סגירה ירוקה בת"א למרות ניצחון טראמפ: המעו"ף סגר בעליות של 1.2%, טבע זינקה

התמתנה הדרמה הענקית שנרשמה מוקדם יותר. מניות הפארמה הדואליות נושמות לרווחה מהפסד קלינטון
דונלד טראמפ, צילום: גטי אימג'ס ישראל
המסחר בבורסה בתל אביב נסגר היום במגמה מעורבת כאשר הדרמה הענקית שנרשמה בבוקר התמתנה. מניות הפארמה הדואליות זינקו בעקבות ההפסד של קלינטון וסיפקו תמיכה למדד המעו"ף. לאחר שפתח את היום בצניחה של 2% המעו"ף סגר את היום בזינוק של 1.2%. בוול סטריט המדדים נפתחו בטריטוריה הירוקה וכעת מחפשים כיוון, וזאת לאחר שבאמצע הלילה (שעון ישראל) רשמו צניחה של יותר מ-5%. ההתמתנות הגיעה לאחר לאחר נאומו המפויס של טראמפ שהרגיע את השווקים. בת"א, כאמור, בלטו מניות הפארמה הדואליות שזינקו ברקע להפסד של קלינטון. טבע -0.27% טבע 7,404 -0.27% טבע בסיס:7,424 פתיחה:7,450 גבוה:7,519 נמוך:7,370 תמורה:45,560,779 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה מחזור ענק של 262 מיליון שקל ורשמה יום תנודתי במיוחד לאחר שזינקה עד 10% במסחר ובסופו של יום עלתה 4.5%. מניית מיילן +1.64% מיילן 16,110 +1.64% מיילן בסיס:15,850 פתיחה:15,950 גבוה:16,120 נמוך:15,840 תמורה:17,115,859 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-7.24% במחזור של 94 מיליון שקל ו פריגו +0.26% פריגו 31,130 +0.26% פריגו בסיס:31,050 פתיחה:31,140 גבוה:31,240 נמוך:31,030 תמורה:13,741,292 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סיימה יום תנודתי בעלייה של 1.3%. האם מהלך העליות יימשך? לכתבה המלאה
חמשת המניות החזקות היום בת"א 25:

הדרמה הענקית שנרשמה מוקדם יותר בשווקים נרגעה כאמור לאחר נאומו של טראמפ. הזהב שנחשב כ'חוף מבטחים' בעתות משבר זינק מוקדם יותר ביותר מ-4% אך כעת עולה ב-1.2% בלבד. בוול סטריט מדד הפחד (WIX) צונח ב-10% לאחר שהחוזים על ה-WIX טסו 40% בשיא הטלטלה.
מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,544.96 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,541.2 פתיחה:1,544.13 גבוה:1,548.12 נמוך:1,541.52 תמורה:964,148,374 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.39% מדד ת"א 90 1,128.97 -0.39% מדד ת"א 90 בסיס:1,133.4 פתיחה:1,136.97 גבוה:1,138.38 נמוך:1,128.54 תמורה:141,977,999 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-2.3 מיליארד שקלים.
לידר שוקי הון: "קיים סימן שאלה גדול ובשלב זה לא ניתן לדעת אם טראמפ מתכוון לממש את הצהרותיו הקיצוניות בנושאי סחר, הגירה, מיסוי והיחסים הכלכליים של ארה"ב עם העולם. נזכיר, הבטחות הבחירות של טראמפ כללו התבטאויות "בדלניות" מאוד, לרבות שינוי הסכמי סחר, סגירת גבולות, הפסקת הפניית משאבים מחוץ לארה"ב, כל זה במטרה להחזיר את ארה"ב להיות מעצמה תעשייתית וליצור משרות. להערכתנו, מהלכים של מלחמות סחר בוודאי שלא יתרמו לכלכלה העולמית וגם לא לכלכלה האמריקאית ועלולים לפגוע בצמיחה הגלובלית. בנוסף, השוק האירופי יכול לקבל רוח גבית ללאומניות ויתקשה לשמור על איחוד של כל המדינות החברות בו. השווקים המתפתחים עלולים להיפגע ממלחמות הסחר ומהשפעות המטבע".
ג'רי קוטישטנו מ-IBI גמל והשתלמות: "הירידות בשווקים יוצרות הזדמנות קנייה למניות בארה"ב. הבטחותיו העיקריות של טראמפ במישור הכלכלי היו הורדת מיסי חברות ודה-רגולציה – אלה שני הדברים החיוביים ביותר שאפשר לחשוב עבור שוק מניות. התגובה הראשונה של השווקים - ירידות חדות - מובנת בגלל "הלא נודע", אבל יש לזכור שהדמוקרטיה האמריקאית חזקה מכל נשיא בודד וארה"ב תישאר המעצמה הכלכלית של העולם, ואולי אף תתחזק. הייתי נמנע מרכישות נגד המגמה: אירופה, יפן וסין. אם אמירותיו של של טראמפ יבוצעו, דווקא כלכלות אלה אמורות להיחלש. מוקדם מדי לדבר על נושא הריבית בארה"ב ואולם הסיכויים להעלאת ריבית בדצמבר פוחתים מעט. למרות זאת, בירידת התשואות הנוכחית היום, ניתן לקצר את מח"מ תיק האג"ח מכיוון שטראמפ דיבר גם על הרחבות פיסקאליות. גם בדולר יש לפעול נגד מגמת ההיחלשות הנוכחית שכן בסופו של תהליך, הדולר צפוי להתחזק כתוצאה מבחירת טראמפ. בשורה התחתונה, ההמלצה היא לקנות מניות בארה"ב, כנגד מגמת הירידות החדות בשווקים היום."
איל סגל, מנכ"ל תכלית תעודות סל: "הניצחון של טראמפ הולך להוביל בזמן הקרוב לחוסר יציבות בשווקים, דבר שיעודד את המתכות היקרות". עוד הוסיף סגל: "אנחנו מאמינים שבימים הקרובים הדברים יתחילו להתבהר כשסיסמאות הבחירות יתחלפו, וטראמפ ידבר ברצינות על תוכניותיו לעתיד. לדעתנו הסקטורים של האנרגיה וכנראה גם הפארמה ירוויחו מבחירתו של טראמפ בטווח היותר ארוך."
דן וינטרניץ מפיוניר: "השוק, שאוהב וודאות וכפועל יוצא אוהב את קלינטון, הוכה בתדהמה והשווקים הראשונים להגיב היו אלה שבמזרח עם ירידות חדות בהובלת יפן, תשואת האג"ח ל-10 שנים בארה"ב (שהספיקה כבר לתקן כמעט לגמרי את הירידה מהבוקר) והפזו המקסיקני. אם לשפוט על פי התנהגות השווקים ישנה אי-ודאות שיוצרת לחץ למימושים, אך ישנה התמתנות מהירה יחסית בעיקר מצד המשקיעים היותר מתוחכמים, כפי שניתן לראות מהתיקון החד והמהיר בתשואות האג"ח האמריקאיות הארוכות הנסחרות באופן רציף גם כעת. למעשה, בשוק הסולידי מלבד התנודה התוך יומית, אין אנו רואים דרמה גדולה. לעומת זאת, בשוק המניות החזרה לשגרה לוקחת קצת יותר זמן וכאן גם ההזדמנות. יכול להיות מאוד שטראמפ דווקא יוביל שינויים חיוביים לכלכלה, כמו הפחתת מיסים והקלה רגולטורית, אשר ידחפו סקטורים כגון הפיננסים והצריכה כלפי מעלה. סקטור הפארמה יכול לנשום לרווחה לאחר שהוסר מעליו האיום של קלינטון בדבר מלחמה על הורדת מחירי התרופות. תעשיית הנפט תמשיך לשגשג וכך גם התעשייה הביטחונית שתצטרך לעמוד בדרישות הממשל לחיזוק השליטה הצבאית באזורים שונים בעולם. למעשה, הענף או תת-הענף היחיד שעשוי להיפגע מניצחונו של טראמפ הוא חברות הקשורות בדרך ישירה או עקיפה לתוכנית הבריאות "אובמה-קר", אותה טראמפ מעוניין לגנוז. לכן, אנו רואים כאן הזדמנות פז לנצל את המצב והפאניקה ולקנות במחירי "סוף עונה" למי שיש מזומן פנוי".
גלעד אלפר, אנליסט באקסלנס ל-Bizportal: "התגובה השלילית של השווקים לניצחון של טראמפ היא מובנת. מאז 2008, המנוע העיקרי שדחף את המניות (ואת הנדל"ן) לא היה שיפור אמיתי בכלכלה הריאלית אלא הריבית האפסית וההדפסות. כעת החשש-תקווה הוא שטראמפ יפסיק עם המדיניות הזו ויפנה לתיקון אמיתי של כלכלת ארה"ב - בעיקר דרך הורדת מסים ודה-רגולציה. לטווח הארוך, זה בדיוק מה שצריך לעשות. אבל שוק המניות שהתמכר לריבית הזולה נכנס עכשיו לייסורי גמילה, וזה לא נעים."
 
תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    באמת סיכוי 100%
    המפולת 09/11/2016 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כאן ועכשיו.
    סגור
  • 33.
    רציו יורדת. הגיוני. כוס אמק (ל"ת)
    טראמפ מנצח 09/11/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    איפה הטמבל שחזה מפולת של 10%????? (ל"ת)
    איפה נעלמו הפסימיים 09/11/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 31.
    אתר שמאלני בטירוף!!! (ל"ת)
    עליות למרות ביזפורטל 09/11/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 30.
    אנו בתוך תוכה של עין הסערה.
    א100 09/11/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יש מצב שכוחות קוריוליס פועלים בעצמה אדירה. ארטילריה ומטאורולוגיה ראה אצל לפלס ופוקו. יש מצב להוריקן. טייפון . טורנדו ועוד מריעין בישין במלוא העצמה עם הפעלות כח כבידה גרוויטציה ראה ניוטון. זהירות מתבקשת.
    סגור
  • ??
    במבי זה אתה? 09/11/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ??????????????
    סגור
  • 29.
    כבר אמרנו וכתבנו..אפשר לעבוד על כולם חלק מהזמן..
    א100 09/11/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    19 2
    אפשר לעבוד על חלק כל הזמן..אך..אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן..
    סגור
  • ועל הדרך ממליץ על:
    פרופ' א100 09/11/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הספר סופה של תקופה מאת בנימין פינקוס. בניחוח רוסי/סובייטי...ועם ואף בלי קשר. סיימנו תקופה מזה זמן רב ואנו בתקופה חדשה שתנסה(לא בטוח שתצליח)לתקן את מערכת ההזיות, ההתבהמות, הסחי, השקר והכזבים.אפשר לרשום את ימים אלו כסופה הרישמי של אותה תקופה לקראת ימים מאד לא ברורים ולא כה אופטימים הבאים עלינו. נקווה שהעולם בכוחות משותפים(לו יהי)ידע לצאת מהכאוס ולתקן את המעוות והטפל והעקום והמצורע והשבור והמרוסק. לו יהי..
    סגור
  • 28.
    זה היה ברור כתבתי שמניות הביו והמריחואנה יטוסו
    ביו 09/11/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק חבל על כל אלה שהימרו על ירידות. הפוטים נחתכו, כך למשל פוט 1380 שנסחר מעל 3000 נסחר כעת ב 500.
    סגור
  • עולות? (ל"ת)
    איזה מניות מריחואנה 09/11/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • כיטוב יורדת עכ"פ לא טסה!!! (ל"ת)
    לביו 09/11/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    פרוטליקס
    שמואל 09/11/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה היא עולה מי יודע
    סגור
  • 26.
    עובדים עליכם
    עוקב אחרי הזקן חכם 09/11/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אי הודאות תנצח. הבורסות בדרך לירידות בחודשים הקרובים
    סגור
  • 25.
    בקרוב בקרוב (ל"ת)
    אליום 09/11/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    שבועיים ממש התעשר 1000 שקל ניהיו 40000 שקל (ל"ת)
    מי שקנה בבוקר קולים 09/11/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    הירידות בחוזים מתחזקות שוב.לא מאמינים לו (ל"ת)
    רמי 09/11/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    דןחות היום
    מדיגוס 09/11/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי להיכנס?
    סגור
  • 21.
    פוט 1380 נסחר בבןקר מעל 3000 עכשיו ב 1100
    שוק 09/11/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב טעו כל חוזי השחורות
    סגור
  • עלו אלפי אחוזים קח דוגמא 1400 היה 60 עכשיו 1000 נק (ל"ת)
    קולים שבועיים 09/11/2016 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    התחיל בחוזים שליליים של 4% ירידה וכעת ירוק חזק (ל"ת)
    יום היסטורי 09/11/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    פלוריסטם תהנה מבחירתו של טראמפ
    מממ 09/11/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משרד הבריאות האמריקאי בשיתוף חברת פלוריסטם מנהל בימים אלו מחקר על השפעת תאי הגזע של החברה על מחלות קרינה. בחירתו של טראמפ והתחזקות הרפובליקנים מבטיחה שנים סוערות והתחזקות המלחמה הקרה בעולם. איום גרעיני הינו חלק מרכזי בכך. במקרה של מלחמה גרעינית או תקלה גרעינית , תאי הגזע של פלוריסטם הם כרגע המוצר הפוטנציאלי היחיד בעולם שיכול לתת מענה במקרה של פגיעה מסוג זה. אין ספק שב 2017 המחקר יקבל תאוצה משמעותית כדי להגיע לסיום המחקר לרישום המוצר בארה"ב ואפשרות של ממשלת ארה"ב ליצןר מאגר לשעת חירום. במקרה הזה בחירתו של טראמפ מחזקת מאוד את פלוריסטם. זה הולך לקרות מהר מאוד.
    סגור
  • 18.
    הפחדות לא עזרו שוב כאפה לפנים של השמאל (ל"ת)
    גימלאי 09/11/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 17.
    למערכת ואלטשולר
    א 09/11/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מה פשר הסיבות הטפשיות שאתם מנפיקים ככה בצ'יק. המערכת מספרת על העליות בפארמה ועל הטלפון של הילרי ועל הנאום המפוייס של טראמפ. אלטשולר מלהטט בשטויותיו. רק אלפר החמוד שנון ותכליתי כרגיל. ועכשיו תבינו יקירים. אתם צפיתם היום לבומבה למטה..אבל טעיתם..התכנון והבצוע יהיה אחר.. חיתוך כמעט יומי בקטנה שלא תיבהלו ותמשיכו לחשוב שהכל טוב. אבל החיתוך הזה שרץ זה תקופה ארוכה יימשך הרבה זמן ויביאנו למחוזות שטרם היינו שם. ושם כנראה נשאר זמן רב. אז ככה: לא יוון ולא ברקזיט בריטי ולא ריבית ולא הפסקת הדפסות ולא אוקראינה או רוסיה מול ארה"ב ולא פליטים ולא חירטוטים ולא ולא ולא...גם אין כאן שום ברבור שחור שלא ניצפה(נאסים ניקולאס טאלב)אז מה כן: מצב כלכלות ומדינות וחברות וגופים ופרטיים וממשלות ובנקים מרכזיים ובכלל..גרוע ביותר מאז ומעולם. והיום יותר מתמיד..לא רק קשה לתקן..פשוט בלתי אפשרי. אז נא לא להתרגש מהרוגע..העתיד מאחורינו והוא שחור משחור. קיבלנו את מנהיג העולם שייצור בלאגנים שרק לבורא עולם פתרונים. ועוד כהנה וכהנה מפה ומשם.
    סגור
  • 16.
    הזדמנות מכירה בפארמה , שווקים תמיד נותנים חנינה (ל"ת)
    פריארים לא מתים 09/11/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 15.
    אין מילה אחרת פשוט מטומטמים !! אף אחד לא נותן סיבה
    מטומטמים 09/11/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    38 5
    כלכלית אמיתית אחת ,למה טראמפ לא טוב לכלכלה!! הטיפשים בורחים ומפסידים .ועוד יומיים יגידו " המומחים" אחרת והכל יעלה
    סגור
  • מגידים: אחרת. אבל לא עולה. רק ללמטה. (ל"ת)
    מומחים 09/11/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • משיח
    משיח 09/11/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בוא נראה מי יצא מטומטם בסוף .חמור קופץ בראש . בעוד חודש תגעגע לשערים הנוכחים
    סגור
  • אתה בטוח? אתה נשבע?
    ג'וק 09/11/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אתה צודק אני קונה עכשיו ב30.000 שקל ומתחרע על השוק. אם ארוויח אשתף אותך ברווחים. אם אפסיד תשתתף איתי?
    סגור
  • 14.
    + ד"ר ניר(איצ100)
    פרופ' אבירם(איצ100) 09/11/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אין תגובה . תודה.
    סגור
  • 13.
    מה פתאם פניקה? רק, רק רציו צריכה לרדת
    מה פתאם ירידות 09/11/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    9 2
    טיפשים כל אלה שמכרו את מניות ליויתן,בסוף תקנו ביוקר
    סגור
  • 12.
    אין תגובה. תודה. (ל"ת)
    פרופ' איצ100 09/11/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 11.
    פארמה
    דור 09/11/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    8 2
    דעתי טבע מיילן פריגו ואופקו וגם בארצות הברית יעשו תיקון חד למעלה
    סגור
  • 10.
    קנו כיטוב רדהיל קולפלנט
    ביומד 09/11/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ירדו המון הכי הרבה..עכשיו ייתנו גז..זה זהב ביד
    סגור
  • 9.
    מניות הפארמה צפויות לעלות
    תומר 09/11/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לדעתי בחדות, עקב כך שהן ירדן במשך החודשים בעשרות אחוזים, עקב החשש מקלינטון, וכעת כל התמונה משתנה לגביהן. המדובר במניות טבע, פריגו, מיילן ואופקו, בעלות משקל כולל במעוף של כ- 26%.
    סגור
  • בערך כמוך, אך שים לב שזה כבר נכתב קודם בתגובה מס׳ 5.
    לתומר, גם אני חושב 09/11/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אתה תומר העיתונאי?
    סגור
  • לבלבל ביצים ומוח קטנים שלי (ל"ת)
    לא 09/11/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    רקנכיטוב
    כיטוב 09/11/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ירדה המון בגלל הילריעכשיו תטוס למעלה
    סגור
  • 7.
    יעלו חזק (ל"ת)
    מניות הביומד 09/11/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • חחחח (ל"ת)
    חחחח 09/11/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    אז עכשיו יבואו כל "התותחים" המנהלים והיועצים
    מומחה לענייני חרטא 09/11/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ואמנון והטכני ומנהלי הכסף הגדול ושימי ומנהלי קופות וזיבי והחתול ובכירים ויועצים והחתולים וגרינברג ומעוז וקוסמים וקוראים מבקפה ובעצם כולם שעמדו בתור כאן ובכל המדיות והאכילו אותנו בולשיט כסף על הריצפה והכל דבש והשמיים הם הגבול ורק למעלה ורק טיזי ורק זיבי. חלקם עם קרחות ובעצם רובם וחלקם עם חליפות ומיטב ואלטשולר הופסגות וזיבי ענודים שש ומלמלה ויעמיסו עלינו חרטא. אז ממש לא נכון והכל הבל הבלים. אבל אני ממש לא כועס על 99.9 אחוז שהיו כמותכם כולל צגיבים כי אני מתנחם שלא שיקרתם לי אלא הלכתם אחר צו ליבכם וצורת השקעתכם האפלולית. ואם אני נופל...כוללללללם באים איתי. ממה שישאר נקנה כולנו מעוף ב300 זה טוב ונתחיל לחנטרש מחדש באיסוף ובפיצוצים וטילים לכיוון 500. טוב אני רץ למכור ולבכות על מר גורלנו
    סגור
  • לחרטא
    מנשה 09/11/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 8
    מה אתה מקשקש לך תמכור הכל עוד היום ואל תבלבל אותנו עם החרטא ברטא שלך לך תמכור מיידי וזהו ותפסיק לבלבל את השכל
    סגור
  • למנשי. תגיד לי האם מנשה זה קיצור של גודשטיינקרן?
    חרטא 09/11/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אתה רוצה להגיד שאתה נשאר וממשיך להפסיד גם את התחתונים?
    סגור
  • 5.
    יש מצב די הגיוני שמניית טבע תחזור למחירה הטבעי בקרוב.
    דעה אישית מפרטי 09/11/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אינני ממליץ בזה על שום דבר. תוצאות הבחירות בארה׳ב ישפיעו לדעתי לטובה ובאופן חזק על הנייר, אשר נשחק מאד לאחרונה בגלל דעותיה של קלינטון.
    סגור
  • טבעי זה הרב יותר נמוך (ל"ת)
    חחחח 09/11/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    צפויים ימים אדומים
    עוקב אחרי הזקן חכם 09/11/2016 07:46
    הגב לתגובה זו
    3 8
    כי עכשיו אין מי שיחזיק את השווקים כדי שהילרי תנצח....מי שקרא את מה שכתב זקן חכם בחודשים האחרונים לא מופתע. כסוחר אני חושב שהבורסות ירדו בימים הקרובים כ- 10%. הסנופי יעצר כנראה בסביבות 1940 בשלב ראשון. הצלחות לכולם.....
    סגור
  • שטויות (ל"ת)
    רק למעלה 09/11/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • בסדר נו צודק.
    ינקי לעוקב 09/11/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז יצאתי לפני שמונה שנים כעצתכם ולא השתתפתי בחגיגה של אלפי אחוזים.
    סגור
  • 3.
    יירד 3-4 אחוז
    שום פתיחה אנגלית 09/11/2016 07:37
    הגב לתגובה זו
    4 12
    מניות הפירמה יקזזו ירידות, אחרי השוק המדדים יתקנו את הירידות.
    סגור
  • 2.
    פתיחה אנגלית
    תיקון לכותב 09/11/2016 07:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פתיחה אנגלית מוגדרת כירידה מעל 2.5% ולא 7% כמו שציינת.
    סגור
  • 1.
    1370 יהיה השוק, פארמה יעוף היום בארהב (ל"ת)
    סוחר 09/11/2016 07:31
    הגב לתגובה זו
    6 16
    סגור
  • למטה חזק. (ל"ת)
    נכון . יעוף. 09/11/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור