ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

בעקבות הרצון להמריץ את המשק - כחלון שוקל הורדת מיסים

 |  43
תומך בצמיחה
Share
שר האוצר משה כחלון התראיין היום למהדורה המרכזית בערוץ 2 וטען כי לאור רצונו לתמוך בצמיחת התוצר הלאומי - הוא שוקל הורדת מיסים נוספת. בראיון לקרן מרציאנו אמר כי "אני רוצה להצמיח את המשק...אני רוצה שלאנשים יהיה יותר כסף פנוי ועל זה אנחנו עובדים". 


רעיון הורדת המיסים של כחלון הופיע ברקע לכך שהמדדים במשק הציגו נתונים טובים מהצפוי. לאורך הקדנציה של כחלון נרשמה הורדה במע"מ בשיעור של 1.5% ובמס חברות שירד ב-2% לכדי 23%. בד בבד נרשם הרחבת מדרגות המס באופן כזה שמעמד הביניים ישלם פחות מס. 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

43 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 שוקי 08/01/2017 11:00 הפחתת מס נ.ע
הבורסה מקרטעת הכספים מופנים לנדלן ולחול. הפחתת המס על נ.ע בבורסה תעיר את השוק .תאיץ במשק.ולדעתי עקב ריבוי העסקאות תהיה גבית מס עודפת.בתנאי שההפחתה תהיה משמעותית.של לפחות .10%
36 זה בין רגע... 08/01/2017 01:42 להוריד מיסים זה חודשים של "לשקול", להעלות מיסים
פחלון שר המיסים, בפועל הוא רק מעלה מיסים ולא מוריד...
35 אדם 07/01/2017 21:28 האיש של כולנו עבד על כולנו והלך לגבות את ביביהו
מאחז עיניים עם חיוך שקרן ,עלה התאנה על ערוות הליכוד הלא חברתי בעליל. כי אין עתיד לא עם הלפיד ולא עם הפחלון . מהפך עושים רק עם העבודה ולא עם גונבי מנדטים בהבטחות שווא
אם כבר - הבית היהודי 08/01/2017 13:47 העבודה הם עבודה בעיניים!!! ממש לא אלטרנטיבה... (ל"ת)
34 ענת 07/01/2017 16:48 הגדלת בור הגרעון מי ישלם?
האוצר לוקח חובות חובות ועוד חובות ומאידך מכה את המעמד הבינוני העובד במסים קשים כמו המס על הקניין ומי ישלם על ההטבות שהוא מחלק לכל דורש הוא ילך הביתה על האזרחים תיפול הגדלת הבור התקציבי העתיד נראה שלילי עם ממשלה זו
33 יעל 07/01/2017 16:02 כחלון הוא כישלון (ל"ת)
32 דורון 07/01/2017 13:37 כחלון הקומוניסט מתרסק ל5 מנדטים. כשלון,תתפטר!
כחלון לא יעבור את אחוז החסימה. בשנאה שלו נגד אנשים שרכשו דיות במיטב כספם הוא סיים את הקריירה. אדם פלגן,סכסכן,מסית.. הציבור יראה לך את הדלת החוצה,גם אם בתקשורת יאתרגו אותך.
31 רז 06/01/2017 21:47 כחלון מבולבל רואים שחסר השכלה ..,
תניח את המפתחות למקצוענים , אתה נראה ליצן אפילו חמתי לא תבחר בך ...תעוף מהכנסת הרסת הכל
30 rafilevy101 06/01/2017 16:04 כחלון הורד מס בבורסה .
הורדת מס בורסה תיתן יותר רווח למשק .
29 תופרים חליפות? 06/01/2017 13:43 מזכיר מתנות של לפני בחירות בד"כ (ל"ת)
28 איזמרלדה 06/01/2017 11:59 כחלון רוצה להיות טראמפ
כנראה שכחלון הנכשל נעשה גם מיואש ועכשיו הוא שואב ומציע מתוכניות טראמפ הכלכליות . אולי זה יצליח לו לשם שינוי .
27 אני 06/01/2017 10:39 התערבות במחירי הדיור= ריסוק הבנקים. ולכן אדון כחלון היכ
המהלך של הורדת מיסים נועד להרגיע את היסוף ולתת לשקל הזדמנות להיחלש כדי לא לשנות ריבית.מהלך לא טוב שייך לעקרונות הישנים של הכלכלה
26 אבי 06/01/2017 10:39 תשקיע יותר בשירות הדואר ותוריד מס על יבוא אישי
אם אתה רוצה שלאנשים יהיה יותר כסף פנוי , תשקיע יותר בשירות הדואר ותוריד מס על יבוא אישי
סביר שיעלה מיסוי 06/01/2017 13:41 על כל קניה ברשת פחות מיסים מחברות בארץ (ל"ת)
25 qw 06/01/2017 10:12 הענשת אזרחים יקרים שכל חייהם עבדו וקנו דירות.למה להעני (ל"ת)
סמי 06/01/2017 20:07 לא קיבלו רשיון לשדוד שכד ללא מס מאזרחים
שעובדים קשה יותר...
24 qw 06/01/2017 10:04 מס דירה שלישית הרס לכחלון את הקרירה הפוליטית תתבייש ולך (ל"ת)
23 איתן 06/01/2017 09:40 הורדת מיסים
תוריד את המע"מ ל -10% או שמה את הצוחק על הציבור גם כך המדינה שודדת את הציבור לכן יש כסף מיותר
22 אורגנייזר 06/01/2017 08:54 כחלון המבולבל
אפקט טראמפ מגיע סוף סוף גם לכחלון המבולבל מכשלונותיו הרצופים בשנה האחרונה והוא מתחיל לאמץ את האג'נדה הכלכלית של טראמפ . אז שיוריד גם את המס על רווחי הבורסה כמו על רווחי החברות ואז יחזרו אליה גם משקיעי הנדלן וכחלון יצליח להוריד גם את מחירי הדירות . שתי ציפורים במכה אחת !
21 עקבות 06/01/2017 07:11 בעיקבות כחלון אנחנו שוקלים ירידה מהארץ
אני לא הרגשתי שהחיים שלי נהיו זולים יותר למי הוא מחלק דבש
20 אפס כחלון ... 06/01/2017 06:21 הוא שומר על חבר שלו מהגז ..
עוד שנה הוא בחברת הגז הסיט את כל האש מהכסף הגדול ,וחברות הכבלים , אחותו מרוויחה 3 מליון שקל !!!
19 החיים שלי 06/01/2017 04:46 ממש לא יותר טוב לי אלא להפך
מע"מ על מים הוא לא הוריד חשבונות חשמל מנופחים מיסי עיריה עם דמי שמירה כשאין ניידת אחת ברחוב חשבון גז מנופח דמי שמוש כפול ממה שהשתמשתי בפועל
18 פחלון 06/01/2017 04:44 הוא ולפיד קורצו מאותו חומר שפוטים של ביבי
לפיד דפק את מעמד הביניים הכי הרבה אחריו הגיע כחלון שסחט את בעלי הדירות אף אחד לא מוריד מס על הבורסה . אחרי טרכטנברג ואחרי חובת הגשת דוח מחזור. הורדת מע"מ מצחיקה אותי שום דבר לא ירד אפילו משקאות הערק שלפיד העלה את המס ואחכ הממשלה הורידה מס כי הם הפסידו נשארו במחיר גבוה. הביגוד יקר. טלויזיה 50 אינטש עולה כמו 10 טלויזיות בארה"ב . בינתיים גם הקניות בסופר התייקרו בגלל השקיות ואמרו שיחלקו לכולם שקיות חינם וזה לא קורה. צריך לקנות ב 100 שח ולהסובב עם שקית ולעשות פרסומת חינם לחצי חינם תקפצו לי.
17 חבר ליכוד 06/01/2017 02:09 כחלון אוחז עיניים ועובד עלינו
מצד אחד מוריד מס הכנסה בעיקר לעובדים שאין מה להוריד ומצד שני מטיל מס על הדלק דופק אותנו עם הסיפור של דירה שלישית , מכרזים למשתכן בלוף אחד גדול .הגדלת מב שבח. הגדלת הארנונה בכל צומת הוא מכניס לנו . העיקר שהוא מוריד מס הכנסה שאנו כמעט ולא משלמים
16 b 06/01/2017 00:09 פדיחה ענקית עשית מס דירה3הברחת משקיעי נדלן ופגיעה קשה
באזרחים שכל כספם משקע בדירות ואתה הדיקטטור מחליט להעניש אותם ולסחוט מהם כספים .אין לך יותר מנדט מהעם תתבייש
15 b 06/01/2017 00:01 כחלון מס דירה3הרס לך את הקרירה אמון הציבור כבר לא איתך (ל"ת)
14 יניב 05/01/2017 23:48 שיוריד את מחירי הקרקעות והדירות במקום לבלבל את המח (ל"ת)
13 יוסי 05/01/2017 23:42 סתם מחפש כותרות מפוצצות
סתם מסתובב בכנסת ולא עושה כלום
12 צדק 05/01/2017 23:37 לא יעזור לו כלום !
הוא כבר איבד את מעמד הביניים עם המס על דירה שלישית ...הוא יכול לחפש אותנו בסיבוב
צחי 08/01/2017 07:43 בעלי 3 דירות ויותר זה לא מעמד ביניים.
מעמד ביניים הם בעלי דירה אחת ואף לעיתים ללא דירה. אלו אנשים עובדים. אין סיבה שמס על עבודה גבוהה יותר ממס על הכנסה משכ"ד.
11 מכתוב 05/01/2017 23:23 הורדת מס רווח הון
תקבל 12 מנגטים
10 דן 05/01/2017 22:19 בעיקבות
ההתרסקות בסקרים של מפלגת כולנו רוצה להוריד מיסים! באו נראה שיוריד מיסים על רכבים ודלק חשמל ומים
9 בן 05/01/2017 22:17 ההכנסות גבוהות כי מס הכנסה לא מחזיר כספים לאחר דוחות (ל"ת)
נישום שאיבד נשימתו 06/01/2017 07:09 לא מחזיר במשך חודשים ארוכים
פעם סנקציות,פעם עדכון מחשבים ובעקר עובדי מדינה מגרדי ביצים.משלמים ריבית מגוחכת ביחס לריבית שהנישום מחוייב בבנק. סכנה להרס מאות אלפי עצמאיים
8 אהרון 05/01/2017 21:23 ביבי הוריד מס חברות
ראשית ביבי היוזם להורדת מס החברות ב2 אחוז . שנית הורדת המס בשתי פעימות כול שנה 1 אחוז . זו הורדה עלובה צריך להוריד לפחות ב5 אחוז ואז אולי זה יואיל למשק .
7 טומי 05/01/2017 21:09 יוריד פה יעלה שם (ל"ת)
ALFA 05/01/2017 22:57 כחלון התחיל לקחת שיעורי טיסה... בעוד שנה הוא עף כטיל... (ל"ת)
6 oudi535 05/01/2017 20:46 כחלון - מס רווחי הון למשקיע פרטי 10%
די לכפל המס המוגזם על שכר והשקעות + תחליף תחרותי להשקעה בנדל"ן. 2 ציפורים במכה אחת, ועדיף שעה אחת קודם.. (מצביע כולנו מאוכזב).
5 אזרח מרוצה 05/01/2017 20:43 כל הכבוד לממשלה!!! (ל"ת)
4 דוד הגנן 05/01/2017 20:37 בחירות מתקרבות חברים :) (ל"ת)
3 יפית 05/01/2017 20:26 אדם לא יציב לא רציני ושקרן גדול (ל"ת)
2 צחי 05/01/2017 20:26 עלוב נפש ושקרן (ל"ת)
1 רונן 05/01/2017 20:25 כחלון הגזגן ולא יציב,"מעולם לא אמרתי שאוריד מח'ירי הדי (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש