גורביץ' מתייחס ל-S&P500, צופה תנודה חזקה בדולר - ומסמן 2 מניות בת"א

המנתח הטכני של Bizportal סוגר שבוע עם התייחסות למדדים המובילים, שוק המט"ח ומניות בת"א
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    חמודי, מודה לך על התחזית בעניין הזהב
    emanuel 25/11/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שהמלצת לקנות, מכרתי ......תתרכז בנכסים כבדים ....לעולם לא תצליח עם נכס קפריזי כזהב
    סגור
  • 10.
    מבט שבוע למנתח בספל הקפה בבורסקפה ...
    הקורא בקפה 18/11/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אנו רואים רצף קו בצורת דב המסמל צפי למאבקים בין העליות המדדים לירידות המדדים , בצד השמאלי של הספל נראה צורת דובדבן המסמל תקופה זורמת והרמונית בין כוחות המוכרים לכוחות הקונים ,בצד הימני של הספל אנו רואים את צורת הפרות המגלמים בשורות טובות של רצף עולה ורמת התנגדות לרצף יורד , השלוב של מתנד הדוכיפת בצד ימין העליון של ידית האחיזה מגלם רגישות גדולות של הסוחרים כנראה בעקבות בחירתו הבלתי צפויה של טראמפ ,צורה של אדוות גלים בצדו השמאלי העליון של הספל קשורה לגל פיבונצי לנזילות המסמלת הרמוניה של ראלי סוף שנה לאומת זאת בתחתית ספל אונו רואים מתנד באר הבא להזהיר אותנו ולהישמר ממלכודות , צורת של מתנד הרכבת בחלק התחתון הימני צופה נסיעה מרתקת בשווקים .לסכום דרגת הסיכון עדין קימת בשווקים אבל הכיוון עדין צפונה עם כמובן לא התרחשו אירועים שליליים .הסמלים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת בורסקפה לניתוח טכני ערה כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להעביר את החומר אלא באישור בכתב מן המחבר. אין בסקירה זו המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציית קפה טכנית בלבד
    סגור
  • 9.
    כמה פתיחה ביום ראשון במעוף? (ל"ת)
    המתחזה 18/11/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    בבקשה הצג גרפים על רקע לבן,
    יובל 18/11/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 4
    האדום והירוק נבלעים בשחור. תודה
    סגור
  • אל תשכח את הנרות (של שבת) יפנים זה חשוב לאכילה כשרה. (ל"ת)
    המוודא 23/11/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תצייר לבד גרפים זה אותו דבר (ל"ת)
    ליובל 18/11/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 7.
    קשקשן
    אייל גורביץ 18/11/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מתי לטענתו כדאי להיכנס לשוק רק שיפרץ שיא כל הזמנים .צריך לזכור שיצאו בגללו כל הצופים ששמעו לו בנקודת שפל לפני הבחירות.כך מיצרים תשואה לאורך זמן....כל הכבוד למר גורביץ ממש מורה דגול
    סגור
  • מי שם לב לקשקוש הזה
    Em 18/11/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לפני כחודש המליץ על זהב....
    סגור
  • 6.
    קשקשן המלצת על ננו דיימנשן מכרתי אותה בהפסד גדול. (ל"ת)
    מני 18/11/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • גורביץ מנחש כול הזמן
    רמי 20/11/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין לבחור שום מוסג אנחנו בדרך לראלי סוך שנה
    סגור
  • טען עוד
  • ל5+6
    אובו 18/11/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    המילה קשקשן אינה במקום מ1000 טעמים. האם הביאה אותכם לסיפוק מלא בכל המובנים או שאתם מצטערים על טיפשותכם והשתלכותחם ללא סיבה מספקת? אולי בגלל שאתה גרוטסקי או מניאק?? הכותב הוא מומחה ממוצא אינדיאני לאיתור כסילים.
    סגור
  • 5.
    קשקשן, המלצת בחום על קמהדע
    גרוטסק 18/11/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    20 1
    ומאז היא רק מתרסקת.
    סגור
  • את זה ועוד הרבה כשלנות גורביץ ...
    יוסף 18/11/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    15 0
    קובר עמוק ורחוק כדאי להציג היפוך יחס לחסידים שלו ניתוח טכני שווה לזריקת קובייה באופן רנדומלי.
    סגור
  • ליוסף
    אני ואתה 19/11/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 23
    לידיעתך חבר..אין משמעות לארבעת המילים שיצרת: "זריקת קוביה באופן רנדומלי" בשפה העברית או בכל שפה. ניסית עוד פעם ועוד פעם להתנגח אבל יצא לך משהו שלא קיים במציאות שאליה היתה כוונתך המקורית. מה הקשר בין המשפט האמור לתוצאות הזריקה של הקוביה?
    סגור
  • אתה באמת לא מבין את הקשר ?..........
    אני ואתה 20/11/2016 08:43
    הגב לתגובה זו
    11 0
    או שאתה מחפש להגיב בכל מחיר ולהראות שאתה איזה חכם או ש\אתה חסיד עיוור שבא להיות סנגור . בהנחה ספקנית שאתה לא מבין את הקשר אני יסביר לך אותו כדלקמן :בדיוק כמו שזרקת קובייה בקזינו היא רנדומלית (עם אתה לא מבין את המילה פרושה אקראית ) כך בחירת מניות בניתוח טכני היא שיטה שאין בא שום ערך מוסף מבחירת מניות ע"י זריקת קובייה .כמו שגורביץ מהמר על מניות בגלגל המזל שלו כך בדיוק אפשר לזקור את הקובייה בשלחן הקוביות ניתוח טכני הוא אשליית ידע ומימניות ושווה להימור בכל דרך במקרה זה קובית המזל .
    סגור
  • גם אני קניתי לפי המלצתו..
    עוזי 18/11/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    16 0
    ומאז היא יורדת חופשי....כנראה שהוא{גורביץ} קנה ורצה לצאת כדי להרוויח על חשבוננו
    סגור
  • 4.
    אל על
    אייל 18/11/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 12
    בבקשה נתח את אל עלתודה
    סגור
  • 3.
    אני הייתי צופה בצופים. נו באמת, זה כמו לקרוא בקפה... (ל"ת)
    אברום 18/11/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    22 0
    סגור
  • זה לא כמו קריאה בקפה ניתוח טכני זה בדיוק קריאה בקפה (ל"ת)
    010101 18/11/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • 2.
    מחיר הזהב
    YAYA 18/11/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    12 2
    מחיר הזהב טופח לגורביץ בפנים?
    סגור
  • לא רק מחיר הזהב זה טבע,מדד הבנקים והרשימה ארוכה (ל"ת)
    010101 18/11/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 1.
    בנק ישראל
    יעקב 18/11/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין לי ספק שבנק ישראל פועל באופן משמעותי במסחר במט"ח ומונע את החלשותו של השקל..די ברור שהנגידה מחויבת לדרג שמינה אותה לתפקיד..הנגידה הזו מומחית בטיפוח בועות מסוכנות כמו שוק הנדל"ן ושער החליפין של השקל..עתיד התעשיה שלנו והיצוא בסכנה גדולה ואין מושיע בפתח..
    סגור
  • היא דווקא רוצה שקל חלש,זה טוב ליצוא . (ל"ת)
    בא 18/11/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • הפוך גוטה נפוך (ל"ת)
    חומי 18/11/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור