16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.5%, בזן עלתה 2.2%

מניות הביטוח מלבד איי.די.איי תיקנו מעלה. מניות הגז טיפסו ברקע לדיווח אבנר ודלק קידוחים על הסכם המימון ל'לוויתן'
 |  78
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א נסגרו היום בעליות, זאת לאחר המגמה החיובית ביום שישי האחרון בוול סטריט. ה-S&P500 עלה 0.4% וסגר בשיא כל הזמנים. מדד המעו"ף עלה 0.53% מעבר לרמה של 1,457 נקודות קרוב לשיא של חודשיים. 


מדד ת"א ביטוח-פלוס (+1.04%) מדד ת"א 1,754.29 +1.04% 16:24 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א ביטוח-פלוס בסיס:1,736.18 פתיחה:1,740.48 גבוה:1,759.22 נמוך:1,740.48 תמורה:18,541,912 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים עלה 0.5% לאחר נפילה של 2.7% ביום חמישי האחרון בצל החשש מנזקי גל השרפות, ולאור דיווחים ראשוניים על מעל 500 דירות בחיפה שאינן ראויות למגורים בשל השרפות. במידה ויימצא כי השרפות מקורן בהצתות על רקע לאומני, המדינה תהיה זו שתישא בהוצאות ולא חברות הביטוח. (לכתבה המלאה)

מדד ת"א 35 (+0.83%) מדד ת"א 35 1,447.53 +0.83% 16:14 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,435.56 פתיחה:1,447.64 גבוה:1,449.52 נמוך:1,446.69 תמורה:236,156,354 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.67%) מדד ת"א 90 1,073.91 +0.67% 16:24 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,066.79 פתיחה:1,067.18 גבוה:1,075.91 נמוך:1,066.8 תמורה:98,683,297 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (+0.36%) מדד ת"א בנקים-5 1,837.36 +0.36% 16:24 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,830.71 פתיחה:1,837.7 גבוה:1,841.54 נמוך:1,834.52 תמורה:46,538,857 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור המסחר הסתכם ב-497 מיליון שקל בלבד.
 
מחר יפרסם בנק ישראל את עדכון הריבית לחודש דצמבר. בבנק לאומי נכתב הבוקר בסקירת תחילת השבוע כי "נראה כי רק חזרה של האינפלציה לתחום היעד (1%-3%), בשילוב מספר העלאות ריבית בארה"ב צפויים להביא את בנק ישראל לשקול העלאת ריבית גם בארץ במהלך 2017."ביום חמישי המעו"ף סגר בעלייה מינורית של 0.1% והשאלה היא האם המדד המוביל יצליח להחזיק מעל 1,450 נקודות. הדואליות הכבדות יספקו תמיכה כאשר טבע חוזרת עם פער חיובי של 0.9%, אופקו חוזרת עם פער חיובי של 2.1% ומיילן חוזרת עם פער חיובי של 0.2%. מנגד, פריגו חוזרת עם פער שלילי של 1.1%. עונת הדו"חות בת"א תימשך עד ליום רביעי אך מרבית החברות כבר דיווחו (כל חברות המעו"ף למעט חברה לישראל).

בשבוע החולף רשם מדד המעו"ף עלייה של 1.2% מול עלייה של 1.4% במדד ה-S&P500 ועלייה של 0.33% בדאקס הגרמני.

מניית אל על תיקנה מעלה ב-1% וזאת לאחר שמתחילת החודש צללה המניה 21% ברקע לסכסוך עם הטייסים והדו"חות החלשים באופן יחסי. גם אתמול נמשכו עיצומי הטייסים והחברה עדכנה כי טיסה 015 לבוסטון בוטלה וכי 2 טיסות שאמורות היו לצאת הערב לניו יורק ייצאו עם מטוסים חכורים. היום הצדדים אמורים לערוך פגישת גישור בהסתדרות.

מניות במרכז

מניית פרוטרום (+1.04%) פרוטרום 28,300 +1.04% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:28,010 פתיחה:28,170 גבוה:28,440 נמוך:28,090 תמורה:17,957,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  איבדה 0.5% ברקע לדיווח החברה על מימוש אופציות מצידו של נשיא החברה אורי יהודאי בהיקף של 26.5 מיליון שקלים. קודם לכך מימש יהודאי אופציות לרכישת מניות בסכום של 4.3 מיליון שקלים ולכן הרווח שלו מהעסקה עומד על כ-22 מיליון שקלים. פרוטרום  נסחרת בצמוד לרמות שיא אחרי עלייה של 20% ב-12 החודשים האחרונים לשווי של 12.5 מיליארד שקלים. 

מניית גזית גלוב (+0.91%) גזית גלוב 3,424 +0.91% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גזית גלוב בסיס:3,393 פתיחה:3,417 גבוה:3,424 נמוך:3,395 תמורה:6,557,075 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  איבדה 0.9% ברקע לדיווח המפתיע של החברה על סיום תפקידה של המנכ"לית רוחה לוין - לכתבה המלאה

מניית רמי לוי (+0.49%) רמי לוי 18,470 +0.49% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רמי לוי בסיס:18,380 פתיחה:18,400 גבוה:18,580 נמוך:18,360 תמורה:823,775 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקה 8.6% במחזור השני בגודלו בשוק אחרי שהרשת פרסמה דו"חות טובים ביום חמישי אחרון הסגירה. שיעור הרווח התפעולי טיפס ל-3.1% והרווח הנקי זינק 88% לכמעט 30 מיליון שקלים. 

מניות {אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש (+0.51%) דלק קידוחים יהש 984 +0.51% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:979 פתיחה:981 גבוה:994.1 נמוך:979 תמורה:6,420,861 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ו רציו יהש (-0.18%) רציו יהש 220.4 -0.18% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:220.8 פתיחה:220 גבוה:222.8 נמוך:220 תמורה:2,303,519 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  טיפסו ברקע לדיווח מצד השותפויות של דלק על סגירת חלקן בהסכם המימון ל'לוויתן' - לכתבה המלאה

בזן (-0.55%) בזן 180.2 -0.55% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזן בסיס:181.2 פתיחה:181.7 גבוה:182.7 נמוך:179.4 תמורה:5,598,993 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות תחלק דיבידנד של 85 מיליון שקל, וזאת לראשונה מזה 6 שנים - לכתבה המלאה

מדיגוס (+1.89%) מדיגוס 16.2 +1.89% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מדיגוס בסיס:15.9 פתיחה:16.3 גבוה:16.4 נמוך:16.1 תמורה:111,275 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על קבלת הודעה ממשרד הפטנטים האירופאי על כוונתו להעניק פטנט לטכנולוגיית המיקרו-ראיה למצלמה הזעירה שלה.

שפע ימים (+1.38%) שפע ימים 95.4 +1.38% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שפע ימים בסיס:94.1 פתיחה:95.5 גבוה:96.1 נמוך:94.9 תמורה:21,534 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  דיווחה הבוקר על התקשרות חברת הבת בהסכם עם קרן השקעות בינלאומית בשם - GEM Global Emerging Markets - במסגרתה תעמיד הקרן לרשות חברת הבת מסגרת למשיכת השקעות בגובה של  7 מיליון לירות שטרלינג ממועד הנפקת חברת הבת בבורסה הראשית של לונדון (LSE).

ישרס (+1.48%) ישרס 42,420 +1.48% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ישרס בסיס:41,800 פתיחה:41,800 גבוה:42,500 נמוך:41,500 תמורה:363,132 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  דיווחה על זינוק של 78% ברווח הנקי ב-9 החודשים הראשונים של השנה לכ-140.2 מיליון שקל. ה-FFO בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ב-132.2 מיליון שקל - עלייה של כ-27% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

78 תגובות ב-40 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
40 יוכי 28/11/2016 07:08 רק טיסות
המראות
39 -פל" 28/11/2016 03:14 פחי, (ל"ת)
38 מחר 27/11/2016 22:20 טיסות (ל"ת)
37 יוסי 27/11/2016 19:42 הולכים לראלי סוף שנה
תרשמו לפניכם הראלי מתחיל. ומי שיושב בשורט תכינו את הווזלין... כי אתם הולכים לקבל וואחד צינור כמו שתמיד אתם מקבלים.
36 רמי 27/11/2016 17:41 השוק יימשיך עם המגמה החיובית
לכו עם הכיוון ועם המגמה זה מה שלימדו אותי. חודש מצויין כן ירבו חודשים כאלה.
35 מניית השנה 27/11/2016 16:54 לדעתי _ רק טאואר
לדעתי העליות במנייה ילכו ויתגברו לקראת סוף השנה .
34 מעלה מעלה 27/11/2016 16:07 אך ורק למעלה
כל אלה שהימרו על ירידות הפסידו.
כרמית(א100)בשם 27/11/2016 16:47 למעלה מעלה
ראה את תגובתנו לעולה עולה היא גם בשבילך.מתפללת שתקרא את 33 ותבין 10 אחוז מהדברים למרות שהם מאד פשוטים וברורים. אתה גם במבי?
דובלה 27/11/2016 17:35 קרמיט הצפרדע
אדם אהבל שכותב באלפי שמות וחושב שהוא חכם , לבנתיים שוק ההון משתין עלייך בקשת.
לדבילה 28/11/2016 07:07 איזה אלפים?
סהכ עשרות אלפים.
וינר 27/11/2016 17:32 א100 לוזר גדול (ל"ת)
א100 27/11/2016 21:55 יצאת צדיק. אתה צודק.
כל יום יותר ויותר.
33 א100 27/11/2016 14:19 הארה והערה ועובדות החיים..
מידי פעם אנו(100)ניתקלים בביטוי או מילה שורטיסט או לונגיסט. ואני רוצה לציין פעם נוספת ששני הביטויים הללו אינם תכונת אופי או פגם מולד או כל מריעין בישין אחר לסוגיו. כל אחד מהשניים הוא סוג פוזיציה שאתה נמצא בו ברגע מסויים. אתה יכול להיות בשנייהם במקביל ובכל צורה אפשרית אחרת לתועלת העניין...כתבנו כאן הרבה על התעסקותנו במחלקה הכלכלית בנושא Selling Short..וציינתי שתי עובדות משמעותיות: 1)תנאי השוק והכיוון שלו אם למעלה או למטה או לחילופין או כל צורה ומומנט אחר..ממש לא מעניינים אותנו בעת עיסוקנו בשיטה הנ"ל. 2)מנסיון של 30 שנים שלנו(של המומחים שלנו 17 מתוך 100 במחלקה הכלכלית..)לאחר איתור ובדיקה לעומק שלפעמים דורשת עבודת נמלים במשך זמן..הרי סוג פעילות זה מנצח עם שאיפה ל99%. מיותר להזכיר את הדוגמאות בארץ כמו טבע וכיל ופריגו ועוד רבות ולא טובות..ואף רבים בחו"ל ..השיטה עובדת ומנצחת ולדעתנו אם התמחית בזה אתה משיג את התשואות הגבוהות בהשקעות..וזאת כמובן יחד עם שאר מכלול השקעותיך. כמו השקעות ארוכות טווח כמו 3% ב Alphabet או סחורות ובעיקר מתכלות ועד אוספי אמנות ובולים ותמונות ויודאיקה ועוד. יום מבורך.
עולה עולה 27/11/2016 15:45 א100 אתה זיין שכל
שלא מצליח להרוויח בשוק ההון , אדם מאוד ממורמר שרואה את השוק עולה והוא בחוץ, הפסיד את כל הראלי של השנים האחרונות. אתה כישלון גדול , לוזר אמיתי ותמיד תהיה.
איציק בשם כרמיתוש 27/11/2016 16:51 לעולה עולה.
לעומת מה שכתהב כרמית בשמי. אני רוצה חהודות שאתה תותח וצודק בכל דבריך.
איציק 27/11/2016 17:01 מרוב התרגשות שאני מתכתב עם אישיות כמוך
התלבלבתי במילה שכתבה+להודות. ועוד פעם..אתה שחקן נשמה. נ.ב:אם תוכיח לי ששרתתשרות מלא ביחידה קרבית..אזכה אותך בשהייה במלון בסאן דייגו שבועיים כולל הכל ואף נכיר לך צעירה מקומית שאולי שיגאל אותך מהצרות שאתה תקוע איתן.
כרמית(איצ100)בשם.. 27/11/2016 16:31 לעולה עולה..
עולה עולה השיר ביחד כשהשמחה בלב פורחת..עולה עולה השיר ביחד גדול וקטן כמו קשת בענן..מאת חמוטל בן זאב וקובי אושרת ויזהר כהן. נכון שיר שאתה אוהב במבי היקדשנו לך. ועכשיו ברצינות(לא שזה לא היה רציני)אז ככה קושקוש: קראת את תגובה 33 של רבנו איציק? האם היפנמת והבנת מה כתוב שם? אתה מברבר עצמך לאבדון ובכלל לא מתייחס לכתוב ולא מגיב לעניין. כנראה הטפשות והקנאה סינוורו וסיממו את עיניך ומוחך הדלוח. כתוב מסרים כהוויתם בפרוש ואתה מקשקש ומתחרבש ומשתין בקשת מסביב לפיילה לעבר פרצופך. אתה יודע במבי..שאיציק מרצה במקצועו הוא מביא דוגמאות של טיפוסים אפלוליים כמוך שנעים ונדים בעולם בלי תכלית ומטרה. לא יודעים שמאל ימין או ימין שמאל. איציק מאד מבקש דגימה מהמוחון שלך כדי לנתחה במעבדה לחקר המוח בהרווארד כדי להודיע לעולם שמצא את האב טיפוס המטומטם והטיפש האולטימטיבי שקיימים בעולם. הוא עשוי לקבל על זה פרס נובל לרפואה. אגב במבוש..המשפט שלך משעמם.כל יום בלי שינוי. העתק הדבך. צר לי שאני כצעירה צריכה לדרוך על כלומניך כמוך..אך כשאיציק שלנו מבקש או דורש לא מסרבים. וחוץ מזה מרחמים עליך אבל אוהבים אותך כפרוש.
לפררפסור קןמיקולו 27/11/2016 15:13 עדיף להתנצל.מאשר לרשום יפה.
חוץ מלרשום יפה .אתה לא מבין כלום.ותמשיך לרשום יפה.כל הכבוד
כרמית(איצ100)בשם.. 27/11/2016 16:32 ראה את הכתוב ללמעלה למעלה.
זה גם בשבילך מתוקי.
ביטון רפאל מהכרמל. 27/11/2016 15:06 איצקו עזוב אותם לנפשם. עוד מעט יגיעו זבי החוטם
ואדומי הלחיים שרוגזם וקינאתם בוערת ויטילו סחי ורפש סרק. בשביל מה לך להתגרות. אבל אחינו ת'אמת אינך מתגרה ואנו מכירים אותך עשרות שנים אחינו.. אנו יודעים את רצונך לעזור ולהסביר. אבל. מה לעשות. לא תמיד תקבל תגובות נעימות כמו שאתה מקבל מאלפי סטודנטים בקיסוס שלכם בכל התארים ואפילו לשלישי. אז באיי איש ותהיה בריא.
32 גם היום ,כרגיל 27/11/2016 13:43 בשורות מצויינות לליויתן,ורציו בקושי זזה? (ל"ת)
אז מה. למה שתזוז? 27/11/2016 14:42 או יזוזו. (ל"ת)
31 שמעון 27/11/2016 13:18 כיטוב
עד סוף השנה חייבים להודיע על התקשרות והפצה . לדעתי חייבת לפרוץ קידמה
30 דנון גידי 27/11/2016 11:43 מהיום אני מחסל התיק ומפחד שזה יפיל הבורסה וגם הג'מעה
שלי שיראו שאני זורק יצתרפו אלי. היום אני ימכור כמה אלפי שקלים בארץ ובעולם וככה כל יום אלפי שקלים בארץ ובעולם ואני מקווה שלא אני יפיל השוק ויתנו לי למכור בשקט עד אני נמסיים
רמי 27/11/2016 18:18 תמכור
אתה בסוף תוכל את הכובע
וינר 27/11/2016 13:50 אתה לוזר ותמיד תהיה לוזר (ל"ת)
29 מדיגוס 27/11/2016 11:41 מדיגוס
קיבלה אישור פטנט באירופה על מוצר מצלמה זעירה בטכנולוגיה מתקדמת. עוד מעט תתפוצץ למעלה ומחר בנאסדק תעוףףףף
28 שלמה עציץ 27/11/2016 11:27 שיא?
השיא הוא שלילי. רק להגיע למדד של שנה קודמת 1740 נקודות, הבורסה צריכה לעלות עוד 20%. לא להטעות את הציבור.
27 ביגל דני 27/11/2016 10:13 המפולת יכול להיות בהמשך היום
על בטוח אבל ממחר והלאה הפעם אני לא יתפס במפולת.
26 בדיחה גרועה 27/11/2016 10:13 רציו אופציה 14 נמוכה 90 אחוז מהשיא?? (ל"ת)
זאת ממש לא בדיחה 27/11/2016 11:39 זאת המציאות. בדוק את השווי של האופ' ואם אתה יכול למכור
בכלל. זה שהיא עומדת על 1 זה לא אומר ממש שזה מינימום ומכאן תעלה. אגב לבשורות טובות. היום יש בורות ענקיות ומניות הנפט עושות טובה שזזות קצת. אין להן תקומה כל לא המדינה ולא תשובה יקצו משאבים לאבטח אותם והמשאבים גדולים בהרבה מהשווי שאולי קבור באדמה. תהקש מתשובנ הספר שיגייב טריליון שקל בכדי להקים צבא וחיל ים וחיל אוויר ונושאות מטוסים וצוללות שיהיו הצבא שלו רק לצורך הגנת המתקנים ולא המדינה
25 יאלה רציו 27/11/2016 09:16 קדימה לשער 60 (ל"ת)
רחל 27/11/2016 10:24 ישראמקו
מה עם ישראמקו? למה לא זזה?
24 משקיע 27/11/2016 09:01 מעוף
לדעתי המעוף מחיל להשתחרר מהלחץ של שחקני המעוף. להערכתי המעוף יעלה לכיוון 1460 בכ- -0.5%-0.6% ובהמשך השבוע לכיוון 1480.
23 וצחק 27/11/2016 08:52 רוצי
רוצי רציו לקראת בשורות טובות שבוע טוב לכולם
22 דניאל 27/11/2016 08:51 מניות הגז
ומי לא שם לב להתעוררות בשבוע החולף??? לדעתי הן בדרך למעלה
21 יצחק 27/11/2016 08:45 שבוע טוב
רציו צריכה לפרוץ קדימה לאור ההסכמים שחתמו וייחתמו בקרוב לגבי כי טוב מנייה הפכפכה כנל טאואר בהצלחה לכולם
20 גקי 27/11/2016 08:30 מעכבי בעירה
איפה כל הכותבים .. כלל מעכבי הבעירה הינם מתוצרת כיל, ההזמנות לחידוש מלאיים בדרך ואתם שותקים...
כיל 27/11/2016 08:59 אין כזאת מניה כבר. החברה הולאמה מזמן
המשקיעים הפסידו את כספם מזמן. מי שקונה כיל מתאבד אתה לא רואה שאף אחד לא מתיחס כבר למניה . הזרים ברחו ממנה מזמן. רק עידן עופר מרויח קצת והשאר הממשלה לוקחת להם. מהלכי הממשלה האומללים הרסו כל חלקה טובה. אפילו טבע הכושלת עולה ויורדת אבל כיל לעולם תשאר ז"ל
19 ביבי וכחלון 27/11/2016 08:10 ממני לא תזכו לשלם פיצויים למתנחלים (ל"ת)
דב 27/11/2016 13:48 19
אין גבול לפיגור שלך, שלא לומר לשנאה האנטישמית. ובכל זאת, על מה אתה מקשקש?.
18 חלמיש 27/11/2016 08:09 בגלל שזאת התנחלות הם יקבלו הכל על חשבון המדינה
בסוף יבנו להם דירות פאר חינם על חשבוננו.
למסית/ה 27/11/2016 09:47 תוכיח/י !!! (ל"ת)
17 ל 10 27/11/2016 08:06 כחלון דווקא אמר שהוא ישלם כי למדינה יש הרבה כסף.
וכמובן עכשיו כולם יסתמו את הפה והאף וישלמו מס על 3 דירות כדי לשלם לחסרי הדירות . קוראים לזה "ערבות הדדית" או יותר יפה לקרוא לזה " ערבית הדדית" הערבים עושים ואנחנו משלמים. וברוך השם למדינה יש המון תשלומים, צוללות, סופר טנקאר, שריפת מבנים וכו. הדאגה שלך סתם מופרזת אנחנו נשלם על הכל. התוכנית של קחלון התקלקלה . מצד אחד רצה לשחרר 1000 דירות זבל לצעירים שלא חפצים בהם ומצד שני נשרפו לו 1000 דירות. והחלום להעביר את שוק השכירות לחברים הטייקונים החדשים שלו ידחה בכמה שנים ככה זה כשיש מי שמתכנן ואלוהים למעלה מתכנן לו תוכניות משלו
16 חיים 27/11/2016 08:04 מי מריץ את הדולר , ? (ל"ת)
15 בני 27/11/2016 01:08 ראלי סוף שנה. (ל"ת)
14 דני 26/11/2016 23:25 אבנר יהש!
פרצה קו קטן יורד בחמישי. לאחר תמיכה ב 140 לפני כשבוע. השבוע עליות
13 מושונוב 26/11/2016 22:40 מחר ירידות חדות
גם בארהב זה רק עניין של זמן קצר למפולת הבאה.הר הגסף של האמריקים עומד להיגמר ויחד איתו תסתיים ההרחבה המוניטרית (זה מה שמחסיק עכשיו את השוק) זה עניין של זמן לא ארוך שהמפולת תבוא
הנה עוד שורטיסט 27/11/2016 11:16 שאיבד את המכנסיים והתחתונים (ל"ת)
שורטטיסטוביץ' 27/11/2016 14:55 להנה עוד
כן אני מתנצל. לקחתי את המילה המוזרה הזאת בשיא של: אפריקה. כיל. פריגו. טבע. בזק . חברה לישראל ועוד בשורטיסימוס ממונף פי 3. צר לי שהצלחתי. לא נעים לי עם זה. אבל אני רגוע שזה תודה לאל לא על חשבונך. אז אחל לי איבוד מכנסיים ותחתונים..אבל זאת שטות..אצלנו בשמורה אנו ערומים לחלוטין כביום היוולדנו..לא מבזבזים כסף על ביגוד. אגב בחץ שאני מטיל מ200 מטר אני מצליח לפגוע במטבע של 10 אגורות ולחורר אותה. שיחקתי אותה הא? תבוא לבקר אנחנו בקנזס ובאריזונה. נכיר לך אינדיאנית שווה שווה. מלכת יופי אדומת אור. תבוא..תבוא בבקשה..כרטיסי טיסה עלי..
לקוקו וסרפן חחח 27/11/2016 15:39 אתה דוחה!! (ל"ת)
אלי 27/11/2016 15:33 לשורטיסט דיבורים כמו חול
ואין מה לאכול. סיפורי סבתא תספר למישהוא אחר. כל השורטיסטים מפסידים את המכנסיים שלהם , אתה איבדת גם את התחתונים שלך.
מושונוב הוא 27/11/2016 10:22 איש מפוכח וחכם (ל"ת)
וינר 27/11/2016 13:48 מושונוב הוא לוזר (ל"ת)
12 אליקו 26/11/2016 22:17 רק טאואר
החברה הכי צומחת והכי חזקה שיש בבורסה זאת טאואר שאחרי הפריצה תגיע לשער 9,000 הבנקים ימשיכו גם לעלות , כל השאר ידשדשו
11 דנה 26/11/2016 21:35 אשמח לקבל פרטים והתיחסותכם למספר מניות
1.רציו -לאחרונה מתפרסמות הרבה כתבות חיוביות על המניה אך מנגד המניה לא מצליחה לפרוץ קדימה ...מה הסיבה והאם העתיד מבשר טוב לרציו ?2.כיטוב פארמה - נכתב הרבה על הפוטנציאל של המניה ...אך מנגד מראה חולשה לאור הפוטנציאל ...מה הצפי ? האם צפוייה להיות עידכון ואו הודעה בקרוב מצד החברה לעניין הנעשה במניה ?3.מזור הרבה מידע על המניה אין ברשותי אך מחזיקה אותה גם לאור מידע ואו המלצה מחר....מה קורה איתה ומה צופן לה העתיד לאור הודעות של התקופה האחרונה ....אקדים ואומר תודה לכל באמת אותם מבינים שיכולים לשפוך קצת יותר מידע בגין 3 המניות הנלשבוע טוב שבוע של בשורות טובות תודה
10 לא רוצה לשלם 26/11/2016 21:15 מחר חברות הביטוח יעלו חזק לאור קפיצתו של ביבי לעזור
ראיתם איך ביבי וכחלון קפצו לעזור לחברים מנהלי חברות הביטוח שחלילה לא יפסידו כסף. לא חשבו פעמיים ומיד החליטו שהשרפות הם אירוע חבלני כדי שחברות הביטוח לא ישלמו כסף למבוטחים אלא כל הפיצויים יהיו על חשבון המדינה כלומר על חשבוננו , על חשבון כספי הציבור. מה היה קורה לו רק שנה אחת , רק שנה אחת חברות הביטוח לא היו מציגות רווחים של מיליארדים ולא מחלקות בונוסים שמנים למנהלים שלהם. מה היה קורה לו רק שנה אחת חברות הביטוח היו מסתפקות ברווח צנוע של 20-30 מיליון שח ולא למיליארדים כפי שהתרגלו בעזרתם המאומצת של המפקחים על הביטוח שיוצאים מגדרם עם כל מיני חוקים שעיקרם לדפוק את המבוטחים כדי שחברות הביטוח ימשיכו להרוויח. רק דוגמה: במקום שחברות הביטוח יענשו בקנס על אי תשלום מידי למבוטח זכאי המפקחים אשרו חוק התיישנות שמעודד את חברות הביטוח לא לשלם כדי שהמבוטח יאבד את זכאותו. מדינה מגעילה של הון , שלטון , ומקורבים
הראל 27/11/2016 00:58 הכל דבורים
לא בטוח שהמדינה תשלם כלכך מהר .עכשו שרואים את הלהבות הם מצהירים הצהרות .שהנושא ירד מסדר היום יצטרכו להוכיח שהייתה הצתה מה שלא בהכרח יהיה פשוט.צריך להזהר עם חברות הביטוח.
9 משקיע די חדש 26/11/2016 20:37 אבקש עצה ממבינים בלבד
מצד אחד בא לי לקנות עוד כי אני מאמין שהכלכלה העולמית במצב מעולה ועכשיו הביאו גם נשיא חדש שלדעתי כמו שהקים את האימפריה שלו הוא יהפוך את אמריקה לעוד יותר מעולה. מצד שני הישראלי אני רואה את הבאלאגן אצלנו ואפילו שורפים לנו את המדינה ויקח עשרות שנים ומאות מיליארדים לשקם הנזקים ולך תדע איך ימשיכו מכאן כי כל הצבא הענק שלנו שרגיל לנצח במלחמה חסר אונים מול עשרות אלפי מחבלים שדי בקלות בלי הסתכנות כמעט יכולים לשרוף לנו חצי מדינה חלילה. אז מה עלי לעשות לדעתכם ואני מבקש עצה רק מאמינים.
חוסין 27/11/2016 07:37 בכיין
לך תתלה את עצמך על העץ השרוף
הבית 27/11/2016 10:21 תליתי והוא נשבר
כי היה חלש מהשריפה וגם כי אני כושי ענק וכבד ועכשיו אני בדרך אליך לשפד אותך עם 45 סמ 3 צול מכל הכיוונים יא בהמה אל תצעק הצילו כי השכנים עייפים וישנים מעייפות הבאלאגנים ולמה לך תתלה איזה טומטום אתה הייתי כל כך מבואס שעשיתי זה על המקום בלי ללכת ואני תיכף אצלך תתקונן יא חרא
ערן 27/11/2016 01:35 תן לי לנחש. מצביע ליכוד עד הקבר
הניתוח מנותק המציאות שלך בפן הפוליטי, חברתי, כלכלי גם בארץ וגם בארה"ב הסגיר את זה. מקווה בשבילך שאתה לא מנתח ככה גם את השוק...
דב 27/11/2016 13:51 ערן
תן לי לנחש. מצביע מר"ץ שמזמן כבר לא בציונות.
יוסי 26/11/2016 23:44 נסחפת לא
כמה מדורות הם לא איום קיומי בע"ה בשבוע הקרוב ירד גשם וכל הסיפור הזה יסתיים.
הבית 27/11/2016 10:16 שלך היה כלול במדורות? של אחותי בזכרון כן (ל"ת)
אמיר 26/11/2016 23:41 במקומך הייתי נזהר מאוד בבחירת ההשקעות
רוב הסיכויים שתהיה העלאת ריבית בחודש הבא, השוק בארהב בשיא כל הזמנים, נשיא חדש עוד כחודשיים יכנס לתפקיד.כשכולם באופוריה ואומרים שהכל ורוד והכל עולה, אז מתרחשת קריסה... מניסיון כואב. בהצלחה
משקיע וותיק 26/11/2016 23:14 העולם ימשיך כהרגלו
אני חושב שלקחת את הדברים קשה מידי. המדינה שלנו לא בוערת , היו ארועי טרור של שרפות בחלק מין הערים בארץ ולא יותר מזה. המדינה שלנו יודעת להתמודד עם ארועים כאלה ואף התמודדה בעבר עם ארועי טרור גרועים מאלה , יש לנו מדינה חזקה ועם חזק. חלק מהעם שלנו אמנם חלש , זהו החלק שניזון מחדשות מפחידות בתקשורת , בין אם לפתוח מהדורה ב "מדינה בלהבות" (ערוץ 2) , עד להודעות שהנה תבוא מפולת והתרסקות בשווקים כשהנשיא ההזוי טארמפ יבחר , הפחדות כאלה תמיד יהיו אבל מי שמאמין לא מפחד מכלום. הינו כבר בהרבה סרטים בעבר ומכולם יצאנו מחוזקים וחזקים יותר , את העם שלנו אי אפשר לשבור. זהו אחד העמים העתיקים ביותר בעולם עם מסורת בת אלפי שנים , לא אימפריה רומית או צורר גרמני , אף אחד לא ניצח את העם הזה וגם לא ינצח. ואם נחזור רגע לשוק ההון , ההיסטוריה גם היא מוכיחה שמי שמשקיע לטווח ארוך רק קוצר את הפירות , מי שמתרגש מכל ידיעה בין אם פוליטית או כלכלית ורץ למכור את כל התיק שלו , בסופו של דבר מצטער מאוד. לשוק ההון ישנה תוחלת חיובית ותמיד תהיה. תחשוב כמה מלחמות ישראל עברה כבר בעבר ושוק ההון תמיד ישע לשבור לשיאים חדשים.
מוני 26/11/2016 22:37 העצה שלי שתלך לראות פסיכולוג דחוף
תפסיק לבלבל את השכל.
משקיע די חדש 27/11/2016 09:55 למוני החביב. יצאת אכזרי ולא מנומס לשאלתי הכואבת.
בכל מקרה הלכתי לפסיכולוג וחזרתי והלכתי וחזרתי והוא לא עזר לי כי לא אמר לי מילה.אולי אתה הפסיכולוג האכזרי שרק לקח מכסף ובכלל לא דיבאר איתי
8 רמי 26/11/2016 20:08 עליות
אנחנו לפני ראלי עליות
7 מני 26/11/2016 19:43 עליות
יתחיל בעליה של0.2% ויגמור בעליה של 0.4%
6 יעקב 26/11/2016 18:54 למכור הכל לקנות לויתן (ל"ת)
5 אמיר 26/11/2016 18:30 עליות לא יהיו בזמן הקרוב בארץ
יתחיל ירוק ומהר מאוד יעבור לאדום.
4 רציו מה 26/11/2016 18:15 קורה עם רציו ?רק בשורות טובות ולא מפסיקה לרדת?? (ל"ת)
3 הראל 26/11/2016 18:12 אדמתי בוערת
המדינה בוערת והשוק יעלה?
2 יעקב 26/11/2016 18:08 מערכת -שרי]פות
למה אין התיחסות ולא מפרסמים אח התגובה שלי כל אלה שנשרף להם הבית מחר על הבוקר הם רצים לקנות מניות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????
1 למערכת 26/11/2016 18:01 איתות-שריפות
מדוע המערכת מתעלמת ממההביט הכלכלי של השריפות על המשק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יוסי 26/11/2016 23:45 מנות הביטוח הרלוונטיות
מעבר לזה הסיפור הכלכלי הוא זניח,
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש