08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה ירוקה בת"א למרות ניצחון טראמפ: המעו"ף סגר בעליות של 1.2%, טבע זינקה

התמתנה הדרמה הענקית שנרשמה מוקדם יותר. מניות הפארמה הדואליות נושמות לרווחה מהפסד קלינטון
 |  51
אחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר היום במגמה מעורבת כאשר הדרמה הענקית שנרשמה בבוקר התמתנה. מניות הפארמה הדואליות זינקו בעקבות ההפסד של קלינטון וסיפקו תמיכה למדד המעו"ף. לאחר שפתח את היום בצניחה של 2% המעו"ף סגר את היום בזינוק של 1.2%. בוול סטריט המדדים נפתחו בטריטוריה הירוקה וכעת מחפשים כיוון, וזאת לאחר שבאמצע הלילה (שעון ישראל) רשמו צניחה של יותר מ-5%. ההתמתנות הגיעה לאחר לאחר נאומו המפויס של טראמפ שהרגיע את השווקים. בת"א, כאמור, בלטו מניות הפארמה הדואליות שזינקו ברקע להפסד של קלינטון. טבע (0%) טבע 5,126 0% 09:05 24/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,126 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזה מחזור ענק של 262 מיליון שקל ורשמה יום תנודתי במיוחד לאחר שזינקה עד 10% במסחר ובסופו של יום עלתה 4.5%. מניית מיילן (0%) מיילן 13,360 0% 09:05 24/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מיילן בסיס:13,360 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה ב-7.24% במחזור של 94 מיליון שקל ו פריגו (0%) פריגו 30,490 0% 09:05 24/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:30,490 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות סיימה יום תנודתי בעלייה של 1.3%. האם מהלך העליות יימשך? לכתבה המלאה


חמשת המניות החזקות היום בת"א 25:

הדרמה הענקית שנרשמה מוקדם יותר בשווקים נרגעה כאמור לאחר נאומו של טראמפ. הזהב שנחשב כ'חוף מבטחים' בעתות משבר זינק מוקדם יותר ביותר מ-4% אך כעת עולה ב-1.2% בלבד. בוול סטריט מדד הפחד (WIX) צונח ב-10% לאחר שהחוזים על ה-WIX טסו 40% בשיא הטלטלה.

מדד ת"א 35 (0%) מדד ת"א 35 1,440.59 0% 09:05 24/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,440.59 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (0%) מדד ת"א 90 1,069.34 0% 09:05 24/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,069.34 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מחזור המסחר הסתכם ב-2.3 מיליארד שקלים.לידר שוקי הון: "קיים סימן שאלה גדול ובשלב זה לא ניתן לדעת אם טראמפ מתכוון לממש את הצהרותיו הקיצוניות בנושאי סחר, הגירה, מיסוי והיחסים הכלכליים של ארה"ב עם העולם. נזכיר, הבטחות הבחירות של טראמפ כללו התבטאויות "בדלניות" מאוד, לרבות שינוי הסכמי סחר, סגירת גבולות, הפסקת הפניית משאבים מחוץ לארה"ב, כל זה במטרה להחזיר את ארה"ב להיות מעצמה תעשייתית וליצור משרות. להערכתנו, מהלכים של מלחמות סחר בוודאי שלא יתרמו לכלכלה העולמית וגם לא לכלכלה האמריקאית ועלולים לפגוע בצמיחה הגלובלית. בנוסף, השוק האירופי יכול לקבל רוח גבית ללאומניות ויתקשה לשמור על איחוד של כל המדינות החברות בו. השווקים המתפתחים עלולים להיפגע ממלחמות הסחר ומהשפעות המטבע".ג'רי קוטישטנו מ-IBI גמל והשתלמות: "הירידות בשווקים יוצרות הזדמנות קנייה למניות בארה"ב. הבטחותיו העיקריות של טראמפ במישור הכלכלי היו הורדת מיסי חברות ודה-רגולציה – אלה שני הדברים החיוביים ביותר שאפשר לחשוב עבור שוק מניות. התגובה הראשונה של השווקים - ירידות חדות - מובנת בגלל "הלא נודע", אבל יש לזכור שהדמוקרטיה האמריקאית חזקה מכל נשיא בודד וארה"ב תישאר המעצמה הכלכלית של העולם, ואולי אף תתחזק. הייתי נמנע מרכישות נגד המגמה: אירופה, יפן וסין. אם אמירותיו של של טראמפ יבוצעו, דווקא כלכלות אלה אמורות להיחלש. מוקדם מדי לדבר על נושא הריבית בארה"ב ואולם הסיכויים להעלאת ריבית בדצמבר פוחתים מעט. למרות זאת, בירידת התשואות הנוכחית היום, ניתן לקצר את מח"מ תיק האג"ח מכיוון שטראמפ דיבר גם על הרחבות פיסקאליות. גם בדולר יש לפעול נגד מגמת ההיחלשות הנוכחית שכן בסופו של תהליך, הדולר צפוי להתחזק כתוצאה מבחירת טראמפ. בשורה התחתונה, ההמלצה היא לקנות מניות בארה"ב, כנגד מגמת הירידות החדות בשווקים היום."

איל סגל, מנכ"ל תכלית תעודות סל: "הניצחון של טראמפ הולך להוביל בזמן הקרוב לחוסר יציבות בשווקים, דבר שיעודד את המתכות היקרות". עוד הוסיף סגל: "אנחנו מאמינים שבימים הקרובים הדברים יתחילו להתבהר כשסיסמאות הבחירות יתחלפו, וטראמפ ידבר ברצינות על תוכניותיו לעתיד. לדעתנו הסקטורים של האנרגיה וכנראה גם הפארמה ירוויחו מבחירתו של טראמפ בטווח היותר ארוך."

דן וינטרניץ מפיוניר: "השוק, שאוהב וודאות וכפועל יוצא אוהב את קלינטון, הוכה בתדהמה והשווקים הראשונים להגיב היו אלה שבמזרח עם ירידות חדות בהובלת יפן, תשואת האג"ח ל-10 שנים בארה"ב (שהספיקה כבר לתקן כמעט לגמרי את הירידה מהבוקר) והפזו המקסיקני. אם לשפוט על פי התנהגות השווקים ישנה אי-ודאות שיוצרת לחץ למימושים, אך ישנה התמתנות מהירה יחסית בעיקר מצד המשקיעים היותר מתוחכמים, כפי שניתן לראות מהתיקון החד והמהיר בתשואות האג"ח האמריקאיות הארוכות הנסחרות באופן רציף גם כעת. למעשה, בשוק הסולידי מלבד התנודה התוך יומית, אין אנו רואים דרמה גדולה. לעומת זאת, בשוק המניות החזרה לשגרה לוקחת קצת יותר זמן וכאן גם ההזדמנות. יכול להיות מאוד שטראמפ דווקא יוביל שינויים חיוביים לכלכלה, כמו הפחתת מיסים והקלה רגולטורית, אשר ידחפו סקטורים כגון הפיננסים והצריכה כלפי מעלה. סקטור הפארמה יכול לנשום לרווחה לאחר שהוסר מעליו האיום של קלינטון בדבר מלחמה על הורדת מחירי התרופות. תעשיית הנפט תמשיך לשגשג וכך גם התעשייה הביטחונית שתצטרך לעמוד בדרישות הממשל לחיזוק השליטה הצבאית באזורים שונים בעולם. למעשה, הענף או תת-הענף היחיד שעשוי להיפגע מניצחונו של טראמפ הוא חברות הקשורות בדרך ישירה או עקיפה לתוכנית הבריאות "אובמה-קר", אותה טראמפ מעוניין לגנוז. לכן, אנו רואים כאן הזדמנות פז לנצל את המצב והפאניקה ולקנות במחירי "סוף עונה" למי שיש מזומן פנוי".

גלעד אלפר, אנליסט באקסלנס ל-Bizportal: "התגובה השלילית של השווקים לניצחון של טראמפ היא מובנת. מאז 2008, המנוע העיקרי שדחף את המניות (ואת הנדל"ן) לא היה שיפור אמיתי בכלכלה הריאלית אלא הריבית האפסית וההדפסות. כעת החשש-תקווה הוא שטראמפ יפסיק עם המדיניות הזו ויפנה לתיקון אמיתי של כלכלת ארה"ב - בעיקר דרך הורדת מסים ודה-רגולציה. לטווח הארוך, זה בדיוק מה שצריך לעשות. אבל שוק המניות שהתמכר לריבית הזולה נכנס עכשיו לייסורי גמילה, וזה לא נעים."
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

51 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 המפולת 09/11/2016 20:16 באמת סיכוי 100%
כאן ועכשיו.
33 טראמפ מנצח 09/11/2016 19:38 רציו יורדת. הגיוני. כוס אמק (ל"ת)
32 איפה נעלמו הפסימיים 09/11/2016 19:33 איפה הטמבל שחזה מפולת של 10%????? (ל"ת)
31 עליות למרות ביזפורטל 09/11/2016 18:00 אתר שמאלני בטירוף!!! (ל"ת)
30 א100 09/11/2016 17:14 אנו בתוך תוכה של עין הסערה.
יש מצב שכוחות קוריוליס פועלים בעצמה אדירה. ארטילריה ומטאורולוגיה ראה אצל לפלס ופוקו. יש מצב להוריקן. טייפון . טורנדו ועוד מריעין בישין במלוא העצמה עם הפעלות כח כבידה גרוויטציה ראה ניוטון. זהירות מתבקשת.
במבי זה אתה? 09/11/2016 19:33 ??
??????????????
29 א100 09/11/2016 17:03 כבר אמרנו וכתבנו..אפשר לעבוד על כולם חלק מהזמן..
אפשר לעבוד על חלק כל הזמן..אך..אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן..
פרופ' א100 09/11/2016 17:49 ועל הדרך ממליץ על:
הספר סופה של תקופה מאת בנימין פינקוס. בניחוח רוסי/סובייטי...ועם ואף בלי קשר. סיימנו תקופה מזה זמן רב ואנו בתקופה חדשה שתנסה(לא בטוח שתצליח)לתקן את מערכת ההזיות, ההתבהמות, הסחי, השקר והכזבים.אפשר לרשום את ימים אלו כסופה הרישמי של אותה תקופה לקראת ימים מאד לא ברורים ולא כה אופטימים הבאים עלינו. נקווה שהעולם בכוחות משותפים(לו יהי)ידע לצאת מהכאוס ולתקן את המעוות והטפל והעקום והמצורע והשבור והמרוסק. לו יהי..
28 ביו 09/11/2016 16:36 זה היה ברור כתבתי שמניות הביו והמריחואנה יטוסו
רק חבל על כל אלה שהימרו על ירידות. הפוטים נחתכו, כך למשל פוט 1380 שנסחר מעל 3000 נסחר כעת ב 500.
איזה מניות מריחואנה 09/11/2016 16:54 עולות? (ל"ת)
לביו 09/11/2016 16:45 כיטוב יורדת עכ"פ לא טסה!!! (ל"ת)
27 שמואל 09/11/2016 16:12 פרוטליקס
למה היא עולה מי יודע
26 עוקב אחרי הזקן חכם 09/11/2016 15:47 עובדים עליכם
אי הודאות תנצח. הבורסות בדרך לירידות בחודשים הקרובים
25 אליום 09/11/2016 12:41 בקרוב בקרוב (ל"ת)
24 מי שקנה בבוקר קולים 09/11/2016 12:31 שבועיים ממש התעשר 1000 שקל ניהיו 40000 שקל (ל"ת)
23 רמי 09/11/2016 12:26 הירידות בחוזים מתחזקות שוב.לא מאמינים לו (ל"ת)
22 מדיגוס 09/11/2016 11:51 דןחות היום
כדאי להיכנס?
21 שוק 09/11/2016 11:38 פוט 1380 נסחר בבןקר מעל 3000 עכשיו ב 1100
שוב טעו כל חוזי השחורות
קולים שבועיים 09/11/2016 12:26 עלו אלפי אחוזים קח דוגמא 1400 היה 60 עכשיו 1000 נק (ל"ת)
20 יום היסטורי 09/11/2016 11:05 התחיל בחוזים שליליים של 4% ירידה וכעת ירוק חזק (ל"ת)
19 מממ 09/11/2016 10:44 פלוריסטם תהנה מבחירתו של טראמפ
משרד הבריאות האמריקאי בשיתוף חברת פלוריסטם מנהל בימים אלו מחקר על השפעת תאי הגזע של החברה על מחלות קרינה. בחירתו של טראמפ והתחזקות הרפובליקנים מבטיחה שנים סוערות והתחזקות המלחמה הקרה בעולם. איום גרעיני הינו חלק מרכזי בכך. במקרה של מלחמה גרעינית או תקלה גרעינית , תאי הגזע של פלוריסטם הם כרגע המוצר הפוטנציאלי היחיד בעולם שיכול לתת מענה במקרה של פגיעה מסוג זה. אין ספק שב 2017 המחקר יקבל תאוצה משמעותית כדי להגיע לסיום המחקר לרישום המוצר בארה"ב ואפשרות של ממשלת ארה"ב ליצןר מאגר לשעת חירום. במקרה הזה בחירתו של טראמפ מחזקת מאוד את פלוריסטם. זה הולך לקרות מהר מאוד.
18 גימלאי 09/11/2016 10:43 הפחדות לא עזרו שוב כאפה לפנים של השמאל (ל"ת)
17 א 09/11/2016 10:36 למערכת ואלטשולר
מה פשר הסיבות הטפשיות שאתם מנפיקים ככה בצ'יק. המערכת מספרת על העליות בפארמה ועל הטלפון של הילרי ועל הנאום המפוייס של טראמפ. אלטשולר מלהטט בשטויותיו. רק אלפר החמוד שנון ותכליתי כרגיל. ועכשיו תבינו יקירים. אתם צפיתם היום לבומבה למטה..אבל טעיתם..התכנון והבצוע יהיה אחר.. חיתוך כמעט יומי בקטנה שלא תיבהלו ותמשיכו לחשוב שהכל טוב. אבל החיתוך הזה שרץ זה תקופה ארוכה יימשך הרבה זמן ויביאנו למחוזות שטרם היינו שם. ושם כנראה נשאר זמן רב. אז ככה: לא יוון ולא ברקזיט בריטי ולא ריבית ולא הפסקת הדפסות ולא אוקראינה או רוסיה מול ארה"ב ולא פליטים ולא חירטוטים ולא ולא ולא...גם אין כאן שום ברבור שחור שלא ניצפה(נאסים ניקולאס טאלב)אז מה כן: מצב כלכלות ומדינות וחברות וגופים ופרטיים וממשלות ובנקים מרכזיים ובכלל..גרוע ביותר מאז ומעולם. והיום יותר מתמיד..לא רק קשה לתקן..פשוט בלתי אפשרי. אז נא לא להתרגש מהרוגע..העתיד מאחורינו והוא שחור משחור. קיבלנו את מנהיג העולם שייצור בלאגנים שרק לבורא עולם פתרונים. ועוד כהנה וכהנה מפה ומשם.
16 פריארים לא מתים 09/11/2016 10:11 הזדמנות מכירה בפארמה , שווקים תמיד נותנים חנינה (ל"ת)
15 מטומטמים 09/11/2016 09:53 אין מילה אחרת פשוט מטומטמים !! אף אחד לא נותן סיבה
כלכלית אמיתית אחת ,למה טראמפ לא טוב לכלכלה!! הטיפשים בורחים ומפסידים .ועוד יומיים יגידו " המומחים" אחרת והכל יעלה
מומחים 09/11/2016 16:46 מגידים: אחרת. אבל לא עולה. רק ללמטה. (ל"ת)
משיח 09/11/2016 10:31 משיח
בוא נראה מי יצא מטומטם בסוף .חמור קופץ בראש . בעוד חודש תגעגע לשערים הנוכחים
ג'וק 09/11/2016 10:14 אתה בטוח? אתה נשבע?
אם אתה צודק אני קונה עכשיו ב30.000 שקל ומתחרע על השוק. אם ארוויח אשתף אותך ברווחים. אם אפסיד תשתתף איתי?
14 פרופ' אבירם(איצ100) 09/11/2016 09:34 + ד"ר ניר(איצ100)
אין תגובה . תודה.
13 מה פתאם ירידות 09/11/2016 09:33 מה פתאם פניקה? רק, רק רציו צריכה לרדת
טיפשים כל אלה שמכרו את מניות ליויתן,בסוף תקנו ביוקר
12 פרופ' איצ100 09/11/2016 09:32 אין תגובה. תודה. (ל"ת)
11 דור 09/11/2016 09:05 פארמה
דעתי טבע מיילן פריגו ואופקו וגם בארצות הברית יעשו תיקון חד למעלה
10 ביומד 09/11/2016 08:55 קנו כיטוב רדהיל קולפלנט
ירדו המון הכי הרבה..עכשיו ייתנו גז..זה זהב ביד
9 תומר 09/11/2016 08:49 מניות הפארמה צפויות לעלות
לדעתי בחדות, עקב כך שהן ירדן במשך החודשים בעשרות אחוזים, עקב החשש מקלינטון, וכעת כל התמונה משתנה לגביהן. המדובר במניות טבע, פריגו, מיילן ואופקו, בעלות משקל כולל במעוף של כ- 26%.
לתומר, גם אני חושב 09/11/2016 13:30 בערך כמוך, אך שים לב שזה כבר נכתב קודם בתגובה מס׳ 5.
האם אתה תומר העיתונאי?
לא 09/11/2016 09:05 לבלבל ביצים ומוח קטנים שלי (ל"ת)
8 כיטוב 09/11/2016 08:33 רקנכיטוב
ירדה המון בגלל הילריעכשיו תטוס למעלה
7 מניות הביומד 09/11/2016 08:26 יעלו חזק (ל"ת)
חחחח 09/11/2016 08:41 חחחח (ל"ת)
6 מומחה לענייני חרטא 09/11/2016 08:21 אז עכשיו יבואו כל "התותחים" המנהלים והיועצים
ואמנון והטכני ומנהלי הכסף הגדול ושימי ומנהלי קופות וזיבי והחתול ובכירים ויועצים והחתולים וגרינברג ומעוז וקוסמים וקוראים מבקפה ובעצם כולם שעמדו בתור כאן ובכל המדיות והאכילו אותנו בולשיט כסף על הריצפה והכל דבש והשמיים הם הגבול ורק למעלה ורק טיזי ורק זיבי. חלקם עם קרחות ובעצם רובם וחלקם עם חליפות ומיטב ואלטשולר הופסגות וזיבי ענודים שש ומלמלה ויעמיסו עלינו חרטא. אז ממש לא נכון והכל הבל הבלים. אבל אני ממש לא כועס על 99.9 אחוז שהיו כמותכם כולל צגיבים כי אני מתנחם שלא שיקרתם לי אלא הלכתם אחר צו ליבכם וצורת השקעתכם האפלולית. ואם אני נופל...כוללללללם באים איתי. ממה שישאר נקנה כולנו מעוף ב300 זה טוב ונתחיל לחנטרש מחדש באיסוף ובפיצוצים וטילים לכיוון 500. טוב אני רץ למכור ולבכות על מר גורלנו
מנשה 09/11/2016 11:43 לחרטא
מה אתה מקשקש לך תמכור הכל עוד היום ואל תבלבל אותנו עם החרטא ברטא שלך לך תמכור מיידי וזהו ותפסיק לבלבל את השכל
חרטא 09/11/2016 16:43 למנשי. תגיד לי האם מנשה זה קיצור של גודשטיינקרן?
אתה רוצה להגיד שאתה נשאר וממשיך להפסיד גם את התחתונים?
5 דעה אישית מפרטי 09/11/2016 08:11 יש מצב די הגיוני שמניית טבע תחזור למחירה הטבעי בקרוב.
אינני ממליץ בזה על שום דבר. תוצאות הבחירות בארה׳ב ישפיעו לדעתי לטובה ובאופן חזק על הנייר, אשר נשחק מאד לאחרונה בגלל דעותיה של קלינטון.
חחחח 09/11/2016 08:42 טבעי זה הרב יותר נמוך (ל"ת)
4 עוקב אחרי הזקן חכם 09/11/2016 07:46 צפויים ימים אדומים
כי עכשיו אין מי שיחזיק את השווקים כדי שהילרי תנצח....מי שקרא את מה שכתב זקן חכם בחודשים האחרונים לא מופתע. כסוחר אני חושב שהבורסות ירדו בימים הקרובים כ- 10%. הסנופי יעצר כנראה בסביבות 1940 בשלב ראשון. הצלחות לכולם.....
רק למעלה 09/11/2016 08:22 שטויות (ל"ת)
ינקי לעוקב 09/11/2016 08:09 בסדר נו צודק.
אז יצאתי לפני שמונה שנים כעצתכם ולא השתתפתי בחגיגה של אלפי אחוזים.
3 שום פתיחה אנגלית 09/11/2016 07:37 יירד 3-4 אחוז
מניות הפירמה יקזזו ירידות, אחרי השוק המדדים יתקנו את הירידות.
2 תיקון לכותב 09/11/2016 07:36 פתיחה אנגלית
פתיחה אנגלית מוגדרת כירידה מעל 2.5% ולא 7% כמו שציינת.
1 סוחר 09/11/2016 07:31 1370 יהיה השוק, פארמה יעוף היום בארהב (ל"ת)
נכון . יעוף. 09/11/2016 10:08 למטה חזק. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש