ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

טבע צוללת 4.5% בבורסה בת"א - "כרגע ניירות רבים נראים זולים אבל אי הוודאות גבוה"

 |  50
לקראת פתיחת השבוע
Share
מניית טבע (-1.28%) טבע 5,240 -1.28% 17:24 16/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,308 פתיחה:5,310 גבוה:5,318 נמוך:5,240 תמורה:253,325,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צוללת 5% במסחר בת"א אחרי הדיווח בבלומברג ביום ה' על חקירה שמתנהלת נגד 12 חברות גנריות ובניהן טבע ומיילן וכוונת משרד המשפטים האמריקני להגיש כתבי אישום כנגדן והוצאות זימונים למתן עדות עד סוף השנה.


טבע צללה 9.6% ביום ה' במחזור עצום של מעל 40 מיליון מניות (מול ממוצע של 7 מיליון מניות ביום) וביום שישי תיקנה מעט מעלה כאשר סגרה בעלייה של 2.6% במחזור של 16 מיליון מניות. מיילן שצללה 6.9% ביום ה', עלתה 2.5% ביום שישי. פריגו שלא מוזכרת בדיווח בעניין החקירה אבל נפלה 3.5% ביום ה' כחלק מהסנטימנט השלילי בסקטור עלתה 2.5% ביום שישי.

והצפוי ביום ראשון בת"א: טבע חוזרת עם פער שלילי של 5%, מיילן עם פער שלילי של 5.3% ופריגו עם פער שלילי של 2.6%.זיו נרקיס, אנליסט במיטב דש אמר כי "כל סקטור הפארמה העולמי נמצא תחת לחץ ונדמה שמשקיעים רבים מתחילים להאמין כי מדיניות העלאות מחירי התרופת האגרסיבית בארה"ב עומדת להסתיים, מה שיביא כמעט בהכרח לשינוי בקצבי הצמיחה הצפויים לחברות הפארמה כמו גם לשיעור הרווח המתואם של החברות בשנים הבאות. כרגע ניירות רבים נראים "זולים" אבל אי הוודאות גבוה בצורה בלתי רגילה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

50 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 שלום הגנן 06/11/2016 08:16 אין דבר כזה מניה בטוחה,להזכירכם AIG קרסה ....
אחת המניות הגדולות והבטוחות בארה"ב קרסה ב 2008 מחקה מיליארדים למשקיעים ומאז עד היום לא חזרה למה שהייתה!!
אחד 06/11/2016 09:54 אתה אולי גנן אבל צודק לגמרי! (ל"ת)
נילי 06/11/2016 11:26 מדוע הישראלים לא מסוגלים לפרגן אחד לשני ?
רק להעליב ולפגוע כל הזמן !
תחת 06/11/2016 18:11 כי כולנות חארות. (ל"ת)
22 אביהו 06/11/2016 07:50 שימו לב לזינוק היום באורתם סהר (ל"ת)
דניאל 07/11/2016 08:44 מטומטם. (ל"ת)
21 יובל 06/11/2016 06:19 טבע
אתר ביזפורטל אתמול יום שבת בבוקר הגבתי על הכתבה הזו שלכם על טבע .ומי שום מה אני לא רואה את התגובה שלי כאן בכתבה . אז מעניין למה ? מה הסיבה ? אולי גם אתן מושחתים ואני קוטל אותכם אז אתם לא רוצים לפרסם את כל האמת בפנים שלכם .אז כדיי מאוד שתתחילו לפרסם גם דברים שכואבים לכם . בסדר? יופי .אתמול כתבתי למשקיעים שאני המלצתי לא להכינס לבורסה בכלל ובפרט למניות הפארמה בשום פניים ואופן לא להכנס מאחר והן עוד ירדו והרבה ! ככה כתבתי אתמול .ולא פירסמתם את התגובה שלי .אז ראו משקיעים יקרים יש מצב שגם האתר הזה מושחת ! שימו לב טוב טוב ! !
שלום 06/11/2016 12:38 יובל מי אתה שתמליץ ?אני ממליץ בשערים האלו לקנות טבע
טבע היא קנייה לטווח ארוך , בדוק פרמטרים מקצועיים לגבי החברה ,חברה יציבה , בשנת 2011 היה אותו תרחיש בחברת טבע ,והיא חזרה לעצמה בגדול , אי אפשר לזזל בחברה כמו טבע , זאת ראה במאזניים בתאריך 15.11.2016 ואז תיווכח , עד אז השתיקה יפה , בלי המלצות תמליץ לעצמך ותצליח בדרכך , דרך אגב מניה נמדדת על מאזני רווח והפסד וצפי לעתיד , זהו חלק קטן מעולם הכלכלה , כלכלה זה לא בידור של שעה וחצי הופעה ויורדים מהבמה .שבוע טוב
זורו 06/11/2016 10:03 אתה מושחט - יא חזיר!!! (ל"ת)
20 דוד 05/11/2016 23:34 תצילו את הכסף שלכם ותהנו ממנו
כנראה שלא תראו ממנו הרבה בקרוב
לא נשאר 06/11/2016 09:21 כבר הרבה מה להציל. תודה בכל אופן. (ל"ת)
19 אילן 05/11/2016 23:17 כוננות ספיגה
העיקר שמערכת האתר הפסיקה להשתמש בצמד המילים המלוז הזה תודה לעורך ודיר בלאק שלא תחזור להיות מנחוס
לאילם העאקרוט 06/11/2016 09:21 מה זה מלוז? ומה זה מנחוס? ומה זה דיר באלק? (ל"ת)
18 פתחנו עמותת רק למעלה 05/11/2016 20:42 כדי לשכנע אותכם וללוות אותכם בדרכינו
המשתופת מעלה מעלה. אז מה לדאוג כי כל הנתונים הפומדמנטל והטכני והכלכלה מראים שהכל מצב מעולה. אז ממש לא לחשוש ולהמשיך לקנות כי רק ככה הגענו לשיא השיאים בארץ ובעולם ואל תיתנו לאף אחד להפחיד אותכם כי אנו לפני שנים נהדרות של עליות מטורפות שרק מימושונים קטנים פה ושם יפריעו לנו אז נתאחד ונרוץ למעלה למעלה
17 רואה הכל 05/11/2016 20:11 לבנקים מצוין שטבע יורדת.גם עם פריכות יורדת טוב לבנקים
שימו לב!!!! טבע למטה בנקים למעלה. בנקים בשורט על טבע.
16 רואה הכל 05/11/2016 20:09 טבע יורדת בנקים עולים.לבנקים טוב שטבע יורדת. (ל"ת)
15 יודע דבר 05/11/2016 19:39 ננו דיימנשן דו"חות טובים בתאריך 8.11 (ל"ת)
יובל 06/11/2016 07:50 ננו
יופי לך ! אני מבין שאתה נביא ! כל הכבוד לך ! אתה נביא אתה כבר יודע מה מניה זו או אחרת תעשה מחר בבורסה . יופי מעולה . אז אתה הולך להיות מולטי מיליונר . חמור גדול ! טיפש ! ומטומטם !
14 כיטוב 05/11/2016 19:33 חברים לצאת מהמניה לפני הבחירות? (ל"ת)
13 דמתי 05/11/2016 19:31 רק למבינים
יש צ'אנס שמחר יהיה טיסות למעלה אני שואל.כי אני רוצה מחר לברוח מכל התיק ואם יהיה טיסות אולי אציל טיפה מההפסדים הכבדים אם לא יהיה טיסות וירד מחר אז הלך עלי
12 בני 05/11/2016 19:16 כותרות ביספורטל
כל שבוע מפחידים את המשקיעים בכותרות בומבסטיות כגון דריכות ועוד זה לא בסדר הכל ידוע מראש תפסיקו עם הכותרות המזעזעות האלה שבוע טוב
ראלף 06/11/2016 10:00 איזה שטויות אתה כותב כאן - מה ידוע? מה אתה נביא?
אולי תגיד לנו גם מה יהיה מחר שנקנה קולים או פותים? יא נאחס
א י שם 06/11/2016 09:19 לבני
איך אותי לא מצליחים להפחיד? אם אתה פחדן אז מצליחים. אם אתה רציני אתה לא פוחד מכלום.
11 יעקב 05/11/2016 18:16 הנחת עבודה: טבע לא שווה יותר מ 20 דולר למניה
חברה בלי תרופה אתית. כולם למדו להעתיק תרופות. האמריקאים התעוררו. ..וגם אנחנו.... חפשו מזומן ולא מניות. שבוע טוב.
10 קנו טבע בתור השקעה 05/11/2016 18:08 טבע בשערים כאלה כדאית לטווח ארוך (ל"ת)
אריה 05/11/2016 20:24 טבע לטוח הארוך ?
בטווח הארוך נמות. מי רוצה את טבע לטווח הארוך . האמת, גם לא לקצר.
9 שלום חברים 05/11/2016 17:59 אשמח לתשובה רצינית תודה
מה באמת קורה בליויתן ורציו?? אחרי כל כך הרבה משוכות ובעיות שגרמו לשחיטה במניות ובמיוחד ברציו, ב9 חודשים האחרונים היו בשורות מצווינות לליויתן והמניות כלום ??????????? מה קורה תודה
הפטיש 05/11/2016 21:42 רציו תגיע בסוף נובמבר שער 40 ועוד יותר (ל"ת)
8 המומחה 05/11/2016 17:30 זיו, עכשיו אתה נזכר ? (ל"ת)
7 אושרת ערוץ 10 05/11/2016 16:52 הבורסה משפרה של כסף , טבע מחקה למשקיעים
עשרות מילארדי דולר
לאושרת 05/11/2016 19:26 מה זה משפרה?
אולי זה אושרי מהפירסומת בטלויזיה?
טבע 05/11/2016 18:19 לא מחקה לאף אחד גרוש.
כל טמבל מחקר לעצמו.
6 AA 05/11/2016 15:17 בסביבות 2 אחוז מינוס (ל"ת)
יותר יותר 05/11/2016 18:18 ויש גם שרותים? יש..יש גם שרותים. (ל"ת)
5 קלינטון תיבחר 05/11/2016 14:20 השווקים ייתקנו חזק למעלה השבוע!! (ל"ת)
חחחחח 05/11/2016 18:17 חחחחחח (ל"ת)
4 א ח ד 05/11/2016 13:49 שכתב כאן רבות על
חברות התרופות האתיות והגנריות וזאת לפני זמן רב מאוד שעוד שייטו במרומים. בעיקר טבע ופריגו ואף מאיילן ואופקו..והלך נגד הכיוון גם בצורת השקעה עליהן משיאן...כשאז רק שמענו וקראנו הלל ושבח מפי הבכירים ביותר. אז..אז..מצבן גרוע מכל הבחינות ונמצא אותן עוד רחוק למטה...ולא רק הן..אלא את כל הבורסה ובעצם כל השווקים העולם. ממרחקים שבוע מבורך.
נו באמת הדוקטו הפרופ 05/11/2016 18:35 אולי די כבר להפחיד מה עובר עליך
הרי אתה בעצמך יודע שרק למעלה צודקים ואין אפשרות אחר ת. אתה רואה בעצמך שכל שווקי העולם מגרדים את השיא וגם תל אביב ואתה סתם מנסה להפחיד ןלהכניס פאאניקה כדי שאנשים באמת ימכרו בהמוניהם ואז אולי ירד קצת תן לנו להנות מהשיאים שלנו ויש עוד זמן עד מימושון
3 מבין אחד ש 05/11/2016 13:07 אתם סתם קצרים לאנשים חיים
זה פער ארביטראז ידוע לכל. מדוע להרעיד לאנשים את הלב עם המילה "דריכות"? אין פה שום דריכות הכל ידוע מראש... טבע תרד מחר ב4% ובכל יסתיים יום המסחר.
צ'נגו 05/11/2016 18:17 קצרים לאנשים את החיים?
להרעיד לאנשים את הלב? אז שלא יהיו פה אם זה מסוכן לבריאותם. שילכו לשחק בקקי ודי. זה טוב ובטוח לבריאות.
ראלף 06/11/2016 09:59 צנקו - אתה מדבר שטויות - הכותרת מזעזעת סתם!
זה לא משנה אם יכתבו או לא יכתבו כלום - מה שחשוב הוא שיש כאן פער ארביטראז ידוע מראש.
רושל 06/11/2016 10:15 ראלף - אתה מדבר שטויות במיץ עגבניות - זה בהחלט משנה מה
יכתבו או לא יכתבו !!!
ירום 06/11/2016 10:40 רושל - אתה מדבר שטויות - זה ממש לא משנה מה כותבים ואיך! (ל"ת)
2 טבע 05/11/2016 12:11 לא חשוב מי יבחר טבע תרד עוד 5% (ל"ת)
50 אחוז 05/11/2016 18:13 66 אחוז (ל"ת)
1 שמוליק 05/11/2016 11:37 הזדמנות קניה ???? (ל"ת)
חחחחח 05/11/2016 18:12 חחחחחח (ל"ת)
סוחר קטן 06/11/2016 08:13 אני חושב שצריכים להיות זהירים גם מניה ענקית כמו טבע
שקרסה לא בטוח שתחזור למחיר שהייתה לפני כמה חודשים. ומי היה מאמין שטבע תקרוס 50 אחוז! אף אחד לא היה מאמין שזה יקרה ,כולם אמרו שזו המניה של המדינה והיא השקעה בטוחה!
א י שם 06/11/2016 09:14 מה פרוש כולם אמרו? שטויות חבר. (ל"ת)
סוחר קטן 06/11/2016 14:01 מה פרוש? בד"כ יועצי השקעות בבנק ממליצים עליה כבטוחה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש