סגירה אדומה בת"א: המעו"ף איבד 0.55% בהכבדת טבע שירדה 2.5%

אינטק פארמה מזנקת לאחר המלצה מאדיסון. פריגו סיפקה תמיכה ועלתה 0.4%, מיילן איבדה 4.55%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בת"א נסגר בירידות שהתחזקו לקראת סוף היום, זאת במקביל לפתיחה האדומה בוול סטריט ובזמן שבאירופה מתמנות העליות כאשר הדאקס שעלה מוקדם יותר למעלה מ-1% מחק את העליות. טבע בלטה בירידה של 2.5% במחזור הגבוה בשוק. המעו"ף ירד 0.55% ומדד ת"א 75 איבד 0.9%. 
הפקיעה על האופציות החודשיות נרשמה ברמה של 1,451.93 נקודות.
מחזור המסחר הסתכם  כ-1.8 מיליארד שקל (בפקיעה הסתכם ב-890 מיליון שקל).
המסחר באסיה נסגר בעליות שערים כאשר הניקיי קפץ 1.4%, שנחאי וההאנג סנג עלו 0.4% ו-0.5% בהתאמה. מניות האנרגיה באסיה סיפקו תמיכה למדדים.
מחיר הנפט חוזר לקדמת הבמה ברקע לדיווח אתמול לפיו מדינות אופ"ק הגיעו להסכמה בנוגע להקפאת תפוקה. בוול סטריט, המסחר נסגר אמש בעליות שערים קלות כאשר הנאסד"ק עלה 0.2%, ה-S&P 500 הוסיף 0.5% והדאו ג'ונס עלה 0.6% בתמיכת מניות האנרגיה. גם אירופה נהנתה מסגירה ירוקה כאשר מדד הדאקס התחזק 0.7% בתמיכת מניית דויטשה שעלתה כ-2% לאחר שצללה בתחילת השבוע.
מניות במרכז
מגדל ביטוח +1.3% מגדל ביטוח 382 +1.3% מגדל ביטוח בסיס:377.1 פתיחה:377.1 גבוה:386.9 נמוך:377 תמורה:4,822,861 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה גיוס של 900 מיליון שקלים בסדרת אג"ח חדשה (ה') כאשר בהנפקה נרשמו ביקושי יתר שהסתכמו ב-1.2 מיליארד שקל.
עזריאלי קבוצה -0.72% עזריאלי קבוצה 18,020 -0.72% עזריאלי קבוצה בסיס:18,150 פתיחה:18,150 גבוה:18,280 נמוך:18,020 תמורה:47,085,379 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה להמלצה חיובית מבית השקעות UBS.
הפניקס -1.15% הפניקס 1,809 -1.15% הפניקס בסיס:1,830 פתיחה:1,835 גבוה:1,854 נמוך:1,800 תמורה:2,968,078 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בוחנת מיזוג פעילות הגמל לחברה אחת. (לכתבה המלאה)
אינטק פארמה +1.55% אינטק פארמה 1,901 +1.55% אינטק פארמה בסיס:1,872 פתיחה:1,872 גבוה:1,940 נמוך:1,860 תמורה:792,248 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ביותר מ-4% לאחר המלצה מגוף המחקר אדיסון.
תגובות לכתבה(48):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    כן.. בהכבדת טבע. מה עם מיילן
    יוני 29/09/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מיילן העיקרית שהכבידה על המעו"ף 4.5% למטה.
    סגור
  • 27.
    מה קורה עם מניית טבע
    יעקב 29/09/2016 17:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תגידו אין לה תחתית רק יורדת ויורדת ללא תיקון.
    סגור
  • תראה מה קורה לה בארה"ב
    BerryG 29/09/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טבע ירדה כבר יותר מ5% היום בנאסדק.
    סגור
  • 26.
    טבע
    אבי 29/09/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טבע הת זונה לאן רוצה להגיע
    סגור
  • בורסה בתהליך מוות קליני (ל"ת)
    טבע בעקבות כיל 29/09/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    אל תפחדו יא אהבלים מה אתם זורקים סחורה
    רק למעלה 29/09/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קונה כל יום בכל גרוש פנוי שיש לי ומקזז הפסדים כי יהיה רק למעלה ומי שמפחד לא מאמין ומי שלא מפחד גם לא מאמין כך שאנחחנו מסודרים אל תהיו לוזרים וכלומניקים רק לקנות שלא תיצטערו
    סגור
  • יש אחד שקנה וקנה
    אחד שלא תמיד קונה 29/09/2016 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקנות ?! גם נוחי דנקנר קנה בכל שקל שהיה לו . והיו לו הרבה שקלים. זהו. אגב, איפה נוחי דנקנר היום ?
    סגור
  • 24.
    מי שלא יאסוף יתחרט תוצאות יגיעו ממש בקרוב (ל"ת)
    בונוס 29/09/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    חוזים! מה כשהם למעלה הבורסה עולה!! אתם פשוט מעטים!
    למה אתם מאשימים את ה 29/09/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תראו מה קורה בענף הגז-נפט, אתמול היו עליות של 5% וכל מניות האנרגיה עלו, ומה אצלנו!! נכון, יורדים..חברים הניתוח שלכם מטעה ולא קולע. נא להביא עובדות..
    סגור
  • 22.
    לא תתרום שקל לבורסה (ל"ת)
    היציבות הזאת 29/09/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    יש מלא כסף בקופה והמניה בקושי זזה למה???? (ל"ת)
    הזדמנות מתעוררת 29/09/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מניות הנפט והגז
    בני 29/09/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתמול עלה הנפט 5% למה מניות הנפט והגז לא עולות בהתאם לעליית הנפט סקטור מוזר שנה טובה
    סגור
  • הבורסה בת"א מגיבה רק לירידות - בורסה מתה תרתי משמע (ל"ת)
    פשוט מאוד 29/09/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 19.
    לכיל כל יום ובאפן קבוע - עקבתי
    שימו לב מה עושים 29/09/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוזרת ממסחר בחו"ל ב-1-1.5%, (גם באתר ביז מוואדים לכתוב כל בוקר בתחזית לפתיחת המסחר, כיל חוזרת עם פער חיובי......וכו', כל יום) וכך המניה בפתיחה מתחילה בעליות מתונות של עד 0.7% עד שמתחילים לראות את טרום המסחר בחו"ל (שם מורידים מינימום שני אחוז מהשער האחרון) ומיד מתחילה לרדת וכך חוזר חלילה כל יום ובהתמדה. מי עושה את המהלכים! מי שולט ברולטה! מכונות! משהו מסריח ובגדול..
    סגור
  • 18.
    מצב. תיזכורת.
    פרופ' אבירם( איצ100) 29/09/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    43 3
    אנו כבר תקופה ארוכה במצב הכלכלי ולא רק הגרועים ביותר שהיו אי פעם בעולמנו. זה ימשיך להכות בשווקים ובבורסות. למבינים יש הזדמניות יוצאות דופן במספר חברות בעולם..בשוק הסחורות והמטבע ואף בגדול להמשיך לאסוף ולשאול סחורה לצורך פעילות נגד הופכית.....
    סגור
  • למה אתה לא עונה על השאלה? (ל"ת)
    לפרופסור 29/09/2016 19:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עשיתי את זה אבל רק מפסיד, מה לעשות פרופסור?
    אזרח 29/09/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    2 8
    יש לך כסף לתת לי? להחזיק את הפוזיציה, מאז שאמרת את זה בפעם הריאשונה אני רק מפסיד. מה לעשות?
    סגור
  • אני בטוח שאין לו גרוש על התחת והוא תפרן משהוא משהוא
    רמי כהן 29/09/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אם תבקש יפה הוא יתן לך כל סכום שתירצה אפילו סכום ענק. בו ותנסה ותבקשש נגיד מליון שקל אתה תירה שהוא יתן לך
    סגור
  • רק למעלה
    החתול 29/09/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מזה עשית את זה יש שמה ארבעה אפשרויות ולא אמרתה מה עשיתי את זה ואני אומר לך רק למעלה ואתה רואה שהמעוף בשיא השיאים ובטח יביא עוד איזה ארבעים אחוז
    סגור
  • החתול הזה חי בלללנד אעלק המעוף בשיא השיאים.
    ההעכברים ועעכברים 29/09/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוד מעט שלושים אחוז מהשיא והיד נטויה.
    סגור
  • 17.
    נגיע לשם (ל"ת)
    1442 29/09/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 16.
    לא לפספס
    אליום 29/09/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום יש ביקושים בנעילה של 80k מתעודות הסל באליום
    סגור
  • 15.
    שאלת "תמה" וחמה
    תמרינג'ה 29/09/2016 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם המעוף יגיע ל1720 או לכיוון השני ל 452? מה הסבירות היותר גדולה. יש לי תשובה אבסולוטית. אבל באמת הייתי רוצה לשמוע דעות עמיתים רציניים.
    סגור
  • 14.
    כל הבורסות מתפוצצות....וכאן יובש (ל"ת)
    צצו 29/09/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • יהיה יותר גרוע (ל"ת)
    כמו גדולים 29/09/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 13.
    ג'ובוקיט החזקות
    מירי 29/09/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שמתם לב לפקודה הבודדת שנקנתה בסכום של 263000 שקל, זה הזמן להיכנס למניה החבוטה אחרי גיוס מוצלח של כסף, מכאן פניה לכיוון מעלה ובעוצמה, בהצלחה, ג"נ נכנסתי למניה והכל דעתי בלבד
    סגור
  • להכנס למניה חבוטה שנסחרת במליון וקצת $?
    למירי 29/09/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יש לחברה להציע לך? ואם קנית ב50.000 שקל את בעצמך העלת אותה .שתירצי למכור את סכום העתק היא עלולה לצנוח בהתאם.
    סגור
  • רק לטווח ארוך
    ארי 29/09/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה אמנם נסחרת בשווי של 1.5 מיליון דולר בערך, אך למי שמאמין בפעילות שלה ויש לו סבלנות היא יכולה להיות אטרקטיבית במיוחד, מספיק אם ניקח לדוגמא את הודעת החברה לפני כשלושה שבועות על מגעים למכירת חטיבה שבבעלותה בסכום של עשרות מיליוני שקלים - השוק אמנם ספקני לגבי זה וזה מתבטא בכך שהמניה במקום לזנק דווקא תיקנה חזק מעלה, אך אם היא בסוף תצא לפועל זה יהיה מהותי מאוד לחברה ולמניה, בקיצור מי שמאמין בה צריך סבלנות ולגבי המחזור נכון המחזור ביום רגיל חלש מאוד עד אפסי אך מספיק רק לראות מה היה בראלי לפני שנה שהמחזור היה באיזור ה-10 מיליון ליום במשך מספר ימים, כמובן שהכל דעתי בלבד וכל אחד יבדוק בעצמו את הנתונים ויתיעץ ויחליט כי המניות מסוג זה הם גם מאוד מסוכנות וצריך לקחת את זה בחשבון שאפשר להפסיד את כל הכסף בדילולים וכדומה, מי שמשקיע בעקבות המלצות בתגובות של ביזפורטל המקום שלו רחוק מהשוק. בהצלחה לכולם
    סגור
  • 12.
    מה היתה הפקיעה? (ל"ת)
    פקיעה 29/09/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • משנה? תשנה את האסטרטגיה שלך לפי זה. הכל חרטאבונה. (ל"ת)
    מה זה 29/09/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פקיעה ספטמבר (ל"ת)
    1451.93 29/09/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    מהמילה "יציבות"- אתם באמת חושבים שהבורסה יציבה!!
    לא נמאס לכם!! 29/09/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לדעתי אתם פשוט טועים ומטעים...
    סגור
  • 10.
    מה היתה הפקיעה? (ל"ת)
    ארנון 29/09/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מהיום עד יום רביעי הבא אין מסחר קשה להאמין שיכנסו (ל"ת)
    הזהיר 29/09/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • נחזור ביום ד לעולם חדש.. (ל"ת)
    קוץ 29/09/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אין מה לעשות עם הכסף חוץ מלנפח אותו , מגמה לעמלה
    למעלה 29/09/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אך ורק למעלה
    סגור
  • ממשיכים עם החלומות? (ל"ת)
    האלו איש 29/09/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    שימו לב להרצת מניות על ידי החמישה האלה זה שוב מתחיל
    גיא 29/09/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר אחר יש הרצה נטו של מניות על ידי האנשים האלה כולם באתר עם שינוי שם חוץ מאחד תיזהרו http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000542865
    סגור
  • 6.
    יאלה רציו לשער 60!!!!!!!!! המומחים : אפסייד גדול לרציו (ל"ת)
    יאלה ליויתן 29/09/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • מומחה אחד. (ל"ת)
    הראה לי 29/09/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    לא נמאס לכם מיציבות? (ל"ת)
    יציבות? 29/09/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ולא (ל"ת)
    לא 29/09/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    אםריקה ישראל טסה היום לאחר התיקון ומחירי הנפט
    אריאל שרון 29/09/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפריקה נגעה בחודש שעבר בתחתית ומשם היא משנה מגמה עם תיקונים
    סגור
  • 3.
    השנה הבאהעלינו לטובה עוד בשורות טובות (ל"ת)
    ליויתן ורציו 29/09/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • לוויתן > סרדין (ל"ת)
    עזרו 29/09/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 2.
    אתמול שחקני המעוף מנעו מהשוק לעלות (ל"ת)
    איפה הרשות לניע 29/09/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • לשוק לא להתרסק כמו בהמשך. (ל"ת)
    עזרו 29/09/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    חיובית? אולי אחרי הפקיעה
    מומו המזמר 29/09/2016 08:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מניח שבביזפורטל פספסו את ההנחתה הגדולה שהיתה אתמול בסגירה.
    סגור