נטייה לעליות בסגירה: מדד ת"א 75 קפץ 0.7%, מניית מיילן זינקה 6.8%

המעו"ף טיפס 0.1%. מדד הבנקים קפץ 1.08%. טאואר עלתה 3.7% במחזור הרביעי בגודלו בשוק
עליות, צילום: 93931715_c

המסחר בבורסה בתל אביב נסגר בנטייה לעליות כאשר מדד המעו"ף עבר לטריטוריה הירוקה ביום המסחר וטיפס ב-0.07%. מדד ת"א 75 עלה 0.7% ומדד הבנקים קפץ ב-1.8%. מניות הפארמה הדואליות ריכזו עניין כאשר מיילן 0% מיילן 15,930 0% מיילן בסיס:15,930 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 6.8% במחזור השני בגובהו בשוק, אופקו הלת' 0% אופקו הלת' 1,504 0% אופקו הלת' בסיס:1,504 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה 4.95% ומנגד,  פריגו 0% פריגו 31,100 0% פריגו בסיס:31,100 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 3.7% במחזור השלישי בשוק. מניית פרוטרום 0% פרוטרום 31,990 0% פרוטרום בסיס:31,990 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1.5%. טאואר -0.52% טאואר 11,550 -0.52% טאואר בסיס:11,610 פתיחה:11,580 גבוה:11,660 נמוך:11,520 תמורה:11,404,675 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 3.7% במחזור הרביעי בשוק. 

מדד ת"א 35 0% מדד ת"א 35 1,527 0% מדד ת"א 35 בסיס:1,527 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 0% מדד ת"א 90 1,127.75 0% מדד ת"א 90 בסיס:1,127.75 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.57% מדד ת"א בנק 1,978.58 -0.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,989.86 פתיחה:1,993.07 גבוה:1,995.65 נמוך:1,976.97 תמורה:42,287,279 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-558 מיליון שקל בלבד.
 


פער הארביטראז' המשוקלל של הדואליות על המעו"ף היה אמנם שלילי בשיעור של כמעט 1%, אך בפועל הוא נמוך יותר בשל הזינוק במיילן שלמעשה לא היה מגולם. טבע חזרה עם פער שלילי של 0.85%. טאואר בולטת מנגד עם פער חיובי של 3.2%.

בוול סטריט יום המסחר בשישי האחרון ננעל בירידות של עד 0.33% ברקע לדו"ח התעסוקה שאמנם פספס את התחזיות אך לדבריו של פישר הדו"ח מעיד על כך ששוק העבודה מתקרב מאוד לתעסוקה מלאה. אמנם הסבירות להעלאת ריבית בנובמבר (6 ימים בלבד לפני הבחירות לנשיאות) צללה לאחר הדו"ח אבל הסבירות להעלאת ריבית בחודש דצמבר טיפסה ל-70%.
מניות במרכז
מיילן 0% מיילן 15,930 0% מיילן בסיס:15,930 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מזנקת מעל 5% במחזור ער לאחר שדיווחה ביום שישי אחרי הסגירה בוול סטריט כי תשלם 465 מיליון דולר כדי להסדיר את התביעות כנגדה על כך שסיווגה את תרופת ה'אפיפן' שלה כתרופה גנרית ולא כתרופת מקור. לכתבה המלאה
אופקו הלת' 0% אופקו הלת' 1,504 0% אופקו הלת' בסיס:1,504 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נופלת 5% לאחר שביום שישי טרם פתיחת המסחר יצאה התייחסות של ג'פריס שאמנם הותירו את מחירי היעד של המניה של 10 דולר אבל העלו חששות כבדים לגבי לכיסוי הביטוחי מצד תכנית ה'מדיקייר' שיינתן למערכת האבחון של אופקו לחלות בסרטן הערמונית. בעקבות כך המניה צללה עד 8% בוול סטריט. לכתבה המלאה  
שיכון ובינוי +0.12% שיכון ובינוי 846 +0.12% שיכון ובינוי בסיס:845 פתיחה:845 גבוה:847.4 נמוך:844 תמורה:817,762 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו סאנפלאואר 0% סאנפלאואר 484.9 0% סאנפלאואר בסיס:484.9 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מודיעות היום כי חתמו על הסכם למכירת מלוא האחזקות בפרויקטים בספרד.

תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    ומי שוב צדק נכון ראו פועלים טאואר רציו הכל (ל"ת)
    קובי 24/10/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    פער ארביטראז 0.7 אחוז האם תיהיה לזה השפעה או הכרישים
    אליקו 10/10/2016 07:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פער ארביטראז 0.7 אחוז האם תיהיה לזה השפעה או הכרישים יעלו בנקים ובזק כדי לחפות על זה
    סגור
  • 40.
    לא טועה לעולם ראו אל על זבל כיל חברה (ל"ת)
    קובי 10/10/2016 00:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    קנו אלוני חץ שתטוס פרוטרום. אמרתי טאואר ופועלים (ל"ת)
    קובי 10/10/2016 00:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 38.
    קנו פועלים בדרך ל 2400.קנו פרוטרום מימוש קל (ל"ת)
    קובי 10/10/2016 00:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    ללכת על הדולר יקפוץ השבוע
    זקן בבורסה 09/10/2016 19:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות לשבוע הקרוב =פרוטרום - פמס -אודיוקודס-סקיילקס -למבינים בלבד קניתי גם פמס מניה שטובה בזמני טירור -אין לראות באמור המלצות מחזיק בניירות
    סגור
  • 36.
    בקרוב יזנק אחרי שכל המסכנים עם דירה שלישית יאלצו למכור
    המעוף 09/10/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    4 7
    וכחלון יוכל להעלות לעצמו את השכר בעוד 1500 שח כבר העלה לכל חברי הכנסת ב 1500 שח לחודש הם יתמכו בחוק כי כחלון סידר להם הכנסה כמו שכר דירה
    סגור
  • 35.
    האופ זולה מאוד יעד 50 דעתי בלבד (ל"ת)
    אליום המניה ל130 09/10/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    פרוטליקס
    שמואל 09/10/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה במניה היום יש חדשות
    סגור
  • 33.
    מוגי איפה המשקיעים שהבטחת?
    פריצקי 09/10/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את דיברת על שער 139 והמנייה רק יורדת..זה מה שרורה שאין שכל
    סגור
  • טען עוד
  • חגים רק מכונות עובדות נמתין לאחר החגים ונראה שינוי
    זה חודש מת בבורסה 09/10/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו דעתי בהצלחה לכולם
    סגור
  • 32.
    בזק
    בינה 09/10/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זו תהיה השנה של בזק, מידע פנים: תעוף מעלה מעלה
    סגור
  • 31.
    אחרי כמה ימים של ירידות ודשדוש במעוף
    אחת שמבינה א 09/10/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לדעתי בטווח הקצר נהנה מגל של עליות. לכן אם הירידות במעוף יתחזקו מומלץ לקנות כמה קולים 1450 1460. כמו כן ממליצה לנצל את הירידות במניית מזור ולקנות וכמובן לקנות גם טאואר למרות שהיא אחרי גל עליות מרשים, הסיבה לעליות כנראה שהדוחות שלה מאוד חזקים שיתפרסמו בתחילת נובמבר. שיהיה לכם שבוע טוב , מבורך ומהנה!
    סגור
  • ויקנה מזור יהיה מסכן. די כבר להמר (ל"ת)
    מי שיקשיב לך 09/10/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אל מה את מדבר ? (ל"ת)
    סמך 09/10/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    הכל נישאר אותו דבר
    אליהו 09/10/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פיגוע כלום לא מזיז לכרישים
    סגור
  • 29.
    תוך בקרוב מאד בשורות מצויינות !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    רציו 09/10/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 28.
    מה פה קורה בארנה גרופ? חבלז (ל"ת)
    גינגי 09/10/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    תוך בקרוב מאד בשורות מצויינות !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    רציו 09/10/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 26.
    מזה היה ?
    איך יכול להיות ? 09/10/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מישו ראה את זה שהםוטים עלו ב90% בבוקר ?
    סגור
  • 25.
    לא עובד (ל"ת)
    אתר של דיסקונט 09/10/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה חדש ????? (ל"ת)
    דודי 09/10/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    טאואר
    משה 09/10/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    10 1
    טאואר ורק טאואר$$$$ שנה טובה לכולם
    סגור
  • 23.
    חברים שבועיים מהיום אופקו ב12$
    גל 09/10/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    11 5
    זה ניעור קלאסי,אני מאמין שיודעים שהיא הצליחה בניסוי שלב 3 של הורמון הגדילה,פשוט מנערים את החלשים ,זו הסיבה שחזרה מ9.5 דולר.בכל מקרה אני קונה היום.בהצלחה.
    סגור
  • 22.
    אופקו הזדמנות קנייה
    בני 09/10/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    13 4
    חדשות טובות בפתח וול סטריט משוגעת על פרוסט וכמו שהוא כתב,אני לא רואה השקעה טובה יותר מאופקו
    סגור
  • ואני רואה בסביבות 1.000.000.000.000.000
    לבני 09/10/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השקעות הרבה יותר טובות.
    סגור
  • 21.
    שמח שלא מכרתי את טאואר
    לדעתי תהיה בין מניות 09/10/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מעניין כמה תעלה היום ?
    סגור
  • 20.
    פוטים
    avi abs 09/10/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אנחנו במגה פוזציה למטה החודש מכה של החיים בפוטים
    סגור
  • חביבי אתה הולך להפסיד את החיים שלך (ל"ת)
    המתחזה 09/10/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    מיילן
    יובל 09/10/2016 07:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חברים שימו לב בגלובס כתוב שמיילן תרד בפתיחה בשלוש אחוז
    סגור
  • 18.
    מיילן
    יובל 09/10/2016 04:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב טוב טוב לכתבה ותיקראו עוד יותר טוב טוב ! גם אם מיילן עלתה ב10 אחוז במסחר המאוחר .מה החברה אמרה על התחזיות שלה לשנת 2016 ? מורידה את התחזית .כלומר לפי דעתי גם אם מיילן תעלה בעשרה אחוז היום בבורסה היא מייד תרד ! זהירות מלכודת של בתיי ההשקעות ! !
    סגור
  • 17.
    טאוארעולה כנראה חוזה שמן בדרך עם
    בני 09/10/2016 03:34
    הגב לתגובה זו
    11 1
    יצרנית אני מחזיק בטאואר כ10 שנים ועוקב אחרי המניה מס פעמים ביום וכל יום בשבוע האחרון המניה עולה ללא סיבה נראת לעין וטאואר מניה אם לא קורה דבר היא תדשדש קצת למטה קצת למעלה בשבוע האחרון עלתה מ 14.9$ ל 16.26 ללא סיבה עם מחזור פי 4 וזה אומר מידע פנים לדעתי טאואר סוגרת חוזה עם יצרנית רכב גדולה וזאת הסיבה לעליה ובמחזור גבוה
    סגור
  • חברה טובה מניה גרועה (ל"ת)
    שי 09/10/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 16.
    קמהדע, כלכלית ודלק מטפסות
    מקורב לצלחת 09/10/2016 01:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתחילו לעקוב אחרי קמהדע, דלק קבוצה וכלכלית ירושלים. אלה מומלצות מאוד כעת לפי ניתוח טכני בתוכנת הגרפים וגם פרצו רמת התנגדות. לקראת עליות נאות. תתחילו לאסוף שלא תפספסו את העליות.
    סגור
  • צודק לחלוטין
    משה 09/10/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים עם כל מניה שציינת. תוסיף גם את כיל שלקראת מציאת תחתית...
    סגור
  • למשה ומקורב
    קישיק 09/10/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אם אפשר לקבל ערבות בנקאית(לפי הבטחון שלכם כדאי לכם)אני מוכן לקנות ולהפריש לכם 90 אחוז מהרווחים. הולך חברים? כדאי לכם.
    סגור
  • 15.
    מנית תשע"ז ננו דיימנשן מאות אחוזים..תראו את התקדמות
    צחי 08/10/2016 23:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החברה ואת העומדים אחריה ולי נראה לאחר בדיקה שזו מזור הבאה.
    סגור
  • 14.
    בזק רק למעלה. עוד שבוע חזרה ל750
    ירון החתול 08/10/2016 22:56
    הגב לתגובה זו
    4 8
    וכל העכברים יכנסו למחילה
    סגור
  • לא הלך ברק למעלה
    קישיק 09/10/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אז התחלת לשגר שטויות בבודדת? ואם היא צריכה לחזור אז המשמעות שברחה מטה? בזק היא נזק אין מה לחפש שם.
    סגור
  • 13.
    מחר עליות
    י 08/10/2016 22:20
    הגב לתגובה זו
    16 6
    יתחיל בירידות קלות ויעבור בהמשך לעליות
    סגור
  • חלמתי שלח תה למעשה לא לחמתה אלא חלמתה אתה
    לוחם תחלום 08/10/2016 22:40
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אולאי בוהה אבל אם מחר יהיו עליות אז השוק ימשיך ל11700
    סגור
  • 12.
    מישהו שינה את הפערים באתרים
    המתחזה 08/10/2016 21:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הדולר קפץ דקה לסיום וזה היה צריך להשפיע על הפער הכללי משום מה לא מחשיבים את זה
    סגור
  • 11.
    גם את בינלאדן הרגו ללא משפט. מישהו שפט את אובאמה? (ל"ת)
    קארין 08/10/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    כיטוב
    משקיע 08/10/2016 21:12
    הגב לתגובה זו
    7 3
    שאלה בבקשה:איך תושפע מחר מנית כיטוב?קיימות 2 מניות כיטוב בנסדק:1)עלתה ב-18%2)עלתה ב-0.53%נא תשובתכם
    סגור
  • אייך ניתן לקנות את האופציה של כיטוב פארמה ?
    אבי 08/10/2016 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האם בארץ יש אופציה למניה ?
    סגור
  • האופציה עלתה בכמעט 18%
    המנייה עלתה בחצי אחו 08/10/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הארביטראז שלילי 2 אחוז. אני בספק אם נראה ירידות קטנות וגם אם כן המניה תתקן חקראת שני. ביום חמישי נכנסו חזק למנייה פה וגם בחול היא חזקה. דרך חדשה התחילה.
    סגור
  • 9.
    מחר יתחיל 1430ויטפס ל1450 (ל"ת)
    שבי 08/10/2016 19:59
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 8.
    אוניית הקידוח ATWOOD ADVANTAGE מתקרבת לישראל
    על בטוח 08/10/2016 19:51
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אוניית הקידוח ATWOOD ADVANTAGE בדרך לישראל. נמצאת שלושה ימי הפלגה ממייצרי גיברלטר, אמורה לעבור את המייצרים ב - 12/10/2016 בדרך לים התיכון ולישראל. לא מאמינים? תבדקו לבד בקישור הבא: https://www.vesselfinder.com/?imo=9626170
    סגור
  • אומר שוב בקרוב מאד בשורות מצוינות לליויתן ןרציו ,שנה
    מקורב 08/10/2016 21:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    טובה
    סגור
  • 7.
    הזהרתי מטבע בעבר ועכשיו אני אומר לקנות דולרים
    זקן בבורסה 08/10/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הדולר צפוי לזנק עד סוף החודש ל 3.92 קניתי בשבוע שעבר גם מניות תפרון -אין לראות באמור המלצה מחזיק בנניר
    סגור
  • לזקן החכם לתפרון אתה קורא מניינה איזה לצן אתה
    דן 08/10/2016 21:43
    הגב לתגובה זו
    0 5
    5000 שח ביום טוב מחזור
    סגור
  • 6.
    מדוייק
    משה 08/10/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נכון.אין מסחר ביום שלישי ורביעי.מה לא בסדר?
    סגור
  • תוקן לאחר ששמו לב (ל"ת)
    גל 08/10/2016 21:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    בשורות טובות בקרוב (ל"ת)
    ליויתן 08/10/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • לא רוצה בשורות. רוצה מעשים.
    קישיק 09/10/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בבשורות הטובות ביותר לא יחזירו לי את העשרות הרבות של האחוזים והכסף שניטחנתי.
    סגור
  • 4.
    0.3 ירידה , בנקים, מיילן, גז למעלה
    סוחר 08/10/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כמו תמיד אתם מביאים כותרות מפוצצות ואני כותב מה יהיה וזה מה שקורה בפועל, יש כל כך הרבה רגולציה בשוק ההון אבל על אתרים כלכליים אין, למרות ההשפעה ההרסנית של הכותרות, ב 90 אחוז מהמקרים מי שפעל לפי הכותרות באתר זה חטף כהוגן. למה הרשות לניירות ערך לא מגנה על הציבור מפני הצהובון הנל שכל מטרתו לייצר קליקים בכל מחיר.
    סגור
  • לסוחר
    שמחה וששון 09/10/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קליק קלאק קליק קלאק
    סגור
  • 3.
    בורסה
    בני 08/10/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חברה זה הזמן לקניות כולם בלחץ אז אני חושב שזה הזמן למי יש המלצה אני מוזמן
    סגור
  • 2.
    כותרת הכתבה לא מדוייקת
    בבקשה לתקן 08/10/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ערב יום הכיפורים ויום הכיפורים - שלישי ורביעי ולא כפי שכתוב בכותרת
    סגור
  • 1.
    לא מדויק
    שמחה 08/10/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    4 15
    שלישי רביעי אין מסחר.מחר אחוז למטה
    סגור
  • לשמחה
    שמחה וששון 09/10/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה לאחוז למטה? מה ייצא לי מזה?
    סגור
  • הלוואי תפסיד את החיים שלך (ל"ת)
    המתחזה 08/10/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • למתחזה
    א100 09/10/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    12 3
    ממש לא מבין את הקשר בין מה שכתב שמחה לדבריך. יש הסבר שיניח דעתנו? האם באמת התכוונת לדבריך ?או שבמקום שנה טובה וגמר חתימה טובה..זה מה שיצא בטעות.. נ.ב: מהי הדרך להפסד חיים? באיזה משחק צריך לשחק? שמעתי ששמחה כדורגלן..
    סגור
  • שמחה הפסיד את חייו באופציות מעוף (ל"ת)
    המתחזה 09/10/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור