סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.1%, בזק ואופקו צללו מעל 2%; סלקום זינקה מעל 8%

המפולת באופקו נמשכת היום. לאומי מרכזת את המחזור הגבוה בשוק ויורדת 0.8% (יום שלישי של ירידות)
 |  (48)
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר השני לשבוע זה בעליות שערים. מדד המעו"ף טיפס 0.13%, מדד ת"א 75 עלה 0.7% ומדד היתר-50 זינק 2.5%. באירופה יום המסחר מתנהל בעליות שהולכות ומתחזקות. הדאקס מזנק 1.1%.
היום לא מתקיים מסחר בוול-סטריט (חופשת ערב השנה החדשה). נזכיר כי בוול סטריט יום המסחר האחרון לשנת 2016 נסגר בירידה של 0.45% במדד ה-S&P500 שהשלים בכך יום שלישי רצוף של ירידות.
המחזור הכללי בשוק הסתכם היום ב-1.18 מיליארד שקלים. 
מניות במרכז: 
מניית  סלקום -1.22% סלקום 2,430 -1.22% סלקום בסיס:2,460 פתיחה:2,460 גבוה:2,475 נמוך:2,430 תמורה:1,477,396 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 8.6% במחזור ער ברקע לפרסומים בתקשורת לפיהם עסקת מכירת גולן טלקום לאלקטרה צריכה תיסגר היום. מניית פרטנר עולה 6%.  
מניית בזק -0.87% בזק 442 -0.87% בזק בסיס:445.9 פתיחה:448.7 גבוה:450 נמוך:439.8 תמורה:16,532,273 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 2.3 ברקע להמלצת מבקר המדינה למשרד התקשורת להמתין עם ביטול ההפרדה המבנית בחברה - לכתבה בעניין  
מניית {ביונדווקס} זינקה 11% במחזור ער ברקע לדיווח החברה על כניסה של יו"ר צ'ק פוינט מריוס נכט כמשקיע - לכתבה המלאה
מניית אופקו הלת' -5.38% אופקו הלת' 1,512 -5.38% אופקו הלת' בסיס:1,598 פתיחה:1,500 גבוה:1,544 נמוך:1,490 תמורה:4,697,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 2.7% במחזור השני בגודלו בשוק. אתמול צללה המניה ב-19.5% לאחר כישלון הניסוי בהורמון הגדילה. להתייחסות של האנליסט סטיבן טפר (כולל המלצה) למפולת במניה אחרי הדיווח מיום שישי האחרון - לחץ כאן 
מניית נאוי +0.74% נאוי 2,186 +0.74% נאוי בסיס:2,170 פתיחה:2,170 גבוה:2,210 נמוך:2,170 תמורה:110,745 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  (שמופיעה בטבלה המצורפת) עולה קלות. אתמול קפצה המניה ב-2.5% במחזור חריג של 2.7 מיליון מניות (מול מחזור ממוצע של 1.1 מיליון שקלים ברבעון האחרון) והשלימה ראלי של 8% ב-4 ימי מסחר בלבד. בכך ניפצה מניית נאוי את השיא האחרון שנקבע באפריל 2014 ונסחרת בשיא מאז 2007. 
מניית בנק לאומי +0.46% לאומי 2,381 +0.46% לאומי בסיס:2,370 פתיחה:2,382 גבוה:2,390 נמוך:2,372 תמורה:84,331,497 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ריכזה עניין על רקע החלטת חברת אוצר התיישבות היהודים (אוה"ה) למכור את מלוא החזקותיהם בבנק  (5%).
מניית פרוטרום +0.03% פרוטרום 37,610 +0.03% פרוטרום בסיס:37,600 פתיחה:37,510 גבוה:37,610 נמוך:37,490 תמורה:41,061,799 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 2.8% ברקע להמלצה חמה מצד בנק הפועלים - לכתבה בעניין 
טבלת המניות מת"א מאגר, כלומר שעומדות בקריטריונים לצורך היכללות במדדי הבורסה, שסגרו היום לפחות בשיא שנתי:
תגובות לכתבה(48):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    לביזפורטל....כנסו
    עוזי 03/01/2017 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם נותנים לאחד בשם קובי "במה" להריץ מניות {בזק..} וזה מה שקורה שהיא נופלת..מקווה שהוא יקבל "במה" קצת פחות
    סגור
  • 28.
    כרגיל קובי צורח בזק בתשע בבוקר
    ערן 02/01/2017 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובסביבות שתיים בצהריים נעלם.... מעניין אם גם מחר יבוא לצרוח שלא טועה....
    סגור
  • 27.
    Goodbye innocence (ל"ת)
    I SAN .D 02/01/2017 18:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 26.
    לקוחות בזק צוללים כל יום- תשתית בלבד 100ש״ח
    גדי 02/01/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תשתית בלבד לאינטרנט בעלות מינימלית של 100ש״ח. לכן המניה רק עולה. הלקוח משלם משרד התקשורת והמבקר ישנים. לילה טוב להםצריך מבקר רק לבזק לבד
    סגור
  • 25.
    תזכירו לי מי החוכמולוג שהמליץ לקנות בזק ?! (ל"ת)
    בני יוסף 02/01/2017 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 24.
    נראה כמו איסוף שקט שיש שם. המניה כבר 3.5 + אחוז מאתמול (ל"ת)
    חלל תקשורת 02/01/2017 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    להיזהר מבזק ומאל על. לא להתקרב ללבייב. ריח לא טוב (ל"ת)
    אנליסט מפסיד 02/01/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    מנכל סלקט מדבר על בונוס
    סלקט כתבה מעינב כהן 02/01/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת תאי גזע אחרת בישראל עשתה החודש הצלחה גדולה בניסוי- בונוס ביוגרופ. מה דעתך על התוצאות? "כל הכבוד להם. הם עשו מהפכה ואני מאד מפרגן לד"ר שי מרצקי". למה אתם לא משתפים פעולה? בכל זאת, שתי חברות ישראליות,קצת יותר קרוב לפני שמגיעים לנוברטיס... "הם יכולים להשתמש בנו,אנו בהחלט יכולים לשפר את יכולות הייצור שלהם,אבל יש כאן בעיות של אגו ואני לא יכול להכריח את שי,אבל אני מאמין שבהמשך גם הם יגיעו אלינו כי לא תהיה אף חברה בתחום שלא תדבר איתנו". תגיעו לחברות נוברטיס ופייזר? נשמע גרנדיוזי יותר מידי לחברה קטנה מישראל. "לא אנחנו נגיע אליהם,אני משער שהם אלה שיגיעו אלינו. עוד נראה".
    סגור
  • 21.
    סכנה
    איציק 02/01/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מה לא מובן שאין לבחור לבייב. כסף להציל את המצב הקיים נגמר הכל
    סגור
  • 20.
    אפריקה
    עזרה 02/01/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המלצה ???רק למבינים באמת האם הדרך מטה או צפונה ???הודעה זו לא מיועדת לאנשים שמריצים את המניה רק לנבונים והמשכילים ועד כמה באמת היא גרועה
    סגור
  • טען עוד
  • המניה בדרך להמחק או שבעלי המניות ידוללו חזק
    איילי 02/01/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בכל מקרה יפסידו את כל כספם או את רובו. מי שנמצא כעת במניית אפריקה הם ספקולנטים או מהמרים. המניה אינה מיועדת להשקעה. למעשה החברה נמצאת יותר בשליטת בעלי האג"ח שיחליטו מה יהיה גורלה העתידי של אפריקה.
    סגור
  • 19.
    אפריקה יורדת
    סשה 02/01/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מסוכן מסוכן להשקיע בה היא רק תרד!!!!!
    סגור
  • 18.
    סלקט ביו הביאו מנהל כספים חדש
    ניר 02/01/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה תרד הרבה. מומלץ למכור לפני תחילת המסחר בנאסדק.
    סגור
  • 17.
    אם מנייהכמו פרוטרום לא עולה 4-5 אחוז בהמלצה זה חשוד !!! (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    לא למכור בזק כל מי שקנה, יעד א.800 יעד ב.900 -זמן=גג שב (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 15.
    אינסולין
    אינסולין 02/01/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מישהו יודע מה יהיה איתה מחזיק כבר שנתיים????
    סגור
  • לברוח ומהר
    ארי 02/01/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטווח הארוך היא הוכיחה את עצמה כמניה גרועה מאוד. בימים הקרובים תרד לפחות עד לשער ההנפקה באיזור 30 אגורות. בהמשך אולי יבוא איחוד הון שיחזירו את המחיר לגבוה ותכשיר את הקרקע לצלילה נוספת. שומר נפשו ירחק. הלוואי בשבילך שאני טועה
    סגור
  • חרא חברה חלום שנגמר..הנהלה מתחלפת כל שני וחמישי
    אינסוליין זבלה אמיתי 02/01/2017 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורק שורפים כסף.. נייר ששוה כלום ויישחק ויימחק לבסוף.
    סגור
  • מניה ששווה שני מליון שקל.
    גגו 02/01/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך הגעת אליה ובאיזה מחיר? האם גם קורבן תמים של אחת ש?
    סגור
  • 14.
    לא להתקרב לכיל ולא לבת שלה, לקחת בזק אלוני חץ,טאואר (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 13.
    לא לגעת באל על כיל ח.לישראל,לקחת רק בזק בגדול,רציו טאוא (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    מי שלא יקנה בזק ואלוני חץ טאואר ורציו לא ירוויח...נקודה (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    אז איך הפגיעות- בול- אלוני טסה,בזק עולה,כיל יורדת (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    קנו בזק לא תרד לעולם מ 700 ,נגמר יעד ראשון 800 ,שני 900 (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 9.
    גם המלצה חזקה על פרוטרום לא מעלה אותה, חחלא שוה כמו כיל (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קובי המסכן...
    דניאל 02/01/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה אדון קובי הפסדת הרבה בפרוטרום??? אחת המניות החזקות.
    סגור
  • 8.
    טאואר סביר רציו עולה,לא טועה לעולם קנו בזק ואלוניחץ (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    אז מי עולה מי יורדת-כיל יורדת כרגיל-לא לגעת בזק עולה (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כיטוב פרמה
    כיטוב 02/01/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    המניה הלוהטת השנה נכון להיום כסף בריצפה בקרוב מאוד תתחיל בטיסה מטורפת וכל אלה שהתלבטו יתגעגעו מאוד לשערים הנוכחיים אוטטו ביצוע המרת אגחים ענקית הודעה על האישור לשיווק ורכישה עי חברה מאוד גדולה שלא תגידו לא ידעתי בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • 5.
    קנו בזק לא תפסידו. מילה שלי (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • מכרתי את הבית וקניתי בזק
    לקובי 02/01/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מאוד מקווה שאתה לא טועה! קובי לעולם לא טועה...
    סגור
  • לא היה לך בית
    אבל 02/01/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז מה מכרת? ההורים שאתה גר שם הם בשכירות במקרה?
    סגור
  • שמעת על מונח שנקרא ציניות?
    טומטום 02/01/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מקווה שהמוח שלך קצת יותר נורמאלי כשזה מגיע לשוק ההון
    סגור
  • ציניות? (ל"ת)
    מה פרוש 02/01/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עד כמה מחייבת המילה:"מילה שלי"?
    דנציגר 02/01/2017 11:00
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אתה רציני או שאתה מתחייב לקחת כל יום כל ההיצעים ולהכניס כמה מליונים ביקושים?
    סגור
  • לא ננאס לך לכתוב כל יום בזק בזק? (ל"ת)
    לקובי 02/01/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    לדעתי יהיו מימושים היום. מקווה שלא יהיו יותר מדי. (ל"ת)
    אפריקה- ישראל 02/01/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • יש ריח של גל ירידות באפריקה
    זהבי 02/01/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם אני מצטרף לכל האמור על המניה .הכל שרוף שם אין מה לעשות נמצאים שם רק שוכרי יום בלבד שמרו על כספכם הוזהרתם
    סגור
  • להיות גל ירידות אם
    איך יכול 02/01/2017 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר ירד 99 אחוז. יכול לרדת מכאן עוד 99 אחוז או אולי לרדת למינוס? אבקש תשובות רציניות כי רוצה להשקיע סכום גדול מאד של שבע אלף שקל
    סגור
  • סכנה סכנה
    משה 02/01/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסוכנת ביותר ראו הוזהרתם.תרד ...לדעתי בלבד השבוע.חבל על הכסף לכו תשקיעו בנדלן
    סגור
  • 3.
    זמן לוויתן כל השאר שטויות (ל"ת)
    יעקב 02/01/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • ליעקב
    יוכי 02/01/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מילא אתה מתלהב ממניה שלא עשתה כלום ועומדת חצ ופחות מהשיא. אבל כל השאר שטויות,,? נו באמת. אז..גם השנה רציו וחברותיה חהל על הזמן להיות בהן
    סגור
  • שכך את העבר תביט לעתיד, מי נותן דיבידנדים כאלה?
    יוכי 02/01/2017 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה רווחים, עתיד גדול עומד לליוויתן!
    סגור
  • 2.
    רק טאואר - בזק חזק-רציו-אלוני חץ. סה טו. ובהצלחה (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • בזק
    מיצי 02/01/2017 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מצטרפת להמלצה על בזק
    סגור
  • מה המיוחד בבזק? וכבר הימלצתם וירד ונעלמתם.
    ג'ו 02/01/2017 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היכן נסחרת סה טו? לא מוצא בשום אופן.
    סגור
  • 1.
    קנו בזק-לא תרד מ700,אחריות מלאה (ל"ת)
    קובי 02/01/2017 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 17
    סגור
  • כולל צבע ופחחות האחריות? (ל"ת)
    האם 02/01/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור