סגירה בת"א: אחרי רכבת הרים, המעו"ף טיפס 0.23% בלבד

סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
אחרי הרבה מאוד ימים של שקט, המסחר בבורסה בת"א התנהל היום בתנודתיות גדולה כאשר סביב השעה 14:40 המעו"ף ביצע תנודה חזקה מירידות של 0.1% לעליות 1% בזמן שבאירופה המדדים נסחרים ביציבות. לבסוף, העליות התמתנו והמעו"ף טיפס רק 0.23%, זאת ברקע לפתיחה שלילית של המסחר בוול סטריט (ירידות של כ-0.4%). 
נציין כי המעו"ף סגר היום בשיא מאז אפריל. מחזור המסחר הכללי היה היום גבוה מאוד והסתכם ב-1.67 מיליארד שקלים, בעיקר בשל פעילות חריגה בתעודות הסל. 
איל גורביץ", המנתח הטכני של Bizportal: "בשבועות האחרונים אני מעריך שקיצו של הדשדוש שהחל ברבעון הראשון של השנה מתקרב לקיצו. העובדה שרצועות בולינגר הפכו צרות ואופקיות הוותה את העובדה המרכזית לכך. פרץ העליות של מדד המעו"ף עשוי להיות תחילתה של פריצה מעלה, במהלכה תישבר רמת 1,500 הנקודות ובכך ינתן האות לגל עליות משמעותי. במהרה בימינו אמן". גרף המעו"ף מתחילת השנה:
בראיון ל-BizportalTV, התייחס זיו פניני מ-IBI למצב הבורסה כיום, להשלכות הבעייתיות הצפויות מרפורמת המדדים, וגם לרמת הסיכון בשווקים לקראת 2017:
 
מדד ת"א 35 +0.22% מדד ת"א 35 1,483.99 +0.22% מדד ת"א 35 בסיס:1,480.67 פתיחה:1,482.37 גבוה:1,488.76 נמוך:1,479.78 תמורה:569,799,938 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.15% מדד ת"א 90 1,077.22 -0.15% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.89 פתיחה:1,076.22 גבוה:1,078.7 נמוך:1,071.47 תמורה:139,048,181 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
אתמול זינק המעו"ף 0.95% אחרי ימים ארוכים של דשדוש בתנודתיות נמוכה וסגר בשיא מאז אפריל. 
אמש בוול סטריט ה-S&P500 עלה 0.22% כאשר לאורך יום המסחר העליות הלכו ונחלשו.  
פער הארביטראז" של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור קל של 0.15%. פריגו בלטה עם פער שלילי של 1%, אופקו עם פער שלילי של 0.8%. טבע עם פער שלילי של 0.15% ומיילן עם פער שלילי של 1.3%. לעמוד מניות ארביטראז"  
מניות במרכז
מניית גזית גלוב -0.55% גזית גלוב 3,410 -0.55% גזית גלוב בסיס:3,429 פתיחה:3,439 גבוה:3,439 נמוך:3,402 תמורה:7,813,193 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 1.3% במחזור חריג (השלישי בגודלו בשוק).
מניית בזק +1.98% בזק 449 +1.98% בזק בסיס:440.3 פתיחה:441 גבוה:451.2 נמוך:441 תמורה:20,749,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 1.9% במחזור הגדול בשוק
מניית כיל +1.15% כיל 1,588 +1.15% כיל בסיס:1,570 פתיחה:1,577 גבוה:1,596 נמוך:1,573 תמורה:33,437,975 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בולטת בעלייה של 3.3%
מדד המעו"ף מתחילת השנה, והזינוק ביומיים האחרונים:
תגובות לכתבה(42):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    ביבז'ה (ל"ת)
    פגניני 28/12/2016 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    היועמש: חקירה פלילית נגד נתנינהו, מפולת מחר 3-5% (ל"ת)
    עצוב 28/12/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    חזק?
    מחר ירוק חזק או אדום 28/12/2016 20:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו יודע
    סגור
  • 17.
    בוגאטי וואיירון חדשה לחלוטין יבוא אישי מיוחד.
    למכירה בהזדמנות 28/12/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר סופי 2.7 מליון$. הקונה יוכל להנות ממהירות מרבית 437 קמ"ש.
    סגור
  • יש המון אנשים שצריכים עזרה .אתה
    בא 28/12/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לעזור ולא לנסוע בצעצוע יקר
    סגור
  • 16.
    אקורד סיום חיובי לשנה הנהדרת הזאת
    אחת שמבינה א 28/12/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    3 14
    איזה חגיגה היתה לנו באופציות אתמול ונמשכה גם היום. תענוג! המשך ערב נעים וחמים, תהנו!
    סגור
  • אין בעברית איזה חגיגה. יש איזו חגיגה אם בכלל חגגת.
    תמוז 28/12/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא נכון בעברית: "אתמול ונמשכה גם היום" צריך להיות נמשכת גם היום. תהנו זה בעתיד ומה עם ההנאה בהווה כאן ועכשיו? ולגבי מבינה א. מה עם ב או ג וחס וחליסה A D את לא מבינה כפרוש? וחוץ. עליך להתבגר ולדבר אמת.
    סגור
  • לכותבת
    תמוז 28/12/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אקורד או תצליל בעברית זה צרוף של שלושה צלילים או יותר המנוגנים בו בעת..אז מה הקשר בין המילה מתחום המוזיקה לדבריך? למה סתם לחרבש מילים שלא קשורות לנושר? זה עושה אותך יותר חכמה לדעתך? אז ממש לא. זהו עוד נדבך ממסכת הקישקושים שלך.
    סגור
  • צ"ל נושא (ל"ת)
    נושר 28/12/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם לא היפסדת השנה לפחות 30 עד 40 אחוז
    תמוז 28/12/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני מוכן לתרום ביצה או כבד. ולהתערב איתך המברברת. אל תהתלי בנו. בתוכנה יחודית הוכנסו כל דיווחייך העלמה. ואת מקשקשת כאן עצמך לדעת. אפילו בדיווחי מזג אוויר את מפספסת או משקרת..איזה מזג אוויר חמים כרגע? גם מכיר בעקיפין את חשבון הבנק ואל תשאלי איך. את אדם לא ישר ומנסה לרקוד על הדם של אלו המופסדים. זה ממש עושה לך את זה ..וחבל.
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    ביזפורטל יוצא בראש חוצות עם: "סקוויז עם פוטנציאל גדול"
    I 28/12/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    48 14
    אז: להד"ם...!! הסוף איתנו מזה זמן רב..כוחות על מעלים הילוך בתיקון האיוולת הסחי השקר הרמיה והרע והמאוס. בדרכנו למחוזות שטרם פקדנו אותם. אפשר לעבוד על כולם חלק מהזמן.. אפשר לעבוד על חלק כל הזמן..אך לחלוטין אין אפשרות לעבוד על כולם כל הזמן.
    סגור
  • חתיכת טמבל
    שולמן 28/12/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    11 1
    תראה מה עשו שאר המדדים , אל תסתכל על מדד המעוף שעובר מניפולציות. בורסות וול סטריט בשיא. זו היתה שנה שאתה צריך להתבייש בה ולקבור את עצמך עמוק עמוק בתוך המחילה. השנה הזו היתה מוצלחת ומבורכת לכל מי שהשקיע כסף בבורסה , חוץ ממך.
    סגור
  • לשולמן
    א100 28/12/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    4 6
    צר לי שהבנת הנקרא גדולה עליך. לגבי חוץ ממני.. ומחילות ..ולקבור..אני מודה לך על עצותיך ואתה נשמע חכם ונחמד. אך האם עיינת חבר בתגובתי 15 וגם בתוספת? או עיינת ולא הבנת? תודה על עצותיך ודאגתך לי אבל אני מסודר(אנחנו) אגב מר שולמן..השבוע הוספנו עוד ֵֵ0.01ֵֵֵ% ל Alphabet ויש בידינו 3.02%. בעניין יד הפוכה אנו מגדילים יום יום בלי הפסקה והתוצאות מעולות מעבר לכל השקעה אחרת. לילה טוב איש יקר וחשוב לפני שאתה מתקשקש. הרם טלפון ואארח אותך.
    סגור
  • המשך
    א 28/12/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    44 13
    תעתיק וחיבור לתגובה 9 שלנו אמש: GOG7PJJJQ//Y8ZX///UUQQQ בתוספת להישג פיצוח קרן מדליון רנסנס ואף ניצחון שנראה בתחילה בנקודות ..ולאחר בדיקה סופית..ניצחון מוחץ. חג שמח.
    סגור
  • לווינר
    רמי כהן 28/12/2016 23:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשה ג'סטה וטובה ותסביר לי מה כתב כאן לא הבנתי כלום
    סגור
  • אתה שוויצר
    רמי כהן 28/12/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה אם ניצחת את רנסנס מדליון גם אני ניצחתי אותם בקלי קלות אז אל תשווויץ עלינו אדוני
    סגור
  • לרמי כהן - מדובר באדם לוזר גדול
    וינר 28/12/2016 19:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא לא ניצח שום קרן ושום דבר. כל השנה הזו הוא היה שלילי על השוק וציפה למפול וירידות ובסוף קיבל ראלי גדול במדדי וול סטריט , וגם הבורסה הישראלית עלתה יפה בניכוי מדד ת"א 25. הוא לוזר גדול שלא מצליח להרוויח כסף בבורסה חוץ מלספר סיפורים ומעשיות. הוא ממשיך ללכת נגד הכיוון ונגד המגמה , מנסה לתזמן את השווקים וכמובן שתמיד נכשל. יש אנשים שצריכים לדעת מתי להרים ידיים ולהגיד דיי , ולמסור את המפתחות. כל מה שהוא היה צריך לעשות בכדי להרוויח זה פשוט לקנות את המדדים , בלי ללנסות להיות חכם גדול ולתזמן את השוק. זאת הסיבה שרוב הציבור מפסיד כסף בבורסה , א100 הוא הדוגמא הכי טובה לכך , הוא מוכיח את זה בפועל.
    סגור
  • לווינר
    רמי 28/12/2016 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מה אתה רוצה מהחיים שלי. תפנה אליו אם אתה מקנה או יש לך תלונותת
    סגור
  • לוינר
    איציק 28/12/2016 21:35
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אני חש חיבה והערכה רבה אליך ואל חוכמתך. רק אבקשך חבר לחדש לי משהו ולא כל פעם אותם טיעונים שהם בכל מקרה לא לעניין ולא רציניים. אם תירצה אשמח לארח אותך באחד המשרדים שלנו ואז תבהיר לי את תלונותיך ואולי אבינן סוף סוף. באיי חבר.
    סגור
  • הרחבה לנ"ל
    א 28/12/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    4 8
    בבארונס ואקונומיסט למעוניינים. שלושה ימים רצופים בעמוד המרכזי הפנימי(2) לפני שבועיים.
    סגור
  • 14.
    סוף שנה טוב למאזנים ובפברואר נקבל
    צ 28/12/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את המימושים
    סגור
  • 13.
    סקוויז נמשך רק דקות או שניות
    . 28/12/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש כאן מהלך פלילי של עברינים שמטים את הבורסה
    סגור
  • 12.
    מתעוררת (ל"ת)
    רדהיל 28/12/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    אוי עמוס עמוס.....איתך אולי היא הייתה עכשיו ב 5500
    חלל תקשורת 28/12/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חלל תקשורת בנתה תעלה עולה כעת תמיכה ב 2400 בקצה תחתון תעלה. שבירה של 2400 תתן איתות שלילי דעתי בלבד
    סגור
  • זוכה בפייס היא הייתה היום 55.000
    ואם חלל היתה 28/12/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    או 550.000. חבל שלא זכתה
    סגור
  • נכנסתי אתמול בסגירה. בינתיים כמעט מינוס אחוז
    רז 28/12/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי שום קשר למכירה של החברה שאני כבר לא חושב שתצא לפועל . אני באמת חושב שהשווי שלה היום נמוך בהרבה ממה שהיא צריכה להיות
    סגור
  • צודק. לא הגיוני שהשווי שלה היום שווה הרבה פחות מלווין 1
    לרז 28/12/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל זאת יש לה 2 לווינים בשמיים שהם שלה חוץ מזה שהם ישכירו עכשיו והרביעי שהזמינו מבואינג
    סגור
  • מתעוררת משנתה (ל"ת)
    חלל תקשורת 28/12/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    אפריקהצריך לשלוח לכלא אבל במהירות את כל אלו שמריצים את (ל"ת)
    שי 28/12/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אז תישלח. מה אתה רוצה ממני? (ל"ת)
    מה זה צריך? 28/12/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 9.
    כיטוב פרמה
    יוסי 28/12/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    6 8
    כיטוב הולכת להיות המניה של השנה הקרובה אוטטו הודעה שתטיס אותה לשערים מטורפים שלא תגידו לא ידענו בהצלחה לכווולם
    סגור
  • כיטוב
    mchakh 28/12/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכל לתת פרטים בבבקשה מה הצפי אם אפשר ניתוח מעמיק אודה מאוד למי שיודע
    סגור
  • 8.
    אני 20 שנה בבורסה אפריקה אם בצי זהב רק לקנות
    דוד 28/12/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אציבור מקנה בלבייב שהקנאים יסבלו מקנאה הוא לו גנב כסף מהציבור כמו דלק נדלן שהכסף שלי הלך להיבוד והוא עוד נתנים לו במקום שיקחו לו מס יותר גבוע על זה שהו רמה את הציבור דלק קבוצה אני היתי מתבייש שהוא מה שעשה לציבור אפריקה זה דלק קבוצה הוא לפחות מעסיק לפחות אלף פעלים שעבדים אצלו אז הוא צריך עזרה במקום שיעזרו לו מנסים לקבור אותו זה הישראלים בכול מקום קוברים את עצמם
    סגור
  • 7.
    ל 4 אתה חיי בסרט מה יותר טוב אפריקה או אלביט אדמיה
    דוד 28/12/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלביט הדמיה נתנה השנה 74 אחוז פלוס אפריקה ירדה 98 אחוז אפריקה פי אלף יותר טוב כי הוא גרוזני רוצה רק לקנות רכוש בגלל זה הוא רוצה תספרת כמו כולם למה שלו יקבל אם כולם מקבלים אבל כסף יש לו כמו חול לו חסר לו עבור שרות הצערים 600 מליון אפריקה מגורים כבל עבודה גדולה אפריקה אם בצי זהב
    סגור
  • 6.
    לא מפסיקה לעלות! החברה במצב מעולה!! (ל"ת)
    כן פייט 28/12/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    שפיר הנדסה ומגדל ביטוח
    נועםדבורה 28/12/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ופקרוב פרטנר אצלי בתיק מחזיק בכל הכח מופסד 35 במגדל ביטוח מקווה שתחזיר לי תהפסד בקרוב כבר 3 שנים אצלי אכלתי קש ממנה שער 580 חיזקתי ב320 שפיר מורווח נקנה ב670 צופה לה בקרוב שער 1000ופרטנר אני רוצה לקנות ב1700
    סגור
  • 4.
    יש ריח של גל ירידות באפריקה
    משה 28/12/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ראו הוזהרתם למכור מהר תרד קרוב ל-20
    סגור
  • 3.
    נכנסתי אתמול בסגירה לחלל. מאמין לפני היפוך
    רז 28/12/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בהצלחה לי ולכל מי שמחזיק בחלל!
    סגור
  • 2.
    כנראה שכמה בתי השקעות גדולים קיבלו החלטה לבצע פריצה
    ירקרק 28/12/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אבל הדואליות שוב יורדות וזה אומר שהם יצטרכו להזרים הרבה מאוד כסף למניות הבנקים והנפט/גז מה שיקשה את ביצוע הפריצה
    סגור
  • מה? מתים למכור ולזרוק סחורה ואין קונים.
    בית השקעות גדול 28/12/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    6 2
    איזו פריצה אעלק?
    סגור
  • 1.
    לקראת הששנה הבאה
    יצחק 28/12/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש לי הרגשה שרציו תוביל את הרשימה הזו בסוף 2017
    סגור
  • אפריקה זה רק לטוס לשם רציו זה הכסף האמיתי למדינת ישרא