סגירה בת"א: המעו"ף ללא שינוי, טבע ירדה 0.6% במחזור הגבוה בשוק

פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א נסחרים ביציבות עם נטייה לירידות, זאת כאשר המסחר באירופה ובוול סטריט סגור היום בשל חג המולד וה'בוקסינג די'. המחזור הכללי היה נמוך היום והסתכם ב-784 מיליון שקלים, כוללת מחזור חריג של כמעט 120 מיליון שקלים בתעודה של קסם על ת"א 100. 
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
אתמול סגר המעו"ף בירידה של 0.15% והשלים יום עשירי רצוף עם תנודה שלא עולה על 0.55%, כלומר המדד עומד לאחרונה במקום ונסחר בתנודתיות נמוכה מאוד. מדד ת"א 75 רשם אתמול ירידה של 0.9% והשלים יום שלישי רצוף של ירידות.
מניות במרכז 
מניית כנפיים -0.39% כנפיים 2,050 -0.39% כנפיים בסיס:2,058 פתיחה:2,058 גבוה:2,066 נמוך:2,032 תמורה:43,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , בעלת השליטה באל על, צללה 7.3% במחזור גדול של 12.8 מיליון שקלים.
מניית בזן +2.48% בזן 169.6 +2.48% בזן בסיס:165.5 פתיחה:166.3 גבוה:170.9 נמוך:166.1 תמורה:21,720,573 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  השיל 0.4% לאחר שאיבדה אתמול 2% במחזור ער ברקע לאירוע השריפה בבית הזיקוק בחיפה. רק לקראת השעה 23:00 עדכן מנכ"ל החברה אבנר מימון כי האש במיכל הבנזין תחת שליטה.
מניית בזק -1.39% בזק 509.8 -1.39% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:66,881,161 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 0.5%. אתמול זינקה המניה ב-4.6% לאחר שדיווחה ביום שישי על עדכון מצד משרד התקשורת על התחלת קידום ביטול ההפרדה המבנית התאגידית.   
מניית אפריקה +3.41% אפריקה 21.2 +3.41% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:23 נמוך:19.4 תמורה:1,220,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קופצת 18% 
מניית רמי לוי -2.07% רמי לוי 18,410 -2.07% רמי לוי בסיס:18,800 פתיחה:18,800 גבוה:18,910 נמוך:18,410 תמורה:2,860,524 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 2%. אתמול מכר רמי לוי ממניות הרשת בהיקף של כ-70 מיליון שקלים.  מטרת המכירה היא ככל הנראה להעלות את שיעור אחזקות הציבור למעל 45% ובכך להגדיל את משקל המניה במדדים לקראת השקת הרפורמה. 
מניית מטריקס -1.9% מטריקס 4,186 -1.9% מטריקס בסיס:4,267 פתיחה:4,264 גבוה:4,264 נמוך:4,180 תמורה:2,998,762 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.7% אחרי 6 ימי עליות רצופים. להתייחסות מחלקת המחקר באנטרופי למניה - לחץ כאן
תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    הנפט בעליה - רוסיה מתחזקת- אפריקה עולה
    אפריקה 26/12/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לבייב מושקע חזק ברוסיה. החלשות הנפט, דרדרה את הכלכלה הרוסית, ויחד איתה את אפריקה. לפני כשנה, לאחר הסדר הגרעין עם אירן, מגמת הנפט השתנתה. לאחר בחירת טרמפ, צפוי שיפור יחסים בין רוסיה לארה"ב, וכללכלת רוסיה תתחזק עוד יותר. לכן צפויה התחזקות של מנית אפריקה.
    סגור
  • שכחת לבייב קנה את אפי פיתוח
    שרון חסיד 26/12/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעתך כל הפעילות ברוססיה הייתה מנוהלתתחת חברה בת אפי פיתוח ולבייב קנה אותה ככה שאין לפעילות ברוביה כל השפעה על אפריקה ישראל
    סגור
  • 23.
    מה זה יעשה לבורסה אם ארה"ב מודיעה על מדינה פלשתינית
    דחוף 26/12/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד כמה הפגיעה תהיה קשה והאם יהיה סיפוח של השטחים במקרה כזה
    סגור
  • 22.
    בנסדק היום (ל"ת)
    יש מסחר 26/12/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 21.
    אפריקה
    שי 26/12/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יסמינוש את גדולה תודה רבה על כל העזרה שלך את אמתית לא כמו החלאות אדם האלו שכתבו עלייך ...רק חסר לי עוד. 200000 ואני מסודר יום טוב וחג שמח לגבי מחר תעדכני יסמינוש
    סגור
  • 20.
    עולה 20%! איך הכובע טעים?? (ל"ת)
    אפריקה! 26/12/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 19.
    מעוף
    חני 26/12/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בורסה פחחחחח תשכחו מראלי סןף שנה משה מורווח לממש תתכונו לירידות שנה הבאה
    סגור
  • 18.
    של ישראל בורסה...לא לפספס את השערים האלה זו דעתי
    בונוס מתוך הכתבה 26/12/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בונוס מתוך הכתבה של עינב ישראל בורסה שחור על גבי לבן רק מי שמבין "את כל הגיוסים עד עכשיו עשינו בפרמייה וכך אנו מתכוננים להמשיך" הודעתם לאחרונה שאתם רוצים לרשום את החברה בנסד"ק. מדוע? רוייך: "אנו רוצים חשיפה אמריקאית.אנו מבינים את המשמעות הכלכלית של המוצר שלנו, מדובר בערוץ נוסף ברפואה של חלקי חילוף לגוף ויש לכך שוק בלתי נגמר של עשרות מיליארדים בשנה, שכן אל תשכח שאנו פועלים במקביל בכמה פרוצדורות-סחוס,שומן,כלי דם,אורטופדיה ועצמות. מרצקי:"לא מדובר בעוד ניסוי שהצליח,מדובר בפריצת דרך שקורית פעם בדור. לצערנו, האנליסטים בישראל, לא מתמחים בתחום הזה, ובארה"ב, יש הרבה יותר אנליסטים, שמבינים את המדע והביזנס, ואז נוכל להגיע להצפת שווי הרבה יותר גבוהה, הרצון שלנו להגיע לשם לא קשור בגיוס אלא לעצם החשיפה. ולהערכתנו, מדובר באבן דרך נכבדה מאד למשקיעים שלנו".
    סגור
  • 17.
    האמריקאים עשויים להכיר במדינה פלשתינית
    חם מן התנור 26/12/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 9
    מדווח ברוטר- השתגעו שם לגמרי, זה יביא למלחמה אזורית
    סגור
  • 16.
    אין לכם מושג, אה. השוק בדרף להתרסקות
    מוש 26/12/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    3 8
    הכתובת על הקיר, עוד החלטות נגד ישראל בדרך.
    סגור
  • טען עוד
  • החשש, עובד על נאום שצפוי להכיר במדינה הפלסטינית כעובדה
    ואוא 26/12/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כל מדווח רויטר.
    סגור
  • 15.
    It ain’t over yet – Israelis worried about more Obama U
    מצב נפיץ 26/12/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 9
    http://legalinsurrection.com/2016/12/it-aint-over-yet-israelis-worried-about-more-obama-un-moves/
    סגור
  • 14.
    לא נראה עליות בגלל אי וודאות
    מוש 26/12/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    5 20
    עוד לא יודעים להעריך את הנזק שנגרם לישראל כתוצאה מהחלטת האום. יתכן שבתי השקעות זרים יחסלו השקעות בישראל
    סגור
  • 13.
    למי שעוד לא מבין שאין בורסה בת"א
    יוסיפון 26/12/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    6 12
    כדאי שיתחיל. כל העולם עולה ורק אצלינו לא נותנים למדדים לעלות. זה קזינו של מהמרים שבגלל המחזורים המצחיקים יכולים להטות את הכף בקלות לכיוון הפוזיציות שעליהן הם הימרו. שום דבר כאן לא קשור לתוצאות עסקיות של החברות וחבל להשקיע כאן שקל בודד.כל המחזור השנתי כאן זהה למחזור יומי של חברה קיקיונית בארה"ב.חנוכה שמח ואל תחכו לניסים...לא יקרה.
    סגור
  • פרמיית הסיכון של ישראל עלתה מדרגה
    יוסיפון 2 26/12/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מה לא ברור
    סגור
  • כל מילה בסלע!!! (ל"ת)
    דוד 26/12/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    יש ריח של גל עליות
    יסמין 26/12/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    3 7
    כמו שאמרתי לכם אתמול.והיו חברים שצחקו עלי לא נורא העיקר שאני קטפתי את הפרות הבוקר ומחכה לעוד עליות .לדעתי תגיע לשער -85 עד סוף שבוע בהצלחה
    סגור
  • זה ריח מסריח מסריח כמו ג'ורה
    וואלא יסמין יסמין 26/12/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    5 8
    אני מבינה שאת יומיים ורבע בבורסה עם סכום קטן של גג מליון שקל וחשבת להיכנס ולתת מכה כי זה תמיד עולה ולברול אז ממש שלא קחי את המליוןאו שניים וקני דירת 4 חדר בחדרה על הים כאן תקבלי מכות בטוסיק חופשי חופשי ולפני שתביני מי מה מו תהיה ערומה ואולי עוד אם חובות אז תמלתי עצמך ילדה זה משחק קשה לרשעים ששותים בדרך כלל את הכסף של כולם
    סגור
  • איך סה לבחוב עול של לא חכמה,,? (ל"ת)
    יסמינוש 26/12/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    3 13
    סגור
  • 11.
    לבייב הוא גרוזני לו מוכר נחסים הוא רק קונה אפריקה רק קו
    דוד 26/12/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לכול הכנאים באפריקה תסבלו הגרוזני רק קונה נכסים הוא לו מוכר לכול הכנאים תסתקלו ותסבלו כי לבייב הוא לו תיפש כמו כולם בגלל שהוא קונה נכסים צריך כסף
    סגור
  • הוא לא גרוזיני הוא בוכרי (ל"ת)
    שרון חסיד 26/12/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אי אפשר יותר שגיאות כתיב ובולשיט מזה, ניצחת!!! (ל"ת)
    גרי 26/12/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 10.
    ננו דיימנשן
    חיפאי 26/12/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע המניה יורדת היום? בבקשה תשובה מקצועית. חג שמח
    סגור
  • מישהו זרק בפתיחה 1.1 מיליון מניות
    קיזוזי מס סופשנה 26/12/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז היא ירדה
    סגור
  • מתלמד- מחפש תשובות
    שמעון 26/12/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיצד אני יכול לראות פקןדות וכמויות קניה/מכירה ובאיזה אתר? האם בלאומי ניתן לראות כמה מניות נמכרו ובאיזה סכום, הכוונה היא לראות את כל הפקודות. במחשב שלי אני רואה באתר לאומי רק 3 פקודות אחרונות
    סגור
  • ננו
    חיפאי 26/12/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לך
    סגור
  • 9.
    מצביעים ברגליים.צפי להתגברות הירידות
    יוסף 26/12/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    5 9
    לאור אי וודאות בקשר לעתידה של מדינת ישראל.
    סגור
  • וישראל בראש התור לצערי בדרך מטה (ל"ת)
    כל העולם 26/12/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 8.
    כתבה על אפריקה הבוקר כנסו
    אפריקה- ישראל 26/12/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מצטרפת למירוץ: קרן ברוש בדרך להגיש הצעה לרכישת אפריקה הקרן שבניהולו של אמיר אפרתי גיבשה קבוצת משקיעים, שחלקם לוטשים עיניים גם לחברות־בנות של אפריקה ישראל. ברוש מחזיקה אג"ח של אפריקה ישראל ב־80 מיליון שקל
    סגור
  • 7.
    תגיע לשער 70 היום?? (ל"ת)
    אמיר 26/12/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אפריקה ישראל תימחק
    הזועם 26/12/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 4
    גם אם לבייב יקנה הוא יקבל מניות חדשות לנוכחיות ערכן אפס ראו הוזהרתם זה היה באי די בי אחזקות והרבה ניירות שעשו הסדרים אם בכל זאת תרצה אפריקה תקנה את הבנות ובמיוד את אפריקה נכסים נסחרת בחצי מהונה
    סגור
  • לפני שאתה מדבר שטויות ,תבדוק עצמך
    מבין עניין 26/12/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    באידיבי בעלי המניות קיבלו מאלשטיין סכום נכבד על אחזקותיהם,באשר לאפריקה ..הכל תלוי בהצעה שתינתן על ידי הקונה/ים ,הכניסה למניה היא בהחלט סיכון אבל כמו שאמרתי ,יכול להיות שיש הסדר בפתח שלא אני ולא הרבה משקיעים מודעים אליו,ימים יגידו......
    סגור
  • 6.
    צדקתי או לא?? עד סוף היום 20% בהצלחה! (ל"ת)
    אפריקה! 26/12/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • טוב אתה!! נכנסתי בזכותך! (ל"ת)
    יוסי 26/12/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    ירידות חדות בפתיחה, מה קורה? (ל"ת)
    שושוש 26/12/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    בוקר טוב לכולם! היום נראה עליות שיכסו על הירידות אתמול!
    אפריקה! 26/12/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    6 5
    דעתי בלבד!
    סגור
  • עלייה לצורך צלילה חופשית (ל"ת)
    קרן הצבי 26/12/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • הכובע טעים לך? (ל"ת)
    אפריקה! 26/12/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בזמן שאתה יושב על הגדר נכנס שחקן עם 320,000 ש"ח בהצלחה (ל"ת)
    מבין עניין 26/12/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תמשיך לחשוב ככה. אני אחזור אלייך לשאול אם הכובע טעים (ל"ת)
    אפריקה! 26/12/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    לחבריי מליויתן ורציו
    מקורב 26/12/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    11 13
    ממה שהבנתי מהמקורב שלי, יש התקדמויות רציניות בליויתן.הבנתי ממנו שכנראה תוך שבועיים בערך ,יהיו בשורות טובות. הלואי. חג שמח
    סגור
  • חנוכה שמח
    מברוק 26/12/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חג שמח לכולם ברכה והצלחה
    סגור
  • למקורב
    חי 26/12/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    5 11
    האם הוא חייך אליך הפעם? או שמח שהורידו את המניה 90 אחוז והיא ממשיכה להתדרדר? ענה בדחיפות אנו מאד סומכים עליך ועל המקורב הרקוב.
    סגור
  • רציו
    האופטימי 26/12/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    6 4
    בדרך כלל המקורב לא טועה ,אך לאור המצב המצב יכול להשתנות כולי תקווה שאני טועה ובקרוב נשמע על חוזים והסכמים בארץ ומחוצה לה בהצלחה לכולםוחג שמח.
    סגור
  • איזה מצב
    רחמו הקטן 26/12/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    2 14
    ינעל העולם. במה הוא לא טעה? אני אכול ברציו 70 אחוז. התייאשתע. תן 20 אחוז ואני בורח
    סגור
  • 2.
    הודעה בדוייה בטוויטר לכאורה ישראל תפציץ בגרעין את פקיסט
    ? 26/12/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    http://english.alarabiya.net/en/media/digital/2016/12/25/Fake-news-story-sets-off-Israel-Pakistan-Twitter-feud.html
    סגור
  • 1.
    הכתובת היתה על הקיר
    טבע 26/12/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    10 3
    כמה כתבו פה כולל אני, שטבע המנייה המסוכנת ביותר כיום, והיא תביא לקירסת שוק ההון בארץ בגלל מינופה הגבוה. אז זה מתחיל וזה עוד יתרחב. גדולים ממנה נפלו וזה עשוי לקרות גם לה.
    סגור
  • טבע סיימה את מגמת הירידות
    נביא 26/12/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מ 35$ טבע התחילה את הדרך לפסגה חדשה
    סגור
  • לויתן יכולה כבר לטוס מהיום זא המניה דל העשור (ל"ת)
    רינת 26/12/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • למתוקה רינת
    רחמו הקטן 26/12/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 8
    איך את יודעת נשמה? וחוץ מזה היכן נסחרת מניית דל העשור לויתן לא מצאתי.
    סגור