08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: אחרי רכבת הרים, המעו"ף טיפס 0.23% בלבד

 |  42
אחוזת בית
Share
אחרי הרבה מאוד ימים של שקט, המסחר בבורסה בת"א התנהל היום בתנודתיות גדולה כאשר סביב השעה 14:40 המעו"ף ביצע תנודה חזקה מירידות של 0.1% לעליות 1% בזמן שבאירופה המדדים נסחרים ביציבות. לבסוף, העליות התמתנו והמעו"ף טיפס רק 0.23%, זאת ברקע לפתיחה שלילית של המסחר בוול סטריט (ירידות של כ-0.4%). 


נציין כי המעו"ף סגר היום בשיא מאז אפריל. מחזור המסחר הכללי היה היום גבוה מאוד והסתכם ב-1.67 מיליארד שקלים, בעיקר בשל פעילות חריגה בתעודות הסל. 

איל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal: "בשבועות האחרונים אני מעריך שקיצו של הדשדוש שהחל ברבעון הראשון של השנה מתקרב לקיצו. העובדה שרצועות בולינגר הפכו צרות ואופקיות הוותה את העובדה המרכזית לכך. פרץ העליות של מדד המעו"ף עשוי להיות תחילתה של פריצה מעלה, במהלכה תישבר רמת 1,500 הנקודות ובכך ינתן האות לגל עליות משמעותי. במהרה בימינו אמן". גרף המעו"ף מתחילת השנה:בראיון ל-BizportalTV, התייחס זיו פניני מ-IBI למצב הבורסה כיום, להשלכות הבעייתיות הצפויות מרפורמת המדדים, וגם לרמת הסיכון בשווקים לקראת 2017:
 
מדד ת"א 35 (0%) מדד ת"א 35 1,440.59 0% 09:05 24/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,440.59 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (0%) מדד ת"א 90 1,069.34 0% 09:05 24/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,069.34 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

אתמול זינק המעו"ף 0.95% אחרי ימים ארוכים של דשדוש בתנודתיות נמוכה וסגר בשיא מאז אפריל. 

אמש בוול סטריט ה-S&P500 עלה 0.22% כאשר לאורך יום המסחר העליות הלכו ונחלשו.  

פער הארביטראז' של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור קל של 0.15%. פריגו בלטה עם פער שלילי של 1%, אופקו עם פער שלילי של 0.8%. טבע עם פער שלילי של 0.15% ומיילן עם פער שלילי של 1.3%. לעמוד מניות ארביטראז'  

מניות במרכז

מניית גזית גלוב (0%) גזית גלוב 3,398 0% 09:05 24/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גזית גלוב בסיס:3,398 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עולה 1.3% במחזור חריג (השלישי בגודלו בשוק).

מניית בזק (0%) בזק 531 0% 09:05 24/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזק בסיס:531 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עולה 1.9% במחזור הגדול בשוק

מניית כיל (0%) כיל 1,460 0% 09:05 24/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,460 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות בולטת בעלייה של 3.3%

מדד המעו"ף מתחילת השנה, והזינוק ביומיים האחרונים:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

42 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 פגניני 28/12/2016 23:04 ביבז'ה (ל"ת)
19 עצוב 28/12/2016 22:09 היועמש: חקירה פלילית נגד נתנינהו, מפולת מחר 3-5% (ל"ת)
18 מחר ירוק חזק או אדום 28/12/2016 20:43 חזק?
מישהו יודע
17 למכירה בהזדמנות 28/12/2016 18:16 בוגאטי וואיירון חדשה לחלוטין יבוא אישי מיוחד.
מחיר סופי 2.7 מליון$. הקונה יוכל להנות ממהירות מרבית 437 קמ"ש.
בא 28/12/2016 21:24 יש המון אנשים שצריכים עזרה .אתה
צריך לעזור ולא לנסוע בצעצוע יקר
16 אחת שמבינה א 28/12/2016 17:02 אקורד סיום חיובי לשנה הנהדרת הזאת
איזה חגיגה היתה לנו באופציות אתמול ונמשכה גם היום. תענוג! המשך ערב נעים וחמים, תהנו!
תמוז 28/12/2016 19:12 אין בעברית איזה חגיגה. יש איזו חגיגה אם בכלל חגגת.
לא נכון בעברית: "אתמול ונמשכה גם היום" צריך להיות נמשכת גם היום. תהנו זה בעתיד ומה עם ההנאה בהווה כאן ועכשיו? ולגבי מבינה א. מה עם ב או ג וחס וחליסה A D את לא מבינה כפרוש? וחוץ. עליך להתבגר ולדבר אמת.
תמוז 28/12/2016 18:03 לכותבת
אקורד או תצליל בעברית זה צרוף של שלושה צלילים או יותר המנוגנים בו בעת..אז מה הקשר בין המילה מתחום המוזיקה לדבריך? למה סתם לחרבש מילים שלא קשורות לנושר? זה עושה אותך יותר חכמה לדעתך? אז ממש לא. זהו עוד נדבך ממסכת הקישקושים שלך.
נושר 28/12/2016 18:17 צ"ל נושא (ל"ת)
תמוז 28/12/2016 17:23 אם לא היפסדת השנה לפחות 30 עד 40 אחוז
אני מוכן לתרום ביצה או כבד. ולהתערב איתך המברברת. אל תהתלי בנו. בתוכנה יחודית הוכנסו כל דיווחייך העלמה. ואת מקשקשת כאן עצמך לדעת. אפילו בדיווחי מזג אוויר את מפספסת או משקרת..איזה מזג אוויר חמים כרגע? גם מכיר בעקיפין את חשבון הבנק ואל תשאלי איך. את אדם לא ישר ומנסה לרקוד על הדם של אלו המופסדים. זה ממש עושה לך את זה ..וחבל.
15 I 28/12/2016 16:39 ביזפורטל יוצא בראש חוצות עם: "סקוויז עם פוטנציאל גדול"
אז: להד"ם...!! הסוף איתנו מזה זמן רב..כוחות על מעלים הילוך בתיקון האיוולת הסחי השקר הרמיה והרע והמאוס. בדרכנו למחוזות שטרם פקדנו אותם. אפשר לעבוד על כולם חלק מהזמן.. אפשר לעבוד על חלק כל הזמן..אך לחלוטין אין אפשרות לעבוד על כולם כל הזמן.
שולמן 28/12/2016 18:13 חתיכת טמבל
תראה מה עשו שאר המדדים , אל תסתכל על מדד המעוף שעובר מניפולציות. בורסות וול סטריט בשיא. זו היתה שנה שאתה צריך להתבייש בה ולקבור את עצמך עמוק עמוק בתוך המחילה. השנה הזו היתה מוצלחת ומבורכת לכל מי שהשקיע כסף בבורסה , חוץ ממך.
א100 28/12/2016 19:41 לשולמן
צר לי שהבנת הנקרא גדולה עליך. לגבי חוץ ממני.. ומחילות ..ולקבור..אני מודה לך על עצותיך ואתה נשמע חכם ונחמד. אך האם עיינת חבר בתגובתי 15 וגם בתוספת? או עיינת ולא הבנת? תודה על עצותיך ודאגתך לי אבל אני מסודר(אנחנו) אגב מר שולמן..השבוע הוספנו עוד ֵֵ0.01ֵֵֵ% ל Alphabet ויש בידינו 3.02%. בעניין יד הפוכה אנו מגדילים יום יום בלי הפסקה והתוצאות מעולות מעבר לכל השקעה אחרת. לילה טוב איש יקר וחשוב לפני שאתה מתקשקש. הרם טלפון ואארח אותך.
א 28/12/2016 17:12 המשך
תעתיק וחיבור לתגובה 9 שלנו אמש: GOG7PJJJQ//Y8ZX///UUQQQ בתוספת להישג פיצוח קרן מדליון רנסנס ואף ניצחון שנראה בתחילה בנקודות ..ולאחר בדיקה סופית..ניצחון מוחץ. חג שמח.
רמי כהן 28/12/2016 23:03 לווינר
עשה ג'סטה וטובה ותסביר לי מה כתב כאן לא הבנתי כלום
רמי כהן 28/12/2016 19:14 אתה שוויצר
אז מה אם ניצחת את רנסנס מדליון גם אני ניצחתי אותם בקלי קלות אז אל תשווויץ עלינו אדוני
וינר 28/12/2016 19:58 לרמי כהן - מדובר באדם לוזר גדול
הוא לא ניצח שום קרן ושום דבר. כל השנה הזו הוא היה שלילי על השוק וציפה למפול וירידות ובסוף קיבל ראלי גדול במדדי וול סטריט , וגם הבורסה הישראלית עלתה יפה בניכוי מדד ת"א 25. הוא לוזר גדול שלא מצליח להרוויח כסף בבורסה חוץ מלספר סיפורים ומעשיות. הוא ממשיך ללכת נגד הכיוון ונגד המגמה , מנסה לתזמן את השווקים וכמובן שתמיד נכשל. יש אנשים שצריכים לדעת מתי להרים ידיים ולהגיד דיי , ולמסור את המפתחות. כל מה שהוא היה צריך לעשות בכדי להרוויח זה פשוט לקנות את המדדים , בלי ללנסות להיות חכם גדול ולתזמן את השוק. זאת הסיבה שרוב הציבור מפסיד כסף בבורסה , א100 הוא הדוגמא הכי טובה לכך , הוא מוכיח את זה בפועל.
רמי 28/12/2016 23:01 לווינר
לא הבנתי מה אתה רוצה מהחיים שלי. תפנה אליו אם אתה מקנה או יש לך תלונותת
איציק 28/12/2016 21:35 לוינר
אני חש חיבה והערכה רבה אליך ואל חוכמתך. רק אבקשך חבר לחדש לי משהו ולא כל פעם אותם טיעונים שהם בכל מקרה לא לעניין ולא רציניים. אם תירצה אשמח לארח אותך באחד המשרדים שלנו ואז תבהיר לי את תלונותיך ואולי אבינן סוף סוף. באיי חבר.
א 28/12/2016 18:28 הרחבה לנ"ל
בבארונס ואקונומיסט למעוניינים. שלושה ימים רצופים בעמוד המרכזי הפנימי(2) לפני שבועיים.
14 צ 28/12/2016 16:38 סוף שנה טוב למאזנים ובפברואר נקבל
את המימושים
13 . 28/12/2016 16:26 סקוויז נמשך רק דקות או שניות
יש כאן מהלך פלילי של עברינים שמטים את הבורסה
12 רדהיל 28/12/2016 16:07 מתעוררת (ל"ת)
11 חלל תקשורת 28/12/2016 13:48 אוי עמוס עמוס.....איתך אולי היא הייתה עכשיו ב 5500
חלל תקשורת בנתה תעלה עולה כעת תמיכה ב 2400 בקצה תחתון תעלה. שבירה של 2400 תתן איתות שלילי דעתי בלבד
ואם חלל היתה 28/12/2016 16:48 זוכה בפייס היא הייתה היום 55.000
או 550.000. חבל שלא זכתה
רז 28/12/2016 15:14 נכנסתי אתמול בסגירה. בינתיים כמעט מינוס אחוז
בלי שום קשר למכירה של החברה שאני כבר לא חושב שתצא לפועל . אני באמת חושב שהשווי שלה היום נמוך בהרבה ממה שהיא צריכה להיות
לרז 28/12/2016 16:50 צודק. לא הגיוני שהשווי שלה היום שווה הרבה פחות מלווין 1
בכל זאת יש לה 2 לווינים בשמיים שהם שלה חוץ מזה שהם ישכירו עכשיו והרביעי שהזמינו מבואינג
חלל תקשורת 28/12/2016 16:06 מתעוררת משנתה (ל"ת)
10 שי 28/12/2016 11:29 אפריקהצריך לשלוח לכלא אבל במהירות את כל אלו שמריצים את (ל"ת)
מה זה צריך? 28/12/2016 12:45 אז תישלח. מה אתה רוצה ממני? (ל"ת)
9 יוסי 28/12/2016 11:02 כיטוב פרמה
כיטוב הולכת להיות המניה של השנה הקרובה אוטטו הודעה שתטיס אותה לשערים מטורפים שלא תגידו לא ידענו בהצלחה לכווולם
mchakh 28/12/2016 12:36 כיטוב
תוכל לתת פרטים בבבקשה מה הצפי אם אפשר ניתוח מעמיק אודה מאוד למי שיודע
8 דוד 28/12/2016 10:17 אני 20 שנה בבורסה אפריקה אם בצי זהב רק לקנות
אציבור מקנה בלבייב שהקנאים יסבלו מקנאה הוא לו גנב כסף מהציבור כמו דלק נדלן שהכסף שלי הלך להיבוד והוא עוד נתנים לו במקום שיקחו לו מס יותר גבוע על זה שהו רמה את הציבור דלק קבוצה אני היתי מתבייש שהוא מה שעשה לציבור אפריקה זה דלק קבוצה הוא לפחות מעסיק לפחות אלף פעלים שעבדים אצלו אז הוא צריך עזרה במקום שיעזרו לו מנסים לקבור אותו זה הישראלים בכול מקום קוברים את עצמם
7 דוד 28/12/2016 10:10 ל 4 אתה חיי בסרט מה יותר טוב אפריקה או אלביט אדמיה
אלביט הדמיה נתנה השנה 74 אחוז פלוס אפריקה ירדה 98 אחוז אפריקה פי אלף יותר טוב כי הוא גרוזני רוצה רק לקנות רכוש בגלל זה הוא רוצה תספרת כמו כולם למה שלו יקבל אם כולם מקבלים אבל כסף יש לו כמו חול לו חסר לו עבור שרות הצערים 600 מליון אפריקה מגורים כבל עבודה גדולה אפריקה אם בצי זהב
6 כן פייט 28/12/2016 09:52 לא מפסיקה לעלות! החברה במצב מעולה!! (ל"ת)
5 נועםדבורה 28/12/2016 09:34 שפיר הנדסה ומגדל ביטוח
ופקרוב פרטנר אצלי בתיק מחזיק בכל הכח מופסד 35 במגדל ביטוח מקווה שתחזיר לי תהפסד בקרוב כבר 3 שנים אצלי אכלתי קש ממנה שער 580 חיזקתי ב320 שפיר מורווח נקנה ב670 צופה לה בקרוב שער 1000ופרטנר אני רוצה לקנות ב1700
4 משה 28/12/2016 09:13 יש ריח של גל ירידות באפריקה
ראו הוזהרתם למכור מהר תרד קרוב ל-20
3 רז 28/12/2016 09:10 נכנסתי אתמול בסגירה לחלל. מאמין לפני היפוך
בהצלחה לי ולכל מי שמחזיק בחלל!
2 ירקרק 28/12/2016 08:51 כנראה שכמה בתי השקעות גדולים קיבלו החלטה לבצע פריצה
אבל הדואליות שוב יורדות וזה אומר שהם יצטרכו להזרים הרבה מאוד כסף למניות הבנקים והנפט/גז מה שיקשה את ביצוע הפריצה
בית השקעות גדול 28/12/2016 12:44 מה? מתים למכור ולזרוק סחורה ואין קונים.
איזו פריצה אעלק?
1 יצחק 28/12/2016 08:23 לקראת הששנה הבאה
יש לי הרגשה שרציו תוביל את הרשימה הזו בסוף 2017
אתי 28/12/2016 10:41 אפריקה זה רק לטוס לשם רציו זה הכסף האמיתי למדינת ישרא
רציו קניתה כסף עשיתה ימים יגידו
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש