ת"א נסגרה בירידות: המעו"ף איבד 0.4%, טבע ירדה 2.7% ופרוטליקס התרסקה 36%

מדד המעו"ף לא הצליח להתאושש מ-4 ימים רצופים של ירידות שערים כאשר הדואליות העיבו
ירידות, צילום: Getty images Israel
שבוע המסחר בבורסה בת"א נסגר היום בירידות, זאת לאחר שביומיים האחרונים בוול סטריט מדד ה-S&P500 השיל 0.33% מערכו ובאירופה הדאקס איבד 1.2% באותם יומיים.
מדד המעו"ף השיל 0.4% ולא הצליח להתאושש מ-4 ימים רצופים של ירידות שערים כאשר הדואליות העיבו. טבע הכבידהעם ירידה של 2.7%. מדד הנדל"ן 15 שרשם 5 ימים רצופים של עליות שערים נסגר בטריטוריה הירוקה ומחק המדד לחלוטין את הירידות שנרשמו במדד לאחר ניצחונו של טראמפ (שהביא לקפיצה בתשואות האג"ח ומכן לנפילה במניות הנדל"ן).
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,065.56 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:171,961,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.34% מדד ת"א בנק 1,816.69 -0.34% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:425,907,461 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-145 מיליון שקל בלבד.
הסיפור הגדול עם פתיחת שבוע המסחר החדש ללא ספק יהיה תוצאות משאל העם באיטליה כאשר אזרחי ארץ המגף הולכים היום לקלפיות. אורי גרינפלד מפסגות הסביר כך: "מטרת המשאל היא להוציא לפועל 3 שינויים עיקריים בחוקה האיטלקית, הראשון, יאפשר הלכה למעשה לבית הנבחרים להיות המחוקק הראשי בעוד, בניגוד למצב היום, אישור הסנאט לחוק יידרש רק בנושאים מסוימים. השינוי השני יצמצם באופן משמעותי את גודלו של הסנאט מ-320 חברים ל-100 חברים בלבד. השלישי, יהפוך את בית הנבחרים לגוף היחיד שרשאי להצביע הצבעת אמון בממשלה. במילים אחרות, מטרת הרפורמה היא להפוך את ממשלת איטליה מגוף מסורבל וחסר שיניים לכזה שיכול לקבל החלטות חשובות גם אם הן לא ממש פופולריות". לכתבה המלאה לחץ כאן
נציין כי בשבוע החולף השיל המעו"ף 0.8% מערכו ואילו מדד ת"א 75 עלה 0.55%. מדד הנדל"ן 15 בלט בעלייה של 3% ומדד הגז-נפט עלה 2%.
מניות במרכז
מניית  טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 2.6% במחזור הגבוה בשוק ונסחרת בשפל מאז ינואר 2014. למעשה, נזכיר כי ביום שאחרי הבחירות בארה"ב זינקה טבע 4.5% ומיד לאחר מכן עוד 3%. מאז המניה צללה 12% וכאמור נסחרת כעת בשפל חדש. 
מניית רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 0.6% במחזור ער אחרי שדיווחה הבוקר על הסכם התחייבות למימון חלקה בפיתוח מאגר לווייתן. (לכתבה המלאה)
מניית פרוטליקס -0.5% פרוטליקס 219.9 -0.5% פרוטליקס בסיס:221 פתיחה:229 גבוה:229 נמוך:217 תמורה:360,258 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה 36% לאחר שדיווחה ביום שישי על החלפת אג"חים והמרת חלק מהחוב למניות (סוג של הסדר חוב). (לכתבה המלאה
מניית חלל תקשורת -5.09% חלל תקשורת 1,716 -5.09% חלל תקשורת בסיס:1,808 פתיחה:1,808 גבוה:1,802 נמוך:1,712 תמורה:392,890 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 5% לאחר שביום שישי הוציא דיווח צונן באופן יחסי בעניין התקדמות המו"מ למכירת החברה. בין היתר נכתב בדיווח כי "במועד זה הצדדים פועלים לשם המשך הדיונים באופן הדדי בניסיון להגיע להבנות ביניהם בנושאים עיקריים המצויים במחלוקת אשר טרם נפתרו". בשבוע שעבר זינקה המניה ב-17% ברקע לדיווח (שאושר ע"י החברה) לפי תמורת המכירה אמורה להסתכם ב-190 מיליון דולר. 
מניית מיטב דש -0.15% מיטב דש 1,306 -0.15% מיטב דש בסיס:1,308 פתיחה:1,330 גבוה:1,330 נמוך:1,297 תמורה:328,285 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה עוד 4.9% במחזור ער, זאת לאחר זינוק של 26% ביום חמישי ברקע לדיווח על חתימת הסכם עם הקרן XIO למכירת בית ההשקעות - לכתבה המלאה
מניות אלביט מערכות -3.15% אלביט מערכות 46,490 -3.15% אלביט מערכות בסיס:48,000 פתיחה:47,650 גבוה:48,200 נמוך:46,280 תמורה:71,502,102 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרוטרום -2.33% פרוטרום 30,640 -2.33% פרוטרום בסיס:31,370 פתיחה:31,850 גבוה:31,850 נמוך:30,500 תמורה:77,779,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מרכזות מחזורים בערים ונסחרות בעליות, זאת לאחר ששבוע שעבר נכנסו שתי המניות למדדי המניות הגדולות ב-MSCI. 
מניית דוניץ -2.11% דוניץ 7,045 -2.11% דוניץ בסיס:7,197 פתיחה:7,197 גבוה:7,168 נמוך:6,928 תמורה:239,383 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 8% מבלי שפרסמה הודעה כלשהי. בכך המניה השלימה זינוק של 120% ב-6 החודשים האחרונים. (לכתבה המלאה)
מניית טאואר -0.76% טאואר 11,710 -0.76% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:47,707,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה של 2.1% והשלימה ירידה של כ-6.5% תוך קצת יותר משבוע.
מניית המלט -1.23% המלט 7,000 -1.23% המלט בסיס:7,087 פתיחה:7,017 גבוה:7,080 נמוך:7,000 תמורה:429,941 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסוגה משיא כל הזמנים שרשמה ביום חמישי האחרון אחרי הדו"חות החזקים שפרסמה. המניה קטעה כעת יום 12 ברציפות של עליות שערים. 
מניית טבע מאז 2014:
תגובות לכתבה(70):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    ממליץ לכם לא למכור , בשנים הקרובות היא תעלה שוב
    אסף 04/12/2016 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון, זה ייקח קצת זמן אך מניות מתקנות את עצמן במספר שנים , אם מדובר על חצי מיליון שקל השקעה לא ממליץ למכור כרגע, במידה וזה הפסד של 100000 ש"ח תחתכו ותלמדו לפעם הבאה!
    סגור
  • 40.
    מתי תוצאות איטליה? (ל"ת)
    המתחזה 04/12/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    אני נביא קטן אבל אינני רואה את טבע עולה מעל 30 דולר
    יעקב נירושלים 04/12/2016 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לטבע שום ייחוד. כולם יודעים להעתיק תרופות, המשכורות בטבע בשמיים, הבונוסים מוגזמים, לחברה אין תכנית ייעול על המדף וגם נופלת עם רכישות הזויות. הולכת בדרכה של ענקית דפוס סייטקס - אם לא תהיה לה תרופת מקור ביד. בינתיים: קטסטרופה למשקיעים ולבורסה!!!
    סגור
  • 38.
    אז כמו שנאמר סלקום,סלום ושוב סלקום (ל"ת)
    קובי 04/12/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    קנינו טבע בכל חסכונות ההון העצמי לדירה שלנו
    נורית ואביב רגב 04/12/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בשער 25000 עכשיו הלך חצי מבכסף כמעט. הדירה התרחקה, החיים בזבל, טבע בכייה לדורות
    סגור
  • אם זה לא בדיחה עצובה אז קבלו חיזוק.
    א 04/12/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    7 2
    עשיתם מעשה פזיז ולא ראוי. לעיתים אין כמו לעבור את הרע ביותר ואפילו בכדי להשכיל להבא. בכל מקרה תודו לאל שלא קניתם גבעות או אפריקה בשיא..יש הרבה כמוכם בעיר..אבל..מפה תבואנה רק ברכות והצלחות.
    סגור
  • 36.
    אל תשקיעו בקובי = אל על במכפיל קטן מ10 (ל"ת)
    מנו 04/12/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    הכרטיסים לטיסה הוזלים לא לפספס מחר תוצאות ניסוי (ל"ת)
    בונוס 04/12/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 34.
    ירידות? זו רק ההתחלה
    עוקב אחרי הזקן חכם 04/12/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    4 7
    טרמפ יבצע מה שהבטיח. יתחיל בהעלאת מכסי המגן .יגדיל הגרעון. האיטלקים יצאו מהיורו והבנקים שלהם יתנדנדו.הסינים ירוצו למכור אג"ח אמרקאי מה שיביא לעלית תשואות לכיוון 3-4 אחוז. הבורסות ירדו למטה...הצלחות לכל השורטיסטים....
    סגור
  • תבוא תמיד. אתה וזקנך צצים רק בימים של ירידות
    א למר עוקב 04/12/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 6
    שאכן מתרבים ותופסים תאוצה. דבריכם דברי טעם ונכונים בעליל. טוב לשמוע אותכם ולחשוב כמוכם.
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    מינויים
    מומחון 04/12/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    51 2
    באמריקה מינו את טום פרייס וסימה ורמה לראשי מערכת הבריאות במימשל החדש של טראמפ. השניים הללו יקלקלו את המערכת הצולעת אם נשאר בכלל מה לקלקל מהמימשל הקודם. צפו להמשך ירידות והיתחזקותן של כל החברות הקשורות לנושא. חברות בארץ כמו טבע ומאיילן ופריגו וחברות דומות בעולם תישעטנה מטה ולא רק עקב המינויים שציינתי.
    סגור
  • המשך
    פרופ' א100 04/12/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    34 21
    וממשיך הכותב(ממש קיצרתי כיוון שהכתבה פוצצה לי את הפיוזים במוח הקטן שלי)ומדבר על פרמקולוגיה וביו טכנולוגיה וגנריקה וציוד רפואי ובתי חולים ובתי אבות ..וביקוש מטורף לתרופות והמחירים ימשיכו לעלות ואני מבין של התרופות ושל החברות. לצערי..הכותב משתדל במלוא כוחו ממרום גילו לדחוף קדימה את התחום שהוא "מומחה בו" ואף מזכיר את מחדלי מימשל אובמה ומביא מגדנות ותופינים על הממשל החדש עם המהמר פושט הרגל ומטריד נשים שהגיע לפסגה. יש המשך..
    סגור
  • סוף ואקצר כי אוכל (גם נעשה)לכתוב מאות אלפי דפים בעניין.
    פרופ' א100 04/12/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    29 7
    הרפואה וכל מה שלצידה דוהרת בעיקר בעשרים שנים האחרונות ובמיוחד בשנים מ2013 ועד היום עם התכווננות עד 2036 לצורך העניין. הידע בכל התחומים מרפואת פעוטות ורפואה גריאטרית והמטולוגיה ולב ומערכת כלי דם(לא לב ריאה כמו שמכנים זאת מדריכי חדרי הכושר..לב כלי דם..)ועד פסיכיאטריה וכמובן חקר המוח. הידע הצבור הוא ענק ולא יאומן. אנו עובדים היום פי 8מאשר לפני 20 שנה על מניעה והקדמה וזיהוי ופתרונות טרום בעיה וריפוי מוחלט של בעיות שרק צצות. פה אפשר להזכיר את האדם בסין שהולך לרופא כשהוא בריא על מנת לשפר בריאותו..ולא מגיע אחרי עם שלל בעיות שלא זוהו/ואו לא טופלו. אט אט אבל די מהר אנו הופכים למיותרות שלל תרופות מהישנות ועד לחדישות שרק יצאו לאחרונה למדפים בקול תרועה. אנו מכריזים בגאווה על שיפור מדהים בתוחלת החיים ואיכותם. כל מיני טיפולים וציוד שעד היום חיכו חודשים בתור להתקבל אליהם ילכו ויעלמו עד 2036. הרפואה שבידינו תדע לפתור כמעט כל בעיה ומכאוב ואנשים יחיו חיים ארוכים ובריאים וילכו לעולמם בריאים יחסית בגילים הרבה יותר מאוחרים. ילדים שנולדים היום יחיו בקלות באיכות מעולה עד 130 ויותר. ומכאן בריאות ואושר.
    סגור
  • בהמשך לכתיבתי ב31..
    פרופ' א100 04/12/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    34 6
    צר לי לראות במאמר שכן של כותב קבוע וותיק הלל ושבח על טראמפ ופועלו ועתידו כמוביל המעצמה. "טראמפ הביא צוות חלומות לניהול מערכת הבריאות כפי שהוא עושה בכל התחומים" ומכאן מבטיח הכותב שהינו"מומחה ומרצה לנוירולוגיה" שנבחרת החלומות תמשיך בכל התחומים להניב רווח למשקיעים..הציטוטים כמעט אחד לאחד אבל התוכן וכוונת הכותב המסונוור מהגמבלר טראמפ מדהים ומעורר קושי רב בהבנת הכותב את הדברים ובהערצתו העיוורת לטראמפ פושט הרגל הניצחי שהרבה מאוהדיו גם הם לצערי בענייני הינדוס מצבים ואנשים...יש המשך.
    סגור
  • 32.
    בומים וכל מילה מיותרת (ל"ת)
    בונוס 04/12/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 31.
    כיטוב
    אלון 04/12/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שבוע טוב, לדעתי האישית בימים הקרובים חייבת לשנות מגמה ולהערכתי תבוא הודעה על סגירה עם חברה גדולה לתרופת הדגל שלה.
    סגור
  • במהרה בימינו אמן! (ל"ת)
    אינשאללה 04/12/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    חייבים ליצור "מתח" בכותרת?
    דבר קטן שמשנה הרבה 04/12/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תרשמו מי יורדת ב40%. בשביל מה ההקדמה בכותרת? הרי יכולתם לרשום את שם המניה מבלי כל החידונים המיותרים האלה
    סגור
  • גם אני חשבתי על זה (ל"ת)
    נוביל שינוי? 04/12/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    מה קורה שם?יש מימון אין עליות? (ל"ת)
    רציו שכחה מהזה לעלות 04/12/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • לא טוב לא כסף. כן טוב גם לא כסף.
    כן ונכון 04/12/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כמה נסביר לכם על הפרובלימטיות בקידוחי הים לא תבינו. רמז:תשובה כנראה יגייס 3 טריליון שקל להקמת צבא וחיל הים וחיל האוויר על מנת להגן על המיתרנים. גם אולי ייבש 500 קילומטר מרובע בסביבות האתר ויקים שם עיר עם מגדלים ואזורי וילות מפוארות. עשירי העולם כבר עומדים בתור לרכוש אדמה במחיר מליון דולר למטר רבוע.
    סגור
  • 28.
    מורווח בסלקום, מכרתי פועלים וכיל (ל"ת)
    איתמר 04/12/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    באחריות מלאה סלקום ובזק. מי שלא יקח איך יקח כסף (ל"ת)
    קובי 04/12/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אמרת בזק לא תרד 700..חחחחח (ל"ת)
    לקובי הקשקשן 04/12/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 26.
    ארית לוקחת הפסקה קלה וממשיכה לטוס, הדרך למעלה טכנית (ל"ת)
    אסי 04/12/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    לא לגעת בכיל ולא אל על (ל"ת)
    קובי 04/12/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • לקובי
    קובו 04/12/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה זורק פה לגעת ולא לגעת בלי לשאת ולבקר את התוצאות. סתם מציין את ההלל והשבח על בזק ועוד רבות. אתה רציני או סתם תוקע שמות בלי להבין?
    סגור
  • 24.
    זה לא מאוחר סלקום לקחת וגם בזק (ל"ת)
    קובי 04/12/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    ומי עולה כמובן סלקום שנילקחה עי רובנו.לא טועה לעולם (ל"ת)
    קובי 04/12/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    לדעתי מי שזורק עכשיו את המניה עושה טעות גדולה
    חלל תקשורת 04/12/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בלי שום קשר לעסקה אם היא תיסגר או לא, אני חושב שהמניה נמצאת הרבה מתחת למה שהיא שווה! (כן למרות הפיצוץ של עמוס 6) בנוסף קיבלנו הודעה מאוד חיובית שלא ממש התייחסו אליה אבל חלל משכירה לווין ל4 שנים פלוס אופציה לעוד שנה, נכון שזה יוריד את הרווחיות שלה החברה בגלל התשלום על הלווין אבל החברה לא תאבד את הלקוחות שלה ותוכל להמשיך לעבוד למרות הפיצוץ של עמוס 6! לסיום בהצלחה למחזיקים מאמין בחברה ומאמין שנראה כסף בקרוב מאוד!
    סגור
  • שווה 3500 לפי העיסקה ומאמינה לראות אותה מעל 4000 (ל"ת)
    צודק בהחלט 04/12/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • הראה לי איך היא שווה מתחת למה שהיא שווה.
    קובו א 04/12/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אתה יודע איך לבדוק זאת כלכלית או חשבונאית? אני לא בטוח. יש כאן מעטים ואולי אחד שיודע מה אומר ועושה וזה ממש לא פופולרי אבל מנצח. גם בלי לבדוק לעומק את חלל(שם נורא)היא תרד עם כל השוק ואולי יותר.
    סגור
  • 21.
    ראלי סוף שנה מגיע
    אדי 04/12/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    3 11
    אין מה לממש אז מעכשיו רק קונים
    סגור
  • אתה טמבלון (ל"ת)
    סמוטריץ' 04/12/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 20.
    איזו מניה תצלול 45%? (ל"ת)
    יוסי1 04/12/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    פרוטוליקס ירידה לצורך נסיקה.... (ל"ת)
    ההנהלה.. 04/12/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • אז איזה כייף לנו אם יש נסיגה או נסיקה מה זה משנה
    יא גולם 04/12/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    4 1
    העיקר שאנו מרוויחים היום במניה
    סגור
  • 18.
    פרוטליקס לעבור לבונוס להחזיר הפסדים ליבי איתכם (ל"ת)
    לכל ניפגעי 04/12/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • התחבר למציאות (ל"ת)
    יא גולם 04/12/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 17.
    אופצ 16 רציו
    שאלה 04/12/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    23 3
    יכול להיות שהמניה תקועה בגלל האופציה ולאחר פקיעתה מחרתיים נראה תנועה מעלה במניה?
    סגור
  • חחח (ל"ת)
    יא גולם 04/12/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 16.
    כבר אמרנו ככה זה כל שנה רע לי (ל"ת)
    רעלי סוף שנה 04/12/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    שבו משתתפים חברות ביומד
    מחר הכנס במדריד 04/12/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בונוס תציג .. מחר מתחיל כנס בספרד מדריד של רפואת פה ולסת וכל המשתמע מזה. ד"ר אפרים צור הרופא שמנהל את הניסויים של בונוס ירצה ויציג מחר את הטכנולוגיה של בונוס ביוגרופ בכנס . בין היתר יציגו לשוק את תוצאות הניסוי בהשלמת עצם בלסת בטכנולוגיה שפותחה בלעדית על ידיי בונוס . אני הייתי עוקב מקרוב , יכול להתחיל מפה ראלי בחברה . שיהיה שבוע פורה לנו במדד , ושיתחיל להתאושש גם פה כי הגיע הזמן ולא רואה סיבה שלא יחלו תיקונים במדד . בהצלחה לכולנו ...
    סגור
  • עוד פעם ברצלונה מול ריאל מדריד
    מי נגד מי 04/12/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנ עם מבי ורונלגו ישחקו?
    סגור
  • 14.
    מעוף
    משקיע 04/12/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אני מקווה שמניות הבנקים יאזנו את הירידות במניות הדואליות. מחר כבר נראה שיפור במגמה ועליות שערים בהמשך השבוע. שיהיה לכולנו שבוע טוב וחודש טוב.
    סגור
  • 13.
    קמהדע
    מצקלו 04/12/2016 07:07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    למי שלא שם לב קמהדע התחילה לא מזמן להמריא מוזמנים לטיסה נעימה
    סגור
  • 12.
    מדיגוס - ממחר מתחילה לעלות לשער 100...
    אילן 04/12/2016 02:39
    הגב לתגובה זו
    1 5
    פשוט היה מימוש רווחים. ממחר אנחנו מתחילים לעלות בחזרה לשער 100. תוך חודש עוברים את 100. ידידי עובד בחברה ונודע לי שבעוד מספר ימים צריכה לצאת הודעה על הסכם חדש ואז נראה מהר מאוד את השער 100, בהצלחה לכולם.
    סגור
  • צודק. כסף ברצפה (ל"ת)
    taly 04/12/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 11.
    מדיגוס
    משקיע 04/12/2016 00:45
    הגב לתגובה זו
    0 6
    חטפה השבוע חזק אחרי גיוס כסף בשער נמוך (המניה ירדה לשער הזה) וכעת יש מצב שזה הופך אותה להשקעה מעניינת בטווח הבינוני. מי שחושב עכשיו להיכנס צריך לקחת בחשבון שהסיכון נשאר עדיין ועכשיו נוספה הסיכון של איחוד הון (ספליט הפוך) שבדרך כלל לא עושה טוב לבעלי המניות. בצד הסיכוי כמובן יש את זה שהיא כבר פחות חברת חלום אחר עם מוצרים ביד שיצאו לשיווק. דעתי בלבד
    סגור
  • 10.
    טבע הולכת לגדולות (ל"ת)
    עמי פרגסטינבוך 03/12/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מזור
    מני 03/12/2016 21:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה עליות עד סוף החודש.הגיע הזמן לקצת נחת. הללויה
    סגור
  • 8.
    הכיוון ברור
    אייל 03/12/2016 21:06
    הגב לתגובה זו
    10 19
    אין ספק שלאור סופשבוע בעולם. המשאל עם באיטליה. האוויר שהשוק צריך לשחרר עקב עליות לא מוסברות מאז עליית טראמפ נראה מעכשיו ירידות
    סגור
  • יושב על שורטים (ל"ת)
    אלף 04/12/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • איך אפשר לשבת על זה. בטח דוקר השפיצים התוכס (ל"ת)
    יא גולם 04/12/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    השבוע עליות שמנות (ל"ת)
    דיקונה 03/12/2016 21:04
    הגב לתגובה זו
    18 5
    סגור
  • 6.
    שתי אחוז למעלה מחר
    וינר 03/12/2016 19:42
    הגב לתגובה זו
    6 6
    תיסקרו מי אמר לכם
    סגור
  • 6
    דב 04/12/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה ממש לא ווינר, אלא לוזר גדול. עברית. לך למד עברית לפני שאתה מפרסם. אין לך בושה.
    סגור
  • מי זה הוינר הסתום? (ל"ת)
    סמוטריץ' 04/12/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לפעמים חלומות מתגשמים
    אריאל 04/12/2016 00:44
    הגב לתגובה זו
    7 3
    יא דביל השוק הולך לעשות מהלך חד למטה. הבנקים שלנו נמצאים לקראת קריסה בכלל חוב המשכנתאות העצום של אזרחי מדינת ישראל שרק קונים וקונים דירות. המיתון בפתח
    סגור
  • 5.
    אם מחר יורד בתל אביב
    רמי 03/12/2016 19:17
    הגב לתגובה זו
    12 9
    זה כהר יהיה יום שמיני של יריגות רצוף וזה מתחיל ןהיות מעצבן
    סגור
  • 4.
    הבנקים זינקו באמריקה מחר עליות. (ל"ת)
    מני 03/12/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 3.
    טבע נופלת, לא סיימה את המהלך, כדאי להמתין
    נעם 03/12/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    10 2
    להכנס לטבע רק בגל העליות הבא, כשיתחיל התיקון ביציבות, כשהעליות יהוי בטוחות לאורך זמן. עד אז כדאי להעזר בסבלנות, יש לה לאן לרדת. התחתית יכולה להיות גם ב35 דולר ואפילו פחות.
    סגור
  • ש 13 זה לא יגיע? (ל"ת)
    אתה חושב 03/12/2016 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טאואר= שוב חוזר הניגון...... (ל"ת)
    עוזי 03/12/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 1.
    אפשר בבקשה להבין מה קורה עם ליויתן??
    לביזפורטל 03/12/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    14 3
    לפני 3 ימים שוב חתמו שוב חוזה במיליארדים וליויתן ורציו ירדו? לא מוזר המצב הזה? שנה שלמה בשורות מצויינות והמניות כל הזמן יורדות?????????????
    סגור
  • יעצ
    מפנםעם 04/12/2016 00:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ם םנםי
    סגור
  • ??? (ל"ת)
    ? 04/12/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תקנה את זה
    סמוטריץ' 04/12/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    18 0
    תעשה 30 אחוז עד סוף שנה 480 אחוז עד יולי17.
    סגור
  • המניה תגיע בשבועות הקרובים לשער 40
    שרונה 03/12/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר שתגיע לשער 40 היא תחל את המסע שלה והיא ניראת הדבר הבטוח ביותר
    סגור
  • כבר תבין ותפעל בהתאם? (ל"ת)
    מתי 03/12/2016 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור