סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.3%, רציו התפוצצה והשלימה מהלך שבועי ענק

בסיכום השבוע החולף המעו"ף טיפס 0.5%. טבע התאוששה היום עם עלייה של 2.5% אחרי יומיים של נפילות
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו בעליות שערים, זאת במקביל לראלי בבורסות אירופה ברקע לעדכון הריבית ודבריו של דראגי במסיבת העיתונאים (לכתבה המלאה). בוול סטריט יום המסחר נפתח ביציבות אבל מדד הנאסד"ק ביוטק שצלל אתמול ברקע לדבריו של טראמפ נופלת כעת עוד 0.7%. 
מדד המעו"ף טיפס 0.3% והשלים עלייה שבועית של 0.5%. מדד ת"א 75 עלה 0.46% והשלים עלייה שבועית של 1.85%. מדד הגז-נפט זינק היום 1.5% והשלים עלייה שבועית של 3.5%. מניית רציו זינקה היום 4.8% והשלימה עלייה שבועית של 12.4%.
אתמול נרשם ראלי גדול בוול סטריט, שם סגרו המדדים בשיא כל הזמנים אחרי מהלך העליות היומי הגדול מאז הראלי שנרשם יום לפני הבחירות בארה"ב (ברקע להודעת ה-FBI כי אין מקום להגשת כתב אישום נגד קלינטון). הדאו ג'ונס זינק 1.55% אמש וסגר מעל 19,500 נקודות. באירופה הדאקס זינק 2%. 
מדד ת"א 35 -0.04% מדד ת"א 35 1,465.09 -0.04% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.04% מדד ת"א 90 1,065.7 -0.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
הפקיעה השבועית התרחשה ב-1,441 נקודות, ומיד לאחריה השוק זינק ל-1,445 נקודות.
מחזור המסחר כעת מסתכם ב-1.2 מיליארד שקלים.
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה חיובי בשיעור קל של 0.2%. טבע חוזרת עם פער חיובי של 1.6% אחרי יומיים של נפילות. מיילן אף היא חוזרת עם פער חיובי של 1.6% אחרי נפילה של 3% אתמול. פריגו חוזרת עם פער חיובי של 0.5%. לעמוד פער ארביטראז' - לחץ כאן 
 
מניות במרכז
מניית טבע 0% טבע 6,390 0% טבע בסיס:6,390 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 2.5% והתאוששה מיומיים של נפילות לשפל של מעל 3 שנים אחרי הדיווח על התפטרותו של סיגי אולפסון - לתגובות האנליסטים לחץ כאן
 
מניית רציו יהש 0% רציו יהש 224.9 0% רציו יהש בסיס:224.9 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 4.6% במחזור השני בגודלו בשוק (58 מיליון שקלים) ורשמה יום חמישי רצוף של עליות ובסה"כ מהלך עליות של 22% תוך 14 ימי מסחר בלבד לשיא של 16 חודשים. נציין כי מהלך דומה נרשם גם ב{אבנר יהש}, דלק קבוצה 0% דלק קבוצה 51,130 0% דלק קבוצה בסיס:51,130 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ושאר מניות הסקטור. כל זאת ברקע להתקדמות לקראת פיתוח לוויתן כאשר עוד החודש אמורה להתקבל החלטת השקעה סופית (FID). היום עדכן משרד האנרגיה על התפתחות לכיוון הנחת צינור גז לאיטליה - לכתבה בעניין
מניית אל על 0% אל על 154 0% אל על בסיס:154 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 1.1% ורושמת יום רביעי רצוף של ירידות חדות ומינוס 25% מהשיא שנקבע ב-25 באוקטובר למרות ההסכם עם הטייסים. 
מניית פרוטליקס 0% פרוטליקס 219 0% פרוטליקס בסיס:219 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 9.4% והשלימה התרסקות שבועית של כמעט 50% ברקע לדיווח שהוציאה ביום שישי האחרון - לכתבה בעניין.
מניית פרוטרום 0% פרוטרום 30,460 0% פרוטרום בסיס:30,460 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  רשמה ירידות קלות. ביום שלישי קיבלה המניה העלאת מחיר יעד מצד סיטי ל-238 שקלים ממחיר יעד קודם של 217 שקלים. 
מניית חג'ג' 0% חג'ג' 789.3 0% חג'ג' בסיס:789.3 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 4.7% לשיא כל הזמנים ושווי שוק של כמעט 500 מיליון שקלים. אתמול לאחר הסגירה דיווחה החברה כי עדו חג'ג' מכר מניות ב-21 מיליון שקלים ונותר עם אחזקה של קצת מעל 30% בחברה. 
מניית ביונדווקס 0% ביונדווקס 43.6 0% ביונדווקס בסיס:43.6 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 3.8% במחזור דליל של מיליון שקלים (עדיין גבוה ביחס לממוצע במניה), זאת ברקע להמלצה שקיבלה החברה מצד אדיסון כחלק מפרויקט האנליזה של הבורסה בת"א. מחיר היעד בהמלצה נקבע על 2 שקלים, אפסייד של 506%!! החברה נסחרת כעת בשווי של 45 מיליון שקלים, באדיסון סבורים שהשווי אמור לטפס ל-269 מיליון שקלים. המשקיעים, כך נראה, פחות מתלהבים.
מניית קנון 0% קנון 7,020 0% קנון בסיס:7,020 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 4.75% ברקע להמלצה חמה מפסגות - לכתבה בעניין
  
תגובות לכתבה(85):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    רציו אופציה 14
    חכם 11/12/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבת לעלות בכמה מאות אחוזים אחרי אופציה 17 ו18
    סגור
  • 37.
    טעים (ל"ת)
    חצ'פורי היום 09/12/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    מניות לוויתן יהיו מניות 2017
    גוראמי 08/12/2016 19:21
    הגב לתגובה זו
    12 7
    ותזכרו מה גוראמי רשם.
    סגור
  • 35.
    ככה זה שכל האנשים הפכו סקפטים על לוויתן-הגיעה הפריצה -
    פ 08/12/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    15 5
    להזכירכם לפני כל הסיפור עם המתווה רציו נסחרה מעל 45 , לכן בהנחה ותתקבל החלטת השקעה סופית בלוויתן ונתחיל לקבל מידע לגבי החוזים השמנים שבדרך אז מאד יתכן שזה הוא רק תחילתו של מהלך.
    סגור
  • למר פ
    פ 08/12/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    6 18
    איני בטוח שאני איש בשורות עבורך. בכזה מאגר ענק בקנה מידה ישראלי יש שתי בעיות גדולות. האחת הוא קטן יחסית למאגרים בוונצואלה ובמפרץ ששם התשתיות והשינוע כבר מתקתק. דבר שני..מדינת ישראל אינה יכולה לקחת הבטחה להגן על כל הקומפלקס. צריך סידרי גודל של ספינות וצוללות ומטוסים ורגלים שאין לנו. אם לתשובה יש פתרון ויצליח להרים כמה עשרות ואפילו מאות מליארדי דולרים על פני 15 שנה לצורך העניין..שילך על זה. המדינה לא תוכל להשתתף ואף לא תשמח לקחת את הכל בשבילה בלעדי תשובה. זה גדול עלינו. ערב טוב.
    סגור
  • /// (ל"ת)
    הבטחה צ"ל אבטחה 08/12/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    תראו איך שם מפילים בכוח (ל"ת)
    תסתכלו בתעודת סל 08/12/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • רואים מפולת (ל"ת)
    הם חכמים 08/12/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    6 13
    סגור
  • 33.
    מעלים את המדד 2 נקודות ואז מורידים 4 (ל"ת)
    מידי פעם 08/12/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    שער 80 שלב ראשון (ל"ת)
    ביונדווקס 08/12/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 31.
    פחות מ 1440 (ל"ת)
    סוף היום 08/12/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טיפש
    רמי 08/12/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתם מדברים שטיות בלי סוף
    סגור
  • 30.
    למה המניה עולה כ"כ???? (ל"ת)
    פוטומדקס 08/12/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    אמרתי לכם חחחחחחחחחחחחח בהצלחה למחזיקי רציו (ל"ת)
    מקורב 08/12/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    9 9
    סגור
  • רציו
    האופטימי 08/12/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאפו!
    סגור
  • עדיין שערים נמוכים..... (ל"ת)
    למקורב 08/12/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • מפרגן
    למקורב 08/12/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    4 6
    פעם אחרונה אמרתי לך שאפו ואני חייב לציין ששוב הוכחת את אמינותך. מקווה שרציו תשבור מעלה כי באמת מגיע למשקיעים קצת נחת. אינשאללה עוד בשורות מפיך
    סגור
  • הוא חייך אליך?
    למקורב 08/12/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אתה רואה. עזר לנו המחייך. הוריד אותנו 80 אחוז והעלה כמה גרושים. זה לא ימשיך אל תדאגו
    סגור
  • 28.
    רציו נמוכה 65 אחוז מהשיא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    רציו עלתה 20 אחוז 08/12/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    89 17
    סגור
  • רואה לצערי
    אני 08/12/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    4 8
    שיש רבים וטובים שתקועים ברציו. היו לה זמנים טובים כמו לדלק קידוחים. מי שניצל הירוויח. מי שתקוע כרגע במרחאות או לא ברציו הוא בבעיה קשה לפתרון. מאחל הצלחה
    סגור
  • היא בחברה טובה עם כיל ופריגו וטבע
    ככה זה מספיק. גם טוב 08/12/2016 18:49
    הגב לתגובה זו
    7 4
    וגבעות ואפריקה. חברה לייצים.
    סגור
  • 27.
    את הבורסה המגעילה הזו (ל"ת)
    תסגרו 08/12/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    4 29
    סגור
  • המשך
    א 08/12/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    45 34
    קחו לדוגמא 1 מליון שקל שהושקעו בצורה חכמה ומתוחכמת ב 08/12/1986(30 שנים מהיום בדיוק..)עם תשואה ממוצעת סבירה של 35% בשנה. חשבו בריבית דריבית כמה שווה היום ..תופתעו. התיק הושקע בצורה מסודרת בכל הצורות שפורטו כאן רבות. ה1 מליון מהווה אחוז קטן של הקרן של אותו יום ב1986.
    סגור
  • ויש לי גם בקשה או מוכן לעשות עיסקה..
    א100 08/12/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    17 29
    בו אלי פיצפוצון ותן לי דוגמית מהחומר הלבן והאפור שלך בקופסה מעל הכתפיים..ואגיד לך מדוע..ברצוני לקבל פרס נובל לרפואה..אבל אני חייב להביא מחקר רציני רציני..אז אנתח את החומר האפור והלבן שהבאת לי במעבדותי ואוכיח בעליל קבל עם ועדה ועולם שיש גוש מהלך עם 1 IQ בודד בלבד ועצוב..הוא רחוק מהממוצע 90 לצורך העניין..אבל לך פיצפוצון זה מספיק ..
    סגור
  • זיין שכל אכלת תראש (ל"ת)
    רועי 08/12/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • לרועי בלאד
    רמי 08/12/2016 21:44
    הגב לתגובה זו
    0 10
    וואלה לא הבנתי אף מילה במשפט. אולי בבקשה תסביר לי מה זה תראש זה כמו קראש,?מויכ זה ואיפו אוכלים קראש או תראשס? ומה סה זיין ומה ההבדל לחת או טת או וו או חט או עין או שין?
    סגור
  • לוזר היית ולוזר תישאר כל ימיי חייך
    וינר 08/12/2016 19:18
    הגב לתגובה זו
    13 0
    וול סטריט עולה , דאקס מתפוצץ , ואתה מחרטט לנו בשכל. תשמע , לך לבנק ותגיד להם שאתה אהבל. תן למישהוא אחר לנהל עבורך את הכסף ,תן לאנשים מבינים ממך להתעסק בזה. או שפשוט תקנה מדד עולמי VT ותחזור לכאן להגיד לי תודה שהצלתי אותך מפני עצמך.
    סגור
  • צ'יפ צ'ופ צפינו וציפינו שהפוץ יקפוץ..אך הוא מאחר כרגע..
    א100 08/12/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    20 29
    אבל יגיע..לא לידוג..אבל אז אשאל אותו: היי פיצפוצון..איני מבין מה כתבתי כאן בתגובתי למגיב 27..::בהמשך קחו לדוגמא 1 מליון וגם בלמה להעליב לא יפה... אז אולי כבודו יעזור לי ויסביר את מה שלא הבנתי את שכתבתי..טוב נו..אני ילד מפגר ולוזר..זה מה יש..לא הבנת את מה שלא הבנתי? טוב..זה לא מובן..
    סגור
  • אז כתוב סיגרו בציווי. (ל"ת)
    אם כבר 08/12/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • למה להעליב? לא יפה? זה כחול לבן וזה של כולנו.
    א 08/12/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    72 46
    במקום לסגור כהצעתך. לפתוח אותה 365 ימים בשנה ..24 שעות ביממה. זה אומר 8760 שעות בשנה לועזית. מומלץ. יש מספר אפשרויות בעולם להשקיע במוצרים יחודיים ומתוחכמים 8760 ימים בשנה או 525.600 דקות בשנה או אם תירצו 31.536.000 שניות בשנה. וזה אמיתי. יגעת..מצאת.
    סגור
  • 8760 שעות.. (ל"ת)
    א 08/12/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 34
    סגור
  • לעגלים האדומים שמסמנים אדמדם
    רמי 08/12/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    5 28
    הא הבנתי. שההוא תיקן ל 8760 שעות זה לא טוב,? אין שכל לעגל אין דאגות
    סגור
  • 26.
    הדאקס בדרך ל -12000 נקודות
    שושי 08/12/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    8 3
    נראה שהוא יצא מהדשדוש לו.
    סגור
  • צודק אחי
    מייק 08/12/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אבל הוא יראה את 3000 או אפילו 2800 בדרך.
    סגור
  • 25.
    בושה וחרפה - כל הרווחים לכיסי טייסים והנהלה (ל"ת)
    אל על 08/12/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    הבורסה
    יובל 08/12/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    3 8
    מי שלט יודע או משחק אותה לא יודע .אנחנו במלחמה עם סוריה .גם רוני דניאל אמר שהסורים וחיזבאאלה מתכננים עלינו משהו .ואם תיהיה תגובה כל שהיא כמו טיל על ישראל מצד סוריה או חיזבאאלה או החמס מעזה .אז כל הבורסה נופלת ככה שלא תדעו יותר צער .אז שימו לב טוב טוב לכסף שלכם .
    סגור
  • העבר מלמד שמלחמות לא מפילות את הבורסה יא דביל (ל"ת)
    יעקב 08/12/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • כבר עברנו מספיק ותמיד ידנו היתה על העליונה
    משקיע וותיק 08/12/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ישראל זו מדינה דיי מנוסה בכל מה שקשור להתמודדות מול טרור. מעולם לא שברו את העם הזה וגם לא ישברו. ההיסטוריה מלמדת שכל אירועים מין הסוג הזה דווקא מהווים הזדמנות קניה , שכן לאחר מכן הבורסה מתקנת חזרה . אלו הן עובדות , אתה יכול לחזור היסטורית ולבדוק שכל מה שכתבתי נכון.
    סגור
  • המלחמה היחידה היא של גנבי המעו"ף שמפילים סתם
    ליובל 08/12/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את השוק כשכל העולם אתמול היה בראלי אצלנו היה היום צריך לעלות מינימום שני אחוזים
    סגור
  • תגיד להם לישמור על החיים (ל"ת)
    מ'כפת לך מהכסף 08/12/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הבורסה תרד אבל אין שום קשר למה שכתבת
    תם 08/12/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 8
    למבצעים , פיגועים וכו' יש השפעה זניחה על הבורסה שלנו ולעתים אף השפעה הפוכה. הצלחות
    סגור
  • 23.
    הדולר צולל ופלוג משמינה מרוב נחת
    משה מנהל עסקים 08/12/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    49 7
    מישהו יודע למה הפוסטמה חדלת האישים הזאת מקבלת 100000 שח לחודש עח משלמי המיסים -נגידה גרועה חסרת כל הבנה
    סגור
  • הרבה יותר. ומגיע לה. (ל"ת)
    איזה 100.000 שקל ? 08/12/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • הי מאיפה השפה המלוכלכת הזו
    יוסי 08/12/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לך מהר תשטוף את הפה!
    סגור
  • ליוסי
    מייק 08/12/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה יודע מי הבהמה שמכנה עצמו מנהל עסקים? צריך לשרוף לו את התחת.
    סגור
  • 22.
    היספיק לה העליה של אתמול וירידה בנסדק ..חבל
    כיטוב 08/12/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נמתין למשהו יותר חזק בהצלחה מחזיקה
    סגור
  • ההודעה בהחלט משמעותית
    זה באמת חבל 08/12/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צפי להגשת FDA לאישור התרופה כבר ברבעון הקרוב. וצפי קבלת אישור בחציון הקרוב. אני סבלני וממתין להתפתחות משמעותית
    סגור
  • 21.
    רוצי
    יצחק 08/12/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    19 5
    רוצי רציו רוצי לערך האמיתי שלך
    סגור
  • 20.
    מעוף
    חני 08/12/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    7 5
    בורסה פח תשכחו מראלי סוף שנה כל העולם עולה כולל סין ורק הבורסה שלנו דורכת במקום תחשבו מה יהיה שיתחיל גל ירידות בעולם הבורסה שלנו תגיע למרתף
    סגור
  • האמת שכחנו זה לא יקרה נוכלי מעו"ף יורידו את המדד מתחת
    לחני 08/12/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל 1440
    סגור
  • 19.
    מה הפלא שהבורסה לא אטרקטיבית..
    מודאג 08/12/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שוב הבורסה של תל אביב תופסת כיוון משלה ומתנתקת משוק ההון העולמי. כל השווקים עולים ורק הבורסה כאן מדשדשת ויורדת ..מאוד תמוה!!! כנראה שהחוכמה נמאת רק בת אביב וכל השווקים בעולם שוגים...אחרת למה ???
    סגור
  • אותו סיפור מחכים לראלי מקבלים רע לי (ל"ת)
    כל שנה 08/12/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • יש מה לעשות והרבה 365 ימים בשנה בלי ראלי.. (ל"ת)
    לא צריך לחכות לראלי 08/12/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אז מדוע אתה לא משקיע גם בבורסה בחול ?
    שלומי 08/12/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תקנה תעודות סל על וול סטריט ועל הדאקס. במילא צריך פיזור עולמי ולא רק להתרכז בישראל.
    סגור
  • כי שם יתרסק פי 2 מאשר פה.
    לשלומי 08/12/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    4 11
    אנחנו חזקים וחכמים.
    סגור
  • אתה אהבל
    רזיאל 08/12/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבחור דווקא רשם דברים נכונים ואם היית מקשיב לו היית מרוויח במקום להתבכיין פה.
    סגור
  • כל החוכמה בתל אביב. יהודים אנחנו אחי עם נבחר
    כי 08/12/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    עוד מעט 25 אחוז מהשיא
    סגור
  • 18.
    בצד ההיצע של הפוטים
    אין כותבים 08/12/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משהוא רע עומד לקרות
    סגור
  • דווקא יש היצע ויש כותבים לפוטים
    לא נכון 08/12/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמעט כמו הביקוש.
    סגור
  • 17.
    אם לא שמתם לב אנחנו בעימות עם רוסיה
    רבותיי זהירות ממניות 08/12/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 13
    אירן, חיזבלה וסוריה.....לא אתפלא לתגובה קשה על התקיפות של ישראל
    סגור
  • 16.
    שברו שיאים אבל כאן מצדיקים את הפקיעה הנמוכה (ל"ת)
    העולם התפוצץ למעלה 08/12/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • קנה שורט על הדאו גונס
    רזיאל 08/12/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בכל הכסף שלך , נראה איך תסיים בסוף השנה. הולכים עם המגמה ולא נגדה.
    סגור
  • לא שם פה שקל (ל"ת)
    לכן אני שנה הבאה 08/12/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • קח את המיליונים הרגע ותעביר לליכטנשטיין. מה יש לחכות? (ל"ת)
    למה שנה הבאה? 08/12/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 15.
    זאת הבורסה שנשלטת (ל"ת)
    לא יאומן כי יסופר 08/12/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    חכמים. לא קונים את הראלי המדומה בעולם (ל"ת)
    הסוחרים בישראל 08/12/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • הם נוכלים מספר אחד תעודות סל נסחרות ב 1441 (ל"ת)
    החכמים האלה 08/12/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין בכלל מחזורים אפס (ל"ת)
    בתעודות סל 08/12/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    היינו 1450 היום אחרי ראלי בחו"ל אנחנו פחות (ל"ת)
    אתמול לפני שכיסחו 08/12/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    הצליח להם (ל"ת)
    1441.31 פקיעה 08/12/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    שחקני מעוף
    נוכלים 08/12/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא נתנו לפקיעה להיות גבוהה
    סגור
  • 1435 (ל"ת)
    עוד נראה היום 08/12/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אפילו אתם לא מאמינים שיעלה (ל"ת)
    צפי לעליות 08/12/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 9.
    את השוק כדי להעלות בחזרה ? ממש לא (ל"ת)
    אתמול הורידו 08/12/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 8.
    בועת הנדלן היא תגרום לקריסה טוטאלית של המשק הישראלי
    מני 08/12/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    4 20
    ואנחנו נמצאים קרוב להתפוצצותה.הריבית בעולם תעלה וזה ישפיע על המשכנתאות , אנחנו נחזה בהמוני הטיפשים שלקחו משכנתאות ענק וקורסי תחת עול הנטל.התסריט של ארהב עחזור על עצמו.
    סגור
  • 7.
    לא נעבור אותו (ל"ת)
    1450 08/12/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • בכלל לא הביאו את זה בחשבון (ל"ת)
    ברור 08/12/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    לפני מפולת מתחילות עליות לא מוסברות
    אריאל שרון 08/12/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    7 16
    בארהב קיים חוב עתק שעוד לא הופנם .לא נותר כסף עבור ההרחבה הכמותית.מנהיג חדש שלא נראה שהוא מצעיד את מדינתו לעבר ביטחון כלכלי.וכשהאהטלה נמצאת במצב הכי טוב שלה , עלולים להגיע בשורו שרק יזעזעו את המדדים.תמיד כשהנתונים הטובים נמצאים בשיא שלהם זה הזמן לברוח (כלל ברזל).
    סגור
  • אם אתה באמת לא מבין על מה העליות
    אלי 08/12/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז אתה קצת מעופף.
    סגור
  • 5.
    טאואר
    משה 08/12/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    קדימה לשיא חדש בהצלחה לכולם $$$$$$
    סגור
  • 4.
    שחקנים לא יתנו לזה לקרות (ל"ת)
    תשכחו מראלי 08/12/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 3.
    מדיגוס
    משקיע 08/12/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למי שבפנים לא למכור עכשיו! אתמול טסה עד 15 אחוז בחו"ל ובסוף סגרה 7 אחוז למעלה במחזור פי כמה מהרגיל. הםמשקיעים שנכנסו אתמול כנראה יודעים משהו שאנחנו עוד לא יודעים. בקרוב בשורות טובות
    סגור
  • 2.
    אמרתם עליות (ל"ת)
    גם אתמול 08/12/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור
  • 1.
    מלכודת דבש
    זהירות 08/12/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    8 10
    אופוריה מסוכנת
    סגור
  • שחיטת הפוטים. (ל"ת)
    חחח 08/12/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור