בעקבות הרצון להמריץ את המשק - כחלון שוקל הורדת מיסים

משה כחלון לראיון בחדשות 2, צילום מסך
שר האוצר משה כחלון התראיין היום למהדורה המרכזית בערוץ 2 וטען כי לאור רצונו לתמוך בצמיחת התוצר הלאומי - הוא שוקל הורדת מיסים נוספת. בראיון לקרן מרציאנו אמר כי "אני רוצה להצמיח את המשק...אני רוצה שלאנשים יהיה יותר כסף פנוי ועל זה אנחנו עובדים". 
רעיון הורדת המיסים של כחלון הופיע ברקע לכך שהמדדים במשק הציגו נתונים טובים מהצפוי. לאורך הקדנציה של כחלון נרשמה הורדה במע"מ בשיעור של 1.5% ובמס חברות שירד ב-2% לכדי 23%. בד בבד נרשם הרחבת מדרגות המס באופן כזה שמעמד הביניים ישלם פחות מס. 

תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    הפחתת מס נ.ע
    שוקי 08/01/2017 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבורסה מקרטעת הכספים מופנים לנדלן ולחול. הפחתת המס על נ.ע בבורסה תעיר את השוק .תאיץ במשק.ולדעתי עקב ריבוי העסקאות תהיה גבית מס עודפת.בתנאי שההפחתה תהיה משמעותית.של לפחות .10%
    סגור
  • 36.
    להוריד מיסים זה חודשים של "לשקול", להעלות מיסים
    זה בין רגע... 08/01/2017 01:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פחלון שר המיסים, בפועל הוא רק מעלה מיסים ולא מוריד...
    סגור
  • 35.
    האיש של כולנו עבד על כולנו והלך לגבות את ביביהו
    אדם 07/01/2017 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאחז עיניים עם חיוך שקרן ,עלה התאנה על ערוות הליכוד הלא חברתי בעליל. כי אין עתיד לא עם הלפיד ולא עם הפחלון . מהפך עושים רק עם העבודה ולא עם גונבי מנדטים בהבטחות שווא
    סגור
  • העבודה הם עבודה בעיניים!!! ממש לא אלטרנטיבה... (ל"ת)
    אם כבר - הבית היהודי 08/01/2017 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    הגדלת בור הגרעון מי ישלם?
    ענת 07/01/2017 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האוצר לוקח חובות חובות ועוד חובות ומאידך מכה את המעמד הבינוני העובד במסים קשים כמו המס על הקניין ומי ישלם על ההטבות שהוא מחלק לכל דורש הוא ילך הביתה על האזרחים תיפול הגדלת הבור התקציבי העתיד נראה שלילי עם ממשלה זו
    סגור
  • 33.
    כחלון הוא כישלון (ל"ת)
    יעל 07/01/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 32.
    כחלון הקומוניסט מתרסק ל5 מנדטים. כשלון,תתפטר!
    דורון 07/01/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כחלון לא יעבור את אחוז החסימה. בשנאה שלו נגד אנשים שרכשו דיות במיטב כספם הוא סיים את הקריירה. אדם פלגן,סכסכן,מסית.. הציבור יראה לך את הדלת החוצה,גם אם בתקשורת יאתרגו אותך.
    סגור
  • 31.
    כחלון מבולבל רואים שחסר השכלה ..,
    רז 06/01/2017 21:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תניח את המפתחות למקצוענים , אתה נראה ליצן אפילו חמתי לא תבחר בך ...תעוף מהכנסת הרסת הכל
    סגור
  • 30.
    כחלון הורד מס בבורסה .
    rafilevy101 06/01/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הורדת מס בורסה תיתן יותר רווח למשק .
    סגור
  • 29.
    מזכיר מתנות של לפני בחירות בד"כ (ל"ת)
    תופרים חליפות? 06/01/2017 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    כחלון רוצה להיות טראמפ
    איזמרלדה 06/01/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כנראה שכחלון הנכשל נעשה גם מיואש ועכשיו הוא שואב ומציע מתוכניות טראמפ הכלכליות . אולי זה יצליח לו לשם שינוי .
    סגור
  • 27.
    התערבות במחירי הדיור= ריסוק הבנקים. ולכן אדון כחלון היכ
    אני 06/01/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המהלך של הורדת מיסים נועד להרגיע את היסוף ולתת לשקל הזדמנות להיחלש כדי לא לשנות ריבית.מהלך לא טוב שייך לעקרונות הישנים של הכלכלה
    סגור
  • 26.
    תשקיע יותר בשירות הדואר ותוריד מס על יבוא אישי
    אבי 06/01/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם אתה רוצה שלאנשים יהיה יותר כסף פנוי , תשקיע יותר בשירות הדואר ותוריד מס על יבוא אישי
    סגור
  • על כל קניה ברשת פחות מיסים מחברות בארץ (ל"ת)
    סביר שיעלה מיסוי 06/01/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 25.
    הענשת אזרחים יקרים שכל חייהם עבדו וקנו דירות.למה להעני (ל"ת)
    qw 06/01/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • לא קיבלו רשיון לשדוד שכד ללא מס מאזרחים
    סמי 06/01/2017 20:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שעובדים קשה יותר...
    סגור
  • 24.
    מס דירה שלישית הרס לכחלון את הקרירה הפוליטית תתבייש ולך (ל"ת)
    qw 06/01/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 23.
    הורדת מיסים
    איתן 06/01/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תוריד את המע"מ ל -10% או שמה את הצוחק על הציבור גם כך המדינה שודדת את הציבור לכן יש כסף מיותר
    סגור
  • 22.
    כחלון המבולבל
    אורגנייזר 06/01/2017 08:54
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אפקט טראמפ מגיע סוף סוף גם לכחלון המבולבל מכשלונותיו הרצופים בשנה האחרונה והוא מתחיל לאמץ את האג'נדה הכלכלית של טראמפ . אז שיוריד גם את המס על רווחי הבורסה כמו על רווחי החברות ואז יחזרו אליה גם משקיעי הנדלן וכחלון יצליח להוריד גם את מחירי הדירות . שתי ציפורים במכה אחת !
    סגור
  • 21.
    בעיקבות כחלון אנחנו שוקלים ירידה מהארץ
    עקבות 06/01/2017 07:11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אני לא הרגשתי שהחיים שלי נהיו זולים יותר למי הוא מחלק דבש
    סגור
  • 20.
    הוא שומר על חבר שלו מהגז ..
    אפס כחלון ... 06/01/2017 06:21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עוד שנה הוא בחברת הגז הסיט את כל האש מהכסף הגדול ,וחברות הכבלים , אחותו מרוויחה 3 מליון שקל !!!
    סגור
  • 19.
    ממש לא יותר טוב לי אלא להפך
    החיים שלי 06/01/2017 04:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מע"מ על מים הוא לא הוריד חשבונות חשמל מנופחים מיסי עיריה עם דמי שמירה כשאין ניידת אחת ברחוב חשבון גז מנופח דמי שמוש כפול ממה שהשתמשתי בפועל
    סגור
  • 18.
    הוא ולפיד קורצו מאותו חומר שפוטים של ביבי
    פחלון 06/01/2017 04:44
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לפיד דפק את מעמד הביניים הכי הרבה אחריו הגיע כחלון שסחט את בעלי הדירות אף אחד לא מוריד מס על הבורסה . אחרי טרכטנברג ואחרי חובת הגשת דוח מחזור. הורדת מע"מ מצחיקה אותי שום דבר לא ירד אפילו משקאות הערק שלפיד העלה את המס ואחכ הממשלה הורידה מס כי הם הפסידו נשארו במחיר גבוה. הביגוד יקר. טלויזיה 50 אינטש עולה כמו 10 טלויזיות בארה"ב . בינתיים גם הקניות בסופר התייקרו בגלל השקיות ואמרו שיחלקו לכולם שקיות חינם וזה לא קורה. צריך לקנות ב 100 שח ולהסובב עם שקית ולעשות פרסומת חינם לחצי חינם תקפצו לי.
    סגור
  • 17.
    כחלון אוחז עיניים ועובד עלינו
    חבר ליכוד 06/01/2017 02:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מצד אחד מוריד מס הכנסה בעיקר לעובדים שאין מה להוריד ומצד שני מטיל מס על הדלק דופק אותנו עם הסיפור של דירה שלישית , מכרזים למשתכן בלוף אחד גדול .הגדלת מב שבח. הגדלת הארנונה בכל צומת הוא מכניס לנו . העיקר שהוא מוריד מס הכנסה שאנו כמעט ולא משלמים
    סגור
  • 16.
    פדיחה ענקית עשית מס דירה3הברחת משקיעי נדלן ופגיעה קשה
    b 06/01/2017 00:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    באזרחים שכל כספם משקע בדירות ואתה הדיקטטור מחליט להעניש אותם ולסחוט מהם כספים .אין לך יותר מנדט מהעם תתבייש
    סגור
  • 15.
    כחלון מס דירה3הרס לך את הקרירה אמון הציבור כבר לא איתך (ל"ת)
    b 06/01/2017 00:01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 14.
    שיוריד את מחירי הקרקעות והדירות במקום לבלבל את המח (ל"ת)
    יניב 05/01/2017 23:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 13.
    סתם מחפש כותרות מפוצצות
    יוסי 05/01/2017 23:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סתם מסתובב בכנסת ולא עושה כלום
    סגור
  • 12.
    לא יעזור לו כלום !
    צדק 05/01/2017 23:37
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הוא כבר איבד את מעמד הביניים עם המס על דירה שלישית ...הוא יכול לחפש אותנו בסיבוב
    סגור
  • בעלי 3 דירות ויותר זה לא מעמד ביניים.
    צחי 08/01/2017 07:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעמד ביניים הם בעלי דירה אחת ואף לעיתים ללא דירה. אלו אנשים עובדים. אין סיבה שמס על עבודה גבוהה יותר ממס על הכנסה משכ"ד.
    סגור
  • 11.
    הורדת מס רווח הון
    מכתוב 05/01/2017 23:23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תקבל 12 מנגטים
    סגור
  • 10.
    בעיקבות
    דן 05/01/2017 22:19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ההתרסקות בסקרים של מפלגת כולנו רוצה להוריד מיסים! באו נראה שיוריד מיסים על רכבים ודלק חשמל ומים
    סגור
  • 9.
    ההכנסות גבוהות כי מס הכנסה לא מחזיר כספים לאחר דוחות (ל"ת)
    בן 05/01/2017 22:17
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • לא מחזיר במשך חודשים ארוכים
    נישום שאיבד נשימתו 06/01/2017 07:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פעם סנקציות,פעם עדכון מחשבים ובעקר עובדי מדינה מגרדי ביצים.משלמים ריבית מגוחכת ביחס לריבית שהנישום מחוייב בבנק. סכנה להרס מאות אלפי עצמאיים
    סגור
  • 8.
    ביבי הוריד מס חברות
    אהרון 05/01/2017 21:23
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ראשית ביבי היוזם להורדת מס החברות ב2 אחוז . שנית הורדת המס בשתי פעימות כול שנה 1 אחוז . זו הורדה עלובה צריך להוריד לפחות ב5 אחוז ואז אולי זה יואיל למשק .
    סגור
  • 7.
    יוריד פה יעלה שם (ל"ת)
    טומי 05/01/2017 21:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • כחלון התחיל לקחת שיעורי טיסה... בעוד שנה הוא עף כטיל... (ל"ת)
    ALFA 05/01/2017 22:57
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 6.
    כחלון - מס רווחי הון למשקיע פרטי 10%
    oudi535 05/01/2017 20:46
    הגב לתגובה זו
    22 0
    די לכפל המס המוגזם על שכר והשקעות + תחליף תחרותי להשקעה בנדל"ן. 2 ציפורים במכה אחת, ועדיף שעה אחת קודם.. (מצביע כולנו מאוכזב).
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לממשלה!!! (ל"ת)
    אזרח מרוצה 05/01/2017 20:43
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 4.
    בחירות מתקרבות חברים :) (ל"ת)
    דוד הגנן 05/01/2017 20:37
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 3.
    אדם לא יציב לא רציני ושקרן גדול (ל"ת)
    יפית 05/01/2017 20:26
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 2.
    עלוב נפש ושקרן (ל"ת)
    צחי 05/01/2017 20:26
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • 1.
    כחלון הגזגן ולא יציב,"מעולם לא אמרתי שאוריד מח'ירי הדי (ל"ת)
    רונן 05/01/2017 20:25
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור