21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אבי כץ: "הסניפים של קופיקס בארץ, זה פיילוט לפעילות המתוכננת שלנו ברוסיה"

איך מתקדמת הכניסה לקניונים? מה עם הפעילות ברוסיה? וגם - מה הוא חושב על מחירי הדירות בארץ?
 |  55
לאן מכאן?
Share
שלוש שנים עברו מאז פתיחת הסניף הראשון של קופיקס שהוביל למהפכה צרכנית ויצר תחרות אמתית בשוק הקמעונאי בישראל. מאז, לקופיקס כבר למעלה מ-150 סניפים, היא נכנסה לתחום הסופרמרקטים עם 'סופר קופיקס' והיא מנסה להשיג יעד שאפתני של 300 סניפים. אבי כץ, מייסד קופיקס ובעל השליטה ברשת מתייחס בשיחה עם Bizportal להשפיעה של קופיקס על המסחר בארץ ועל העתיד של קופיקס בארץ ובעולם.


כמה הצליחה לדעתך קופיקס להשפיע על השוק?
"קודם כל זה דבר גדול, פתיחה של כל כך הרבה סניפים בשלוש שנים, זה לא נתפס. קופיקס יצרה מהפיכה במספר דרכים: קופיקס מצליחה לחסוך ללקוחותיה כסף מדי יום, היא השפיעה על מרכזי ערים כך למשל במרכז פתח תקווה יש למעלה מ-15 חנויות במרכז העיר שמוכרות בזול ומתוכן רק שתיים הן סניפים של קופיקס. מתוך 20 אלף צרכנים במרכז פ"ת רק ארבעת אלפים הם לקוחות של קופיקס ולמרות זאת, מרכזי הערים עברו שינוי ולא יחזרו להיות יקרים כפי שהיו. קופיקס גם השפיעה על אזורים בהם היא בכלל לא מתחרה, כך למשל כשנוסעים היום בוואדי ערה ועוצרים בקפה ארומה כדי לקנות קפה לקחת, המחיר נמוך ב-5 שקלים ממה שהיה".

"כל השוק הושפע, גם מוצרים שהם לא קפה. כוס מיץ גזר למשל - כשאמא שלי הייתה עוברת ליד מוכר מיץ גזר, אם הוא היה מוריד את המחיר מ-20 שקלים ל-10 שקלים היא הייתה עוצרת במקום וקונה לכולם - יותר מ-5 שקלים לכוס מיץ גזר זה לגנוב. קופיקס כאן כדי להישאר, כבר שלוש שנים זכיינים מחדשים הסכמי שכירות, מתחלפים או מוכרים סניפים ומקבלים רווח על הסניף".מה עם סניפים פחות מוצלחים? כאלה שניסית לפתוח ולא הלך?
"הסגירה של הסניפים היא כמעט אפסית, אם סניף נסגר זה כנראה מסיבה אובייקטיבית. יכול להיות למשל סניף שבונים לידו רכבת תחתית והבעלים קיבל החלטה אסטרטגית לעבור או שחשב שיקבל רישיון עסק ולא קיבל. עכשיו זו תקופה של חידוש אז אנחנו שוקלים אם להשאיר סניפים על בסיס ענייני בלבד".למה הפכת את קופיקס לציבורית?
"קופיקס זה עסק ציבורי - פשוטו כמשמעו. אנשים צריכים הוכחה שאפשר למכור במחיר סביר ולהרוויח כסף. מהרבעון הראשון שאנחנו ציבוריים לא קרה לנו מצב שלא הרווחנו וגם הצמיחה יפה. מעבר לכך, העסק היום לא צריך אשראי, אין לו אג"ח והוא מתקיים עם מינימום החזקות ציבור. העתיד של קופיקס בפיתוחים הנוספים שלו, אני רואה בו כפלטפורמה לעסקים נוספים. בעסק שצבר מוניטין כעסק ציבורי שמרוויח כסף ומנוהל נכון אפשר להשתמש כמנוף לפיתוחים חדשים, מהפיכות חדשות ושינויים נוספים - כמו סופר קופיקס".

"כשאני בא לפתוח סופרמרקט עם מוצרים בחמישה שקלים אני חייב להיות שקוף ולהראות שמדובר בעסק רווחי כדי שספקיות כמו תנובה או קיברלי קלארק יסכימו לשנות מוצרים ולספק לי סחורה".

זו לא בעיה שמותגים חזקים כמו קוקה קולה לא משתפים פעולה?
"קוקה קולה משתפת פעולה בקופיקס אבל לא בסופרים. טמפו התאימה את גודל בקבוקי הגולדסטאר שלה בשביל סופר קופיקס אך בקוקה-קולה כנראה לא רצו לפגוע בבקבוקים המשפחתיים שלהם. לכל דבר יש יתרון ויש חסרון, האלטרנטיבה לקוקה-קולה היא פפסי ואין עם זה בעיה".

אז אחרי שיצאת עם בשורה צרכנית של 5 שקלים, מה הלאה?
"הסופרים זה העתיד. אם נסתכל על קופיקס: בתי הקפה כבר מרוויחים כסף כאשר יש זכיינים שעושים הרבה כסף ומהצד השני יש זכיינים שעוד צריך לתמוך בהם. הסופרים הם לא חנויות הכל בדולר כאשר מה שמצאנו בחמישה שקלים הבאנו. בדקנו מה צריך להימכר בסופר עירוני בכך שקנינו את כל המוצרים שנמצאים ברשימה של נילסן (חברת מחקר שמתמחה בתחום מוצרי הצריכה), ומהם הוצאנו 700 פריטים - למשל מתוך 17 סוגים של טונה בפועל צריך שניים".

"לאחר חצי שנה של עבודה קיבלנו את הרשימה שרצינו, לאחר מכן השקענו חצי שנה נוספת בעבודה עם חמישה קניינים. קנינו מוצרים שכבר קיימים בשוק והתאימו לנו מבחינת גודל ומוצרים אחרים שהיו חסרים לנו ייצרנו במותג פרטי עם גודל חדש. יש הרבה מוצרים שבהתחלה לא היו בשל חוסר ארגון והיום קיימים. אם בעבר חברות לא הסכימו לספק לנו מוצרים מסוימים, היום הן אפילו מייבאות במיוחד בשבילנו".

"למנוע מאיתנו להגיע ל-100 סניפים זה כבר בלתי אפשרי, אנחנו כבר באמצע שנה הבאה עם 50 סניפים. העולם מחפש לחסוך כאשר החסכון בא לידיי ביטוי בגודל המוצר, בזמן הלקוח או בכסף. המטרה שלנו הייתה לספק את כל שלושת הגורמים בקופיקס - כך שלא צריך להחליט באיזה מהם אתה בוחר. בעבר כדי להתמודד עם יוקר המחייה הצרכנים פנו לחנויות דיסקאונט וקנו אריזות גדולות במבצעים של אחד פלוס אחד. היום האוכלוסיה מתבגרת, יש משפחות חד הוריות ואנשים מתחתנים מאוחר, כלומר 50% לא צריכים אריזות גדולות. הפתרון הוא לבנות סופר במרכז העיר שגם זול, גם מתאים בגודל וגם קרוב הבייתה".

פתחתם סניף ראשון ברוסיה, מה התכנית?
"התכנית היא להגיע ל-1,000 סניפים כשקופיקס מחזיקה ב-36.4%. בפועל הסניפים בישראל יהפכו למעיין פיילוט לסניפים ברוסיה. השותף שלי שמשקיע את מרבית הכסף, הוא בעל חברה רוסית רצינית. הוא אמר לי בפגישה הראשונה שאם אנחנו לא מכוונים לאלף סניפים אז זה הוא לא מעוניין. יש לו נכסי נדל"ן במיליארדים של דולרים. אין לי ספק שקופיקס במוקדם או במאוחר, ואני מקווה עוד השנה, תביא בשורה צרכנית נוספת שתשנה את תחום נוסף. אני מדבר על תחומים דומים לתחום הפעילות שלנו בהם הציבור נעשק היום".



נחזור לארץ, איך מתמודדים עם תחרות מצד רשתות חדשות שקמו בעקבות קופיקס?
"אי אפשר לבוא ולהגיד "אני עושה מהפכה, תקבלו אותי באהבה" וכשמצטרפים למהפכה שלי להתנגד לה, גם באיזשהו מקום זה מחמיא שמחקים אותך. נכון, בהתחלה זה מרגיז, אבל אחר כך זה מתמרץ אותך לפתוח סניפים, כך למשל הקניינית של קופיקס (הבת של אבי כץ) מחליפה תפריט פעמיים בעונה בגלל התחרות".

מה עם הכניסה לקניונים?
"אני מראש יודע שהקניונים יכניסו אותי איפה שכדאי להם ובבסיס לא כדאי להם. אם קניון שמשכיר לשלוש רשתות בתי קפה, 250 מ"ר לכל אחת, יתן לי לפתוח חנות של 20 מטר זה יפגע לו ברווחים, אז הוא לא יעשה את זה. הקניון יכניס אותי איפה שכדאי, בקומת מרתף בעזריאלי בחיפה או בקומת גג בקניון הזהב".

בתור אחד שעוסק גם בנדל"ן, מה אתה חושב על השוק בארץ?
"כדי שהשוק ירגע צריך שהמרוויחים ממהלך של ירידת מחירים יהיו יותר מהמפסידים. בפועל, אלו שיפסידו מירידת ערך הדירות הם יותר מאשר אלו שירוויחו - המרוויחים הם מחוסרי הדיור שמהווים אולי 30%, והמפסידים הם בעלי הדיור שמהווים 70%. כל אירוע שקורה במדינה הוא תירוץ לתקיעת מקל בגלגלים - חוסר עובדים זרים, חוסר משכנתאות, חוסר הון עצמי או חוסר בשטחים. כדי שהבעיה תיפתר, צריך להגדיר למי יש בעיה ומה הפתרון שאפשר לתת לו. לספק לזוג מהמרכז דירה בעפולה זה לא פותר את הבעיה, יש שטחים במרכז שהממשלה כן רוצה לפתח אותם כי הם סוג של פריפריה, כמו העיר לוד".

"אם הממשלה תחזור 50 שנה אחורה למנגנון שבו היא נותנת הטבות לזוגות צעירים חסרי דירה באזורים שיש לה אינטרס, היא תטפל נקודתית בבעיה. זהו הסיכוי היחידי לפתור את הבעיה ובלעדיו לא יהיה שינוי כי גם אם מחירי הדירות לא יעלו הזוגות הצעירים לא יוכלו לקנות דירה, הרי המשכורות כבר לא עולות 15 שנה. צריך ללכת לפריפריות במרכז כמו לוד או יפו ולתת הטבה לאוכלוסיית הצעירים שתהפוך משכנתאות למענקים, ככה גם מחזקים מקומות פריפריאליים וגם עוזרים לזוגות הצעירים".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

55 תגובות ב-38 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
38 רון ברור 26/10/2016 11:58 אבי כץ
כל העסקנים ואנשי הקמעונאות והנדל"ן יכולים רק ללמוד ממנו. זה איש עם חזון! גאה לעבוד בשורותיו. עלה והצלח!
37 יורן 25/10/2016 16:09 רוסיה סיכון והמשפחה שלו
והמחותנים מחזיקים ב-80% מהמניות. כל מי שהלך לרוסיה חזר מופסד עד פשיטת רגל שאני כמובן לא מאחל למשפחת כץ
36 תומר גבריאל 25/10/2016 14:00 גאון שיווקי
גם חברת ההשקעות של אבי כץ - קרן הגשמה - מצליחה בארץ וגם בחו"ל
35 עלאק פריפריה 24/10/2016 23:36 אוי לנו אם "לוד ויפו" נחשבות אצלו כפריפריה.. של מה?? (ל"ת)
34 יאיר 24/10/2016 20:34 מגיע לו פרס ישראל. (ל"ת)
33 הצמיחה כי פותחים 24/10/2016 11:19 ברגע שיפסיק לפתוח חדשים -הכל יהפוך להפסדים (ל"ת)
לקנות בקופיקס 24/10/2016 13:19 זה לזרוק כסף. אוכל מקולקל וישן איכסה
אפילו מיץ התפוזים נגוע בחיידקים מכניסים למכונה עם הקליפה עם חיידקים בקילוגרמים ועם חומרי ריסוס איכס עדיף למות ברעב ובצמא
32 אורי 24/10/2016 00:15 קופיקס בבאר שבע
אבי כץ פתח לפני חודש סופר קופיקס בבאר שבע , באזור של סטודנטים ומצד שני באזור של מגדלי יוקרה , פשוט הצלחה אדירה , הוא חיסל את שופרסל שנימצא מטר לידו ואת בית הקפה מימול , אני חושב שאבי כץ חולל מהפכה וכל הכבוד לא , לגבי מחירי הדיור , לא יהיה שום שינוי המחירים יעלו לאט כל שנה , כי זה מה שרוצה הממשלה , מי שמחכה רק יפסיד
31 קפה 23/10/2016 23:19 קפה
שטויות , מסוכן מאוד כל העסק הזה
30 פישמן ולבייב 23/10/2016 17:52 שיהיה לך בהצלחה ברוסיה. (ל"ת)
29 אריה 23/10/2016 17:08 אבי כץ בעל חנויות קופיקס
בואו נקרא לאבי כץ יודע את עמו. הוא צריך להיות שר האוצר של מדינת ישראל. מבין לליבות הציבור ומנהל את עסקוו בחוכמה וברגישות. וגם לא גונב מהציבור. ובכל זאת מרוויח ופותח עוד סניפים. את פיתרון לדיור הוא גם יתן.
בן אהרון 24/10/2016 14:43 האם אלה הכישורים הדרושים להיות שר אוצר מיקצועי ?
כבר ראינו שהצלחה ברפורמת הסלולר איננה ערובה להצלחה בדיור, עכשיו לבדוק אם הצלחה בעסקים היא סימן ליכולת לנהל את כלכלת המדינה? יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. בכל מקרה הציבור הוא זה משלם בסוף את המחיר.
הוא מוכר זבל 24/10/2016 13:09 במחיר יקר. סנדויצים לפח זבל קפה טעם חרא
קניתי וישר זרקתי לפח.
28 מזל 23/10/2016 16:11 קבל יעוץ (ל"ת)
27 ישראל ישראלי 23/10/2016 14:48 קרן הגשמה לא עומדים בלוחות זמנים
ושלא יעבדו עליכם.הכסף מגיע באיחור רב וחבל אבי כץ וחנן שמש.
26 אחד 23/10/2016 14:08 רק בישראל
רק במקום המצחיק הזה ,אדם שהחל למכור כוס קפה ב - 5 ש"ח הופך להיות מומחה לנדל"ן. לא יאומן.
יובי חרובי 24/10/2016 00:17 אתה טועה
הוא התחיל בנדלן הרבה לפני קופיקס, תבדוק ותראה
קליפ 23/10/2016 21:36 מים בריאים בחינם! קפה מזיק 5 ש"ח מי פה מטומטם??
הצרכנים. שמתנפלים בפראות היסטרית על משקה רעיל ובתנאי שהרעל מגיע בהנחה.....אין לך שקול דעת?
25 איתן 23/10/2016 14:07 זהירות זהירות זהירות פירמידה (ל"ת)
24 מזל 23/10/2016 13:23 כדאי להתייעץ
שאל את פישמן או את לבייב לפני שדורכים שם . הם בעלי נסיון מעולה .
23 יצחקי 23/10/2016 13:09 הורדת מחיר הדיור רק בבניה מסיבית ע"י חברות סיניות,כחלון
רק מחליף טיטול ו לא מטפל בשילשול... כחלון כשל יחד עם הפודלים שמסרבים לבנות עם חברות זרות.
22 כותבי תרחישים 23/10/2016 12:30 מאחל לקופיקס הצלחה-דוידנד יהיה=רק בשינו גישה=אחרת חבל
המנכל שלך קיבל הסבר בנושא- המ"מ מחכים לשיחה- - השותף של טייקון גדול שנפל- קיבל מאיתנו על המהלך שלו - ומיען לקבל ! הנחת העבודה !( שמו נימסר למנ"כל שלך) ולצערינו התוצאה ידועה, נב-יש הסבר מדוע=הנשיאים פוטין ואובמה הגיעו לירושלים!!= יש הסבר מדוע הנשיאים ריבלין + ש פרס- שלחו תנחומים למות מלך סעודיה-עבדללהף הנוכחי-סלמן-האח זה רמז לבאות בהצלחה
21 כותבי תרחישים 23/10/2016 12:15 לאבי כץ-מחסור הדיור=מכוון=בהוראה+נמוק-הנימוק דאגה לבנקי
אדון כץ מחסור הדיור=מכוון=וגם נומק-הנימוק דאגה לעמד הבנקי המנמק-רהמ + הנגיד פישר= להלן ההזיה (או ההונאה) בש 2011 התח הבניה היו 46800 דירות,ותוכניות ל 48000 ד, לאור ההוראה ההזויה= הבניה ירדה = ירדה=כחיפו לבנקי בש 2012-עד וכולל 2015 ממוצע הבניה פחות מ4400 די לשנה זה פגיעה בתלכיד הלאומי -זה פגיעה בדור שלם- זה מחייב וועדת חקירה
20 יעל 23/10/2016 12:08 תקראו בגוגל - סוד הנדל״ן ומעמד הביניים
בעיה לדור הצעיר
אוף 24/10/2016 13:10 לא רוצים לקרוא (ל"ת)
19 מדינת עולם שלישי 23/10/2016 11:59 תבורך משמיים !!!
כל הכבוד לך אבי כץ היקר. פשוט חוללת מהפיכה ועל כך תבורך משמיים. אני יושב בקופיקס כעת עם כל המשפחה(5 נפשות) וכולם אוכלים בכיף בעלות של 55 שח. לפני המהפכה הייתי יוצא בשקט עם 200 שח. פשוט חיסכון אדיר לכל בית בישראל. ועל כך תבורך.
18 טדי 23/10/2016 10:55 תגובה שטותית בנוגע לנדל"ן
אבי לוי טוען שעל מנת שהמחירים יירדו, צריך שיהיו יותר אינטרסנטים של ירידה. אכן נכון. אבל איפה הטעות של אבי לוי? הוא חושב שכל בעלי הדיור הם בעלי אינטרס להמשך עליית המחירים. ברור שזאת שטות מוחלטת. ולמה? כי כל אלה שיצטרכו לשדרג את הדירה שלהם, הם בעלי אינטרס לירידת מחירים, וגם כל אלה שיש להם ילדים בוגרים, הם בעלי אינטרס לירידת מחירים. ככה שכבר בהגדרה, הוא טועה בכל שהוא מכליל את כל בעלי הדירות כבעלי אינטרס לעלית מחירים. ולפי הניתוח הזה, רב בעלי הדירות צריכים להיות דווקא בעד ירידת מחירי הדיור ולא עליה.
בן אהרון 24/10/2016 14:47 נכון מאד, ירידת מחירים טובה גם למי שמשדרג דירה.
רק הבעיה שרוב הציבור עם משכנתאות גדולות וירידת ערך תפגע בהם בצורה כזו או אחרת במיוחד אם לא יעמדו בהתחייבויות ויצטרכו לממש את הנכס.
17 אחד 23/10/2016 10:41 מה עם סופרקופיקס במרכז רמת גן ?
יש שם בדיוק את אוכלוסיית היעד, הרבה קשישים וצעירים. ויש הרבה מקומות לסניף ברחוב ביאליק, זבוטיסנקי. יאללה אבי, תפתח שם
16 משה 23/10/2016 10:39 למרות שאומנות הניסוח שגורה בפיו -
אבי כץ לא אמור להיות "המומחה" ,במיוחד שבכל כתבה איתו תגובות הקוראים לא בדיוק מחמיאות לו .
15 היועץ של כחלון 23/10/2016 09:53 שואב השראה לקופיקס דירות זולות ומתפוררות
אהובי הבטיח בית לי לבנות שנוכל בתוך הבית לחיות שהרעם לא ירעיד והרוח לא ירקוד והגשם לא ישטוף והשמש לא ישרוף אהובי הבטיח בית לי לבנות אהובי בנה לי בית על החול אך לגור בו מי יכול? בא הרעם הוא רועד בא הרוח הוא רוקד בא בגשם הוא נשטף בא השמש הוא נשרף אהובי בנה לי בית על החול אך לגור בו מי יכול?????
14 יורי 23/10/2016 09:39 לגבי הדירות בארץ , הוא צודק לחלוטין. הממשלה חייבת לתמוך
בזוגות צעירים, לפחות אלה ששירתו בצה"ל או בשירות לאומי, ולתת להם הלוואות שייהפכו למענקים כעבור 10 שנים. 10 שנים הוא פרק זמן די ארוך לזוגות צעירים להתערות בקהילה, לתרום לה, ולחסוך מספיק כסף בכדי לשפר את הדיור שלהם בעתיד. בשנות ה-60 וה-70 היו תוכניות מצוינות כאלה, שהצליחו מאד. אבל הליכוד עם נתניהו לא רוצה באמת שמחירי הדירות יירדו, ולכן בשלב זה כולם יכולים להיות פסימיים בנוגע למחירי הדיור.
13 דיבידנדים 23/10/2016 09:35 רעיון מעולה אבל רצינות לטווח ארוך (ל"ת)
12 קליפ 23/10/2016 09:30 גם אני רוצה דירה ביפו ולוד. חצי חינם בפריפריה!!!!
קופיקס אתה גאון. תן לזוג צעיר משכנתא שתהפוך להטבה ולוד ויפו יחבקו אותך עם מאות אלפי זוגות צעירים בהריון!!!! תקים מפלגה. תלחם בפקידונים הרשעים. תהיה ראש עיר. שר פנים. שר שיכון!!!
11 משה 23/10/2016 09:27 מדוע ?
מדוע עושים כל פעם מחדש פרסומת חינם לבן אדם שניחן באומנות הדיבור, ובכל פעם התגובות של הקוראים מראות שהוא לא בדיוק "המומחה" ,גם כאן וגם כשעולה מוצר השקעה אחר שלו.
10 דל ואביון 23/10/2016 09:26 מתחיל להשמע מסוכן
הרצון לגדול ולמנף חשוב בעולם העסקים, אבל הייתי מציע להרגע קצת, עשית מהפכה כל הכבוד,אל תרוץ מהר מידי, האויבים רק מחכים לנפילה שלך
9 מישהו 23/10/2016 08:39 במקום לעשות סיבוב לחלק דיוידנדים כמו רמי לוי (ל"ת)
8 Investor 23/10/2016 08:20 dividens a sign of honest company (ל"ת)
7 אבי 23/10/2016 08:01 עושה סיבוב על הישראלים שוב
לדעתי אף זכיין לא מרוויח שקל רק הוא..
6 קפה 23/10/2016 07:47 זה לא דירות. הוא מציע לקנות דירות במרכז הפריפריה
שיחליט מרכז או פריפריה. ומביא דוגמא את לוד ויפו יפו היא תל אביב ושם מאוד יקר ומבוקש . יפו לא פריפריה האיש מנותק לגמרי. אפילו סניף של קופיקס הוא לא יוכל לפתוח שם כי גם קפה הם לא יודעים לעשות כמו תושבי יפו . כל פלצן נותן עצות בשנקל
קליפ 23/10/2016 09:33 יפו זה בפריפריה של מיליארדרים!!!
המעגל הראשון של תל אביב זה אחלה פריפרייה!!!! אני מוכן לגור בדיזגנגוף פריפריה....
5 משקיע 23/10/2016 07:45 לחלק דיוידנדים למשקיעים (ל"ת)
4 ישראל 23/10/2016 07:42 מענין איך יחייך כשרוסיה תיכנס למלחמה ועוד נגדנו (ל"ת)
ממי 23/10/2016 12:16 מתי מתחילה המלחמה?באיזה תאריך?מהים?מהאוויר?טרור?טילים?? (ל"ת)
3 חברה הגונה 23/10/2016 07:40 דיוידנדים זה שקיפות (ל"ת)
2 בן אהרון 23/10/2016 05:38 כמו שצריך לתכנן מוצר זול לקופיקס, כך צריך לתכנן דירה
שזה אומר שטח יותר קטן ונכון שיתאים לזוג בתחילת הדרך, שזוג יכול גם לשכור במחיר שפוי, לא חובה לקנות דירה. מי שיש לו חיסכון יכול להשקיע בדירה או באפיק אחר אבל מגורים צריך להיות מצרך מפוקח במחיר סביר שעונה על הצרכים במידות ובמיקום. להתחיל עם שני חדרים בשכירות !!! זו הנוסחה הנכונה, ולא בעפולה, בגוש דן למי שצריך.
לא חסר 23/10/2016 08:50 דירות זולות לשכירות יש המון דירות 2 חדרים ישנות
במחיר של עד 3000 שח מקסימום. אבל הצעירים מחפשים מתחם עם בריכה ומשלמים 6000 שח ובוכים. הצרה היחידה היא הסתת השמאל נגד ביבי ולכן כעת הצעירים חושבים שמגיע להם חדש בזול ובחינם.
יעקב 23/10/2016 10:05 עוד פעם השמאל
מזל שלך שיש שמאל בישראל , אחרת את מי היית מאשים בכל הכשלונות של הימין ושלך באופן אישי יללה תתבגר הימין בשלטון כבר מעל 30 שנה ועדיין מאשים את הימין
השמאל אשם 24/10/2016 13:16 לא פחות מהימין. בגללם העלו מס על הבורסה
בגללם יש המון מיסים. כי ביבי חסר מנהיגות ומעדיף להשתיק את הצעקות שלהם והמחאות בכסף. דהיינו הוא משחד אותם בכספי כולנו. השמאל מעדיף שהכל יהרס ובלבד שביבי יעלם להם. זליכה אמר בפירוש שהוא מעדיף שהגז ישאר קבור כי המטרה שלהם היא שלעם יהיה רע ואז השלטון יוחלף אבל בגלל שביבי עושה כל מה שהשמאל רוצה אז אין טעם להחליף אותו. זה יהיה אותו דבר. אז שביבי ישאר והשמאל יבכה . אנחנו סובלים בגלל האופי של עם ישראל לא סתם קראו להם שבטים מסכסכים. תושבי כנען לפני 2000 שנה התלוננו על העבירו או החבירו שהם העבריים שהם סכסכנים גדולים. עם נבל ולא חכם גם כתוב בתורה. אז תסבלו
קליפ 23/10/2016 09:37 הסמאל והערבים לא מקבלים את הדמוקרטיה.
המגזרים הלא יהודים, בראשות תקשורת וסמאל ערמומי ושונא יהודים מסיתים לאנתיפאדה. מסיתים לרצח פלסטנים שמוכרים קרקעות ליהודים. ארגוני הסמאל "שותפים" בהלשנה לארגוני טרור. בצלם. הרצחני מקבל במה ואת היהודים משתיקים
תומר 23/10/2016 09:27 ביבי שמרן קפיטליסט (חזיר קפיטליסט) יתכן וגם אתה כזה (ל"ת)
ביבי קחלון 24/10/2016 13:18 הוא המציא כלכלה חדשה לפי איך שהרוח נושבת
הוא בולשביק קפיטליסט . מנצל הכל לעוד מיסים חזיריים ומבטיח גן עדן ומשקר את הצבור. כמו שעשה עם קופות הגמל ואמר שהמניות ירויחו יותר חחח. קוראים לכלכלה שלו בולשיטיקפיטליזים והתחילו ללמד את זה בפקולטה לכלכלה בייל,
סמי 23/10/2016 09:26 3K לחדר למי שמרוויח 5K זה עדיין חזירות בעלי דירות (ל"ת)
1 אבינועם 23/10/2016 01:30 אדם שקרן
עלק אין כמעט סניפים לא מצליחים פשוט שקרן עושים הכל בשקט...