ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סומוטו מספקת תחזית הכנסות חזקה להמשך - המניה מגיבה

עליות, צילום: Getty images Israel
סומוטו +4.5% סומוטו 220.4 +4.5% סומוטו בסיס:210.9 פתיחה:207.1 גבוה:225 נמוך:205 תמורה:2,154,028 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום עדכון לפיו היא צופה שהכנסותיה ברבעון השלישי והרביעי יגיעו לכדי 11.3-11.6 מיליון דולר, כלומר צמיחה של 82%-87% ביחס לרבעון השלישי של 2015. בנוסף, סומוטו צופה כי גובה ה-EBITDA יעמוד על 3.4-3.7 מיליון דולר, צמיחה של 79%-95% בהשוואה לרבעון השלישי של 2015. בסומוטו כותבים כי הזינוק בגובה ההכנסות נובע מהשלמת עסקת הרכישה של Meme Video. 
המניה שזינקה מוקדם יותר ב-10%, עולה כעת כ-4% במחזור של 760 אלף שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 547 אלף שקל בחודש האחרון. כך משלימה המניה מהלך עליות של 172% מתחילת השנה.
סומוטו היא חברת תוכנה גלובלית המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו ובמובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות. ב-2014 נרכשה חברת ג'ניו העוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום מותאם למשתמש בסביבת ה-Mac. 
בנוסף, סומוטו רכשה את טאבאטו העוסקת בתחום המובייל מתוך מטרה להיכנס לתחום זה, והפכה לחברה בבעלות מלאה של סומוטו. ב-2016 רכשה סומוטו את חברת טרסר טיוד המספקת פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות צדדים שלישיים.
בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "הערכות המקדמיות לרבעון שלישי של 2016 ממחישות את מימוש האסטרטגיה העיסקית של החברה שכוללת גיוון מקורות ההכנסה, גידול מהיר בהכנסות, זאת על ידי צמיחה אורגנית לצד רכישות אטרקטיביות בתחום השיווק באינטרנט. בתחילת השנה הצבנו יעד כי כ-50% מההכנסות יהיו מתחום הפרסום בוידיאו והמובייל כבר בשנה זו, כך שעל סמך התוצאות המקדמיות, כבר ברבעון שלישי של שנה זו השגנו יעד זה". 
"בשלהי הרבעון השלישי השלמנו את רכישת Meme המהווה רכישה אסטרטגית ומהותית. לאור השפעת הרכישה אנו מעריכים כי נציג עלייה בולטת בהכנסות השנתיות עם תמהיל שנוטה בעיקרו להכנסות מתחום הפרסום בוידיאו והמובייל, זאת לצד נטייה של הרבעון הרביעי להיות חזק יחסית בתחום זה. אנו ממשיכים להיות עדים להסטת תקציבי פרסום בהיקפים גבוהים מהמדיה המסורתית לתחום הפרסום וידיאו ומעריכים כי זו מגמה הצפויה להימשך בשנים הקרובות, כך שהעלייה בהכנסות צפויה לתרום להצפת ערך משמעותית לבעלי המניות של סומוטו".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה