20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפי לתנודה חריפה? זיו פניני מתייחס למצב השוק ערב הבחירות בארה"ב, ומציע דרכי פעולה לסוחר - צפו בראיון

בעוד שבוע בדיוק יתקיימו הבחירות בארה"ב. בשיחה עם BizportalTV מתייחס מנהל תחום נגזרים וסיכונים ב-IBI לדרכי הפעולה האפשרויות
 |  38
זה מתקרב
Share
ביום שלישי בשבוע הבא (8 בנובמבר) יתקיימו הבחירות בארה"ב. ולפי סקר עדכני של הוושינגטון פוסט ו-ABC שפורסם היום - טראמפ תפס את ההובלה עם 46% מול 45% להילרי קלינטון. למעשה, מדבר בשיויון שכן ההובלה המעזרית הינה עמוק בתוך טעות הדגימה, אבל הדבר החשוב הוא המומנטום שנמצא לחלוטין בידיים של טראמפ. מבחינת השווקים, אמנם וול סטריט רשמה אתמול 5 ימי ירידות רצופים ברקע להתחזקות הדרמטית של טראמפ בסקרים אבל הירידות היו מתונות מאוד. בשיחה עם Bizportal התייחס זיו פניני מ-IBI לסיטואציה בשוק ערב הבחירות, ולאפשרויות של הסוחרים. 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-13 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
13 דן 03/11/2016 06:59 זיו פניני - תמיד מרתק ומדבר לענין
ממש תענוג לשמוע
זי"פ 03/11/2016 08:54 :) תודה. (ל"ת)
12 סמי 02/11/2016 21:39 עכשיו הסטייה כבר לא זולה... מה עכשיו? (ל"ת)
זי"פ 03/11/2016 08:54 תשובות
אתה צודק.. מסכמים ביום נתון מצלמים יום אחרי ומפסרסמים עוד יום.. ככה זה -זה לא LIVE .. בכול זאת ביז הוציעו את הכתבה בזמן כשעדיין היה שקט והסטייה נמוכה... כעת יש גם אסטרטגיות אחרות (ולא ממונפות) המבוססות על כתיבה וגאמא שלילית...(וגם שם מתאים לגידור תיק מניות או חשיפה אל השוק...)
11 avi 02/11/2016 08:09 שאלה לפניני מה עם הדולר ?
למה ירד חזק אתמול עם פרסום הסקר שטראמפ מוביל מה תחזיתך לגבי הדולר בשבוע הקרוב אודה לתשובתך
זי"פ 02/11/2016 09:30 תשובות
אין אני אמור לתת תחזיות (לא לפי ההגיון ולא לפי הרגולציה) בכתבות מסוג זה.. בטח לא ברמת הנכס הבודד...אני מניח שאתה מתכוון שקל דולר... וכאן זה מאוד מאוד מורכב..בעיית פער ריביות/ אחזקת גופים רבים שורט כגידור/אחזקה מסיבית של בנק מרכזי/ תחושה ארוכת טווח ומשרשת שהשקל הוא בין המטבעות החזקים בעולם... פערי אינפלציה סמויה שיש ויכוח על דרך המדידה שלה והשלכות על הריבית הראלית... מסובך אמרתי?? ככלל אם הריבית תעלה ראשונה בארה"ב.. נראה מעניין...כמובן כחלק מאלוקציה בתיק (בדר"כ מגיע עם אחזקת אג"ח בחול או ניירות בעליי תשואה פנימית.. - ולא מחליף את החובה בקבלת ייעוץ ספציפי ללקוח...)
10 אמיר 01/11/2016 17:58 עזוב נגזרים אין נכסים סולידיים להחזיק
רק דירות וגם זה כבר לא משהו.
זי"פ 01/11/2016 18:41 תשובות...
ראשית איני יכול לתת יעוץ מעל במה זו... ללא קשר והיות ואיננו יודעים מתי יגיע אותו תמחור אגרסיבי בנכסי הסיכון.. אנו יכולים לקנות אג"ח בשיטת הסולם.. חלק לשנה, שנתיים, שלוש, ארבע.. וכו של אג"ח קונצרני של חברות טובות (עדיף צמוד - לריבית הראלית ייקח יותר זמן לעלות..) וכול שנה להעלות את הסולם חזרה בכסף שנפדה.. ע"י כך נקבל תשואה...ו"נשב" לפדיון במקרה של עליית תשואות... לגבי מניות עדיף להשקיע פחות הון במניות אגרסיביות מאשר יותר הון במניות "סולידיות".. וגם שם לבצע ניהול וגידור סיכונים ע"י מכשירים נגזרים בצורה מדודה...
9 סוחר 01/11/2016 16:51 למה כשהתרופות יורדות הבנקים עולים
ולהיפך? זה מראה שאין כאן שוק והעצם מווסטים אותו. עדיף לסגור את הבורסה.
זי"פ 01/11/2016 18:28 תשובות
מעבר לכך שלכל סקטור (תרופות.. בנקים..) יש את הסיבות שלו להגדלת התנודתיות.. הסיבה פשוטה הרבה יותר.. אחרי שהתרופות באדיבות הילרי+ שווקי חול או הבנקים באדיבות הרגולטור המקומי+ ריבית אפס נעים לכיוון מסוים באגרסיביות אולם החוזה הגלום באופציות לא זז באותה האגרסיביות זה רק עניין של מתמטיקה ומכונות שסקטור אחר יזוז לכיוון נגדי כדי שהמדד הגלום באופציות ישווה למדד עצמו וליהפך...
8 צ'ארי זארד 01/11/2016 15:46 תמיד מעניין ומרתק לשמוע את פניני (ל"ת)
זי"פ 01/11/2016 18:23 תודה. (ל"ת)
7 אחד שמכיר 01/11/2016 14:32 משקפיים? ממתי?? (ל"ת)
זי"פ 01/11/2016 18:23 תשובות
די מזמן.. אני מתפלא שאתה מתפלא...גיל ומסכים...
6 איציק 01/11/2016 14:28 מפולת בבורסה
לאט לאט יורדים שערי המניות בבורסה בתל אביב ופיזפוטל לא מדווח על זה בכלל. כנראה המפולת במניות מתקרבת מהר.
זי"פ 01/11/2016 18:20 תשובות...
ראשית אתה צודק בירידות בהילוך איטי.. שנית כן מדווחים בביז ואף חלק טוען שבמרץ רב מידי.. :).. לגבי תזמון המפולת שנבנית כאן לאורך זמן באדיבות ריבית אפס לא לי הפתרונים...
האחד 01/11/2016 15:12 אני אשאל אותך שאלה ,
מה עדיף רעידת אדמה אחת גדולה ? או כמה רעידות משנה קטנות , לפעמים בכדי לשחרר לחץ עדיף שיהיו ירידות מתונות ולא שכל העדר יקפוץ ביחד לתהום.
זי"פ 01/11/2016 18:23 תשובות
אתה בהחלט צודק אולם ההיסטוריה מוכיחה שתנודות בורסאיות לכיוון אחד לא יכולות להימשך בצורה אחידה ובתנודתיות קטנה... תמיד מגיעים המאחרים הממונפים והלחוצים...כשכדור קופץ מגיעה למדרגה .. הקפיצות גדלות תמיד.. זה פיזיקה...
5 סוחר ותיק 01/11/2016 14:24 למה הסטייה כאן כ"כ נמוכה יחסית לעולם
זה לא ראבטראז? זה יכול להיות כ"כ נמוך כאן?
זי"פ 01/11/2016 18:17 תשובות...
בסטייה וקניית פרמיה יש 2 אלמנטים... אחד- תנודתיות ושני -ריצה ממושכת לאחד הכיוונים... בנושא של תנודתיות - אין מה לעשות בעולם הנכסים תנודתיים וכאן(בינתיים) לא - סוג של כשל שוק... בנושא של ריצה לאחד הכיוונים אני אכן מסכים כי לא ייתכן שבעולם תהה תנודה גדולה מתמשכת וכאן לא יגיב.. באמת מעניין לקנות כאן ולמכור שם.. אבין צריך להתייעץ לפני כן...
אברהם 01/11/2016 17:04 מספר חודשים שהכתיבות נתנו
הסטייה קטנה מאחר ומספר חודשים הכתיבות נתנו יפה, אי בהירות מנפחים שבוע לפני נחזור לכתיבות
זי"פ 01/11/2016 18:18 תשובות
אכן יש משהו במה שאתה כותב...ראה את תשובתי מעלה..
4 עמי 01/11/2016 14:17 לא לגעת בנגזרים. אתם תמחקו..
נשק להשמדה המונית.. ראו דויטשבנק
זי"פ 01/11/2016 18:14 תשובות
כשאתה פועל במינוף ויש לך יותר אופציות בתיק מאשר מזומנים במונחי נכס בסיס - אתה בפירוש צודק (וההסטוריה מגבה אותך...) כשאתה משתמש בכלים אלו ללא מינוף וכאסטרטגיות גידור או חשיפה מוגבלת - אתה לומד כי אי אפשר בלעדיהם... למעשה הכלים הם כלים.. הבעיה כתמיד היא במשתמש.. בעוצמתו.. ובתאוות הבצע שלו...
סוחר 01/11/2016 15:29 לא לגמרי מדוייק (ל"ת)
זי"פ 01/11/2016 18:14 תשובות..
אתה צודק...
3 משקיע 01/11/2016 13:53 איזה אסטרטגיה אתה היית עושה?
אבל באמת..
זי"פ 01/11/2016 18:11 תשובות...
בדוק את התשובה ל - 1.
2 קוקי 01/11/2016 13:52 פרפר , אוכף , הפעם הצלחת לבלבל אותי ! (ל"ת)
זי"פ 01/11/2016 18:10 תשובות
מתנצל - לא התכוונתי, נראה שאתה מתבלבל בקלות מידי...מכירת פרפר זו אסטרטגיה דומה לקניית אוכף אך פחות אגרסיבית...(אתה בעצם קונה פרפר בכסף ומוכר כפרמיה משנית שוקת מחוץ לכסף - ממליץ על קורס בנושא...
אבשלום קור 01/11/2016 20:35 התכוונת לקניית אוכף ומכירת שוקת =פרפר. (ל"ת)
זי"פ 02/11/2016 09:53 נכון :) (ל"ת)
נשאר רק האוכף 01/11/2016 17:45 הסוס מת (ל"ת)
סוחר 01/11/2016 19:02 גם את האוכף הם יקחו לך... (ל"ת)
1 שאלה לפניני 01/11/2016 13:48 איזו אסטרטגיה אתה היית עושה?
לא הרגילות משהו יותר מתוחכם... ושנית מה לגבי הדולר.. גם שם יש נגזרים., תודה.
זי"פ 01/11/2016 18:08 תשובות
ראשית איני יכול לייעץ כאן ואתה צריך ייעוץ ספציפי העונה לצרכייך... ללא קשר מעניין למכור מעט CALLים וPUTים באיזור הכסף ולקנות פי 2 PUTים קטנים מחוץ לכסף.. בצורה זו אם השוק יציב אתה כתוב.. אם נופל מטה - יש הגנה מלאה על תיק המניות ואם רץ מעלה.. חצי מהתיק ב COVERED CALL וחצי חשוף ומרוויח... לגבי הדולר.. ניתן לחשוב על צילינדרים בריסק רוורסל במקום למכור חוזים מלאים על ההגנה המטחית בתיק...בצורה זו אתה חוסך את הפיפסים השליליים ואת עלות הגידור ואף יכול להרוויח מעליית הדולר עד שלב מסוים...