סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.1%, מניות הביטוח צללו - איידיאיי נפלה 8.4%

עזריאלי עלתה עוד 3.6% אחרי הדו"חות אתמול. נבידאה טסה 33%. היום לא מתקיים מסחר בוול סטריט
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה ביציבות עם נטייה לירידות כאשר מניות עזריאלי ואופקו הלת' זינקו 3.6% ו-3.5% בהתאמה וסיפקו תמיכה למדד המעו"ף שעלה 0.1% בלבד. באירופה המסחר מתנהל בעליות של עד 0.3%, ונזכיר כי היום לא יתקיים מסחר בוול סטריט ומחר המסחר יהיה מקוצר - לכתבה בעניין. האירוע המרכזי הוא גל השריפות שמשתוללות כעת בחרבי הארץ. מבחינת התגובה בבורסה, זה בעיקר במדד מניות הביטוח שנפל 2.7%. מניית ביטוח ישיר נפלה 8%, אי.די.או צנחה 8.4% ומניית מגדל ביטוח ירדה ב-2.23%.

בסיכום שבועי: מדד המעו"ף עלה 1.2%, מדד ת"א 75 טיפס 1.1%, ומדד הביטוח עלה 0.3%.

מניית פרוטרום קפצה בכ-1% לאחר העלאת מחיר יעד על ידי UBS (מחיר היעד נקבע על 245 שקל למניה, 22% מעל מחיר השוק). מניית כיל -0.56% כיל 1,415 -0.56% כיל בסיס:1,423 פתיחה:1,430 גבוה:1,430 נמוך:1,408 תמורה:16,787,886 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 3.25% לאחר הדו"חות אתמול, ומניית חברה לישראל נפלה 4.4%. מניית נבידאה -0.4% נבידאה 147.8 -0.4% נבידאה בסיס:148.4 פתיחה:148.4 גבוה:151 נמוך:145.7 תמורה:165,099 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הכלוללה במדד יתר 50 זינקה 33% על רקע הודעה, (לכתבה המלאה).

מניית אל על -0.97% אל על 152.5 -0.97% אל על בסיס:154 פתיחה:153.5 גבוה:155.5 נמוך:152.4 תמורה:2,665,724 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה את היום ללא שינוי מהותי לאחר המכות שחטפה בימים האחרונים בצל שביתת הטייסים. ביום ראשון צפויים נציגי ההנהלה והעובדים לקיים פגישת גישור בהסתדרות. היום נערך דיון בועדת הכלכלה במסגרתו מנכ"ל החברה הסביר את אי העלאת השכר, (לכתבה המלאה)

מדד ת"א 35 +0.55% מדד ת"א 35 1,473.81 +0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,476.56 נמוך:1,468.25 תמורה:705,544,558 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.18% מדד ת"א 90 1,064.27 -0.18% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:1,064.44 גבוה:1,066.85 נמוך:1,062.2 תמורה:150,979,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.46% מדד ת"א בנק 1,859.45 +1.46% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,832.66 פתיחה:1,835.24 גבוה:1,872.32 נמוך:1,833.73 תמורה:179,354,455 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
הבוקר פקעו האופציות החודשיות על מדד המעו"ף ברמה של 1,451.79 נקודות.
מחזור המסחר, כולל הפקיעה, הסתכם ב-1.19 מיליארד שקל.

עוד ברקע למסחר היום בת"א, הודעת היועץ המשפטי לממשלה אתמול בערב על בדיקה משטרתית בעניין הצוללות. אחת המניות שעשויה להיות מושפעת היא בזק -0.92% בזק 507.5 -0.92% בזק בסיס:512.2 פתיחה:512.2 גבוה:513 נמוך:500 תמורה:47,971,895 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שכן בעל השליטה בחברה שאול אלוביץ' הוא מקורבו של נתניהו. 

אמש בוול סטריט ננעל המסחר ביציבות עם נטייה לעליות כאשר הדאו ג'ונס עלה 0.3% לשיא וה-S&P500 עלה 0.1% לשיא. הבוקר באסיה הניקיי קפץ בכ-1% ומנגד המדד בהונג קונג ירד 0.3%. 

מניות במרכז

מניית איידיאיי ביטוח +0.17% איידיאיי בי 23,700 +0.17% איידיאיי ביטוח בסיס:23,660 פתיחה:23,660 גבוה:23,730 נמוך:23,310 תמורה:2,985,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה לאחר הדו"חות, ובעיקר ברקע לשריפות. מדד מניות הביטוח צלל כאמור 2.7%. מניית הראל השקעות איבדה 1.2% ומגדל ביטוח ב-2.3%.  

מניית אופקו הלת' +2% אופקו הלת' 1,785 +2% אופקו הלת' בסיס:1,750 פתיחה:1,748 גבוה:1,789 נמוך:1,722 תמורה:4,130,259 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 3.5% לאחר שאמש דיווחה החברה כי בשבוע הבא תתחיל (כצפוי) בשיווק תרופת הדגל שלה, ה-Rayaldee לטיפול בחולי אי ספיקת כליות.

מניית אפריקה 0% אפריקה 20.5 0% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:21.8 נמוך:19.7 תמורה:610,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 5.2% אחרי עלייה של 6.9% אתמול, זאת כתיקון ל-3 ימים של התרסקות טוטאלית - לכתבה המלאה

מניית רציו יהש -1.6% רציו יהש 221.3 -1.6% רציו יהש בסיס:224.9 פתיחה:224.9 גבוה:225.2 נמוך:221 תמורה:2,841,425 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , יחד עם מניות אבנר ודלק קידוחים, עלו בעד 1.46% ברקע להסכם שנחתם הבוקר לפיו פז נפט תרכוש מ'לוויתן' גז בשווי 700 מיליון דולר על פני 15 שנים - לכתבה המלאה 

מניית רדהיל -0.42% רדהיל 167.9 -0.42% רדהיל בסיס:168.6 פתיחה:168.6 גבוה:169.9 נמוך:166.4 תמורה:374,882 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 6% ברקע להמלצה החמה שקיבלה הבוקר מצד אדיסון כחלק מפרויקט האנליזה של הבורסה - לכתבה בעניין 

מניית עזריאלי קבוצה -1.09% עזריאלי קבוצה 18,100 -1.09% עזריאלי קבוצה בסיס:18,300 פתיחה:18,250 גבוה:18,470 נמוך:18,040 תמורה:9,672,262 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה עוד 3.1% אחרי עלייה של 0.4% אתמול ברקע לדו"חות ועדכוני ההמלצה מצד אנליסטים - לכתבה בעניין

מניית פז נפט +0.05% פז נפט 60,000 +0.05% פז נפט בסיס:59,970 פתיחה:60,600 גבוה:60,600 נמוך:59,640 תמורה:6,749,384 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סגרה את הים ללא שינוי ברקע לדו"חות שפורסמו הבוקר. דירקטורין פז אישר חלוקת דיבידנד בסך של 300 מיליוני שקלים ולראשונה הכריזה פז על מדיניות דיבידנד שבבסיסה חלוקה שנתית של 70% מסך הרווח הנקי השנתי.

קבוצת חילן +0.34% חילן 7,782 +0.34% חילן בסיס:7,756 פתיחה:7,756 גבוה:7,834 נמוך:7,718 תמורה:3,934,774 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ומציגה קפיצה של 57% ברווח נקי של 18 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)

מניית שגריר +0.86% שגריר 2,119 +0.86% שגריר בסיס:2,101 פתיחה:2,101 גבוה:2,124 נמוך:2,058 תמורה:377,433 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קופצת אחרי שדיווחה על זינוק של 114% ברווח התפעולי ברבעון השלישי ל-2.6 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)

מניית נבידאה -0.4% נבידאה 147.8 -0.4% נבידאה בסיס:148.4 פתיחה:148.4 גבוה:151 נמוך:145.7 תמורה:165,099 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה 33% על רקע הסכם להעברת זכויות במוצר הלימפוסיק לפיו החברה תהיה זכאית לתשלמים בסך כולל של עד 310 מיליון דולר.

אופל בלאנס -0.93% אופל בלאנס 202.1 -0.93% אופל בלאנס בסיס:204 פתיחה:204 גבוה:206.2 נמוך:201 תמורה:100,230 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עלייה של 21% בהכנסות ב-9 החודשים הראשונים של השנה ל-30.9 מיליון שקל. 

מליסרון +0.43% מליסרון 16,300 +0.43% מליסרון בסיס:16,230 פתיחה:16,120 גבוה:16,500 נמוך:16,120 תמורה:4,069,906 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עלייה של 10.5% ב-FFO ברבעון השלישי ל-147 מיליון שקל. ה-NOI מנכסים זהים גדל ברבעון ב-3.6% ל-256 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(57):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    באאסה. (ל"ת)
    איזה 24/11/2016 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    כיל מייצרת את החומר לכיבוי השרפות.
    שי 24/11/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    2 5
    האם יש למישהו מידע/מושג, מה פוטנצייאל הרווח כתוצאה מהקסטרופה הזאת?
    סגור
  • לדעתי זניח
    יוסי 30/11/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החומר משווק לעולם כולו והוא מוחזק במחסנים בכל מדינה לא קרה משהו שובר שוויון. תבין שינויים גדולים קוראים מפיגוע כמו שהיה בפאריז זה אירוע שמשנה את מערך האבטחה באירופה כולה ומחייב הזרמת כסף גדול לתחום.
    סגור
  • רק אתה תפסיד דביל זה הפוץצטנטיאטל (ל"ת)
    כולם ירוויחו 24/11/2016 18:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 30.
    לחברינו 100
    הרב ביטון והקהילה 24/11/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אני אודה גם כאן על בית הכנסת המכובד שהיקמתם בישובנו. תבורכו ממרומים.
    סגור
  • יאללה
    פקח שמריהו 25/11/2016 00:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיק לזבל עם חבורת הזבל הזו. מדובר בסה"כ בבן אדם אחד הזוי שמדבר בשם רבים. זקוק לאפשוז דחוף.
    סגור
  • 29.
    זה ה צ ת ו ת !! ולא שריפות. (ל"ת)
    ישראלי 24/11/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 28.
    יש מצב שנבידאה יעלה מחר במאות אחוזים??? (ל"ת)
    למבינים !! 24/11/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 27.
    +ד"ר ניר(איצ100)
    פרופ' אבירם(איצ100) 24/11/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    50 12
    מצב. עליית מדרגה. זהירות רבה מתבקשת. (למזנבים..חבל על פועלכם הלא מבורך) הכלבים נובחים והשיירה עוברת בוודאות של 99.9%. פעם אחרונה למבינים שאני מזכיר Selling Short שטובה ב99.9% לכל סוג שוק. עולה יורד..ממריא מתרסק. שבת טובה.
    סגור
  • לוזר היית ולוזר תישאר
    וינר 24/11/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הימרת כבר שנים כל הכיוון הלא נכון ופיספסת את כל הראלי של השנים האחרונות. לוזר היית ולוזר תישאר. יש אנשים שלא מתאימים לבורסה ואתה אחת הדוגמאות לכך.
    סגור
  • טען עוד
  • לויינר
    זמיר ש. 24/11/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אם אתה רוצה להעיר לו זה זכותך. אבל כל יום בדיוק אותו משפט. חבל שאם אתה רוצה לנגח אתה לא מגוון. אני(גם אשתי ראתה)אתה בכלל לא מתייחס או מבין עניינית למה שההוא כותב. אגב:איך ההוא לוזר אם פירסם את התשואות שלו עשרות שנים אחורה לפני כמה ימין. אם דיבר אמת ונראה לי שכן אלו תסואות יוצאות דופן בכל קנה מידה. אני רו"ח ושמעתי על האיש/קבוצה והם ממש לא פראיירים. סופש נעים
    סגור
  • אתה באמת יש מאמין חבורת זבל כזו ?
    פקח שמריהו 25/11/2016 00:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה אדם אחד שמדבר בשם רבים , אדם הזוי ודפוק. איזה הרוויח ואיזה בטיח , זה מופסד כבר שנים כמו שאמרו מדובר בלוזר גדול
    סגור
  • לחבר וינר
    איציק 24/11/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 11
    א)אני מודה לך. ב)אני מאשר שכל דבריך נכונים. עלה ונצלח.
    סגור
  • המשך מצב לחברי אבירם.
    פרופ' איציק 100 24/11/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    44 17
    אנו נמצאים בעת חרום שלדעתנו טרם הייתה לנו. פה..כששורפים לנו את הבית.. לא נוכל להתמודד עם צבאנו מהחזקים בעולם ועם חכמינו החכמים בעולם.. זה אפילו יותר גרוע מהוריקן שאליו אתה יכול להערך..כאן אנו לא יכולים להתמודד מול נזקי טבע שהם ביד אדם. אני בטוח שגם כאן נצא כהרגלנו עם ידנו על העליונה. אולם ימים קשים נכונו לנו. לגבי הכלכלות..כתבו כאן חברי תקופה ארוכה בלי להמליץ כמובן על תרחישים שאכן מתגשמים..ואף צפינו את כל הברבורים השחורים האפשריים( ניקולס נאסים טאלב) ולמלעיזים זבי החוטם..תרגיעו וקיראו והשתדלו להבין מה נכתב..אם בא לכם להמשיך..גם לא נורא..אני מכיר ממקצועי והשכלתי את החייביזם לצאת מנצח גם אם אתה בכלל לא בכיוון..יום טוב.
    סגור
  • נבואות זעם?!
    יוסי 30/11/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לעשות שהמציאות היא שהשרפות הנוראיות התאפשרו בגלל מזג אוויר חריג. ובואו נעשה סדר בקיץ אין רוחות חזקות, בחורף העצים לחים מהגשם רק בשנה שהגשם מתאחר וישנם רוחות חזקות נוצר מזג אוויר מתאים להצתות ושריפות מסוג זה. ובבקשה צריך להודות לקב"ה שהסיפור נגמר ללא נפגעים בנפש!
    סגור
  • 26.
    הרסתם את האתר עם כל הפרסומות שקופצות בצדדים (ל"ת)
    ביזפורטל 24/11/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • זוטומרת שלפני שהרסנו היינו מעולים?
    ביזפורל 24/11/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בסדר נסדיר זאת ונקפיץ אותן במרכז ולא בצדדים. בסדר אחי?
    סגור
  • 25.
    שוק משעמם ביותר (ל"ת)
    פשוטו כמשמעו 24/11/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • המדינה בוערת
    לטינופת 24/11/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    3 7
    והשוק המשעמם בראש שלך? בכל מצב היפסדת ותפסיד. אז מה מעניין השעמום?
    סגור
  • אתה הזבל שבזבלים רמה אפס לא רק אתה יודע לקלל (ל"ת)
    אתה לא רק טינופת 24/11/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • זה תאור מצב (ל"ת)
    זה לא קללה 24/11/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 24.
    אין מסחר שם לא זז בכלל (ל"ת)
    תעודות סל 24/11/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    להורדת מס הייתה צריכה להקפיץ את הבורסה אבל לא (ל"ת)
    שמועה על כוונה 24/11/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • שמעתי שרוצים להעלות את המס ל99%
    שמועה 24/11/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ממליארד שקל רווח ומעלה. אני מוכרח ומוכן לעשות ג'סטה עם שלטונות המס ואני מוכן ומזומן לזה. אני כבר רץ לנסות להרוויח את המליארד הראשון ואחרי זה השני והשלישי. ומה איכפת לי אני אם נגיד על 3 מליארד רווח יקחו לי 99 אחוז יענו שני מליארד ותשע מאות ושבעים מליון ואני אשאר רק עם 1 אחוז רווח יענו 30 מליון שקל. מה איכפת לי אני יענו 30 מליון לא מספיק לי אני צנוע ומסתפק במועט.
    סגור
  • אין שום תנועות (ל"ת)
    יש שביתה בבורסה? 24/11/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כחלון חולה כסף (ל"ת)
    מי ייתן שזה יקרה? 24/11/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    לא נותנים לשוק לעלות גלום נמוך כל היום (ל"ת)
    העצבנים 24/11/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    בקרוב מאד בשורות מצויינות לליויתן! בשרות מצויינות
    מקורב 24/11/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    10 6
    לליויתן!! ותזכרו שכתבתי
    סגור
  • שאחזיר את ה90 אחוז. ולא יהיו גם שום בשורות אתה מפנטז (ל"ת)
    קודם 24/11/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    לא טועה לעולם, אל על השורט הטוב בעולם,תירשמו (ל"ת)
    קובי 24/11/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • נמאס מהשטויות שלך...
    לקובי החרטטטן... 24/11/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מבלבל את המוח כל יום..קניתי פרוטרום ואכלתי אותה בגללך.. ולא חכמה להמליץ על טאואר אחרי שעלתה. "בקיצור" תפסיק לחרטט
    סגור
  • 19.
    טאואר קנייה חקה,אלוני חץ קנייה,רציו, (ל"ת)
    קובי 24/11/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 18.
    לא לגעת בכילףלא אל על, לא פרוטרום יירדו כולם (ל"ת)
    קובי 24/11/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    כפי שנאמר אל על מסוכנת ואני בשורט ענק שם (ל"ת)
    קובי 24/11/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    יורדת מה קרה? (ל"ת)
    למה הבורסה 24/11/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 15.
    אפסייד מטורף במניות אלו
    רדהיל ואליום 24/11/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    רדהיל שער 900 אליום שער 200 בהצלחה
    סגור
  • 14.
    רוצי
    יצחק 24/11/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    רוצי רציו רוצי אם לא היום אימתי
    סגור
  • 13.
    מזור
    אפק 24/11/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע מזור בטרום ??? אין כלום במאיה
    סגור
  • 12.
    מישהו אוסף אורמת טכנולוגיות
    סטולי 24/11/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מחזור פתיחה ערני במיוחד
    סגור
  • 11.
    נמוכה 75 אחוז מהשיא רציו אופציה 14 נמוכה90 אחוז מהשיא?? (ל"ת)
    רציו 24/11/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • אתה ממשיך? באמת לא התייאשת?
    ל11 24/11/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני רק יכול לעודד אותך שבצורה מסויימת אין האופ' תרד מ1..מצד שני במחשבה שניה עלולה להימחק ואז איבדת עוד מאה אחוז.
    סגור
  • מניות זבל כמו ביוטכנולוגיה עולות לפעמים מאות אחוזים על
    להתייאש למה? 24/11/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמועות . ופה ליויתן מביא כל שבוע בשורות מצויינות . אז להתייאש? יותר חשוב שתסביר לי למה רציו לא עולה ?????????????????????????????????????????????????????????????????
    סגור
  • עולה ולא תעלה
    לא 24/11/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המדינה בקושי מנסה להשתלט על הכאוס עם האש ומתחננת לעזרא מיוון וקרואטיה ועוד "מעצמות". אתה באמת חושב שהמדינה רוצה או יכולה להגן על המתקנים הרחק מחופיה. זה פרוייקט הגנתי של מאות מליארדים שצבא שלם וחיל אוויר שלם יצטרכו להגן עליו וזאת מחוץ להגנה על המדינה עצמה. אני דורש מתשובה שיקצה טריליון שקל להקים כוח שיגן על המתקנים וכך אולי ירוויח רבע טריליון. כדאי לו נכון? אלא אם כן תתנדב ולך לשמור שם בכדי להרים את אופ' 11 שלא שווה אפילו 0 שקלים.
    סגור
  • 10.
    תמשיכוו להוריד את רציו, הרי שוב בשורות טובות
    נו טינופות 24/11/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 3
    טינופותתתתתתתתתתתתתתת
    סגור
  • דווקא חשבנו לעלות קצת.
    טינופות 24/11/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אבל בגלל חלאות קטנות כמוך נייבש אותך עד שתתייאש ואז נרים באלפי אחוזים. סימנו אותך וכח עוד אתה בפנים אפילו עם 1 ערך נקוב נמשיך לתת בראש. אם אתה מפרגן לחבריך תצא בחוץ ואז נרים המניה ואף את האופ' ל1000. מ1 ל1000. אבל לא איתך. אז צא חולדה.
    סגור
  • 9.
    כיל קונה ב1300 טבע קונה ב13000 מיילן כנל"
    גני אביב שלנו 24/11/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזק קונה ב 650 אם צריך מחזק ב600 קסם לונג ממונפת גרמניה קונה ב 4500 קסם שורט גרמניה ממונפת מחזק ב 1100 אלקטרה קונה ב 45000 עזריאלי 15000 קסם נפט קונה לטווח ארוך חברה לישראל קונה ב 55000 בלי נדר.
    סגור
  • 8.
    נבידאה navides הודעה על הסכם!!!!
    אלכס 24/11/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנסו לאתר החברה הודעה מצויינת על חתימת הסכם מסחור ושיווק של הטכנולוגייה המצויינת שלה והכנסת סכומי כסף גדולים מאוד. בטווח של 3שנים מעל 100מילון דולר. קפצה אתמול במסחר מאוחר בנאסדק מעל 35%. איזו שמש נעימה תהיה היום. המשך יום נפלא לכל המחזיקים ואלו שבדרך להשקיע.
    סגור
  • 7.
    טייסים שהם "חולים כרוניים" צריכים לעבור בדיקות רפואיות
    א 24/11/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ושימוע על אי-התאמה למקצוע... אחד כזה, אם יתעטש בתוך תא טייס, עלול בטעות ללחוץ עם הראש על הכפתור הלא נכון.
    סגור
  • אין מצב
    ל7 24/11/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שטייס מתעטש או תוקע גרפס או מפליץ..שיקוליו משתבשים והוא עלול ללחוץ על כפתור שגוי. לא קיים. ישנן טעויות אחרות ונדירות שאינן קשורות כלל לדבריך.
    סגור
  • 6.
    אם אופקו עולה מעל 4.4% אני מוכר !
    רוני 24/11/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גילוי נאות : אני בעל מניות עם רווח נכון להיום של 13%
    סגור
  • 5.
    מעניין איזה הפתעה מצפה לנו היום
    ארקו החזקו 24/11/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ארקו החזקו עד מתי תמשיכי להפתיע? בכל יום הפתעה נוספת .
    סגור
  • 4.
    בזק צוללות.אלוביץ ביבי. סתם מפחידים את המשקיעים
    מאי 24/11/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתקשרים מהצוללת רק עים בזק?
    סגור
  • 3.
    אופקו החמודה
    בוגלולו 24/11/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפני 4 ימים גורביץ' קלע בול שהמניה תעלה
    סגור
  • גורביץ מפספס יותר ממה שהוא קולע ......
    יוסף 24/11/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כאשר אתה מנתח עשרות מניות ומדדים היה זה נס עם לא תקלע פעם אחת במניה או במדד בול , אבל היחס קליעות החטאות שלו עדין עומד על החטאות יותר מאשר קליעות לכן לשיטה אין שום ערך מוסף מחוכמת המטבע ואשליית ידע ומיומנות
    סגור
  • בדקתי ומצאתי שהוא צודק יותר מאשר טועה.
    אני דווקא 24/11/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה קיים אמנם בכל מקצוע בצורה הזאת..אבל אייל מצליח לייצר הצלחות של למעלה מ51% ונמצא בעשירון העליון של מנתחי הטכני בארץ ובעולם. אני גם בדקתי את צורת ההתבטאות שלו..והעברית שלו מעולה וגם כתיבתו.
    סגור
  • 2.
    אופקו צפויה לטוס בעקבות השקת התרופה.
    מאיר 24/11/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שבאה אחרי הסגירה אמש בוול-סטריט
    סגור
  • 1.
    מעוף
    משקיע 24/11/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היום יש פקיעת אופציות מעוף , לכן , לדעתי המחזור יהיה גבוה ולא דליל. כמו כן, באירופה מתקיים מסחר שיכול להשפיע על המסחר בארץ.
    סגור