16:10 אושר בוועדת הכספים: פטור ממע"מ לחברות שמאחסנות דלקים שמיועדים לייצוא

15:24 מניית H&M צונחת 5.4% - צפויה לחתוך מחירים >>

15:10 ח"כ פרי: "במלחמה הזו, על השידור הציבורי, כולנו יוצאים מפסידים"

14:48 דו"חות אשטרום קבוצה: ירידה בהכנסות, צמיחה ברווח הנקי; המניה קופצת 3% >>

14:44 עורכת דינו של ההאקר מאשקלון מגיבה להארכת מעצרו: "הוא סובל מגידול"

13:14 לידר על לאומי: "נסחר מעט מתחת לשוויו הכלכלי - מחיר יעד של 18 שקל" >>

12:40 משבר התאגיד הציבורי: רה"מ ושר האוצר צפויים להגיע להסכמות

11:48 השוטר שהכה נהג משאית במזרח ירושלים הואשם בתקיפה והפרת אמונים

11:33 עומס בנתב"ג: חג הפסח צפוי להתחיל עם תנועה של כ-63,000 נוסעים

10:47 תל אביב: שני בנייני מגורים וגן ילדים פונו בעקבות חשד לדליפת גז

10:40 אקלסנס לקראת פרסום דו"חות רמי לוי: "צפוי דו"ח טוב מאשתקד" >>

10:16 בולטות בת"א: טאואר יורדת 1.06%, פז נפט יורדת 0.89%

10:13 בולטות בת"א: לאומי עולה 0.37%, אורמת טכנו עולה 0.34%

09:55 משפטנים: "העלאת הקנסות על נהגים תורמת לקטל בכבישים - לא מונעת אותו"

09:39 בית המשפט בהוואי קבע: תוארך השעיית צו ההגירה של טראמפ

08:52 הרצוג ליועמ"ש: "להגביל את התערבות נתניהו בנושא תאגיד השידור הציבורי"

08:43 זינוק חריג נרשם במספר המשפטנים בשירות המדינה, פי 3 ממספר האחיות

08:28 הבניה בהתנחלויות: הערב רה"מ יעדכן את הקבינט במגעים עם ארה"ב

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות
המשבר חוזר

לא יאמן - שוב שיבושים קשים בלוח הטיסות של אל על

 |  26
המשבר חוזר
Share
אמנם בתחילת השבוע נראה היה שהמשבר באל על הסתיים והצדדים עומדים בפני חתימה על הסכם וכבר ממש ברכו על המוגמר, אבל הערב העסק שוב מתפוצץ - על גבם של הנוסעים. בתחילה הודיעה החברה כי טיסה מספר 027 לניו יורק הערב בוטלה. כשעה לאחר מכן התקבל עדכון כי בעקבות התערבות יו"ר ההסתדרות ניסנקורן הטיסה בכל זאת תצא. בתוך כך, עדיין לא ברור מה צפוי לגבי טיסת 001 מחר לניו יורק שאמורה לצאת בבמטוס חכור וכך גם הטיסות מחר לברלין ופראג.

תגובת הנהלת אל על: "לצערנו הרב, למרות ההבנות הושגו בישיבה שנערכה בהסתדרות עם יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בתחילת השבוע ממשיכים הטייסים להתנהג בבריונות בכדי לנסות להפעיל לחץ על ההנהלה לשנות את ההסכם וחוסר הנכונות להתחייב לשקט תעשייתי ולהפעיל את הטיסות כסדרן. אנו מתנצלים בפני הנוסעים".

תגובת וועד טייסי אל על: "חבל שאפילו בעיצומם של דיונים, שמטרתם להגיע להסכם עבודה, ממשיכה הנהלת אל על לפגוע בנוסעיה ולהמשיך במסע השקרים וההשמצות כלפי עובדיה. ההנהלה מטעה את הציבור; גם היום היו טייסים שהיו מוכנים וזמינים להוציא את כל הטיסות שבוטלו, טיסות שהן מעבר ללוח הטיסות המתוכנן שלהם. יו״ר וועד הטייסים קברניט ניר צוק, הציע להפעיל את טיסה 027 והנהלת החברה סירבה להציבו. זה המקום להדגיש שוב: טייסי אל על מבקשים לטוס. אנחנו לא שיבשנו, לא משבשים טיסות ומתייצבים לכל טיסה - כתמיד."





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

26 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 גדעון 03/12/2016 20:20 האמת על טיסה 027 לניו יורק
יכול ממוקד – טיסת אל על 027 לניו יורק בוטלה ללא סיבה. "גבירותי ורבותי,נוסעים יקרים, מדבר הקברניט. הקברניט שנשאר בבית למרות שהייתי מוכן להטיס אתכם לניו יורק הלילה. " אם עד כה הצליחה ההנהלה להסוות את מזימתה -ביטול טיסות בטוענה שיקרית שאין טייסים המוכנים לבצעה,הלילה היא עשתה טעות אשר הביאה לחשיפת פרצופה האמיתי והמכוער. טיסה 027 ניבחרה לסיקול הממוקד לא במקרה. בטיסה זו היו נוסעים מאוד מיוחדים. מוזמני פורום סבן היוקרתי,חברי כנסת,עיתונאים בכירים ובקיצור, נוסעים אשר פגיעה בהם תגרום להד תקשורתי אדיר. הד כזה אשר יגביר את הלחץ על הטייסים בעיצומו של המשא ומתן. להלן פרטי האירוע- אמש,למרות בקשה חוזרת ונשנית של הקברניט להציבו על הטיסה לניו יורק (יש תיעוד מלא של שיחות הקברניט עם הצבת צוותים וכן הודעת טקסט ששלח לסמנכל מבצעים), החליטה הנהלת אל על לבטלה בטוענה שהצבתו תפגע בפעילות עתידית שלו(הדרכת סימולטור שלא הייתה בעייה לאיישה במדריך זמין אחר). לאחר שדבר ביטול הטיסה הגיע לידיעת יו"ר ההסתדרות ניסנקורן, פנה האחרון לדוד מימון,מנכל אל על ודרש שהטיסה תצא כמתוכנן. בהוראת מימון,ניסו הגורמים השונ
24 צביקה 03/12/2016 09:07 חברת אל על
הטייסים בחברת על אל מוכנים לטוס בכל זמן .אבל חברת אל על מחכירה מטוסים וטייסים מכל העולם כדאי לפגוע בטייסי אל על הישראלים שהם הטובים בין הטובים בעולם . ברגע שיקרא אסון עם חברות אחרות אז יקימו ועדת חקירה .אנשים מכל העולם בעיקר היהודים רוצים לטוס רק עם אל על בגלל הטיסים והכיטחון
23 יציק 03/12/2016 08:30 חברת אל על
טייסי אל על הם הטיסים הטובים בעולם מוכנים לטוס בכל זמן ומקום בעולם . אבל החברה מחכירה מטוסים וטיייסים מארצות אחרות אני מציעה שתעסיק טייסים מכל העולם עד שלא יקרא אסון הם לא יפסיקו . נראה בסוף מה יקרא לאל על
22 יעקב 03/12/2016 06:24 חברת אל על
אני מבקש לא להאשים את הטיסים הם מוכנים לטוס בכל זמן ומקום בעולם . אבל החברה עשתה הסכמים אם חברות זרות .כדאי שלטיסים היה פחות עבודה לכן אני אומר שהבעיה שנוצרה גורמת לבעיות בחברה .ולא הטיסים אשמים
21 עובד לשעבר בקלבמרקט 02/12/2016 23:27 משפחות בורוביץ ומוזס מומחים לסחוט חברות ולהעיף אותן
מזה הופכים להיות מיליונרים , סוחטים חברה, איך? מושכים משכורות ענק למקורבים ומחלקים דיבדנדים מפחידים ואזזזז , בום פשיטת רגל והמשפחה הולכת הביתה עם הרבה כסף , זאת השיטה. באל על הם פשוט יחלבו את החברה (משפחת בורוביץ ומוזס) ואז יחזירו אותה למדינה שתשבור את הראש
20 בורסוק 02/12/2016 18:37 תמתינו שהמניה תרד. ב-205 רוכש ב-100,000 ש"ח (ל"ת)
19 רפי 02/12/2016 15:23 המניה עוד תצנח חופשי אולי ב 200 אני הבדוק (ל"ת)
18 דון קישוט 02/12/2016 14:26 להחליף את רוב הטייסים הטייסים חדשים
שההנהלה תתחיל לנהל ולא להיות מנוהלת
17 מוטי 02/12/2016 12:58 אל על
יאלה שחררו הרי מה שתקבלו לא ייספק אותכם ואני מתכוון לכולם לא רק הטייסים עוד חברה של בולענים בושה פשוט בושה
16 יוסי 02/12/2016 12:26 וועד הטייסים
תגובת וועד הטייסים "ממשיכה הנהלת החברה לפגוע בנוסעיה"... רק לקרוא לשמוע ולהבין שהם הטייסים כביכול לא חלק מהחברה... כאשר הנוסעים הם הלקוחות שלכם הטייסים בלעדיהם אין לכם עבודה ...הטייסים מרחיקים עצמם מהאחריות /מהחברה....הם כורתים את הענף עליו הם יושבים .
15 אלעל 02/12/2016 11:35 הטיסים זמינים לכל הטיסות וכל פעם שהשיחות לא מתקדמות
הם לא מוציאים טיסות בטענה שאין טיסים.הרי כולם מבינים שזאת תקופה של חורף הפעילות ירדה ויש מספיק טייסים.
14 נירה 02/12/2016 10:59 נמאסתם ... חפשו אותנו .. (ל"ת)
13 אנונימי 02/12/2016 10:46 לטייסים ולהנהלת אל על. לא חשוב מה שתצהירו או לא. אני
כבר 40 שנה לא טס באל על וכל הזמן הזה אתם ממשיכים להתעקש ולהוכיח לי כל פעם מחדש שההחלטה שלי שלא לטוס עם אל על ממשיכה להיות נכונה כל ה 40 שנים האלה.
12 גדעון 02/12/2016 09:58 מצפה מיוסי פינק יתר רצינות ולויאליות למקצוע
יוסי פינק נחשב בעיני לעיתונאי רציני שמקפיד על לויאליות למקצוע . הכתבה שפורסמה בשמו זה העתק של מידע שקיבל ממערכת יחסי ציבור של הנהלת אלעל בלי לבדוק עם הטיסים את נתוני הפרסום.מצויים בידי כל ההתכתבויות בין הטיסים שנתבקשו לאייש את הטיסות המדוברות לבין מי שמאיש את הטיסות מטעם החברה. אני קובע שניתן היה לאיש את כל הטיסות אך ההנהלה משיקולים זרים החליטה אחרת והוציאה ידיעה לתקשורת המאשימה את הטיסים אותם קל להשניא על הציבור. אני קובע שזו ההנהלה הפוגעת בציבור הנוסעים על מנת לישם תוכנית שתשנה את פניה של אלעל ותאפשר לבעלי המניות לגרוף יותר כסף לכיסם.כל הטיסות המדוברות אלה טיסות שמראש בתוכנית האיוש החודשית לא היו מאוישות והנהלת אלעל בונה על נכונותם של הטיסים לאיש טיסות אלה מעבר למחויבותם.
11 DDD324 02/12/2016 09:55 יש שרוצים להוריד את המניה שיוכלו לעשות כסף קל (ל"ת)
10 ציניקן 02/12/2016 07:41 לא מאמין לשקרי הטייסים (ל"ת)
9 polak 02/12/2016 07:39 משרד התחבורה צריך ל ס ג ו ר את החברה הזאת
בשביל מה קיים משרד התחבורה? תפקידו להגן על הנוסעים מפני ביריונות בנתיבי תחבורה וטיסה !!! ..וזה לא משנה מי אשם! אסור להתעלל בנוסעים!!!! ככה לא מושלים!!!!!!!
8 אסי 02/12/2016 07:10 בריונים
טיסיי אל על בריונים יש לסגור את החברה ולפתוח מחדש טיסיי אל על מאז ומתמיד רוצים לנהל את החברה חוצפנים וחזירים מאין כמותם ניתן להפעיל את מטוסי אל על עם ויביים זרים וישראלים בחצי המשכורת והראיה לכך טיבי ארקיע וישראייר
7 עובד לשעבר 02/12/2016 05:21 קומת ההנהלה סגורה
לידיעה. קומת ההנהלה סגורה לעובדים!!!! רק למקורבים או להנהלה יש אפשרות כניסה.חחח מה נהיה מחברה שהיה כיף והנאה לעבוד בה. והמנכ"ל כשהגיע אמר "שדלתו פתוחה".....
6 עובד אלעל 02/12/2016 04:27 הנהלה כוחנית ושקרנית!!!! זה לא רק עם הטייסים -
ההנהלה מנסה לשנות את ההבנות שהושגו
5 נו 02/12/2016 02:31 יותר טוב
מי צריך לטוס בסערה
4 מאוכזב ביותר 02/12/2016 01:29 להחרים את אל על שיחפשו פרנסה בטורקיה
שילמדו קצת מטורקיש איירליינס שתמיד הלקוחות במקום הראשון, שיחפפו איתם שנה שנתיים בשכר של מתמחה 2000 יורו לחודש ושיחזרו למדינה עוד שנתיים שלוש ומבחינתנו שאפ פעם לא. בושה לחברה "לאומית" של ישראל ובושה לנציג ועד העובדים צוק....תתבייש ועוף לנו מהעיניים נבל.
3 דן 01/12/2016 23:16 נשבר ה... מאל על (ל"ת)
2 צבי כץ 01/12/2016 23:01 אני במקום מחיאות כפיים בנחיתה , צועק בוז (ל"ת)
1 ישראל 01/12/2016 22:41 נו ברור שהם רוצים לטוס... שעות נוספות .
טייס "מרגיש לא טוב" מקבל יומית בכל זאת כי יש הסכמים והחברים "מוכנים" לטוס במקומו....ברור!שעות נוספות בטירוף... הגיע הזמן שהטייסים וכל אוכלי החינם יבינו שהחגיגה נגמרה... בגלל כל ההטבות והחגיגות אנחנו פשוטי העם לא טסים באלעל כי היא הרבה יותר יקרה מחברות אחרות שבהן יש הרבה פחות אוכלי חינם וחגיגות...מחזק את ידי ההנהלה.. המשיכו כך גם אם נגרם סבל לנוסעים וירידה בהכנסות... במבט לרחוק אתם תרוויחו...
נוסע לשעבר 01/12/2016 23:19 לא עוד
גועל נפש הגזמתם ברור שהטייסים ,מעניין איך הצליחו לרמות את המערכת בצבא...
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש