מעבר לירידות בת"א: המעו"ף משיל 0.4%, לאומי יורדת 1.2%

צפו בטבלה - המניות בבורסה בת"א שנסחרות בשיא שנתי ונמצאות במומנטום עליות
סיבוב פרסה, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א נסחרים בירידות קלות, זאת בדומה למגמה כעת בבורסות אירופה ואחרי הסגירה החיובית ורמות השיא שנקבעו אמש בוול סטריט המעו"ף יורד 0.2% ומדד הבנקים עולה 0.1% לשיא כל הזמנים אחרי ראלי של 2.7% אתמול. 
מדד ת"א 35 +0.42% מדד ת"א 35 1,460.5 +0.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,454.36 פתיחה:1,454.31 גבוה:1,464.88 נמוך:1,454.31 תמורה:638,394,054 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
מחזור המסחר מסתכם ב-540 מיליון שקלים
המניות הדואליות חוזרות עם פערים מעורבים והשפעה זניחה על המעו"ף. טבע 0.8% אתמול בוול סטריט חוזרת עם פער שלילי של 0.35%, פריגו שעלתה אתמול 0.2% בוול סטריט חוזרת עם פער שלילי של 0.3%. מנגד, אופקו שעלתה בוול סטריט 1.3% חוזרת עם פער חיובי של קרוב ל-1%. לפערים בשאר המניות - לחץ כאן  
 
מניית טאואר +0.77% טאואר 11,790 +0.77% טאואר בסיס:11,700 פתיחה:11,650 גבוה:11,840 נמוך:11,650 תמורה:17,806,888 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת היום קלות. אתמול בת"א טיפסה המניה לשיא מאז נוב' 2010 ושווי שוק של 7 מיליארד שקלים. בעדכון הקרוב צפויה המניה להיכנס למדד ת"א 35. 
מניית המלט -0.41% המלט 7,089 -0.41% המלט בסיס:7,118 פתיחה:7,123 גבוה:7,189 נמוך:7,030 תמורה:318,343 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 2%. אתמול קפצה המניה ב5.2% אחרי קפיצה של 6.2% יום קודם וסגר בשיא כלה הזמנים ושווי של מעל 850 מיליון שקלים. 
מניית חלל תקשורת -1.19% חלל תקשורת 1,824 -1.19% חלל תקשורת בסיס:1,846 פתיחה:1,801 גבוה:1,848 נמוך:1,800 תמורה:354,670 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 5.5% ברקע לדיווח החברה על הסכם לרכישת לווין מבואינג תמורת 161 מיליון דולר - לכתבה המלאה
מניית לודן -0.77% לודן 762.7 -0.77% לודן בסיס:768.6 פתיחה:768.6 גבוה:763 נמוך:754.2 תמורה:165,824 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 3.3% במחזור דליל, זאת ברקע לדיווח החברה כי החברה הבת, לודן אנרגיות חול (LEO), יחד עם אלומיי קפיטל השיגו סגירה פיננסית לפרויקט, ראשון מתוך רשימה של פרויקטים פוטנציאלים עתידיים משותפים ללודן ואלומיי. הפרויקט הנדון הינו מתקן ביוגז חדש בהולנד בהיקף השקעה כולל של 10 מיליון אירו. התמורה בגין ביצוע הפרויקט הינה כ 7.5 מיליון יורו. הביצוע יעשה בשיטת תכנון ביצוע (EPC) על ידי חברת הבת לודן אנרגיות מתחדשות (LRE). 
המניות בת"א (מתוך 'מאגר המניות') שסגרו אתמול לפחות בשיא שנתי
תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    הפרפסורים נעלמו.כניראה שעכשיו נתחיל לרדת
    הנעלם 21/12/2016 20:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה אתה פרופסור?תחזור
    סגור
  • 25.
    גבינה (ל"ת)
    קשקוול 21/12/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    החוזים מתקנים לתחום החיובי. תכף המעוף גם יטפס לחיובי
    דויד 21/12/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הילדים בשכונה היו קוראים לזה "קוף אחרי בן אדם" . החוזים פתחו בתחום חיובי של עשירית האחוז גם המעוף עשה כן, בסביבות השעה 14:00 החוזים לפתע נפלו גם המעוף נפל ל-0.4 אדום, דקה אחרי זה החוזים החלו לתקן וכעת עברו לתחום החיובי ותכף גם המעוף יהיה שם. המעוף לא יכול להיות עצמאי אפילו לא במסחר של עשירית האחוז. נצמד לחוזים בצורה עיקשת ומעתיק בצורה מכוערת את תנועת החוזים. למה אם כן צריך את המעוף . אפשר לסחור ישירות בחוזים.
    סגור
  • 23.
    לא נותנים לסיים בקצת נחת (ל"ת)
    אפילו סוף שנה 21/12/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    בסוף תשארו קבצנים (ל"ת)
    שחקנים נוכלים 21/12/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • זה בסוף. ומה אם המליארדים שאנו מרוויחים עכשיו?
    בסוף ישארו קבצנים? 21/12/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה אתה חושב שאנו טמבלים ונפסיד אותם? אל תידג קטנצ'יק הכל תחת שליטה. אגב...יש לך איזה שלושה מליארד שקל כולה לשבוע להלוות לי? אחזיר לך בעוד שבוע שלושה וחצי מליארד כדאי לך.
    סגור
  • מה שלומך? (ל"ת)
    לקוקו וסרפן חחח 21/12/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שטויות.
    שחקן נוכל 21/12/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מליארד יותר מליארד פחות. לא שם לב בכלל בקטנה..
    סגור
  • 21.
    איזה עוצמה ואיזה מחזור פששש (ל"ת)
    חלל 21/12/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שנפלה חלל
    לחלל 21/12/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה זאת שעמדה פעם קרוב ל8000? אז איזו עוצמה כאן?
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    דכאון כבר אין התלהבות לעיסקאות נדלן..
    נדלן בצרות 21/12/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הלך החלום לבית מניב מספר אחוזים בשנה
    סגור
  • 19.
    מניית תפרון השמיים הם הגבול
    ותיק בבורסה 21/12/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עכשיו אחרי שניקו את הידיים החלשות ואחרי שהמקבילה שלה בנאסק טסה אתמול 18 אחוז -החברה בשיפר רציני נסחרת בכחצי מההון העמצי שלה -אין לראות באמור המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • גטקס? (ל"ת)
    מה המוצר שלהם? 21/12/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כל יום על חברת היי טק לייצור תחתונים?
    מה אתה מקשקש 21/12/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ת'אמת אחינו. אני מקווה שאתה לא תקוע שם.
    סגור
  • 18.
    21/12/2016. (ל"ת)
    כ"א כסלו תשע"ז. 21/12/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • ויהי בוקר..
    א 21/12/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ויהי ערב..יום רביעי בשבוע ..!!
    סגור
  • 17.
    בדרך לשם (ל"ת)
    1451 21/12/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    נמוכה (ל"ת)
    פקיעה מחר 21/12/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    קבלו רע לי (ל"ת)
    מי אמר ראלי? 21/12/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • השאר זאת אצלך לא מעוניינים תודה (ל"ת)
    לא רוצים לקבל רע לי 21/12/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    בגלל הפקיעה זו המתנה של אסתר לבנון (ל"ת)
    נלחמים חזק 21/12/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מה יהיה עם הסרטון הזה שרץ לבד??? שיגעתם!! (ל"ת)
    ביזפורטל!!! 21/12/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • מה אתה מקטר,?
    ביזפורל 21/12/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה רוצה שירוץ עם עוד מישהו?
    סגור
  • 12.
    לחזק סלקום לא טועה לעולם (ל"ת)
    קובי 21/12/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אף פעם לא טועה
    דב 21/12/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אף פעם לא טועה אבל נולדתה בטעות תפסיק להריץ מניות ולהמליץ על מניות סתם אתה כבר עולה על הראש
    סגור
  • בזק/ סלקום
    דינה 21/12/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קובי, שבועיים טחנת בזק, עכשיו סלקום? אלו המניות שיש לך?
    סגור
  • 11.
    קנניה חזקה סלקום לא כיל, סלקום טאואר בזק (ל"ת)
    קובי 21/12/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה עם בזק "שהבטחת" שלא תרד מ-700
    לקובי הקשקשן.... 21/12/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רימית את כולם..
    סגור
  • 10.
    לא מאכזב לעולם סלקום בזק,בזק סלקום,טאואר אמרתי ורציו (ל"ת)
    קובי 21/12/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    אז כפי שאמרתי סלקום וחזק חזרי ל 9 אחוז רווח,חזק על 900 (ל"ת)
    קובי 21/12/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    כיטוב פרמה
    יוסיפון 21/12/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה קורה עם כיטוב ריבונו של עולם האים יש למישהו מידע לגבי הניר או התפתחויות בקרוב הפסדתי כבר את התחתונים בצפייה לאישור או רכישה עדיין מקוה לטוב
    סגור
  • חסדי השם קצת סבלנות (ל"ת)
    לאה 21/12/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    למי שעוקב אחר כיוון הסקירות האחרונות
    הזמן הנכון 21/12/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולאור הניסיונות להראות איזון ,ע"פ כל המדדים יש נסיגה ברורה (הייתי נורא עדין..)בעסקאות ובכיוון הנדלן בחודשים האחרונים,כולם מנסים להרגיע את כולם להבין שהנדלן כבר לא יביא תשואה ולכן הסיכון גובר על הסיכוי,אולם למי שהבחין המדובר בעיקר למי שבונה על הנדלן כמקור השקעה/הכנסה נוסף או לחלופין מכה קטנה של עושר..זהירות רק לא ליפול כיוון שכל שאר השחקנים ,אלו שבאמת זקוקים לדירה יודעים כי לאור הכיוון הברור של השוק ,אין צורך למהר דווקא עכשיו.לכן רבותיי הגיע הזמן להיזדכות ומהר על חלום העושר המהיר,לכל מי שמנסה להתנגח גם לי יש מה להפסיד אבל בראייה רחבה על הדור הבא צריך להרהר לטובת כולנו כחברה.
    סגור
  • 6.
    האם המומנטום במדד המעו"ף ימשך?
    Emma 21/12/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם המומנטום במדד המעו"ף ימשך? גם אני שואל.
    סגור
  • 5.
    למה שהבנקים יהיו במרכז? אנחנו לא ארהב
    תא 21/12/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בישראל המצב הפוך מארה'ב , כאן אנו לקראת יותר רגולציה על הבנקים.
    סגור
  • 4.
    אף מילה על הפרסום של חדשות ערוץ 1?
    ו 21/12/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לגבי פסגת הגז בחודש הבא בישראל בהשתתפות שרי אנרגיה ובכירים באיחוד? פורסם אתמול בלילה שהוחלט על הנחת צינור מישראל לאירופה.
    סגור
  • 3.
    שוק קטן ונידח...
    ג.גשר 21/12/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שוק זעיר שנשלט ע"י כוחות בעלי אג'נדה משלהם. מיסוי דרקוני ומטורף. חוץ ממניות הגז אין מה להשקיע כאן . משחק מכור...
    סגור
  • שוק מעולה. רק מרוויחים. (ל"ת)
    שטויות 21/12/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    למכור. ובשיא השלילי נמצאת מניה הזבל פרוטליקס (ל"ת)
    סוחר ותיק 21/12/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פקיעה שבועית 1460 (ל"ת)
    סוחר מעןוף 21/12/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה תצדק בסוף (ל"ת)
    לצערי הרב 21/12/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תצדק? באיזו שפה זה? (ל"ת)
    מה זה 21/12/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • לפי דעתי רציו תצא בקרוב לסיבוב עליות חזק
    עינבר 21/12/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה הדבר הנכון היא בקרוב יוצאת גם לחיפוש נפט וזה עלול להקפיץ אותה במאות אחוזים זאת רק מה שאני חושבת
    סגור
  • זאת רק מה שאת חושבת?
    מוישה 21/12/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועלול לקפוץ? ואת בטוחה שלא עשוי לקפוץ? ואם זאת רק דעתך אז איך את בטוחה שזה הדבר הנככון? לא התייעצת עם מומחים? ויעלה מאות אחוזים? איך הגעת לזה? ואם תעלה רק עשרות אחוזים לא עלינו אז זאת בעאסה רצינית..נכון?
    סגור
  • רציו
    דב 21/12/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שותף ומסכים עם דעתך גם לי ניראה הכוון הזה בינתים יצאתי לכמה ימים וכשאני יראה היפוך מגמה אני יקנה חזרה ובגדול
    סגור
  • מה פרוש אני יראה? אין דבר כזה בעברית. וגם לא אני יקנה. (ל"ת)
    מוישה 21/12/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור