יום ירוק בת"א: מדד המעו"ף טיפס 0.66%, מניית אל על התרסקה 13% במחזור ענק

בזק זינקה 4.2%. מזרחי טפחות קפצה לשיא אחרי הצגת התכנית האסטרטגית. טבע איבדה 1.3%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר בעליות בדומה לסנטימנט מעבר לים, כאשר באירופה הדאקס עולה 0.5%, ובוול סטריט מדד הנאסד"ק עולה 0.3% לשיא. מדד המעו"ף סיים את היום בעלייה של 0.6% כאשר הסיפור הגדול של היום בבורסה הוא ללא ספק מניית אל על שהתרסקה בשיעור של 13% במחזור של 118 מיליון שקל - השני בגודלו בבורסה - לעומת מחזור יומי ממוצע של 14.4 מיליון שקל בחודש האחרון.
לכתבה על דו"חות אל על - לחץ כאן
לכתבה על התייחסות אנליסטים לדו"חות אל וחברות נוספות - לחץ כאן
מניית אפריקה צללה עוד 19.5% בהמשך לנפילות של 27% אתמול ו-23% ביום ראשון (ראו התייחסות בהמשך).
מדד ת"א 75 עלה 0.25% ורשם יום 9 רצוף של עליות. מדד הבנקים זינק 1.6% בהובלת מניית פועלים שקפצה 1.88% ולאומי שרשמה קפיצה של 1.82%.
מדד ת"א 35 +0.6% מדד ת"א 35 1,454.36 +0.6% מדד ת"א 35 בסיס:1,445.68 פתיחה:1,461.64 גבוה:1,462.4 נמוך:1,452.39 תמורה:394,826,620 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.31% מדד ת"א 90 1,062.93 -0.31% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.28 פתיחה:1,066.45 גבוה:1,068.22 נמוך:1,062.7 תמורה:121,833,032 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.24% מדד ת"א בנק 1,872.64 -0.24% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,877.22 פתיחה:1,878.14 גבוה:1,879.11 נמוך:1,861.83 תמורה:78,957,433 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם כעת ב-1.1 מיליארד שקלים. 
המניות הדואליות חזרו עם פער זניח על המעו"ף. טבע עם פער חיובי של 0.1%, פריגו עם פער חיובי של 0.6% ומנגד מיילן עם פער שלילי של 0.5%. לעמוד מניות ארביטראז'
מדד המעו"ף עלה אתמול 0.25% לשיא של חודש וחצי אך המדד עדיין רחוק מאוד (מהלך עליות של 16.5%) משיא כל הזמנים שנקבע באוגוסט 2015. הסיבה המרכזית למרחק הרב מהשיא היא הנפילות במניות התרופות הגדולות. טבע ופריגו איבדו 39% כ"א מתחילת השנה. 
מניית מזרחי טפחות -1% מזרחי טפחות 6,217 -1% מזרחי טפחות בסיס:6,280 פתיחה:6,280 גבוה:6,304 נמוך:6,205 תמורה:13,901,383 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.4% במחזור של 40 מיליון שקל ברקע לתכנית האסטרטגית שהציג הבוקר הבנק לשנים 2017-2021, לכתבה המלאה
מניית אלביט מערכות -2.82% אלביט מערכות 46,120 -2.82% אלביט מערכות בסיס:47,460 פתיחה:47,400 גבוה:47,400 נמוך:46,120 תמורה:16,924,223 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה כ-1% ושוב ריכזה מחזור ער (כפי שהיה בשלושת הימים המסחר האחרונים) -  ראו כתבה בעניין
מניית פרוטרום -1.09% פרוטרום 30,080 -1.09% פרוטרום בסיס:30,410 פתיחה:30,410 גבוה:30,670 נמוך:30,060 תמורה:12,022,060 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 0.5%. החברה פרסמה הבוקר דו"ח חזק והציגה גידול של 28% בהכנסות לשיא של 300 מיליון דולר. הרווח הנקי טיפס ב-13.8% ל-35.1 מיליון דולר. 
שטראוס +0.94% שטראוס 7,399 +0.94% שטראוס בסיס:7,330 פתיחה:7,300 גבוה:7,480 נמוך:7,300 תמורה:5,209,942 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  פרסמה הבוקר דו"חות והציגה גידול אורגני של 5.8% במכירות ל-2.1 מיליארד שקלים. 
אפריקה +13.82% אפריקה 17.3 +13.82% אפריקה בסיס:15.2 פתיחה:16 גבוה:17.9 נמוך:16 תמורה:1,248,167 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התרסקה ביותר מ-19% לאחר התרסקות של 27% אתמול אחרי נפילה של 23% יום קודם. לסיבה למפולת הפתאומית - לחץ כאן
תגובות לכתבה(59):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    מכרתי את כל הקולים על הדאוו עכשיו 19000
    טראמפ דונלאד 22/11/2016 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמריקאים מספיק עם העליות לא מכניס את הילרי לכלא
    סגור
  • 33.
    למטה מושתל מושתן על ידי חבר של השטן (ל"ת)
    יש פה 22/11/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    חשבתם ירידות אהההההה
    טראמפ 22/11/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא ישה כלום ממה שהבטחתי יש לי ים קולים על הדאו שיגיע ל19100 מחליף לפוטים אם איזה הצהרה קטנטונת
    סגור
  • 31.
    אני הזהרתי אתכם עם אל על (ל"ת)
    קובי 22/11/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 30.
    ואין שלום (ל"ת)
    שלום שלום 22/11/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    פוטים לדצמבר
    אליהו הנביא 22/11/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    3 6
    ניראה לי שפוטים לדצמבר הם הדבר הטוב ביותר החלפתי קול 1440 נובמבר ברווח נאה בכל הרווח קניתי פוט 1400 לדצמבר ניראה לי ההתרסקות שכולם מדברים עליה תגיע בדצמבר
    סגור
  • נביא של שקר
    אתה 22/11/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אף אחד לא מדבר על התרסקות חוץ מכמה חוכמולגים או לוזרים שיש להם שיאפות כאלה מפני שקיבלו בעיטה בתחת מהשוק ועפו והם בחוץ רואים את השוק בורח להם ואוכלים את הלב.
    סגור
  • זה שאפות? (ל"ת)
    שיאפות 22/11/2016 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • צאנס
    אליהו הנביא 22/11/2016 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    10 דמא וולה קינג
    סגור
  • 28.
    יהיה היום שלפני מחרתיים.
    מחר על בטוח 22/11/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וגם בטוח יהיה יומיים אחרי אתמול. על בטוח.
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    לקחת דחוף
    פרוטליקס 22/11/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עליה לשער 400....אישור הניסוי חיובי
    סגור
  • 26.
    הזהרתי ממניית אלעל לפני יומיים (ל"ת)
    אמיר 22/11/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בזק
    בינה 22/11/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואני המלצתי על בזק לפני יומיים, ממשיכה להמליץ!!!
    סגור
  • 25.
    מניות קטנות לשבוע הקרוב
    זקן בבורסה 22/11/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניות המלט- עמיר שווק -תפרון בתפרון דוח מעולה דולר עולה והחלפת מנכל -אין לראות באמור המלצות מחזיק בניירות
    סגור
  • 24.
    ...ואחיזה די יחודית ענקית של שיטת Selling Short..
    אבירם וניר(איצ100) 22/11/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    17 9
    שהיא מהריווחיות ביותר הקיימות ועוד פעם בלי לחשוב או להתייחס למצב השוק עולה יורד. מתבייתים על חברות שגורלן נחרץ כמו מספר חברות בתל אביב 25 מהגדולות וכן חברות גדולות בעיקר בעולם כמו בנקים באיטליה וגרמניה ועוד ועוד. ברצוני לציין ובלי להמליץ שזאת השקעה מהטובות ביותר ומהבטוחות ביותר ומתקרבת ל 99% אחוז הצלחה. לדוגמית אציין את טבע שנותחה במעבדותינו והוחלט שאין סיכוי לפי אלפי פרמטרים שהיא שווה כמו שהייתה בשיא. כל הנ"ל מצריך עבודת נמלים של איתור ופגישות ותיחקורים מכל הכיוונים גם עם בכירים במערכת. וכשהגעת להחלטה אתה חותך בלי רחמים על ידי שאילת סחורה לכל מיני טווחים כמובן כנגד בטחונות ועמלות שמנות.
    סגור
  • אתה לוזר
    וינר 22/11/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ותמשיך להיות לוזר אם תלך נגד השוק שהולך למעלה.
    סגור
  • 23.
    מי שמוכר עושה טעות יש לה עד 2018 שער מימוש 170
    אליום אופ 22/11/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואנחנו מאוד קרובים במניה לשער זה ויש הודעות על הקנה..בהצלחה
    סגור
  • 22.
    המשך
    אבירם וניר(איצ100) 22/11/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    19 7
    גם הבאנו לא פעם בשנים האחרונות את מבנה התיק ואנו חוזרים.... .אחיזה ב3%(נכון לכרגע)ב Alphabet שהיא ספינת הדגל שלנו שאנו עימה משנתיים לפני ההנפקה עקב היות אחד מאיתנו מנחה של פייג' וברין בסטנפורד. מאז אנו ביחד ורק מגדילים בלי סוף. לדעתנו החברה קרובה לשיא כל הזמנים.. יתרות לונג גדולות על חברות בארץ ובעולם שהיו עימנו 30 שנה במחסנים שוחררו בשבועות האחרונים. כמו כן אוספי אומנות מיודאיקה ועד סטרדיוואיוס כינורות. כמו כן כתבנו הרבה על אחיזה גדולה בסחורות מתכלות.
    סגור
  • לוזר היית ולוזר תישאר
    וינר 22/11/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סיפורים כאלה לא בבית סיפרנו.
    סגור
  • 21.
    המשך.
    אבירם וניר(איצ100) 22/11/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    22 6
    מה שכן..אנו מצד אחד לא מסתירים את צורות השקעותינו וכל אחד יכול לשאול ואף מדברים על זה בפורומים שונים כולל באונ' ברחבי העולם ובטח בנבחרת אונ' הקיסוס נמל הבית שלנו(אנו כולנו יהודים וישראלים ובכירים במילואים)ומצד שני פועלים ומדגישים שאין לנו כל עניין אם השוק עולה או יורד וזאת בהווה ובעבר ובעתיד. אנו פועלים בוואקום מסויים שאליו אנו מזרימים את מיטב הבנתנו והשכלתנו וכל הבדיקות שעשינו. נ.ב: ב20 לחודש זה ביום א האחרון במדור בזה בתגובה 52 הבאנו בצורה חד פעמית את צורת התנהלות התיק במשך 30 שנות קיומו עם נוסחאות מתאימות.
    סגור
  • לוזר שחי בסרט
    וינר 22/11/2016 19:00
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אתם זה אתה ,אתה פרופסור כמו שאני צינצנת. אתה יותר בכיוון של אהבל.
    סגור
  • 20.
    לכל "המומחים " שמגיבים
    מהתחת 22/11/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם אפריקה שווה לטענתכם אפס , מי קנה וקונה את המניות ?! , צוחק מי שצוחק אחרון !
    סגור
  • סוחרי יום קונים ומוכרים ברוח של 0.5% או 1% (ל"ת)
    ארי 22/11/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • קונים אותה מהמרים כמוך . ומי מוכר ? אתה בשער כזה ... (ל"ת)
    (אפריקה ) לחוכמולוג 22/11/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 19.
    +ד"ר ניר (איצ100) הבהרות. מצב. תהיות ומחשבות.
    פרופ' אבירם(איצ100) 22/11/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    18 7
    אנו חוזרים על המנטרה הקבועה שלא טוב היות האדם בשווקים בימים אלו וזאת בגלל חומרת המצב הכלכלי בעולם(ומתייחסים כרגע רק לכלכלי)75% מהשווקים בעולם התרחקו משיאם(ת"א 25 כמשל) 80% מהחברות בעולם מצבן לא טוב בהמעטה ורחוקות משיאן. ברצוננו לציין שמעולם לא הימלצנו לגורם שלא קשור עימנו ובטח כאן על חברה או מניה ועל כניסה או יציאה מהבורסה. מה שכן אנו משקפים את המצב לאשורו וכל אחד שיבין ויפעל כמייטב הבנתו. לא עצרנו בעצה או בדיבור אף אחד לקנות או למכור או להיות פה או שם.. רק מביעים את דעתנו בצורה נחרצת זה 30 שנה וב"ה משיגים תוצאות.
    סגור
  • לוזר היית ולוזר תישאר (ל"ת)
    וינר 22/11/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • על העקביות אני מצדיע לכם
    פרופ' דלשמאטע 22/11/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בכול שאר התחומים אני מרחם! איך עוד לא גייסתם את כול הכנופיה לעשות לכם לייקים? דעתנו 30 שנה?! תגידו איזה חומר אתם מעשנים?
    סגור
  • למגיב היקר והחביב
    פרופ' איציק 22/11/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    16 10
    כמו שסיפרתי אנו מגיל 14 ביחד צמודים מאז ניפגשנו בפתח הפנימיה הצבאית. כולנו בכירים במיל' וכמובן היינו כולנו בשפיץ של השפיץ באוויר בים וביבשה. עברנו את כל המערכות והפעילויות המסובכות ביותר מאז..וכולנו יצאנו תודה לאלוהינו כמעט בריאים ושלמים. רבים מאיתנו נפצעו בדרגה זאת או אחרת ואף סובלים מכאבי תופת ששום תרופה שאני מנפיק להם לא עוזרת. הישגתי בדרכים החוקיות גראס רפואי וזה הדבר היחיד שמביא מזור חלקי וניתן אף לחולים קשים בכל מיני מחלות נוראיות. זה בא לא רק בעישון..גם כעוגיה או מסטיק ועוד. כן..חבריקו..אנו מעשנים למרות שאף אחד מאיתנו מעולם לא נגע בסיגריה ושטויות אחרות. אז זכור ידידי..החיים והמוות ביד הלשון..משלי י"ח.כ"א.. שא ברכות.
    סגור
  • חי סרט
    וינר 22/11/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מדבר עם עצמו בשם רבים. לך לאשפוז דחוף.
    סגור
  • 18.
    לוקח את בזק מאתמול ללונג,אל על שורט,פרוטרום שורט ,טאואר
    קובי 22/11/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לונג טאואר
    סגור
  • בזק
    לילי 22/11/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עליות בבזק, הפתעות טובות בדרך
    סגור
  • 17.
    אל על צניחה חופשית !! קרעה רצועות טיימניג ובולניגר
    ישראלי שטס אל על 22/11/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפי ניתוח טכני הדרך למטה מובטחת ב 100 אחוז . כרגע מוכרים בכמויות 6 אחוז למטה . ומי ששנמצא בפנים ממתין לתיקון אולי אם יגיע כזה בכלל . מחר ובימים הקרובים לא יהיה תיקון ואז המכירות יתגברו להתרסקות טוטלית
    סגור
  • 16.
    אז כפי שציינתי אני בשורט חזק באל על וגם בפרוטרום לא טוע (ל"ת)
    קובי 22/11/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    לקראת אבן דרך משמעותית
    כיטוב 22/11/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפי מצגות החברה... נקווה שבקרוב ממריאים
    סגור
  • 14.
    פצצה של מניה עולה 5% משהו מתבשל בהצלחה (ל"ת)
    אליום מדיקל 22/11/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • השף אייל שני טעם ואמר הטעם מגעיל (ל"ת)
    ל14 22/11/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 13.
    לא נמאס לכם מהפרסומות הקופצות ? לנו נמאס (ל"ת)
    ביזפורטל 22/11/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • למה שימאס לנו?
    ביזפורל 22/11/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ה100 אחוז שאנו עושים בבורסה כל שנה זה הכסף הקטן. כמה מאות מליונים כולה. הכסף הגדול בא מהפרסומות.
    סגור
  • 12.
    אפריקה-סוף כל טייקון גזלן ורמאי (ל"ת)
    ספר צמרת 22/11/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    קולפלנט
    טליק 22/11/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהיה לא מפסיקה לרדת 60 אחוז מינוס מתחילת השנה
    סגור
  • קולפל...
    סבלנות 22/11/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחברת ביומד את\ה צריכים הרבה סבלנות עד לתוצאה המיוחלת מקווה שלא קנית בהרבה כסף שאין לך יש פוטנציאל אדיר אבל לפעמיים לא מספיק מוצר טוב אלא בסוף צריך למכור בכדי לספר את הכסף במדרגות מקווה שבסוף ההנהלה תבין כי זמן זה כסף שאין לה הצלחות בדרך השקעה לטווח ארוך הצלחות בדרך ערב טוב
    סגור
  • 10.
    ראו ניתוח של גורביץ על אפריקה. חחחחח
    שי 22/11/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ניתוח מתחילת החודש, 3/11, בניתוח הוא סבור שאפריקה מצאה תחתית. חחחחחחחצחצחח
    סגור
  • 9.
    לא לבעלי לב חלש !!!
    משקיע ותיק 22/11/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מניית אפריקה בצומת קריטית, מי שבפנים כבר מהשערים הגבוהים - תנחומיי, כי לשערים הגבוהים כנראה בכל אופן שהוא כבר לא תחזור (לדעתי בכל אופן), גם אם יהיה הסכם רציני שיהיה טוב לבעלי המניות זה יתן למניה אולי 50 אחוז מעלה או במקסימום 100-200 אחוז לא נראה לי יותר, אך עכשיו מי שבחוץ ויש לו לב חזק יש הזדמנות (אולי) להיכנס פנימה בשערים 50-52 ולעשות בתוך יומי 5-10 אחוז, או בטווח הקצר-בינוני עד 100 אחוז אם יהיה איזשהו הסכם שיטיב עם בעלי המניות (יש סיכוי אך הסיכון לא פחות גדול), בכל אופן מי שנכנס שיבין לפני כן שיכול גם להפסיד את כל כספו !!! עכשיו שער 50 היא התנגדות חזקה מאוד, אם תפרוץ אותה למטה המצב לא טוב.
    סגור
  • אתה מדבר שטויות !! המניה שווה לתחת..לא שווה אגורה אחת
    אתה משקיע גרוע ..כ 22/11/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    7 2
    המניה תמחק נקודה . וכל מי שקונה זורק את הכסף - אל תתטעה עם הניתוח שלך כשאינך מבין כלום טמבל .. מניח שנמחקת לא מעט פעמים והפסדת הרבה כסף . אם זו רמת ההשקעות שלך 00
    סגור
  • המניה לא שווה שקל (ל"ת)
    וינר 22/11/2016 19:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 8.
    מיי סייז - בדרך להיפוך
    משה 22/11/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מרגיש כמו תחילת ראלי, ביקוש מול היצע. דעתי בלבד
    סגור
  • 7.
    ,תיזהרו מלהקשיב לפרופסורים.הפסדת ברבה כסף מטיפשים
    אזרח מופסד 22/11/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 5
    האלה.ולפרפסורים מספיק לרמות את הציבור מדעתכם המטורפת
    סגור
  • היה ילד טוב היה מרוויח
    אם אזרח עולה חדש 22/11/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל אזרח ילד פויה קקי אז מפסיד
    סגור
  • ברבה אבא ברבה אבא אין כמוך בעולם. (ל"ת)
    אפיק ג. 22/11/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    הפגנה ספונטנית נגד מס כחלון בככר רבין בשעה 8 בערב
    במוצ"ש 22/11/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להגיע עם שלטים אוכל ושתיה
    סגור
  • 5.
    הפגנה ספונטנית נגד מס כחלון בככר רבין בשעה 8 בערב
    במוצ"ש 22/11/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    להגיע עם שלטים אוכל ושתיה
    סגור
  • נזקי כחלון
    שרה 22/11/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיע הזמן להזיזו מהתפקיד כי הוא רק עושה נזק ועוד נזק ועוד נזק
    סגור
  • 4.
    רק החרדים והמתנחלים לא יפגעו מהמס הזה. לכל אחד מהם
    מס 3 דירות 22/11/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    2 6
    יש 8 ילדים כך שכל הרכוש יתחלק על 8 אנשים והם לא ישלמו זה מס על אשכנזים עם ילד וכלב או שני ילדים. כחלון כנראה לא ישלם מס כזה גם אם הוריו היו קונים דירה במקום עראק.
    סגור
  • 3.
    לא מעניינת בכלל. האנשים הפסיקו להאמין בבורסה אחרי מס
    הבורסה 22/11/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    5 4
    טרכטנברג ואחרי לפיד הכושל עם חובת הגשת דוח מחזור. עוד התעללות בצבור. כחלון יודע שכולם ברחו וכעת בכח רוצה שהם יחזרו להשקיע מבריח אנשים מסכנים שדאגו לפנסיה שלהם עם מס 3 דירות ומחשיב שליש דירה כ דירה אחת ואחכ בנט מעודד ללמוד 5 יחידות מתימטיקה אולי הצבור ישוכנע ששליש = 1 בממשלת ישראל.
    סגור
  • 2.
    צפי ל1%
    סוחר 22/11/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תזכרו בכל העולם ושוברים שיאים, גם לנו מגיע.
    סגור
  • בגלל אנו קקות חארות בלאד (ל"ת)
    לנו לא מגיעה 22/11/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בורסה
    יובל 22/11/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא לקנות ולא להתקרב למניית אל על ! זוכרים מה שהמלצתי לכם בשבוע שעבר על מניית מנקיינד ומניית אביליטי ? יופי אז תוכלו את הכובע ! ותיראו כמה הן עלו בשבוע האחרון ! אגב ועוד לא מאוחר לקנות את מניית מנקיינד ואת מנייד אביליטי ! לכו לקנות ולטווח ארוך ! לא לבדוק מה הן עושות כל שעה !
    סגור
  • איך נוכל את הכובע?
    אשי 22/11/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אם כל כך טוב למה רק ללכת ולא לרוץ? ולמה תיראו יענו נפחד? ==אז מתי נבדוק לאחר שיפלו?
    סגור
  • אלעל עולה היום
    ראם 22/11/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 6
    המניה תעלה היום סוף סוף לקראת הסכם עם ההנהלה ויהיה שקט הרבה זמן
    סגור