15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה אדומה בת"א: טבע רשמה תנודה מטה והעיבה על המעו"ף - איבד 0.4%

המעו"ף סגר בנמוך היומי ואיבד 0.44% בסיכום שבועי. מדד הבנקים נפל 1.3% בסיכום שבועי
 |  49
באחוזת בית
Share
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בנטייה לירידות בדומה לסנטימנט מעבר לים, כאשר המדדים בוול סטריט נסחרים בירידות של עד 0.27%, ובאירופה הדאקס משיל 0.35%. מדד המעו"ף איבד 0.38% וסגר בנמוך היומי, כאשר טבע (+2.48%) טבע 5,210 +2.48% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:5,084 פתיחה:5,185 גבוה:5,212 נמוך:5,185 תמורה:10,709,792 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות רשמה תנודה מטה לקראת הסגירה וירדה ב-1.3%. מנגד ת"א 75 נסגר ביציבות ומדד הבנקים ירד 0.58% כאשר מניית לאומי (-0.05%) לאומי 1,945 -0.05% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,946 פתיחה:1,952 גבוה:1,954 נמוך:1,945 תמורה:16,479,338 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות איבדה 1.22%. גזית גלוב נפלה ב-3% ברקע לדו"חות אקוויטי וואן, ומניית פרוטרום (+1.04%) פרוטרום 28,300 +1.04% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פרוטרום בסיס:28,010 פתיחה:28,170 גבוה:28,440 נמוך:28,090 תמורה:17,957,300 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה ב-1.6%.


בסיכום שבועי המעו"ף איבד 0.44%, ת"א 75 עלה 0.79% ומדד הבנקים איבד 1.29%.

מדד ת"א 35 (+0.82%) מדד ת"א 35 1,447.34 +0.82% 16:11 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,435.56 פתיחה:1,447.64 גבוה:1,449.52 נמוך:1,446.69 תמורה:234,828,623 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א 90 (+0.67%) מדד ת"א 90 1,073.91 +0.67% 16:24 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,066.79 פתיחה:1,067.18 גבוה:1,075.91 נמוך:1,066.8 תמורה:98,683,297 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מדד ת"א בנקים-5 (+0.36%) מדד ת"א בנקים-5 1,837.36 +0.36% 16:24 22/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,830.71 פתיחה:1,837.7 גבוה:1,841.54 נמוך:1,834.52 תמורה:46,538,857 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מחזור הפקיעה של האופציות החודשיות הסתכם ב-400 מיליון שקל.
מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות) מסתכם בשעה זו כ-1.3 מיליארד שקל.בנק ישראל הותיר היום כצפוי את הריבית בפעם ה-18 ברציפות. (לכתבה המלאה)
במקביל, המסחר באסיה נסגר בירידות כאשר הניקיי וההאנג סנג איבדו 0.3% ו-0.8% בהתאמה.

נזכיר כי אתמול הבורסה נסגרה בירידות כאשר מדד המעו"ף איבד 0.5% ומניית אינסוליין בלטה בעליות של 18%. מדד ת"א 75 נסגר ללא שינוי ומדד הבנקים איבד 0.6%.

מניות במרכז
פועלים (+0.86%) פועלים 2,471 +0.86% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פועלים בסיס:2,450 פתיחה:2,459 גבוה:2,475 נמוך:2,459 תמורה:15,409,282 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות   קיבל אישור מהמפקחת על הבנקים להגדיל את שיעור הדיבידנד.

מזור רובוטיקה (+1.71%) מזור רובוטיקה 9,500 +1.71% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזור רובוטיקה בסיס:9,340 פתיחה:9,350 גבוה:9,575 נמוך:9,259 תמורה:5,640,097 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווחה על הזמנה של 3 מערכות מרשת בתי חולים בארה"ב.

גזית גלוב (+0.91%) גזית גלוב 3,424 +0.91% 16:24 22/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גזית גלוב בסיס:3,393 פתיחה:3,417 גבוה:3,424 נמוך:3,395 תמורה:6,557,075 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות פרסמה היום את תוצאותיה של Equity One (חברת בת) לרבעון השלישי שהציגו הכנסות של 12.6 מיליון דולר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 אוז 28/10/2016 07:22 בקיסטן (ל"ת)
31 קובי 27/10/2016 19:22 כי לא טועה פרוטרוםנזהב אלמעל סכנה ובזק לא לגעת (ל"ת)
30 קובי 27/10/2016 19:22 אמרתי לכם בזק לא כיל לא ורק פרוטרום כן חזק (ל"ת)
29 קובי 27/10/2016 19:21 אז כפי שאמרתי לא טועה לעולם פרוטרום כן.כיל לא (ל"ת)
28 יום א עליות 27/10/2016 18:17 מוזר מאוד
הקולים ירדו בדיוק את אותו האחוז שהפוטים עלו. כלומר אם הפוטים עלו ממוצע של 15% הקולים ירדו גם 15%. בדרך כלל אחוז הירידה הרבה יותר גבוהה מאחוז העלייה כלומר הקולים היו אמורים לרדת ממוצע של 20% ויותר. רק מנתון זה אני למד שהכרישים מתארגנים לפתוח ביום ראשון בעליות.
27 אליום פרצה 123 27/10/2016 17:05 החגיגה בעיצומה אם תיסגור מעל היום בהצלחה (ל"ת)
26 חוזרת לירידות? 27/10/2016 16:40 למה היא עלתה היום? (ל"ת)
25 במבי 27/10/2016 16:12 וגם אחד העם סתומים אומנם אנחנו בשיא השיאים שאי פעם היה
והם הסתומים עולים איזה שתי מאיות ולא מתפוצצים עקב החוזים שתי אחוז
24 במבי 27/10/2016 16:10 נימס מהארופאים החארות האלו
למה שלושת רבעי אירופה יורדת ורבע אירופה עולה בעשירית או שתיים. הם מפגרים או מה. הם לא מבינים שהכל למעלה והחוזים עוד מעט יגיעו לשתי אחוז למעלה
23 כיטוב פארמה 27/10/2016 15:13 הודעה-ישיבת בעלי מניות ב 5 בדצמבר,זה הזמן גם לבקשת
השיווק לתקופת המיליארד דולר (פלוס, מינוס) הולך להיות מעניין בקרוב. לדעתי.
22 אחת שמבינה א 27/10/2016 15:11 אני מקווה שניצלתם את הירידות במזור וקניתם
לאחרונה היא יורדת ומיד מתקנת, היא בדרך לשער 5000 מאוד מומלצת. עם אופקו הייתי מציעה לכם קצת להמתין לעוד ירידות. עוד מניה שמומלצת לקנייה זאת טאואר, המבחן האחרון שלה היה אם תעבור את שער 6000 ואם היא עברה היא תמשיך במגמת עלייה והיא גם לקראת פרסום דוחות בתחילת חודש הבא. שיהיה לכם סופ שבוע מקסים, תהנו!
אשר 27/10/2016 18:34 מלאנוקס
מה יהיה עם המניה ערב טוב
מלי 27/10/2016 20:53 דוח
היום דוחות נקווה לטוב
21 1427 27/10/2016 15:04 1428 חתול ועכבר (ל"ת)
20 אחרי פקיעה נמוכה 27/10/2016 15:00 אין מצב שהשוק יעלה (ל"ת)
19 אליום מניה 27/10/2016 14:59 דרושה סגירה מעל 123 והחגיגה באופ יהיה בום
ויהיה כאן איתות חיובי להמשך 128-130 ,יעד הבא !
18 סמי 27/10/2016 13:48 ג'ובוקיט מתחממת
אפס עסקאות בבוקר, פתאום בחצי שעה 75 אלף שקל לכיוון מעלה חזק, יש כמה הודעות מהותיות בפתח (מכירת חטיבה בסכום של פי 5 משווי החברה נכון להיום ועוד), מניה שהולכת לחתן לי את הילדים, דעתי בלבד פרטים יבואו
17 avi abs 27/10/2016 13:44 פקיעת דבשששששש
אמרנו פוטים חשבון מפוצץ בכסף
16 ארז 27/10/2016 12:06 מה עם טבע
כל יום כותבים שהיא לא ממריאה בגלל כך וכך בעיות עם מימון תרופות רכישות כושלות הנהלה לא מתאימה וכו וכו מצד שני יש פרשנים שממליצים עליה בטענה שהגיע הזמן לרכוש ולהמתין לזמנים יותר טובים ולזמן ארוך היא תוכיח את כדאיות שלה אז מה נכון הרי כל יום ממשיכה לדשדש ולרדת מצד שני אולי לא כדאי כבר להמתין ולרכוש היום לפי ההמלצות של פרשנים מסיימים כמו גורביץ ועוד אז מה הנכון קשה לדעת מה ילד יום או יותר ממתין לתגובות ארז
א 27/10/2016 13:00 לארז
כמו שאתה עם השאלות. גם המומחה הגדול ביותר עם שאלות. אם אתה כ"כ תוהה אולי כדאי ולפעמים מומלץ לא לשחק במגרש זה וגם תלוי מה מצבך הכלכלי ומטרת הכסך שלך. לדעתי..קח אחריות וקבל החלטות מושכלות או היצמד למישהו שאתה באמת סומך עליו והוכיח עצמו וגם כך היזהר. בהצלחה. נ.ב:זה אומנם לא משחק על חיים ומוות אך גם לא משחק קלאס(יודע מה זה?)או דוקים. אך פה הוכח במחקרים שהפסד גורם לראקציות מאד לא טובות. הצלחה.
ארז 27/10/2016 14:19 ל [א] תודה תודה קיבלתי לא אתעסק עם טבע אמתין עוד זמן (ל"ת)
15 רן 27/10/2016 11:59 מזור רובוטיקה - כבר בהשקה --3 מערכות ללקוח חדש!
כבר ביום ההשקה הראשון בתערוכת NASS - הוזמנו 3 מערכות של מזור X על-ידי לקוח חדש - רשת מרכזים רפואיים!!! החברה הזו בדרך להתפוצץ כלפי מעלה! אין לראות בכתוב משום המלצה (אבל בשנה האחרונה כתבתי על הפוטנציאל של החברה, והנה הוא מתממש לנגד עיננו)
14 ? 27/10/2016 11:46 יחס אירו/דולר חיובי עולה,איך%ירידת ה$ קטן מ% ירידת אירו (ל"ת)
13 חחחחח 27/10/2016 11:27 זה שינוי כיוון ???
הדאקס שינה כיוון וטיפס מעל 1% ואילו המעוף עלה דרדלה 0.3%
12 בונוס 27/10/2016 10:24 אסיפה ב6.11 להצבעה לאישור בנסדק להצביע בעד זו דעתי (ל"ת)
11 המתחזה 27/10/2016 10:04 Aviabs מה עם פוט 1400 ? (ל"ת)
10 אורן 27/10/2016 09:53 מה הפקיעה מישהו יודע? (ל"ת)
9 אתמול כתבתי פקיעה 27/10/2016 09:51 נמוכה לא האמינו לי 1422.25 (ל"ת)
עמ 27/10/2016 10:55 אז כמה פקע? (ל"ת)
8 מחסור חמור בצבע ירוק 27/10/2016 09:49 יש מלאי רציני של צבע אדום ולכן הבורסה נצבעת באדום (ל"ת)
7 מחסור חמור בצבע ירוק 27/10/2016 09:49 יש מלאי רציני של צבע אדום ולכן הבורסה נצבעת באדום (ל"ת)
6 א100 27/10/2016 09:46 מצב
כל יום שעובר רק מקרבנו למחוזות לא ראויים להימצא בם. זה שאנשים יקרים אך תמימים נאחזים בעשב שוטה ומשלים עצמם וסביבתם תוך נסיון טישטוש עובדות וגרוד קצה כנפיהם של המתריעים בשער..עומדת להם כרועץ. יש לפעול לפי עובדות אמיתיות וראליות ולא לפי משאת נפש. Selling Short אינה מילה גסה בעת הזאת..אלא..פעילות לגיטימית וחוקית ומאד ריווחית בכל עת לאחר בדיקה לעומק..וזאת אמנם כנגד ההצעות והחייביזם לרק למעלה של רוב הציבור כאן ושם וכן המומחים והמנהלים והטכנאים..בהצלחות.
א100 27/10/2016 10:50 הערה והארה
כמובן שגופים(גוף)אמריקאי ינסה בכוח לבטל את רוע הגזירה וזאת אף למרות ידיעותיו מבחינה כלכלית שפעולתו לא נכונה..הוא עושה זאת מטעמים אחרים ולא ענייניים שעוד ידובר בם רבות בספרי ההיסטוריה. הם עושים זאת לפני המסחר הרשמי בארצם על ידי דחיפת חוזים הזויה שאין לה קשר למציאות. העולם עדיין נוהה אחריהם אך תופעה זאת של העולם נחלשת אט אט כשהם רואים את חומרת ואי הצדק של הדברים. לא מכיר טכני(פנו למר אייל המומחה של האתר ומבין עניין)אך נראה בעליל שלטווח קצר וארוך וביינוני של הבורסות הוא מטה ולמחוזות נמוכים שטרם חווינו...בצלחה.
מדוקטור לפרופסור 27/10/2016 11:17 העיקר שתמשיך להופיע והבורסה רק תעלה. כל יום
תכתוב לנו על המצב לא לשכוח!!! ככה בטוח נעלה יותר מהר
פרופ' אבירם(איצ100) 27/10/2016 12:31 המשך מצב והסבר
אנו כותבים כאן רק על מצב הכלכלות בעולם. לא מציינים יפול או יעלה. כל אחד שיבחר לעצמו .מן הסתם ..מצב השווקים והחברות צריך להיגזר מהמצב הכלכלי שאנו טורחים להסביר ולציין. כמובן שעל ציר הזמן יש עיוותים..אך..בסופו של יום העובדות הכלכליות ובכלל מצבים לא טובים אחרים בעולם גורמים לבורסות ליישר עימן קו. אני באמת חושב שמיותר להזכיר לנו מדי פעם: אבל הגרף עולה כך וכך והחוזים ירוקים ..והנגידים..ורק למעלה..וכסף מודפס..וריבית אפס...האמינו יקירים אנו יודעים וערים לכל..אך דבקים ברמת המקרו העליונה והמצב הלא טוב בעולם..וזה מנצח בסופו של יום תמיד ובכל מקרה וב100%. מי שנפגע פה ושם..לא מכוונה רעה..לפעמים זה רק הילדותיות שמסרבת לעזבנו לשימחתנו..שבת מבורכת.
איציק100 27/10/2016 11:49 לדוקטור
מודה לך על תגובתך לי. אני באמת מכבד את דעתך אך לא מסכים. ראה תגובתי לבחור בשם הדוקטור שכתב למעלה ואמץ את תשובתי אליו. עשה חייל ידידי.
אבירם 27/10/2016 12:48 סיום
כמובן הכל נתון תחת זכוכית מגדלת ואף מיקרוסקופ וכל תופעות מיקרו ומקרו ובחינת חברות העולם ומצבן המדוייק ובחינת נתונים פוליטיים וצבאיים ועוד ועוד. משתדלים ששום חלקיק שעלול להזיק או עשוי לעזור לא יחמוק. תודה סוף.
מהדוקטור לפרופסור 27/10/2016 10:26 המצב שלך לא ניראה טוב. המגמה למעלה.
תסתכל טוב על הגרפים ותבין.ואחרי זה תהיה נביא
א100 27/10/2016 11:42 להדוקטור הנכבד(כנראה לא המקורי נא אשר)
אני עיינתי בדבריך וזכותך לחשוב וללכת בדרכך. אקח זאת לתשומת ליבי . המחלקה הכלכלית שלנו לא מתבססת על גרפים אלא על עובדות כלכליות. אני מקווה שקראת כאן את סוג התנהלותנו ובגדול מבנה התיק שהוא גדול בקנה מידה ארצי ואף עולמי כגוף פרטי לחלוטין..המגמה למעלה או למטה לא מבהילה ולא מדאיגה ולא מעניינת ולא רלוונטית עבורנו. התיק לשימחתנו עם נסיון אדיר של פרופ' אבירם וד"ר ניר שלנו לכלכלה ומתמטיקה הוא אדיר בכל קנה מידה. ויחד עם ציוותם(17 יחד)הביאה ומביאה ותביא אותנו למחוז חפצנו ..ועוד פעם לא מענייננו אם היום יטוס ורק למעלה או יקרוס ורק למטה. התיק באופן עיקבי כבר30 פלוס שנה עושה בממוצע 35%+++בשנה(חשב בריבית דריבית)ורק Alphabet 3% שלנו הניבה לדעתי מעל 1700 אחוז מאז טרום הנפקה. כמו כן תיק Selling Short וכן תיק סחורות בעיקר מתכלות ענק עושים העבודה היטב..ויש עוד השקעות גם לונג שהן איתנו עשרות שנים(עד33)והן במחסנים בלי תנועה. מאחלים לך בריאות והצלחה ושמור על עצמך והונך.
5 אורי 27/10/2016 09:30 בורסה מורסה
כבר נאמר :כלב נשך אדם - לא חדשות. אדם נשך כלב חדשות . ירידות בבורסה התל אביבית - לא חדשות . אז למה אתם ממשיכים לספר לנו על כך ?
4 יובל 27/10/2016 09:21 לקראת פתיחה
זוכרים מה שאמרתי לכם אתמול על מניית טאואר ? אז יופי שימו לב היא חוזרת עם פער שלילי של אחוז רגע רגע זו ההתחלה של הסוף של המניה הזו היא תגיע גם ל 5000 מהר מאוד
צחי 27/10/2016 09:28 ליובל מקבוצת יבנה
לך תעשה חמוצים !!!!!!!
3 יניב 27/10/2016 08:32 איזו כותרת טפשית - המסחר אמנם
נסגר בירידות אבל שהמעוף נסחר אתמול המדדים בארה"ב היו הרבה יותר שליליים!מה שישפיע זה החוזים העתידיים, לא הסגירה.
תאורטית אתה צודק 27/10/2016 08:58 אבל המניות הישראליות שנסחרות כאן ירדו מה לעשות (ל"ת)
מורי 27/10/2016 09:22 לחרבן
ולכסות
2 צחי 27/10/2016 08:30 רק עליות קלינטון הנשיאה הבאה. (ל"ת)
מורי 27/10/2016 09:21 לצחי
אתה בוקיקון
1 יצחק 27/10/2016 08:25 למה גישה שלילית
האם לעובדה שישראל יש עכשיו הזדמנות לפריצת דרך כלכלית בנושא הגז לנוכח המגעים של משרד האנרגיה עם מדינות שונות אין השפעה בכותרת הבוקר?
יצחק 27/10/2016 09:21 ליצחק
מצבה הגאופוליטי מדיני כלכלי דמוגרפי ועוד רבים ולא טובים מאפילים על כל דבר כולל "פריצת דרך"בנושא הגז..נ.ב: חכה לתוצאות לגבי הגז אם בכלל עוד זמן רב מאד. מחירה של רציו שרחוקה עשרות רבות של אחוזים משיאה ומסרבת להתרומם נותן לך דוגמית מהנפשות הפועלות והמצב לאשורו.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש