21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף ללא שינוי, אלביט מערכות נפלה 1.9% במחזור ענק

בסיכום שבועי: המעו"ף עלה 0.5%, מדד הבנקים עלה 2%. טבע עלתה היום 1% אבל צללה בסיכום שבועי
 |  36
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה ביציבות כאשר מדד המעו"ף סגר ללא שינוי ומדד ת"א 75 עלה 0.4%. מנגד, מדד הבנקים ירד 0.1%. תעודת הסל של קסם ה-S&P500 ריכזה מחזור חריג של מעל 150 מיליון שקלים. בוול סטריט יום המסחר נפתח ביציבות.


מבין המניות, אלביט מערכות ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בשוק  (98 מיליון שקלים, לעומת מחזור יומי ממוצע של 29 מיליון שקלים בחודש האחרון) ונפלה 1.9% לאחר שסגרה אתמול בשיא כל הזמנים. האנליסט של IBI חתך את מחיר היעד של המניה בעקבות הדו"חות בטענה כי מדובר בדו"ח חלש ומאכזב - לכתבה בעניין

מדד ת"א 35 (-0.82%) מדד ת"א 35 1,435.56 -0.82% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,447.39 פתיחה:1,445.09 גבוה:1,445.56 נמוך:1,432.76 תמורה:742,774,987 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מדד ת"א 90 (-0.99%) מדד ת"א 90 1,066.79 -0.99% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,077.49 פתיחה:1,077.74 גבוה:1,079.89 נמוך:1,064.98 תמורה:221,233,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
המחזור הכללי הסתכם ב-1.24 מיליארד שקלים.בסיכום שבועי:
המעו"ף עלה 0.53%
מדד ת"א 75 עלה 2.6%.
מדד הבנקים עלה 2%
מדד היתר 50 עלה 0.1%המניות הדואליות חזרו עם פער משוקלל שלילי מינורי על המעו"ף. טבע שצללה אתמול עוד 2.5% והשלימה נפילה שבועית של 8.2% חזרה עם פער חיובי קל של 0.3%. מנגד, מיילן ופריגו חזרו עם פערים שליליים של 0.45% ו-0.25% בהתאמה.

מניית פועלים (-0.53%) פועלים 2,450 -0.53% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פועלים בסיס:2,463 פתיחה:2,463 גבוה:2,465 נמוך:2,441 תמורה:46,585,805 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ירדה 0.5% לאחר שהבנק פרסם הבוקר דו"חות והציג ירידה של 12.8% ברווח כאשר הסיבה היא הפרשה בגין החקירה של הרשויות האמריקניות - לכתבה המלאה

מניית דיסקונט (+0.75%) דיסקונט 920.9 +0.75% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דיסקונט בסיס:914 פתיחה:918 גבוה:922 נמוך:912 תמורה:11,959,613 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 0.25% לאחר שהבנק פרסם דו"חות הבוקר והציג גידול של 11.9% ברוו הנקי ל-188 מיליון שקלים. 

מניית אלביט מערכות (-1.49%) אלביט מערכות 52,210 -1.49% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלביט מערכות בסיס:53,000 פתיחה:53,130 גבוה:53,130 נמוך:52,210 תמורה:16,838,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ירדה 1.9% אחרי פרסום דו"חות החברה שכללו יציבות בשורת הרווח וההכנסות (לכתבה המלאה). מניית החברה סגרה אתמול בשיא כל הזמנים. 

מניית דלתא (+0.7%) דלתא 11,530 +0.7% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלתא בסיס:11,450 פתיחה:11,330 גבוה:11,660 נמוך:11,330 תמורה:1,757,221 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות בלטה בעלייה של 5.4% במחזור חריג. 

מניית טבע (-1.32%) טבע 5,084 -1.32% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,152 פתיחה:5,150 גבוה:5,175 נמוך:5,065 תמורה:47,486,257 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 1% אחרי יומיים של נפילות ברקע לדו"חות. בסיכום שבועי איבדה המניה 7.3%.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

36 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 בורסות 17/11/2016 19:20 מגעילות רק הפסדים
לא נותנות להעתעשר
16 רציו מה? 17/11/2016 18:02 רק רציו אדומה? (ל"ת)
15 כיטוב 17/11/2016 17:21 בהצלחה
לקראת הגשת תרופת הדגל לאישור בפני מנהל התרופות האמריקאית,אפשרות אדירה לרווח גדול מאד בטווח של חודשיים שלושה.שווה לעקוב ולהתעניין במניה זו.
14 נו עד מתי??? 17/11/2016 16:56 כל ליויתן עולה יפה חוץ מרציו??? עד מתי??? (ל"ת)
עוזי 17/11/2016 17:09 הסברתי לפני כמה ימים שרציו מתומחרת.... (ל"ת)
2 17/11/2016 21:25 עם הסברת זה קודש קודשים מומחה גדול אתה (ל"ת)
13 דני 17/11/2016 14:41 אורתם סהר בדרך למחיר 8 אולי 10 אג בתיקון עולה חזק (ל"ת)
12 כמה אפשר 17/11/2016 14:19 להסתובב סביב אותו שער (ל"ת)
ועדיין להרוויח ים.. 17/11/2016 14:31 מה משנה מה השער בדיוק?
אפשר ורצוי ומבוצע רווח בסיטואציה כזאת. למד זאת.
11 כיטוב טכנולוגיה 17/11/2016 13:29 בקרוב הודעה טובה...דעתי (ל"ת)
מוגי 17/11/2016 15:23 אחי אל תקשיב
מוגי החרטטניתאוכל את הכובע עם בונוס...קצת להוריד פרופיל לא יזיק לך
ל 11 17/11/2016 14:10 אתה הזוי ואיני מתכוון למניה
לא קיים דבר כזה:: בקרוב הודעה טובה...דעתי..מה זה בולשיט זה? יענו בקרוב יפול עלי מקומה 4 מליון שקל...דעתי..
10 וגם היום 17/11/2016 13:26 רק רציו יורדת כשכל ליויתן עןלה ?????????????????????? (ל"ת)
למה 17/11/2016 14:32 לא,? (ל"ת)
9 פרופ' אבירם(איצ100) 17/11/2016 12:41 לא טוב היות האדם בשווקים(בעיקר מניות)בעת הזאת..
אם תשכילו לבדוק ותתעקשו ..יש מספר סוגי ומכשירי השקעה שעובדים בצורה משובחת גם בעת הזאת ..ואם תחפור עמוק יותר למעשה טובים לכל עת..שוק עולה..שוק יורד..יש להם חיים משל עצמם והם בוודאות 99% מנותקים מהשפעות חיצוניות..כבר כתבנו שאפשר גם אפשר לאתרם בעבודה מאד קשה..אך ממש אפשרית....יגעת..מצאת..בהצלחה. נ.ב: אני ממש לא מדבר או כולל את שוק הניגזרים שמהווה בועת ענק בשווי נוכחי 7 קוואדריליון$ והם לא רחוקים ולמעשה איבדו שליטה ולא רחוק היום שגם הם ירעידו את אמות הסיפין. שימרו על עצמכם ובריאותכם וממונכם.
רק למעלה 18/11/2016 09:18 כמה שטויות אפשר לדבר (ל"ת)
רק למעלה 18/11/2016 09:17 באמת לא נמאס לך לדבר שטויות?תבוא גם מחר (ל"ת)
מוגי 17/11/2016 16:11 למה מסמנים לאיש אדום
מה הם לא רוצים לשמור על הבריאות והממון. טיפשונים. אני רצה לתת ירוק כי בריאות הכי חשוב ואחרי זה רק ממון
קול שפוי 17/11/2016 19:51 כי זה איש הזוי שחי בסרט משלו
כבר שנים חושב שהשוק הולך ליפול וכבר שנים השוק עולה. פיספס את הרכבת של כל השוק השורי החזק שהיה פה השנים האחרונות. ברח מהשוק כי חשב שתהיה מפולת לפני שנים ומאז השוק ברח לו , הוא אוכל את עצמו לראות את השוק עולה בלעדיו כי ניסה לתזמן את השוק ולנסות להתחכם , במקום פשוט להשקיע במדדים. לוזר היה ולזר הוא ישאר לעולמים , הוא הדוגמא הטובה ביותר ל"ציבור" שלעולם לא מצליח להרוויח בבורסה ולעולם גם לא ירוויח.
8 למבינים בלבד 17/11/2016 12:38 אלגומייזר -משהו מתבשל שם
לפי המחזורים בימים האחרונים -אין לראות באמור המלצה מחזיק בנייר
7 סקיילקס 17/11/2016 11:20 סקיילקס דו"ח מצוין למרות הנוט 7. כל הכבוד! מחזור גדול! (ל"ת)
6 אנונימי 17/11/2016 10:35 טבע
טבע חברה הכי טובה בארץ . נקודה , למי שקנה בשיא - זו זכותו , היא תחזור בוודאות לשיאי השה זה ייקח זמן , רואים זאת במחזורים בחו"ל וגם בארץ , תשוו רק בין רווחי טבע לרווחי אלביט ותראו שמדובר בהפרשים של הכנסות ורווחים במיליארדים ,טבע הייתה בסיטמינט שלילי ,עם כול הרכישות ובעיות המימון יש בצנרת טבע 300 תרופות גנריות בצנרת , שנת 2016 הייתה קשה שנת 2017 תהיה טובה , זה קרה גם בשנת 2010/2011 , זה מראה אותו גרף , גם שאיני מאמין בטכני כל כך , המניה ירדה מ-72$ ל-38% זוהי ירידה חדה ביותר ששוויי המניה כיום היא בסיבות 664 עם מכפיל רווח של 6.8 שהוא מכפיל רווח נמוך ביחס לכול הסקטורים ,חברת טבע היא חברה מובילה בעולם בתחום הגנרי לא לשכוח זאת , וזאת השקעה לטווח ארוך , כו כול רבעון מראה רווחים ומחלקת דיבידנד ,מה שקוראים להם האנליסטים שחוזים צפי לרווח מניה , זה הכול בולישט הם מדברים מתוך פוזיציה של בית ההשקעות שהם עובדים בו ,יתרה מכך טבע הראתה רווח למניה יותר מצפי האנליסיטים ,יש השפעות פסיכולוגיות על המסחר לפעמים ,טבע כבר במחיר מגולמת .לכן יש קונים והמחזורים גדלים,סבלנות , לא ממליץ נמצא בטבע יותר מ-10 שנים.
I 17/11/2016 12:07 למר אנונימי
לטבע יצא שם בעולם של חברה אמינה חזקה וטובה. זה עוד היה נכון מעט בזמנו של הורביץ. אולם..מתברר בעליל שהיא מאכזבת את המשקיעים והמומחים. אם אתה מושקע שם 10 שנים..לא עשיתה עסקה טובה ואפילו גרועה. חברת ענק מסוגה שנופלת למחצית השווי תוך פחות משנה..אינה ראוייה להשקעה. ניווט החברה כבר הרב שנים הוא גרוע. מוצריה המעטים נשחקים אט אט ונעלמים וחדשים לא מגיעים. היא מנסה מזלה ברכישות על מנת להתחדש אולם פעם אחר פעם נופלת בגדול. אפשר אגב לנתח בקלי קלות את השווי בשיא ולראות שהיה עיוות נוראי לרעה. גם היום שהיא במחצית השווי כמעט..עדיין רחוקה משווי אמיתי. לא מתחתנים עם חברה כמו שאתה ורבים וטובים עשיתם. לפעמים כדאי להיפרד למרות שאתה מושקע"באחת המניות המוצלחות בעולם". ברצוני לציין שישיבה בחברה 30 שנה ואפילו באג"ח טבע של אז הביא ים רווחים..אבל הפרידה בשיא הייתה קשה..אבל גם מאשה סוררת חייבים להיפתר. מהשיא הייתה הזדמנות פז לעבור לצד השני של המתרס וללכת נגדה עם הצלחה בגדול. בהצלחה
5 אנליסט בכיר 17/11/2016 10:25 במגדל יש דיבידנד
כלוא שלא חולק עד היום מתחילת השנה מישהו יודע למה ?
4 טבע 17/11/2016 10:08 מסכן מי שקנה בשיא (ל"ת)
3 רק למעלה 17/11/2016 09:48 זה רק למעלה
כמו בשנה האחרונה וכמו עוד עשר שנים אז אל תפחדו ואל תישמעו ללוזרים כל השווקים והארץ בשיא השיאים ויתנו עוד ארבעים וחמש עד ארבעים ודשש אחוז לפני מימושון שח שלוש אחוז
לפרופסור 17/11/2016 10:05 אתה משעשע (ל"ת)
2 עליות? 17/11/2016 09:37 גם היום לא יתנו (ל"ת)
יא גולם 17/11/2016 10:18 מה זה לא יתנו? אז תיקח בכוח ..כמוני. מה אני פראייאר? (ל"ת)
לא פראייר 17/11/2016 12:33 אבל אתה שני גלמים לא גולם אחד (ל"ת)
1 הלך הפנסיה 17/11/2016 08:50 טבע בקבר איך להתאושש? אההה עם ז... בת... (ל"ת)
כמה אתה 17/11/2016 09:42 כותבים הלכה הפסיה
ואיך יכול שמשהו עתידי(הפנסיה)כבר הלך?
כמה אתה 17/11/2016 09:41 חכם ומפולפל וגאון ומתוק. משהו משהו
ולמה שתתאושש? כי אתה שם אז היא תמשיך לרדת ואומרת 70 אחוז למטה לא מספיק. מה זה ז..בת..?
מניות 17/11/2016 09:28 לא עולות לנצח קח דוגמא אפריקה איפה היתה ואיפה היא היום
משתתפת בצערך..תמשיך הלאה..בהצלחה
תאמת 17/11/2016 09:43 כמה את מופסדת בטוטאל? (ל"ת)
לא מחזיקה 17/11/2016 11:55 ומחזיקה לך אצבעות בהצלחה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש