6% (אולי בשל העובדה כי כעת נודע שאלוביץ לא קשור לפרשה). בתוך כך, הירידות במניית טבע מעט התמתנו כאשר המניה שפתחה בנפילה של 6.4% סגרה בירידה של 5.5%.   
מדד ת"א 35 -0.75% מדד ת"א 35 1,480.67 -0.75% מדד ת"א 35 בסיס:1,491.82 פתיחה:1,488.52 גבוה:1,489.81 נמוך:1,474.46 תמורה:817,687,361 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.21% מדד ת"א 90 1,078.56 +0.21% מדד ת"א 90 בסיס:1,076.26 פתיחה:1,077.27 גבוה:1,082.89 נמוך:1,066.45 תמורה:160,389,150 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
ענקית הגנריקה הישראלית טבע פרסמה ביום שישי תחזיות מאכזבות ל-2017 והמניה צללה 7.5% במחזור ענק של 33.8 מיליון מניות (מול ממוצע של 7.2 מיליון מניות ביום). טבע חוזרת לת"א עם פער שלילי של 6.1% ובהתאם למשקלה במעו"ף (7.4%) צפויה לגרוע קרוב ל-0.5% מהמדד. זיו נרקיס, אנליסט במיטב-דש, מסר כי "טבע הניחה בתחזית מיולי 2016 ירידה מהירה מאוד בהיקף החוב עד לרמה של כ- 12.7 מיליארד דולר בסוף שנת 2019, וכעת נראה שהחברה רחוקה מיעד זה. החוב העצום בגין רכישת אלרגן הגנרית פוגש קופקסון פגיע מאוד ואזילקט (תרופה של 400 מיליון דולר בעבר ואפס הוצאות כמעט) שמאבדת פטנט. בנקודת הזמן הנוכחית, טבע לא נמצאת במקום טוב, ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב".
בתחילת המסחר פער הארביטראז" המשוקלל על המעו"ף עמד על שיעור שלילי של 0.35%. מיילן חזרה עם פער שלילי של 1.4% ופריגו עם פער שלילי של 0.6%. מנגד, אופקו (משקל של 6.2% במעו"ף) חזרה עם פער חיובי של 3.3% ונייס (משקל של 6.7%) עם פער חיובי של 1.25%. מחוץ למעו"ף, מזור שזינקה 4.1% ביום חמישי בת"א חזרה עם פער חיובי של כמעט 4%.
מדד ת"א SME60 -0.33% מדד ת"א SME60 654.74 -0.33% מדד ת"א SME60 בסיס:656.9 פתיחה:658.23 גבוה:658.93 נמוך:650.38 תמורה:15,579,923 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  איבד 0.9% זאת ברקע לפקיעת התעודה של קסם בשורט על המדד. היקף הביקוש למניות המדד מצד קסם הסתכם ב-5.5 מיליון שקלים בלבד. ההערכה היא שמרבית הביקוש הועבר לתעודה החדשה של קסם בשורט על המדד. מדד היתר-50 זינק 6.4% בשבוע שעבר, בין היתר בשל הציפייה לפקיעה התעודה.  
"אנו מזהים בדברים שנשאו בכירי Fed עם ולאחר פרסום דוח התעסוקה איתותי הכנה לקראת אימוץ מדיניות מרסנת יותר מכפי שעלה מהתחזית הרבעונית שפורסמה בחודש שעבר". כלומר לדברי מנחם, ייתכן מאוד שנראה תהליך מואץ יותר של העלאות ריבית במהלך השנה הנוכחית", כך אומר הבוקר רונן מנחם ממזרחי טפחות - לכתבה המלאה.
מדד המעו"ף רשם בשבוע החולף (הראשון של 2017) ירידה של 0.2%, זאת בעיקר בשל מפולת של 20.7% במניית אופקו. בחו"ל, ה-S&P500 רשם בשבוע החולף עלייה של 1.67% והדאקס עלה 1%. כלומר המשך ישיר לתשואת החסר של 2016 במדד המעו"ף, והסיבה היא שוב מניות התרופות הדואליות.
מניות במרכז
מניית בנק פועלים -0.24% פועלים 2,477 -0.24% פועלים בסיס:2,483 פתיחה:2,483 גבוה:2,498 נמוך:2,452 תמורה:109,617,439 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה כ-1% וקטעה רצף של 4 ימי עליות.
מניית רציו יהש -1.09% רציו יהש 262.8 -1.09% רציו יהש בסיס:265.7 פתיחה:265.7 גבוה:265.7 נמוך:261 תמורה:6,833,384 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פתחה את יום המסחר הראשון לשבוע בנפילה טכנית כאשר הסיבה היא ככל הנראה טעויות סוחרים ברקע לאיחוד ההון שביצעה החברה בשבוע שעבר. בסיום המסחר איבדה המניה 1%. לכתבה בעניין
מניית כיל עלתה 1.47%. נציין כי את השבוע החולף סיימה כיל בעלייה כוללת של 7.3%, כאשר רק ביום חמישי קפצה המניה ב-3.85% במחזור חריג, זאת במקביל למגמה דומה שנרשמה במניות הסקטור בחו"ל. 
מזור רובוטיקה -2.66% מזור רובוטיקה 10,260 -2.66% מזור רובוטיקה בסיס:10,540 פתיחה:10,480 גבוה:10,580 נמוך:10,170 תמורה:11,345,690 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סיימה בעלייה של 2.7%, כאשר בתחילת המסחר עמד פער הארביטראז" על שיעור חיובי של כ-4% ברקע לדיווח החברה מחמישי האחרון על גידול של 138% בהיקף המכירות לעומת שנה קודמת. לכתבה המלאה
בסקטור הסלולר,  סלקום -1.66% סלקום 2,659 -1.66% סלקום בסיס:2,704 פתיחה:2,704 גבוה:2,704 נמוך:2,638 תמורה:8,645,596 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו פרטנר -2.45% פרטנר 1,630 -2.45% פרטנר בסיס:1,671 פתיחה:1,671 גבוה:1,671 נמוך:1,622 תמורה:7,403,110 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סגרו בירידות של 0.5% ו-0.2% בהתאמה, כאשר ביצעו פרסה תוך יומית לאחר שכבר איבדו יותר מ-4% במהלך המסחר. נזכיר כי מניות הסלולר פתחו בסערה את שבוע המסחר הראשון לשנה הנוכחית בעלייה כוללת של מעל 20% כל אחת.
מניית {אופקו הלת"} עלתה 2.86% והמשיכה לרכז עניין ברקע לדיווח החברה לפני כשבוע על כישלון בניסוי שלב 3 בתרופת הדגל שלה - הורמון גדילה למבוגרים (hGH-CTP). לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(65):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    בס"ד
    יעקב 08/01/2017 21:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלקט ביו צפויה הצלחה חסרת תקדים. בשם השם נעשה ונצליח.
    סגור
  • 39.
    מרימה קצת ראש מעל המים (ל"ת)
    חלל תקשורת 08/01/2017 15:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא מרימה ולא נעליים. מחזור קטן מאוד (ל"ת)
    רז 08/01/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    מניות הגז רציו
    בני 08/01/2017 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הסיבה שמניות הגז יורדים בחדות היום אין שום סיבה לכך אבקש את התייחסותכם תודה
    סגור
  • 37.
    מה הקשר פרשת קלטת נתניהו לבורסה (ל"ת)
    איכס 08/01/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 36.
    מניות הביומד
    חני 08/01/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם שמתם לב כל יום שישי יוצאת הודעה לא טובה בחו'ל קודם זה אופקו עכשיו טבע שלא תוכלו להתגונן זה מתכון בטוח לטחון את הקולים פוטים מקבלים פינס וקולים נטחנים לא לנגוע באופציות המעוף חצי שנה טוחנים את 2 הכיוונים בדולר יש יתר אקשן כרגיל בורסה פחחחחח
    סגור
  • 35.
    היכונו היכונו
    כיטב פרמה 08/01/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    12 0
    עד סוף השבוע ההודעה הצפויה ופריצה המטורפת של המניה לרמות שלא ניתן לדמיין בהצלחה לכל המחזיקים
    סגור
  • אולי תפרט?
    עידן 08/01/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מאוד מקווה שלא מתכננים להפיל אותנו באיזה הנפקה, הלוואי ואתה צודק למרות שאני מאוד חושש,
    סגור
  • 34.
    מה דעתכם על לוזון? לדעתי שווה כניסה במחיר הזה (ל"ת)
    לוזוניה 08/01/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    ירוק קדימה ירוק (ל"ת)
    רציו התבלבלת 08/01/2017 10:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    לא ממש (ל"ת)
    כוננות ספיגה? 08/01/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    סלקט ביו מכירה חזקה מהר לפני שיגמר
    מומחה בשוק ההון 08/01/2017 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קונים המניה בדרך לתהומות חדשים. מזל שברחתי ביום חמישי.
    סגור
  • 30.
    מזור במסחר המאוחר בנאסדק עלתה עוד 1.08 אחוז
    רז 08/01/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו הולכים היום או מחר לשבור את השיא! מחזיק ולדעתי לא רחוק היום שמזור תחליף קידומת!
    סגור
  • 29.
    רדהיל
    מיקי 08/01/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אמרתי בבוקר תראו מחזורים לא לפספס לקנות כמה שיותר רווח בטוח לא לשחרר לפני שער 550 בהצלחה.
    סגור
  • 28.
    רציו
    יעקב 08/01/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קרה השתנה המחיר ?
    סגור
  • 27.
    ממש בקרוב אקזיט עם גרדיה לא לפספס אלפים אחוזים (ל"ת)
    אליום 08/01/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 26.
    בזק לא תרד מ-700 לא טועה אף פעם..חחחחחח (ל"ת)
    קובי 08/01/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 25.
    כל הכסף שיוציאו מטבע יכנס למנייה של חברת סלקט ביו
    אמנון 08/01/2017 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוחנים על החברה הזאת בציבור החרדי כבר מיום שישי
    סגור
  • מריצים את המניה בציבור החרדי
    ליאור 08/01/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלא דתיים התקשרו שבוע שעבר כדי לקנות אותה בכל מחיר היצע שיש ועוד מתקשרים
    סגור
  • מבני ברק.
    איש ציבור חרדי 08/01/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האמת..אנו מוכרים בכל הכוח. תקועים איתה מהשיא ששם האכילו אותנו.
    סגור
  • ליאור ואמנון שניים שהם אותו אחד הדתיים לא שם למה לשקר (ל"ת)
    בנימין 08/01/2017 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אם מזור שוברת היום את השיא שלה היא תטוס (ל"ת)
    מזור 08/01/2017 08:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 23.
    סלקט ביו הצלחה גדולה
    אבנר 08/01/2017 06:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשם השם נעשה ונצליח. שבוע טוב ומבורך.
    סגור
  • 22.
    הנהלת טבע צריכה לעשות משהו: ייעול...
    polak 08/01/2017 06:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הנהלת טבע לא יכולה לשבת על הגדר ולכונן: - תתחילו לקצץ בבונוסים ושכר - פיטורי עובדים מיותרים - סגירת קווי יצור לא רווחים - ובעיקר בדק בית עמוק.....!!!!
    סגור
  • הם מקצצים (ל"ת)
    יהודה 08/01/2017 08:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ליהודה הם מקצצים אבל ל מספיק למה לא לוותר פה ושם קצת
    אשר 08/01/2017 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת יותר למה לא חשבו שהפרוייקט במכסיקו הוא לא רלוונטי איפה היו המומחים שנפלו בפח הזה למה לא מפרסמים מה בדיוק קרה רק חלקי אימפורמציה למה אי אפשר לחזור מהפרויקט הזה ןלמה לנסות להמשיך לשקם אותו לאחר שהוכח שהכשלון קיים ויש הפסד כספי לא קטן בנושא שנית למה לא לבדוק אם נושא רכישת המחלקה הגנארית של אלרגן לא היתה יקרה מדי לטבע ולבדוק אם אפשר להקטין את ההוצאה הזו הרי הם אלרגן למי ימכרו ומי יתן להם סכום כזה יפה מה טבע חושבים שהם לא ניסו חברות אחרות ובדקו מה יקבלו והנה טבע קפצה על המציאה כבייכול ורכשה מאלרגן ב40 מיליארד ויותר כלומר טבע קפצה מעל ליכולתה הממשית אז איפה הכסף כמובן מהבנקים אבל חוב צריך להחזיר אז למה לא חשבו בטבע יופי יופי אבל איך נחזיר ונרכוש חלק מאלרגן ועוד ועוד בעיות שנוצרו בטבע מחוסר מידע וניהול נכון
    סגור
  • לאשר יש עוד ועוד השקעות לא רלוונטיות שנעשו מתןך אגו (ל"ת)
    אפרים 08/01/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    רדהיל
    מיקי 07/01/2017 22:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עקבו אחר מנייה זו כתבתי ביום חמישי מוכר רק בשער 500
    סגור
  • מניית השנה לא מוכרת לפני 650 700 (ל"ת)
    רדהיל 08/01/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • רדהיל
    יעקב 08/01/2017 08:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם אני עוקב אחרי המניה נכנס ברגע שתגיע לשער 420 פוטנציאל של עשרים אחוז לפחות תעקבו ותראו.
    סגור
  • רדהיל
    אלי 08/01/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מניה מעניינת השנה עוקב אחריה מחכה לפריצה שלה שער 420 תסמן פריצה.
    סגור
  • 20.
    חברת סלקט ביו הצלחה גדולה
    יעקב 07/01/2017 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבוע טוב עם ישראל
    סגור
  • 19.
    נייר קונים בירידה - וזה בדיוק הזמן (ל"ת)
    דודי 07/01/2017 22:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    לוייתן
    בני 07/01/2017 21:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון יש כתבה של סבר פלוצקר על לויתן המניות יעופו השנה מניות הגז ורציו צפויות לעלות חזק בהצלחה
    סגור
  • 17.
    מניית השנה " אוברסיז " בהצלחה לכולם (ל"ת)
    דני 07/01/2017 21:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    זמן לקנות טבע (ל"ת)
    אלון 07/01/2017 21:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 15.
    חברה של פושעים חברת תרופות שמרעילה את העולם (ל"ת)
    טבע 07/01/2017 20:50
    הגב לתגובה זו
    38 4
    סגור
  • ולא מאמין החברה יכולה להגיע לפשיטת רגל (ל"ת)
    רואה ערוץ 10 07/01/2017 21:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    טבע מחר 13200, איך נפלתי איתה, חשבתי תעלה ל 17000
    משקיע מבואס 07/01/2017 20:29
    הגב לתגובה זו
    7 5
    קניתי ב 14200 ,ננסה למכור מחר לפני שתתרסק
    סגור
  • טבע..
    למשקיע המבואס 07/01/2017 22:55
    הגב לתגובה זו
    8 1
    קנית ב 142 שח למנייה....אני לא הייתי מוכר מחר...הפוך ידידי המבואס אני הייתי מכפיל את ההשקעה מחר....במינוס 6 אחוז....ההפחדות נועדו כדי שתברח....טבע עוד תגיע תוך כמה שנים ל 300 שח ליחידה...שבוע טוב....הכריש..
    סגור
  • כמה שנים???????????? (ל"ת)
    שמוליק 08/01/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • חשבת נכון וצדקת המתן בסבלנות תרוויח מחר זה ממש יום למכי (ל"ת)
    משמש 07/01/2017 22:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • גם אני
    חיים 07/01/2017 21:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אכלתי אותה אבל אני יחזיק עוד כמה ימים נראה מה היה
    סגור
  • 13.
    כיטוב פארמה - מתי צפוייה הודעה לצאת תודה (ל"ת)
    שבוע טוב 07/01/2017 20:20
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • איזה הודעה (ל"ת)
    מישהו 08/01/2017 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    להורדת מס ריווחי הון
    ראם 07/01/2017 19:56
    הגב לתגובה זו
    14 3
    כחלון מדבר על הורדת מיסים .ייתכן מס ריווחי הון???
    סגור
  • 11.
    קראו את סבר פלוצקר בידיעות אחרונות של אתמול על ליויתן
    משה 07/01/2017 19:35
    הגב לתגובה זו
    9 4
    ותבינו !!!2017 השנה של ליויתן ובמיחוד של רציו שבוע טוב
    סגור
  • עיתונאי החצר של מתווה הגז
    אחד 08/01/2017 02:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הדובר של תשובה כבר כמה שנים. למה שנתייחס אליו כאח עיתונאי בכלל
    סגור
  • 10.
    ננו דיימנשן החזיקה תמיכה
    יודע דבר 07/01/2017 18:45
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מפה נראה גל עליות לכיוון 500.
    סגור
  • 9.
    הזדמנות קניה - נייר קונים בתחתית ולא בשיא (ל"ת)
    טבע 07/01/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • בחצי השנה האחרונה כבר היו הרבה תחתיות
    ערן 08/01/2017 02:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל חודש טוענים פה שהנה נגמר ועכשיו חוזרים לעלות. מזל שיש ניתוח טכני, שאני לא נכנס להרפתקאות של כל המריצים כאן.
    סגור
  • 8.
    זמן לוויתן (ל"ת)
    יעקב 07/01/2017 18:33
    הגב לתגובה זו
    12 5
    סגור
  • 7.
    יום א' עליות במעוף של לפחות כ- 02-0.4% ...
    זכרוני 07/01/2017 18:14
    הגב לתגובה זו
    4 9
    שבוע טוב וירוק לכל בית ישראל .
    סגור
  • 6.
    'דווקא' ביום שישי שאין מסחר בארץ היא פרסמה זבל
    אלון 07/01/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא נראה לכם תמוהה שדווקא ביום שישי החליטה טבע לפרסם עדכון תחזיות, שאין מסחר בת"א ואף אחד לא מסוגל להגיב? שיילך להם לתרופות!
    סגור
  • 5.
    בשורות טובות לליויתן!!! בערך תוך כשבועיים בהצלחה (ל"ת)
    מקורב 07/01/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
    20 10
    סגור
  • כל פעם עוד שבועיים..ובעוד שבועיים תגיד..
    למיקרוב.. 08/01/2017 08:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עוד שבועיים..
    סגור
  • שבוע טוב גם לך,אח יקר (ל"ת)
    מקורב 08/01/2017 09:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • סומכים עלייך שלא תאכזב גם הפעם (ל"ת)
    למקורב 08/01/2017 07:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    מניות התרופות
    רותי 07/01/2017 17:58
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בגלל שמניית טבע ומיילן ופריגו חזרו עם פערים שלילים מאמריקה הם לא ירדו רק מחר בישראל .המניות הללו ירדו השבוע הרבה . ורק מניית אופקו תעלה ולא רק מחר ב 3.5 אחוז .אופקו תעלה כל השבוע ותעלה הרבה . אז טיסה נעימה .......... לכולם ...........
    סגור
  • 3.
    טבע
    מיכה הכהן 07/01/2017 17:55
    הגב לתגובה זו
    10 4
    בהצלחה לספינרים שרק לפני שבוע כתבו פה באתר כי טבע היא... הזדמנות קניה. חחחח ממש לבכות.. יועצים ...
    סגור
  • לא משנה באיזה שער טבע - כל שנה מספקת דיבידנד 4%
    המומחה 07/01/2017 22:07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כלומר מי שהחזיק ב 10 שנים האחרונות הניב תשואה בטוחה של 40% אין תוכנית חיסכון שיכולה להתחרות בה.
    סגור
  • גם הדיבידנד ירד,זה ענין של זמן. (ל"ת)
    ר 08/01/2017 15:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • וכמה הפסיד בניר??? (ל"ת)
    שמוליק 08/01/2017 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    זהירות. היבריס
    אדם עם ראש פתוח 07/01/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    5 2
    טבע קפצה "מעל הפופיק" ואת התוצאות רואים כעת. נקווה שתבוא התאוששות ולא"צעדי הבראה"
    סגור
  • 1.
    כנסו
    צופה שוק 07/01/2017 17:44
    הגב לתגובה זו
    7 5
    טבע שווה קנייה ב- 10,000, אפריקה מחר עולה לפחות 62, כן פייט ממשיכה לעלות וסוגרת 20% בשבועיים וחצי, כיטוב ממתינה לבשורה טובה ורואים את הביקושים שהולכים וגדלים במניה. בהצלחה לכולם הכל לדעתי האישית בלבד.
    סגור