ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יום ירוק בת"א: מדד המעו"ף טיפס 0.66%, מניית אל על התרסקה 13% במחזור ענק

בזק זינקה 4.2%. מזרחי טפחות קפצה לשיא אחרי הצגת התכנית האסטרטגית. טבע איבדה 1.3%
 |  59
אחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר בעליות בדומה לסנטימנט מעבר לים, כאשר באירופה הדאקס עולה 0.5%, ובוול סטריט מדד הנאסד"ק עולה 0.3% לשיא. מדד המעו"ף סיים את היום בעלייה של 0.6% כאשר הסיפור הגדול של היום בבורסה הוא ללא ספק מניית אל על שהתרסקה בשיעור של 13% במחזור של 118 מיליון שקל - השני בגודלו בבורסה - לעומת מחזור יומי ממוצע של 14.4 מיליון שקל בחודש האחרון.


לכתבה על דו"חות אל על - לחץ כאן
לכתבה על התייחסות אנליסטים לדו"חות אל וחברות נוספות - לחץ כאן

מניית אפריקה צללה עוד 19.5% בהמשך לנפילות של 27% אתמול ו-23% ביום ראשון (ראו התייחסות בהמשך).מדד ת"א 75 עלה 0.25% ורשם יום 9 רצוף של עליות. מדד הבנקים זינק 1.6% בהובלת מניית פועלים שקפצה 1.88% ולאומי שרשמה קפיצה של 1.82%. מדד ת"א 35 (-0.38%) מדד ת"א 35 1,443.29 -0.38% 17:24 16/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,448.82 פתיחה:1,449.23 גבוה:1,451.04 נמוך:1,443.29 תמורה:1,150,107,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.67%) מדד ת"א 90 1,060.45 -0.67% 17:24 16/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,067.57 פתיחה:1,067.34 גבוה:1,070.33 נמוך:1,057.87 תמורה:362,787,453 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.06%) מדד ת"א בנקים-5 1,837.35 -0.06% 17:24 16/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,838.46 פתיחה:1,836.66 גבוה:1,838.4 נמוך:1,823.91 תמורה:263,825,005 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מחזור המסחר הסתכם כעת ב-1.1 מיליארד שקלים. 

המניות הדואליות חזרו עם פער זניח על המעו"ף. טבע עם פער חיובי של 0.1%, פריגו עם פער חיובי של 0.6% ומנגד מיילן עם פער שלילי של 0.5%. לעמוד מניות ארביטראז'

מדד המעו"ף עלה אתמול 0.25% לשיא של חודש וחצי אך המדד עדיין רחוק מאוד (מהלך עליות של 16.5%) משיא כל הזמנים שנקבע באוגוסט 2015. הסיבה המרכזית למרחק הרב מהשיא היא הנפילות במניות התרופות הגדולות. טבע ופריגו איבדו 39% כ"א מתחילת השנה. 

מניית מזרחי טפחות (-0.63%) מזרחי טפחות 6,305 -0.63% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזרחי טפחות בסיס:6,345 פתיחה:6,323 גבוה:6,341 נמוך:6,264 תמורה:27,840,529 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 1.4% במחזור של 40 מיליון שקל ברקע לתכנית האסטרטגית שהציג הבוקר הבנק לשנים 2017-2021, לכתבה המלאה

מניית אלביט מערכות (+0.34%) אלביט מערכות 53,270 +0.34% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלביט מערכות בסיס:53,090 פתיחה:53,080 גבוה:53,610 נמוך:53,080 תמורה:33,677,955 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  עלתה כ-1% ושוב ריכזה מחזור ער (כפי שהיה בשלושת הימים המסחר האחרונים) -  ראו כתבה בעניין

מניית פרוטרום (-0.89%) פרוטרום 26,790 -0.89% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:27,030 פתיחה:27,320 גבוה:27,420 נמוך:26,790 תמורה:52,968,533 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ירדה 0.5%. החברה פרסמה הבוקר דו"ח חזק והציגה גידול של 28% בהכנסות לשיא של 300 מיליון דולר. הרווח הנקי טיפס ב-13.8% ל-35.1 מיליון דולר. 

שטראוס (+1.8%) שטראוס 6,830 +1.8% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שטראוס בסיס:6,709 פתיחה:6,709 גבוה:6,840 נמוך:6,709 תמורה:11,643,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  פרסמה הבוקר דו"חות והציגה גידול אורגני של 5.8% במכירות ל-2.1 מיליארד שקלים. 

אפריקה (+0.64%) אפריקה 31.6 +0.64% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אפריקה בסיס:31.4 פתיחה:32 גבוה:32.6 נמוך:31.3 תמורה:670,402 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות התרסקה ביותר מ-19% לאחר התרסקות של 27% אתמול אחרי נפילה של 23% יום קודם. לסיבה למפולת הפתאומית - לחץ כאן
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

59 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 טראמפ דונלאד 22/11/2016 21:34 מכרתי את כל הקולים על הדאוו עכשיו 19000
אמריקאים מספיק עם העליות לא מכניס את הילרי לכלא
33 יש פה 22/11/2016 21:28 למטה מושתל מושתן על ידי חבר של השטן (ל"ת)
32 טראמפ 22/11/2016 21:24 חשבתם ירידות אהההההה
אני לא ישה כלום ממה שהבטחתי יש לי ים קולים על הדאו שיגיע ל19100 מחליף לפוטים אם איזה הצהרה קטנטונת
31 קובי 22/11/2016 20:01 אני הזהרתי אתכם עם אל על (ל"ת)
30 שלום שלום 22/11/2016 18:56 ואין שלום (ל"ת)
29 אליהו הנביא 22/11/2016 18:50 פוטים לדצמבר
ניראה לי שפוטים לדצמבר הם הדבר הטוב ביותר החלפתי קול 1440 נובמבר ברווח נאה בכל הרווח קניתי פוט 1400 לדצמבר ניראה לי ההתרסקות שכולם מדברים עליה תגיע בדצמבר
אתה 22/11/2016 19:35 נביא של שקר
אף אחד לא מדבר על התרסקות חוץ מכמה חוכמולגים או לוזרים שיש להם שיאפות כאלה מפני שקיבלו בעיטה בתחת מהשוק ועפו והם בחוץ רואים את השוק בורח להם ואוכלים את הלב.
שיאפות 22/11/2016 21:22 זה שאפות? (ל"ת)
אליהו הנביא 22/11/2016 21:12 צאנס
10 דמא וולה קינג
28 מחר על בטוח 22/11/2016 18:09 יהיה היום שלפני מחרתיים.
וגם בטוח יהיה יומיים אחרי אתמול. על בטוח.
27 פרוטליקס 22/11/2016 16:50 לקחת דחוף
עליה לשער 400....אישור הניסוי חיובי
26 אמיר 22/11/2016 16:44 הזהרתי ממניית אלעל לפני יומיים (ל"ת)
בינה 22/11/2016 18:00 בזק
ואני המלצתי על בזק לפני יומיים, ממשיכה להמליץ!!!
25 זקן בבורסה 22/11/2016 15:16 מניות קטנות לשבוע הקרוב
מניות המלט- עמיר שווק -תפרון בתפרון דוח מעולה דולר עולה והחלפת מנכל -אין לראות באמור המלצות מחזיק בניירות
24 אבירם וניר(איצ100) 22/11/2016 14:22 ...ואחיזה די יחודית ענקית של שיטת Selling Short..
שהיא מהריווחיות ביותר הקיימות ועוד פעם בלי לחשוב או להתייחס למצב השוק עולה יורד. מתבייתים על חברות שגורלן נחרץ כמו מספר חברות בתל אביב 25 מהגדולות וכן חברות גדולות בעיקר בעולם כמו בנקים באיטליה וגרמניה ועוד ועוד. ברצוני לציין ובלי להמליץ שזאת השקעה מהטובות ביותר ומהבטוחות ביותר ומתקרבת ל 99% אחוז הצלחה. לדוגמית אציין את טבע שנותחה במעבדותינו והוחלט שאין סיכוי לפי אלפי פרמטרים שהיא שווה כמו שהייתה בשיא. כל הנ"ל מצריך עבודת נמלים של איתור ופגישות ותיחקורים מכל הכיוונים גם עם בכירים במערכת. וכשהגעת להחלטה אתה חותך בלי רחמים על ידי שאילת סחורה לכל מיני טווחים כמובן כנגד בטחונות ועמלות שמנות.
וינר 22/11/2016 18:59 אתה לוזר
ותמשיך להיות לוזר אם תלך נגד השוק שהולך למעלה.
23 אליום אופ 22/11/2016 14:18 מי שמוכר עושה טעות יש לה עד 2018 שער מימוש 170
ואנחנו מאוד קרובים במניה לשער זה ויש הודעות על הקנה..בהצלחה
22 אבירם וניר(איצ100) 22/11/2016 14:12 המשך
גם הבאנו לא פעם בשנים האחרונות את מבנה התיק ואנו חוזרים.... .אחיזה ב3%(נכון לכרגע)ב Alphabet שהיא ספינת הדגל שלנו שאנו עימה משנתיים לפני ההנפקה עקב היות אחד מאיתנו מנחה של פייג' וברין בסטנפורד. מאז אנו ביחד ורק מגדילים בלי סוף. לדעתנו החברה קרובה לשיא כל הזמנים.. יתרות לונג גדולות על חברות בארץ ובעולם שהיו עימנו 30 שנה במחסנים שוחררו בשבועות האחרונים. כמו כן אוספי אומנות מיודאיקה ועד סטרדיוואיוס כינורות. כמו כן כתבנו הרבה על אחיזה גדולה בסחורות מתכלות.
וינר 22/11/2016 18:59 לוזר היית ולוזר תישאר
סיפורים כאלה לא בבית סיפרנו.
21 אבירם וניר(איצ100) 22/11/2016 14:02 המשך.
מה שכן..אנו מצד אחד לא מסתירים את צורות השקעותינו וכל אחד יכול לשאול ואף מדברים על זה בפורומים שונים כולל באונ' ברחבי העולם ובטח בנבחרת אונ' הקיסוס נמל הבית שלנו(אנו כולנו יהודים וישראלים ובכירים במילואים)ומצד שני פועלים ומדגישים שאין לנו כל עניין אם השוק עולה או יורד וזאת בהווה ובעבר ובעתיד. אנו פועלים בוואקום מסויים שאליו אנו מזרימים את מיטב הבנתנו והשכלתנו וכל הבדיקות שעשינו. נ.ב: ב20 לחודש זה ביום א האחרון במדור בזה בתגובה 52 הבאנו בצורה חד פעמית את צורת התנהלות התיק במשך 30 שנות קיומו עם נוסחאות מתאימות.
וינר 22/11/2016 19:00 לוזר שחי בסרט
אתם זה אתה ,אתה פרופסור כמו שאני צינצנת. אתה יותר בכיוון של אהבל.
20 מהתחת 22/11/2016 13:57 לכל "המומחים " שמגיבים
אם אפריקה שווה לטענתכם אפס , מי קנה וקונה את המניות ?! , צוחק מי שצוחק אחרון !
ארי 22/11/2016 18:15 סוחרי יום קונים ומוכרים ברוח של 0.5% או 1% (ל"ת)
(אפריקה ) לחוכמולוג 22/11/2016 14:16 קונים אותה מהמרים כמוך . ומי מוכר ? אתה בשער כזה ... (ל"ת)
19 פרופ' אבירם(איצ100) 22/11/2016 13:48 +ד"ר ניר (איצ100) הבהרות. מצב. תהיות ומחשבות.
אנו חוזרים על המנטרה הקבועה שלא טוב היות האדם בשווקים בימים אלו וזאת בגלל חומרת המצב הכלכלי בעולם(ומתייחסים כרגע רק לכלכלי)75% מהשווקים בעולם התרחקו משיאם(ת"א 25 כמשל) 80% מהחברות בעולם מצבן לא טוב בהמעטה ורחוקות משיאן. ברצוננו לציין שמעולם לא הימלצנו לגורם שלא קשור עימנו ובטח כאן על חברה או מניה ועל כניסה או יציאה מהבורסה. מה שכן אנו משקפים את המצב לאשורו וכל אחד שיבין ויפעל כמייטב הבנתו. לא עצרנו בעצה או בדיבור אף אחד לקנות או למכור או להיות פה או שם.. רק מביעים את דעתנו בצורה נחרצת זה 30 שנה וב"ה משיגים תוצאות.
וינר 22/11/2016 19:01 לוזר היית ולוזר תישאר (ל"ת)
פרופ' דלשמאטע 22/11/2016 14:11 על העקביות אני מצדיע לכם
בכול שאר התחומים אני מרחם! איך עוד לא גייסתם את כול הכנופיה לעשות לכם לייקים? דעתנו 30 שנה?! תגידו איזה חומר אתם מעשנים?
פרופ' איציק 22/11/2016 16:03 למגיב היקר והחביב
כמו שסיפרתי אנו מגיל 14 ביחד צמודים מאז ניפגשנו בפתח הפנימיה הצבאית. כולנו בכירים במיל' וכמובן היינו כולנו בשפיץ של השפיץ באוויר בים וביבשה. עברנו את כל המערכות והפעילויות המסובכות ביותר מאז..וכולנו יצאנו תודה לאלוהינו כמעט בריאים ושלמים. רבים מאיתנו נפצעו בדרגה זאת או אחרת ואף סובלים מכאבי תופת ששום תרופה שאני מנפיק להם לא עוזרת. הישגתי בדרכים החוקיות גראס רפואי וזה הדבר היחיד שמביא מזור חלקי וניתן אף לחולים קשים בכל מיני מחלות נוראיות. זה בא לא רק בעישון..גם כעוגיה או מסטיק ועוד. כן..חבריקו..אנו מעשנים למרות שאף אחד מאיתנו מעולם לא נגע בסיגריה ושטויות אחרות. אז זכור ידידי..החיים והמוות ביד הלשון..משלי י"ח.כ"א.. שא ברכות.
וינר 22/11/2016 19:02 חי סרט
מדבר עם עצמו בשם רבים. לך לאשפוז דחוף.
18 קובי 22/11/2016 13:36 לוקח את בזק מאתמול ללונג,אל על שורט,פרוטרום שורט ,טאואר
לונג טאואר
לילי 22/11/2016 14:53 בזק
עליות בבזק, הפתעות טובות בדרך
17 ישראלי שטס אל על 22/11/2016 13:36 אל על צניחה חופשית !! קרעה רצועות טיימניג ובולניגר
לפי ניתוח טכני הדרך למטה מובטחת ב 100 אחוז . כרגע מוכרים בכמויות 6 אחוז למטה . ומי ששנמצא בפנים ממתין לתיקון אולי אם יגיע כזה בכלל . מחר ובימים הקרובים לא יהיה תיקון ואז המכירות יתגברו להתרסקות טוטלית
16 קובי 22/11/2016 13:36 אז כפי שציינתי אני בשורט חזק באל על וגם בפרוטרום לא טוע (ל"ת)
15 כיטוב 22/11/2016 13:05 לקראת אבן דרך משמעותית
לפי מצגות החברה... נקווה שבקרוב ממריאים
14 אליום מדיקל 22/11/2016 12:19 פצצה של מניה עולה 5% משהו מתבשל בהצלחה (ל"ת)
ל14 22/11/2016 17:15 השף אייל שני טעם ואמר הטעם מגעיל (ל"ת)
13 ביזפורטל 22/11/2016 12:12 לא נמאס לכם מהפרסומות הקופצות ? לנו נמאס (ל"ת)
ביזפורל 22/11/2016 17:12 למה שימאס לנו?
ה100 אחוז שאנו עושים בבורסה כל שנה זה הכסף הקטן. כמה מאות מליונים כולה. הכסף הגדול בא מהפרסומות.
12 ספר צמרת 22/11/2016 11:16 אפריקה-סוף כל טייקון גזלן ורמאי (ל"ת)
11 טליק 22/11/2016 10:55 קולפלנט
מה יהיה לא מפסיקה לרדת 60 אחוז מינוס מתחילת השנה
סבלנות 22/11/2016 17:49 קולפל...
בחברת ביומד את\ה צריכים הרבה סבלנות עד לתוצאה המיוחלת מקווה שלא קנית בהרבה כסף שאין לך יש פוטנציאל אדיר אבל לפעמיים לא מספיק מוצר טוב אלא בסוף צריך למכור בכדי לספר את הכסף במדרגות מקווה שבסוף ההנהלה תבין כי זמן זה כסף שאין לה הצלחות בדרך השקעה לטווח ארוך הצלחות בדרך ערב טוב
10 שי 22/11/2016 10:31 ראו ניתוח של גורביץ על אפריקה. חחחחח
ניתוח מתחילת החודש, 3/11, בניתוח הוא סבור שאפריקה מצאה תחתית. חחחחחחחצחצחח
9 משקיע ותיק 22/11/2016 10:26 לא לבעלי לב חלש !!!
מניית אפריקה בצומת קריטית, מי שבפנים כבר מהשערים הגבוהים - תנחומיי, כי לשערים הגבוהים כנראה בכל אופן שהוא כבר לא תחזור (לדעתי בכל אופן), גם אם יהיה הסכם רציני שיהיה טוב לבעלי המניות זה יתן למניה אולי 50 אחוז מעלה או במקסימום 100-200 אחוז לא נראה לי יותר, אך עכשיו מי שבחוץ ויש לו לב חזק יש הזדמנות (אולי) להיכנס פנימה בשערים 50-52 ולעשות בתוך יומי 5-10 אחוז, או בטווח הקצר-בינוני עד 100 אחוז אם יהיה איזשהו הסכם שיטיב עם בעלי המניות (יש סיכוי אך הסיכון לא פחות גדול), בכל אופן מי שנכנס שיבין לפני כן שיכול גם להפסיד את כל כספו !!! עכשיו שער 50 היא התנגדות חזקה מאוד, אם תפרוץ אותה למטה המצב לא טוב.
אתה משקיע גרוע ..כ 22/11/2016 13:22 אתה מדבר שטויות !! המניה שווה לתחת..לא שווה אגורה אחת
המניה תמחק נקודה . וכל מי שקונה זורק את הכסף - אל תתטעה עם הניתוח שלך כשאינך מבין כלום טמבל .. מניח שנמחקת לא מעט פעמים והפסדת הרבה כסף . אם זו רמת ההשקעות שלך 00
וינר 22/11/2016 19:03 המניה לא שווה שקל (ל"ת)
8 משה 22/11/2016 10:02 מיי סייז - בדרך להיפוך
מרגיש כמו תחילת ראלי, ביקוש מול היצע. דעתי בלבד
7 אזרח מופסד 22/11/2016 09:09 ,תיזהרו מלהקשיב לפרופסורים.הפסדת ברבה כסף מטיפשים
האלה.ולפרפסורים מספיק לרמות את הציבור מדעתכם המטורפת
אם אזרח עולה חדש 22/11/2016 18:01 היה ילד טוב היה מרוויח
אבל אזרח ילד פויה קקי אז מפסיד
אפיק ג. 22/11/2016 14:28 ברבה אבא ברבה אבא אין כמוך בעולם. (ל"ת)
6 במוצ"ש 22/11/2016 08:47 הפגנה ספונטנית נגד מס כחלון בככר רבין בשעה 8 בערב
להגיע עם שלטים אוכל ושתיה
5 במוצ"ש 22/11/2016 08:31 הפגנה ספונטנית נגד מס כחלון בככר רבין בשעה 8 בערב
להגיע עם שלטים אוכל ושתיה
שרה 22/11/2016 10:42 נזקי כחלון
הגיע הזמן להזיזו מהתפקיד כי הוא רק עושה נזק ועוד נזק ועוד נזק
4 מס 3 דירות 22/11/2016 08:30 רק החרדים והמתנחלים לא יפגעו מהמס הזה. לכל אחד מהם
יש 8 ילדים כך שכל הרכוש יתחלק על 8 אנשים והם לא ישלמו זה מס על אשכנזים עם ילד וכלב או שני ילדים. כחלון כנראה לא ישלם מס כזה גם אם הוריו היו קונים דירה במקום עראק.
3 הבורסה 22/11/2016 08:28 לא מעניינת בכלל. האנשים הפסיקו להאמין בבורסה אחרי מס
טרכטנברג ואחרי לפיד הכושל עם חובת הגשת דוח מחזור. עוד התעללות בצבור. כחלון יודע שכולם ברחו וכעת בכח רוצה שהם יחזרו להשקיע מבריח אנשים מסכנים שדאגו לפנסיה שלהם עם מס 3 דירות ומחשיב שליש דירה כ דירה אחת ואחכ בנט מעודד ללמוד 5 יחידות מתימטיקה אולי הצבור ישוכנע ששליש = 1 בממשלת ישראל.
2 סוחר 22/11/2016 08:22 צפי ל1%
תזכרו בכל העולם ושוברים שיאים, גם לנו מגיע.
לנו לא מגיעה 22/11/2016 17:09 בגלל אנו קקות חארות בלאד (ל"ת)
1 יובל 22/11/2016 08:18 בורסה
לא לקנות ולא להתקרב למניית אל על ! זוכרים מה שהמלצתי לכם בשבוע שעבר על מניית מנקיינד ומניית אביליטי ? יופי אז תוכלו את הכובע ! ותיראו כמה הן עלו בשבוע האחרון ! אגב ועוד לא מאוחר לקנות את מניית מנקיינד ואת מנייד אביליטי ! לכו לקנות ולטווח ארוך ! לא לבדוק מה הן עושות כל שעה !
אשי 22/11/2016 09:08 איך נוכל את הכובע?
אם כל כך טוב למה רק ללכת ולא לרוץ? ולמה תיראו יענו נפחד? ==אז מתי נבדוק לאחר שיפלו?
ראם 22/11/2016 08:47 אלעל עולה היום
המניה תעלה היום סוף סוף לקראת הסכם עם ההנהלה ויהיה שקט הרבה זמן
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש