21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה ירוקה בת"א: פריגו טסה 8.6% ודחפה את המעו"ף לעליות של 0.45%

סודה סטרים זינקה ביותר מ-22% לאחר הדו"חות. מניות הנדל"ן ספגו נפילות. טבע זינקה 3%
 |  37
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה בעליות שערים כאשר מניית פריגו (-1.89%) פריגו 30,560 -1.89% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:31,150 פתיחה:31,150 גבוה:31,150 נמוך:30,350 תמורה:29,312,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  זינקה ב-11% לאחר הפתיחה בוול סטריט ודחפה את המעו"ף לעליות של 0.45%. גם טבע (-1.32%) טבע 5,084 -1.32% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,152 פתיחה:5,150 גבוה:5,175 נמוך:5,065 תמורה:47,486,257 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכה במומנטום החיובי וטיפסה 3.1%. מדד הנאסד"ק ביוטק שזינק אתמול 9% ורשם בכך את היום החזק מאז 2008 (ברקע לתבוסה של קלינטון) עולה כעת עוד כמעט 3%. מניות הנדל"ן נסחרות תחת לחץ מכירות יום שני ברציפות בשל נפילות בשוקי האג"ח - לכתבה בנושא


בסיכום שבועי המעו"ף זינק 2.69%, ת"א 75 עלה 1.22% ומדד הבנקים זינק ב-4.21%.

מדד ת"א 35 (-0.82%) מדד ת"א 35 1,435.56 -0.82% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,447.39 פתיחה:1,445.09 גבוה:1,445.56 נמוך:1,432.76 תמורה:742,774,987 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (-0.99%) מדד ת"א 90 1,066.79 -0.99% 17:24 19/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,077.49 פתיחה:1,077.74 גבוה:1,079.89 נמוך:1,064.98 תמורה:221,233,837 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מחזור המסחר הסתכם ב-1.76 מיליארד שקלים (כולל הפקיעה השבועית).בשיחה עם BizportalTV התייחס דרור גילאון ממנורה מבטחים לתנודתיות החריפה שנרשמה אתמול בשווקים, וסיפק המלצות למשקיע:
 נציין כי מדד הנאסד"ק ביוטק רשם אתמול בוול סטריט זינוק אדיר של כמעט 9% ברקע לתבוסה של קלינטון ורשם בכך את מהלך העליות היומי החד מאז 2008. 

שוק האג"ח נסחר בירידות על רקע הנפילה שנרשמה אתמול בשוק האג"ח האמריקני לאור ניצחונו של טראמפ, והדבר לוחץ חזק מטה את מניות הנדל"ן בת"א - לכתבה המלאה


מניות במרכז
דלק קבוצה (-4.34%) דלק קבוצה 61,900 -4.34% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:64,710 פתיחה:64,490 גבוה:64,740 נמוך:61,900 תמורה:14,775,078 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על זכייה במכרז לקבלת רישיון חיפושי גז ונפט בים במזרח קנדה. (לכתבה המלאה)

נייס (+0.42%) נייס 28,410 +0.42% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי נייס בסיס:28,290 פתיחה:28,450 גבוה:28,480 נמוך:28,090 תמורה:13,539,785 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עולה אחרי פרסום תוצאות הרבעון השלישי של השנה. (לכתבה המלאה)

עזריאלי קבוצה (-0.2%) עזריאלי קבוצה 19,810 -0.2% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי עזריאלי קבוצה בסיס:19,850 פתיחה:19,860 גבוה:19,990 נמוך:19,600 תמורה:16,337,334 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מאבדת 2.7% ורושמת את הירידה החדה במעו"ף כאשר אחרי ברשימה נמצאות גזית גלוב ומליסרון. 

סודהסטרים (-2.46%) סודהסטרים 21,450 -2.46% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סודהסטרים בסיס:21,990 פתיחה:21,400 גבוה:21,500 נמוך:21,240 תמורה:8,669,603 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מזנקת בטרום מסר בוול סטריט אחרי הדו"חות. (לכתבה המלאה)

פריגו (-1.89%) פריגו 30,560 -1.89% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:31,150 פתיחה:31,150 גבוה:31,150 נמוך:30,350 תמורה:29,312,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קופצת מעל 10% אחרי פרסום הדו"חות הבוקר - לכתבה המלאה

מניית מנקיינד (-12.33%) מנקיינד 1,323 -12.33% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מנקיינד בסיס:1,509 פתיחה:1,396 גבוה:1,450 נמוך:1,303 תמורה:942,541 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מזנקת 19% לאחר שדיווחה אמש על פשרה עם באנופי בנוגע לסיום הסכם השיווק לתרופת ה-AFREZZA. 

מטריקס (-0.57%) מטריקס 3,808 -0.57% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מטריקס בסיס:3,830 פתיחה:3,840 גבוה:3,860 נמוך:3,794 תמורה:2,014,688 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מזנקת 3% לאחר הדו"חות. החברה רשמה עלייה של 17% בהכנסות ל-641 מיליון דולר (שיא הכנסות רבעוני). הרווח הנקי זינק ב-54% ל-31 מיליון דולר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

37 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 S.K. 10/11/2016 23:26 שום תגובה
מילה אחת לא נאמרה על התרסקות של כל מניות הנדלן המניב
15 כותב רק בקריסות 10/11/2016 17:21 תברחו מרחץ דמים בדרך (ל"ת)
14 רציו אופציה 14 10/11/2016 16:45 נמחקת . הלך כל הכסף .כוס אמק . חברה ששווה מיליארדים
והמניות כל הזמן צונחות . למה ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? כוס אמק
א 10/11/2016 17:04 נ.ב: קח אחריות. בהצלחה. (ל"ת)
א 10/11/2016 17:03 לכוס אמק
חשבתי שלא להגיד נו נו נו אבל כמה פעמים הוזהרת גם על ידי לא לשחק בקקי הזה ובטח לא באופציה..ואתה בשלך היא תגיע למליון ולמליארד ולזיבי..ועוד שם את כל כספו בזבל..אבל לא אעזבך בלי מילות הרגעה..אני מקווה שזה ילמד אותך לקח בל ישכח. התעסק במה שאתה מבין וצא מחלומות התעשרות על ידי השקעה בקקי. שתגדל תראה שצדקתי ..חשוב ותכנן היטב כל צעד בחיים ממה שאתה אוכל ועד עם מי אתה מתחתן. אז סלח לי חמוד על"הירידה" ואני בטוח שמפה יבוא רק טוב. עלה והצלח.
רציו 14 10/11/2016 18:27 יקירי מכבד את מה שכתבת לי אבל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רציו זה הימור ? ליויתן זה הימור? מצאנו גז ששווה מאות מיליארדים !! מאות מיליארדים !!!!!!!!!!!!! אין שוב חברה בישראל ששווה כך.שכחתם את כל הכותרות שזה ישנה את הכלכלה הישראלית???????????????? שכחתם את כל מה שליויתן עבר בשנתיים האחרונות ????????? וב3 חודשים האחרונים יש רק בשורות טובות !!! רק בשורות טובות!! רק שלשם רציו עשתה הנפקה מצויינת !!!!!!!!!!!! והקופה שלה מלאה אז????????????????????????????? מה עוד צריך לקרות ?????????????????? זה סיכון ?רציו ?? ליויתן?..
לרציו 14יקירי 10/11/2016 19:12 נניח שכל מה שאתה טוען נכון.
אז מה היה לנו.כולנו עיוורים ומטומטמים שלא רואים את המליארדים? ובעצם לא רואים!! אגב: הרגע בחור ואל תפציץ בסימני שאלה. הבנתי שאתה לחוץ(מה לעשות ברוב חטאי אני רופא) ונמשיך..לא רוצה להרגיזך אבל רציו בשיא עשתה עבודה נהדרת עבורי ב Selling Short ונמשיך ידידי הצעיר. כל העובדות שאמרתי לך שאתה אולי צודק האם בדקת אותם לעומק(ראה הסתבכות גבי אשכנזי עם הרצת שמן נפט כמדומני)היו לך מספיק כלים כלכלים ומתמטיים לבדוק נכונות המספרים. אם זה היה כל כך פשוט המניה לא הייתה יורת עשרות אחוזים והאופציה כמעט נמחקת ומי בכלל משקיע באופציה שכפופה לכל מיני תנאים. אם כבר אתה מאמין אז לך על המניה. ולסיום..לא כולם מטומטמים וגם אתה לא אך לא מתעסקים עם השקעות שנישחטו אפילו אם הבטיחו לך את השמים. ואחרון..למה כוס אומק ומה זה בעצם? ולמה לעזעזל להשקיע כל הונך בדבר כזה. נהוג בעולם למשקיע בנפט לא יותר מ5 אחוז מהתיק. וגם אחרונה..איך הבנת שאתה צריך להבטיח כל יום ניסים ונפלאות..אולי היכשלת אנשים כמוך. קח אוויר ושתה מים. אכול טוב ועשה מקלחת חמה. לך לישון ומחר תקום לבוקר של יום חדש.
איציק 11/11/2016 08:16 פרופ' לפסיכיאטריה וחקר המוח.
אני שמח שהתאוששת לפי תגובתך. עלה והצלח ושמור על עצמך.
תודה יקירי 10/11/2016 20:07 רופא למה?
הכוס אמק זה רגע של חולשה וכעס ,השקעתי את כל חסכונותי בליויתן. מופסד הון. אבל מה ,בסך הכל כסף חחחחחח
13 uyuyu 10/11/2016 14:39 אוטוטו ירידות חדות בארץ בעולם וגם באירופה (ל"ת)
12 דיי תפסיקו 10/11/2016 12:30 רציו עולה למה??? בסך הכל בשורות מצויינות
ההנפקה הצליחה בענק ויש להם מלא כסף!!בשורות טובות זו סיבה לעליות?? כוס אמק למי שאחראי על הירידות ברציו עכשו תקנו ביוקר
11 אלברטו 10/11/2016 11:29 דסקש לפי ניתוח בדרכה צפונה עד 1250 אג (ל"ת)
10 ירון 10/11/2016 10:37 השתגעתי כבר נכנסתי לטבע קרסה יצאתי עכשיו עולה
זה נראה שהשוק הולך למעלה!
9 אתר של דיסקונט 10/11/2016 09:55 כמו צב (ל"ת)
מומחה 10/11/2016 10:33 הוא לא עומד בקצב פקודות חיסול התיקים. (ל"ת)
8 משה 10/11/2016 09:37 טאואר
היכונו למהלך עליות חזק !!! ממריאים
ירוק בנשמה 10/11/2016 17:15 יש קבוצת ווטסאפ למשקיעי טאואר? (ל"ת)
7 א 10/11/2016 09:36 יש מצב שתימחור האג"ח המוטעה בעליל ונפילת האג"ח
יביא גם להמשך התופעה שהתחילה מזמן מזמן בשוק המניות וימשיך להוריד את מחירי החברות שמתומחרות גבוה עם מכפילים גבוהים ועם "שיפור" משנה שעברה עקב תימחור הזוי של אנליסטים. כנראה שגם כאן נגלה שהאנליסטים/סוקרי בחירות עשו בכוונה או שלא וההפך התרחש. לא יתכן שהכל טוב בזמן שהכל רע. לסיום..טראמפ הוא מלך השורדים אך יתברר בעתיד בבירור שהמשיך להרוס את האימפריה בהמשך לקודמיו. נ.ב:מכבשי הדפוס באונברסיטאות כבר עובדים שעות נוספות על היסטורית "ההצלחה של אמריקה "בעת החדשה ולצורך העניין נילקחו הנשיאים האחרונים ובעיקר אובמה שתי משמרות והיום כבר כותבים על טראמפ.(הן מעולם לא טעו האונ')
א100 10/11/2016 11:36 מחשבות הירהורים ועירעורים בקול רם..
..טובי הפסיכיאטרים ופסיכולוגים ויודעי מוח ונפש האדם מצד אחד וכלכלנים ומתמטיקאים מצד שני ואנשים חכמים וראלים מצד שלישי..יושבים ברגעים אלו ודנים על מה שבא לנו בחטף...כבר כתבתי שטראמפ הינו אדם חכם ..אך לא צפוי וקשה לפיענוח..הוא עלול לשלוף מהשרוול רעיונות שיתבררו כהרסניים. הוא אדם כוחני וצעקני אבל לא מספיק בשביל להתמודד עם חזקים ממנו כמו פוטין ועוד(יש לנו ההרגשה שגם ביבי שלנו(ואני ממש לא מבוחרי נתניהו)ידרדס לו את הצורה) התנהלותו של האיש תלווה בהתנגשויות והתנגחויות (ומלחמות??) עם קוריאה ורוסיה וסין ואף בפאן הכלכלי עם אירופה וקנדה ועוד ..הוא יכנס למלחמות הסכמי סחר ומטבע אימתניות..הוא יעלה ריבית ויבטל הדפסת נייר ששיחקו אצל אובמה ועזרו לשווקים חולים לעלות. הקלות מס ועוד רבים יגדילו את הגרעון והחובות בהרבה טריליונים..מלחמות עם כל גוף באמריקה מהאוצר(נגידה) ועוד.יבטל אובמהCare ויגדיל כמות המיסכנים וחולים ואומללים. אופיו הנפיץ +שנאת זרים יביאו לפיצוץ אדיר..הרבה פחות יושקע בבטחון ומזה ינזקו גם ברית נאטו וישראל וכל המדינות הסמוכות לרוסיה כמו הבאלטיות..הוא יביא כמובן למיתון עולמי רצחני..ועוד ועוד..
פרופ' איצ100 10/11/2016 12:21 סיכומון ביניים.
כתבנו כאן לפני מספר ימים שהברירה היא בין בחירת נבלה או טריפה(וסליחה לאישים)שתי הבחירות גרועות לארה"ב ולעולם. הייתה להם בחירה מעולה של מורמוני שרץ עצמאי ..אבל לא היה לו כל סיכוי. האיש המוכר לנו הוא התגלות היושר והחכמה..לדעתנו טראמפ(שכשל טוטאלית בעסקיו ואף פשט רגל מספר פעמים)הינו גאמבלר(מהמר)...רק חבל שזה אמור להעשות על גב העולם הנמצא במצב גרוע בהרבה מובנים. נקווה לטוב למרות שאנו עם כל האופטימיות הבלתי נלאית שלנו..הפעם מאד חוששים וסקפטים.
ד"ר ניר(איצ100) 10/11/2016 17:13 מצבונצ'יק
לא נמאס לנו לכתוב שאנו בתוך ולפני קריסה עולמית של שווקי המניות הכלכלות ועד פשיטת רגל של מדינות ומכאן חלילה מלחמות. מצב כה גרוע טרם היה מעולם..אנו שבים ומזהירים את הציבור ומקווים שתחכימו.(בשנייה זאת אני רואה שנאסדק ששייט במרומים בחוזים נכנס לטריטוריה האדומה.) שימרו על עצמכם כולם ובעיקר הקהל הצעיר והפחות מנוסה. נ.ב: סיפר לי איציק שלנו שהינו רופא(ובכיר במיל' כמו כל ה100..שמחקרים מוכיחים שעוצמת הכאב מהפסדים כספיים גדולה בהרבה מהשמחה מרווחים. ויש המקבילים אותה לעיתים לאובדן של קרוב לא עליכם..שימרו על עצמכם ועל ממונכם ועל בריאותכם. שבת מבורכת.
6 א 10/11/2016 09:21 ממש לא ברור אם יכול להיות מצב גרוע מזה בארה"ב.
הנשיא הנבחר יעשה את הבלתי יאומן ויצליח לרדת מתחת ל 0..?? בדרך כלל אומרים גם בפילוסופיה ועוד מדעים שממצב של "גרוע ביותר לא יכול להיות" אי אפשר לעשות גרוע יותר..אך כאן נמצא האיש(שהוא חכם אמיתי על באמת) ש"מתאים " בדיוק בעת הזאת כדי לנפץ את תקרת הזכוכית או הפלדה היצוקה. גם הבילבול הרב לא יוסיף. ניקוי הילרי מאשמתה ע"י ראש FBI הביא לעליות מתוך הנחה שהיא תיבחר על בטוח. מצד שני טראמפ השנוא והשנוי במחלוקת שההנחה הייתה שיביא למפולת..אופיו התהפך בלילה קסום אחד ומביא לעליות. לדעתנו מה שהיה הוא שיהיה. עם כל ההקדמה הנ"ל אין אפשרות לצאת למלחמה ובטח לא לנצח. נ.ב:פוטין יכול ויעשה הכל להטביע את הספינה האמריקאית יותר חזק ויותר עמוק.
הדוקטור 10/11/2016 12:36 הטיפה -וכוח ההתמדה
"אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה אלא מכוח התמדתה" אין ספק ידידי שתגיע המפולת עוד טיפה וזה שם הצלחות ידידי שמעבר לים
איציק 10/11/2016 13:21 להדוקטור
אני מבחין בזה שאתה מתעקש להמשיך להיות חכם ומתמיד ובחור טוב..ברכות והצלחות.
ציון 10/11/2016 10:27 טראמפ
הוא רק יצייץ הכול ירד הוא לא צפוי
א100 להלן א 10/11/2016 11:16 ציון. דבריך נכונים וחכמים. (ל"ת)
5 סוחר מעוף 10/11/2016 09:08 גג 1425 , היום יגמור אדום (ל"ת)
גם אני רוצה 10/11/2016 17:23 נראה שקלעת בול. מאיפה יכולת הנבואה הזו?
ואין ספק שהיא מועילה לסוחר מעוף
4 בעל ניסיון 10/11/2016 09:07 אפקט טראמפ
אתמול על הבוקר בעת הנפילות הגדולות , חיזקתי מניות לט"א שמאמין שימריאו עד סוף השנה. כפי שנאמר בורסה זה קזינו צריך ביצים מפלטינה ולב חזק. רק אופטימיות חברים. בהצלחה.
רופא 10/11/2016 12:00 לבעל נסיון
ביצים מפלטינה(אולי כדאי למכור ולהרוויח יותר מהבורסה)ולב חזק אינם סיבה לניצחון בקזינו. וגם..הבורסה אינה קזינו ואם אתה חושב כך..חבל!. יש כאלו שטוענים שצריך מזל. אני טוען שצריך שכל בריא ויכולת לנתח ארועים בצורה מושלמת ולהפיק לקחים..זהו מירשם מנצח. אני מאחל לך הצלחות חבר.
3 נו מה אמרתי 10/11/2016 08:30 על המטומטמים שמכרו כי טראמפ נשיא, בסוף הכל עלה
וגם רציו שוב ירדה,תמיד בשורות טובות ורציו יורדת. הגיוני. במיוחד שהיתה לה הנפקה מצויינת יום טוב
מטומטם 10/11/2016 09:03 אמרת שטראמפ יזכה? יופי. הגד לי את מספרי הלוטו שיזכו.
אבל היה ברור לפי המומחים שטראמפ זה ירידות והילרי עליות. אז..אתה ניצחת המומחים? וגם. שנודע שאפ.בי.אי ירד מהמלצתו לגבי והיא כשרה..אז כלה..שנודע שטרמפ זכה..גם עלה..משהו לא מסריח לך כאן??
2 משקיע 10/11/2016 08:26 עליות במעוף
אין שום סיבה שהעליות לא ימשכו גם היום. אם כי בעוצמה פחותה מאתמול. החוזים חיוביים , עליות חדות באסיה. לא לשכוח שהעליות בימים האחרונים צריכים "לתקן" את הירידות שהיו במשך 9 ימים ברציפות לפני הבחירות.
מורי 10/11/2016 09:00 עליות לא צריכים. אין דבר כזה.
יש 1.000.000 סיבות. לא אחת.
היי 10/11/2016 10:03 אין דבר כזה בעברית (ל"ת)