11:06 מגמה חיובית בבורסות אירופה: הדאקס מטפס 0.4%, הפוטסי מוסיף 0.3% >>

10:41 הסנאט אישר הלילה את מתווה התקציב לשנת 2018 - החוזים ירוקים >>

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פרטנר: ירידה של 16% בהכנסות ל-850 מיליון שקל; בנבנישתי: "שוק התקשורת נמצא בצומת דרכים"

 | 
מסכמים רבעון
Share
עונת הדו"חות לרבעון השלישי של השנה ממשיכה בכל הכח ולאחר שפלאפון פרסמה הבוקר קיפאון בהכנסה הממוצעת למנוי, חברת הסלולר פרטנר מדווחת על הכנסה ממוצעת למנוי של 66 שקל - ירידה של 7% וב-2 שקלים פחות מזה של פלאפון. בתוך כך, בסיס המנויים ירד ב-2% ל-6.69 מיליון מנויים. 


ההכנסות של פרטנר ירדו ב-16% ל-849 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה. ההכנסות משירותים ירדו ב-8% ל-698 מיליון שקל. ההכנסות מציוד צנחו ב-39% ל-151 מיליון שקל וההוצאות התפעוליות ירדו ב-12% ל-570 מיליון שקל.

בשורה התחתונה, פרטנר עברה לרווח של 19 מיליון שקל לעומת הפסד של 9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
 
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר: "במגזר הסלולר גדל מספר מנויי הפוסט פייד ברבעון השלישי בכ-24,000, וכן נמשכה מגמת הירידה בשיעור הנטישה של כלל מנויי הסלולר ל- 9.7%. בנוסף, השלמנו פיילוט מוצלח של שירות  WiFi Calling, המאפשר קיום שיחות על גבי אינטרנט אלחוטי ובכך מרחיב את הכיסוי של הרשת גם למקומות כמו מקלטים וחניונים תת-קרקעיים. בחודש שעבר, השקנו לראשונה בישראל את השירות לשימוש במכשירים מבוססי אנדרואיד ובחודשים הקרובים נרחיב את הפיתוח הטכנולוגי גם למכשירי אייפון ולמכשירים פופולריים נוספים. כמו כן, התחלנו בשדרוג מספר אתרים לדור 4.5 LTE Advanced, על מנת שנוכל להמשיך ולספק ללקוחותינו את הרשת המתקדמת והמובילה בישראל".
 
בנבנישתי הוסיף: "שוק התקשורת נמצא בימים אלה בפני צומת דרכים - בפני כנסת ישראל מונחת רפורמה בתחום התקשורת כחלק מחקיקת חוק ההסדרים, שמטרתה להביא להורדת המחירים לצרכן. החלטות מושכלות יביאו להגברת התחרות בשוק התקשורת. הנהנה המרכזי ממהלך שכזה יהיה הצרכן הישראלי. לקראת כניסתנו לשוק הטלוויזיה, אנו צופים כי יישום חובת מכירה (Must Sell) של תכני ספורט, יאפשר רפורמה צרכנית משמעותית בשוק הטלוויזיה הנשלט כיום על ידי דואופול, רפורמה שצפויה להביא להורדת מחירים בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל, הנחשב לאחד מהיקרים בעולם".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.