16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו: פישמן ביציאה מהדיון תוקף מילולית את עמליה דואק - "תעופי לי מהעיניים"

כתבת ערוץ 2 השיבה: "אני שואלת שאלות לגיטימיות" - ומפה זה רק הלך והתדרדר  
 |  74
איבד את זה
Share
הסתיים דיון פשיטת הרגל של פישמן. נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, החליט על צו כינוס לנכסיו של אליעזר פישמן. המנהל המיוחד מטעם בית המשפט שמונה לטפל בחובותיו הינו עו״ד יוסף בנקל. אורנשטיין קבע כי פישמן ישלם לקופת הכינוס 15 אלף שקל, יספק דו״ח אודות הוצאותיו והכנסותיו ואף הוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ. נזכיר כי פישמן ביקש לאשר הסדר נושים לפיו הוא ישלם 85 מייליון שקלים על חוב של 1.8 מיליארד שקלים ללא בטחונות (תספורת של 95%). אורנשטיין, כאמור, דחה את בקשתו, זאת לאור התנגדות רשות המסים למהלך. עו"ד בנקל הונחה להגיש דו"ח ראשון בעניינו של פישמן עד ה-11 בינואר 2017. 

אורנשטיין בהחלטתו: ״בדיון היום ואחרי ששמעתי את דברי המשיב. אין התנגדות למתן צו הכינוס ומינוי בעל התפקיד שיכנס לאסיפות נושים בהתאם להסדר הנושים המוצע ובכפוף לבדיקת ההצעה. לפי הוראות פשיטת רגל תנאי לכינוס אסיפת נושים היא מתן צו כינוס. על כן הנושים כולם מסכימים למתן צו כינוס״.

״יש לציין שהחייב הנו איש עסקים שבבעלותו מניות בין אם במישרין או בעקיפין ורבות בשרשור של חברות רבות, ובחלקן מן הגדולות במשק. לטובת מספר נושים ורובם בנקים נתנו שעבודים וביהמ״ש מינה כונסי נכסים שפועלים למימוש הנכסים".

פישמן יצא מאולם בית המשפט עצבני מאוד, צעק על עיתונאים שביקשו ממנו התייחסות ובתוך הכעס הגדול שלו גם מעד במדרגות. 
כתבת ערוץ 2 עמליה דואק ביציאה מהדיון: "אתה הולך להיות פושט רגל?"
פישמן: "סלחי לי, את מוכנה לעוף לי מהעיניים!"
עמליה דואק: "אדוני בית המשפט החליט לתת לך צו כינוס נכסים, זהו שלב ראשון בדרך לפשיטת רגל."
פישמן: "תפסיקי לקפוץ, אני שאלתי אותך - את מוכנה לעוף לי מהעיניים?"
עמליה דואק: "לא אני לא אעוף לך מהעיניים, אני שואלת שאלות לגיטימיות".
פישמן: "אז תלכי קיבינימט"  
  
וכך זה נראה לאחר מכן: 

  
הבקשה של פישמן במהלך הדיון - הסדר נושים ביחד עם כינוס נכסיו
עו״ד גולדבלט המייצג את אליעזר פישמן פתח את הדיון בבקשה לאישור הסדר נושים שהציע פישמן לרשות המסים עם תיקונים מסוימים במקביל למתן צו הכינוס מבית המשפט: ״ביהמ״ש נתן לחייב (פישמן) להגיע להצעת הסדר נושים והחל מה—29 לספטמבר ועד הגשת הבקשה זומנה אסיפת נושים ונערכו משאים ומתנים לכלל הנושים. כמו כן, הועברה טיוטה לרשות המסים והיא התנגדה והעירה הערותיה לאותה הטיוטא. בהתאם להערותיהם, ושל כלל הנושים, תוקן ההסדר לפי סע׳ 35 כהסדר שלאחר צו כינוס. פרקטיקה נהוגה שמתן צו הסדר במועד הכרזת פשיטת רגל. לרוב באמת מוגש הסדר לאחר כינוס נכסים. כלומר, מרשי מבקש שצו כינוס הנכסים ינתן ובמקביל יאושר הסדר הנושים המוצע״.

אורנשטיין ביטל את בקשת עורך דינו של פישמן, בטענה כי אין הבחנה בין פישמן לבין כל חייב אחר: ״אל תבקש מה שאינני יכול לתת. דמו של אדון פישמן לא שונה מדמו של כל חייב אחר בבית המשפט. יהיה צו כינוס ויתמנה בעל תפקיד שיבצע חקירות והוא יציע הסדר ואז יהיה אישור או לא יהיה אישור לכך. תראה לי מקרה אחד שבו התקבלה כזו החלטה על דעת ביהמ״ש העליון״. גודלבלט השיב כי הוא לא מכיר כאלה מקרים. אורנשטיין הוסיף ״הבקשה לא מתיישבת עם פקודת פשיטת הרגל, אתם רוצים לסגור בחוץ? אז בסדר תסגרו ונסגור את התיק במידה ורשות המסים מאשרת וכידוע איננה מאשרת. אין הבדלים תחת החוק״. 

נזכיר כי פישמן, לפני כשבוע, הציע הסדר נושים לרשות המסים, שיאפשר תספורת של 95% מהחוב, בו ישלם כ-85 מיליון שקל מתוך 1.8 מיליארד שקל חובות - בהם מכיר פישמן. רשות המסים התנגדה לכך בטענה כי המצב יאפשר לפישמן לנהל את חייו ״כאילו לא אירע דבר״. 

פישמן: ״אין לי חוב לרשות המסים״ 
אמש פישמן הגיש לבית המשפט בקשה בטענה כי אין בידו חובות למס הכנסה המוערכים בכ-200 מיליון שקל. בבקשתו לבית המשפט טוען הוא לקיזוז הפסדי ההון שלו מדו"ח ההכנסות לשנת 2015 כנגד רווחי הון שהיו לו בשנת 2006 ובאופן שבו יקוזז החוב ועל בסיסו הוגשה בקשת פשיטת הרגל בידי רשות המסים באוגוסט השנה. 

באוגוסט רשות המסים הגישה בקשה להכריז על פישמן כפושט רגל בשל חוב של 196 מיליון שקל לרשות. מאז הבקשה הצטרפו הבנקים להם חייב פישמן מיליארדי שקלים והגישו בקשות מטעמם. החובות לבנק הפועלים (הנושה הגדול ביותר) נאמדים ב-1.8 מיליארד שקל והחובות לבנק לאומי נאמדים בכ-1.7 מיליארד שקל.  סה"כ ממעקב אחר הבקשות נאמד החוב של פישמן בכ-5 מיליארד שקל לכלל הנושים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

74 תגובות ב-56 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
56 ההגון 14/12/2016 20:22 בסין החצוף הזה היה נזרק ל30 שנים לכלא..
הזוי הפישמן הזה ..ללא בושה רק לכלא!!!!!!!!!!
55 אריק / 13/12/2016 18:35 פישמן איך הבנקים לא ירדו ב10 אחוז לאחר ששדד אותם (ל"ת)
54 דורית 13/12/2016 14:45 עמליה הגזמת, לא הראית מקצועיות סתם נדבקת, קרציה (ל"ת)
53 משה 13/12/2016 13:55 עמליה דואק - מוצצת דם סידרתית
גם אחרי ענבל אור רצה ונתנה כר לדמעות של תנין.
52 שוקי 13/12/2016 13:13 דואק נצפתה רצה אחרי פישמן כתרנגולת,לאחר שהטילה ביצה !!
קרציומה של ממש נטפלת אחרי כל הזדמנות להשיג הצלחה למימוש המשך קיומה בתקשורת ....בהובלת אמה שלה ?
משקיע 13/12/2016 14:22 אחד ששמו שוקי 52
שוקי אתה לא חכם בלשון המעטה דואק עושה את עבודתה בצורה מעולה גם אם מרגיזה לפעמים, קרא את תגובת השופט לבקשתו של פישמן. הוא סרח וחייב מליונים למשקיעים, אך אתה אינך מבין כנראה שרוב קרנות הפנסיה והגמל ואחרים יאכלו את הגזר של פישמן ואתה שוקי לך אל הנמלה תחכים
51 להעמיד לדין בנקאים 13/12/2016 13:06 לשחרר אשראי של מיליארדים ללווה אחד???
מערכת הבנקאות מושחתת. אנשים שהופקדו לנהל בנקים וכספי ציבור שחררו במשך שנים כספי ציבור ללא בטחונות ובהיקפים שלא מתקבלים על הדעת לפישמן, תשובה, לבייב, דנקנר, בן דב, זיסר, ..... להעמידם לדין. לרדת לנכסיהם.
50 YL 13/12/2016 12:01 לזכותה של עמליה יש להגיד
יש לה כלב חמוד
49 YL 13/12/2016 11:56 שאפו ל לייזר פישמן שלא דופק חשבון הוא מסודר
אדם במצוקה והנה קופצת קרפדה לגיטימית עלק ומבלבלת במוח ידע כל זב חותם עם מקרופון ב. .....את השאלות ש באמת צריך לשאול יש להפנות ל דירקטורים והנהלות הבנקים ש נתנו ביד חפצה מ כספי הציבור ו את זה הקרפדה מפחדת לעשות
48 אליעז 13/12/2016 11:04 חייבים לעשות סוף לעיתונאים הטורדניים המעצבנים...
ההטרדות של נציגי התקשות הן יותר גרועה מהטרדה מילולית על רקע מיני,... על כן ,יש להוציא הנחיות לחדול מהיטפלות על אנשי ציבור כקירציות ולהימנע מהמשך המרדף אחריהם עם מצלמה ומיקרופון...
משקיע 13/12/2016 14:29 אליעז פישמן
תגיד אתה מבין מה אתה כותב אם היית מושקע בכמה מיליונים אצל פישמן, היית כותב הפוך קרא את תגובת השופט. ותלמד את הנתונים לפני שאתה מגיב
47 thpit 13/12/2016 10:49 אפוא כל הבנקאים שנתנו כסף וידעו שהוא לקוח בעייתי ואםלא
אז אוי לנו,האמת בכל מקרה זה מראה במקרה הטוב על חוסר יכולת. ומה קורה עם בנק ישראל האם הם לא עשו כלום. מה קורה כאן הכסף שלנו הפקר.
46 אחד 12/12/2016 20:28 האספסוף מאולף ונעול.
האילוף שהאספסוף עבר לשנאת עיתונאים כל כך עמוק - שבכל תקרית בין עיתונאי לאדם כלשהו.......תמיד האספסוף יהיה נגד העיתונאי. מחליא ומפחיד.
45 שוקי 12/12/2016 18:57 עמליה דואק סתם מעצבנת
לא אוהב לראות אותה על המסך.
44 אבי 12/12/2016 18:10 מה שעקבים לא עושים עושה אמא
עמליה לעולם לא הייתה עוברת את סף הדלת לחדשות ערוץ 2 ללא אמא שלה. חוסר אינטליגנציה ומעוף
43 בא 12/12/2016 18:07 רק לא הבנתי איך מפה זה הלך והדרדר ,מה הוא התחיל להרביץ
לה ? למה לא צילמו את זה , ואחכ היא החטיפה לו ימנית לעין ?, למה לא מצלמים את זה ,אולי אם איזה חנון מושחת בבנק היה חוטף מכות זה היה עוזר
42 בא 12/12/2016 17:59 עובדים מושחתים בבנקים נתנו לו כסף ,למה אף אחד לא יושב
בכלא מהם , מה לא יודעים מי הם ?
41 ייאי 12/12/2016 17:53 ושוב חוזר הניגון:זוכרים את פשיטות הרגל של בן דב,דנקנר
ואח'? מאז דבר לא השתנה.כל ה"טאיקונים" הללו אינם משקיעים מכספם אלא מכספי כולנו.הווי ידוע שהם כולם "קוסמים" ועם ההילה הזו הם פונים לבנקים ומקבלים הלוואות בלא ביטחונות וכך נוצר מינוף אדיר שכולו עומד על כרעי הנחות ואשליות שתלושים ממציאות הסיכונים.מחפשים אשמים? אז לנבוח על פישמן זה לא העץ הנכון.פישמן פנה ונתנו לו והיה מבסוט.בדיוק כפי שכל אחד מכם היה מבסוט לקבל הלוואות בלי ערבויות וביטחונות,לחגוג בהימורי השקעות ובחיים הטובים ואחרי זה לפשוט רגל והכל טוב.למה? כי ישראל היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות לחלקי הלשון ולערמומיים.הנה הרי היו כבר שכמותו שפשטו רגל וכאלה שעשו תספורות על-הסכין לבעלי האג"ח ואחרי זה המשיכו הלאה:בן דוב,דנקנר,תשובה..מי שאשם בכך אלו הבנקים,המפקחים על הבנקים לדורותיהם,שרי אוצר לדורותיהם,ראשי בנק ישראל לדורותיהם.
40 רונית 12/12/2016 17:52 פישמן בוטה אך דואק אכזרית
הכתבים האלו שבכל מחיר מנסים להשיג כותרת נמאסו כבר.פישמן לא צדיק גדול וגם בשעה קשה אסור לו לנבל את פיו בצורה כה בוטה אך די כבר עם כל הכתבים שעושים הכל חוץ מלרצוח כדי להשיג כותרת!!!!
39 ארי 12/12/2016 17:46 תפני להנהלת אפריקה ללביב לפני הזמן ולא אחרי (ל"ת)
38 רר 12/12/2016 17:40 יש לעצור את השיטה קיראו
לווים את הכסף של כולנו מכריזים על פשיטת רגל נשארים עם ההון שצברו ומחביאים דרך קרוביי משפחה ועמך ישראל נשאר עירום ועריה
37 לורנס 12/12/2016 17:19 גועל נפש של עיתונאית!
איזה ערך עיתונאי היו לשאלות האידיוטיות שלך? הדבר היחיד שביקשת היה לערער אותו ולהוציאו משיווי משקל בעת הקשה לו. סתם לחפש לזרות מלח על פצעים. מותר לשאול שאלות קשות ענייניות, גם אם נתעלם לרגע מכך שלא העזתם לשאול אותו את זאת עד עכשיו מפני כוחו ומפני מוג לבכם. רק עתה כשהוא על הקרשים, כל אוכלי הנבלות מחפשים סתם לדרוך על בן אדם באופן לא ענייני, דקה לאחר שהוא מתחיל הליכים של פשיטת רגל מאיגרא רמה לבירא עמיקתא. זוהי בושה של עיתונאות קלוקלת.
אני 13/12/2016 11:08 לרקוד על הדם
עיתונאים משולים לאוכלי נבלות ולפחות למוצצי דם הבנאדם מאבד את כל עולמו לפני יומיים ליקקו לו העיתונאים כדי שיסכים להביע בפניהם "דיעה" (כשהיה ברום העולם) והיום נהנים "קבל עם ועדה " לדרוך ,לרמוס, ולהשפיל לעיני כל למה לא יורדים לחייהם של הבנקאיות/בנקאים שפיזרו לו את כספנו ללא בטחונות מספיקים תוך לקיחת סיכונים לא מחושבים ????? לכל המוסדיים שלוקחים מאיתנו דמי ניהול גבוהים מביאים תשואות קרובות ל-0 או מתחת ועוד מפסדים כסף בשהקעות מטופשות לא כלכליות הימוורים יש בלאס ווגס לא צריכים בנקים ובתי השקעה!!!!!!!!!!!!
דניאל 12/12/2016 17:23 לורנס הסתום...
אתה אפס מאופס....
שני 13/12/2016 10:44 לורנס ניתחת מצויין
אלו לא שאלות עם ערך עיתונאי, אלו שאלות זורות מלח על פצעים. מגיע לו לבא על עונשו אך לא אנו המענישים וודאי לא אמורים להיות אכזריים כלפיו. זה שחיתות מידות בחסות העיתונות. אין הצדקה.
36 אלירן 12/12/2016 17:16 מנומס מידיי לטעמי ! (ל"ת)
35 הוא לא השם 12/12/2016 16:53 הבנקים השמים .
הבנקים שמים שנותנים מינוף ללא גבולות. תתבישו לכם העיתונים על הדרך שאתם מביאים לנו את החדשות רומסים כל אדם העיקר לקבל כותרת . עמליה דואק ילדה קטנה וטיפשה שבאמת לא מבינה בדברים האלה. לדעתי רק הבנקים השמים פה על המינוף הגדול ללא בטחונות.
בא 12/12/2016 17:49 בבנקים עובדים אנשים ,שחלקם מושחתים מאוד מאוד מאוד .
כנס ליוטיוב מוות קליני ותבין למה לא כדאי לרדת לגיהנום ,אולי אתה לא מאמין בכלום ,או אולי זה נראה לך ילדותי ,אז המציאות שלנו יתכן וילדותית , אבל זאת המציאות ,כמו שהשמים כחולים . אנחנו כולנו שחקנים בסרט מדע בדיוני .
34 בא 12/12/2016 16:39 בקרוב פישמן ירד לגיהנום ,וזה לא היה שווה לגנוב אפילו שק
ל אחד , אם היה מביא בטחונות הוא לא היה גונב כלום , אבל החברים שלו שגנבו יחד איתו בבנקים שכחו לבקש ,אולי בגלל שקיבלו נתח גדול מהכסף . פישמן ירגע בגיהנום כמה מליוני שנים ,ואפילו יוכל לבקש דברים .
33 מ.פ 12/12/2016 16:35 ככה זה
חברים אני לא יודע אם מותר להגיד פיפי אז אומר כך , ככה זה כשה..... עולה לראש , לשועי עולם מותר מה שאסור לאדם הקטן , לא נורא להפסיד, נורא כשאתה חושב שאתה מעל לנורמה, ולא מקבל את כללי המשחק.
32 אריאל שרון 12/12/2016 16:33 מגיע לחוצפנית חסרת הטקט - אין לה רגש להבין שהוא השיא הכ
גברת דואק חסרת הרגישות שמוכנה למכור את נישמתה בשביל כתבה. הבן אדם בסטרס. התגובה שלו היתה מתונה כלפי הקרציה הזו שרוקדת על הדם.
31 משקיע בשוק ההון 12/12/2016 16:27 אתם לא מבינים כלום ועמליה דואק גם לא.
תבינו, אליעזר פישמן זה בן אדם שהיה לו נכסים הוא שיעבד אותם ולקח הלוואות עליהם. פתח עוד חברות מינף את עצמו ועשה דברים. ברבות השניםה וא הרויח כסף ולפעמים גם הפסיד. היום הוא נמצא בעצם במצב הכי קשה שלו כי ראש הפירמידה שלו נמאצ בחובות אז הוא כבר נחשב פושט רגל. לגבי מס הכנסה הוא טוען שאין לו חוב אליהם ויכול להיות שהוא צודק. בכל מקרה זה לא משנה כי כסף להחזיר להם כבר אין לו. ברבות השנים הוא יצר ערך אדיר למשקיעים עם החברות שלו ועכשיו הוא יצר להם גם הפסדים. אין מה לעשות זה קורה וקרה ותמיד יקרה. אין לו שום התנהלות פלילית. הוא איש עסקים לגיטימי שעשה הרבה יותר ממה שעשו קרן מרציאנו והגברת עמליה דואק החוצפנית שאומרת לו שהיא שואלת שאלות לגיטימיות... וכל מי שהים יושב ושמח לאידו יותר טוב ילך וילמד קצת איך להשקיע בשוק ההון ויבין קצת על סיכון סיכוי כי בצורה שלכם תמשיכו להיות ממורמרים וחסרי כסף עוד הרבה זמן. תעזבו אותו בשקט.
גם משקיע בשוק ההון 12/12/2016 19:54 יש לך תשקיע, אין לך ואתה רוצה מינוף הלוואה, תעמוד
מאחוריה כשתיפול ותחזיר חובות , לא תשאיר מאות מיליונים לאישה והילדים אלה תמכור הכל ותחזיר חובות שלקחת. ככה אני עובד מהעובדה שהבנק יכול להרים עלי מסך גורמת לי לקחת סיכונים פחותים .
30 דן 12/12/2016 16:20 ....מה רוצים מפישמן?
מה עם אלה שאחראים על הכסף שהפקדנו בידיהם??? זה מראה על שחיתות גדולה ...ואף אחד לא נותן את הדין על זה שמעלימים את הכסף שלנו בנוסף לקדחת שנותנים לנו על הפקדונות.
Avi Levin 13/12/2016 19:13 למשל פרץ "נתן" לנוחי ב2003 250 מיליון שקל מפנסיות
לא מדברים ,לא בהסתדרות ולא בתקשורת.
29 rr 12/12/2016 16:00 איפה השאלות האמיצות לפני שפשט את הרגל (ל"ת)
28 חיים 12/12/2016 15:55 כסף קטן (ל"ת)
27 הרמאי הגדול בדור 12/12/2016 15:53 פישמן התנהגת כאחרון התגרנים עשקת 5 מיליארד מהפנסיה (ל"ת)
26 יעקב 12/12/2016 15:48 אם עמליה לא הבת של היא לא מועסקת אפילו כעובדת נקיון (ל"ת)
25 אחד 12/12/2016 15:31 גנב עלוב וגם חצוף. (ל"ת)
24 בני יוסף 12/12/2016 15:31 היכן הבנקים ?
למצעד הנאשמים צריך להוסיף את מנהלי הבנקים שאיפשרו למצב הזה להגיע. ולכל אלו שהמשיכו להזרים לפשמן כספים מהחשבונות שלנו, יש לעקל את רכושם בגובה החובות ולהחזירם לאזרחים !!!!
23 תוקפת אדם על הקרשים 12/12/2016 15:22 דואק כברקודה (ל"ת)
22 ג 12/12/2016 15:16 בטח הוציא כבר כ"כ הרבה כסף לחו"ל
איך נותנים כ"כ הרבה כסף בלי ביטחונות.. הכל קשרים ולאף אחד לא אכפת כי הציבור יספוג הכל בחסכונות הפנסיונים. כמובן שלא אנשי התקציביות אלא רק אותו ציבור שכיר (העצמאים עובדים שחור) שכל המדינה על הגב שלו.
21 מומחה תקשורת 12/12/2016 15:15 למד מנתניהו איך להתייחס לתקשורת
כל הנהנתנים - אותו דבר
שני 13/12/2016 10:46 זה היחס שצריך להיות לתקשורת
לא משנה מי אתה. התקשורת היא אכזרית. מי שנותן גוו למכים יסבול. צריך להעיף אותם באותה תקיפות ואכזריות שהם מנסים למצוץ את דמך. נקודה. נא לא להיות תמים.
20 הגולש 12/12/2016 15:03 האיש דיבר באדיבות חרף מצבו,אך. כותרת הוא הכותרת (ל"ת)
19 מוטי 12/12/2016 14:56 עסקים
באו שתו בלעו מכל הבא ליד חיו חיי מלכים עכשיו שצריך להחזיר הם כועסים האמת לא עליו אני כועס על כל אלו שנתנו באיזה רשות ובאיזה קלות לשם צריך כבוד השופט להגיע פישמן כמו קודמיו יכנס לרשימה לא נחמדה אבל לפחות נהנה ארץ נהדרת מדינה לא משהו
18 רחמים 12/12/2016 14:55 שיסע באוטובוס שיתעקב בגלל כביש מוצף
וזה באמת כוח עליון ..הגזלות שלו מציבור החוסכים . זה כוח..הנוכלות והשקר!
17 אבי 12/12/2016 14:53 כל הכבוד לשופט. חשוב לתפוס את כל הנכסים שהועברו לילדים
לפישמן רונית לדוגמה (הבת של) יש מעורבות ב50 חברות שונות במשק, ועוד הרבה אחרות בשירשור. חשוב לתפוס כל מה שהועבר אליה מהאבא ושהיא לא הרוויחה בעצמה.
16 חגי 12/12/2016 14:48 את האזרחים הבנקים עושקים בעמלות
כדי לתת אחר כך מיליארדים לאנשים מפוקפקים שלא יחזירו אותם לעולם.
15 אנונימי 12/12/2016 14:44 קצת כבוד
עמליה דואק, קצת כבוד , קצת אנושיות בית משפט שישפוט אבל מסביב לא יזיק לכולנו קצת לשמור על אהבת אדם בכנסת לא מכבדים האחד את השני בתרבות דיבור.., בתקשורת מאבדים את התרבות.... לאן לאן נגיע? לפיד, אולי תרים את הכפפה של תרבות, אנושיות , כיבוד האחר !!!
בא 12/12/2016 16:36 הוא גנב 1.8 מליארדשקל ,אם היה מתכוון להחזיר היה שם בטחו
נות , אנחנו לא טיפשים .
14 אייל 12/12/2016 14:39 איך אתם נהנים לתקוף אדם בצערו (ל"ת)
צערו? 12/12/2016 15:02 הלוואי על כולנו צער כזה, הוא ומשפחתו ישארו עם מאות
מיליונים ויחיו חיי פאר עד סוף ימיהם של ניני ניניו. וזאת על חשבוננו, על חשבון גברת כהן מחדרה שתשלם יותר דמי ניהול לבנק ויותר עמלת משיכה ויותר עמלת עו"ש ותקבל פחות בפנסיה.
13 מגיע לעם הטיפש בעולם 12/12/2016 14:34 לעזאזל המיליארדים אבל זה שהוא אמר קיבינימט - זאת הכותרת (ל"ת)
12 גמלאי 12/12/2016 14:30 שאדם חוטף בבית משפט והוא מבקש שלא יציקו לו צריך לכבד (ל"ת)
11 levi ovad 12/12/2016 14:29 קרן רונית 82 והלאה
נתנו לו לחזור אחרי הסיפור של קרן רונית והוא חזר בגדול יותר הרגולטורים לא מגינים על הציבור חד משמעית במקום אחר החוצפן היה הופך לעובד בשכר ולא יותר איש עסקים
10 דניאל 12/12/2016 14:27 חוצפן וגנב...
טוב עשה השופט. צריך למכור את הווילה שלו וכל הנכסים ושיסע במוניות ויגור בשכר דירה בת שלושה חדרים.
יוסי 12/12/2016 16:26 ל מה מוניות שילך ברגל ויגור באוהל קרוע
והבנקים המחורבנים שנתנו לו הלוואות עתק בלי שום בטחונות
דרור 12/12/2016 14:49 מונית?! אוטובוס!
חופשי חודשי לפנסיונר נירגן ורגזן ..רק 170 שח.
9 מזל שיש 12/12/2016 14:10 רשות מיסים עם ביצים כי אחרת הבנקים היו ממסמסים וסוגרים
בחדרי חדרים עם פישמן על מחיקת חובות כי הבנקים אשמים לא פחות מפישמן כשנתנו לו כסף חופשי ללא ביטחונות. הבנקים היו מוחקים את החוב בשקט ומעלים ריבית חובה למשקי הבית כדי לכסות את הגירעון שיצרו הבכירים שלהם שמשכו בונוסים ולא נתנו דין וחשבון איך פישמן קיבל מיליארדים בצורה כזאת.
8 ברבור שחור 12/12/2016 13:57 מלכה !! עמליה דואק!
עמליה דואק.... את מלכה.תמשיכי ככה!!! את תפחדי מאף אחד.. איך אמר באפט.. כשמגיע השפל רואים מי שחה ערום..
7 לקוח לשעבר 12/12/2016 13:54 מה שעשו לי על חוב של אלפי שקלים בחברה
שבבעלותו...הרבה יותר גרוע מהיחס שהוא מקבל. מאחל לו שיצליח אבל שישלם כל אגורה כמו שאני שילמתי. אסור לאנשים כמוהו לרמוס אנשים אחרים ואחכ ליילל בבית משפט. בסכומים כאלה לא לרחם. אולי כך אנשי העסקים הגדולים ירחמו על חייבים בסכומים זעומים לעומת החובות שלהם. וכן לבדוק את הבנקים. איך נתנו הלוואות בסכומים כאלה בלי לבדוק?
6 אר 12/12/2016 13:39 נגמרו הימים של החוסר שקיפות אדוני (ל"ת)
5 צדוק 12/12/2016 13:29 יופי.. חובות של מילארדים משלם 85 מיליון וצועק (ל"ת)
4 יוסף 12/12/2016 13:20 בנקים דפוקיםץ איך נותנים לאחד להגיע לחוב של 5 מיליארד!! (ל"ת)
3 לילי 12/12/2016 13:20 נפילתו של טיקון (ל"ת)
2 שופט צדיק 12/12/2016 12:54 ממש כולם פה שוווים. ככה זה כשהשלטון מסריח מהראש
מספיק לראות את הנוכל כחלון איך עובד על הצבור מבריח משקיעים בנכלולים משוק השכירות כדי שהוא ישתלט על הדירות והשכירות באמצעות קרן ריט. האנשים פה ממש סתומים שלא מבינים את המהלך הכוחני מבזה שתלטני עריץ של כחלון ואיפה האופוזיציה ? עשו סירטון על המיסים הסמויים של ביבי ממשלה משקרת והם רק רוצים שהממשלה תשלם על אוכל בצהרון ועל טיול שנתי. במקום שהילדים יביאו אוכל מהבית צריך לתת להם אוכל אחיד מסריח ומקולקל. והם סותמים את הפה כשמבריחים אנשים מהרכוש שלהם בדרכים שלא היו מביישות אל אל קאפונה
Avi Levin 13/12/2016 19:04 מסריח עד אלמא אטא ועד בקו... (ל"ת)
יעקב 12/12/2016 15:47 מי שקורא לכולם נוכלים מוטב לו שיבדוק אצלו פנימה (ל"ת)
1 חכמת ההמונים 12/12/2016 12:50 מוזר שכל אנשי העסקים פה הלכו לעולמם. כולם פשטו רגל
או שכולם נוכלים או משהו בשיטה פה מסריח. לא יתכן שכל מי שעשה כסף פתאום מתגלה כנוכל . כמו שכל בעל תפקיד במדינה מתגלה כחולה מין מטרידן. משהו פה מסריח
עמוס 12/12/2016 16:09 חבורה של פסיכופטים מנהלים את המדינה
זה מחבר את כל חלקי הפאזל, אנשים שלא אכפת להם מבני אנוש ומוכנים לעשות הכל בשביל קצת כבוד וכוח
Avi Levin 13/12/2016 19:03 פרשת ביביטורס-מירמן-צוללות -רק בדיקה?דוקטור אני חולה
חברה. מנדל תחקיר) News1( חושף: בעת שכיהן אביחי מנדלבליט כפרקליט צבאי ראשי הוא הדליף מידע וקיים שיחות אסורות עם גבי אשכנזי ועם ארז וינר בעיצומה של החקירה בפרשת הרפז ? השיחות התקיימו למרות היותם חשודים ועל-אף שנאסר עליהם לדבר זה עם זה בנושאים הנוגעים לחקירה ? בנוסף ב"ועדת גולד" כדי שתעביר אליו מידע שאותו יוכל להדליף לאשכנזי ? המידע בתחקיר זה מבוסס בין היתר על הקלטות של שיחות אשכנזי מנדלבליט ווינר שנעשו באופן אוטומטי שלא בידיעתם........
איתי 12/12/2016 14:35 אל תערבב בין הדברים
1 כן כל אנשי העסקים לא יצרו כלום ולא המציאו כלום רק קיבלו הלוואות , ושנכשלו קיבלו עוד ומשכו דיוודנדים הם פשוט היו כמו כולנו בעסקים ואף אחד לא היה משהו שהמציא המצאה או מוצר סתם ממונף לנושא ההטרדות יש פה שדולת נשים פמיניסטית ( רובם לסביות , או שמאל קיצוני ) שבוחשת באג'נדה אנטי גברית , כדי לשלוט ולהשתלט שמחזיקות את המקל מ
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש