15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

12:13 מניית סודהסטרים יורדת 2.5% ומשלימה ירידה של כ-5% בחודש האחרון

12:06 מניית אינרום עולה 0.5% ומשלימה 3 ימי עליות רצופים

10:48 אפגניסטן: 43 חיילים נהרגו בפשיטת טליבאן על בסיס בדרום המדינה

10:29 בולטות בת"א: חברה לישראל יורדת 3%, מיילן יורדת 2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

דו"ח מצב שווקים: הראלי בזהב נרגע, והדאקס יורד רק 0.8%

שוקי ההון מסביב לעולם מגיבים בעצמה אדירה לנצחון של דונלד טראמפ. עדכונים שוטפים
 |  27
בחירות בארה"ב
Share
דונאלד טראמפ עשה את הבלתי יאמן והדהים את העולם כולו בנאום ניצחון שהצליחה לתפוס את הסוקרים במבוכתם. טראמפ הוא הנשיא הנבחר של ארה"ב וקלינטון כבר התקשרה אליו והודתה בהפסד. מיד לאחר מכן טראמפ עלה ונשא נאום ניצחון מפויס, מלכד ואפילו הודה לקלינטון. טראמפ הבטיח להתחיל לעבוד במיידי עבור אזרחי ארה"ב. בתגובה, החוזים בוול סטריט שכבר נסחרו בנפילות של כמעט 5% מוקדם יותר, ביצעו תנודה מעלה לירידות של כ-1.5% בלבד. נאום הניצחון של טראמפ:
בוול סטריט: החוזים על הנאסד"ק צימצמו נפילות של 5% לירידות של 1.5% 

אסיה: הניקיי צנח 5.36% וסגר לפני שהחל ההתאוששות.

מט"ח: הפסו המקסיקני שצלל עד מינוס 13% מול הדולר, נרגע מעט ומאבד כעת "רק" 8.5% מול המטבע האמריקני. 

סחורות: הזהב שנחשב לחוף מבטחים טס מוקדם יותר ב-4.4% וכעת מזנק 2% בלבד לרמה של 1,32 דולרים. הנפט שצלל מוקדם יותר נסחר כעת ללא שינוי.

מדד הפחד: החוזים על מדד הוויקס שטסו בשיעור של מעל 40% מוקדם יותר, מזנקים כעת 9% בלבד. 

על הסיבות לחשש הגדול בשווקים מטראמפ, הנה ראיון שקיימנו לפני מספר ימים עם האנליסט גלעד אלפר:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

27 תגובות ב-15 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
15 אחת שמבינה א 09/11/2016 11:37 איזה פאשלה לקלינטון, עם כל התמיכה שקיבלה וכל כך הרבה
שהתגייסו לעמוד לצידה ולא הצליחה לנצח ואיזה ניצחון גדול ומתוק לטראמפ שהתמודד לבד ללא כל תמיכה. וניצח כל הכבוד לו.
14 שהעליות לא יטעו אתכם 09/11/2016 11:27 אי הוודאות תגדל. החכמים ימכרו היום בניו יורק
כדאי לברוח שעוד ניתן
13 אורי 09/11/2016 10:48 בקיצור הפניקה היתה לשווא
עורכי האתר פניקרים מקצועיים
12 זקן חביב 09/11/2016 09:42 עורכי האתר לא מחוברים למציאות
כתבתם -שהסיבה שהחוזים בוול סטריט ביצעו פתאום תנודה מהירה מעלה, על מה אתם מדברים ? לקחתם איזה חומר משובח היום ??
11 מינה צמח גם בארהב 09/11/2016 09:01 סקרים מגמתיים.טוב מאוד שטרמפ ניצח!!!
היה שווה רק למחוץ ליונית לוי ולכול ערוץ2 את החיוך!!!
יש שליט לעולם!!! 09/11/2016 09:57 מי שמתגאה בנכד יהודי ורוצה לעשות טוב לעם ישראל. ינצח!!! (ל"ת)
אין חדש תחת השמש 09/11/2016 11:57 "כי מכבדי אכבד ובוזי..." (ל"ת)
לא חסרים בבונים 09/11/2016 09:19 אז עכשיו אתה מבסוט? חכב תראה מה יהיו ההשלכות של בחירתו
החיוך כבר ימחק לך מהפנים
תקנה עז ותרנגולת 09/11/2016 09:55 מושפע מהתקשורת??? (ל"ת)
10 מממ 09/11/2016 08:30 פלוריסטם - בחירתו של טראמפ בשורות טובות לחברה
משרד הבריאות האמריקאי בשיתוף חברת פלוריסטם מנהל בימים אלו מחקר על השפעת תאי הגזע של החברה על מחלות קרינה. בחירתו של טראמפ והתחזקות הרפובליקנים מבטיחה שנים סוערות והתחזקות המלחמה הקרה בעולם. איום גרעיני הינו חלק מרכזי בכך. במקרה של מלחמה גרעינית או תקלה גרעינית , תאי הגזע של פלוריסטם הם כרגע המוצר הפוטנציאלי היחיד בעולם שיכול לתת מענה במקרה של פגיעה מסוג זה. אין ספק שב 2017 המחקר יקבל תאוצה משמעותית כדי להגיע לסיום המחקר לרישום המוצר בארה"ב ואפשרות של ממשלת ארה"ב ליצןר מאגר לשעת חירום. במקרה הזה בחירתו של טראמפ מחזקת מאוד את פלוריסטם. זה הולך לקרות מהר מאוד.
שמטוב 09/11/2016 13:31 תפסיד להפחיד ממלחמות. טראמפ נגד מלחמות נגד מדינות
למעט מלחמה נגד אירגוני טרור. ההישגים שהוא מחפש הם השגים על ידי הגדלת הייצור של ארצות הברית. הבורסה צפויה לרדת, אבל לא להתמוטט, על ידי הפסקת הדפסת דולרים. כסף לצורך פיתוח ממשלתי יכל להיות מושג על ידי הנפקת אגרות חוב ממשלתיות בריבית נמוכה (זו הפרקטיקה שהיתה נהוגה משך שנים לפני שהתחילו בשיטה של הדפסת דולרים ללא כסוי). עסקים טובים יתפתחו, עסקי אוויר יפלו. אם פלוריסטם שווה משהו היא תתתקדם אם היא סתם קישקוש היא תיפול.
קוקוריקו 09/11/2016 09:28 מופסד הרבה בפלורי?
מאיפה הבאת את השטויות האלה? וואלה יש כאן שרוטים חבל על הזמן....
9 ליויתן 09/11/2016 08:27 אני מחכה בליויתן ,טראמפ קלינטון מה זה משנה
לנו יש גז במיליארדים סבלנות
שמטוב 09/11/2016 13:36 תשכל מזה. לוויתן הוא עסק מפסיד שמבוסס על ספיניםן בלבד.
יש עודף ייצור דלק פוסילי בעולם ומצב זה סופני בגלל שיש אנרגיות חילופיות זולות. ללוויתן יש רק שוק בטוח יחיד והוא מדינת ישראל, קצת לירדן וזהו. מצריים תתחרה בישראל כי יש לה גז , יש לה דרכי מוצא לאירופה ואין לה כסף לצורך שוטף. לוויתן זה דג מת. לוויתן , יולאם לבסוף בגלל שקיבל זכיונות בדרכי נוכלות (פואד בן אליעזר + אהוד אולמרט הם השושבינים לנוכלות של נובל-תשובה).
8 סרגיי 09/11/2016 08:26 הוא בטח אמר שערבים ןמקסיקנים נוהרים
לכלפי....
7 יוסף 09/11/2016 08:26 גם אני חשבתי שלטראמפ יש סיכוי טוב ......
השמאל מציג את זה כסוף העולם אז סוף העולם לא יגיע הבורסות יפלו כמה ימים ואחרי זה התקנו בדרכם למעלה קל וחומר טראמפ אוהב ישראל וחוסן קלינטון אובמה שונאני ישראל
6 מממ 09/11/2016 08:25 פלוריסטם - בחירתו של טראמפ בשורות טובות לחברה
משרד הבריאות האמריקאי בשיתוף חברת פלוריסטם מנהל בימים אלו מחקר על השפעת תאי הגזע של החברה על מחלות קרינה. בחירתו של טראמפ והתחזקות הרפובליקנים מבטיחה שנים סוערות והתחזקות המלחמה הקרה בעולם. איום גרעיני הינו חלק מרכזי בכך. במקרה של מלחמה גרעינית או תקלה גרעינית , תאי הגזע של פלוריסטם הם כרגע המוצר הפוטנציאלי היחיד בעולם שיכול לתת מענה במקרה של פגיעה מסוג זה. אין ספק שב 2017 המחקר יקבל תאוצה משמעותית כדי להגיע לסיום המחקר לרישום המוצר בארה"ב ואפשרות של ממשלת ארה"ב ליצןר מאגר לשעת חירום. במקרה הזה בחירתו של טראמפ מחזקת מאוד את פלוריסטם. זה הולך לקרות מהר מאוד.
5 שני 09/11/2016 08:10 אתמול כתבתי ברורות-טראמפ לוקח.
גזען זלזל בי. אז הנה.
4 אייל-האנליסט 09/11/2016 07:39 לפני מספר ימים כתבתי שטרמפ ינצח והבורסות יקרסו
לכן מי שקיבל את ההמלצה שלי , יצא בזמן וממתין בחוץ לעוד מספר ימים, ולאחר מכן חברים לאסוף את הסחורה מהרצפה בלי פחד. בהצלחה
שמטוב 09/11/2016 13:41 הבורסות לא יקרסו אבל ירדו חזק. תתחיל מדיניות חדשה של
הפסקת הדפסת דולרים. הירידותצ יהיו עשרות אחוזים אבל לא תהיה קריסה כי העסקים בעולם יעלו על דרך חדשה ובריאה. יפלו עסקים חלשים שאין להם מה למכור, למשל חברת אפל.
3 זקן חכם 09/11/2016 07:22 כואב לי הלב על המשקיע הקטן
על המשקיע הקטן שמסתמך על אנליסטים ומומחי שוק שמספרים לו בשנתיים האחרונות סיפור מתוק על מהפכת האינטרנט והמידע, כדברי שלמה גרינברגר שמבטיחה מחירי מניות הולכים וגדלים. כתבתי לשלמה מספר פעמים שכדאי שיקרא טוקבקים של האמרקאי הקטן. שם היה סיפור של אנשים מיואשים ללא עבודה ותקווה. וכשאין תקווה, כשהמדינה בחובות של מעל 19 טריליון דולר, אין סיכויי לצמיחה. וזה השתקף במאזנים של חברות שניתחתי פה. כולם אינם מציגים עליה בהכנסות. לשון אחרת הכתובת הייתה על הקיר. אותם אמרקאים כל כך מיואשים עד שסתמו את האף והצביעו טרמפ. הבורסות יצללו והגרוע מכל גם לפדר רזרב אין כלים כי הוא לא העלה ריבית בשנה האחרונה ולכן ימצא במלכוד וגם על כך כתבתי רבות. צפויה תקופה קשה של אינפלציה זוחלת, אבטלה זוחלת, דולר חזק, ומשבר עולמי. כמה כואב לי על המשקיע הקטן שלא הקשיב בזמן.......
שלום 09/11/2016 10:42 מי זה הגרינברג הזה? (ל"ת)
שמטוב 09/11/2016 13:47 השתכר מההייפ של טכנולוגיה חדישה תוך התעלמות מטכנולוגיה
מסורתית. המיחשןב והתיקשורת ישפיעו על כלכלת העולם אבל לא באופן ישיר וזמן ההשפעה יתפרש על עשרות שנים מהיום. משקיעי בורסה לא יכולים להסתמך על השקעות אילו לטווח של מספר שנים קטן.
משקיע קטן 09/11/2016 08:53 לא נכון לצאת עכשיו. כמו בברקזיט, הגורמים ארוכי הטוח ינצ
חו
2 יושב בצד 09/11/2016 06:12 תחזיקו חזק . התראת צונמי (ל"ת)
1 ככה זה שמספידים 09/11/2016 05:53 Eat your shorts (ל"ת)