סגירה אדומה בת"א: טבע רשמה תנודה מטה והעיבה על המעו"ף - איבד 0.4%

המעו"ף סגר בנמוך היומי ואיבד 0.44% בסיכום שבועי. מדד הבנקים נפל 1.3% בסיכום שבועי
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בנטייה לירידות בדומה לסנטימנט מעבר לים, כאשר המדדים בוול סטריט נסחרים בירידות של עד 0.27%, ובאירופה הדאקס משיל 0.35%. מדד המעו"ף איבד 0.38% וסגר בנמוך היומי, כאשר טבע +0.79% טבע 6,390 +0.79% טבע בסיס:6,340 פתיחה:6,510 גבוה:6,510 נמוך:6,325 תמורה:65,720,712 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשמה תנודה מטה לקראת הסגירה וירדה ב-1.3%. מנגד ת"א 75 נסגר ביציבות ומדד הבנקים ירד 0.58% כאשר מניית לאומי +0.94% לאומי 1,929 +0.94% לאומי בסיס:1,911 פתיחה:1,920 גבוה:1,945 נמוך:1,914 תמורה:14,236,111 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.22%. גזית גלוב נפלה ב-3% ברקע לדו"חות אקוויטי וואן, ומניית פרוטרום -0.59% פרוטרום 30,460 -0.59% פרוטרום בסיס:30,640 פתיחה:30,500 גבוה:30,900 נמוך:30,460 תמורה:3,583,267 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-1.6%.
בסיכום שבועי המעו"ף איבד 0.44%, ת"א 75 עלה 0.79% ומדד הבנקים איבד 1.29%.
מדד ת"א 35 +0.32% מדד ת"א 35 1,465.99 +0.32% מדד ת"א 35 בסיס:1,461.34 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,468.55 נמוך:1,463.41 תמורה:169,158,219 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.06% מדד ת"א 90 1,066.17 +0.06% מדד ת"א 90 בסיס:1,065.56 פתיחה:1,066.7 גבוה:1,068.33 נמוך:1,066.03 תמורה:58,420,843 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.88% מדד ת"א בנק 1,832.66 +0.88% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,816.69 פתיחה:1,824.93 גבוה:1,837.29 נמוך:1,822.64 תמורה:37,127,548 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור הפקיעה של האופציות החודשיות הסתכם ב-400 מיליון שקל.
מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות) מסתכם בשעה זו כ-1.3 מיליארד שקל.
בנק ישראל הותיר היום כצפוי את הריבית בפעם ה-18 ברציפות. (לכתבה המלאה)
במקביל, המסחר באסיה נסגר בירידות כאשר הניקיי וההאנג סנג איבדו 0.3% ו-0.8% בהתאמה.
נזכיר כי אתמול הבורסה נסגרה בירידות כאשר מדד המעו"ף איבד 0.5% ומניית אינסוליין בלטה בעליות של 18%. מדד ת"א 75 נסגר ללא שינוי ומדד הבנקים איבד 0.6%.
מניות במרכז
פועלים +1.15% פועלים 2,383 +1.15% פועלים בסיס:2,356 פתיחה:2,365 גבוה:2,386 נמוך:2,361 תמורה:12,909,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   קיבל אישור מהמפקחת על הבנקים להגדיל את שיעור הדיבידנד.
מזור רובוטיקה -2.32% מזור רובוטיקה 9,778 -2.32% מזור רובוטיקה בסיס:10,010 פתיחה:9,760 גבוה:9,880 נמוך:9,720 תמורה:7,496,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על הזמנה של 3 מערכות מרשת בתי חולים בארה"ב.
גזית גלוב +0.66% גזית גלוב 3,528 +0.66% גזית גלוב בסיס:3,505 פתיחה:3,507 גבוה:3,538 נמוך:3,507 תמורה:1,564,457 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום את תוצאותיה של Equity One (חברת בת) לרבעון השלישי שהציגו הכנסות של 12.6 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(49):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    בקיסטן (ל"ת)
    אוז 28/10/2016 07:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    כי לא טועה פרוטרוםנזהב אלמעל סכנה ובזק לא לגעת (ל"ת)
    קובי 27/10/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 30.
    אמרתי לכם בזק לא כיל לא ורק פרוטרום כן חזק (ל"ת)
    קובי 27/10/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 29.
    אז כפי שאמרתי לא טועה לעולם פרוטרום כן.כיל לא (ל"ת)
    קובי 27/10/2016 19:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 28.
    מוזר מאוד
    יום א עליות 27/10/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הקולים ירדו בדיוק את אותו האחוז שהפוטים עלו. כלומר אם הפוטים עלו ממוצע של 15% הקולים ירדו גם 15%. בדרך כלל אחוז הירידה הרבה יותר גבוהה מאחוז העלייה כלומר הקולים היו אמורים לרדת ממוצע של 20% ויותר. רק מנתון זה אני למד שהכרישים מתארגנים לפתוח ביום ראשון בעליות.
    סגור
  • 27.
    החגיגה בעיצומה אם תיסגור מעל היום בהצלחה (ל"ת)
    אליום פרצה 123 27/10/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    למה היא עלתה היום? (ל"ת)
    חוזרת לירידות? 27/10/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    וגם אחד העם סתומים אומנם אנחנו בשיא השיאים שאי פעם היה
    במבי 27/10/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    והם הסתומים עולים איזה שתי מאיות ולא מתפוצצים עקב החוזים שתי אחוז
    סגור
  • 24.
    נימס מהארופאים החארות האלו
    במבי 27/10/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה שלושת רבעי אירופה יורדת ורבע אירופה עולה בעשירית או שתיים. הם מפגרים או מה. הם לא מבינים שהכל למעלה והחוזים עוד מעט יגיעו לשתי אחוז למעלה
    סגור
  • 23.
    הודעה-ישיבת בעלי מניות ב 5 בדצמבר,זה הזמן גם לבקשת
    כיטוב פארמה 27/10/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השיווק לתקופת המיליארד דולר (פלוס, מינוס) הולך להיות מעניין בקרוב. לדעתי.
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    אני מקווה שניצלתם את הירידות במזור וקניתם
    אחת שמבינה א 27/10/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 8
    לאחרונה היא יורדת ומיד מתקנת, היא בדרך לשער 5000 מאוד מומלצת. עם אופקו הייתי מציעה לכם קצת להמתין לעוד ירידות. עוד מניה שמומלצת לקנייה זאת טאואר, המבחן האחרון שלה היה אם תעבור את שער 6000 ואם היא עברה היא תמשיך במגמת עלייה והיא גם לקראת פרסום דוחות בתחילת חודש הבא. שיהיה לכם סופ שבוע מקסים, תהנו!
    סגור
  • מלאנוקס
    אשר 27/10/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה יהיה עם המניה ערב טוב
    סגור
  • דוח
    מלי 27/10/2016 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום דוחות נקווה לטוב
    סגור
  • 21.
    1428 חתול ועכבר (ל"ת)
    1427 27/10/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    אין מצב שהשוק יעלה (ל"ת)
    אחרי פקיעה נמוכה 27/10/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 19.
    דרושה סגירה מעל 123 והחגיגה באופ יהיה בום
    אליום מניה 27/10/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויהיה כאן איתות חיובי להמשך 128-130 ,יעד הבא !
    סגור
  • 18.
    ג'ובוקיט מתחממת
    סמי 27/10/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפס עסקאות בבוקר, פתאום בחצי שעה 75 אלף שקל לכיוון מעלה חזק, יש כמה הודעות מהותיות בפתח (מכירת חטיבה בסכום של פי 5 משווי החברה נכון להיום ועוד), מניה שהולכת לחתן לי את הילדים, דעתי בלבד פרטים יבואו
    סגור
  • 17.
    פקיעת דבשששששש
    avi abs 27/10/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרנו פוטים חשבון מפוצץ בכסף
    סגור
  • 16.
    מה עם טבע
    ארז 27/10/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל יום כותבים שהיא לא ממריאה בגלל כך וכך בעיות עם מימון תרופות רכישות כושלות הנהלה לא מתאימה וכו וכו מצד שני יש פרשנים שממליצים עליה בטענה שהגיע הזמן לרכוש ולהמתין לזמנים יותר טובים ולזמן ארוך היא תוכיח את כדאיות שלה אז מה נכון הרי כל יום ממשיכה לדשדש ולרדת מצד שני אולי לא כדאי כבר להמתין ולרכוש היום לפי ההמלצות של פרשנים מסיימים כמו גורביץ ועוד אז מה הנכון קשה לדעת מה ילד יום או יותר ממתין לתגובות ארז
    סגור
  • לארז
    א 27/10/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמו שאתה עם השאלות. גם המומחה הגדול ביותר עם שאלות. אם אתה כ"כ תוהה אולי כדאי ולפעמים מומלץ לא לשחק במגרש זה וגם תלוי מה מצבך הכלכלי ומטרת הכסך שלך. לדעתי..קח אחריות וקבל החלטות מושכלות או היצמד למישהו שאתה באמת סומך עליו והוכיח עצמו וגם כך היזהר. בהצלחה. נ.ב:זה אומנם לא משחק על חיים ומוות אך גם לא משחק קלאס(יודע מה זה?)או דוקים. אך פה הוכח במחקרים שהפסד גורם לראקציות מאד לא טובות. הצלחה.
    סגור
  • ל [א] תודה תודה קיבלתי לא אתעסק עם טבע אמתין עוד זמן (ל"ת)
    ארז 27/10/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 15.
    מזור רובוטיקה - כבר בהשקה --3 מערכות ללקוח חדש!
    רן 27/10/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר ביום ההשקה הראשון בתערוכת NASS - הוזמנו 3 מערכות של מזור X על-ידי לקוח חדש - רשת מרכזים רפואיים!!! החברה הזו בדרך להתפוצץ כלפי מעלה! אין לראות בכתוב משום המלצה (אבל בשנה האחרונה כתבתי על הפוטנציאל של החברה, והנה הוא מתממש לנגד עיננו)
    סגור
  • 14.
    יחס אירו/דולר חיובי עולה,איך%ירידת ה$ קטן מ% ירידת אירו (ל"ת)
    ? 27/10/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    זה שינוי כיוון ???
    חחחחח 27/10/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הדאקס שינה כיוון וטיפס מעל 1% ואילו המעוף עלה דרדלה 0.3%
    סגור
  • 12.
    אסיפה ב6.11 להצבעה לאישור בנסדק להצביע בעד זו דעתי (ל"ת)
    בונוס 27/10/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    Aviabs מה עם פוט 1400 ? (ל"ת)
    המתחזה 27/10/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 10.
    מה הפקיעה מישהו יודע? (ל"ת)
    אורן 27/10/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    נמוכה לא האמינו לי 1422.25 (ל"ת)
    אתמול כתבתי פקיעה 27/10/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז כמה פקע? (ל"ת)
    עמ 27/10/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    יש מלאי רציני של צבע אדום ולכן הבורסה נצבעת באדום (ל"ת)
    מחסור חמור בצבע ירוק 27/10/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 7.
    יש מלאי רציני של צבע אדום ולכן הבורסה נצבעת באדום (ל"ת)
    מחסור חמור בצבע ירוק 27/10/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 6.
    מצב
    א100 27/10/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    21 4
    כל יום שעובר רק מקרבנו למחוזות לא ראויים להימצא בם. זה שאנשים יקרים אך תמימים נאחזים בעשב שוטה ומשלים עצמם וסביבתם תוך נסיון טישטוש עובדות וגרוד קצה כנפיהם של המתריעים בשער..עומדת להם כרועץ. יש לפעול לפי עובדות אמיתיות וראליות ולא לפי משאת נפש. Selling Short אינה מילה גסה בעת הזאת..אלא..פעילות לגיטימית וחוקית ומאד ריווחית בכל עת לאחר בדיקה לעומק..וזאת אמנם כנגד ההצעות והחייביזם לרק למעלה של רוב הציבור כאן ושם וכן המומחים והמנהלים והטכנאים..בהצלחות.
    סגור
  • הערה והארה
    א100 27/10/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    15 4
    כמובן שגופים(גוף)אמריקאי ינסה בכוח לבטל את רוע הגזירה וזאת אף למרות ידיעותיו מבחינה כלכלית שפעולתו לא נכונה..הוא עושה זאת מטעמים אחרים ולא ענייניים שעוד ידובר בם רבות בספרי ההיסטוריה. הם עושים זאת לפני המסחר הרשמי בארצם על ידי דחיפת חוזים הזויה שאין לה קשר למציאות. העולם עדיין נוהה אחריהם אך תופעה זאת של העולם נחלשת אט אט כשהם רואים את חומרת ואי הצדק של הדברים. לא מכיר טכני(פנו למר אייל המומחה של האתר ומבין עניין)אך נראה בעליל שלטווח קצר וארוך וביינוני של הבורסות הוא מטה ולמחוזות נמוכים שטרם חווינו...בצלחה.
    סגור
  • העיקר שתמשיך להופיע והבורסה רק תעלה. כל יום
    מדוקטור לפרופסור 27/10/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תכתוב לנו על המצב לא לשכוח!!! ככה בטוח נעלה יותר מהר
    סגור
  • המשך מצב והסבר
    פרופ' אבירם(איצ100) 27/10/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אנו כותבים כאן רק על מצב הכלכלות בעולם. לא מציינים יפול או יעלה. כל אחד שיבחר לעצמו .מן הסתם ..מצב השווקים והחברות צריך להיגזר מהמצב הכלכלי שאנו טורחים להסביר ולציין. כמובן שעל ציר הזמן יש עיוותים..אך..בסופו של יום העובדות הכלכליות ובכלל מצבים לא טובים אחרים בעולם גורמים לבורסות ליישר עימן קו. אני באמת חושב שמיותר להזכיר לנו מדי פעם: אבל הגרף עולה כך וכך והחוזים ירוקים ..והנגידים..ורק למעלה..וכסף מודפס..וריבית אפס...האמינו יקירים אנו יודעים וערים לכל..אך דבקים ברמת המקרו העליונה והמצב הלא טוב בעולם..וזה מנצח בסופו של יום תמיד ובכל מקרה וב100%. מי שנפגע פה ושם..לא מכוונה רעה..לפעמים זה רק הילדותיות שמסרבת לעזבנו לשימחתנו..שבת מבורכת.
    סגור
  • לדוקטור
    איציק100 27/10/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    17 3
    מודה לך על תגובתך לי. אני באמת מכבד את דעתך אך לא מסכים. ראה תגובתי לבחור בשם הדוקטור שכתב למעלה ואמץ את תשובתי אליו. עשה חייל ידידי.
    סגור
  • סיום
    אבירם 27/10/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    12 4
    כמובן הכל נתון תחת זכוכית מגדלת ואף מיקרוסקופ וכל תופעות מיקרו ומקרו ובחינת חברות העולם ומצבן המדוייק ובחינת נתונים פוליטיים וצבאיים ועוד ועוד. משתדלים ששום חלקיק שעלול להזיק או עשוי לעזור לא יחמוק. תודה סוף.
    סגור
  • המצב שלך לא ניראה טוב. המגמה למעלה.
    מהדוקטור לפרופסור 27/10/2016 10:26
    הגב לתגובה זו
    7 2
    תסתכל טוב על הגרפים ותבין.ואחרי זה תהיה נביא
    סגור
  • להדוקטור הנכבד(כנראה לא המקורי נא אשר)
    א100 27/10/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אני עיינתי בדבריך וזכותך לחשוב וללכת בדרכך. אקח זאת לתשומת ליבי . המחלקה הכלכלית שלנו לא מתבססת על גרפים אלא על עובדות כלכליות. אני מקווה שקראת כאן את סוג התנהלותנו ובגדול מבנה התיק שהוא גדול בקנה מידה ארצי ואף עולמי כגוף פרטי לחלוטין..המגמה למעלה או למטה לא מבהילה ולא מדאיגה ולא מעניינת ולא רלוונטית עבורנו. התיק לשימחתנו עם נסיון אדיר של פרופ' אבירם וד"ר ניר שלנו לכלכלה ומתמטיקה הוא אדיר בכל קנה מידה. ויחד עם ציוותם(17 יחד)הביאה ומביאה ותביא אותנו למחוז חפצנו ..ועוד פעם לא מענייננו אם היום יטוס ורק למעלה או יקרוס ורק למטה. התיק באופן עיקבי כבר30 פלוס שנה עושה בממוצע 35%+++בשנה(חשב בריבית דריבית)ורק Alphabet 3% שלנו הניבה לדעתי מעל 1700 אחוז מאז טרום הנפקה. כמו כן תיק Selling Short וכן תיק סחורות בעיקר מתכלות ענק עושים העבודה היטב..ויש עוד השקעות גם לונג שהן איתנו עשרות שנים(עד33)והן במחסנים בלי תנועה. מאחלים לך בריאות והצלחה ושמור על עצמך והונך.
    סגור
  • 5.
    בורסה מורסה
    אורי 27/10/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כבר נאמר :כלב נשך אדם - לא חדשות. אדם נשך כלב חדשות . ירידות בבורסה התל אביבית - לא חדשות . אז למה אתם ממשיכים לספר לנו על כך ?
    סגור
  • 4.
    לקראת פתיחה
    יובל 27/10/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוכרים מה שאמרתי לכם אתמול על מניית טאואר ? אז יופי שימו לב היא חוזרת עם פער שלילי של אחוז רגע רגע זו ההתחלה של הסוף של המניה הזו היא תגיע גם ל 5000 מהר מאוד
    סגור
  • ליובל מקבוצת יבנה
    צחי 27/10/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך תעשה חמוצים !!!!!!!
    סגור
  • 3.
    איזו כותרת טפשית - המסחר אמנם
    יניב 27/10/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נסגר בירידות אבל שהמעוף נסחר אתמול המדדים בארה"ב היו הרבה יותר שליליים!מה שישפיע זה החוזים העתידיים, לא הסגירה.
    סגור
  • אבל המניות הישראליות שנסחרות כאן ירדו מה לעשות (ל"ת)
    תאורטית אתה צודק 27/10/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לחרבן
    מורי 27/10/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ולכסות
    סגור
  • 2.
    רק עליות קלינטון הנשיאה הבאה. (ל"ת)
    צחי 27/10/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • לצחי
    מורי 27/10/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אתה בוקיקון
    סגור
  • 1.
    למה גישה שלילית
    יצחק 27/10/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
    1 7
    האם לעובדה שישראל יש עכשיו הזדמנות לפריצת דרך כלכלית בנושא הגז לנוכח המגעים של משרד האנרגיה עם מדינות שונות אין השפעה בכותרת הבוקר?
    סגור
  • ליצחק
    יצחק 27/10/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מצבה הגאופוליטי מדיני כלכלי דמוגרפי ועוד רבים ולא טובים מאפילים על כל דבר כולל "פריצת דרך"בנושא הגז..נ.ב: חכה לתוצאות לגבי הגז אם בכלל עוד זמן רב מאד. מחירה של רציו שרחוקה עשרות רבות של אחוזים משיאה ומסרבת להתרומם נותן לך דוגמית מהנפשות הפועלות והמצב לאשורו.
    סגור