10:31 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 1.4%, כלל עסקי ביטוח יורדת 1.3%

09:50 מחאת הנכים נמשכת: אוהל מחאה הוקם מול משכן הכנסת

09:20 ירושלים: 51 תושבי מזרח העיר נעצרו בחשד להפרות סדר

08:47 ח"כ אמסלם נגד פרקליט המדינה: "בסוף הוא רק פקיד" >>

08:11 הבוקר באסיה: הניקיי מטפס 1.2%, ההנג סנג יורד 0.7%

08:09 בחירות ביפן: שינזו אבה נבחר לראש הממשלה וימשיך לקדנציה נוספת

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יום אדום בת"א: המעו"ף נפל ב-1.2% בלחץ הדואליות, מניית פריגו צנחה 4.8%

מדד ת"א 75 איבד 1.3%, מדד הבנקים ירד 1.09%. טבע נפלה ושוב נצמדת לשפל של שנתיים וחצי

 |  75
באחוזת בית
Share

המדדים המובילים בבורסה בת"א נסגרו היום בירידות כאשר המעו"ף איבד 1.3%, זאת לאחר יומיים של ירידות בוול סטריט וכאשר הדואליות הכבדות העיבו על מדד המעו"ף. ביומיים האחרונים רשם ה-S&P500 ירידה של 0.6% כאשר ביום שישי המדד ביצע סיבוב פרסה וסגר בירידות ברקע להודעת ה-FBI על חידוש החקירה כנגד הילרי קלינטון וזאת בעקבות אימיילים חדשים ו"רלוונטיים" שנתגלו בעניינה. הירידות היום הגיעו גם ברקע לסקר אחרון שפורסם אתמול והצביע על צמצום דרמטי בפער שבין קלינטון לטראמפ - לכתבה המלאה. וזאת עוד לפני הודעת ה-FBI מיום שישי.

מדד ת"א 35 (+0.02%) מדד ת"א 35 1,445.82 +0.02% 11:08 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,445.46 פתיחה:1,447.79 גבוה:1,448.66 נמוך:1,443.89 תמורה:81,269,435 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.04%) מדד ת"א 90 1,074.37 +0.04% 11:07 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,073.91 פתיחה:1,074.76 גבוה:1,076.15 נמוך:1,074.09 תמורה:64,935,880 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (-0.29%) מדד ת"א בנקים-5 1,832.02 -0.29% 11:07 23/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,837.36 פתיחה:1,836.21 גבוה:1,838.72 נמוך:1,831.61 תמורה:18,665,758 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

מחזור המסחר הסתכם ב-500 מיליון שקלים בלבד. 

10 המניות המובילות (לפי מחזור מסחר יומי) במדד ת"א 25:


מדד המעו"ף איבד 1.2% בהובלת טבע (+0.6%) טבע 5,241 +0.6% 10:46 23/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,210 פתיחה:5,214 גבוה:5,268 נמוך:5,198 תמורה:4,625,373 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  שצללה 2.3%, פריגו (-0.03%) פריגו 30,350 -0.03% 10:38 23/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פריגו בסיס:30,360 פתיחה:30,340 גבוה:30,400 נמוך:30,340 תמורה:881,969 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ב-4.8% ומיילן ב- 2.27%. לסיבה לנפילות במניות התרופות שהייתה כחלק מהמגמה בסקטור הביום שישי בוול סטריט - לחץ כאן 
 



בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף ירידה של 0.44% בלחץ מדד הבנקים שאיבד 1.4%. מנגד מדד ת"א 75 טיפס 0.76%. בחו"ל, מדד ה-S&P500 איבד השבוע 0.68% והדאקס השיל 0.14%. מדד המעו"ף שביום המסחר האחרון איבד 0.4%, סגר בצמוד לשפל של מעל חודשיים וחצי. מתחילת השנה איבד המדד 6.9% מערכו וזאת בעיקר בשל הנפילות החדות במניות חברות התרופות. פריגו איבדה 38% מתחילת השנה, טבע איבדה 34% ומיילן איבדה 31%. כעת נראה כי הסנטימנט בסקטור התרופות מסרב להשתנות, והדבר צפוי להמשיך להעיב על מדד המעו"ף.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

75 תגובות ב-39 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
39 מוקי 30/10/2016 23:02 הכל שטויות. רק הנפט משפיע על השווקים בעיקר על בדאקס!!!
לא טראמפ ולא קלינטון לא כלום. רק מחיר הנפט קובע את הכיוון!!! הנפט לא יעלה את ה53$ עד שלא יהיה הסכם בסוריה. האמריקאים והסעודים מזיינים את האירנים והרוסים דרך מחיר הנפט!!!
38 יש מצב? 30/10/2016 16:28 מחר יורדים מתחת ל 1400? (ל"ת)
יש מצב 30/10/2016 18:28 תוך חודש יורדים ל 400 (ל"ת)
37 באר נפט יבש 30/10/2016 15:30 זוהיא ההגדרה החדשה לבורסה בארץ
אולי באר מין מלוחים
36 דודאי 30/10/2016 15:24 היכן כל המומחים
שטענו שסקטור זה או אחר זועקים קניה ובאמת בחורים טובים שכוללים =את כל המומחים בארץ ובעולם שעמדו בתור לפר לנו כמה טוב ודבש ומנהלים גדולים כמו ההוא ממיטב ואייל טכני וגרינברג ומעוז ועוד ועוד וכל מיני מומחים לענייני שיוסי ראיין פה ופימפמו לנו תמוח שהכל נהדר והזקן מבקשייר הטוואי שבילבל הביצים ועוד ועוד ומנהלים מפסגות ואלטשולר וכל המנהלי תיקים וקרנות וסל ןעוד ועוד וכאן כל המגבונים המגיבונים שזיינו המוח רק למעלה ולמעשה אפשר להגיד שכולם באופן כללי ניסו לשדר עסקים כרגיל וממשיכים לטוס והם לא שיקרו הם פשוט לא מבינים מהתחת שלהם אם נסיון של 60 שנה בבורסה לכל אחד ואני חודשב שהם תקועות איתנו ביחד בברוך ההיסטרי ולא שמענו לכמה מעאפנים שהתחננו לברוח ואני בינהם של אלו שקיללו אותם ואת אמא שלהם למה לא היקשבנו עגלים בהמות כמונו הלכעו החסכונות והאוטו והאשה רוצה לברוח מה לעשות קיביני צורצ' מטיקום
35 איפה כל החארות 30/10/2016 15:12 ששינעו אותנו שהכל דבש
וכסף על ריצפה וחתולים ונגידים וזיבי ושקרים ושימי ושטויות וחרה בעיניים שלכם ואמנון ורק למעלה יא מנייאקים. מה שמרגיע אותי שהם לא מכרו לנו שקרים כשהם למעשה בורחים וסחבו אותנו פנימה. אני בטוח ויודע שכל עשרות החלאות שהמליצו כנגד קומץ חכמים שאמרו לברוח תקועים יחד איתנו בזבלה ואוכלים חצץ. לא איכפת לי להפסיד הכל העיקר שגם הם הנבלות יפשטו תרגל חתיכת דבילים מנוולים
34 רציו מה? 30/10/2016 14:44 סגרו את ליויתן?????מטומטמים!!!! (ל"ת)
33 כיטוב 30/10/2016 13:53 ומאז רק יורדת עצוב
כיטוב נבחרה למניית השבוע על ידי אחד מהאתרים בארהב. הרבה עיניים צופות בה כעת. המחזור שוב בזינוק
זו מניה דואלית!!! 30/10/2016 19:27 למה אתה לא מפסיק להריץ פה את הכי טוב הזאת???? (ל"ת)
אנונימי 30/10/2016 15:22 מה אתם מתעסקים עם מנית הזבל הזו היא לא שווה התיחסות (ל"ת)
32 avi abs 30/10/2016 13:37 תענוג של מפולת
הפוטים מזרימים כסף לחשבון אינזזזזזזזזזזזזזזזזזללללללללללל החשבון שלי מפוצץ בכסף
אל תשמח 30/10/2016 14:13 אל תשמח בנפול אויבך לא כל יום פורים (ל"ת)
rozi 30/10/2016 14:46 יעדים למעוף
1390 היום או מחר בבוקר
390 30/10/2016 15:07 בקרוב אחי (ל"ת)
31 פרופסור קלמנוביץ 30/10/2016 12:27 מומחה לסטטיסטיקה והסתברות
ממצאי המודל הסטוכסטי אשר פיתחתי מצביעים על המשך ירידות, אשר ילכו ויחריפו במשך החודשים הבאים. זהו מודל מנצח המכה את המדדים שנים ובעזרתו צפיתי את המפולת ב 2008.
30 לואי 30/10/2016 11:35 לואי ניאו רוצה לרכוש את אורתם אבל גם אאורה אזוים לוזון
רוצים את אורתם עכשיו שאלה מי ייקח את המושכות ויצעיד את החברה קדימה
29 שולמן 30/10/2016 11:04 למישהו יש מושג מה נסגר עם רדהיל? התרסקות לא ברורה ... (ל"ת)
28 avi abs 30/10/2016 11:03 אני התותח של ביזפורטל
מי אמר 1410 שבוע שעבר avi abs זה מותג לא סתם החשבון שלי מפוצץ מכסף ושל רובכם ריק
27 כיטוב 30/10/2016 10:58 אכזבה גדולה מהכוונה להגדיל הון רשום ל 5 מיליארד
הכל שלא נאמר שיש כוונה לגייס כסף לא ברור מה החיפזון הזה .אני גמרתי עם החברה הזאת. לצערי מוצר טוב אבל הנהלה עושה טעות אחרי טעות לדעתי. ההודעה מיום חמישי לגבי הנושאים שיעלו בהצבעה של ישיבת בעלי המניות השנתית ב תחילת דצמבר
ל27 30/10/2016 15:09 לגבי הגדלת ההון הרשום למסחר
תוכל קצת לפרט לגבי הון רשום למסחר. ניסיתי להבין על כמה הוא רשום היום ולא כלכך הצלחתי. כמוכן, האם בהכרח המשמעות היא גיוס כספי נוסף? תודה
אפרים 30/10/2016 11:42 לכיטוב המאוכזב
טוב שאתה מעלה פה בפורום את הסתייגותך על ההנהלה והחברה עצמה היות ויש פה בפורום אחד שכותב בשמות שונים את אותו הדבר כל יום ומהלל ומשבח ומנסה להריץ כל יום ולפעמים כמה פעמים באותו היום את החברה והמניה הזו למרות הביקורת עליו הוא ממשיך וממשיך אז טוב לשמוע על הסתייגותך מדרך ההנהלה ומהמניה עצמה כל טוב לך ויום נעים ומצפה לתגובות נוספות ממך ומאחרים
מכיטוב [שם בדוי] 30/10/2016 14:42 לאפריים
כמה שאתה צודק ואני למדתי זאת על בשרי אותו מריץ שכנע אותי בתמימותי לרכוש כיטוב ואני אשם לא הוא אני אשם שנפלתי ב15K 5 K חתחתי בהפסד לא קטן ו10K נשארו בהפסד]ווירטואלי] כרגע בפנים מזל שאני לא רכשתי יותר כמו שהתכוונתי עד 50K אבל רק אני אשם לא הוא רק אני אשם במה שקרה לכן אני מצטרף ומזהיר את כולם לא להגרר אחר ממליצים פה בפורום ולהיזהר מהם הם אינטרסנטים לעצמם כל טוב לכולם ומקווה שתפנימו ותבינו מה קורה ממאיר שם אמיתי
26 מה קורה? 30/10/2016 10:50 מה יגרום למניות הפהארמה לעלות?
כשקלינטון מובילה, מניות הפהארמה צונחות. כשקלינטון יורדת, מניות הפהארמה מידרדרות. מה נסגר???
לרון 30/10/2016 17:58 מה יגרום לעליות?
מחיר נמוך כמו תמיד
שום דבר 30/10/2016 11:45 ממש שום דבר (ל"ת)
25 חיים 30/10/2016 10:50 רק רגע
רק רגע אם קלינטון מתרסקת אז מניות הפארמה צריכות לעלות
24 דני 30/10/2016 09:59 שימו לב השבוע למנית אורתם יכולה לתקן חזק עד 8 אג ואולי
יותר גבוה . שבוע שעבר נגעה ב6 אג והשבוע יכולה לתקן אפילו עד 8 אג בקלות
23 סוחר 30/10/2016 09:56 מניות פהארמה - מדוע האבסורד לא מתוקן ?
מדוע נמשך האבסורד הזה של משקל מניות הפארמה ? אפילו אחרי רפורמת המדדים משקל מניות הפארמה יהיה כבד , מה ההגיון ? למה הנהלת הבורסה לא מתקנת את המצב ?
22 הפוקעים הנלוזים 30/10/2016 09:33 החלטה מהרגע. המשך...יטופלו קשות בהתאם מהיום והלאה
על ידי חכמים ושוחרי צדק. מדובר או על הרצות מעלה או על הפלות למטה. ומדגיש..רק פעולות הפוקעים שמזוהות בקלות ולצערי אין מי שיטפל כולל הראשות האימפוטנטית.
דוידיאן 30/10/2016 11:50 כנראה א היקר. 21+22
התוכל לפרט מעט. תודה. דוידיאן צוות יוני שלדג לשעבר.
פרופ' איציק 100 30/10/2016 14:01 היי דוידיאן היקר.
אשתדל לענות בהמשך או חפש אצל הראל'שית שלנו כרמית היא תיתן הסל' או טלפון בהרווארד כרגע.
21 הפוקעים הנלוזים 30/10/2016 09:28 ינסו לדחוף בנקים כנראה ולבצע פעולת "התאבדות"
בכדי להרים היום אולי לפני הכאוס של מחר בעולם. נכתב לפני יציאת הגלום החדש. בכל מקרה יטופלו כדין בהמשך היום ובכלל.
20 נטיה לירידות שערים? 30/10/2016 09:08 למפרסם..נחמד..בקטנה בלבד..
לא קרה שום דבר לא שגרתי..אז טוב שאתה רגוע בודי.
19 25 שנה 30/10/2016 08:43 אני בבורסה ודבר כזה לא ראיתי !!!!!
מניות זבל [ביוטכנולוגיה למינהם] שממצאיים דברים שאחר כך מתגלה שזה לא שווה, עולות עשרות ומאות אחוזים,רק על סמך שמועות. וליויתן מה????????? בשנתיים האחרונות מניות ליויתן נשחטו ובמיוחד רציו על כל כתבה.פעם זה היה שיסינסקי אחר כך מחיר הנפט,אחר כך בג"ץ,כל תירוץ [או פריד מבנק לאומי] למינהם הורידו את רציו !! אבל עכשו מה?? שנה שלמה בשורות מצויינת לליויתן,ראש הממשלה שטייניץ ומנכ"ל משרד הכלכלה עובדים קשה לקדם את ליויתן וכנראה שבקרוב יהיו עוד בשורות מצויינות לליויתן וכלום? רציו נמוכה 65 אחוז מהשיא שלה, ורציו אופציה 14 נמוכה 90 אחוז מהשיא שלה , למה?
לויתן לוי 30/10/2016 11:11 עדיין לא קלטת שראש הממשלה לא קובע כלום?
אז מה אם הוא נחוש. (הוא לא נחוש מספיק) המדינה מתנהלת מעצמה ולכן היא נראית חוכא ואיטלולה ביבי עובד קשה כי סוף מעשה במחשבה תחילה לפני שהוא הביא את שישנסקי אחרי שהוא עשה למשקיעי הגז תספורות וקרחות הוא נתן מכת מוות. העולם לא רוצה להתעסק עם ישראל. צינורות הגז יחתכו. בירדן יש הפגנות וודסייד ברחה. ושטייניץ עושה טיולים לסינגפור ולונדון לחפש פרייארים. ואז מה אם רציו נמוכה ב 65% גם טבע נמוכה באחוזים טובים. גם כיל נמוכה . גם פרטנר וסלקום ככה זה במדינת הגמדים תתרגל
א100 30/10/2016 10:01 ל25 שנה קבל נסיון לחיזוק..
אתה נחמד ומדבר מהלב..אבל יש טריליון כוחות או אינטרסים או תככים ומזימות..שגורמים למניה לעלות/לרדת. רק ביודעך את כל הטריליון באופן מוחלט וודאי אתה מנצח את השיטה..לדעתי/שמעתי/ראיתי/הבנתי שמאד קשה לעשות זאת ..אך אפשרי בהמון מקרים עם כל הקושי ואתה רוכב לדרכך על סוס מנצח. רוצה לאחל לך בריאות והצלחות. אל תיקח את זה כה עמוק וקשה כי זה ממש מזיק לבריאותך. עלה והצלח.
25 שנה 30/10/2016 11:18 לא100
קל להרגיע ולרכך את המצב אבל בממש יש הפסד ברציו בגלל הזמן הרב שהיא מדשדשת לא רואה כרגע עתיד וורוד אולי במרחק של כמה שנים אבל קשה לדעת הרי תמיד מי שממתין זמן רב מרוויח בסוף אבל הזמן גם משחק כרגע אז הכל טוב ויפה בהצהרות אבל בראלי הבורסה פה על הפנים כל טוב גם לך ויום טוב
א100 30/10/2016 13:47 תודה למגיב
אין ולא היה לנו שום עניין ברציו. כתבתי באופן כללי. עלה והצלח. נ.ב:סתם לידיעתך מניית הדגל שלנו היא Alphabet שיש לנו 3 אחוזים נפלאים( בינתיים)שהיא איתנו ממחיר של שנתיים לפני ההנפקה...
משה 30/10/2016 09:37 אחי מסכים עם כל מילה שכתבת ,וגם אני לא מבין מה קורה
אבל עם באמת יגיעו בשורות מצויינות מתורכיה, המניות יטוסו,אין אף אחד שיוכל לעצור את ההעליות. כי לא יכול להיות שחברה שווה מיליארדים והמניות שלה כל כך נמוכות. סבלנות
למשה 30/10/2016 11:14 כן יכול להיות שהחברה שווה והמניות נמוכות
במדינה שכל הכסף הולך לתמלוגים ותמלוגי על אז למשקיעים נשאר רק לקבור את הכסף. אז עדיף לא להשקיע במניות הגז, כיל, תקשורת, טבע כל מה שהמדינה נוגעת לא יצמח דשא. שכחתי גם מניות הנדלן בדרך להתרסקות הניצנים כבר התחילו
18 סוחר ותיק 30/10/2016 08:06 כנראה שסורוס ידע מה הוא עושה שלקח שורט (ל"ת)
א 30/10/2016 11:43 סורוס בחור חכם וטוב.
אך..סוחר קטן מאד יחסית ובטח שבשורט. יש כאלו בעולם......גדולים פי......
17 המתחזה 30/10/2016 02:00 לדעתי מחר
או עליות או ירידות
למתחזה 30/10/2016 09:51 היום אתה או טמבל או דביל
בכל מקרה איש לא טוב עם פה מסריח
16 מעוף מחר בבוקר 30/10/2016 02:00 קודם כל 1410
אחכ אולי יתקן
15 חד וברור 29/10/2016 22:35 מאז סגירת המסחר קלינטון מתדרדרת בסקרים ומכאן
מניות התרופות שהם עיקר המעוף המלצת קניה מהירה אופסייד ל 17 אחוז בהצלחה זה עיקר המעוף
14 רוני 29/10/2016 21:20 אם קליטון תבחר ולקראת סוף השנה הפוטים ימחקו (ל"ת)
13 הדיהת 29/10/2016 21:18 עליות גדולות וזקיפות קומה (ל"ת)
איזה זיקפה 30/10/2016 11:41 בראש שלך
מההפסדים לא נעמד בכלל
12 אני כבר נמחקתי 29/10/2016 21:13 אז תריבו ביניכם (ל"ת)
יותר מקורב 30/10/2016 11:40 חבל . חמוד. (ל"ת)
11 רציונל 29/10/2016 21:12 רציו עד סוף שנה 50 וחוזים
רציו עד סוף שנה 50 וחוזים
יותר מקורב 30/10/2016 11:40 בקלי קלות עוד 50 למטה
היום קבל דוגמית
10 מקורב 29/10/2016 21:00 יש בשורות מצוינות בעיניין ליויתן !!
צריכות להתפרסם תוך 10 ימים! תזכרו ותבדקו אותי !!!!
יותר מקורב 30/10/2016 11:39 אל תזיין ת'מוח
קודם שיחזירו לי את ה990 אחוז שגנבו
9 לביו ולכל המבינים 29/10/2016 20:48 במנית כיטוב האם לצאת עכשיו (ל"ת)
לביו 30/10/2016 11:51 הטענות שלהם נכונות jQuery203007183782407082617_1477820886383??
אודה לך אם תענה
כיטוב 30/10/2016 11:08 האמריקאים לא מצליחים להבין
למה החברה מבקשת לאשר הגדלה מטורפת בהון הרשום. אז למרות שיש מוצר מעולה ולמרות שיש צפי הכנסות של מאות מיליונים לא יעזור אם החברה מאבדת את האמון.בצער רב מכרתי ויחליט שוב לקראת דצמבר תלוי אם החברה תבהיר את המשמעויות של מה שהיא עושה.
מאיר 30/10/2016 14:56 כיטוב
האמריקאים ירכשו או ימכרו לא משנה מה שחשוב זה שהמניה על הפנים וההנהלה פועלת רק לטובתה לא מענין אותה המשקיעים רק הגדלת ההון בחינם על חשבון כולנו כולל לדלל אותנו אז אני מכרתי גם היום עוד וגם ביום חמישי את אותה הכמות ווהממליצים פה בפורום שישרפו בעצמם עם המנית זבל שהם מנסים לשווק פה בפורום עם הבטחות שווא נב נשארתי עם שליש ממה שרכשת וגם על זה מצטער אבל למזלי לא רכשתי בהתחלה הרבה למזלי כל טוב לכולם
motti 30/10/2016 10:58 אני יצאתי
נשאר לי מעט רווח מהכניסה האחרונה. האמת אני לא מבין את התנהגות המנייה. אם לחברה יש פוטנציאל גדול, למה אין בעלי עניין? למה אין קונים במנייה? האמת לא מבין לכן אני בחוץ.
לדעתי הצנועה 30/10/2016 08:16 תלוי, מה אורך הנשימה שלך ובכמה אתה מושקע
אם אינך צריך את הכסף בצורה בהולה אני ממליץ להחזיק עד ארבעה חודשים מהיום. אין סיבה להשתתף בגלי העליות-ירידות האלה. זה מסחר ספקולטיבי לחלוטין ללא שום הצדקה. אני מחזיק וממתין, הגשה לFDA צריכה להתרחש ממש בחודשים הקרובים ולדעתי יהיה שווה את ההמתנה
8 avi abs 29/10/2016 20:28 מי שיקנה פוטים
ירויח.... ומי שלא יפסיד לאור הניפוח והווסות בשווקים ..רמת החובות המטורפת .בועת הנדל"ן והריביות האפסיות אין מנוס ממפולת רק פוטים תכניסו לראש
7 טל 29/10/2016 20:06 מחר עליות
ראלי סוף שנה בדרך
6 חיים 29/10/2016 19:59 מחר מפולת בעקבות קלינטון. (ל"ת)
5 דויד 29/10/2016 19:26 ארהב אחרי 5 ימי ירידות רצופים.
מאז הסגירה בתא הנסדק ירד לא פחות מ-1.2% , הדואליות מינוס חצי והכתב ששקוע בקולים מנסה להמעיט בחומרת המצב וכותב נטייה לירידות. בחייך אל תקנה קולים ואחר כך תנסה לעוות את המציאות. מחר המעוף יפתח בירידות ואחר כך יעלה.
4 ארביטרז 29/10/2016 18:38 המניות הדואליות הפכו להיות כלי משחק
נסחרים לפי מצב הרוח בארה"ב מי צריך את זה? שיבטלו את המסחר בישראל או יפסיקו עם משחקי הדואליות האלה. לא משקף שום דבר חוץ ממשחקים על חשבון המשקיעים.
בסדר 30/10/2016 11:37 יעשה מיד (ל"ת)
3 רק למעלה 29/10/2016 18:15 רק לנקות=רק לקנות מצתער (ל"ת)
2 רק למעלה 29/10/2016 18:14 למכתיב הכתבה
זה ממש לא נטיה לירידות ולא ירידות בכלל היגזמת חבר כתב הייתה צריך לכתוב באמא שלי כוננות זינוקים למעלה בגלל סוף שנה ונתונים מעולים מאמריקה אז אל תיבהלו ורק לנקות
ליאל 29/10/2016 21:41 באמת צריך לנקות אבל את הראש שלך משטויות (ל"ת)
רק למעלה לליאל 30/10/2016 10:09 אני מוכן להתחתן איתך אם אתה גבר או אישה (ל"ת)
1 סוחר 29/10/2016 17:57 מדד לל"ש עם נטיה לעליה מחר (ל"ת)
לסוחר 30/10/2016 09:52 אתה בונבון (ל"ת)
ככ 29/10/2016 18:55 ככ
מסכים
גורקי 29/10/2016 18:05 ללש
עומד לחטוף לישלוש ושילשול וחישול ובישול וכישול ודילול ומילול ובילבול.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש