נעילה בת"א: המעו"ף הוסיף 0.14%, פריגו זינקה 3.4%

סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו בעליות קלות כאשר המעו"ף הוסיף 0.14% ות"א 75 עלה 0.41%. בוול סטריט שבוע המסחר נפתח בעליות קלות.
מדד ת"א 35 -0.17% מדד ת"א 35 1,460.72 -0.17% מדד ת"א 35 בסיס:1,463.22 פתיחה:1,462.03 גבוה:1,463.81 נמוך:1,459.16 תמורה:308,780,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
מחזור המסחר מסתכם ב-1.06 מיליארד שקלים.
אתמול המעו"ף סגר ללא שינוי אחרי עלייה של כ-0.72% בשבוע שעבר. 
 
מניות במרכז
מניית מגדל ביטוח -0.84% מגדל ביטוח 376.1 -0.84% מגדל ביטוח בסיס:379.3 פתיחה:379.3 גבוה:386 נמוך:374.1 תמורה:1,605,960 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשמה יום שלישי רצוף של עליות ובסה"כ 11 ימי מסחר חיוביים מתוך 13 ימי המסחר האחרונים. מגדל משלימה בכך מהלך עליות של 47% מאז יולי האחרון ונסחרת בשיא שנתי ושווי שוק של 2.5 מיליארד שקלים.  
מניית טאואר +0.25% טאואר 11,830 +0.25% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,790 גבוה:11,860 נמוך:11,750 תמורה:8,221,448 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.6% לשיא שנתי. בגרף המחקר נידהם קבעו היום מחיר יעד של 25 דולר למניית טאואר, אפסייד של כ-30% והמלצה של 'קניה חזקה'.
מניית אל על +1.54% אל על 158 +1.54% אל על בסיס:155.6 פתיחה:154.7 גבוה:158.7 נמוך:154.7 תמורה:1,270,214 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה את יום המסחר בעליה של 1.1% לאחר שכבר נסחרה בירידה של עד 1.8% ולאחר ירידה של 1.1% אתמול. המניה איבדה כ-25% מאז השיא שנקבע בסוף אוקטובר אבל התאוששה מעט מהשפל שנקבע בתחילת השבוע הקודם.
מניית ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 46.3 0% ישראמקו יהש בסיס:46.3 פתיחה:46.4 גבוה:46.5 נמוך:46.2 תמורה:2,678,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 1.6% וריכזה עניין, זאת ברקע לחשש כי הסכם הכוונות למכירת גז למצרים (עם UFG) נפל בשל הדיווח במצרים מיום שבת - לכתבה בעניין  
מניית אורמת טכנו -0.27% אורמת טכנו 22,140 -0.27% אורמת טכנו בסיס:22,200 פתיחה:22,150 גבוה:22,240 נמוך:22,140 תמורה:3,877,441 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה עוד 0.5% לאחר שסגרה אתמול בשיא כל הזמנים וכבר מגרדת את שווי השוק של 10 מיליארד שקלים. באופנהיימר פרסמו בשבוע שעבר עדכון המלצה למניה - לכתבה לחץ כאן
מניית המלט -0.22% המלט 7,130 -0.22% המלט בסיס:7,146 פתיחה:7,146 גבוה:7,135 נמוך:7,130 תמורה:29,817 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 6.2%. אחרי שטיפסה בשבוע שעבר לשיא כל הזמנים, המניה השלימה אתמול יום שלישי רצוף של ירידות חדות (נפילה תלת-יומית של כ-10%). 
מניית טבע +0.82% טבע 5,900 +0.82% טבע בסיס:5,852 פתיחה:5,860 גבוה:5,991 נמוך:5,860 תמורה:37,669,602 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שפתחה אתמול את השבוע בת"א עם ירידה של 1% עם קפיצה של 5.5% בשבוע הקודם, סגרה את יום המסחר ביציבות שערים. לראיון עם קרייזמן על המניה - לחץ כאן 
מניית אפריקה +6.15% אפריקה 27.6 +6.15% אפריקה בסיס:26 פתיחה:28 גבוה:29.7 נמוך:26.2 תמורה:2,986,747 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה להשתולל. המניה נפלה היום ב-20% אחרי זינוק של מעל 50% אתמול בהמשל לזינוק של 20% ביום חמישי. נראה שמדובר בפעילות של ספקולנטים שמנותקת ממצבה האמיתי של אפריקה - להסבר לחץ כאן
מניית בית שמש +0.74% בית שמש 7,857 +0.74% בית שמש בסיס:7,799 פתיחה:7,888 גבוה:7,888 נמוך:7,825 תמורה:2,240,012 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 0.6% ברקע לדיווח החברה על חתימה על הסכם מסגרת ארוך טווח עם פראט אנד וויטני (Pratt & Whitney) האמריקאית (סימול: PWA) לאספקת חלקים למנועי סילון בסכום של כ-45 מיליון דולר. מניית החברה משלימה מהלך עליות של 55% השנה אחרי זינוק של 158% בשנה שעברה. שווי השוק של בית שמש עומד כעת על כ-417 מיליון שקלים. 
תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    חפרתם מספיק על אפריקה
    גם את טאואר הספידו 19/12/2016 19:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וראו היכן היא נמצאת היום ! רק מי שמוכן לקחת סיכון יכול להרוויח בענק , ולמען ההגינות אומר שגם להפסיד את כספו , כל אחד ישקיע על פי שיקוליו .
    סגור
  • 28.
    די מספיק כמה אתם טוחנים את המוח על אפריקה
    שלומי 19/12/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא מבין מה יש לכם נגד אפריקה מה שאר החברות במשק לא חיבות כסף כולם חיבים אז מספיק מה לבייב לא משלם לכם שתפרגנו לאפריקה אנו כבר מודעים לזה שאתם רוצים כסף על מנת לסקר את אפריקה אבל מה לעשות הבוכרי לא משלם ואתם מקשקשים יותר מדי יש עוד מלא מניות תלכו לשם ..מה עם פישמן החבר שלכם מה איתו ...?
    סגור
  • 27.
    תמותו
    גולש ממורמר 19/12/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתרים שמגדירים את אופציית הוידאו שלהם להתחיל אוטומטית על פול ווליום, מפסידים גולשים כמוני שלא מוכנים לפתוח שום עמוד שלכם במקום העבודה כי פתאום כל המשרד קופץ. זו שיא החוצפה להכריח אותי לראות וידאו שלא ביקשתי לראות!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 26.
    איפה כל הפסימיים,כשטאואר היתה בשער 11,ניבאו לה התרסקות (ל"ת)
    על הפסגה 19/12/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    תתעורר מספיק עם השטויות תוריד מס על שוק ההון
    שר האוצר 19/12/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מתעסק רק עם דירות ולא נותן פתרונות לחוסכים ממש ליצן
    סגור
  • לליצן
    מרצי 19/12/2016 18:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני מבקש שיאפשרו לי להרוויח בשקט כמה עשרות מליונים שקלים בשנה ויקחו לי מס 99 אחוז. אני מאמין שמסדרים לי העניין. כדאי לך אחי לך על זה.
    סגור
  • 24.
    מחר עולה את ה- 20% שירדה! (ל"ת)
    אפריקה! 19/12/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • כייף לך שאתה במניה ואני בטוח משער פי 100 כמוני.
    מרצי 19/12/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחלא צחוקים ודחקות אנו אוכלים כאן. יום 80 אחוז למעלה ויום 70 אחוז למטה. בים בם בום.
    סגור
  • 23.
    אני מבין שהמוסדיים כותבי הנגזרים החליטו להרוג את הפוטים
    עובדים עלינו 19/12/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אך לאן באמת מושך המעוף. מה יקרה אם יום אחד בלבד המעוף ירד עשירית האחוז ?
    סגור
  • 22.
    מתקנת את הירידות (ל"ת)
    רציו מתעוררת 19/12/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • טען עוד
  • מתקנת את כל העשרות אחוזים כדי להגיע לשער קניה שלי?
    מה? 19/12/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה מאמין? אני רוצה אבל ספקן.
    סגור
  • 21.
    בדרך לשם (ל"ת)
    1442 19/12/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אפשר דרך כביש 6 להגיע לכביש 1442? (ל"ת)
    האם 19/12/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • לידיעתך ! (ל"ת)
    442 19/12/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    למבינים באופציות מעו"ף
    בועז 19/12/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המחזורים הנמוכים מאפשרים לשחקני המעו"ף לעשות בשוק כרצונם, ורצונם הוא שורטים לכל אורך הלוח, דהיינו מוכרים אופציות ומעוניינים להצניח את מחירן לרצפה. מי שמצוי בשוק זמן רב יוכל להעיד שחוסר תאימות בנינו לבין חו"ל בסדר הגודל שאנו חווים לאחרונה הינו חסר תקדים. אכן היו תקופות בהם המתאם היה חלש, הרי בעבר המעו"ף והסנופי נסחרו סביב מדד 1100 ואנו רואים היכן המדדים מצויים כיום, אבל מה שקורה בשנה האחרונה חריג ביותר. אכן טבע ופריגו היקשו על המעו"ף השנה אבל לשחקנים אין כל בעיה לפצות עבור חריגה כזאת, כפי שעשו פעמים רבות בעבר, כיום הם מתרכזים בשורט על אוכפים, שיטה שלאחרונה מניבה להם סכומי עתק בכל חודש. חשבו את מחירי האוכפים של קול ופוט 50, 60 ו-70 מול מחיריהם בשבוע האחרון של נובמבר ותווכחו לדעת שעבור יחידה אחת מכל אופציה (סה"כ 6 יחידות) שנמכרה בשורט, לשורטיסט יש רווח של כ-6000 ש"ח נכון לעכשיו, קחו בחשבון שהם מוכרים הרבה יותר מפוזיציה אחת ומכאן האינטרס שלהם לא לאפשר לחרוג מהמספרים האידיאלים עבורם (דהיינו סביב מדד 1450). רק קונים או מוכרים גדולים בשוק יכולים להכריע את השחקנים האלה ובעבר רבים מהם נמחקו.
    סגור
  • בבקשה- כל האופציות אדומות (שלוש וחצי) (ל"ת)
    בועז 19/12/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    נשארו שבועיים ולא קיבלו ירוק חזק מה קרה למה? (ל"ת)
    נראה שראלי מת השנה 19/12/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • למחוק את כל הקולים (ל"ת)
    התכנית 19/12/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • למחוק ולכוון את ממוצע השערים לכיוון 1. השווי הראלי. (ל"ת)
    התכנית 19/12/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • אין ולא יהיה. (ל"ת)
    לא היה 19/12/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 18.
    הציבור שהיה משקע באפריקה שהיתה 180 למה ביספרטל זה כסף
    אבי 19/12/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני קנתי ב180 אגורות למניה הים הי רק 60 לזה קרעים שהי משתללת שאני מפסד 70 אחוז במניה לזה אתם קוראים שהי משתללת מדד 25 לו מ שתלל בלי סיבה
    סגור
  • 17.
    אפריקה ליפנה שנפלה היתה 180 היום הי 60 כמה נפלה
    אבי 19/12/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי יודעה לעשות חשבון הי נפלה יותר מי 70 אחוז שהי מתקנת את עצמה יש כתבות שהי מתרסקת אין כתבות שבורסה רק עולה אין כתבות חייב חקירת להרצאת מדד 25 שהי רק עולה בספורטל כותבת אפו שכאב לה
    סגור
  • 16.
    נסדק פלה 20 פעם ואצלנו הבורסה רק עולה חייב חקירה לבורסה
    דוד 19/12/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדד 25 בפיצוץ גדול במפולת של 92 הבורסה היתה 1422 והי נפלה ל580 ומעז רק עלתה בלי סיבה נסדק נפלת ופו עולה בכול העולם יש ירידות וגם עליות ופו רק עולה חייב להיות חקירה למה הבורסה רק עולה
    סגור
  • לדוד
    מרצי 19/12/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה עיזים יש פה? ממש לא הבנתי. ופלה לא משחק בנבחרת ברזיל כבר עשרות שנים. מה ניזכרת בו אחינו?
    סגור
  • נסדק הגיע לשיא כל השיאים (ל"ת)
    לדוד 19/12/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לדוד
    יבור 19/12/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנאסדק רק לאחרונה הגיע למחיר שבו היה לפני קרוב ל 17 שנים. חשוב על זה.
    סגור
  • 15.
    לא צריך בכלל להתאמץ עומדים במקום (ל"ת)
    אחלה יציבות 19/12/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 12
    סגור
  • ל 15
    רופא 19/12/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    13 4
    בהרבה שיטות או מדעים פעילות סטטית היא האולטימטיבית. שיווי כוחות מושלם בין הכוח הקונצנטרי לכוח האקצנטרי אמנם קורע יחסית הרבה יותר סיבי שריר מהרגיל..אולם עושה עבודה אולטימטיבית בפעילות כוח או היפרטרופיה.
    סגור
  • "עייפות השריר" ושימוש יתר במתיחת סיבי השריר
    רופא 19/12/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    28 5
    תקופה ארוכה גורמת למשתמש הלא מיומן לבעיות בסדר גודל 1 עד 100 בדרגות חומרה. 100 הינו קרע מוחלט בשריר ודלקות והפרעה קשה בפעילות המוטורית וחוסר אפשרות תפקוד. לכן מבחינה קניסיולוגית עדיף שלא להגיע למצב 100 אלא להרפות אפילו באזור ה60. המחמירים גורמים לנזקים ולעיתים גם בלתי הפיכים. גם ורק ידע מושלם של המטפל בשעה ובשעון עשויים בוודאות כמעט מלאה לשיקום והצלחה. חוסר ידע והבנת המטריה תיגרום לרגרסיה של עד 82%.
    סגור
  • תם.....וכמעט נשלם.
    רופא 19/12/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    30 4
    לעלמה..הדברים מאד בסיסיים. בכל מקרה שאלי כל סטודנט ממוצע שנה ב' ברפואה ועם ידע בסיסי בכלכלה. הוא יעשה לך את הקישורים בין הכתוב למציאות המתהווה. בהצלחה.
    סגור
  • יש לבדוק בצורה רצינית ומובהקת על ידי מומחה מוסמך
    רופא 19/12/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    33 4
    את הפעילות הנעשית בחלק האחורי של האונה המצחית. השליטה נעשית מהאזור המוטורי העיקרי בקליפת המוח. גם ידע אולטימטיבי ושליטה בלעדית על השעה והשעון מקנות יתרון מוחלט למשתמש. ומאפשרת אפס ליקויים.
    סגור
  • על הרופא הקודם
    רופא מומחה 19/12/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחת טיפול דחוף. יהיה רצוי ואף מומלץ לאשפזו באברבנאל , נעניק לו את כל הטיפול המסור.
    סגור
  • 14.
    הרצאת הבורסה מדד 25 עולה מזה 2 שנים למה אין חקירה
    דוד 19/12/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בגלל שביספרטל שקועה חזק בבורסה בגלל זה הבורסה לא נפלת
    סגור
  • שנה שעברה מדד 25 היה 1729 רק לידיעה (ל"ת)
    לדוד 19/12/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אני מסיים עם הבורסה הזאת (ל"ת)
    לא יודע מה אתכם 19/12/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • עוזב את העולם.
    אני? 19/12/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכנס בגדול לארץ בה הבורסה רציונלית מאד.
    סגור
  • 12.
    אצלנו יציבות כששם יציבות אצלנו יורדים (ל"ת)
    כשמעבר לים עולים 19/12/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    אפו כול החקירות למדד 25 שעולה כול הזמן מה זה ארץ חלב וד (ל"ת)
    דוד 19/12/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אפו. זה האף שלו? אז מה הקשר? (ל"ת)
    היי 19/12/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 10.
    אך יכול להיות שמדד25 עולה בלי סיבה חייבים חקירה לעיות ב (ל"ת)
    דוד 19/12/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    לביספורטל שלום שאפריקה כמעת נמחקה לא כתבתם עבל שהי עולה
    דוד 19/12/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אך יכול להיות שאפריקה היתה 180 וירדה עד ל28 לו כתבתם עוול שהי תתיקנה מעת ל60 פחות מי שליש ממה שהי היתה מהר כתבות למה אתם לו כתבים אך מרצים את הבורסה מי מדד 25 שהיתה 580 היום הי עולה בלי אפסקה כבר הי נמצאת ב1456 חייבים להיות חקירה שביספרטל מריץ את הבורסה בלי סיבה
    סגור
  • 8.
    אפריקה עולה ויורדת ...
    ע 19/12/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לביזפורטל שלום רב - זה טוב שאתם כותבים את הסיבות להשתוללות של אפריקה ישראל. אבל בבקשה תדייקו שהיא כבר לא נופלת 12 אחוז ( מקווה שתפרסמו)
    סגור
  • 7.
    רואה רחוק (ל"ת)
    יפ 19/12/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    כרגיל ! העולם ירוק- ות"א ? פח זבל ! בושה (ל"ת)
    ציון 19/12/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • לציון
    ירושלים 19/12/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם שם כמו שלך לכנות את תל אביב פח זבל זה לא יאה ולא נאה. הבורסה לא טובה? יש לכך ים סיבות. וחוץ... היכן אתה רואה שהעולם עולה?
    סגור
  • 5.
    כנראה שישראמקו לפני חלוקת רווחים והכל ספין (ל"ת)
    קראש 19/12/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    במאיה יש הכחשה ומדברים על מו"מ עם פינוסה והספרדים (ל"ת)
    טקיאין 19/12/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    המלט-הזהרתי שבוע שעבר מכתבת פימפום.צדקתי
    מזהיר 19/12/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המלצת קנייה היתה על המלט ..והזהרתי .תוך 3 ימים צנחה 10%. .פיקחו עיניים מהמלצות פימפום.בהצלחה.
    סגור
  • אתה משקיע מדופלם (ל"ת)
    גולש ממורמר 19/12/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא נותנים לפרוץ אותו (ל"ת)
    1460 19/12/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כשמעבר לים עולה אצלנו עולים? (ל"ת)
    הים הצהוב אן הכחול? 19/12/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שיתנו?
    למה 19/12/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נסה לקחת בכוח מבלי שיתנו לך. אתה גבר גבר. לך על זה.
    סגור