21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סוף למשבר באל על: ועד הטייסים הגיע להבנות מול הנהלת החברה

בין היתר - הטיסה לניו יורק תתקצר בדרך פלא ב-40 דקות. הטייסים יקבלו תוספת שכר של 7.35%
 |  25
עשן לבן
Share
אחרי תקופה ארוכה של סכסוך מתמשך, הערב אפשר לעדכן על סיום המשבר בין הנהלת אל על לטייסים. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל חברת אל על דוד מימון ונציגי הוועדים בחברה הגיעו הערב (א') להבנות בנוגע לסוגיות שהיו במחלוקת.


בין היתר הוסכם כי הטייסים יקבלו תוספת שכר של 7.35% כחלק מההתייעלות שתכלול קיצור זמני טיסה (כך למשל הטיסה לניו יורק תתקצר ב-40 דקות), קיצור זמני השהייה בחו"ל והפסקת פיצולי הטיסות מצד הטייסים (מצב בו טייס שמטיס את המטוס לא מחזיר אותו אלא טס חזרה ב'ביזנס'). בתוך כך, ההנהלה מצידה התחייבה שלא להשתמש במטוסים חכורים למעט באירועים חריגים. הסכם העבודה החדש טרם נחתם אבל הצדדים הגיעו להבנות לקראת החתימה.

דוד מימון, מנכ"ל חברת אל על אמר: "ברצוני להודות ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על הירתמותו שהביאה לסיום המשבר. כמו כן אני מודה ליו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל על מעורבותו. כולנו ביחד, ההנהלה ועובדי חברת אל על נשנס מותניים למען הצלחת המוביל הלאומי והשירות לציבור הנוסעים הנאמן".יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר הערב: "אני שמח שהצלחתי לגשר על הפערים בין הצדדים וזאת מתוך הבנה משותפת כי הצלחתה של אל על תמשיך להתבסס על ההון האנושי בחברה, מעובדי הקרקע, דרך צוותי האוויר ועד קברניטי הטיסות. כולי תקווה שהדרך המורכבת שעברנו תביא לחיזוק האמון בין העובדים להנהלה ותסייע בבניית מערכת יחסי עבודה תקינה בחברה".מניית אל על (+0.4%) אל על 200.8 +0.4% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אל על בסיס:200 פתיחה:202.4 גבוה:205 נמוך:200.5 תמורה:6,196,468 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות איבדה החודש מעל 20% ברקע להחרפה במשבר מול הטייסים והדו"חות החלשים באופן יחסי שהציגה החברה לרבעון השלישי וכללו גידול משמעותי בהוצאות בשל עלויות המטוסים החכורים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

25 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 שי 28/11/2016 11:03 אל על
אז עכשיו הטייסים יקבלו 104 אלף ש"ח לחודש והקבלנים יעבדו קצת הרבה יותר קשה עבד כי ימלוך
22 ירון צור 28/11/2016 10:49 לא טס אל-על
חברה של גנבים ומושחתים. את הכסף היא עושה מנקודות כרטיסי אשראי ולא משרות טוב לנוסע.
21 דון קישוט 28/11/2016 09:53 האומנם הסתיים המשבר ?
אני אוהב לטוס אלעל ,אבל צורם לי ,דובר על הצבעה של כלל עובדי אלעל לשביתה כללית ,פתרו את משבר "נהגי המטוסים " ,מה קורה עם צוותי הקרקע וצבתי הדיילים ? פתאום שכחו את החוליה החלשה שאין לה כוח ומנופי לחץ באלעל !!
20 גיל 28/11/2016 09:46 תביעה יצוגית על בזבוז זמנם של מאות אלפי נוסעים (ל"ת)
19 דוד 28/11/2016 09:34 אוקי, אז עכשיו טטוסו עם עצמכם (ל"ת)
18 סורמלו הקטן 28/11/2016 09:29 יוסי פינק , הטייסים נצחו
לא קראת את הכותרת הראשית כנראה. הטייסים נצחו וקיבלו למשכורת עוד 7.5 אחוז . הנהלת אלעל , גם הרוויחה קצת בקיצור זמן הטיסה לניויורק ולעוד יעדים בדרך . מי שהפסיד אלו שאר עובדי אלעל שלא היו מעורבים בעיצומים של הטייסים כמו הדיילות , הדיילים ועובדי הקרקע והתחזוקה . אבל מי שהרוויח הכי הרבה אלו הנוסעים שמעדיפים למען שלומם ובטיחותם טייסים רגועים ולא ממורמרים , ובוודאי זמני טיסה יותר קצרים תמורת הכסף שהם משלמים . בסוגריים : הנהלת אלעל חרטא ברטא , יכלה לסיים את כל הסכסוך כבר מזמן !
17 הצדיק 28/11/2016 09:10 מה עם הדיילים והדיילות ?
עובדים בשכר מינימום , עובדים זמניים ,שכחו גם אותם
16 לילי 28/11/2016 08:49 ההסכם מגדיל את פערי השכר בחברה -חגיגה למנהלים והטייסים (ל"ת)
15 רוי 28/11/2016 08:07 כמה בתים אפשר לבנות בחיפה
עם המשכורת החזירית של המנכ"ל.... איפה הבושה?
14 א.מ 28/11/2016 07:38 פתאום אין עייפות?באורח פלא אפשר לטוס ולחזור?הכל כסף.. (ל"ת)
13 איזה עלובים 28/11/2016 07:20 כבר לא דואגים לאלה שמרווחים 5000 שח בחודש (ל"ת)
12 יודע 28/11/2016 07:16 זורקים עלינו
את החרה שלהם ועוד חושבים שנטוס איתם, תטוסו עם החרדים הקהל השבוי שלכם בשם הבד"ץ. לכל מי שחושב לטוס אל על - מניסיוני האישי - חברה של רמאים שברגע שעושים לך פדיחה עם הטיסה, ויש להם הרבה ..., לא מוכנים לשלם פיצוי, גררו אותי לבית משפט ושם השופטים המושחתים שבכיס שלהם לא פסקו משפט צדק ויצאתי בלי כלום. יומיים של איחור בטיסה שכללו עלויות מלון ומחיה למשפחה ללא פיצוי כלל!!! אל על = זבל של חברה שיכולה לשרוד רק בארץ ישראל!!!
11 בקרוב שער 400 28/11/2016 06:20 שער 400 (ל"ת)
10 יעקב 28/11/2016 05:56 אין לאל על זכות קיום במבנה ובתכנית עבודה ללא שבתות
אל על נועדה לחרדים. שתמשיך להטיס אותם ועוד כמה פראיירים. כל פעם שיצא לי לטוס איתם היה בלגן....
ליעקב-החסר בושה 28/11/2016 08:24 מה הקשר לחרדים? חתיכת קנאי..
בכל מקום יש שביתות פתאום באל על כולם בוכים!!!! בכל מקום יש משכורות גבוהות..בנקים וקופ"ח וכו' אז????
9 עורבני 28/11/2016 01:57 טיסה לניויורק ארכה 40 דקות יותר בגלל השכר שלהם?ן
החזיקו מטטס מלא נוסעים 40 דקות נוספות באויר בגלל ענייני משכורת? האם זה מה שאני אמור להבין מהכתבה?
8 יעקב 28/11/2016 00:14 טייסי חסרי בושה תאבי בצע....עצוב (ל"ת)
גוגו 28/11/2016 09:46 כמו הפוליטיקאים ולמעשה כמו רובם ! (ל"ת)
7 יעקב 28/11/2016 00:14 לא לטוס באל על שהטייסים העלובים יחפשו עבודה בירדן (ל"ת)
6 מוטי 27/11/2016 23:51 תצופפו עוד יותר את המושבים.
אני לא מתכוון לטוס בחברה הזאת יותר. הטייסים האלה לא מתביישים, מרוויחים מאה אלף שח ( וזה בלי להזכיר את הפנסיה שאנחנו משלמים להם) ולא, עיני אינה צרה בהם, אני פשוט לא אוהב את ההתנהגות הזאת, הם היו מוכנים לראות את הענף שהם יושבים עליו בשביל שבעה אחוזים. פה אצלנו השכירים במשק בשביל תוספת של שלשה אחוזים פורסים לנו את זה לחמש שנים. כשהחברה הזאת תרצה לשלם להם את התוספת הם יצופפו עוד יוצר את המושבים. רק שיסגרו אותם הם ילמדו את מחיר ההתנהגות שלהם.
5 פלטינום 27/11/2016 23:15 כמה טיסות התארכו לי סתם בגלל ההתנהגות שלכם ?
כמה טיסות התארכו לי סתם בגלל ההתנהגות שלכם ? ככל שאוכל, לא אטוס יותר באל-על בשלוש השנים הקרובות. הבטחה. מקווה שאח"כ תבריאו או תיסגרו. זה אותו הדבר.
4 יצחק משה 27/11/2016 23:14 אני לא טס יותר באלעל.
טייסי אלעל שודדי אויר.
3 משה ראשל"צ 27/11/2016 23:02 אני מזועזע הם האריכו את הטיסה לניו יורק - ממש פושעים (ל"ת)
2 עמנואל 27/11/2016 22:53 ניראה לי הולכת מחר לטוס.... אל על
מזל שסגרתי את השורט
1 לא אל על 27/11/2016 22:38 שהטייסים יטיסו טיירות אחרי שירקו לנו בפנים. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש