פרופ' עומר מואב על טראמפ - "מוקיון עם אג'נדה כלכלית הזויה"

 |  (58)
עומר מואב, צילום: מישל טניסון
דונלד טראמפ עשה הלילה את הבלתי יאמן ונבחר לנשיא ה-45 של ארה"ב. זה לא רק הניצחון, זו הדרך. בעוד התחזיות היו בין ניצחון קליל של קלינטון למאבק צמוד שבסופו אולי ינצח טראמפ, בפועל קרה מה שאף אחד לא האמין שייקרה - ניצחון סוחף ומוחץ לטראמפ. לאירוע צפויה כמובן השפעה גדולה על הכלכלה האמריקנית, והשווקים הפיננסים מנסים לעכל כעת את גודל האירוע והשלכותיו.
פרופ' עומר מואב כתב כך בחשבון הפייסבוק שלו: "ספק אם דונלד טראמפ יבצע חלק מהותי מההצהרות שלו. בזה הוא לא יהיה יוצא דופן. ככל שפוליטיקאים מבטיחים הבטחות דרמטיות יותר לפני הבחירות כך גדול יותר הפער בין הביצוע להבטחות לאחר הזכייה בבחירות. במקרה של טראמפ זה פתח חשוב לשמירה על תקווה (ביום עצוב שבו האמריקאים בחרו מוקיון לנשיא). ובכל זאת כדאי לבחון את המצע הכלכלי של טראמפ. אם הייתי צריך לסכם במלה אחת את המשנה הכלכלית של טראמפ בצורה שתסייע לישראלים להבין את האג'נדה שלו, המלה האחת היא: יחימוביץ'. יש כמובן הבדלים רבים, אבל הדמיון בין התכנית הכלכלית של נשיא רפובליקאי לסוציאליסטית-פופוליסטית ישראלית הוא די מדהים".
עוד כותב פרופ' מואב, כי "טראמפ בעד הרחבת ההוצאה הציבורית, הוא בעד קיצוץ מיסים, למרות הגידול בהוצאה והקיצוץ במסים הוא טוען שהוא יקטין את הגרעון, אולי בגלל כוונתו להעלות מיסים על העשירים, אולי סתם עוד חלק מהקשקשת שלו. וכמובן, צמצום יבוא במטרה להחזיר משרות לארה"ב, מדיניות שתפגע מאוד ברמת החיים ובאיכות המשרות של החלשים. אין לטראמפ יועצים כלכליים מוכרים ואין לו כל הבנה במדיניות כלכלית ובמיוחד במקרו כלכלה. השמחה לאיד בפיד שלי של ישראלים ימניים מובנת (התקשורת "השמאלנית" תמכה בקלינטון, הסוקרים טעו) אבל מגוחכת. בסוף אנחנו חיים בעולם שבו האיש החזק הוא מוקיון עם אג'נדה כלכלית הזויה. לידיעת המומחים הכלכליים בעיני עצמם שסבורים שטראמפ דווקא סבבה: תחשבו שוב. אולי בכל זאת העובדה שכלכלנים בכירים בארה"ב, כולל רפובליקאים, תמכו בקלינטון, אומרת משהו, אם עיון בתכניות הכלכליות שלו לא הספיק לכם להבין כמה נורא הוא יכול להיות".
תגובות לכתבה(58):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 51.
    נשאר קיבוצניק
    קיבוצניק 10/11/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם חכם ובעל אג'נדה ברורה.
    סגור
  • 50.
    "מוקיון עם אג'נדה כלכלית הזויה"
    שלמה גרינברג 10/11/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    איני יודע מי הפרופסור אבל טיפה של כבוד, כדאי שילמד מתגובתם של הגברת קלינטון והנשיא אובמה לניצחונו של טראמפ. דברי ההבל הם דווקא הדברים שכותב הפרופסור (אם אכן הציטוטים נכונים, אם לא, הסליחה עם הפרופסור) והם גם לא מדויקים למשל, הפרופסור כותב, "העובדה שכלכלנים בכירים בארה"ב, כולל רפובליקאים, תמכו בקלינטון" ואכן 370 כלכלנים מהאקדמיה תמכו בקלינטון אבל שבוע קודם, באותו וול סטריט ג'ורנל, 300 כלכלנים מהתעשייה וול סטריט תמכו בטראמפ. לומר שלטראמפ יש תכנית כמו של יחימוביץ זה פשוט בורות בחומר ולומר שאין לו צוות כלכלי זה זלזול בקורא האינטליגנטי. קצת כבוד לאמריקאים פרופסור "בחרו במוקיון לנשיא"), הם גם בחרו עובד סוציאלי וגם שחקן קולנוע ואפילו חייט לנשיא ובינתיים כולנו חיים מהם אז בבקשה. טראמפ מוקיון? תתביש
    סגור
  • 49.
    הינך פוחד
    אנונימי 10/11/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הינך ודאי פוחד מדרכו היות ותפסיד הרבה מהונך, וזו הסיבה שאתה משמיץ, בלי להיות סבלני ולראות ולהבין את דרכו
    סגור
  • 48.
    איזו קנאה
    david 10/11/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנק המרכזי של אמריקה ואירופה כבר הודו שהניאו ליברליזם היא שיטה נכשלת, טיפול בגרעון על רווחת האזרחים זה טעות פאטלית ולכן דרוש הפחתת מיסים. מצחיק שאיזה פרופסור שלא עשה שום עסק בחיים שלו אומר על איש עם אימפריה עסקית שאין לו יועדצים פיננסים ושהוא לא מבין בכלכלה...
    סגור
  • 47.
    מוקיון
    צפוני 10/11/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תתבייש פרופסור תשאר באקדמיה לא יותר מזה
    סגור
  • 46.
    טראמפ דוגל בהקטנת מעורבות המדינה בכלכלה היכן מצא
    אחד מהעם 10/11/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפרופ' את הקשר לשלי יחימוביץ' שדוגלת בדיוק בדבר ההפוך? טראמפ מציע להוריד את המס על החברות (מ-35% ל-15%) ועל ידי זה למשוך חברות אמריקאיות גדולות לחזור לארה"ב מסין וממדינות אחרות בעולם. צעד זה יגדיל משמעותית את ההכנסה הכללית ממיסים ויביא תעסוקה לאזרח הפשוט שכיום חי מקצבאות אבטלה ויצמצם את הוצאות המדינה בסעיף הזה. זה כל כך רע??
    סגור
  • 45.
    טראמפ עשה דברים בחייו והפרופסור רק ברבר (ל"ת)
    אורן חזן 10/11/2016 11:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 44.
    עדיין משלם משכנתא ‏ (ל"ת)
    בני 10/11/2016 07:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    מה שלא יגידו, בסופו של דבר זה הישג גדול לטראמפ. (ל"ת)
    בן אהרון 10/11/2016 05:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 42.
    למה ביזבורטל מביאים כל פעם את הדביל הזה??? (ל"ת)
    יובל 09/11/2016 22:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    פרופסור
    שלומי 09/11/2016 22:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לך תתאבד חזיר שמואלני עלק פרופסור מלא חרא ועוד משלמים לו כסף לאנטיפט ההזוי יקיר האוכלים סמים ומרעילים בארות שלא תקום מחר בבוקר טראמפ המלך וזה אתה של אירופה גם לצד הימין. חובב איסלם שכמוך
    סגור
  • המחלה לא כבדה עליך? אתה עלול לקרוס פיזית ונפשית. (ל"ת)
    לשלומי 13/11/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    אנשים מצביעים מרגש ולא משכל, מה חדש בזה?
    בוחרים "תדמית" 09/11/2016 20:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    BB למשל בא עם מצע ימני בבחירות 1996, אבל בפועל קחצץ בתקציב והביא למיתון. כשר אוצר של שרון שינה כיוון (הרחיב, כי זה מה העם אוהב) וגם הפריט. כשבאה המחאה, הפך פתאום לחברתי...אח"כ לבעד תחרות כדי להוריד יוקר המחיה ו...היום "מרכז משרדים וסמכויות" (כלומר, "ממשלה מרכזית" בולשביקית.
    סגור
  • 39.
    יש טעות בכותרת. היא צריכה להיות:
    דחילקיהו ראבק 09/11/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    טראמפ על עומר מואב - "מוקיון עם אג'נדה כלכלית הזויה"
    סגור
  • 38.
    הפרופסור המפוזר
    לוי נחום 09/11/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מענין מאוד האם הפרופסור המלומד הצליח לעשות פרומיל אחד מהונו של טראמפ?
    סגור
  • הטראמפ ירש את הונו והפסיד על ההתחלה מליארד דולר (ל"ת)
    חחחחחחחח 09/11/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 37.
    ביזפורטל ! בבקשה...
    תרבות דיון 09/11/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 5
    עורכים יקרים, עיסקו בבקשה בשיפור תרבות הדיון בבלוגים שאתם בוחרים לפרסם. חשוב לעשות זאת בכדי להקנות לאתר מעמד רציני, איכותי ומשפיע. צנזורה איכותית, תביא לכם כבוד.
    סגור
  • פקידוני ביז שותים דם אדם לרענון הבוקר!!! מצמרר!!!
    אזרח מתון 09/11/2016 23:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלפי אנשי תקשורת סמאל קיצוני רצחני הזוי ומטורף מגובה בפרופסורים לכלום מוכרים לעצמם ססמאות בחלומות. היי? הגיע בוקר! תתעוררו ימטורפים אווהבי ערבים
    סגור
  • 36.
    למה אתם לא מפסיקים לשים מאמרים של הליצן הזה
    י 09/11/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    8 2
    העומר מואב הזה הוא ליצן, ראיתי כתבה איתו, הוא אוהב להציג חזות של מגניב ואינטלקטואל (יושב על הבר), אבל הוא פשוט ילד כאפות. הניתוחים הכלכליים שלו מקובעים, מיושנים וללא שום עניין או חידוש. הגיע זמן לשים אותו בנפטלין.
    סגור
  • כל בר דעת מבין שהתיק גדול על הקבלן הנרקיסיסט הזה (ל"ת)
    אולי אתה הליצן? 09/11/2016 20:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    תגובה לפרופסור עומר מואב
    יעקב 09/11/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בסד שלום לכם! אין להתפלא על כתבתו של מכובד זה כמו שהם לועגים ליהודים כאן ומראים שנאה כשמאלנים על כל דבר חיובי אין סיבה לא לפתוח את הפה על אחרים. ואם מליונים בארה"ב בחרו בטרמפ אז הפרופסור המכובד הזה הוא לא החכם ביותר. אנו רואים מה התקשורת השמאלית עושה במדינה ואל לו לדחוף את אפו לשיקולים של מדינה שמוכיחה את עצמה כמעצת על. וישראל זקוקה לה ואם לא שמאלנים כמוהו ודאי מצבנו היה הרבה יותר טוב בעולם. איני מכיר אותו אישית ואם טעיתי בנטיותיו אני מבקש את סליחתו אך דבריו נשמעים ככל השמאלניים במדינה. ואם עתונכם שמולני אז ודאי לא תכתבו את תגובתי בברכה יעקב
    סגור
  • 34.
    מי אתה פרופ' מואב?
    מלכה 09/11/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מילא הליצן זוכה הנובל קרוגמן, כותב היום שטויות, אבל מי אתה? עד עכשיו לא שמעתי את שמך, זה שאתה פרופ' לא מעלה ולא מוריד!! אתה קורא לטראמפ "מוקיון", רק שהמוקיון בוגר אחד מבתי הספר לכלכלה הטובים בעולם, הוא לקח 1 מליון $ והפך אותו לפחות ל-3 מליארד דולר - כמה אתה הרווחת? כן הוא גם ידע לנצל כל לקונות בחוק וכו' - ואתה? בגלל ליצנים כמוך, הכלכלה נראית כפי שהיא נראת, האקדמיה מגוחכת והעיתונות נכשלת.
    סגור
  • 33.
    אצבע משולשת לרפבובליקנים
    דלי גופמן 09/11/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרפפובליקנים לא תמכו בטראמפ כיוון שהם לא יכלו לישלוט בו כמו שיכלו לשלוט בשאר המועמדים חסרי אופי וגם הבנה כלכלית (אף לא אחד מהם הציע תוכנית כלכלית רצינית) אז בא טראמפ והראה להם סליחה על הביטוי "אצבע משולשת"........ אתה טועה ומטעה (כמו כל השמאלנים כולל יחימוביץ אשר מבינה בכלכלה כמו חמור שמבין במרק פירות ויסלח לי החמור) טראמפ יוכיח כי הוא נאה דורש ונאה מקיים לפחות בחלקים העקריים של הבטחותיו, בידיוק כמו שטען כי ינצח (ולמרות הליגלוגי עליו) הוא אכן ניצח............... תיחיה ותמשיך לאכול את הלב פרופ' מואב בושה לאקדמיה שכמותך..........
    סגור
  • 32.
    מואב, כך אמרו על שחקן הקולנוע רונלד רייגן-אז מי יהיה (ל"ת)
    המוקיון אתהאו טראמפ? 09/11/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 31.
    בושה לאקדמיה
    דלי גופמן 09/11/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אני מבינה כי אתה מתומכי הילרי קלינטון. אני מאד שמחה שאתה מאוכזב. כמו כן, אני מאד מאוכזבת שפרופסור באקדמיה לא יודע או לא רואה את מה ש"מוקיון" יכול ליראות......... כמו שטרמפ איכזב את המקטרגים עליו(תיקשורת עולמית וגם אצלנו, מפלגה הדמוררטית והמפלגה הרפובליקנית לא רק שלא תמכה בו אלא ממש יצאה בפומבי נגדו) כך הוא יאכזב את אלה שכעת לאחר ניצחונו משמיצים אותו ואת הבטחותיו. טראמפ יוכיח כי הוא נאה דורש ונאה מקיים, לפחות בנושאים העקריים שהבטיח............העתיד יוכיח זאת כמו שההווה הוכח עם בחירתו לנשיא.
    סגור
  • 31
    דב 09/11/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מדוע להתווכח או להוכיח אווילים? אין סיכוי שישתפרו.
    סגור
  • 30.
    מעט כבוד לנשיא-אולי אפשר היה להתייחס אליך (ל"ת)
    לפרופ' 09/11/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 29.
    עומר מואב - הפוסל במומו פוסל
    י שר 09/11/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא שאני חושב שטראמפ 'רציני' אך כל מי ששמע מאודו את עומר מואב בעל האג'נדה הפרידמנית תצ'ריסטית חסרת בדל חמלה חברתית, נטולת כל ביקורת עצמית, מבין היה כי במקרה זה הפוסל במומו פוסל
    סגור
  • 28.
    לפרופ'jQuery20306490766748320311_1478693213863מעט כבוד לנשיא הנבחר.
    יצאת ליצן 09/11/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הלוואי וישללו כניסתך לארה"ב.
    סגור
  • 27.
    צוחק מי שצוחק אחרון. הוא יכול להגיד עליך מה שאמרת עליו (ל"ת)
    שי 09/11/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 26.
    "מוקיון" זו כנראה השפה החדשה של פרופסור-בושה! (ל"ת)
    אבי קול 09/11/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 25.
    המיליארדר לא מבין בכלכלה ? לא, אתה.... (ל"ת)
    מצחיק 09/11/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 24.
    להזכיר הכלכלים
    מי שמע 09/11/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הורסי כלכלות נזכור את07 מי הביא את האסון הכלכלי הזה? חב.זבל כלומניקים אוכלי חינם
    סגור
  • 23.
    אמירות לאוויר
    שימי דוידוביץ 09/11/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פרופסור מואב. מעט איפוק וקצת כבוד לא היו בכתבה שלך מה שאומר. קשקשן נלאה עם תואר פרופסור שאולי לא מרמז ולוא כלום על רמתך. ואתם המגיבים לאירועים כמו ידידים עמיתים מהעוסקים בסקרים וחיזוי נכשלתם ולא לחינם נכתב שסייג לחכמה שתיקה... שימי
    סגור
  • 22.
    אמת חד סיטרית
    גב 09/11/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עם כל הכבוד לפרוססור המכובד טעות במקור אדם שמדבר מתוך הירהורי הלב ולא מתוך רציונל מאיפה אתה יודע שהוא כישלון ועוד לא ניסית אותו אולי תתן סיכוי בגלל שזה לא תואם את האג'נדה שלך לפחות תתחבא בחור שלך ואל תביע דיעה כה נחרצת
    סגור
  • 21.
    פתח תקוה
    חזי 09/11/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בינתיים טראמפ נשיא והפרופסור שלא הרויח רבע ממה שטראמפ הרויח בעסקים מזבל בשכל.כלומר : הוא המוקיון
    סגור
  • 20.
    למה ביזפורטל
    יוסי ח 09/11/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עורכים כתבה על הצלחה של גבעות עולם במגד 6 1250 ח"ל
    סגור
  • 19.
    שני תאריכים שהאמריקאים לא ישכחו 9/11 ו 11/09 (ל"ת)
    NOT FORGET 09/11/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 18.
    כבוד הפרופסור זרק רפש ללא דוגמה קונקרטית.
    יוסי 09/11/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נניח שהוא יוריד מס חברות מ;~30(בין הגבוהים במערב) ל15 כפי שהוא הצהיר. האם זה לא יביא חברות נוספות וגם יספק מקומות עבודה? נניח שהוא יוריד את המיסים האישיים. נכון לזמן ראשון זה יגדיל את הגירעון, אבל כסף נוסף פנוי שיהיה אצל אנשים לא ימריץ את הייצור,"ביזבוזים" נוספים שימריצו את הכלכלה ולטווח ארוך גם ישפר את המאזן? יש עוד כמה, אבל כנראה לשאלות לעיל לא אקבל תשובה, אז...
    סגור
  • 17.
    מוקיון מדהר על מוקיון
    שמוליקו 09/11/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    חבל מאוד זלא יודעים להעריך האדם. כולנו תממי דעים שהיועצים הם מתוים הדרך ורק הנשיא מקבל החלטה לכאן ולכאן ואם טראמפ נבחר יש לפרגן ולשפוט על מעשים. לכן פרופסור יקר אתה המוקיון ככל הנראה רק מוקיון יכול לזהות מוקיון או כפי שחזל אמרו הפוסל במומו פוסל
    סגור
  • 16.
    גבעתיים
    נחמיאס ברוך 09/11/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    די תמוה בפסילת האיש כל זמן שאיננו יודעים בין אימרות ה"שפר" לפועלו בפועל להוציא לפועל את הצהרותיו. אולי באמת הגיע הזמן לנער את העם האמריקני בו ארצות הברית הפכה ללעג וקלס בעיני העולם. דגמאות היסטוריות יש למכביר ועל אף כי אין להשוות בין בגין ז"ל לטרמפ ראוי להזכיר כי בחירת בגין לראש ממשלה היתה בעיננו אסון היסטורי וההיפך הוא הנכון. הוביל אותנו לשלום עם מצרים ועוד. על כן יש לשפוט האיש על פי פועלו בפועל. מבלי לפגוע בעמדת פרופסור מואב.
    סגור
  • 15.
    העתק הדבק
    שמואל 09/11/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה כוונת מערכת ביזפורטל להביא כחלק מכתבה את הפוסט של פרופסור מכובד, ללא קשר לדעותיו, ובהמשך להציג את הפוסט עצמו עם קישור בהמשך. אפשר היה להסתפק בקישור בלבד, כי מערכת ביזפורטל לא תרמה דבר ולא הוסיפה.
    סגור
  • 14.
    הקפיטליזם החזירי גורם לבחירה ראויה .
    פערים בין עשירים לענ 09/11/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    משטר קפטילסטי חזירי מוליד את הבלתי צפוי. פערים בלתי הגיוניים בין עשירים לעניים אי וודאות של ציבורים שלמים ביחס לעתיד כל משתכרי המיליונים הביאו לבלתי רצוי מבחינתם. יוקר מחיה מופרז מסתבר שהכח בפוליטיקה הם האוכליסיה קשת היום.
    סגור
  • 13.
    חוסיין היה יותר טוב??? לך חפש פילים בקנה (ל"ת)
    אחד 09/11/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 12.
    אתה לא ידעתה שהוא יבחר חחח אנייעתי שרק מטומטמים יבחרו
    החוזה 09/11/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנשיאה שאין לה מוסג מהחיים שלה מה המשמעות , מבחינתי אדם כמו טראמפ ו ליהודיםם הרבה יותר טבממנה וכניראה שגם ההו מלמעלה חושב כך לכן הוא ניבחר :) ולא כל מה שאתה לא יודע גם אחרים לא יודעים להפך היה מאוד ברור שהוא יקח למרות הסכרים :) על כן נאמר רבות מחשבות בלב איש ועצת השם היא תקום ואם אתה קורה לו מוקיון ועוד לא ראיתה את העבודה שלו הרי זה לא חכם לומר מראש את שדיברתה הרי עוד לא ראיתה כלום אז על סמך מה אתה קובע עובדות טיפשיות הוא הרבה יותר אמיץ ממה שאתה חושב וברור שהוא לא יוכל לעשות הכל אבל שנוי יהיה , וגם הינה אני יגיד לך גם מילחמה תהיה בזמן כהונתו מלחמה גדולה הינה תיראה משהוא שאתה לא יודע ועוד מאת תדע
    סגור
  • 11.
    בגלל עומר מואב ודומיו טראמפ נבחר
    שני 09/11/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    12 3
    העולם מאס בדרך השמאל. זהו זה. נגמרו הימים האלו. התקשורת מנסה אמנם להשפיע ולהדחיק את ההשפעה של הגורמים כמו טראמפ, אבל זה לא יעזור בקלפיות הם ינצחו פעם אחר פעם.
    סגור
  • 10.
    מואב יש בהסטוריה איפה עמון ומואב נשארו (ל"ת)
    יוסף 09/11/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    טראמפ נשיא ארה"ב מי אתה בכלל עומר מואב ?? (ל"ת)
    יעקב 09/11/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    16 4
    סגור
  • 8.
    עוד מוקדם לבקר אותו, יבחן לפי מעשיו וגם הוא יודע זאת!!! (ל"ת)
    בן אהרון 09/11/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 7.
    דבקה הקטנת מעורבות הממשלה בחיי האזרחים (ל"ת)
    רפובליקאי 09/11/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    מואב
    דב 09/11/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    15 3
    בדיוק לקחת את המלים ממני. אותן מלים ממש. זה אתה. הבט במראה. זה אתה וחבריך ההזויים. כמובן, ביזפורטל יביאו רק אנשים בעלי דעה, כמוך, כי גם פרצופם, והם כמובן יצנזרו כל דבר שונה. אך זה אתה במראה.
    סגור
  • 5.
    שמאלן נשאר שמאלן נשאר שונא ישראל נשאר אסטרונאוט (ל"ת)
    כמה טוב לחלום.ח.ח.ח. 09/11/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 4.
    לעומר מואב היקר
    דניאל 09/11/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לא הכל מסתכם בכלכלה. סוף סוף האיש החזק בעולם לא מפחד להגיד את המילים "איסלאם קיצוני" או להכיר בירושלים כבירת ישראל. הזיקה שלו למדינת ישראל ולעם היהודי חזקה מכל תיאוריה כלכלית שאתה ועמיתך מלמדים באקדמיה.
    סגור
  • 4-דניאל
    דב 09/11/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זה הרבה יותר חמור, וכלל לא קשור לתיאוריות כלכליות כאלה או אחרות, ויש רבות ויותר מדי. הבעיה היא אנשי האקדמיה ההזויים, המקובעים, חסרי ההשראה והיצירתיות. בדיוק מה שהם צריכים ללמד, את הדבר הבסיסי הזה הם עצמם חסרים.
    סגור
  • 3.
    מי זה ההזוי הזה שמדבר על טראמפ? (ל"ת)
    noamro 09/11/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • הזוי לגמרי הפרופסור עלוב ביותר (ל"ת)
    levi ovad 09/11/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 2.
    עוד אחד שמפנים את המציאות באיחור
    אחד העם 09/11/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מי המוקיון האמיתי?
    סגור
  • 1.
    טראמפ מוקיון דומה ליחימוביץ אבל את המדיניות הכלכלית
    המוקיון 09/11/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של יחימוביץ אין כמו ביבי לבצע. בעוד שבוז'י לא היה מעז לעשות שום דבר ביבי עשה הכל. בעולם של מוקיונים זה משתלב מצוין. כולל הנביא מואב
    סגור