סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.55% בלחץ מניות הבנקים, פרוטליקס רשמה תנודתיות חריפה

שימו לב: 5 מניות שנמצאות בימים האחרונים במומנטום חזק וממשיכות לרכז עניין
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו בירידות, זאת כאשר באירופה נרשמות ירידות קלות ובוול סטריט המסחר נפתח ביציבות. המעו"ף איבד 0.55%, מדד ת"א 75 איבד 0.85% ומדד הבנקים נפל 1.1%. 
מדד ת"א 35 +0.55% מדד ת"א 35 1,473.81 +0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,476.56 נמוך:1,468.25 תמורה:705,544,558 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.1 מיליארד שקלים. 
באירופה המדדים נסחרים כעת בירידות של עד 0.5%. האירוע המרכזי של היום יהיה עדכון הריבית בארה"ב (בשעה 21:00 שעון ישראל) - לכתבה בעניין בעניין לחץ כאן
פער הארביטראז' של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה חיובי בשיעור של 0.25%. טבע חזרה עם פער חיובי של 0.2%, פריגו עם פער חיובי שח 0.45%, אופקו עם פער חיובי של 1.7% ומיילן עם פער חיובי של 0.25%. לעמוד פערי ארביטראז'
מתחילת השבוע רשם המעו"ף עלייה של 0.66%. מדד ת"א 75 רשם ירידה של 0.35% והוא בדרך לקטוע חמישה שבועות רצופים של עליות.
מניות במרכז  
מניית פרוטליקס -1.87% פרוטליקס 214.9 -1.87% פרוטליקס בסיס:219 פתיחה:219 גבוה:219 נמוך:214.2 תמורה:354,061 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עברה מירידה של 7% לעלייה של עד 9% ולבסוף סגר בעלייה מינורית של 1.35% במחזור גדול של 11 מיליון שקלים. ברקע לדיווח שהוציאה החברה בעניין מכירת החומר הפעיל בתרופה לגושה למשרד הבריאות בברזיל - לכתבה המלאה
מניית תאת טכנו -0.86% תאת טכנו 3,584 -0.86% תאת טכנו בסיס:3,615 פתיחה:3,615 גבוה:3,633 נמוך:3,577 תמורה:276,259 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה עוד 4.7%. אתמול זינקה המניה ב-6% אחרי שיום קודם קפצה ב-3.7% ברקע לדיווח כי בעלת השליטה בחברה הקרן פימי הגדילה החזקות - לכתבה בעניין לחץ כאן  
מניית המלט +1.68% המלט 7,075 +1.68% המלט בסיס:6,958 פתיחה:6,950 גבוה:7,090 נמוך:6,950 תמורה:429,305 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 3.5%. אתמול זינקה המניה ב-3.3% במחזור ער והשלימה מהלך עליות ענק של 45% תוך פחות מחודש וחצי לשיא כל הזמנים. לראיון שקיימנו לאחר הדו"חות עם מנכ"ל המלט - לחץ כאן
מניית אגוד +1.1% אגוד 1,923 +1.1% אגוד בסיס:1,902 פתיחה:1,902 גבוה:1,930 נמוך:1,902 תמורה:822,180 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.82%. אתמול קפצה המניה ב-5.1% והשלימה מהלך עליות של 33% תוך 24 ימי מסחר בלבד לשיא מאז 2011. כל זאת ברקע לנסיונות של בעלי השליטה בבנק למכור את השליטה. לפי הערכות, המועמדים הבולטים לרכישה עם דיסקונט ומזרחי. 
מניית אורמת טכנו +1.06% אורמת טכנו 21,860 +1.06% אורמת טכנו בסיס:21,630 פתיחה:21,640 גבוה:21,860 נמוך:21,630 תמורה:5,589,644 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.3% אחרי שאתמול עלתה 0.5% לשיא כל הזמנים וכבר מגרדת שווי שוק של 10 מיליארד שקלים. באופנהיימר עדכנו אתמול את מחיר היעד למניה - לכתבה המלאה
מניית מיטרוניקס +0.4% מיטרוניקס 1,747 +0.4% מיטרוניקס בסיס:1,740 פתיחה:1,740 גבוה:1,781 נמוך:1,739 תמורה:858,341 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 2% אחרי שאתמול קפצה  2.1% והשלימה מהלך עליות של 7% מתחילת החודש (חודש תשיעי חיובי מתוך 10 החודשים האחרונים) לשיא כל הזמנים ושווי שוק של מעל 1.5 מיליארד שקלים. 
מניית אופקו הלת' +2% אופקו הלת' 1,785 +2% אופקו הלת' בסיס:1,750 פתיחה:1,748 גבוה:1,789 נמוך:1,722 תמורה:4,130,259 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה בימים האחרונים, זאת ככל הנראה ברקע לכניסה הצפויה של המניה למדד הנאסד"ק ביוטכנולוגיה. הביקושים יגיעו למניה ביום שישי. 
מניית שיכון ובינוי +0.45% שיכון ובינוי 753.1 +0.45% שיכון ובינוי בסיס:749.7 פתיחה:750.2 גבוה:757.5 נמוך:749.7 תמורה:1,080,214 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה ללא שינוי אחרי שאתמול השלימה מהלך עליות של כ-10% החודש לשיא מאז אוגוסט 2015. 
מניית  אל על -0.97% אל על 152.5 -0.97% אל על בסיס:154 פתיחה:153.5 גבוה:155.5 נמוך:152.4 תמורה:2,665,724 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 1%%. אתמול זינקה המניה ב-4.1% אחרי מהלך נפילות של 30%. 

תגובות לכתבה(61):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    ראלי סוף שנה (ל"ת)
    שולמן 14/12/2016 19:59
    הגב לתגובה זו
    25 25
    סגור
  • 41.
    ופעם נוספת ואחרונה.
    איציק100 14/12/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 31
    לא מעניין אותנו מה קרה אמש או קורה היום או יקרה מחר בשווקים.. בהשקעה ארוכת טווח בסחורות מתכלות או בעלות 3 אחוז אסטרטגית על Alphabet או עסקות Short Selling רבות בארץ ובעולם מחכים להתכסות במחירי היעד שקבענו לעצמנו..ולעיתים עשרות אחוז ואף ממונפים עד פי 5... לציין שסוג השקעה זה מניב בממוצע פי 4 מכל סוג השקעה קיימת אחרת ואף הטובה ביותר שיש. סוג השקעה זה מלווה אותנו 30 שנים..ולמרות הקושי הרב באיתורו והשגתו הוא תמיד מנצח או לפחות ב99 אחוז מהמקרים.
    סגור
  • תגיד אדון איציק , נכון שאתה מובטל ? (ל"ת)
    רמי 14/12/2016 20:49
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • לרמי כהן
    בארי 14/12/2016 23:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה שהיפסקת לקלל ולנבל את הפה באיחולי מיתות ותרופות???
    סגור
  • שכל השורטיסטים מפסידים בסופו של דבר
    האמת היא 14/12/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    16 4
    חבל על הזמן שלך ילד.
    סגור
  • לוזר היית ולוזר תישאר
    וינר 14/12/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סיפורים אתה יכול לספר כמה שתרצה. אם היית בשורט או כעת בשורט , הפסדת את התחתונים שלך. כבר נאמר לך פה פעמים רבים לא ללכת נגד המגמה. כבר שנים שאת הצועק ירידות והפסדת את כל הראלי של השנים האחרונות. אילו רק היית קונה מדדים ופשוט דוגר עליהם היית מרוויח כסף בלי להיות חכם גדול. סופם של כל אלה שמנסים להתחכם עם שוק ההון שהוא יותר חכם מכולם ביחד.
    סגור
  • 40.
    ביי ביי (ל"ת)
    1450 14/12/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 39.
    עלה אחוז וכאן כל היום מפילים את השוק (ל"ת)
    הנסדאק אתמול 14/12/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    יש לחקור מדוע קיימים פערי תשואות המעוף מול העולם
    אזרח 14/12/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחקור מה הסיבה, מי /מה גורם לכך וליידע את הציבור. נראה משהוא שלא מריח טוב. מדי פעם שומעים על מריץ מניות כזה או אחר אך על הגדולים שמשפיעים על כל אזרח בישראל לא שומעים.
    סגור
  • 37.
    לפי ידיעות המתפרסמות בחו"ל
    איש 14/12/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במהלך הפגישה של נתניהו עם נשיא אזרביג'אן היו דיבורים על שת"פ בנושא הגז ויצוא גז ישראלי עד לקו שנבנה כעת ויחבר את אזרביג'אן לטורקיה.
    סגור
  • טען עוד
  • 36.
    מזהיר את כולכם זה נגמר....... (ל"ת)
    הצחקתם אותי 14/12/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 35.
    תמיד "אשמים" (ל"ת)
    בנקים 14/12/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    כל מי שמחזיק שורטז אועל אותה
    קלמן 14/12/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    6 32
    יום יום שנים. והפרופבורים מפוצצים בשורטיזב ואני יוגע שלמשל קנו טבע בשיא ופריגו בשיא ובנקים איטלקקים בשיא ואם ככה הם אכלו מליונים אלא אם הם בשורטיז קנו בשיא בארץ ובעולם וכאן יש מצב למכה קרתי מאמא עליהן בבארונס שהם מכסחים כל מה שזז רשעים בני רשעים הולכים נגד הכיוון ועכשיו שזה בשפל או יותר מאוחר שיפול לקרשים יקנו בחזרה לוסרים אפבים שזה בטח בן אדם אחד שמשחק אותה מאה אנשים נכון כרמית?
    סגור
  • א100 הלוזר הגדול
    וינר 14/12/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    26 10
    לוזר היית ולוזר תישאר כל ימיי חייך.
    סגור
  • 33.
    יש כאן הרהנ סמרטוטים
    צרות עין 14/12/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    7 23
    ואני חושב שקולקציית 100 בתוכם רוצים להפיל השוק. לא יעסור ללוזרים שהולכים נגד הכיוון והפסידו מליארדים. מספפרים בדיות שיש להם שלושים אחוז בגוגל ואני שמעתי שממש עשירית רק שלוש אחוז.
    סגור
  • אין קולציה ואין נעליים יש אדם הזוי אחד שזה אתה
    וינר 14/12/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    20 6
    אדון איציק הלוזר. גם אם תכתוב בשמות שונים נדע מי אתה. אין קולקציה ואין אנשים אם כי אדם לוזר אחד ומסכן שהלך נגד המגמה והמגמה שרפה אותו. לא חבל על כל הכסך שהפסדת ? אתה ממשיך להמר על הכיוון הלא נכון וממשיך להפסיד. טראמפ שהיית בעדו מוכיח לך היכן הוא רוצה את השווקים- וזה למעלה !
    סגור
  • 32.
    חלל כבר במחזור פי 3 מהרגיל. משהו מתחמם שם (ל"ת)
    חלל תקשורת 14/12/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    בגדר טאבו (ל"ת)
    1460 14/12/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 30.
    של קיוסק (ל"ת)
    מחזור יומי 14/12/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 29.
    מה עם כיטוב פארמה הזבל שפימפמו פה בשנה האחרונה ?
    ארז 14/12/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כמה אנשים נתקעו עם הזבל הזה ומבקשים מי שיחלץ אותם ?
    סגור
  • 28.
    ראיון עם מנכל בונוס ביוגרופ מומלך לקרוא
    אבי 14/12/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כולם מחפשים את הדבר הגדול הבא בתחום הביוטק העולמי, ובשבוע שעבר התברר שיכול להיות,שצומחת לנו אחת כזו ממש מתחת לאף בישראל. חברת בונוס ביוגרופ,עשתה פריצת דרך עולמית בתחום כירורגיית הפה והלסת, כאשר השיגה הצלחה מלאה בשיקום בטוח ויעיל של העצם,באמצעות השתלת שתל חי של עצם אנושית מתוצרת החברה. החברה בדקה את בטיחות השימוש בדור הראשון של שתל עצם, והודגמה בטיחות מלאה בשימוש. לא נרשם כל אירוע חריג או תופעת לוואי חריגה, אף לא באחד מהמשתתפים בניסוי. בהיבט של יעילות השימוש בדור הראשון של שתל עצם - בתוך 3 שבועות ממועד השתלת הדור הראשון של שתל העצם בכל אחד מהמשתתפים בניסוי התמלא כל מקום חסר העצם, בעצם חדשה. מה שמרתק במיוחד בסיפורה של החברה, שהיא אינה מכוונת לכירורגיית הפה והלסת בלבד, אלא למספר רב של פרוצדורות כגון בתחום האורטופדיה, סחוס, כלי דם,שומן ואולי עוד בהמשך. כלומר- בונוס מתכוונת לייצר מפעל חלקי חילוף לגוף. למרות החדשות המסעירות, שוק ההון דווקא בחר להפיל את הנייר, מאז ההודעה ב18%, כאשר פעילים מוכרים בשוק ההון הפיצו שמועות כי החברה הולכת לגייס הון בדיסקאונט משמעותי. מנכ"ל בונוס,שי מרצקי, וי
    סגור
  • סיימתם לדחוף כיטוב פארמה ועברתם לזבל הבא ? (ל"ת)
    שולמן 14/12/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 27.
    היכן שבאמת צריכה להיות דריכות ואין
    המטיף בשער 14/12/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא זירת המט"ח בארץ הנשלטת ע"י ספקולנטים.
    סגור
  • 26.
    זהו זה נגמר (ל"ת)
    הצחקתם אותי 14/12/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • מצטערים שאתה עוזב אותנו בגיל כל כך צעיר (ל"ת)
    יחיאל 14/12/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    מורווח בטבע חצי מיליון קניתי לפני שבוע ב10 מיליון (ל"ת)
    דוד 14/12/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • מדומיין
    מדומיין 14/12/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדומיין
    סגור
  • 24.
    רציו אהובתי המלכה.
    אביר 14/12/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני משוכנע לעל תווח. אני בטוח שתגיע ל300 תוך חודשים.מצג שני אני בטוח ב1000 אחוז שלא תלך כמו גבעות לשער 1 בחיים לא תגיע ל 1 אין שאנס בחיים שיגיע ל 1 וגם לא. ל5 ואם יגיע ל 10 אני יופתע מאד
    סגור
  • שמקנאים שאנו מרוויחים מליונים ברציו
    לכל הדרקים 14/12/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה אוכל אותכם יא חארות שאנו נרוויח ברציו עוג. 500 אחוז ךפחות כמו שהירווחנו מליונים בשנה האחרונה שאותכם טחנו והיפפסדתם נכל לוזרים כלומניקים קקאות דרקים קנאים
    סגור
  • 23.
    איזה איסוף בחלל! כנראה מישהו יודע משהו על החתימה! (ל"ת)
    רז 14/12/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • כבר אתמול ראו
    מידע פנים 14/12/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אתמול היה מחזור חריג ואיסוף סבלני, היום האיסוף ממש אגרסיבי ברמת "יש לי מידע פנים, והרשות על ה ז..... שלי"
    סגור
  • של מידע פנים מחזור של 2 מיליון (ל"ת)
    אבל ממש שקוף 14/12/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    מנותקת מהעולם (ל"ת)
    בורסה 14/12/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 21.
    פורוטליקס גם הייתה ממולצת והיא המניה הכי גרוע בברוסה (ל"ת)
    סוחר ותיק 14/12/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    אפריקה - מישהו יודע משהו שאנחנו לא?????
    משה 14/12/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חסר להם שהם עושים הסכם שטוב לבעלי המניות אחרי ההפסד הגדול שלי מצד שני, אני מקווה בשביל אלו שעדיין בפנים שירוויחו קצת, בהצלחה
    סגור
  • 19.
    לך לעבוד אולי תרויח כסף, כי בבורסה אתה לא מבין (ל"ת)
    לקובי המשועממם 14/12/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    זהו זה נגמר (ל"ת)
    הצחקתם אותי 14/12/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 17.
    אני בסלקום עם 600-700 אלף מורווח 10 אחוז (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • וכמה בבזק אתה מרווח? שירדה מתחת ל-700 (ל"ת)
    לקובי הקשקשן.. 14/12/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    יורדות פרוטרום כרגיל,פועלים כפי שנאמר כיל חברה לישראל (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    אזמי עולה- סלקום ובזק,מי יורד כלמה שאמרתי כיל פועלים פר (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    קובי לא לגעת בכלום (ל"ת)
    הצחקתם אותי 14/12/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    חחחחחחחח (ל"ת)
    הצחקתם אותי 14/12/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 12.
    וכאן מורידים בכוונה והרשות שותקת (ל"ת)
    העולם מתפוצץ למעלה 14/12/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 11.
    לקחת מה שאני אומר תהנו-סלקום רציו בזק טאואר (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 10.
    שלא יפרסמו-לא לגעת בכיל,לא בפרוטרום לא באל על ולא פועלי (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 9.
    שלא יפרסמו הכל בסדר=קנייה בזק סלקום רציו טאואר חזק (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    שלא יפרסמו-לא לגעת בכיל,ולא ח"חובטח לא אל על ראיתם . (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    מי שראה שכיל נחתה ב3 ימים 4.5 אחוז ועוד שהשוק עלה. (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    אז להמשיך לקנות סלקום,לא לגעת בכיל ,ולא פרוטרום (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    מעניין מי אמר לכם שישברו שיאים כי קובי לעולם לא טועה (ל"ת)
    קובי 14/12/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    מחר הכל מתרסק לשערי שפל
    העלאת ריבית 14/12/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 29
    מעלים ריבית והכל מ ת ר ס ק
    סגור
  • הכל כבר מגולם בשוק
    רוני 14/12/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    15 6
    כבר לקחו החשהון את עלית הריבית
    סגור
  • 3.
    רציו המלכה
    בני 14/12/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    20 14
    רציו בדרך ל 50 אתמול נובל אנרגי זינקה 4.5 אחוז מניוות הגז מומלצות מאד על ידי מר גורביץ הבוקר בשורות טובות
    סגור
  • בעזרת השם רק קדימה (ל"ת)
    מברוק 14/12/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 2.
    בוקר טוב
    יצחק 14/12/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    10 8
    בוקר טוב לרציו צאי לריצת הבוקר שלך
    סגור
  • 1.
    כיטוב פארמה -מי יודע מה קורה שם ? (ל"ת)
    מיואש 14/12/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • בקשר להנפקה ולא יהיה כולם פוחדים מזה כנס
    אתמול היתקשרתי להנהל 14/12/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקר טוב אתמול היתקשרתי לחברה לשאול מה קורה בקשר לגיוס? אמר יש לנו כסף אז בישביל מה לגייס עכשיו וחזר על זה כמה פעמיים
    סגור
  • צר לי לא הבנתי מה שכתבת (ל"ת)
    מיואש 14/12/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאשאלת אותו מתי תצא הודעה?
    מוגי 14/12/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא גיששת מתי כבר תצא הודעה חיובית?
    סגור
  • נראה לך שיענה לי חחחחח (ל"ת)
    ברור ששאלתי 14/12/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור