סגירה בת"א: דבריו של טראמפ הפילו את טבע ומיילן, המעו"ף סגר באדום

סיבוב פרסה, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו בירידות שערים. המעו"ף איבד 0.33% בלחץ מניות התרופות ברקע לדברים שאמר טראמפ בראיון שפורסם היום ל'טיים'. בוול סטריט המסחר מתנהל ביציבות כאשר מניות התרופות מאבדות גובה. מדד הנאסד"ק ביוטק צולל 3.5%. 
מניית טבע איבדה 1.5% לאחר שלאורך היום נסחרה בעליות של 1.6%. פריגו שלאורך כל היום נסחרה בעליות של 1%, סגרה בירידה של 0.4%. מיילן שנסחרה בעליות של 4% סגרה בירידה של 3%. 
מדד ת"א 35 +0.6% מדד ת"א 35 1,454.36 +0.6% מדד ת"א 35 בסיס:1,445.68 פתיחה:1,461.64 גבוה:1,462.4 נמוך:1,452.39 תמורה:394,826,620 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.31% מדד ת"א 90 1,062.93 -0.31% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.28 פתיחה:1,066.45 גבוה:1,068.22 נמוך:1,062.7 תמורה:121,833,032 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.47 מיליארד שקלים. 
מניות במרכז
טבע +7.55% טבע 5,600 +7.55% טבע בסיס:5,207 פתיחה:5,655 גבוה:5,665 נמוך:5,582 תמורה:67,321,706 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה עוד 1.5% בהמשך לנפילה של 4.9% אתמול ברקע לעזיבתו של אולסון, להמלצה של ג'י פי מורגן לגבי המניה - (לכתבה המלאה)
מניית מנרב 0% מנרב 42,920 0% מנרב בסיס:42,920 פתיחה:43,300 גבוה:43,350 נמוך:42,550 תמורה:268,943 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 2.4% במחזור ער (באופן יחסי למניה) ומשלימה יום שישי רצוף של עליות לשיא כל הזמנים. תוך פחות מחודש זינקה המניה ב-17%.  
שיכון ובינוי -2.93% שיכון ובינוי 729 -2.93% שיכון ובינוי בסיס:751 פתיחה:751.5 גבוה:753.1 נמוך:729 תמורה:3,533,287 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עזיבתו של מנהל חטיבת הזכיינות עמי  לנדאו.
אמות -0.68% אמות 2,046 -0.68% אמות בסיס:2,060 פתיחה:2,046 גבוה:2,064 נמוך:2,032 תמורה:11,132,504 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה בהצלחה את השלב המוסדי וגייסה 267 מיליון שקל באמצעות הנפקת מניות.
קדימהסטם -0.19% קדימהסטם 51.4 -0.19% קדימהסטם בסיס:51.5 פתיחה:51.5 גבוה:52.6 נמוך:50.4 תמורה:236,904 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 14% לאחר שהודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הביוטק הקוריאנית הקוריאניתCorestem  הכולל השקעה של 7 מיליון דולר בקדימהסטם.
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ג'מבו (ל"ת)
    ממבו 08/12/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    בקרוב הסרט מתחיל בקשר לאקזיט גרדיה (ל"ת)
    אליום 07/12/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הודעה במאיה בוםםםםםםםםםםםםםםם
    כיטוב 07/12/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כיטוב השלימה כל הבדיקות לצורך הגשת בקשה לfdaלאישור תרופת הKIT-302
    סגור
  • איזה בום.. שום כלום... הוא שאמרתי בורסה מתה... (ל"ת)
    צדוק 07/12/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מצב ותהיה..
    איצ100 07/12/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    70 17
    1)לא טוב היות האדם בזמנים אלו בשוק אלא אם כן אימץ לעצמו ומבין היטב איך לעבוד עם Short Selling(ואני מזהיר..יש ללמוד ולהתמחות בתחום ברבדים העמוקים ביותר ובצורה כוללת..התוצאות באות מהר עם סיכוי הצלחה הגדול מכל תחום אחר) 2)בטור סמוך שנכתב בביזפורטל אחת לשבוע על ידי "מרצה ומומחה לנוירולוגיה" אני קורא הלל ושבח על תחומי הרפואה והפרמקולוגיה. טעויות קטסטרופליות בהבנת המטריה נימצאות שם חופשי חופשי..והשבוע אף נכתב על "קילקולים במערכת העצבים"..ממש לא באתי להעליב או להשמיץ..אבל הגיע הזמן לעשות סדר בתחום כה רגיש..כתבנו כאן השבוע רבות על העומד להתרחש בתחומים אלו ונקבנו בתאריך יעד 2036..ערב טוב.
    סגור
  • אולי תסתום כבר?שנה רק עולים ושוברים שיאים
    רק למעלה 07/12/2016 20:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ואתה כל יום משפיל את עצמך.יאללה תתקדם
    סגור
  • שני סיכומים.
    א100 07/12/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    8 9
    כל מי שהולך בשיטה הנ"ל לא מתחשב בתנאי הבורסה או כיוונה..עולה יורדת מדשדשת. הוא פועל בוואקום שיצר לעצמו אחרי שלמד על בוריה את החברה ששאל סחורה לצורך בצוע העסקות. במשך השנים היו ים דוגמאות והשבוע הבאנו כמה מהן. למייטיבים..ההצלחה ודאית ב99%.ואני יודע ש1% בלבד בעולם משקיעים בצורה זאת.//////דבר נוסף..כתב ח.נ.. ביאליק את על השחיטה ואני מביא זאת כאן כתלת משמעי. נכתב על פרעות קישינב 1903. משפט המפתח שם: ניקמת ילד קטן לא ברא השטן.." והיא ניגמרה ברגע זה(כמה שהיא מתוקה)ואקווה שלא יהיה צורך להפעילה שנית. פה תמו שידורינו בנושא.
    סגור
  • לוזר - לא הספיק לך ללכת נגד המגמה ?
    בובי 07/12/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השוק דוהר למעלה , וול סטריט כל יום שובר לשיא חדש. ואתה ממליץ על שורט , מה אתה ליצן ? אין פלא שאתה מפסיד בבורסה. כמה פעמים כבר אמרו לך לקנות מדדים ולא לנסות להתחכם ולתזמן את השוק. אבל אתה כנראה אף פעם לא תלמד.
    סגור
  • 6.
    יורדים? (ל"ת)
    ולמה הבנקים 07/12/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • למה לא? (ל"ת)
    היי האלו 07/12/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • בגלל ש...
    קוקי מוקי 07/12/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שאמא של איציק ירדה פה לכולם.
    סגור
  • 5.
    ראלי סוף שנה בבורסות (ל"ת)
    פרויקה 07/12/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • שטויות (ל"ת)
    היי האלו 07/12/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    5 12
    סגור
  • 4.
    מחר פקיעה אז חייבים לפרק את השוק (ל"ת)
    לא שכחנו 07/12/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    3 18
    סגור
  • אין קשר.
    היי האלו 07/12/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    5 10
    וגם אין קשר.השוק קורס לתוך עצמו. בדוק את המושג הפשוט בגוגל.
    סגור
  • 3.
    כל יום מייצר בשורות מצויינות,הפרוייקט מתקדם
    ליותן 07/12/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אבל רציו נמוכה 65 אחוז מהשיא!65 אחוז !!??ורציו אופציה 14 נמוכה 90 אחוז מהשיא??
    סגור
  • הרגע..אתה ביציבות..האופציה לא תרד יותר גם אם תהיה
    היי האלו 07/12/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    4 9
    התמוטטות כללית. מצד שני גם יתכן שלא תעלה. בדוק צעדיך סוף סוף. זה שאתה נותן כל יום "בשורות "איוב לא יעזור לך. בהצלחה.
    סגור
  • דווקא עלתה בימים האחרונים
    משקיע וותיק 07/12/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מתוך 13 הימים האחרונים המניה לא מפסיקה לעלות למעט יום אחד. התחילה משער הנמוך 26.8 והגיעה לשער נוכחי 31.3. זה 16.8 אחוז בתוך 13 ימים. כל הסימנים מראים שרציו תמשיך לעלות. סביר להניח שיהיה מימושן , אבל המניה תמשיך לעלות לאחר מכן. אין לי מושג מתי תגיע לשיא , אבל בוודאי שזה לא יקרה בזמן הקרוב.
    סגור
  • 2.
    התבלבלתם (ל"ת)
    ירידות לא עליות 07/12/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 1.
    קבל חלק מהכתבה שיצאה ב5.12