גולף העמיקה את ההפסד ברבעון השלישי ל-13 מיליון שקל

 | 
שלט חוצות גולף, צילום: יח"צ
קבוצת גולף דיווחה היום על תוצאות הרבעון השלישי של השנה וחשפה כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת מלוא ההחזקה על החברה הבת טופשופ. בתוף כך גולף פועלת לסגירת רשת ההנעלה מורטי ורשת בלו בירד ההפסדיות, הליך שתרם לגידול בהפסד התפעולי השוטף ביחס לרבעון המקביל.
בשורה העליונה, ההכנסות של גולף ירדו במעט ל-205 מיליון שקל לעומת הכנסות של 208 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2015. הירידה מיוחסת לעיתוי החגים שחלו השנה ברבעונים השלישי והרביעי לעומת הרבעון השלישי אשתקד. הירידה מיוחסת בנוסף לירידת המכירות ברשת הנסגרת בלו בירד ונעלי מקס מורטי. מכירות האופנה וההלבשה של גולף ירדו ל-95 מיליון שקל לעומת הכנסות של 102 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2015. מכירות אפנת הבית עלו ל-109 מיליון שקל, לעומת 106 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2015.
בשורה התחתונה, גולף העמיקה את ההפסד ברבעון השלישי ל-13.4 מיליון שקל, לעומת הפסד של 5.3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2015.
אפי רוזנהויז, יו"ר הדירקטוריון ורביב ברוקרמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף: "הנהלת החברה נוקטת מגוון צעדים במטרה לשפר את ביצועי הקבוצה ולחזור לרווחיות וצמיחה, צעדים אלו פוגעים בטווח הקצר בתוצאות הכספיות אך אנו מקווים כי תרומתם תבוא לידי ביטוי חלקי החל מהמחצית השנייה של 2017. אנו בעיצומו של הליך סגירת רשת ההנעלה מורטי ורשת בלו בירד ההפסדיות, הליך שתרם לגידול בהפסד התפעולי השוטף ביחס לרבעון המקביל. כמו כן, החלטנו לסגור עוד שתי תתי רשתות שאינן עומדות בציפיות - מיס סלפרידג' ודורותי פרקינס, ובנוסף, המשכנו לפעול לסגירת חנויות מכלל מותגי החברה אשר אינן רווחיות. בטווח הקצר למהלך השפעה שלילית מסוימת על שורת המכירות, הרווח הגולמי ושיעורו, אך כבר ב-2017 גריעת פעילותן צפויה לשפר את תוצאות החברה. טופשופ ועדיקה מציגות צמיחה במכירות ביחס לרבעון המקביל אשתקד ולהערכתנו מגמה זו תימשך. בכוונת גולף להמשיך בפעולות פיתוח לפלטפורמה בשוק האון ליין הישראלי המראה שיעורי צמיחה יפים ומתמשכים".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה