אדום בעיניים: המעו"ף השלים נפילה שבועית של 2.4%, מניית טבע צללה בסיום

יום שביעי רצוף של ירידות במעו"ף. מדד ת"א 75 איבד 0.45%. מיילן ירדה 1.6%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות, כאשר המעו"ף שלאורך כל היום נסחר בעליות שהגיעו עד 0.75%, עבר בשלב הנעילה לירידות וסגר במינוס 0.1%. מניית טבע שצללה 2.6% במחזור גדול של 146 מיליון שקלים העיבה על המעו"ף. נציין כי עבור הסוחרים בת"א, סופ"ש עשוי להיות מותח במיוחד שכן אם ייצא מידע חדש (כמו שקרה עם הודעת ה-FBI ביום שישי שעבר) שישפיע על כיוון הבחירות בארה"ב, זה יתנקז לפתיחת המסחר ביום ראשון בבורסה בת"א.  
באירופה הדאקס תפס כיוון שלילי ומאבד כעת 0.25% (יום רביעי רצוף של ירידות). בוול סטריט מניית פייסבוק שצוללת 5% לוחצת את הנאסד"ק לצד האדום. 
המניות הדואליות לוחצות מטה את מדד המעו"ף לאחר הפתיחה בוול סטריט. טבע יורדת כעת 2%, מיילן יורדת 1.6% ופריגו מאבדת 0.5%.
מדד ת"א 35 -0.19% מדד ת"א 35 1,460.5 -0.19% מדד ת"א 35 בסיס:1,463.22 פתיחה:1,462.03 גבוה:1,463.81 נמוך:1,460.47 תמורה:128,353,839 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.03% מדד ת"א 90 1,069.51 +0.03% מדד ת"א 90 בסיס:1,069.22 פתיחה:1,069.6 גבוה:1,072.86 נמוך:1,069.45 תמורה:17,517,195 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הכללי בשוק הסתכם ב-1.38 מיליארד שקלים.
מניות הגז סגרו במגמה מעורבת אחרי הדיווח על תזרים המזומנים החזוי ודו"ח המשאבים של לוויתן (לכתבה המלאה). רציו יהש +0.13% רציו יהש 228.4 +0.13% רציו יהש בסיס:228.1 פתיחה:228.1 גבוה:230.9 נמוך:228.1 תמורה:836,302 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.1% ומנגד {אבנר יהש} עלתה 0.3%. 
אמש בוול סטריט סגרו המדדים בירידות של עד 0.9% והשלימו יום שישי רצוף של ירידות שערים, זאת ברקע להתחזקותו של טראמפ בסקרים לקראת הבחירות ביום שלישי בשבוע הבא. 
פער הארביטראז' של המניות הדואליות על המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי הבוקר בשיעור של 0.3%. טבע אמנם חוזרת עם פער חיובי קל בשיעור של 0.3%, אבל פריגו חוזרת עם פער שלילי של 1.7%, מיילן חוזרת עם פער שלילי של 1.8% ואופקו חוזרת עם פער שלילי של 0.8%.   
תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    הנזק היחיד לשווקים זה האתר הזה!!! (ל"ת)
    אתר שמאלני לא מקצועי 04/11/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • מה זה שמאל ומה זה ימין בעצם?
    לקושקוש 04/11/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נא הסבר לי כיוון שממש איני יודע. מה בעצם אתה מחפש פה אם הם לא מטעמך? אתה מחבורת הטמאים של עורך דין יורם שפכטל הורס העם והמדינה? מהתישחורת הימנית ההזויה שלא תרמה מאומה למדינה.
    סגור
  • 25.
    איפו אדון גורביץ לעזאזל שמטעה את כולם שאוטוטו פריצה למע (ל"ת)
    מכבי תל אביב 03/11/2016 20:23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 24.
    נמאס מהבחירות באמריקה
    ישראל 03/11/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל היום טוחנים , ובסוף לא משנה מי ינצח השוק אחרי חתימה.
    סגור
  • 23.
    הרשות לניע והבורסה מעלימה עין מעברייני המעוף
    עבריינים בחסות החוק 03/11/2016 18:05
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מי שריסק את המניות בסוף היום הוא עבריין שכוונתו להשפיע על הניע בדרכי תרמית וצריך לשבת בכלא!!
    סגור
  • למאמי של אמא
    עבריין 03/11/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תנסה להיות " עבריין" כמוני ולהרוויח כסף והרבה. אתנ פשוט טמבל ולא מסוגל לזה. כל אחד לעצמו ואני לא חייב לך כלום. יד פה כמנ לא עבריינים חכמים ומשכילים שטוחנים את האמא של הבורסה ולפעמים גם אותנו..
    סגור
  • 22.
    פושעי המעוף מורידים המניות ופוגעים בקופג והפנסיה שלנו!! (ל"ת)
    איפה המוסדיים? 03/11/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 21.
    כבר שנתיים שהשוק פה זוועה!!! (ל"ת)
    פחלון הורס את המשק!! 03/11/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • 20.
    ורק רציו יורדת ???????????סוחרים אלק (ל"ת)
    בשורות טובות 03/11/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • 19.
    רציונל מה קורה עם רציו??????? (ל"ת)
    רציו מה? 03/11/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    רק רציו אדומה? אה שחכתי היו
    כל הנפט ירוק 03/11/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    5 10
    בשורות טובות. שוב. מטומטמים
    סגור
  • 17.
    העליות לא מחזיקות..תכף ירידות (ל"ת)
    חחחחחח 03/11/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 16.
    איתנו ועם הסקנדינבים..
    א ל תיתעסקו 03/11/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    28 0
    טובת וריפוי העולם המחרחר כנגד עיינינו. בינתיים המשך צפו פגיעה...זהירות רבה רבה מתבקשת.
    סגור
  • לא טוב ואפילו גרוע
    א ו י מה יהיה? 03/11/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    20 0
    ואפילו קטסטרופלי.
    סגור
  • לדוקטור הפרופסור הנכבד
    רק למעלה בוודאות 03/11/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בתגובות 15 וגם 16. אני מבקש בבקשה לא להפחיד אותנו כי ברור לעולם ולעולם ולכולם שרק רק רק למעלה למעלה.
    סגור
  • בטח ובטח שיש.
    א י ן מה לעשות? 03/11/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    13 0
    דווקא בימים שכאלו עולה הסיכוי לסוג פעילות מסויימת בצורה אדירה למרות שגם " בימים כתיקונם"... הייתי מגדיר סוג השקעה זאת כריווחית ביותר. היא לא יהודה ולא אהובה על הרוב..אך אפשר ללמוד ולחקור זאת לעומק ואף להתמקצע ולהתמחות בזה...בהצלחה.
    סגור
  • יהודה צ"ל אהודה. (ל"ת)
    א 03/11/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    אז ממשיכים? כן ודאי.
    א י ו ם ונורא 03/11/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    19 0
    אולי היום חנינה קלה? אולי קטן לא בטוח. מה בהמשך? אוי אוי ואבוי...
    סגור
  • 14.
    fda אמור לצאת ממש בקרוב..זו דעתי בהצלחה למחזיקים (ל"ת)
    אליום אישור 03/11/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • לצאת אישור?
    דעתך שאמור 03/11/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם דעתך קובעת בעניין שאתה חושב שייצא אישור? ואם כן אז מה? בעצם מה השטויות האלו ומזה האישור הזה?
    סגור
  • 13.
    מי שמוכר עושה טעות שווה 200 (ל"ת)
    אליום אופ 03/11/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • לאליום
    דרויש 03/11/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תגיד לי ם אני רוצה לחטוף בחורה אפילו בעשר אחוז למעלה יתנו לי כי שמעתי שכל החבילה הניסחרת זה כמה אלפי שקלים אז גם אם אקבל אולי לא אוכל לברוח
    סגור
  • ואחרי תחרטט כל פעם באים קונים בגבוה (ל"ת)
    תעקוב 03/11/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • טעות. (ל"ת)
    בחורה...סחורה. 03/11/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עליה עלתה 100% תמשיך להיסתכל מהצד (ל"ת)
    מאז שכתבתי 03/11/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 12.
    הגיע הזמן (ל"ת)
    מודיעין מתעוררת 03/11/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 11.
    לאוהבי סיכונים הכיוון שער 100 (ל"ת)
    אליום אופ 03/11/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 10.
    שיש בליויתן 17 טיסיף ,שוב שיקרו בליויתן יש יותר,21
    לפני חצי שנה אמרו 03/11/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למי יש אינטרס לפגוע במניות ליויתן?????????????????????????????????????????? אה יוסי פינק????????????
    סגור
  • יוסי בחור טוב וישר.
    לטמבל 03/11/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עזוב אותך מהספקולציות שווא. קח אחריות על מעשיך ומי אמר כמה ולמה.
    סגור
  • 9.
    מיי סייז - לאוהבי הסיכונים
    אפרים 03/11/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה נמצאת ברדאר שלי, אם פורצת את שער 1000 השמים הם הגבול, והיא כבר ביצעה תנודות חזקות פעמים רבות, אמנם מסוכן גם כי יכולה כל רגע גם ליפול עשרות אחוזים, צריך סבלנות, בהצלחה.
    סגור
  • חברה פורצת דרך
    מרים 03/11/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האפליקציה שלה היא משהו מדהים אך השוק עדיין לא מתמחר נכון את המניה, אין ספק שכשהשוק יפנים את הפוטנציאל המניה תהיה במאות ואלפי אחוזים למעלה, עוד קצת סבלנות והרווח בכיס שלנו, קל מאוד לבדוק את הפרטים היום ולהבין את הפוטנציאל, בידקו התייעצו ועשו את הצעד הנכון שאתם חושבים, בהצלחה לכוווווווווולם
    סגור
  • 8.
    רדהיל
    ארי 03/11/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קניה בודדת של מעל 2 מיליון בשער 457, נראה כמו הנפקה פרטית
    סגור
  • 7.
    2.2 מיליון שח בשער 457
    רדהיל בלעו 03/11/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1463899703624438&set=gm.10157708872395164&type=3&theate
    סגור
  • 6.
    רציו נמוכה 65 אחוז מהשיא,רציו אופציה 14 נמוכה 92 אחוז
    בדיחה רעה 03/11/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    5 9
    מהשיא שלה. בדיחה רעהההההההההההההההה
    סגור
  • יהיה יותר נמוך.. (ל"ת)
    אל תדאג 03/11/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • כנראה לא שוות יותר מזה.
    אם ככה ירדו 03/11/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    התפכח חבר.
    סגור
  • 5.
    אמרתי לכם שתוך זמן קצר יהיו בשורות מצויינות לליויתן
    מקורב 03/11/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 5
    [כתבתי ביו רביעי שעבר.דרך הגב הדו"ח הזה היה מוכן לפני 4 ימים יום טוב למחזיקי רציו
    סגור
  • חחחחחח (ל"ת)
    חחחחחח 03/11/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא הבנתי מה כלכך טוב בדוח? (ל"ת)
    למקורב 03/11/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • במשרד הכלכלה לפני 7 חודשים אמרו שהכמות בליויתן היא
    להזכירך 03/11/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    17 טיסיף, ורציו ירדו באותו שבוע יותר מ10 אחוזים. שיקרו כרגיל
    סגור
  • 4.
    מה יהיה.
    האתר שואל אותנו 03/11/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז גם אני אשאל ואף אגיד. שומרים בתחילת היום על שער פקיעה לא רחוק מסגירה אמש. האם כדאי לצמצם או לזרוק השקעות?
    סגור
  • בטח בטוח חייב ברח (ל"ת)
    בטח 03/11/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ת"א 25
    מורג 03/11/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    2 7
    השוק יעלה היום חזק..מדוע? שחקני המעו"ף ירצו לתקן בעקבות הסקר שפורסם על יתרונה של קלינטון
    סגור
  • למורג
    ינון 03/11/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אתה בטוח? אז לקנות כמה אלפים? מקווה שאתה יודע על בטוח ולא סתם רוצה או שואף או מקווה.
    סגור
  • אדום חלש
    יתחיל 03/11/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יהחוזים יהיו ירוקים והמעוף יתקן ב2?
    סגור
  • 2.
    מבקשים לדעת מה קורה בליויתן ורציו!!ומה עם נטע ורועי (ל"ת)
    ליוסי פינק 03/11/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור
  • שתוק כבר עם ספאמר
    שתוק כבר עם ספאמר 03/11/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שתוק כבר עם ספאמר
    סגור
  • א. לא מביע דעה על הנ"ל למרות שיודע דברים.
    ינון 03/11/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ב. אבל לא נמאס לך כבר שנה או יותר להפציץ שאלות בתחנונים מבלי לקבל תשובה. אבל ארמוז לך בקטנה. חבר את העניין שהשוק לא במייטבו+ אנשי האתר לא בהכרח יודעים ואם כן אולי אסור להם להדליף. ג. כל מה שקשור בלוויתן ורציו שירדה(משום מה עשרות רבות של אחוזים ובטח נטא ורועי..הייתי מחבר את כל הנתונים ויש לפחות עוד 100.. והגע לבד למסקנות שנכונות לרגע זה וגם לעתיד. בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    שוק לל"ש, תקציב עברבלילה -הודעה חיובית מאוד (ל"ת)
    סוחר 03/11/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לילוש מתוקה? (ל"ת)
    מה שלום 03/11/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור